Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια: Υπέρ;... κατά;...

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος D. Alessandro, στις 19 Δεκεμβρίου 2015.

  1. ἀστράρχη

    ἀστράρχη an asteroid ☆•○•°¤●° Contributor

    Η γνώμη μου είναι πως δεν θα έπρεπε να σε προβληματίζει το ''γιουχάρισμα''. Αυτό που είπες εμένα με αγγίζει, και προσωπικά έτσι σκέφτομαι. Σωστοί ( όσο σωστός μπορεί να είναι κάποιος που μεγαλώνει έναν άλλον άνθρωπο ) και καλός ( πάλι όσο γίνεται ) . Ούτε στρείτ, ούτε bdsmer, ούτε τίποτα. Σωστός και καλός να είναι.
    Γιουχαρίσματα θα φάει για χίλιους δυο λόγους either way , αν δεν είναι οι γονείς θα είναι η εμφανιση και αν οχι αυτή θα είναι οι βαθμοί και αν οχι αυτό θα είναι αυτα που ονειρευεται και αν οχι αυτό θα είναι αυτά που θέλει ( πάντα κάτι είναι ) τη δύναμη δεν θα του την δώσει καμία '' οικογένεια διαφήμισης βιτάμ ( λάιτ) '' τη δύναμη όχι απλά να μην ακούει τα όποια πιθανα γιουχαρίσματα, αλλά να τα παίρνει και να χρησιμοποιεί και να κάνει αξιόλογα πράγματα για την πάρτυ του και το μέσα του με αυτά θα του την δώσουν οι σωστοί και καλοί γονείς-φίλοι-θείοι-δάσκαλοι.
     
  2. no_Taboo

    no_Taboo Αείκαυλος

    @Janine , η διαφωνία μας ήταν μόνο σε αυτό που αναφέρετε στο δεύτερο μήνυμα, ότι δηλαδή συνήθως η κοινωνική ανάγκη προηγείται της νομοθετικής ρύθμισης και τέλος πάντων, στο τέλος βρίσκει τρόπους (παράνομους τους ονομάζετε) να ξεπερνά τις αγκυλώσεις.

    @brenda , λατρεμένε μελαχρινέ μου άγγελε, δεν έχω καμία διάθεση να γίνω ο άλλος πόλος της συζήτησης, καθώς δεν είμαι. Δεν υποστηρίζω το "όχι" και νομίζω πως το ξεκαθάρισα εξ αρχής.
    Θα σχολιάσω μόνο τα εξής επί όσων έγραψες -την ουσία των οποίων ασπάζομαι σε μεγάλο βαθμό-:
    1) Φαντάζομαι και θέλω να ελπίζω ότι δεν καταλογίζεις σ' εμένα τον ελιτισμό του ετερόφυλου. Δεν αισθάνομαι καλύτερος, ανώτερος, ικανότερος κανενός πλην των ηλιθίων. Αλλά η ηλιθιότητα δεν έχει να κάνει με σεξουαλικές προτιμήσεις.
    2) Εγώ διάβασα ένα νήμα για υιο(/παιδο-)θεσία. Γνωρίζω πολύ καλά τι συζητάτε οι υπόλοιποι, όμως αδυνατώ να σας ακολουθήσω και να μην τονίσω ότι στο συγκεκριμένο ζήτημα το κέντρο είναι τα παιδιά και άρα όλη η επιχειρηματολογία θα έπρεπε να κινείται γύρω από το συμφέρον αυτών. Το ότι δε συμβαίνει, συνιστά πρόβλημα του διαλόγου και των φορέων του, όχι του ίδιου του θέματος.
    3) Το "κανένα παιδί σε κανένα ίδρυμα" κάνει το "κανένα σπίτι σε χέρια τραπεζίτη" να ξεπετάγεται στο μυαλό μου. Τα όμορφα συνθήματα, όμορφα καίγονται. Η πολιτική λοιπόν, εκτός από όραμα, χρειάζεται και ρεαλισμό, με την έννοια ότι είναι υπεύθυνη να κάνει πράξη αυτά που οραματίζεται η κοινωνία που εκπροσωπεί. Το να μεγαλώνει ένα παιδί σε ίδρυμα είναι χειρότερο, αλλά δεν είναι το χείριστο. Μπορώ να σου αναφέρω πέντε - έξι παραδείγματα που μου έρχονται στο μυαλό, για να γίνει αντιληπτό το χείριστο, αλλά είμαι βέβαιος ότι με αντιλαμβάνεσαι. Από τη στιγμή λοιπόν που δεν υπάρχει λειτουργών ιστός κοινωνικών υπηρεσιών, δεν είναι εφικτό να γίνονται υιο(/παιδο-)θεσίες μεγαλύτερες σε αριθμό απ' όσες ήδη γίνονται και δυστυχώς, δεν είναι δυνατόν να προηγηθεί το κλείσιμο των ιδρυμάτων της συγκρότησης κοινωνικών υπηρεσιών, εκτός κι αν δεχθούμε ως ορθό το συλλογισμό "έλα μωρέ, ας καούν καμιά χιλιάδα ψυχούλες, για να ζήσουν καλύτερα τα παιδιά του μέλλοντος".
    4) Τα πάντα είναι πολιτική. Ο τρόπος που περπατάμε, ο τρόπος που αναπνέουμε, ο τρόπος που κρατάμε το τσιγάρο. Από τα πρώτιστα που συνιστούν πολιτικές πράξεις είναι ο τρόπος με τον οποίο επιλέγουμε να διεκδικήσουμε τα αιτήματά μας. Για 'μενα και συμπαθάτε με κιόλας, ο τρόπος με τον οποίο επιλέγουν οι κοινότητες μη ετερόφυλου σεξουαλικού προσανατολισμού να διεκδικήσουν το δικαίωμα στην υιο(/παιδο-)θεσία είναι παντελώς εσφαλμένος. Eίναι θέμα στρατηγικής, συμμαχιών, στοχοθεσίας και επιλογής των αντιπάλων. Θέλετε να το αναλύσουμε; Ευχαρίστως.


    ΥΓ @all, σας ικετεύω γονυπετής, σταματήστε να βάζετε απόστροφο στο "εξ". Το "εξ" δεν προέρχεται από το "εκ" με εκθλιψη ή αφαίρεση, είναι ο ίδιος τύπος που χρησιμοποιείται εναλλακτικά, όταν η επόμενη λέξη αρχίζει από φωνήεν.
     
  3. elfcat

    elfcat . Contributor

    Αυτα που γράφετε, περι ιδρυμάτων, όσοι τα γράφετε προφανώς δεν καταλαβαίνετε ποςο προσβλητικοί είστε απ´εναντι στα ομοφυλα ζευγάρια. Διότι το κεντρικό σας επιχείρημα εχει μονο μια μετάφραση. Οτι προκειμένου ενα παιδί να ειναι σε ίδρυμα ´η να υποφέρει απο προβληματικούς γονείς, ας παει σε ενα ομοφυλο ζευγάρι, ως λύση τελευταίας καταφυγής. . Ωραια ιδεα εχετε για τους ομοφυλοφιλους.

    Και που να πιάσουμε την αντιμετώπιση των παιδιων ως αντικείμενα, objects, που θα πανε ή από δω και σπο κει με κεντρικό κριτηριο τα δικαιώματα και την ικανοποίηση του αναδόχου. Αυτο το φουκαριαρικο το παιδί το ρωτήσατε οταν θα υποστεί το bullying αυτής της κοινωνίας, αν έιχε θελήσει να ειναι στην πρωτοπορία; Στην πλάτη του πρέπει να παιχτούν ολα τα παιχνίδια κοινωνικής ψευδό απελευθέρωσης;

    Για αλλη μια φορά υπαρχει κάποιος που μπορει να δώσει ενα θ ε τ ι κ ο επιχείρημα υπέρ της υιοθεσίας απο ομόφυλους γονείς; Ή θα βρίζετε τα ιδρύματα και τους αλκοολικούς μπαμπάδες και μαμάδες;

    Αν λοιπόν κάποιος εχει την αποψη οτι δεν εχουν σημασία η συνεργασία των δυο φύλων , στην ανατροφή ενος παιδιου, δεν καταλαβαίνω γιατι τοτε να κολλάμε στον αριθμό 2. Γιατι πρέπει να ειναι ζευγάρι οι γονείς, και οχι ménage a trois, η μια ποδοσφαιρική ομάδα πχ. Και αυτο διάκριση και ρατσισμός ειναι .

    Ενα θεμα λοιπόν ειναι ποιο οφειλει να ειναι το πρωταρχικό κριτηριο στην υιοθεσία. Η αναγκη των θετών γονέων να υιοθετησουν ή η αναγκη του παιδιου που δίνεται για υιοθεσία; Αν απαντήσει κανεις θετικά ως προς το δεύτερο, τοτε τίθεται το ερωτημα, γιατι να δοθεί για υιοθεσία σε δυο καλούς ομοφυλοφιλους ανθρωπους και οχι σε δυο καλούς ετεροφυλόφιλους ανθρωπους που αναπαράγουν την φυσική καταςταςη της οικογένειας; Για να γίνει δεκτό λοιπόν κατι άλλο πρέπει να υπαρχουν ισχυρά επιχειρήματα.

    Υπαρχουν λοιπόν πολλα θέματα, που πρέπει κανεις να συζητήσει αν το κεντρικό πρόσωπο ειναι το παιδί και οχι οι ενήλικες.
     
    Last edited: 22 Δεκεμβρίου 2015
  4. bumblebee

    bumblebee Contributor

    Ειδικότης μου !   Κανεις δεν μπορεί να εγγυηθεί σοβαρά, ότι ένα υιοθετημένο παιδί θα μεγαλώσει καλύτερα και με όλα τα απαραίτητα από ετερόφιλους γονείς  
     
  5. Janine

    Janine Regular Member

    Με αφορμή αυτό, θα επιστρέψω στο θέμα της τεχνητής γονιμοποίησης, και θα ξεκαθαρίσω ότι: Παρουσιάστηκε σαν δεδομένο ότι οι ετεροφυλοφιλοι μπορούν να κάνουν τεχνητή γονιμοποίηση κατ' επιλογήν δίνοντας ως λόγο ότι δεν θέλουν να έρθουν σε σεξουαλική επαφή, ενώ οι ομοφυλόφιλοι δεν μπορούν. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Κανείς δεν επιτρέπεται να κάνει τεχνητή γονιμοποίηση επειδή έτσι θέλησε, είτε στρέιτ, είτε γκέι, είτε πανσεξουαλικός, είτε αρειανός από τον Κόκκινο Πλανήτη.

    Αυτός που επιτρέπεται να κάνει, είναι αυτός που δεν μπορεί βιολογικά (υπογονιμότητα, στειρότητα, αφαίρεση γεννητικών οργάνων, και λοιπά και λοιπά), κι αυτός μπορεί να κάνει είτε είναι στρέιτ, είτε γκέι, είτε ασέξουαλ, είτε ο,τιδήποτε άλλο.

    Αυτή ήταν η ουσία του αρχικού ποστ μου.

    Για να το προχωρήσω, αν βάλουμε στη συζήτηση την τεχνητή γονιμοποίηση όχι για ιατρικούς λόγους, αλλά επειδή έτσι το θέλησε καθένας, θα πρέπει να επιτραπεί για όλους. Γιατί υπάρχουν και ετεροφυλόφιλοι που θέλουν να κάνουν παιδί μόνοι τους με τη βοήθεια της επιστήμης, κι ας είναι βιολογικά ικανοί να τεκνοποιήσουν. Κι αυτή τη στιγμή δεν τους επιτρέπεται.

    Ας μην ανοίξουμε συζήτηση για τα παιδιά του σωλήνα.

    Τώρα, ως προς τη διαφωνία σας. Σεβαστή η διαφωνία σας, πριν ή μετά τα λεγόμενά μου (γιατί εδώ μάλλον διαφωνήσατε προκαταβολικά με κάτι που είπα μετά). Αλλά μην προβοκάρετε σας παρακαλώ. Δεν γενίκευσα με τον τρόπο που υποννοείτε. Θέλετε να μπούμε σε συζήτηση περί του ό,τι είναι παράνομο δεν είναι απαραίτητα και ανήθικο, κι ό,τι είναι ανήθικο δεν είναι πάντα παράνομο και να αναλύσουμε και τα περί ηθικής και ηθικολογίας και βλάβης των δικαιωμάτων και δε συμμαζεύεται;

    Την τεχνητή γονιμοποίηση κατά παράβαση της νομοθεσίας δεν την ονομάζω εγώ από μόνη μου παράνομη. Είναι παράνομη. Και αποφέρει μεγάλα παράνομα κέρδη σε όσους γιατρούς ασχολούνται με αυτήν. Και μπορεί να προκαλέσει και παράνομες σωματικές βλάβες αν δεν γίνει σωστά. Κι αυτοί οι γιατροί που αποκομίζουν αυτά τα μεγάλα παράνομα κέρδη από αυτό, δεν είναι μόνο παράνομοι, είναι τις περισσότερες φορές και ανήθικοι. Δεν είναι πράξη αντίστασης στον κακό νόμο αυτό το παρεμπόριο. Θα μπορούσαμε να συζητήσουμε στην περίπτωση που δεν εμπλεκόταν το οικονομικό συμφέρον. Αυτή βέβαια είναι η δική μου άποψη και μπορεί καθένας να διαφωνήσει.

    Κατά τα λοιπά, συμφωνούμε.
     
    Last edited: 23 Δεκεμβρίου 2015
  6. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Αν αυτό που θα γράψω, θα θεωρηθεί flame, κάντε ότι νομίζετε.

    Οι μεν τραβούν ζόρι με τους gay, ή δε όχι ( γραμμή νούμερο 2 )...
    Τα παιδιά χωρίς γονείς τα έχουμε όλοι γραμμένα στα καρύδια μας ( γραμμή νούμερο 3 )...
    Όλα τα υπόλοιπα είναι μάντολες...Αλλο ένα νήμα που κατάντησε η προσπάθεια να βγάλει ο ένας τα "μάτια" του άλλου...( γραμμή νούμερο 4 )...


    Αφού φτάσαμε και στο κορυφαίο : Δεν μου αρέσουν τα επιχειρήματα σου ( σχήμα λόγου το σου ), άρα είναι ανύπαρκτα, άσχετα, για τον πέοντα κλπ.

    Το ζουμί αυτής της - και καλά - παρέμβασης ? "Μελιτζάνες" ξανά καθώς και η δεύτερη, η τρίτη και η τέταρτη γραμμή της...

    Καληνυχτούδια  
     
    Last edited: 22 Δεκεμβρίου 2015
  7. no_Taboo

    no_Taboo Αείκαυλος

    @Janine , ουδεμία πρόθεση προβοκάτσιας και διευκρινίζω, γιατί προφανώς δεν ήμουν ακριβής τω λόγω:
    Δε σας καταλογίζω ότι αποκαλείτε κάτι ηθικά θεμιτό παράνομο. Γνωρίζω κι εγώ πώς γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης η επιθυμία ανθρώπων να αποκτήσουν παιδί με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.
    Η παρένθεση τέθηκε μόνο, για να δείξω σε ποιο σημείο του κειμένου σας αναφερόμουν.

    Συνελόντι ειπείν, άντε τώρα, αφού συμφωνούμε σε όλα, πάμε για ένα τσίπουρο.
     
  8. Θρυαλλίς

    Θρυαλλίς Staff Member

    Εμένα ένα πράγμα που με ενοχλεί υπερβολικά είναι που κάποιος ανοίγει ένα νήμα και μετά εξαφανίζεται....
     
  9. elfcat

    elfcat . Contributor

    Γιατι, μήπως μπορει να εγγυηθεί σοβαρά οτι ΔΕΝ θα μεγαλώσει καλύτερα με μια ποδοσφαιρική ομάδα, και δη εκεινη την ισπανική, που εχει και δυο παίκτες ομοφυλοφιλους (και μαγκιά τους);

    Ειναι αυτο που μου λέτε θ ε τ ι κ ο επιχείρημα;
     
  10. aenaosss

    aenaosss Regular Member

    Πολλοι ξεκινούν τη σύγκριση από λάθος αφετηρία. Λένε πολλοι εδώ ότι , ένα παιδί θα μεγάλωνε καλύτερα ανάμεσα σε ένα ομόφυλο ζευγάρι με απέραντη αγάπη , παρά σε ένα ετερόφυλο και να ζούσε μέσα σε καυγάδες, κλπ.
    Δεν αναφέρθηκε ΚΑΝΕΙΣ στην περίπτωση να ζούσε και να μεγάλωνε σε ένα περιβάλλον με τα ίδια ερεθίσματα . Με την ίδια αγάπη , η με τους ίδιους καυγάδες, η και αντίστροφα. Μιλάνε πολλοί εδώ για καυγάδες σε ετερόφυλα ζευγάρια. Κανείς δεν μίλησε για καυγάδες ανάμεσα σε ομόφυλα ζευγάρια, λες κι αυτα ζουν μια ζωή χωρίς ΚΑΜΜΙΑ ενταση και χωρίς κανέναν καυγά. Απλά όταν υποστηρίζουμε μια άποψη να μην τη στηρίζουμε σε λάθος βάση. Αλλοιως δεν έχουμε ίχνος αντικεειμενικότητας.
     
  11. gero

    gero Regular Member

    Ενταξει εγω την αποψη μου την ειπα και την τεκμηριωσα.Εθεσα καποια ερωτηματα γενικα,στα οποια απαντηση επι της ουσιας δεν ελαβα παρα μονο υπεκφυγες (δεν αναφερομαι σε σενα).

    Απο εκει και περα πιστευω δεν εχω κατι αλλο να προσθεσω γιατι μπαινουμε σε ανουσιες συζητησεις και ξεφευγουμε αρκετα απο το θεμα.

    Εγω παντως απο τις απαντησεις που εχουν δωθει μεχρι τωρα στο ερωτημα μου αν πρεπει να δωθει δικαιωμα υιοθεσιας και σε κτηνοβατες και σε μοναχικους str8 κυριους ή κτηνοβατες ομοφυλοφιλους καταλαβα οτι δεν επιθυμει κανεις να γινει κατι τετοιο κατι που ειναι πολυ οξυμωρο στις μεχρι τωρα πεποιηθησεις τους περι ελευθεριας των δικαιωματων του καθενος οσων αφορα τις σεξουαλικες του προτιμησεις και ισης μεταχειρισης σε σχεση με str8 ζευγαρια.
     
  12. (Ακολουθεί πτωχό πλην τίμιο τρολ)
    Προτάσεις για μελλοντικά νήματα:
    "Υιοθεσία παιδιών από τους Hell' s Angels" (θετικό επιχείρημα: βρρρουμμμμ you sexy mothafucka)
    "Υιοθεσία παιδιών από τους Master Shef" (θετικό επιχείρημα: ολοήμερα γεύματα - ποιος μετράει τώρα...)
    "Υιοθεσία παιδιών από τους Boston Celtics" (θετικό επιχείρημα: vip θέση στους αγώνες του NBA)
    "Υιοθεσία παιδιών από τους κοπρολάγνους" (θετικό επιχείρημα: οικονομία στα λεφτά για πάνες)
    "Υιοθεσία παιδιών από το Nταλάρα" (θετικό επιχείρημα: δε μας χέζεις ρε Νταλάρα!)