Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι σκέφτεσαι τώρα ?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος anasia, στις 9 Δεκεμβρίου 2005.

  1. Γιατι δεν τα αφηνεις να μας χαρακτηριζουν?
     
  2. Elysium

    Elysium Contributor

    Re: Απάντηση: Τι σκέφτεσαι τώρα ?

    Προφανώς δεν έχεις καταλάβει πως άλλο η ιστορική αλήθεια κι άλλο η εξωτερική πολιτική.
    Δεν είναι δύσκολο όμως  
     
  3. Re: Απάντηση: Τι σκέφτεσαι τώρα ?

    Εξαρτάτε ποια ιστορία διαβάζει ο καθένας και πως ερμηνεύει τα ιστορικά
    γεγονότα. Ιστορική αλήθεια? Για Ποιανού την «ιστορική αλήθεια» μιλάμε?
    Εγώ είμαι σχεδόν αγράμματος αλλά έχω καταλάβει ότι η «ιστορική αλήθεια»
    διαφέρει ανάλογα τα κράτη και τις εποχές. Η «ιστορική αλήθεια» είναι ακόμα
    πιο ρευστή και σχετική από την πολιτική διότι εκτός απ’ τα άλλα είναι και
    όργανο προπαγάνδας με πρώτο θύμα την αλήθεια αν υποθέσουμε ότι
    υπάρχει αλήθεια στην ιστορία. Μαλλον υπαρχουν πεντε εξι αληθειες και πολλα ψεμματα
     
  4. Elysium

    Elysium Contributor

    Δηλαδή με λίγα λόγια «καταργείς» τις Ιστορικές κι Αρχαιολογικές επιστήμες.

    Για ποιο λόγο; Πιστεύεις πως δεν μπορούν να αποδείξουν και να ταυτίσουν ιστορικά γεγονότα και πρόσωπα με διάφορες εποχές;

    cornilie δε γίνεται να βρούμε κοινή βάση συνεννόησης αν δεν παραδεχθείς πως η ιστορία δεν (ξανα)γράφεται από όποιον του καπνίσει χωρίς μάλιστα να μπορεί να αποδείξει αυτά που υποστηρίζει.
    Τουλάχιστον δεν μπορεί να το κάνει χωρίς να υποβοηθείται από άλλων οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα. Το παρελθόν όμως δεν θα αλλάξει.
     
  5. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Τι σκέφτεσαι τώρα ?

    Σκέφτομαι τον Μαρκήσιο και θέλω να μάθω ποιός είναι αυτός ο καριόλης ο Oscarwil, που γράφει σαν εμένα και πήγε η Έυα και τον ξέθαψε...

    Αρχική Δημοσίευση από Oscarwil
    "....όπως έχω κατ' επανάληψη δηλώσει, ενταύθα, θεωρώ το D/s και (αρκετά) ολιγότερον το M/s, αθώα (χριστιανο)φετιχιστικά παιχνίδια, ουχί κρισιμότερα της επιλύσεως σταυρολέξων. Ειδικότερα το πρώτο, μου μοιάζει πασατέμπος για προβληματικές παιδούλες και εφήβους, όπως σύμπασες οι ψυχολογικές διερωτήσεις και διεργασίες. Εκεί όπου αυτοκράτειρα είναι και δεν μπορεί παρά να είναι η αδηφάγος σαρξ και, πρωτίστως, ο αγών αλληλοσπαραγμού και αλληλοεξόντωσης, παρά τοις ανθρώποις.
    Δούλα δουλωμένη, πορδή βρεγμένη.
    Ποιό το ενδιαφέρον καθυπόταξης μιανού που το επιζητεί, αν όχι η ναρκισιστική ικανοποίηση που χαρίζει ένας κατά το δοκούν ρυθμιζόμενος καθρέφτης; Είναι σαν πόκα με μάρκες φασολάκια. Σαν νεροπίστολο στη μάχη του Στάλινγκραντ, ίνα πιτσιληθεί ο στρατάρχης von Paulus.
    Κυριαρχία προκύπτει αποκλειστικώς στα πεδία των εκάστοτε μαχών. Άν έχει κριθεί ο δυνατός εκ των προτέρων και αξιωματικώς, κάλλιο να ρίχνουμε σπόρια στις κοτούλες. Χωρίς την απειλή εξόντωσης και συντριβής του εχθρού, Πολιτική ασκείται εις τις Εφορίες και τα Όργια παρασκευάζονται στα Φαρμακεία.
    Αυτά προστάζουν η Ισχύς και η Ηδονή - τα λοιπά συνάδουν με μοναστικό βίο, γυμνασιακές αταξίες, αποστήθιση τροπαρίων από επίδοξους ψάλτες είτε εγχαράγματα σε κοπελούδικα λευκώματα στα επαρχιακά σχολεία του '50. Βάνω και την τρίλιζα ή τον "κουτσό" εις το καζάνι, ομού μετά της αμήχανης ψαύσεως πουλιών, στα χρόνια της "αθωότητας".
    Βρίσκω διασκεδαστικό, τίποτε παραπάνω, να αναρωτιέται κανείς αν το τσιμπούκι θα το κάνει από κάτω προς τα πάνω ή κατ' αντίστροφον φορά. Γίνεται υπέροχα και με τους δύο τρόπους. Αρκεί να μην σκεφτείς πώς θα διαλέξεις και γιατί.
    Αναφέρομαι, όταν παρεμβαίνω σοβαρά, πάντα, αποκλειστικά και αυστηρά στο S/M. Στην ακραία, μάλιστα, έκφραση του από τον "εξαίσιο Μαρκήσιο" Donatien de Sade. Τα αποδέλοιπα φαντάζουν μεταμοντερνιστικές παραφιλολογίες, άνευ βαρύτητος.
    Δηλαδή, δεν παίρνω τοις μετρητοίς το "sane, safe and consensual", όταν ομιλούμε για τέτοια ζητήματα.
    Η Κυριαρχία κόποις κτάται και είναι παντελώς άσχετη με διαπροσωπικές ψυχοπαθολογίες ή αδόκιμες αναφορές σε δήθεν "έμφυτες" προδιαθέσεις. Δεν υφίστανται τοιούτες. Είμαι αρχηγός του σκύλου μου, μέχρι να με δαγκώσει στο λαρύγγι.
    Πρόκειται, με άλλα λόγια, για αγώνα ζωής ή θανάτου μεταξύ κατ' ανάγκην εμπολέμων, κατά τη συγκυρία.
    Με δύο πεδία σχετίζεται το S/M: την δημόσια εξουσία και την βάτευση/πλακωτό/ πολλαπλή απαύτωση, τουτέστιν το γαμίσι, μετά πόνου ή άνευ, ανάμεσα σε όλα τα φύλα και τα γένη. Κι ο στοχασμός γύρω απ' αυτό προϋποθέτει αποδέσμευση από τη βάσανο της καθημερινότητας. Προσιδιάζει, ούτως είπειν, μόνον σε αργόσχολους αριστοκράτες και σε ελιτιστές μποέμηδες. Σαδομαζοχισμός, νοητικώς διερευνούμενος και οκτάωρο δεν συμβαδίζουν. Ο λιμπερτινισμός είναι, άλλωστε, η ηδονιστική αιώρα των ελίτ.
    Τα λοιπά είναι ρομαντικές ονειροφαντασίες, δια να αισθάνεται ο πάσα γεωργάκης Ιούλιος Καίσαρ και η τυχάρπαστη βασούλα, Μεσσαλίνα.
    Σε διαβεβαιώ ότι πολλοί βανιλοειδώς γαμευόμενοι είναι ριζοσπαστικότεροι ορισμένων εκ των εδώ παρεμβαινόντων - κάποτε σε σοβαρό νήμα περί κοπροφιλίας (ο Σιγισμούνδος Φροϋδιος αφιέρωσε μελέτες στέρεες στο θέμα), έσπευσαν καμπόσοι, παραδόξως, να αποτάξουν σούμπητοι το Δαίμονα, ενώ για την ουρολαγνεία (κοινότατη μεταξύ ημιπαρθένων ζουμπουρλούδων στους μπαροκαμπινέδες Μπουρναζίου) δόθηκαν και αχρείαστες, ιατρικού τύπου, συμβουλές.
    Τα ρέστα είναι "δια να παιλνούμαι τον κελόν" (Μποστ).
    Το S/M είναι ένα συμπαγές πολύπτυχο: ακραίος υλισμός, αθεϊσμός, ανενδοίαστη επιθετικότητα/ κυριαρχικότητα χωρίς συμβόλαια, λιμπερτινισμός στις απώτατες εκδηλώσεις του (βίος αφιερωμένος στη σαγήνη, με καταδολίευση των θηραμάτων), άρση κάθε αναφοράς στο φύλο από τον Αφέντη, φανατική πολυγαμικότητα, απόλυτος αποκλεισμός κάθε υπόνοιας σύνδεσης του σεξ με την αναπαραγωγή (συνεπώς, προσχώρησης σε θεσμικές αποκτηνώσεις όπως ο γάμος). Είναι άθλημα αποκλειστικώς και απαρασάλευτα ανδρικό (και όταν ασκείται από γυναίκες-ανδρόγυνα). Σχετίζεται άρρηκτα με έγκαυλα καταστροφικές του Άλλου ενορμήσεις.
    Άλλωστε, ουδέποτε συνήντησα αφέντρα που δεν ήταν πρωταρχικώς αμφί/λεσβιάζουσα, θέτοντας σαδιστικώς άνδρες/υποπόδια, στη θέση κορασίδων. Γνώρισα περισσότερες από εσένα, πίστεψε με.
    Το σακχαρώδες, αμερικανοπρεπές lifestyle του μπιντιεσεμιού (ο καρβελοβισσισμός της λίμπιντο, όπως ασκείται στις "μεγάλες πίστες") κατόρθωσε να μετατρέψει τα βινύλ σε άμφια και να θέσει κανόνες εισπράκτορος λεωφορείου στις "παραβατικές" σεξουαλικές συμπεριφορές, αίτινες καθίστανται πουριτανικότερες των ευαγγελιστικών τοιαύτων.
    Η διαφορά του S/M με τα ponpon σχήματα Κυρίαρχου/υποτακτικού, ακόμη και Αφέντη/σκλάβου, ως εφαρμόζονται από τους διστακτικούς/περιδεείς των εξουσιαστικών ηδονών, είναι όμοια με εκείνη ανάμεσα στο νηπιαγωγείο και τις μεταδιδακτορικές σπουδές - ή καλύτερα του πατινιού και του ερπυστριοφόρου τανκ.
    Διευκρινίζω: δεν υιοθετώ εμπράκτως την κοσμοθεωρία S/M, αντιθέτως, αλλά είναι η μόνη που εξάπτει το θεωρητικό μου ενδιαφέρον. Γι' αυτό και δεν δηλώνω Master αλλά αρκούμαι στο σεμνοπρεπές pervy, όπερ σημαίνει ρέκτης και φιλοπερίεργος.
    Με ελαχιστότατες εξαιρέσεις, θα ανέθετα ευχαρίστως στις παρουσιαζόμενες στα ποικίλα fora ως Mistresses την επιμελή πλύση των εσωβράκων μου. Σε διαβεβαιώ ότι θα την ανελάμβαναν δωρεάν και εκθύμως.
    Εξαιρώ, βεβαίως, τις επαγγελματίες, όσες ασκούν εντίμως και επ' αμοιβή το επιτήδευμα τους (έχω σε τεραστία υπόληψη τις πόρνες, τις τσούλες και τις πορνοστάρ) και φυσικά όσες κυρίες λαμβάνουν πιστοποιητικόν αυθεντικότητος από τις ολιγαριθμότατες έμπειρες του ελλαδικού χώρου. Οι λοιπές είναι μάλλον για στιφάδο.
    Εσύ τυγχάνεις, φαίνεται, της εμπιστοσύνης μιας του είδους, άρα και της ιδικής μου, με πάσα επιφύλαξη.
    Αλλά αποκλείεις να σε φέρουν καπάκι οι σκλάβοι σου, κάποια στιγμή; Και να εξηγείς τα βουρδουλιάσματα στον πισινό σου, λέγοντας ότι από εσέ δόθηκε η εντολή να σε καταπλακώσουν, χαλαρά και με άπλα κινήσεως γιατί δέσαν αμελώς τους κόμπους; Μην απορείς με τους "αδούλωτους σκλάβους". Όποιος δηλοί τζάμπα Αφεντικό, θα τους συναντήσει πάντα στο διάβα της ζωής του".

    Σιγά τις σοφίες! Τέτοιες ξέρω να γράφω και Εγώ, πού 'γινα couple και μου φόρεσε η Ρωμαία με το τεράστιο κεφάλι (στο avatar) περιδέραιο, για να ρωτάει εκείνος ο MindMaster, κακιά του ώρα, αν οι πέρλες είναι faux. Faux, Εγώ!
     
    Last edited: 21 Σεπτεμβρίου 2008
  6. blindfold

    blindfold Contributor



    να'μαστε καλά να κοροϊδευόμαστε...
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  7. Lola

    Lola Regular Member

    Απάντηση: Τι σκέφτεσαι τώρα ?

    Ειναι κανενα sex shop ανοιχτο την Κυριακη??? 
    Οποιος γνωριζει ας δωσει τα φωτα του γιατι επειγει το θεμα!
    Τhanxxx
     
  8. Ride a Woman

    Ride a Woman Regular Member

    Απάντηση: Τι σκέφτεσαι τώρα ?

    Nασαστε καλα και να περνατε και καλα.Σε ''λιγο'' καιρο που αυτος ο πλανητης θα ειναι παρελθον,οι στολες,οι σημαιες και οι ιστορικες σας ''αληθειες'',θα σας χρειαστουν...!!!! 
     
  9. zinnia

    zinnia Contributor

    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  10. soutzoukakia

    soutzoukakia His precious

    Απάντηση: Τι σκέφτεσαι τώρα ?

    Τι τρυφερή κίνηση αλήθεια η ανταλλαγή των αβατάρς!
    Όπως ακριβώς τα λέει και το τραγούδι
    Αφιερωμένο  
    (MindMaster ζουλεύεις   )
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  11. female

    female Contributor




    Φυλακές ;


     







    Ανοίγματα ;



     



    Ελπίδες ;





     ​




     
  12. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Τι σκέφτεσαι τώρα ?


    Ευχαριστώ τα μάλα, πρώην αντίπαλε και επιμελέστατη διορθώτρια των αβλεψιών μου!
     
    Last edited: 21 Σεπτεμβρίου 2008