Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Το μικροαστικό BDSM.

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος vautrin, στις 13 Απριλίου 2010.

  1. Nesaea

    Nesaea Guest

    Απάντηση: Το μικροαστικό BDSM.

    Θα μπορουσε να μου εξηγησει καποιος τι ειναι αυτο που κανει το bdsm μικροαστικο; Ποια ειναι τα χαρακτηριστικα και η νοοτροπια;

    Επισης, ποια ειναι αυτη η κοινωνικη ταξη που ειναι ελευθερη σε ολες τις φασεις της ζωης; Που δεν εχει σε κανενα να λογοδοτησει;
     
  2. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Το μικροαστικό BDSM.

    Aν παρακολουθησες και τα αλλα νηματα που αναφερθηκαν σ'αυτο, θα διαπιστωσες πως ο καθενας εχει την δικια του απαντηση...

    Επισης, ποια ειναι αυτη η κοινωνικη ταξη που ειναι ελευθερη σε ολες τις φασεις της ζωης; Που δεν εχει σε κανενα να λογοδοτησει;[/QUOTE]

    Α,αυτο ειναι ευκολο!
    Οι τραπεζιτες... 
     
  3. Nesaea

    Nesaea Guest

    Απάντηση: Το μικροαστικό BDSM.

    Α,αυτο ειναι ευκολο!
    Οι τραπεζιτες... [/QUOTE]

    Οι τραπεζιτες λογοδοτουν στο bottom line φιλτατε...εκει να δεις κωλοσφιξιμο... 
     
  4. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Το μικροαστικό BDSM.

    Οι τραπεζιτες λογοδοτουν στο bottom line φιλτατε...εκει να δεις κωλοσφιξιμο... [/QUOTE]

    Ας ειν'καλα τα πακετα στηριξης καλη μου...
    Ειδες κανενα αλλο να τα παιρνει;
     
  5. devine_sub

    devine_sub Contributor

    Απάντηση: Το μικροαστικό BDSM.

    Αρχικά, η ds βρίσκει το άρθρο πρωτότυπο και με "ελληνικό" πνεύμα (τζόκερ κλπ).

    Έχει όμως μερικά πράγματα να προσθέσει:

    * ο αστός, ενδεχομένως να έχει τον πύργο του προπάπου του, αλλά το πιθανότερο είναι να έχει και sub χαρακτήρα. Η κοινωνική του τάξη μάλλον αντιστρόφως ανάλογη είναι με τον σεξουαλικό του προσανατολισμό. Μάλλον θα φταίνε τα πολλά γαλλικά και το πιάνο.  

    * o/η sub είναι πιθανότερο να "γουστάρει" το σκέτο χέρι του/της Domme, από τα περίτεχνα μηχανήματα. Είναι από τις λίγες περιπτώσεις που το χρήμα δεν μπορεί να αγοράσει τη ... "δυστυχία".  

    * τι έχετε να πείτε για τις "δια-ταξικές" bdsm σχέσεις; Αυτό δεν είναι το πραγματικό total power exchange? Σκεφτείτε το απλό παράδειγμα: η αστή με τον πύργο (ή έστω το εξοχικό), με τον ιδιοκτήτη θα τη βρει καλύτερα, ή με τον κηπουρό και το pool boy?

    ds  
     
  6. ariadni

    ariadni Regular Member

    Αν και βρήκα το κείμενο πολύ ενδιαφέρον, δυσκολεύομαι να βρω λόγους για να συσχετίσω το bdsm με ταξικούς όρους, με την ικανότητα κάποιου να ξοδέύει πολλά ή λίγα ή με το ύψος των καταθέσεων που διατηρεί κάποιος στο τραπεζικό του λογαριασμό. Ανάμεσα στις διάφορες κοινωνικές τάξεις, υπάρχουν σίγουρα διαφορές, οι οποίες όμως όπως σχολιάστηκε στο αρχικό κείμενο αφορούν κυρίως στο φαίνεσθαι. Από τη θέση του ο σύγχρονος μικροαστός, έχει το πλεονέκτημα πως σε αντίθεση με τις κατώτερες ή τις ανώτερες κοινωνικές τάξεις διαθέτει εμπειρία τόσο της υποταγής όσο και της (μικρο)κυριαρχίας. Δεν θεωρώ όμως πως ο μικροαστός κάνει bdsm για υπερβεί τους όρους της κοινωνικής του πραγματικότητας ή για να απελευθερωθεί από αυτές (άλλωστε για αυτή τη δουλειά υπάρχουν πολύ πιο εποικοδομητικά πεδία δράσης) , αλλά κάνει bdsm για τους ίδιους λόγους που κάνει και ο “ευγενής” ή ο ναυτεργάτης: από ανάγκη. Το ίδιο το bdsm, ως έκφραση εναλλακτικού ερωτισμού, συνδέεται με την επιθυμία κάποιου για κυριαχία επάνω στον έτερο (ή το αντίστροφο) και μόνο, ανεξαρτήτως της κοινωνικής του τάξης, ακριβώς διότι στην αντίθετη περίπτωση θα ήταν προτιμότερο να αρχίσουμε να μιλάμε απλώς για απωθημένα.
     
  7. Elysium

    Elysium Contributor

    Απάντηση: Το μικροαστικό BDSM.

    Περίφημο χαρακτηριστικό των μικροαστών. «Η ησυχία μας».

    Μη μας πειράξετε τους κανόνες μας.
    Μη μας πειράξετε τα status, τους ορισμούς και τα πρωτόκολλά μας.
    Μη μας ανατρέπετε τον τρόπο που γνωρίσαμε τις σχέσεις d/s, M/s, s/m στα έγκυρα ολλανδικά και αμερικάνικα sites.

    Θα ειδοποιήσουμε την αστυνομία*.


    Πράγματι, παρατηρείται συχνά η μικροαστική αντίληψη στο χώρο.



    *(του bdsm προφανώς)
     
  8. anasia

    anasia Contributor

    Απάντηση: Το μικροαστικό BDSM.

    Είναι απίθανο αυτό που συμβαίνει σε αυτό το σαιτ ,
    όχι ότι δεν το ήξερα τόσα χρόνια εδώ μέσα ,
    αλλά έλπιζα πως όσο περνούσε ο καιρός αυτό κάπως θα λιγόστευε .
    Χαζό μεν αυτό που έλπιζα ,
    μια και όσο και να γνωρίζονται οι άνθρωποι μεταξύ τους
    τελικά δεν πρόκειται να κατανοηθούν .

    Μικροαστικά μυαλά τελικά όλοι μας θα έλεγα !

    Διαβάζουμε ένα κείμενο , κάποιες έννοιες ,
    φράσεις και καταλαβαίνουμε …
    ότι θέλουμε , ότι θέλουμε να καταλάβουμε !
    Κατά 99% δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που εκείνος/η
    που τα έγραψε , εννοούσε .

    Κατά τα άλλα ,
    φυσικά και είναι ένα πάρα πολύ όμορφο κείμενο ,
    δεν μπορώ να πω κάτι διαφορετικό από τους άλλους .
    Και εγω ,
    οπώς σχεδόν όλοι οι άλλοι
    θα μείνω σε αυτό και μόνο .
    Δεν ξέρω τους λόγους των άλλων ,
    ο δικός μου είναι πως δεν νομίζω πως μια τέτοια συζήτηση
    δεν μπορεί να γίνει γραπτά .

    Έχεις βάλει vautrin πολλά ‘’θέματα’’ μέσα στο νήμα
    που δεν ξέρεις από πού πρέπει να το πιάσεις ,
    τι να αφήσεις και πάνω από όλα πως να βρεις χρόνο για να ασχοληθείς .

    Προτείνω και να με συγχωρέσει ο Κύριος μου
    που παίρνω το θάρρος χωρίς να τον έχω ενημερώσει ,
    αλλά είναι αυθόρμητο μετά από όσα διάβασα ,
    να βρεθούμε από κοντά και να το συζητήσουμε όλο αυτό … όσοι ενδιαφέρονται .
    Νομίζω πως εδώ μέσα όσοι το επιχειρήσετε θα χάσετε την ουσία …

    Διαθέτω το σπίτι μου και θα είναι εύκολο για σένα vautrin !
     
     
  9. vautrin

    vautrin Contributor

    Ευχαριστώ άπαντες για την συμμετοχή σας και τα σχόλια σας. Ευχαριστώ ιδιαίτερα την Anasia για την πρόσκλησή της. Φυσικά, θα ήταν χαρά μου να συμμετέχω σε μια τέτοια συζήτηση αν και όποτε κανονιστεί.
     
  10. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Το μικροαστικό BDSM.

    Επειδή ευθύνομαι ως εισηγητής στο παρόν ιδεοδρόμιο
    της έννοιας «μικροαστικό bdsm» και ταυτόχρονα διακρίνω
    πως έχει επιφέρει πολλή περισσότερη σύγχυση απ΄όση περίμενα ( ; ),
    πρέπει να αποσαφηνίσω ορισμένα πράγματα.
    Θέλοντας να μην καταχραστώ το νήμα του συντρόφου vautrin,
    θα το κάνω αυτό στο νήμα – βαριετέ του οποίου είχα την τύχη
    να χριστώ ανάδοχος, «Χρήση κεφαλαίων. κ.λ.π.».
    Μιλώντας για σύγχυση, ιδού ένας τρόπος που –προσωπικά τουλάχιστον-
    θεωρώ ότι φαίνεται:
    Μεστή τοποθέτηση.
    Θα περίμενε κανείς να βρεθεί κάποιος που θα αναρωτηθεί,
    πόθεν προκύπτουν τα ως άνω συμπεράσματα;
    Φευ, ουδείς ανευρέθη
    Να ελπίζω σε μία τεκμηρίωση της συμπαθούς τριτοπροσωπολαλούσης ενζενί;.
    Ομοίως:
    Τι έχουμε να πούμε;
    Θα Μ/μας βοηθήσεις λίγο; Έχεις κάτι συγκεκριμένο κατά νου;

    Είναι δεδομένο ότι εισάγοντας «κοινωνικοειδείς» έννοιες
    όπως μικροαστισμός, τα καθιερωμένα αντανακλαστικά του αναγνώστη
    αρχίζουν να εξερευνούν πολιτικές, οικονομικές και άλλες
    (π.χ. ταξικές) δομές, δηλαδή συμπαγή, καθορισμένα σχήματα.
    Η προσωπική Μου σπουδή, όπως θα φανεί στο «συνομιλών» (κατά τον vautrin)
    νήμα όπου και θα πλατειάσω τη σκέψη Μου,
    εστίαζε πολύ περισσότερο σε νοοτροπίες και τρόπους αντίληψης
    –φυσικά και δράσης – που απορρέουν από τον μικροαστισμό
    και ΟΧΙ στο κυρίως σώμα του όρου.

    Μία ένσταση στο νηματοθέτη:
    Ναι και όχι σύντροφε.
    Ναι, επειδή by the book σωστά τα λες.
    Όχι, επειδή by no book this time ο μικροαστισμός
    δεν αποτελεί κοινωνική τάξη αλλά «απόφυση» αυτής.
    Παρενέργεια.
    Παράπλευρη απώλεια, πώς να το πω;
    Δηλαδή:
    Ο μικροαστισμός είναι σύνολο νοοτροπιών, δράσεων και αντιλήψεων,
    μη αναφερόμενων σε κανένα εγχειρίδιο
    (κοινώς, αδυνατεί να καταγραφεί αδρά υπαγόμενος σε κανόνες και συνθήκες)
    βεβαίως-βεβαίως, που παρουσιάζει σημαντικότατο τμήμα της μεσαίας τάξης.
    Δεν αναφέρεται παρά μόνο με τη μορφή παρατηρήσεων,
    όπως αθροίζονται οι ανεπιθύμητες παρενέργειες ενός φαρμάκου
    στη συνταγή που το συνοδεύει, καθώς πρόκειται για καθαρά
    αρνητικές πτυχές της μεσαίας τάξης.
    Άρα, οι όποιες οικονομικές, πολιτικές ή άλλες αναλύσεις που τον αφορούν
    (τύπου «πες μου πόσα λεφτά έχεις ή που μένεις, να σου πω πως σκέφτεσαι»),
    μοιραία τείνουν στην αστοχία.

    Γιατί τόση σπουδή περί ορισμού του τι ακριβώς θεωρείται «μικροαστισμός»;
    Μα, διότι οι όποιες προσπάθειες υπαγωγής του
    σε πολιτικοοικονομικούς κανόνες με σκοπό την εύρεση εξηγήσεων
    θα αποτύχουν εάν δεν καταλάβουμε για ποιο πράγμα ακριβώς μιλάμε.

    Κάτι σαν κι΄αυτό:
    Ενώ εδώ ο σεσημασμένος ναρκοθέτης
    - που ειρήσθω εν παρόδω, εξακολουθεί να αποφεύγει τη σύλληψη παρά τις πρόσφατες εξαρθρώσεις τρομοκρατικών οργανώσεων –
    έχει αντιληφθεί την ουσία, πως μελετούμε νοοτροπίες δηλαδή,
    εξακολουθεί με το γνωστό του τρόπο να σηκώνει κύματα στα νήματα
    υπερασπιζόμενος μονίμως την απελευθέρωση της διαστροφής,
    λες και έχει υπάρξει αυτή η περίφημη αστυνομία του bdsm και τον έχει καταχεριάσει.
    Εκμεταλλευόμενος λοιπόν την ασάφεια και τη σύγχυση που προανεφέρθη,
    βάλει κατά ριπάς εναντίον του Σχήματος Κ/υ κατηγορώντας το εμμέσως
    για μαϊμουδισμό, όταν δεν έχει να προτείνει τίποτα ΣΑΦΕΣ
    για να κατοχυρώσει τις ελευθερίες που γενικά και αόριστα επαγγέλλεται
    και όχι μόνο,
    θα πρέπει κάποτε να Μ/μας εξηγήσει επιτέλους ποιοι, με ποιόν τρόπο
    και πότε τον εμπόδισαν να εφαρμόσει τις όποιες τάσεις του
    και το φέρει τόσο βαρέως.
    Αλλιώς πως, ακολουθεί το συρμό του ιδεοδρομίου,
    να δακτυλοδείχνονται διαρκώς οι «φάλτσες» συμπεριφορές των άλλων,
    αλλά ποτέ να μην αντιπροτείνουμε τον «ορθό» δρόμο προς το οτιδήποτε.

    Επιφυλάσσομαι σύντομα να αναπτύξω τη σπουδή μου περί μικροαστισμού γενικότερα,
    στο ελληνοπρεπές bdsm ειδικότερα, στο παράλληλο συνομιλών νήμα.





    .
     
  11. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Επανάλληψις μήτηρ...

    (αλλά και έτσι, για την ιστορία)
     
  12. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Το μικροαστικό BDSM.

    ειπα να μην ξεκινησουμε επ'αυτων κουβεντα αλλα...
    μια ενσταση στην ενσταση λοιπον...

    Το εγχειριδιο δεν ειναι ενα, και τα πρωτα δεν αποτελουν ασφαλως ευαγγελια
    Η μικροαστικη ταξη ,ως διακριτη ικοινωνικη μεριδα αναγνωριζεται απο πολλους διανοητες,
    να θυμισω τον δικο μας,τον μακαριτη τον Πουλαντζα;("οι κοινωνικες ταξεις στον συγχρονο καπιταλισμο")
    και υπαρχει ακομα στην πολιτικη αναλυση συγχρονων ρευματων της Ελληνικης Αριστερας.
    Αντιγραφω:
    "
    ΑΝΕΣΤΗΣ ΤΑΡΠΑΓΚΟΣ, Αθήνα - Ιούλιος 2008

    Μια συμβολή στους προσανατολισμούς της Σύσκεψης

    της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ

    Η θέση της μισθωτής διανοητικής εργασίας στην ταξική κοινωνική δομή

    Ο ελληνικός κοινωνικός σχηματισμός συντίθεται πρωταρχικά από τρεις τάξεις (αστική, εργατική και μικροαστική), από τις οποίες η μία (μικροαστική) διαφοροποιείται σε δύο σαφώς διακριτά υποσύνολα (παραδοσιακή και νέα μισθωτή μικροαστική τάξη) [1]. Η εργατική τάξη της καπιταλιστικής παραγωγής και των παραγωγικών δημόσιων επιχειρήσεων (μαζί με τους ανέργους και τους μετανάστες) ανέρχεται σε 2.570.000 εργαζόμενους (53% του συνολικού εργατικού δυναμικού), η παραδοσιακή μικροαστική τάξη (των αστικών κέντρων και της υπαίθρου) σε 1.280.000 άτομα (26%) , η νέα μισθωτή μικροαστική τάξη (διανοητική εργασία του δημόσιου κυρίως, αλλά και του ιδιωτικού τομέα) σε 680.000 άτομα (14%), η αστική τάξη σε 250.000 άτομα (5%) και τα ακατάτακτα στρώματα σε 67.000 άτομα (2%) [2].

    Διαπιστώνεται ευθύς εξαρχής ότι η νέα μισθωτή μικροαστική τάξη λόγω του χαρακτηριστικού της ένταξής της στη μισθωτή εργασία, συναποτελεί μαζί με την εργατική τάξη τον κόσμο της μισθωτής εργασίας (53% + 14% = 67% του συνολικού εργατικού δυναμικού), ενώ ταυτόχρονα εξ αιτίας του ειδικού της ρόλου στον αστικό ιεραρχικό καταμερισμό της εργασίας (διανοητική εποπτική εργασία) συγκαταλέγεται στις μικροαστικές τάξεις, από κοινού με την παραδοσιακή μικροαστική τάξη (αγρότες, επαγγελματίες, βιοτέχνες, έμποροι, επιστήμονες ελεύθεροι επαγγελματίες κλπ.), έτσι ώστε συναποτελούν τα δύο μικροαστικά υποσύνολα το 26% + 14% = 40% του συνολικού εργατικού δυναμικού..."

    Αλλο λοιπον μικροαστικη ταξη ,αλλο μικροαστισμος σαν νοοτροπια,σαν περιγραφη συμπεριφορων ,που μπορει να ανιχνευθει εν τελει σε ολα τα επιπεδα της κοινωνικης διαστρωματωσης.