Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Το BDSM στην Αρχαία Ελλάδα

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος latexduck, στις 2 Νοεμβρίου 2007.

  1. latexduck

    latexduck Contributor

    Σύμφωνα με τον μύθο την ερωτεύτηκε και έκανε ένα παιδί μαζι Της  
     
  2. blindfold

    blindfold Contributor

    αυτοί που ενδιαφέροντε για την τσέπη τους βολεύει το όλο σύστημα της ηδονής να έρχετε μέσα από την ενοχικότητα , βολεύει τις εταιρίες πορνογραφίας αφάνταστα στο να θεωρούμε τον έρωτα κάτι το απόκρυφο...
    μόνος σου και εσύ παραδέχθηκες για τα σύμβολα γονιμότητας ότι δεν χοράγανε μόνο μέσα σε οίκουν ανοχής...
    και βέβαια δεν το κάνανε σε δρόμους και βέβαια υπήρχε το κράξιμο... ακόμη και στη βάρβαρη ρωμαϊκή αυτοκρατορία .
    όσο αφορά τον Αριστοτελή και το Πλούταρχο έχουν επίσης κάνει και το περίφημο "Συμπόσιο" όπου κάνανε αναφορά σε όλες τις μορφές του έρωτα...
    και όσο αφορά τη περίφημη δημοκρατία ,ο φασισμός των μεσημερίανων εκπομπών είναι απαράμιλος όσο αφορά μια απλή παρέλαση που οι μισοί θα μάθουν για αυτήν και πόσο μάλλον απόγνωση δηλώνει παρά καταπίεση ...
     
  3. gallant

    gallant Regular Member

    Μια μικρή διόρθωση... στην Σπάρτη δεν αυτομαστιγωνόταν κανείς. Αυτό που αναφέρετε ήταν μια ιεροτελεστία όπου ο μέλλοντας όμοιος μαστιγωνόταν από έναν είρενα (μου φαίνεται πως έτσι ονομάζονταν... τελος πάντων από έναν εκπαιδευτή) και είχε την βοήθεια 2 συντρόφων του. Χρησιμοποιούσαν βέργες και όχι μαστίγιο. Το συγκεκριμένο αστείο διαρκούσε όσο άντεχε ο νεαρός σπαρτιάτης. Από όσο ξέρω μερικοί άντεχαν μέχρι λίγο πριν τον θάνατο. Ήταν μέρος της εκπαίδευσής τους πριν πάρουν την ασπίδα και τα δικαιώματα του όμοιου. Το συγκεκριμένο αν και με λιγότερες φανφάρες γινόταν πολύ συχνά μιας και ο ραβδισμός ήταν συνηθισμένη τιμωρία για τους εκπαιδευόμενους νέους.
     
  4. latexduck

    latexduck Contributor

    μιλάω για θρησκευτική τελετή και όχι για την εκπαιδευσή τους...
     
  5. Lady_in_Red

    Lady_in_Red Regular Member

    Οπως και να 'χει το ανθρωπινο σωμα και μυαλο εχει δυνατοτητες και ιδιαιτεροτητες που χρησιμοποιηθηκαν και θα χρησιμοποιουνται για την απολυτη ηδονη εις τους αιωνας των αιωνων..... Γνωστο το κολπο των ημερων...απαγορευουμε και περιθωριοποιουμε το αυτονοητο, ηθικολογουμε ανευ ορων και ολα αυτα για να κοιμησουμε το πληθος!! Ας ασχοληθουν να καλυψουν την απολαυση (ποιος μποιρει να αντισταθει εξαλλου) και ας γαμησουμε το συμπαν εμεις οι υπολοιποι....

    Απολαυστε χωρις τυψεις, μιληστε ανοιχτα και μην κοιμαστε ησυχοι....γινονται κι αλλα παραεξω
     
  6. Vampire in a Cathedral

    Vampire in a Cathedral Regular Member

    Και το περίεργο είναι πως σε σχέση με παλαιότερες εποχές και πάντα με ένα σχετικό βαθμό, η Ανθρωπότητα δεν εξανίσταται σεξουαλικά όπως άλλοτε. Τώρα που χαλαρώσανε όλα, γεμίσαμε από ανθρώπους με αγάμητα βλέμματα...

    Vampire in a Cathedral
     
  7. wanderer

    wanderer Regular Member

    Απάντηση: Re: Το BDSM στην Αρχαία Ελλάδα

    "Εκεί που όλοι μιλάνε για ηθική, δεν υπάρχει ηθική. Είναι γνωστό, πως δεν σχολιάζουν την υγεία οι υγιείς."

    Ι. Ευαγγέλου
     
  8. ShyMistress

    ShyMistress Regular Member

    [/QUOTE]

    Θα διαφωνησω μαζι σου glykos tyrranos.
    Οι αγγειογραφιες αποτελουν τις βασικοτερες πηγες της αναδομησης των στοιχειων της αρχαιας ελληνικης κοινωνιας.
    Αυτο που γραφεις, παρολο που μοιαζει κατηγορηματικο αλλα συγχρονως καθολου ιστορικα τεκμηριωμενο, δεν ειναι καν σαφες. Πχ. " Αυτά που βλέπετε -και που νομίζετε ότι ήταν καθεστώς- ήταν ζωγραφιές σε οίκους ανοχής ή αγγεία που χρησιμοποιούσαν στους ίδιους οίκους "κοινωνικής καταξίωσης" , εννοεις οτι οτιδηποτε εχει διασωθει απο αγγειογραφια και "ζωγραφιες" (τοιχογραφιες εννοεις?) είναι κατάλοιπο απο οικους ανοχης?
    Θα 'ηθελα να κανω και μια αλλη παρατηρηση, Jim Jailor η εικονα της παραστασης που εχεις παραθεσει στο πρωτο σου ποστ, με τους αντρες με τη βιτσα, εχω τις αμφιβολιες μου για το κατα ποσο ειναι ελληνικης προελυεσης ή του 6ου αιώνα, καθώς περα απο καποιες λευκες ληκύθους, τετοια χρωματα δεν γνωριζω να χρησιμοποιουνταν την εποχη που γραφεις.
     
  9. latexduck

    latexduck Contributor

    ShyMistress κάτι περισσότερο Ξέρεις  , θα το ψάξω και αν είναι θα το διορθώσω  
     
  10. Apollyon

    Apollyon God's Demon Contributor

    http://www.spartans.gr/index2.htm

    Οσον αφορα στην σπαρτη μπορειτε να βρειτε πολυ ενδιαφεροντα πραγματα.Οι ειρενες που αναφερθηκαν ήταν τα παιδια των Σπαρτιατων που ολοκληρωσαν τιν περιφημη "αγωγη" και βρισκονταν σε ηλικια 20 ετων.

    Οτι θα μου χρησιμευε η τριτη δεσμη σε φορουμ του bdsm δεν το φανταζομουν ποτε  
     
  11. magda37

    magda37 Regular Member

    Απάντηση: Το BDSM στην Αρχαία Ελλάδα

    Κι όμως.. οι διονυσιακές γιορτές, που αποτελούν και μακρινό πρόγονο του σύχρονου καρναβαλιού, περιελάμβαναν όργια κάθε είδους...
    Αυτή είναι και η καταπληκτική ισορροπία που είχαν πετύχει οι Αθηναίοι του 5ου αιώνα:
    Μέσα στο θέατρο βίωναν την έκσταση του πνεύματος με τις θεατρικές παραστάσεις και στη συνέχεια ζούσαν στο έπακρο την έκσταση του σώματος κανοντας έρωτα μέσα στους δρόμους κι επιδιδόμενοι σε οργιώδεις περιπτύξεις απελευθερωμένοι από κάθε επιταγή της λογικής.Κι όλα αυτά, στα πλαίσια της λατρείας του θεού Διόνυσου..( και δεν το θεωρούσαν καθόλου ξεφτίλα , κάθε άλλο μάλιστα..)

    Πέραν τούτου, γνωρίζουμε ότι ο βασανισμός των δούλων αποτελούσε συνήθη μέθοδο προκειμένου να εξασφαλίζεται η αλήθεια καταθέσεων σε δικαστικές υποθέσεις που αφορούσαν τ' αφεντικά τους. Οι αρχαίοι Αθηναίοι και όχι μόνον , φαίνεται ότι είχαν εντρυφήσει πάνω στους τρόπους βασανισμού και είχαν επινοήσει διαφορετικές διαδικασίες ανά περίπτωση τις οποίες και δε διστάζουν, όποτε τους δίνεται η ευκαιρία, να περιγράφουν με όλες τις λεπτομέρειες.
    Ας μην αναφερθούμε γενικότερα στον τρόπο που χρησιμοποιούσαν τους δούλους ... Εκεί πραγματικά ενσαρκώνεται το bdsm ως lifestyle σ' όλο του το μεγαλείο..πέρα από μόδες , υπόδυση ρόλων κλπ..

    Αλλά και στη Σπάρτη , φαίνεται πως το μαστίγωμα αποτελούσε μέρος της εκπαίδευσης και τρόπο τιμωρίας των αγοριών..

    Μια και μπήκε το θέμα αξίζει να γίνει αναφορά σε μια από τις πιο απολαυστικές (κατ' εμέ) σκηνές μαστιγώματος η οποία υπάρχει στους “Βατράχους” του Αριστοφάνη:
    Ο θεός Διόνυσος φτάνει στον Άδη μαζί με το δούλο του Ξανθία που όμως είναι μεταμορφωμένος σε Ηρακλή. Ενώπιον του Αιακού ισχυρίζονται κι οι δύο ότι είναι θεοί. Ο Αιακός αποφασίζει να τους υποβάλει σε βασανισμό για ν' αποκαλυφθεί ποιός απ' τους δύο λέει αλήθεια. Τους προσταζει να γδυθούν κι αρχίζει η διαδικασία του μαστιγώματος... Τους μαστιγώνει εναλλάξ κι ο καθένας μετά από κάθε χτύπημα προσπαθεί με αστεία τεχνάσματα να κρύψει τον πόνο του και να δείξει ότι αντέχει.Κάποια στιγμή ο Αιακός τους διατάσσει να αλλάξουν και στάση...να γυρίσουν ανάσκελα για να συνεχίσει το ματίγωμα.
    Η σκηνή είναι άκρως ερεθιστική χωρίς να περιέχει ίχνος πορνό ή εστω τη παραμικρή νύξη ερωτικού περιεχομένου..Στα φοιτητικά μου χρόνια θυμάμαι ότι δε μπορούσα να εξηγήσω το γιατί με διέγειρε τόσο, τώρα ξέρω...
    Αν τύχει ποτέ στα χέρια σας , ρίξτε μια ματιά , αξίζει τον κόπο.. ( Βάτραχοι,στίχ.605 κ.ε.)

    Να πούμε ακόμη ότι στο Συμπόσιο του Πλάτωνα η συζήτηση είναι πράγματι “περι έρωτος” κι ότι εκεί είναι διάχυτος ο ερωτισμός και η ατμόσφαιρα κάποτε γίνεται εξαιρετικά (ερωτικά) ηλεκτρισμένη ανάμεσα στο Σωκράτη και τον Αλκιβιάδη. Ο Σωκράτης μέσω φιλοσοφικών αναρριχήσεων ηρωικά ανθίστατο στο “ερωτικό κάλεσμα” του ορμητικού και γοητευτικότατου, κατά κοινή ομολογιά, μαθητή του. Γεγονός που δείχνει ότι ο διαχωρισμός φύλου δεν αποτελεί απαραίτητη προυπόθεση για να υπάρξει ερωτική έλξη.

    Επιπλέον να πούμε ότι οι ωριμότεροι ηλικιακά Αθηναίοι συνήθιζαν να συνάπτουν ερωτικές σχέσεις με μικρά αγόρια τα οποία έπαιρναν γενικότερα υπό την “προστασία” τους.. Η συνήθεια αυτή είναι έξω από τους σημερινούς κανόνες υποκριτικής ηθικής και μάλλον αξίζει συζητήσεως για το κατά πόσο περιείχε στοιχεία βδσμικά..

    Τέλος να ειπωθεί ότι υπάρχει στο φόρουμ ένα παλιότερο και πάρα πολύ αξιόλογο νήμα για τους τρόπους που επηρέασε ο χριστιανισμός της ερωτική συμπεριφορά και έκφραση του σύγχρονου δυτικού κόσμου. (Προπάθησα να το βρώ για να σας παραπέμψω αλλά δεν τα κατάφερα..).
     
  12. latexduck

    latexduck Contributor

    Δηλαδή ο Χριστιανισμός μετέτρεψε τους γέρους σήμερα σε straight? Οι Αρχαίοι έλεγαν παν μέτρον άριστον από αυτό και μόνο καταλαβαίνεις ότι κάνεις λάθος. Στην γιορτή του Διόνυσου έπαιζαν πολύ με τον συμβολισμό του αντρικού μορίου όπως κάνουν σε μια γιορτή που γίνετε σε ένα χωριό της Λάρισας, δεν σημαίνει ότι και εκεί κάνουν όργια. Προσωπική άποψη σαν απόγονος τους είναι ότι είχαν την απόλυτη ελευθερία να εκφραστούν όσον αφορά τον έρωτα και συχνά "έπαιζαν" με αυτή την λογική, ας μην ξεχνάμε τον Αριστοφάνη που έλεγε τους gay κίναιδους μια ιδιαίτερη προσβλητική λέξη...