Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Το κολάρο και η σημασία του

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Resources and Tutorials' που ξεκίνησε από το μέλος Master_Spiler, στις 7 Μαρτίου 2011.

Tags:
  1. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: Το κολάρο και η σημασία του

    ΔΕΝ τοποθετήθηκες σε τίποτα απ' όσα σου έγραψα. Καταλαβαίνω
    Πάμε πάλι. Θα στα κάνω με bold, μήπως και τα προσέξεις. Αν τα προσέξεις και αν απαντήσεις θα γίνει κουβέντα. Αλλιώς όχι. Τόσο απλά.

    *Προσωπικά θα επέφευγα να καλέσω σε μια συνεστίαση που θα διοργάνωνα, άτομα που έχουν αποδείξει με τη στάση τους σε δημόσιο χώρο ότι είναι ενοχλητικά, όχι επειδή φλερτάρουν με ευπρέπεια. Προτιμώ μια συγκέντρωση που θα ξεχειλίζει ο χώρος από φλερτ, ερωτισμό και καλή διάθεση, παρά τη μάζωξη 100 ατόμων χωρισμένα σε 30 πηγαδάκια. Εσύ;

    **Τι λογική είναι αυτή. Δηλαδή όταν ένας εκπρόσωπος του Συνασπισμού καλείται και παρευρίσκεται σε ένα συνέδριο του ΚΚΕ, σημαίνει ότι θα τα κάνει όλα πουτάνα, επειδή δεν ασπάζεται τον Στάλιν; (!)

    ***Προσεγγίζεις μια γυναίκα. Με ευγένεια και ευπρέπεια. Σου λέει όχι επειδή είναι σε σχέση, λογοδοσμένη, αρραβωνιασμένη, παντρεμένη, κολαρομένη ή δεν γουστάρει. Το δέχεσαι και αυτό σημαίνει σεβασμός.

    ****Χαριτωμένο. Προσπάθησε να αφήνεις τις χαριτωμενιές σου, όταν συζητάς μαζί μου

    Δεν θέλεις να συνεννοηθούμε! Είναι προφανές
    Τι το πέρασες το φλερτ; Βλέπουμε μια γυναίκα με τον συντροφό της, πλησιάζουμε, λέμε "αντε γαμήσου παλιομαλάκα φύγε απο εδώ" στον άντρα και την πέφτουμε στη γυναίκα λέγοντας της "ήρθα να σε κλέψω"; (!) Αν αναφέρεσαι σε κάφρους, συμφωνούμε. Δεν υπάρχει σεβασμός.

    Αλλά μην ενοχοποιήσουμε και το φλερτ σε έναν ερωτικό χώρο! Τα έχουμε ισοπεδώσει όλα πλέον. Κάναμε την γυναίκα αυτοκίνητο!
    Το "με ότι κουνιέται" από που προέκυψε στην συζήτηση; (!)

    *Σ' ευχαριστώ για την διευκρίνηση-υπενθύμιση Uther. Είμαστε σε ένα BDSM φόρουμ; Με συγκλόνισες!
    **Δυστυχώς δεν μπορώ να σε πληροφορήσω που υπάρχει φόρουμ, που άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις-άλλα απαντάς. Για ψάξε τις πόρτες που ανέφερες, κάπου θα το βρεις.

    Να ανακοινώσεις το e-mail σου, για να σε ρωτούν αν τους επιτρέπεις να ποστάρουν, όσοι έχουν αντίθετη γνώμη από τη δική σου. Οχι σε αυτό το φόρουμ βέβαια. Εκεί στο άλλο που σου πρότεινα να ψάξεις.

    "Ο αστυνομικός είναι όργανο, το μπουζούκι είναι όργανο, άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι".
    Είναι η λογική σου, όχι η δική μου.

    Που είδες τέτοια πρόταση σε δικό μου post; (!)
    Αν για όσους-ες στο λεξικό τους η λέξη κλέβω με τις λέξεις φλερτάρω - προσεγγίζω, και στη συνέχεια πολιορκώ - διεκδικώ είναι συνώνυμες, έχουμε άλλο λεξικό. Απλά.

    Αυτό το γαμημένο "και στη συνέχεια" δεν το πρόσεξες; Συνέχεια υπάρχει ΜΟΝΟ όταν η γυναίκα που φλερτάρεις-προσεγγίζεις ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ. Πρόσεξε τι γράφω. Αναφέρομαι σε γυναίκα, όχι σε αυτοκίνητο!

    *Φυσικά!
    **Δεν ξέρω για τους άλλους, αυτά που εγώ ποτέ δεν ξεχνώ, είναι πως
    Α. η γυναίκα είναι άνθρωπος. ΟΧΙ αυτοκίνητο
    Β. η μεγαλύτερη, δυνατότερη και εντονότερη επιθυμία της σκλάβας είναι να ευχαριστήσει τον Αφέντη της
    Γ. μια Κυριαρχημένη σκλάβα, ακολουθεί τις εντολές που έχει από τον Αφέντη της και δεν παρεκκλίνει από αυτές, ας την φλερτάρουν-προσεγγίσουν 1000. Στις ελάχιστες –αλλά πιθανές ή υπαρκτές αν προτιμάς-, φορές που λοξοδρομήσει, θα το πει στον Αφέντη της και αυτός ξέρει (πρέπει να ξέρει) πώς να το χειριστεί για την σωστή συνέχεια της σχέσης.
    Δ. δεν είναι Κυρίαρχοι όλοι όσοι δηλώνουν Κυρίαρχοι και δεν είναι σκλάβες όλες όσες δηλώνουν σκλάβες
    Ε. Εδώ είναι φόρουμ με περιεχόμενο τον ερωτισμό και σκοπό την ανταλλαγή - καταγραφή απόψεων και όχι ένα απολυταρχικό όργανο κάποιων που ασπάζονται συγκεκριμένα πρωτόκολλα

    .........................

    Οπως η διαφορετικότητα των ανθρώπων χρωματίζει και ομορφαίνει τη ζωή, έτσι και το ασυνταύτιστο των απόψεων όσων βιώνουν το BDSM* (o καθένας με τον δικό του τρόπο, τα δικά του γούστα και τις δικές του αντιλήψεις) του δίνουν μια ξεχωριστή δυναμική. Αλλιώς θα ήταν η απόλυτη βαρεμάρα, λέξη και έννοια που κατά την γνώμη μου δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τον ερωτισμό.

    *Ενας, ο κύριος, από τους λόγους που πιστεύω πως ποτέ δεν θα υπάρξει δομημένη κοινότητα BDSM. Μην παραμυθιάζετε, όσοι-ες το κάνουν, τον κόσμο. Πουθενά δεν υπάρχει ΕΘΝΙΚΗ - διαρθρωμένη κοινότητα BDSM αποδεκτή από ΟΛΟΥΣ τους "BDSM ανθρώπους" της χώρας.

    Μια προσπάθεια να κατανοήσουμε και να μείνουμε σε όσα αναφέρονται στα post και όχι στο κατά πόσο συμπαθούμε ή αντιπαθούμε αυτόν-ή που ποστάρει, θα βοηθούσε το φόρουμ.
     
  2. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Το κολάρο και η σημασία του

    Στο μόνο που έχω να απαντήσω είναι σε αυτό. Οι απόψεις μου καθόλου δεν επηρεάζονται απο το πόσο συμπαθώ ή αντιπαθώ κάποιον. Για τα υπόλοιπα αγαπητέ Seduction, μου ακούγονται ως : "δεν είναι Γιάννης, είναι Γιαννάκης".
     
  3. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Το κολάρο και η σημασία του

    Χωρίς να θέλω να χαλάσω κάτι που θεωρείς δεδομένο, θα πω πως η κατηγορία σκλάβων στις οποίες αναφέρομαι και στην οποία ανήκω κι εγώ, δεν μετατοπίζουν την ευθύνη της σεξουαλικότητας τους επειδή αρέσκονται να το κάνουν, αλλά επειδή χρειάζονται να το κάνουν.
    Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο ρήματα.

    Εδώ ειλικρινά δεν μπορώ να είμαι σίγουρη κατά πόσο αναφέρεσαι σε δικά μου λεγόμενα, μια και σύμφωνα με τα δικά μου λεγόμενα, τέτοια εξίσωση δεν μπορεί να ισχύει.
    Αφενός γιατί στο μεγαλύτερο μέρος του ποστ μου αναφερόμουν σε μένα προσωπικά και γνωρίζω πως η 1η αντίδραση μου στην παρουσία ενός "ζήτουλα" όχι μόνο δεν είναι χαρά αλλά τα συναισθήματα μου κυμαίνονταν ανάμεσα σε έντονο άγχος μέχρι και πανικό κι αφετέρου γιατί γενικά δεν τα πάω καλά με τις δικαιολογίες οποιουδήποτε είδους για οποιουσδήποτε λόγους. Προτιμώ να αναλύω μέχρι ναυτίας και να βρίσκω αιτίες.

    Χαίρομαι για σένα, αν και δεν κατανοώ γιατί συγκρίνεις τα ανόμοια.
    Προσωπικά λοιπόν μέχρι σήμερα στα 43 μου είναι στιγμές που αντιμετωπίζω μ αυτό κάποια προβλήματα. Απομένει να ελπίζω πως ίσως στα 60 μου αποκτήσω τη σοφία και την βεβαιότητα που εσύ κουβαλάς από τα 19 σου!  
    Αν και αν είναι να μιλάμε σοβαρά και όχι να ευλογάει ο καθένας τα δικά του γένια, δεν είναι μάλλον θέμα σοφίας, αλλά διαφορετικότητας χαρακτήρα και οργανισμού.

    Το είδος της σκλάβας στην οποία αναφέρομαι έχει περιγραφεί στο Μυστικό Ημερολόγιο του Πούσκιν, όπου ξεκάθαρα διαχωρίζει τις γυναίκες που έχουν ικανότητα οργασμού από τις γυναίκες που σκλαβώνονται από την σεξουαλικότητα τους.
    Όταν είσαι ανοιχτός όχι απλά σε συγκεκριμένα αγγίγματα αλλά σε οποιοδήποτε άγγιγμα, όταν δηλαδή για να διεγερθείς δεν χρειάζεσαι ούτε συναισθηματικά άλλοθι, ούτε σχέση καθ αυτή, υπάρχουν 3 διέξοδοι. Να πηδιέσαι αβέρτα και να αναλώνεσαι διακινδυνεύοντας κιόλας τη ζωή σου και την ψυχική σου υγεία, να απέχεις απόλυτα από το σεξ (ή να κάνεις εαυτό μη επιθυμητό ώστε να μην μπαίνεις καν σε πειρασμό) ή να παραχωρήσεις απόλυτο έλεγχο στο που, πότε, πως και με ποιους θα χύσεις στον Ιδιοκτήτη σου.
    Δεν είναι μειονέκτημα, δεν είναι αδυναμία, είναι απλά μια ιδιαιτερότητα χαρακτήρα και πιθανόν σώματος.

    Ειλικρινά χωρίς διευκρίνηση δεν μπορώ καν να κατανοήσω τι εννοείς εδώ.
    Αποκλείεται να υπάρχει γυναίκα με διαφορετική σεξουαλικότητα, τόσο έντονη που να μην είναι σε θέση πραγματικά να τη διαχειριστεί από μόνη της αποτελεσματικά?
    Είναι αδύνατο να έχει κάποια διαφορετική ψυχοσύνθεση και κάθε όχι να της δημιουργεί άγχος κι αδύνατο να χρειάζεται τον εξωτερικό έλεγχο για να μπορεί σαν ένα εναλλακτικό άλτερ εγώ να την ορίζει επειδή αδυνατεί να ελέγξει τις σεξουαλικές της ορμές από μόνη της?
    Και όλα είναι δικαιολογίες για να μην είναι πιστή?
    Πουθενά δεν αναφέρω καν πως χρησιμοποιώ ως δικαιολογία την συγκεκριμένη μου ιδιαιτερότητα για να παίξω χωρίς άδεια, αντίθετα διευκρινίζω αν δεν έγινα κατανοητή πως ακριβώς επειδή υπάρχει το εξωτερικό κέντρο ελέγχου, γίνεται δυνατή η άρνηση χωρίς ενοχές και άγχη.

    Η κατηγορία σκλάβων – γιατί σίγουρα δεν είναι όλες οι σκλάβες έτσι, γι αυτό και είχα «ανακινήσει» το θέμα κατηγοριών σκλάβας που φάνηκε να είναι ιδιαίτερα λεπτό για να γίνει καν κατανοητό τι εννοούσα- είναι αυτές που αποτελεσματικότερα και ευκολότερα μπορούν να εκπαιδευτούν ως pleasure slaves, όχι επειδή δεν εκπαιδεύονται γενικότερα και δεν είναι ικανές σε άλλους τομείς, ή επειδή κάποια χωρίς ανάλογο ταλέντο δεν μπορεί να διδαχθεί να ευχαριστεί ικανοποιητικά, αλλά επειδή σ αυτές είναι δεύτερη φύση.
    Είναι οι σκλάβες-τσούλες, οι οποίες μπορούν να απολαύσουν διάφορους άντρες, γυναίκες, παρτούζες και γενικά οποιαδήποτε χρήση τους χωρίς να επεμβαίνει καμία λογική σ αυτό, μια και όταν διεγείρονται είναι απλά ένα σώμα, ένα κομμάτι κρέας που αποζητά αγγίγματα και χρήση.
    Είναι ένα δύσκολο και βαρύ φορτίο το οποίο ειλικρινά έμαθα να αγκαλιάζω και να δέχομαι μόνο χάρη στον Αφέντη μου.

    @Seduction βρίσκω αυτό που υποτίθεται να είναι απαντήσεις στο δικό μου ποστ, απλή επανάληψη της αρχικής σου θέσης και όχι απάντηση στην οποία λήφθηκαν υπόψη αυτά που έγραψα.
     
  4. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Το κολάρο και η σημασία του

    Ωραία. Θα γράψω πιο γενικά γιατί πιστεύω ότι αν απαντήσω πρόταση πρόταση δεν θα βγάλουμε άκρη. Κατ'αρχην να διευρκινήσω ότι βασίστηκα στο post σου και ανέπτυξα κάποια ερωτήματα. Μια που έγραφα βιαστικά (ξέρω δεν είναι και πολύ σοφό) οι διατυπώσεις μου δεν ήταν και οι καλύτερες. Θεωρησα δεδομένο ότι δεν θα το πάρεις προσωπικά, μια που έγραψες ότι έχεις βρει τον τρόπο να πεις "όχι".

    Ουσιαστικα΄το πρώτο θέμα είναι μάλλον ερώτηση που δεν χρησιμοποίησα το ερωτηματικό. Δηλαδή, μια σκλάβα που είναι δοσμένη στον αφέντη της, όταν την πλησιάζει ένας τρίτος, έχει τη δικλίδα "ασφαλείας". Η ευχαρίστηση χρήσης της είναι μία υπερβολή στην έκφρασή μου. Αλλά δεν θα έπρεπε να αποτελεί για αυτή πρόβλημα. Θα έπρεπε;

    Συνέκρινα τα ανόμοια για να γίνει ευκρινές ότι το όποιο δίλημμα αντιμετωπίζει μία σκλάβα δεν αφορά την προσωπική αβεβαιότητα. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα θέματα που αφορά δεν είναι σοβαρότερα της αβεβαιότητας των 19, αλλά και πιο δύσκολα στην διαχείρισή τους. Αποκόβοντας τις φράσεις όντως βγαίνει λάθος συμπέρασμα το οποίο δεν ήταν και η πρόθεσή μου.

    Εν συνεχεία, αναφέρθηκα σε ανθρώπους που τα λεγόμενά σου τα χρησιμοποιούν ως δικαιολογία συνδέοντάς το (αλλά δεν το έκανα προφανές) με τα λεγόμενα του Seduction και θεωρώντας ότι μόνο σε τέτοιες περιπτώσεις ο ζήτουλας έχει πιθανότητες αποδοχής ή/και επιτυχίας άρα νομίζω δεν μπορεί να σε αφορά σε προσωπικό επίπεδο.

    Θεώρησα δεδομένο και ίσως λάθος μου, αλλά αυτό πιστεύω, ότι ο Seduction βρίσκεται στο λύκειο και αντιμετωπίζει τις γυναίκες κατά αυτόν τον τρόπο. Θεωρώ δεδομένο - ίσως λάθος μου, ότι το φλερτ στο οποίο αναφέρεται αποσκοπεί στην χρήση του ατόμου και όχι στο απλό φλερτ.
    (Seduction μη με ρωτήσεις που το είδα αυτό. Το είδα και το πιστεύω για αυτά που γράφεις εδώ. Δεν είναι προσωπικό το ζήτημα. Δεν σε ξέρω καν και πιθανόν αν σε γνωρίσω να αλλάξω γνώμη).

    Σου έγραφε λοιπόν σε κάποιο επεισόδιο ότι οι γυναίκες δεν είναι απροστάτευτες και συνδύασα αυτά τα δύο για να πω ακριβώς αυτό. Ότι δεν είναι η αβεβαιότητα το πρόβλημα.

    Τα 19 λοιπόν αναφέρθηκαν για πολλούς λόγους, όχι όμως για να δείξουν ότι είσαι ανώριμη.

    Όσο αφορά τα υπόλοιπα λεγόμενα σου



    Όχι δεν αποκλείεται και είναι ένας απο τους λόγους που λέμε στον Seduction ότι μέσα σε αυτήν την κοινότητα θα έπρεπε να μιλάει στον Κ πριν φλερτάρει με την υ.. Aπλα ο λόγος δεν είναι η προσωπική αβεβαιότητα, πράγμα το οποίο θεώρησα δεδομένο ότι έπρεπε να διευκρινιστεί για να μην λέμε πάλι για άβουλες, κακόμοιρες, απροστάτευτες σκλάβες.

    Πράγματι και γι αυτό θεώρησα δεδομένο ότι δεν απευθύνομαι προσωπικά. Απλά είπα ότι όλα αυτά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως δικαιολογίες για να μην είναι πιστή . Άρα με το δεδομένο ότι είναι πιστή (κυρίως στον εαυτό της) Το προαναφερόμενο φλερτ χωρίς την συμμετοχή του Κ, παίρνει κατά τη γνώμη μου μία χροιά σκατόμυγας που μπήκε στον χώρο την ώρα που δουλεύω. Πρέπει να τα παρατήσω όλα και να την βγάλω έξω. Ενοχλητικό.
    (Ναι η επιλογή της πρότασής μου δεν ήταν και η καλύτερη. Ελπίζω τώρα να είναι εμφανές αυτό που λέω).

    Νομίζω ότι τα παραπάνω ενισχύουν την άποψη ότι μέσα στην κοινότητα, ο οποιοσδήποτε που θέλει να φλερτάρει θα έπρεπε πρώτα να απευθύνεται στον ιδιοκτήτη. (του κολάρου)

    Όλα τα άλλα δεν μου διέφυγαν, απλά ήταν συνειρμοί που αν τους εξηγήσω θα γράψω μισό βιβλίο. Η επιλογή των προτάσεων που θα έδειχναν το σύνολο της σκέψης μου ήταν λάθος. Αυτά που εννοούσα ελπίζω να έγιναν κατανοητά μετά την εστίαση που παρέθεσα ανωτέρω.
     
  5. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: Το κολάρο και η σημασία του

    Αγαπητή lara[E-p], έχεις τη θέση σου και έχω τη δική μου πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Σεβαστή η άποψη σου. Παρ' όλα αυτά σε καλώ, όπως και κάθε μέλος που έχει άποψη και θέλει να την μοιραστεί - αναπτύξει, να απαντήσεις - τοποθετηθείς στα 8 ερωτήματα που έθεσα στην Uther, EΔΩ
     
  6. kati

    kati Regular Member

    Απάντηση: Το κολάρο και η σημασία του

    Ωραία όλα αυτά και ας υποθέσουμε οτι το υ προστατεύεται με τον τρόπο αυτό από το φλερτ με άλλους του χώρου οι οποίο "σέβονται" το κολλάρο και τον Κ.

    Το όλο επιχείρημα όμως έχει ένα μεγάλο κενό όσον αφορά τους εκτός κοινότητας, τους αδαείς και μη γνώστες των πρωτοκόλλων του χώρου από τους οποίους φυσικά καμία απαίτηση να τηρήσουν κανόνες που δεν ασπάζονται δεν μπορεί να υπάρχει.

    Σε αυτή την περίπτωση "η ασπίδα προστασίας" που προσφέρει το κολλάρο δεν πάει περίπατο;
     
  7. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: Το κολάρο και η σημασία του

    Μα ένα "κολάρο" δεν ξεκαθαρίζει τι υποχρεώσεις και τι ελευθερίες έχει αυτή που το φοράει. Το μόνο που λέει σε κάποιον του χώρου είναι "ξένη ιδιοκτησία". Ωραία λοιπόν, ξένη ιδιοκτησία. Και;

    Κάποιος έγραψε για αυτοκίνητα. Ένα αυτοκίνητο σε μια έκθεση αυτοκινήτων είναι ξένη ιδιοκτησία. Θα σε εμποδίσουν φυσικά να πάρεις τα κλειδιά και να φύγεις αλλά δε θα σε εμποδίσουν να το ανοίξεις, να μπεις μέσα του, να μυρίσεις το δέρμα του, να ψαχουλέψεις τα καθίσματα, να παίξεις με το σύστημα ήχου, να κλωτσήσεις τα λάστιχα κλπ κλπ.

    Το "ξένη ιδιοκτησία" από μόνο του δε λέει τίποτα αν δεν γνωρίζεις τους κανόνες που διέπουν τη σχέση τρίτων με την ιδιοκτησία και αυτό ΔΕΝ φαίνεται σε ένα κολάρο ό,τι και να λένε οι θιασώτες της ιερής βίβλου.

    Και πάει στο καλό αυτό. Εγώ είμαι καθίκι και βλέπω μια κολαρομένη και πάω και της την πέφτω και την κλέβω από τον "Αφέντη" της. Ποιος φταίει πιο πολύ; Εγώ το καθίκι, η σκλάβα ή ο Αφέντης της; Δεν έχει ο Αφέντης της σκλάβας την ευθύνη για τις πράξεις της; Πώς μπορείς να κατηγορείς εμένα το καθίκι πριν κάνεις την αυτοκριτική σου να δεις "μα τι στο διάολο έγινε και η κολαρομένη μου σκλάβα έφυγε με αυτό το καθίκι και μ' άφησε με το παγωτό;"
     
  8. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: Το κολάρο και η σημασία του

    Ε μα θα μας τρελάνουν εντελώς φίλε!!! Χτίζουν "πρωτόκολλα" και γεννάνε "κοινότητες" Για ποιό λόγο; Είναι προφανές

    Αναμένω απαντήσεις στο post σου
     
  9. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Το κολάρο και η σημασία του

    Δεν ξέρω κατά πόσο θα ενδιαφερθεί μια κολλαρωμένη για αυτή την κατηγορία ατόμων που κάνουν ένα πέρασμα στο χώρο, λιγότερο ή περισσότερο φανταχτερό, λιγότερο ή περισσότερο διαρκές.

    Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι αν κάποια θέλει σχέση BDSM με κολλάρο, απλά δεν θα ασχοληθεί με κάποιον που τα έχει γραμμένα τα κολλάρα - και δεν μπορεί κανείς να τον αναγκάσει σε κάτι άλλο.

    Ασπίδες προστασίας δεν υπάρχουν. Ούτε στο εντός κολλάρου υποσύστημα είναι τα πάντα αγγελικά φτιαγμένα. Όσον αφορά τα περί ιδιοκτησιών και τις πουριτανικές, κατ' ουσίαν, κραυγές των μη βουλόμενων κατέχειν, είναι ένα ενδιαφέρον θέμα, κάποτε, για άλλο νήμα  
     
  10. thanasis

    thanasis Contributor

    Re: Απάντηση: Το κολάρο και η σημασία του

    Άντε, τελευταία απόπειρα, μήπως και πάει κάπου η κουβέντα.

    Ξαναμανά το ίδιο disclaimer, μήπως και το πάρεις γραμμή (αν και ίσως θα πρέπει να σε δαγκώσει στη μύτη για να):

    Δεν διαφωνώ μαζί σου. Θεωρώ τις ιδιοκτησίες, απαγορεύεσεις ομιλίας κλπ, μπαρμπούτσαλα. Θεωρώ οτι το κυριαρχείσθαι, αν δεν είναι στο μυαλό, δεν πα να φοράς στην άλλη δαγκάνα τροχαίας.

    Οκ;

    Πάμε στα αστεράκια σου, διότι χρειάζεται να στα κάνω όλα δίφραγκα, δοκεί μοι:
    * Αναλόγως πού βρίσκομαι. Άλλο ένα swinging party με αναμενόμενο/θεμιτό το swapping (που κι εκεί υπάρχουν πολλοί κανόνες, mind you), άλλο οι χοροί του Φουρτουνάκη, που θα κλέψεις την Βουγιουκλάκη από τον προξενηθέντα βοσκό, άλλο μια βδσμ συνάντηση, από munch ως πριβέ πάρτι για παιχνίδι. Σε κάθε χώρο χρειάζεται να προσαρμόζεται κανείς.

    ** Μη σεβόμενος τον χώρο που βρίσκεσαι και κάνοντας τα δικά σου, ακριβώς τα κάνεις όλα πουτάνα. Τόσο δυσνόητο είναι, πια;

    *** Αυτό το οποίο για σένα νοείται ευπρέπεια, για το άτομο που προσεγγίζεις, τον Κ του και αυτόν που σε κάλεσε, ενδεχομένως να είναι η uber γλιτσοκαγκουριά. Εσύ μπορεί να θεωρείς το πέσιμό σου την πεμπτουσία της ιπποσύνης και απόλυτα μη-ενοχλητικό, αλλά να αποτελείς για τους άλλους παράγοντα πρόκλησης γαργάρας γαστρικών υγρών. Επίσης, όταν ακούσεις το "δεν γουστάρω" το δέχεσαι/σέβεσαι ή...never give up;

    Ας ξαναρωτήσω, ευχόμενος να μην έχουμε πάλι γαργάρες:
     
  11. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: Το κολάρο και η σημασία του

    Από τη στιγμή που συμφωνούμε σε αυτό, ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ δλδ, τα υπόλοιπα είναι προς κατανάλωση.

    Παρ' όλα αυτά θα σου απαντήσω

    Σε κάθε χώρο προσαρμόζεσαι, πχ και στη λαδόκολλα και στο φλαμπέ και σε τραπέζι με πολλά πηρούνια να ξέρεις να σταθείς, αλλά διάολε πριν κάτσεις να φας, σε κάθε περίπτωση θα πλύνεις τα χέρια σου! Κάποια πράγματα είναι βασικά και ανευ προσαρμογής.

    Μάλλον είναι δυσνόητο να καταλάβεις! Λιανά: ΑΛΛΟ πράγμα το να μην σέβεσαι τον εαυτό σου και να μην μπορείς να σταθείς με αξιοπρέπεια σε μια κοινωνική εκδήλωση και ΑΛΛΟ να διαφωνείς με ένα από τα εθιμοτυπικά (μπαρπούτσαλα τα ονόμασες και πολύ σωστά) πλαίσια αυτής! Η άποψη τα κάνει πουτάνα ή οι τρόποι; (!)

    O άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του, δεν χρειάζεται υποδείξεις για το πως θα κινηθεί. Αντιθέτως ο προβληματικός μπορεί να δει πρόβλημα και στη σκιά του. Η περιγραφή σου, μου θυμίζεις κάτι κουτσαβάκια που πετάγονται στη καφετέρια και φωνάζουν στον απέναντι "τι κοιτάς ρε την γκόμενα μου; Γουστάρεις παρεξήγηση να ούμε;" Eίναι να μη βάλεις τα γέλια;
    To Never Give Up είναι στάση ζωής σε πράγματα ουσίας, νοοτροπίας και αρχών, (για να κάνεις τέτοια ερώτηση, ούτε την γνωρίζεις, ούτε την κατανοείς. Σε καταλαβαίνω) όχι μάταια προσπάθεια να ανάψεις κερί για να δει ο τυφλός, ούτε μη αναγνώριση του ΟΧΙ. Τόσο απλά.

    Κράτα τις γαργάρες για σένα και μείνε σοβαρός στην κουβέντα.
    Καταρχήν, αν δεν το γνωρίζεις μάθε πως ΔΕΝ ποινικοποιείται ούτε η σκέψη, ούτε η ελευθερία της. Ποιά ακριβώς να κάνω έξω; Εχω δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα σε συνάντηση στην Ελλάδα για να μου απευθύνεις τέτοιο ερώτημα; (!) Σοβαρέψου*. H πιστεύεις πως όταν σπούδαζα (ή όταν βρίσκομαι) στο εξωτερικό είχα αποποιηθεί του φλερτ λόγω του ότι δεν ήμουν στη χώρα μου;

    *Σταμάτα και εσύ και όσοι-ες το κάνουν, να αναφέρεσαι προσωπικά σε ανθρώπους που ΔΕΝ γνωρίζεις. Είναι τόσο ξεκάθαρο που δεν χρειάζεται να στο σπάσω σε δίφραγκα. Οκ;
     
  12. thanasis

    thanasis Contributor

    Re: Απάντηση: Το κολάρο και η σημασία του

    Η ΟΥΣΙΑ είναι αν θα τα κάνεις πουτάνα στο συνέδριο του ΚΚΕ, όχι στο αν συμφωνούμε στο θεωρητικό υπόβαθρο.

    Το αυτό σου λέω. Θα πλύνεις τα χέρια σου. Κάποια πράγματα είναι βασικά και άνευ προσαρμογής. Εσύ ζητάς να πας με βρώμικα χέρια και να απλώνεις και τα χέρια σου στα πιάτα άλλων σε επίσημο δείπνο, επικαλούμενος το ταξικό καρκίνωμα της ιδιοκτησίας και οτι διακατέχεσαι από κοινωνική αβρότητα και οτι απλώνεις το χέρι α-λα Sylvie Guillem.

    Η εθιμοτυπία μπαρμπούτσαλα-ξεμπαρμπούτσαλα, κρινόμαστε και από απόψεις και από τρόπους.

      Συμφωνώ μαζί σου οτι είναι φαιδροί. Τα αντίστοιχο θα ήταν καλό να μας προβληματίσει και για όσους είναι στην pefting side.

    Ευχαριστώ που με καταλαβαίνεις. Οπότε δεν επιμένεις post-hylopit. Καταγράφτηκε.

    Οπότε πάλι δεν απαντάς. Σε μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση. I rest my case.

    Συζήτηση (προσπαθώ να) κάνω. Δεν χρειάζεται να μου μυγιάζεσαι.