Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ,ΑΚΡΑ,ΠΙΣΤΕΥΩ

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κοινωνία' που ξεκίνησε από το μέλος sklavina, στις 6 Φεβρουαρίου 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Παρατηρώντας ανθρώπινες συμπεριφορές, διαβάζοντας και ακούγωντας διάφορα, έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα :
    ο φανατισμός, τα άκρα και οι ακρότητες είναι υπαρκτά σε έντονο βαθμό απο αυτους που μας τον ''επιβάλλουν''.
    Είτε απο την πλευρά των σεμνότυφων είτε από την πλευρά των επαναστατών, όταν μπαίνει ο φανατισμός μέσα τους είναι το ίδιο..

    Στο παρελθόν έχουν γίνει εγκλήματα και στο όνομα της αγάπης και στο όνομα του χρήματος και στο όνομα της δόξας...
    παραμένουν όμως εγκλήματα..ο σκοπός αγιάζει τα μέσα?
    Δικαιολογείται ο φανατισμός και σε ποιες περιπτώσεις?
    Εσείς τι πιστεύετε? ποιόν δρόμο ακολουθείτε? αυτόν που σας γαλουχούν ή αυτόν που επιλέγετε? και ποιόν επιλέγετε και γιατί?
     
  2. Mirage2009

    Mirage2009 Non Serviam

    Απάντηση: ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ,ΑΚΡΑ,ΠΙΣΤΕΥΩ

    "Παρατηρώντας ανθρώπινες συμπεριφορές,διαβάζοντας και ακούγωντας διάφορα, έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα : ο φανατισμός, τα άκρα και οι ακρότητες είναι υπαρκτά σε έντονο βαθμό απο αυτους που μας τον ''επιβάλλουν''."
    Τα άκρα, απο όποια μερία και αν είναι αυτά, έχουν ένα βασικό χαρακτηριστικό: είναι ξεκάθαρα. Αυτό γιατί της περισσότερες φορές βασίζονται σε δόγματα (τα οποία σπάνια είναι ορθολογικά) και θεωρόντας τα δογμάτα τους ώς αρχές δημιουργούν τρόπο σκέψης και στάση ζωής. Τα άκρα είναι εύκολα, δεν απαιτούν διάλογο και για αυτό δεν προυποθέτουν γνώση. Εξ αιτίας αυτής τους της απλότητας τα άκρα είναι απλά στη διαχείρηση και στη χειραγώγηση απο κάθε μορφής κατευθυντήρια δύναμη θεσμοθετημένη ή όχι.
    "Εσείς τι πιστεύετε? ποιόν δρόμο ακολουθείτε? αυτόν που σας γαλουχούν η αυτόν που επιλέγετε? και ποιόν επιλέγετε και γιατί?"
    Όλοι σαν ελεύθεροι άνθρωποι θέλουμε να πιστεύουμε οτι οι πράξεις μας είναι αποτέλεσμα δικής μας επιλογής, δεν νομίζω οτι υπάρχει κάποιος που θα πει οτι επιλέγει το δρόμο που του επιβάλουν και όχι αυτόν που θέλει. Όμως όπως γράφει και ο Γκέμπελς το θέμα είναι κατά πόσο η επιλογή μας βασίζετε σε σωστά δεδομένα και όχι σε μία εικονική "κατασκευασμένη" πραγμάτικοτητα που έχει σαν σκοπό να μας κάνει να επιλέξουμε οι ίδιοι το δρόμο που κάποιοι άλλοι θέλουν να ακολουθήσουμε. Άρα το έρωτημα πιστεύω (μπορεί να κάνω και λάθος) είναι κατά πόσο είμαστε σίγουροι οτι οι επιλογές μας βασίζονται στη δική μας θεώρηση του κόσμου γύρω μας και όχι σε κατασκευασμένες καταστάσεις και στερότυπα.
     
  3. Syrah

    Syrah Contributor

    Moderator's notification:

    Απαγορεύεται το περιεχόμενο των μηνυμάτων να είναι Εσκεμμένα ψεύτικο, Ανακριβές, Καταχρηστικό, Ενοχλητικό, Προσβλητικό, Ρατσιστικό, Απειλητικό, Διαφημιστικό καθώς και Κερδοσκοπικού, Πολιτικού, Αθλητικού και Θρησκευτικού χαρακτήρα.

    Κανονισμός ΙΙ παρ. 8
     
  4. Syrah

    Syrah Contributor

    Moderator's notification:

    Το νήμα ξεκλειδώθηκε.
     
  5. Elysium

    Elysium Contributor

    Απάντηση: ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ,ΑΚΡΑ,ΠΙΣΤΕΥΩ

    Ακολουθούμε πάντοτε το δρόμο που επιλέγουμε, ανεξάρτητα με το αν και πως γαλουχηθήκαμε.



    Κάνοντας αποτίμηση στην ανθρώπινη ιστορία, βλέπουμε πως αν κάτι είχε τη δύναμη να επιφέρει αλλαγές, αυτό ήταν τα άκρα.
    Δίχως το φανατισμό δεν ήταν ποτέ εύκολο να επιτευχθεί οποιαδήποτε αλλαγή.

    Γι’ αυτό και σήμερα τα διάφορα πολιτικά συστήματα προκειμένου να προστατευθούν και να συντηρηθούν, θεωρούν «κακό φανατισμό» οτιδήποτε εναντιώνεται σ’ αυτά.

    Έχω την υποψία όμως πως ο φανατισμός θα γίνει ο «ήρωας» της εποχής μας.
     
  6. Re: Απάντηση: ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ,ΑΚΡΑ,ΠΙΣΤΕΥΩ

    Με βρίσκεις σύμφωνη...

    Είναι βέβαιο πως ο φανατισμός δεν είναι καλός, αυτό όμως δεν σημαίνει πως εγώ φοράω φωτοστέφανο και πως δεν βλέπω που πάμε...ωστόσο άλλο επανάσταση και άλλο φανατισμός αν και πολύ πιθανόν να συνυπάρχουν.

    Είναι ήδη απλά κάποιοι προτιμούν το λίθαργο επειδή φοβούνται αυτό που θα δουν όταν ξυπνήσουν 
     
  7. Mirage2009

    Mirage2009 Non Serviam

    Απάντηση: ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ,ΑΚΡΑ,ΠΙΣΤΕΥΩ

    "Της επαναστάσεις δεν της ξεκινούν οι αμόρφωτοι πεινασμένοι φτωχοί αλλά οι μορφωμένοι πλούσιοι που μείναν νυστικοί 2 μέρες". (Νικολό Μακιαβέλι)
     
  8. Re: Απάντηση: ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ,ΑΚΡΑ,ΠΙΣΤΕΥΩ

    Σωστό και αυτό εν μέρη...ένας μορφωμένος του οποίου ο λόγος έχει πέραση στους πολλούς...το μείναν νηστικοί δυο μέρες δεν το καταλαβαίνω. Τι ακριβώς θέλεις να πεις Mirage?

    Ευχαριστώ
     
  9. Mirage2009

    Mirage2009 Non Serviam

    Απάντηση: Re: Απάντηση: ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ,ΑΚΡΑ,ΠΙΣΤΕΥΩ

    Είναι απο το βιβλίο "Ο Ηγεμόνας" του Μακιαβέλι .Παρεξηγημένος συγγραφέας το έργο του οποίου αποτέλεσε το "ευαγγέλιο" πολλών φρικτών ανθρώπων.Δικό του είναι το απόφευγμα "διαίρει και βασίλευε".
    Τώρα στο προκείμενο, αυτά που θέλει να πεί είναι οτι:
    1. Η απώλεια ενός κεκτημένου είναι το δυνατότερο κίνητρο για επανάσταση.
    2. Για τη πρόκληση αντιδράσεων (εδώ επανάστασης) δεν έχει τόσο σημασία το τίμημα που έχει η πολιτική του εκάστοτε ηγέτη αλλά απο ποιούς ζητά να πληρώσουν αυτό το τίμημα.
     
  10. Ευχαριστώ Mirage αν και δεν με καλύπτει αυτό που θέλει να πει ο Μακιαβέλη στην προκειμένη περίπτωση 
     
  11. Durcet

    Durcet In Loving Memory

    Κάνω, λοιπόν, μια προσπάθεια να το εξηγήσω εγώ, έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι. Ο φτωχός, ο αμόρφωτος, ο κατατρεγμένος δεν ξεσηκώνεται εύκολα. Έτσι έχει μεγαλώσει, αυτές μόνο τις συνθήκες έχει γνωρίσει, επομένως, είναι συνηθισμένος στο να αρκείται στα ελάχιστα κι έτσι, σπάνια ξεσηκώνεται. Αντιθέτως, τα ανώτερα στρώματα μπαίνουν πιο εύκολα στη λογική του να διαμαρτυρηθούν όταν θίγονται τα όποια δικαιώματά τους (οικονομικά, πολιτικά κ.α.). Και, φυσικά, το γεγονός πως οι πλούσιοι, μορφωμένοι έχουν καλύψει τις βασικές βιοποριστικές τους ανάγκες τους κάνει να αναζητούν ολοένα και περισσότερα.

    Η ιστορία είναι γεμάτη παραδείγματα. Η Γαλλική επανάσταση δεν ξεκίνησε από αμόρφωτους χωρικούς. Ο Τσε δεν ήταν ένας αγράμματος μπατίρης, κάθε άλλο. Ακόμα και σήμερα, στην Ελλάδα, σπανίως βλέπουμε αυτούς που ζουν με 600 - 700 ευρώ να ξεσηκώνονται. Αντίθετα, αυτοί που διαμαρτύρονται είναι, ως επί το πλείστον, τα ανώτερα κλιμάκια των δημοσίων υπαλλήλων.
     
  12. Mirage2009

    Mirage2009 Non Serviam

    Απάντηση: Re: ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ,ΑΚΡΑ,ΠΙΣΤΕΥΩ

    Σωστός Durcet. 
     
Thread Status:
Not open for further replies.