Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Υγιές και αρρωστημένο

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος Phaedra, στις 10 Ιουλίου 2005.

  1. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    lorelai: Αν και θα ήθελα να μάθω τους λόγους, που κρίνεις πως δεν σε εκφράζει σαν πρακτική (δεδομένου του ότι τα περισσότερα προβλήματα φαίνονται πιο καθαρά όταν κανείς αποστασιοποιήται και τα βλέπει εκ του μακρόθεν και σε τέτοιες στιγμές αναφερόταν το σχόλιο μου πάνω στο "όταν νιώθω τις ανασφάλειες να με κατακλύζουν και όταν νιώθω να παραλύω απο τα προβλήματα που όλοι έχουμε να αντιμετωπίσουμε"), σέβομαι την επιθυμία σου και σε ευχαριστώ για την απάντηση.
     
  2. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    DeSade: Συμφωνώ με αυτά που έγραψες και ιδιαίτερα με το "οι ηθικες αρχες που υιοθετουμε ως ενηλικοι ειναι πιο κοντα στην πραγματικη μας φυση.". Δεν είναι τυχαίο που στατιστικά οι περισσότεροι αποδεχονται την "ροπή" τους προς αυτό το lifestyle γύρω στα 35, όταν οι ηθικές αρχές στις οποίες αναφέρεσαι έχουν υποστεί πλέον αρκετές αναθεωρήσεις. Όπως δεν είναι τυχαίο που το μέσο μέλος του lifestyle είναι υψηλού μορφωτικού επιπέδου κάτι που συνήθως συνδιάζεται με την τάση αμφισβοίτησης κοινωνικών δομών και αξιών.

    Κρίνω πως από αυτή την οπτική, μάλλον συμφωνείς μαζί μου πως τελικά αυτό που προσδιορίζει το συναίσθημα της αυτοεκρίμησης είναι αυτό που κάνει το συγκεκριμένο άτομο να αποδέχεται τον εαυτό του και να νοιώθει ευχάριστα μαζί του.

    Η διαδικασία εκπαίδευσης μιας σκλάβας έχει, κατά την δική μου προσέγγιση, να κάνει με ακριβώς αυτό. Την αποδοχή από την σκλάβα εκείνων των ηθικών αξιών, που εκφράζουν καλύτερα αυτό που πραγματικά είναι δίνοντάς της την ευκαιρία να αποδεχθεί τον εαυτό της και αυτό που την εκφράζει καλύτερα ως άτομο άσχετα με τον αν οι ηθικές αυτές αξίες χαίρουν ή όχι κοινωνικής αποδοχής και εκτίμησης.

    Ουσιαστικά δημιουργείται ένα κλειστό ασφαλές περιβάλλον για την σκλάβα, όπου μπορεί να είναι πραγματικά ο εαυτός της. Από το κλειστό αυτό περιβάλλον πηγάζουν όλες οι δυσκολίες που έχουν κατά καιρούς αναφερθεί σε αυτό το forum περί του πότε και κάτω υπό ποιές συνθήκες είναι κάτι αποδεκττό και / η επιτρεπτό.

    Ανέφερα σε κάποιο μου post πως, βάσει της προσωπικής μου εμπειρίας το D/s μπορεί να δράσει θεραπευτικά πάνω σε κάποιο άτομο με ψυχολογικά προβλήματα δεδομένου τύπου, κάτι που έχει να κάνει με το "Το συνειδητο εκφραζει την λογικη απορριψη καποιων ηθικων αξιων και το ασυνειδητο αντιστεκεται και παρα την λογικη διαγραφη καποιων τετοιων αρχων μας θυμιζει μεσα απο δυσαρεστα συναισθηματα που γεννιουνται μολις παραβιαζουμε την λογικα διεγραμμενη ηθικη αρχη οτι κατι μεσα μας αντιστεκεται.", που ανέφερες. Μεγάλο μέρος της εκπαίδευσης στην οποία αναφέρθηκα δρά ακριβώς στο ασυνείδητο της σκλάβας "προσαρμόζοντάς" το να αποδεχθεί την λογική διαγραφή / απόριψη αξιών που έχει ενσταλλάξει μέσα της το κοινωνικό και οικογενειακό της περιβάλλον και γι' αυτό αποτελεί και μακρόχρονή και επικίνδυνη διαδικασία αφ' ενός και δημιουργεί την γνωστή σε όλους μας από άλλο thread τάση εξάρτησης.
     
  3. DeSade

    DeSade Owner of evelin

    Ο MasterJp ανεφερε" τελικά αυτό που προσδιορίζει το συναίσθημα της αυτοεκτίμησης είναι αυτό που κάνει το συγκεκριμένο άτομο να αποδέχεται τον εαυτό του και να νοιώθει ευχάριστα μαζί του."
    Θα ελεγα πως ενα ατομο εχει υψηλη αυτοεκτιμηση οταν οι πραξεις του συμβαδιζουν με τις ηθικες του αξιες.

    Ο MasterJp ανεφερε : "Η διαδικασία εκπαίδευσης μιας σκλάβας έχει, κατά την δική μου προσέγγιση, να κάνει με ακριβώς αυτό. Την αποδοχή από την σκλάβα εκείνων των ηθικών αξιών, που εκφράζουν καλύτερα αυτό που πραγματικά είναι δίνοντάς της την ευκαιρία να αποδεχθεί τον εαυτό της και αυτό που την εκφράζει καλύτερα ως άτομο άσχετα με τον αν οι ηθικές αυτές αξίες χαίρουν ή όχι κοινωνικής αποδοχής και εκτίμησης."
    Θα ηθελα να εκφρασω τους προβληματισμους μου πανω σε αυτο.Πιστευω οτι η διαμορφωση και αλλαγη των ηθικων αξιων ειναι μια καθαρα προσωπικη υποθεση. Προυποθετει συνειδητοποιηση των αμφισβητουμενων υπαρχοντων ηθικων αξιων και θεληση για αλλαγη αυτων. Πιστευω οτι αν υπαρχουν οι προαναφερομενες προυποθεσεις μπορει ο Κυριαρχος να ενθαρρυνει την επερχομενη αλλαγη και να επηρεασει την ελλογη απορριψη των ετοιμορροπων ηθικων αξιων στο συνειδητο επιπεδο.
    Ειμαι αρκετα επιφυλακτικος στο κατα ποσο ειναι θεμιτο η και εφικτο να γινει αποποιρα επηρεασμου του ασυνειδητου για να διαμορφωθουν οι επιθυμητες ηθικες αξιες.
    Αφενος τιθεται το πρακτικο θεμα του πως μπορει καποιος να επηρεασει το ασυνειδητο καποιου. Αν δεν ειναι καποιος επαγγελματιας της ψυχικης υγειας που γνωριζει τετοιου ειδους τεχνικες(π.χ υπνωτισμος) τοτε πολυ απλα δεν μπορει και καθε αποπειρα ερασιτεχνικου πειραματισμου ειναι επικινδυνη αφου δεν θα μπορει π.χ να την ξυπνησει αν τελικα καταφερει να την υπνωτισει και ακομα και να το κανει δεν θα ξερει τις συνεπειες του υπνωτισμου.
    Αν ειναι επαγγελματιας της ψυχικης υγειας μπορει να γνωριζει την τεχνη του υπνωτισμου οπου η προσοχη της υπνωτισμενης εστιαζεται εξολοκληρου σε ενα εξωτερικο ερεθισμα και ετσι ειναι ανοικτη σε προτασεις(suggestability) που περνουν ακατεργαστες στο ασυνειδητο της μια και δεν φιλτραρονται. Ετσι ομως προκυπτει το ηθικο διλλημα του κατα ποσο μπορει να χρησιμοποιειται μια ιατρικη θεραπευτικη κατα βαση μεθοδος για διαμορφωση της προσωπικοτητας καποιας χωρις να μπορει να ελεγξει η ιδια τι ειναι αυτο που περνα μεσα της μια και την στιγμη της υπνωσης ειναι σε κατασταση Trance.
    Γενικα πιστευω πως στο συνειδητο επιπεδο της υποτακτικης μπορει να βοηθησει και να γινει φορεας αλλαγης ο Κυριαρχος αλλα οχι στο ασυνειδητο.Επεμβαση στο ασυνειδητο ειναι δυσκολη και τη βρισκω καπως αδιακριτη με την εννοια του προγραματισμου μιας προσωπικοτητας.Κατι σαν επεμβαση στο DNA του ψυχισμου της.
     
  4. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    RE: RE: Igies ke arrostimeno

    Μα δεν θίκτηκα! ειλικρινά απλά ρώτησα γιατί δεν καταλάβαινα τι εννοούσες με το ίσος προς ίσο, ζήτησα επεξήγηση γιατί νόμισες πως αναφέρομαι σε επικοινωνία και σου εξήγησα πως και για μένα η επικοινωνία είναι σημαντική και η απορία μου ήταν ως προς το "ίσος", μου το επεξήγησες, κατάλαβα και ευχαρίστησα.
    Και το εννοούσα όταν είπα πως με βοήθησε να κατανοήσω σε τι ήμουν εκτός, σαν σκλάβα, όταν απλά χωρίς άδεια άρχιζα να μιλώ. Αυτό θεωρείτω σαν "ίσος προς ίσο" ενώ είχα την εντύπωση πως απ τη στιγμή που κρατούσα το πρωτόκολλο δεν ξέφευγα και δεν μπορούσα να κατανοήσω τι έκανα λάθος και Θύμωνε μαζί μου Ο Κύριος μου. Γι΄αυτό σε ευχαρίστησα.  
     
  5. lorelai

    lorelai Guest

    Ουπς i did it again που λέει και το τραγούδι.Τότε λάθος κατάλαβα. Thx για την επεξήγηση  .
     
  6. gaby

    gaby Guest

    Θα ήθελα με αυτό το post, κατά κάποιο τρόπο συνοψίζοντας σκέψεις που γράφτηκαν και παραπάνω, να γράψω για το τι είναι υγιές στο BDSM, έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι. Γιατί ίσως είναι καλό να πούμε κάποια πράγματα καλά για Μ/μάς, αλλιώς ποιός θα τα πει; Ο παπάς της ενορίας Μ/μας; Λίγο απίθανο.  

    Η γνώμη μου είναι ότι όλοι όσοι μπορούν να πουν ότι Τ/τους αφορά το BDSM στην ερωτική Τ/τους έκφραση, και αυτοί είναι πολύ περισσότεροι από τους BDSM lifestylers, δεν είναι ούτε χειρότεροι, ούτε καλύτεροι από τους άλλους ανθρώπους.

    Ίσως, και το τονίζω το «ίσως», να είναι διαφορετικοί ως προς την έκφραση του ερωτισμού Τ/τους. Ποιό ψαγμένοι. Πιό τολμηροί. Αμφίβολο το αν είναι διαφορετικοί ως προς τις φαντασιώσεις. Εκεί και οι vanilla δεν υστερούν καθόλου. Άλλωστε τα μεγάλα BDSM fetish sites έχουν τεράστια επισκεψιμότητα – από ποιούς μόνο από τους lifestylers;

    Τα παρακάτω μου φαίνεται ότι είναι βασικές αρετές αυτών που βιώνουν το BDSM, εννοείται βέβαια ότι δεν τις έχουν κατ’ αποκλειστικότητα. Τι είναι λοιπόν, για μένα, υγιές στο BDSM;

    Η αυτεπίγνωση. Απ ότι έχω καταλάβει, δύσκολα μπαίνει κανείς στο συγκεκριμένο χώρο αν δεν έχει σκεφτεί πολύ καλά ποιός είναι ο προσανατολισμός Τ/του και αν δεν έχει ελέγξει ότι πραγματικά οι ροπές Τ/του τον ωθούν στο BDSM.

    H αυτοπειθαρχία. Για να αποδεχτεί ένας υποτακτικός την κυριαρχία ενός τρίτου, στο βαθμό που απαιτείται για να μιλάμε για υποταγή στο BDSM, πρέπει να επιβληθεί σε ορισμένα ένστικτά του. Σε αυτά που τον οδηγούν να αποφύγει τον πόνο αντί να τον καλοδεχτεί, να προβάλει τον εαυτό του αντί να δώσει το προβάδισμα στον Κυρίαρχο κ.ο.κ. Αλλά και ο Κυρίαρχος έχει απόλυτη ανάγκη αυτοπειθαρχίας προκειμένου να τηρήσει τα όρια που έχει θέσει στον εαυτό Του.

    Ο συναισθηματικός αυτοέλεγχος. Θα είναι πολύ θετικό αν οι lifestylers που βρίσκονται σε μία D/s σχέση, είτε Κυρίαρχοι, είτε υποτακτικοί αναγνωρίζουν τις συναισθηματικές Τ/τους ανάγκες και τις επιδιώξεις Τ/τους μέσα σε αυτή τη σχέση. Αν δεν είναι ερωτευμένοι αλλά βιώνουν την Κυριαρχία και την υποταγή, το αναγνωρίζουν και το δέχονται. Δε συγχέουν δηλαδή απαραίτητα τον έρωτα με το BDSM. Αλλά και πάλι, αν υπάρχει έρωτας, δεν του κλείνουν την πόρτα. Και μακάρι να ελέγχουν και την εξάρτηση.

    Η τόλμη. Για να αποδεχτεί ένας υποτακτικός ότι ο πόνος θα είναι αναπόσπαστο πλέον μέρος της έκφρασης του ερωτισμού του – ακόμα και μαζοχιστής να είναι, πρέπει να μπορεί να αποδεχτεί την ιδέα του πόνου. Δεν είναι απλό και δεδομένο αυτό, είναι μία υπολογίσιμη υπέρβαση ενστίκτων και κατασταλαγμένων αντιλήψεων. Και ο Κυρίαρχος πρέπει να είναι τολμηρός για να αναλάβει τα ρίσκα που υπάρχουν σε μία D/s κατάσταση, όπως π.χ. να αναγκαστεί να πάει επειγόντως τον υποτακτικό στο νοσοκομείο και, πιθανά, να βρεθεί εκεί αντιμέτωπος και με νομικά προβλήματα.

    Η κοινή λογική. Στη σκέψη μου είναι ένα σημαντικό τμήμα του όρου “sane” στο τρίπτυχο «sane, safe and consensual». Και μπορεί να είναι πολύ χρήσιμη όταν Κ/κανείς αξιολογεί τους κάθε μορφής κινδύνους στους οποίους εκτίθεται.

    Η αντοχή στη μοναξιά. Χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις. Αλλά δένει και με τον έλεγχο της εξάρτησης.

    Η προστασία της ιδιωτικής ζωής. «Το ότι δεν είμαστε παρανοϊκοί, δε σημαίνει ότι κανένας δε θέλει να μας βλάψει». Το να ξέρουμε να προστατεύουμε την ιδιωτική Μ/μας ζωή, χωρίς υπερβολικές μυστικοπάθειες αλλά και χωρίς να αφήνουμε να διαφαίνονται χαρακτηριστικές λεπτομέρειες είναι κι αυτό ένα ταλέντο.

    Ίσως να υπάρχουν κι άλλα, αυτά μου φάνηκαν τα πλέον χαρακτηριστικά...
     
  7. DeSade

    DeSade Owner of evelin

    Βρισκω το post σου πολυ ενδιαφερον tenderlilly.θα ηθελες να εξηγησεις το κομματι που λες για την αντοχη στη μοναξια?
     
  8. gaby

    gaby Guest

    Ευχαριστώ για τον καλό λόγο DeSade  

    Εννοώ ότι στην εποχή που ζούμε είναι δύσκολο να στήσουν δύο άνθρωποι μία ικανοποιητική και ισορροπημένη vanilla σχέση παρά το ότι μπορεί να το θέλουν πολύ και οι δύο. Για μία D/s σχέση οι πιθανότητες είναι ενδεχομένως λιγότερες - δε βοηθάνε οι αριθμοί βλέπεις.

    Και καλά όσο είμαστε νέοι... δε Μ/μας απασχολεί τόσο. Όταν μεγαλώνουμε όμως;
     
  9. Kapritsio

    Kapritsio New Member

    Τι παει να πει αρρωστημενο και υγιες ? Εμενα και του συζυγου μου (και προσωπικου μου σκλαβου) μας αρεσει υπερβολικα το BDSM, το απολαμβανουμε στον μεγιστο βαθμο χωρις ενοχες και κανενα ταμπου μεταξυ μας !!! Και χωρις φυσικα να βλαπτουμε κανεναν αλλο και ουτε να προκαλουμε ! Το τι κανουμε στο σπιτι μας μεσα, ας μην ενδιαφερει κανεναν αλλο, εκτος απο μας και μονο ...
     
  10. DeSade

    DeSade Owner of evelin

    H tenderlilly ανεφερε: "Εννοώ ότι στην εποχή που ζούμε είναι δύσκολο να στήσουν δύο άνθρωποι μία ικανοποιητική και ισορροπημένη vanilla σχέση παρά το ότι μπορεί να το θέλουν πολύ και οι δύο. Για μία D/s σχέση οι πιθανότητες είναι ενδεχομένως λιγότερες - δε βοηθάνε οι αριθμοί βλέπεις.
    Και καλά όσο είμαστε νέοι... δε Μ/μας απασχολεί τόσο. Όταν μεγαλώνουμε όμως;"

    It's sad but it's true.....
     
  11. coupleds

    coupleds Regular Member

    Νομίζω οτι ισα - ισα μεγαλώνοντας στήνουμε πιό ισορροπημένες και ικανοποιητικές σχέσεις γιατί ξέρουμε καλύτερα τί θέλουμε και τα όριά μας. Δεν υπάρχει ίσως η ευκολία που στήναμε μια σχέση ως νεώτεροι πράγμα που πιστεύω οτι οφείλεται τόσο σε μας (πιό εκλεκτικοί, πιό δύσκολοι -επιφυλακτικοί ίσως και πιό εγωιστές -καλοπερασάκηδες) όσο και στην κοινωνία (πιό κλειστή - ατομιστική χωρίς "μαζικούς χώρους" με κονσερβαρισμένες εκδηλώσεις )
     
  12. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    RE: RE: Igies ke arrostimeno

    Θα συμφωνήσω με τους coupleds. Κι εγώ έτσι το αντιλαμβάνομαι. Μέσα από παλιές σχέσεις και βιώματα, αν πάρουμε τα μαθήματα που υπήρχαν εκει για μας, τότε μεγαλώνοντας μόνο καλύτερες και ουσιαστικότερες μπορεί να είναι οι σχέσεις. Μπορούμε βέβαια να΄επιλέξουμε τη μεμψιμοιρία και την αυτολύπηση-και μαλλον ολοι το κανουμε κατα καιρους- τον θυμό και την προβολή και επίρριψη ευθυνών στον αλλο, τον εγωισμό μας κοκ με αποτέλεσμα οποιον μπαίνει στη ζωή μας να τον βλέπουμε σαν τη "συνέχεια" των προηγούμενων η ακόμη χειρότερα εκεινον που θα "πληρώσει" κάθε αμαρτία που θεωρούμε πως έκαναν οι άλλοι. Όταν μπαίνουμε σε μια σχέση έχοντας συναισθηση του ποιοι είμαστε και τι αναγκες εχουμε τότε και οι αλληλεπίδραση μεταξύ μας είναι καλύτερη.