Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι σκέφτεσαι τώρα ?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος anasia, στις 9 Δεκεμβρίου 2005.

  1. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Μου δημιουργεί μία απορία η ερώτηση σου. Δεν έχει τύχει ποτέ στο παρελθόν να έρθεις αντιμέτωπος με ιδεολογικό αυτισμό σε κάποια συζήτηση ?

    Στο συγκεκριμένο μέρος φιλοξενούνται αρκετά παραδείγματα από τα ελάχιστα άτομα των συγκεκριμένων αντιλήψεων.

    Θαρρώ ότι και ο ίδιος ανακάλυψες σε αυτό το ίδιο νήμα πόσο εύκολα μπορούν γεγονότα να διαστρεβλωθούν προκειμένου να παρουσιαστούν με τρόπο που εξυπηρετούν και πόσο γκεμπελίζουν κάποιοι. Ανέκαθεν.
     
  2. Iagos

    Iagos Contributor

    @Alucard, το να βλέπεις και να ακούς το Μήτσο να μιλά σε Γάλλους εξεγερμένους εργάτες προκαλεί μια συγκίνηση.

    Τουλάχιστον σε εμάς που έχουμε ευαισθησία...

    Στα δικά μας τώρα.

    Αυτή την πρεμούρα που δείχνετε για να διαφυλαχτεί η τιμή και η υπόληψη του επενδυτή και να τα φορτωθεί μόνο το δημόσιο κομμάτι του σιδηροδρόμου προσπαθώ να την καταλάβω.

    Είστε μέτοχος, εταίρος, στέλεχος ή απλά είστε ένας ακόμα ιδεοληπτικός οπαδός της ελεύθερης αγοράς….άλλο;

    Δεν σας ξέρω, δεν Έχω γνώμη.

    Μόνο ερωτηματικά Έχω.

    Ό,τι και αν είστε υγεία να έχετε.

    Εγώ το εξώδικο το Έχω διαβάσει.

    Εσείς πριν αποφασίσετε να Μου στείλετε το εξώδικο είχατε διαβάσει το παρακάτω που μιλά για τα σαπάκια του ιδιώτη;
    Αν το είχατε διαβάσει δεν θα αναρωτιόσασταν γιατί έγραψα αυτό
    Αναρωτιέστε ακόμα αν ο σιδηρόδρομος με τη δομή που έχει είναι ένα επικίνδυνο μέρος για να πάει άνθρωπος;

    Κανείς δεν νιώθει ασφάλεια πλέον.

    Εργαζόμενοι στέλνουν εξώδικα, δημοσιογράφοι ερευνούν και βρίσκουν πίσω από τις γυαλιστερές διαφημίσεις

    να υπάρχουν τρένα με προβλήματα.

    Και εσείς ακόμα αναρωτιέστε;

    Για να μην το κουράζουμε εμείς δεν αναρωτιόμαστε.

    Ποιοι είμαστε εμείς;

    Είμαστε εκείνοι που θέλουμε δημόσιο σιδηρόδρομο, δημόσιους δρόμους, δημόσια λιμάνια, δημόσια αεροδρόμια, δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, δημόσια ΔΕΗ, δημόσιο αγαθό το νερό, δημόσια πανεπιστήμια, δημόσια σχολεία, δημόσια νοσοκομεία, δημόσιες και ελεύθερες παραλίες, ελεύθερους δημόσιους χώρους αναψυχής, δημόσια και ελεύθερα τα βουνά, δημόσια τα μουσεία και συνεργατική την οργάνωση της παραγωγής μέσα από κολεκτίβες.

    Αυτοί είμαστε.

    Και δεν φυτρώσαμε ξαφνικά.

    Είμαστε εδώ για πάνω από έναν αιώνα και αντέχουμε.

    Σας αποχαιρετώ με ένα τραγούδι.

    Αφιερωμένο με αγάπη

     
    Last edited: 24 Μαρτίου 2023
  3. elfcat

    elfcat . Contributor

    @Iagos



    Συγκινητικό!
     
  4. NobodyKP

    NobodyKP Contributor

    Ωραίο το βιντεο!!!



    αλλά...

    6 φορές της είπε ο τύπος πως αυτό ΔΕΝ είναι η τηλεδιοίκηση όλου του δικτύου.
    6 φορές το ονομαζει "τοπικό χειρισμό". Ο άλλος (με το μπλέ κουστούμι) στην αρχή το λέει «"ΤΟΠΙΚΟ" σύστημα τηλεδιοίκησης» και πίνακα.
    ΤΟΠΙΚΟ που όπως τονίζει ο σταθμάρχης "είναι για 8 χιλιόμετρα" και εκτείνεται 3,5 χλμ πριν και 3,5 χλμ μετά τον σταθμό.

    Αυτο που δεν ρωτάει κανεις όμως, παραμενοντας στους ορισμους, αν δηλαδη αυτη την κονσόλα ελέγχου την λένε ετσι ή αλλιώς, ειναι το εξής.

    "ΕΙΝΑΙ ή ΔΕΝ ειναι αυτό το σύστημα που τοποθετεί τα τραίνα στην σωστή γραμμή αναχώρησης από τον σταθμό?"
    Αν δεν είναι τότε δεν έχει νόημα να συζητάμε πως το λένε.
    - Αν είναι το σύστημα που τοποθετεί τα τραίνα στην σωστή γραμμή αναχώρησης από τον σταθμό, τότε η ερώτηση είναι "Χρησιμοποιήθηκε"? Αν ναι γιατί δεν δούλεψε?. Αν όχι γιατί όχι.

    Ολα τα υπόλοιπα εξυπηρετούν μόνο την δημιουργία εντυπώσεων ένθεν και ένθεν πάνω απο τα πτώματα των δεκάδων νεκρών

    ΥΓ Εδώ ειναι ολόκληρη η επίσκεψη και το τι ελέχθη σε αυτήν.
     
    Last edited: 23 Μαρτίου 2023
  5. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Μια χαρά καταλάβατε. Και έτι περαιτέρω: με την επισήμανση της ακριβούς ημερομηνίας της κάθε υπουργ. αποφ. εξαίρεσης αποτίσατε και φόρο τιμής στον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, ειδικότερα στο "Η πριγκίπισσα και το μπιζέλι", αποκαλύπτοντας και τί απ΄όλη αυτή την ιστορία σας εμποδίζει να κοιμηθείτε το βράδυ.

    Τουλάχιστον μ' αυτό δεν είδα να διαφωνείτε:

    Από το 2009 (και όχι το 2007 όπως λανθασμένα έγραψα, εμπλέκοντας τον πυροσβέστη του πλέιστέισον)
    και μέχρι τον Μάιο του 2022, δλδ. περίπου 13 χρόνια, ο συρφετός του κρατικού σκηνικού μας,
    με ΙΣΑλητεία κι ΟΜΟΙΟσταση, επέβαλε ή/και διατηρούσε την εξαίρεση για τις προκαταβολές
    αποζημιώσεων τραυματιών και θανόντων σε δυστυχήματα με τρένα.

    Η Ρυθμιστική Αρχή που είχε την ευθύνη επιβολής του υπό μερική εξαίρεση σχετικού
    Ευρωπαϊκού Κανονισμού ήδη από το 2013, κατήργησε την εξαίρεση το Μάιο του 2022,
    περίπου 9 χρόνια μετά την ανάληψη της ευθύνης.

    Εχω υποθέσει λοιπόν βάσιμα ότι έχετε μια άνεση με τα Φ και, αφού σας υποστήριξαν ευλόγως όλα τα νούμερα σε αυτό το νήμα - δεν μπορεί να έχετε πάει μόνο μέχρι το Φ.4, θα χετε πάει και μέχρι το Φ.35. Κι αν δεν το χετε δει, σας έχω εμπιστοσύνη, ξυπνιός είστε, θα το βρείτε...

    Είναι το βασικό ζητούμενο ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ;

    Για τον πραγματογνώμονα και την εισαγγελία;

    Σιγουρα ναι, θέλω να ελπίζω.

    Για τον νομικό εκπρόσωπο της εταιρείας; Για τους πι-αρ-ατζήδες της εταιρείας; Για ΕΣΑΣ;

    Ισως, απ΄ότι βλέπουμε.

    Για μας γιατί να είναι αυτό, το βασικό; Θα ετοιμάσουμε εμείς τις διώξεις, θα ανακοινώσουμε τις ποινές ή θα παρουσιάσουμε ελαφρυντικά στην έδρα;

    Αν δεν σας χαλάει πολύ, θα ήθελα να ξαναβάλω τη συζήτηση στις ράγες (να κι αν σας χαλάει, να κι αν δεν σας χαλάει, εδώ που τα λέμε..)

    Κατ' αρχήν στη θέση σας δεν θα ανησυχούσα για την Hellenic Train, το ανέφερα ήδη πως θα τα πάρουν τα λεφτά τους απ΄τις προκαταβολές πίσω και με τόκο + αποζημίωση για τα βαγόνια.

    Οχι μόνο γιατί από πολυετίας, εντελώς ξεδιάντροπα πλέον, το πολιτικό μας τσίρκο βροντοφωνάζει όπου σταθεί το σύνθημα "Νόμος είναι το δίκιο του Ιδιώτη" (με κάτι εξαιρέσεις για ειδικές κατηγορίες ιδιωτών - τσομπάνοι, ψαράδες, βυρσοδέψες κλπ.).

    Αλλα κυρίως διότι έχομεν Αρχή-δια την-ασφάλεια των-Σιδηροδρόμων! Ναι, καλοί μου συμπολίτες, υπάρχει η ΡΑΣ που αποτελείται από εξαιρετικά καταρτισμένους ειδικούς επί την ασφάλεια των σιδηροδρόμων, προς τέρψη κι ηδονή της κάθε ειδικολάγνας @Brt!

    H οποία ΡΑΣ, παρά τις πρόσφατες αλλαγές στην ιστοσελίδα της, εξακολουθεί να δηλώνει ότι:

    "Ως Αρχή Ασφάλειας Σιδηροδρομικών Μεταφορών

    – Ασκεί τις αρμοδιότητες της Αρχής Ασφάλειας Σιδηροδρομικών Μεταφορών (σ.σ. wow! ποιός θα το περίμενε...)

    – Χορηγεί έγκριση ασφάλειας στον διαχειριστή υποδομής ( σ.σ. λέγε με ΟΣΕ)

    – Χορηγεί πιστοποιητικά ασφάλειας στις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις ( σ.σ. λέγε με Hellenic Train, γιατί δεν έχουμε άλλες)

    [...]

    – Χαράζει στρατηγική και εφαρμόζει σχέδιο εποπτείας για το διαχειριστή υποδομής και τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις (σ.σ. ΟΣΕ και Hellenic Train)

    – Εποπτεύει το διαχειριστή υποδομής, τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις και τον υπεύθυνο φορέα συντήρησης, διενεργώντας τακτικούς ή και έκτακτους ελέγχους, επιθεωρήσεις και έρευνες σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο της ΡΑΣ για την παρακολούθηση των επιδόσεων ασφαλείας (σ.σ. δεν μεταδίδω άλλο..) "

    κλπ. κλπ.

    Οπότε, ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ, ΝΑ ΕΔΩΣΑΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ HELLENIC TRAIN ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ;;;;;

    Ζαμέ Κορωπί!

    (ας αφεθεί να διέλθει ησύχως το γεγονός ότι είναι ακριβώς οι ίδιοι ειδικοί που ελέγχουν και εγκρίνουν την ασφάλεια του διαχειριστή υποδομής δλδ. του ΟΣΕ)

    Αναμφίβολα, θα είναι υποστελεχωμένοι (μα δεν έκαναν κι αυτοί μια απεργία για προσλήψεις, πριν σκοτωθεί τόσος κόσμος, τς..τς...τς...) όμως έχουν αποδείξει ότι μπορεί να αργούν αλλά ΔΕΝ λησμονούν (9 χρόνια για την κατάργηση εξαίρεσης στις προκαταβολές, αλλά απ την άλλη έκαναν μόλις μερικούς μήνες, από τότε που ήταν επισήμως ενήμεροι, για να απορρίψουν την διαδικασία εκπαίδευσης σταθμαρχών - μετά το δυστύχημα μεν, αλλά την απέρριψαν μετά βδελυγμίας δε)

    Μπορεί λέτε όλοι αυτοί οι ειδικοί να ακυρωθούν στα μάτια του κόσμου, επειδή ο Dream δήθεν αμαυρώνει τα ETR-470; Αν είναι ποτέ δυνατόν...

    Θέλω εν ολίγοις να σας πω, ότι για αυτά που σας ανησυχούν, θα αποφανθούν ΕΙΔΙΚΟΙ (τεχνικοί, νομικοί κλπ. )

    Εμείς οι μεσ-έλληνες, ως "μέσοι έλληνες" (*), ενδιαφερόμαστε για το αν υπάρχει κάτι που πρέπει να αλλάξει γενικά ώστε να μην ξανάχουμε τέτοιες τραγωδίες. Τα ζύγια στην ευθύνη θα τα κρατήσουν οι αντιπρόσωποί μας - επάξια, είμαι βέβαιος.

    Εμείς οι "μεσ-έλληνες" μπορούμε μόνο να παρατηρούμε και να βγάζουμε συμπεράσματα για το τί πήγε και το τί πάει τόσο στραβά που πεθαίνουν άνθρωποι για πλάκα - όχι για "θυσία" ή για "ευκαιρία": για πλάκα! Και να κοιτάμε για ποιανού την πλάκα πεθαίνου(ν/μ)ε.

    Αφού λοιπόν μας τέλειωσαν κι οι ενδιάμεσες εκπτώσεις, ας δούμε λίγο τί συμπεράσματα θα μπορούσαμε να βγάλουμε εξ αποστάσεως και ως μη ειδικοί για τις "εκπτώσεις ασφαλείας" της Hellenic Train:

    - Χρειάζεται μεγάλο αυτο-γκάβωμα για να μη δει κανείς, όταν διαβάζει το εξώδικο των εργαζομένων, το πού κοινοποιείται:

    ΕΞΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣ ΟΣΕ, Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, ΡΑΣ και Hellenic Train.

    Συνεπώς, ακόμη κι αν η Hellenic Train δεν είδε και δεν άκουσε τίποτα τα αμέσως προηγούμενα χρόνια για την επικινδυνότητα των ταξιδιών με τα τρένα της, (π.χ. γυρνάγαν όλα τα πληρώματα στις 5μμ για το τσαι με σολωμό και λέγανε στην εταιρεία, "ρε τι γαμάτους σιδηροδρόμους έχουμε, ούτε η Αγγλία πριν την ιδιωτικοποίηση δε μας φτάνει..") είναι γεγονός ότι η Hellenic Train είναι ενήμερη από τον Οκτώβριο του 2022 από τους εργαζομένους με εξώδικο ότι πάμε για σοβαρό δυστύχημα πιθανοτατα με νεκρούς. Και τί κάνει; Παίρνει την απόφαση να συνεχίσει τα δρομολόγια της. (Για την έννοια της πράξης τελεσθείσας δια παραλείψεως θα αας μιλήσουν οι αρμόδιοι).

    Δεν κάνει λοιπόν εδώ κάποια έκπτωση ασφάλειας (των εσόδων της).

    - Χρειάζεται μεγάλο αυτο-γκάβωμα για να μη δει κανείς ότι πρόκειται για μια εταιρεία που βάζει πάνω απ΄όλα την ασφάλεια. Δείτε ένα παράδειγμα.

    Παίρνοντας "αφορμή" που θα λεγε κι ο Πορδοσάλτας, και από δυο-τρεις διαφορετικές περιπτώσεις (2006, 2011, 2012 - για να μην ψάχνετε @Alucard) όπου ακριβώς τα ETR-470 που έδιωξαν οι Ελβετοί κι οι Γερμανοί και πήραμε εμείς έπιασαν φωτιά (τη μία μέσα σε τούνελ), έκαμαν στην εταιρεία "μοδερναιζέισον" κι έβαλαν σε κάποια από αυτά σύστημα πυρασφάλειας ψεκασμού υψηλής πίεσης, σε καθυστερημένη εναρμόνιση και με την Ιταλική νομοθεσία για τρένα που μπαίνουν σε τούνελ. Όταν ρωτήθηκαν αν έβαλαν και σε αυτά που ήρθαν στην Ελλάδα, απάντησαν: Δεν προβλέπει η ελληνική νομοθεσία τέτοια πυρασφάλεια, αυτός είναι Ιταλικός νόμος. Τα βαγόνια στην ελλάδα, έχουν πυροσβεστήρες.

    Δεν κάνει λοιπόν εδώ κάποια έκπτωση ασφάλειας (των εξόδων της)

    - Χρειάζεται μεγάλο αυτο-γκάβωμα για να μη δει κανείς ότι πρόκειται για μια εταιρεία που εφαρμόζει κατά γράμμα την νομοθεσία.

    Οταν ρωτήθηκε πώς εξηγεί ότι οι φορτωτικές / τιμολόγια έχουν άλλες ποσότητες εμπορευμάτων από αυτές που βρέθηκαν όταν συνετρίβη η εμπορική πάνω στην επιβατική (σαρπράιζ! και τις εμπορικές αμαξοστοιχίες η Hellenic Train τις τρέχει!) και οι οποίες ποσότητες που βρέθηκαν εκτιμήθηκαν ελλιπείς κοντά 100 τόνους σε σχέση με τη φορτωτική, επικαλέστηκε αμέσως το νόμο ανακοινώνοντας "Οι πληροφορίες αναφορικά με τα εμπορεύματα που μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και τους αποδέκτες αυτών, αποτελούν εμπιστευτικές πληροφορίες, τις οποίες η Εταιρεία οφείλει να προστατεύει και να μην κοινοποιεί σε τρίτους χωρίς την εξουσιοδότηση του αντισυμβαλλόμενου (εκτός εάν υφίσταται εκ του νόμου υποχρέωση της Εταιρείας για αυτό) και σίγουρα όχι στο πλαίσιο δημοσιογραφικής έρευνας"

    Δεν κάνει κάνει λοιπόν κάποια έκπτωση ασφάλειας (της εμπιστευτικότητας του τί ακριβώς και σε τί ποσότητα κουβαλάνε οι εμπορικοί της πελάτες, 100 τόνοι πάνω, 100 κάτω, θα τα βρούμε, δεν είναι άλλωστε ζήτημα ασφαλείας η μάζα ενός τρένου, άντε να 'ναι το πολύ ... φορολογικό ζήτημα, και δεν θα τους κάνουμε τους πελάτες μας βούκινο εμείς που πληρωθήκαμε σύμφωνα με τις επίσημες φορτωτικές)

    Στα παραπάνω, όπου είχε να επιλέξει η εταιρεία ανάμεσα στα κέρδη της και την ασφάλεια, τί διάλεξε; Ολοκάθαρα την ασφάλεια, και μάλιστα άνευ εκπτώσεων.

    Το περιμέναμε άλλωστε, για τί διάολο μπήκε σε όλον αυτόν τον μπελά, να τρέχει τα τρένα της στις ράγες μας με 50 μύρια το χρόνο γκαραντί, αν όχι για να διασφαλίσει την ασφάλεια; Για τα κέρδη θα το κανε;

    Αυτά παρατηρεί ο "μεσ-έλληνας", ο μη ειδικός...

    Αντιλαμβάνομαι τη δυσκολία σας και δεν θα επιμείνω. Οι οπαδοί των Ιδιωτών θα μπορούσαν να ονομαστούν αγγλιστί ίντιοτς, καθώς φαίνεται να διαλέγουν από όλες τις αρχαιοελληνικές έννοιες για τη λέξη ιδιώτης, εκείνη που τον θέλει να κοιτάει μόνο την κωλοτρυπίδα του και να μην ενδιαφέρεται για τα κοινά. Ομως κι αυτό θα ήταν άστοχο, φρονώ. Το αυτο-γκάβωμα στο οποίο αναφέρομαι συχνότερα προέρχεται από μια κάποια πιθανώς περίπλοκη ψυχαναλυτική στρέβλωση, γιατί οι περισσότεροι τέτοιοι ίντιοτς που έχω συναντήσει τσιρίζουν και φροντίζουν για την κωλοτρυπίδα άλλου, ούτε καν τη δική τους!

    Και αυτό, είναι το πραγματικό βασικό ζητούμενο στην όλη ιστορία, αυτό που δεν επιτρέπει στα πράγματα να αλλάξουν. Οπότε αυτό, ναι, μας αφορά.

    Στο μεταξύ, είτε ο λόγος που τσιρίζετε είναι για την δική σας κωλοτρυπίδα που έχει πάρει φωτιά, είτε είναι για την κωλοτρυπίδα κάποιου άλλου Ιδιώτη που φλέγεται, αν σκοπεύετε να συνεχίσετε σε αυτή τη λογική με ιστορίες για κωλοτρυπίδες, καλό θα είναι να γνωρίζετε ότι το forum έχει ξεχωριστό τομέα για αυτό το σκοπό.

    Dream

    (*) η φράση "μέσος έλληνας" παραπέμπει σε ένα φανταστικό πλάσμα της μυθολογίας που και καλά αποτελεί έναν μέσο όρο των ηθών, πεποιθήσεων και αντιδράσεων που χαρακτηρίζουν τους έλληνες και τους ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους λαούς. Αυτά τα επινοήματα είναι απλώς αστεία στην εποχή του σουρβίβορ και της επίσημης αφήγησης. Αν θέλουμε να βρούμε στατιστικά τον "μέσο έλληνα", πώς αντιδρά και τί πιστεύει αρκεί να δούμε που σπρώχνουν την αφήγηση τα μίντια, δηλαδή σε παρελκυστικές χαζαμάρες επιπέδου, ήταν τοπικό ή γενικό το σύστημα τηλε-μαλακίας που δεν έσωσε τους νεκρούς; Στα πόσα χιλιόμετρα το τοπικό γίνεται γενικό, στα 8 ή στα 7,2; Αν ο σταθμάρχης δεν έτρωγε σουβλάκια, πόσοι θα ζούσαν σήμερα; Και τα λοιπά, και τα λοιπά, όλα τους τηλεοπτικά. Χρησιμοποιώ εδώ την λέξη "μεσ-έλληνας" για να προσδιορίσω τον απλό (αλλά όχι απλοϊκό) άνθρωπο, δλδ. τον μη ειδικό και εξ αυτού απόμακρο από τον δαίδαλο της γραφειοκρατίας, που εξακολουθεί να σκέφτεται, ενίοτε, και σίγουρα αισθάνεται ποιοί και πότε πάνε να τον σκοτώσουν.

    Δεν έχουν καμία σχέση οι μεσ-έλληνες με τους "μεσοδίτες", τους ισαποστάκηδες ντε, που βλέπουν παντού ισότιμους πόλους, απέναντι ομάδες γραφικών, θεωρίες δύο άκρων και άλλες παπαριές, ενώ αυτοί στέκονται εν τω μέσω της οδού Αριστοτέλους, Αριστοτέληδες του κώλου, που κηρύσσουν -τα γίδια- τη μετριοπάθεια, τον συμβιβασμό και τη συνεννόηση, όταν προσέρχονται ο λύκος με το πρόβατο να συζητήσουν τί θα φάνε για μεσημεριανό.

    Αυτούς τους μεσοδίτες, φύσει ή έργω, προτιμώ να τους ονομάζω "ντροπαλό φασισταριό" γιατί όπως συχνά επαναλαμβάνεται στην ιστορία. αυτοί οι μετριοπαθείς και μεσοδίτες, μόλις το σκατό φτάσει στην κάλτσα, βρίσκουν αμέσως το άκρο που τους ταιριάζει, πετάνε το φερετζέ και παίρνουν την εν τω βάθυ θέση τους ως φασίστες της διπλανής πόρτας. Τις προάλλες, οι "μετριοπαθείς-έναντι-των-δύο-άκρων" ενώθηκαν με τμήμα των φασιστών στη Γαλλία κι έσωσαν τον Μακρόν στις προτάσεις μομφής. Για πόσο ακόμη τον έσωσαν, μένει να το αποφασίσει ο Γαλλικός λαός.
     
  6. Δίας

    Δίας Live a life by design not by default

    Είμαστε εκείνοι που θέλουμε δημόσιο σιδηρόδρομο, δημόσιους δρόμους, δημόσια λιμάνια, δημόσια αεροδρόμια, δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, δημόσια ΔΕΗ, δημόσιο αγαθό το νερό, δημόσια πανεπιστήμια, δημόσια σχολεία, δημόσια νοσοκομεία, δημόσιες και ελεύθερες παραλίες, ελεύθερους δημόσιους χώρους αναψυχής, δημόσια και ελεύθερα τα βουνά, δημόσια τα μουσεία και συνεργατική την οργάνωση της παραγωγής μέσα από κολεκτίβες.

    Αυτοί είμαστε.

    Και δεν φυτρώσαμε ξαφνικά.

    Είμαστε εδώ για πάνω από έναν αιώνα και αντέχουμε.

    Δυστυχώς που θα σου το πω αλλά η ιστορία και η πραγματικότητα σας έχει ξεπεράσει!!!
    Όταν σε ρωτούσα εγώ μου έβαζες Μπρέχτ. Αυτά που έγραψες τώρα από ποίο έργο του είναι;;;
    Και τέλος δεν είναι ότι αντέχετε εδώ και 100 + χρόνια, είναι ότι απλά το σύστημα το βολεύει να συντηρεί γραφικότητες.

    Τέλος μια ερώτηση. Θέλεις δημόσια πανεπιστήμια ( πολύ σωστό) όμως δεν βλέπω να ενοχλεί το ότι ιδιωτικές σχολές που μάλιστα δίνεις και αγώνα γι αυτές (να είναι πανεπιστημιακά ιδρύματα) δίνουν πτυχία πανεπιστημίου. Αλλά είπαμε εάν είναι δικοί μας όλα καλά από τους άλλους να μην είναι.
     
  7. Brt

    Brt #ολαπολυ

    η αναζήτηση στο google χωρίς ποιοτική ανάλυση καταλήγει να χαωνοσαστε με αποτελεσμα παραληρηματικά κείμενα σαν αυτά που διαβάζουμε η ακούμε τον τελευταίο μήνα. Μην την συγχέετε με τα πτυχία μας.

    Καφεδάκι; Μέτριο, γλυκό; ταιριάζει με το διάβασμα στο Ίντερνετ (και το ξύσιμο στα @@)
     
  8. RAIN

    RAIN nefelibata

    Τα όμορφα Παρίσια, όμορφα καίγονται.
     
  9. Mr__despicable

    Mr__despicable Regular Member

    Το σουρεαλ (Ελλαδαρα) της συγκεκριμένης περίπτωσης, είναι , πως οι μεν υπερασπίζονται έναν ιδιώτη που δεν είναι ιδιώτης αλλά δημόσια Ιταλική επιχείρηση και οι δε, βρίζουν τον ιδιώτη και θέλουν δημόσιο ενώ δεν υπάρχει πουθενά ιδιώτης αλλά δημόσιο.
    Ελλαδαρα και πάλι Ελλαδαρα.
     
  10. elfcat

    elfcat . Contributor

    Αυτούς δεν τους λες και γραφικότητες ε;
    1.2 εκατομμύρια Γάλλοι σύμφωνα με την αστυνομία 3 εκατομμύρια Γάλλοι σύμφωνα με την CGT στις χθεσινές πορείες στο Παρίσι.

    https://www.lemonde.fr/en/france/ar...gainst-macron-s-pension-reform_6020420_7.html

    Και όπως λέει και η @RAIN
    Τα όμορφα Παρίσια, όμορφα καίγονται.
     
  11. Δίας

    Δίας Live a life by design not by default

    Είναι διαφορετικό να δίνεις αγώνα για μια αδικία και άλλο να ονειρεύονται κάποιοι κολεκτίβες και σοβιετίες .
     
  12. αυτό που λέμε σοβιέτ και ότι εκφραζε εχει πεθάνει δεκαετίες τώρα. τελείωσε το 1989.δικαιοσύνη και ισοτιμία νάι να υπάρχει, και ένα ελάχιστο αξιοπρεπές επίπεδο ζωής για όλους ποιός λεει οχι; αλλά οχι ομως κάιγοντας και σπάζοντας.