Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Φεμινισμος και bdsm...

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος karamel, στις 14 Φεβρουαρίου 2021.

  1. sapfw

    sapfw out of order Contributor

    διαφωνώ κάθετα με τη συγκεκριμένη αφίσα... για μένα δεν είναι φεμινισμός αυτό, ούτε καν σεξισμός... είναι πολιτική μίσους και προτροπή σε βία και ως τέτοιο κατακριτέο και καταγγελτέο
     
  2. tithon

    tithon Contributor

    αντε ρε αντιφεμινιστή,

    πώς σου ρθε να ζητήσεις ή να περιμένεις τέτοιο πρωτοφανές;
     
  3. Discerning

    Discerning Contributor

    To προφανές. Το 3ο και 4ο κύμα φεμινισμού, βρίθει από ακρότητες.

    Αναγνωρίζω πως είτε ο μισογυνισμός, είτε η μισανδρία είναι πρoβλήματα που υπάρχουν στην κοινωνία και είναι απερίφραστα καταδικαστέα. Αναγνωρίζω επίσης πως ο σύγχρονος φεμινισμός, δεν μάχεται για την ισότητα των φύλων, παρά μόνο για μεγαλύτερα και περισσότερα προνόμια των γυναικών, και πως προάγει τη μισανδρία και τον πουριτανισμό. Ενα ανόητο και γεμάτο κομπλεξισμό "κυνήγι μαγισσών" που απειλεί τη σεξουαλική ελευθερία.

    Προσυπογράφω τα λόγια της Nτενέβ και των 100 επιφανών Γαλλίδων, που καλό είναι να προβληματίσουν:

    «Αντί να βοηθήσει τις γυναίκες αυτή η φρενίτιδα, ουσιαστικά βοηθά τους εχθρούς της σεξουαλικής ελευθερίας - θρησκευτικούς εξτρεμιστές και αντιδραστικούς του χειρίστου είδους.

    Ως γυναίκες δεν αναγνωρίζουμε τον εαυτό μας σε αυτόν τον φεμινισμό, ο οποίος πέρα από την καταδίκη της κατάχρησης εξουσίας παίρνει το πρόσωπο του μίσους εναντίον των ανθρώπων και της σεξουαλικότητας»


    Φαντάζομαι πως δεν τις χαρακτηρίζεις ως προαγωγούς του μισογυνισμού και του σεξισμού.
     
  4. rea..

    rea.. Contributor

    Ο μπρουτάλ μισογύνης είναι λίγο λιγότερο ηλίθιος από τον "προοδευτικό" μισογύνη, γιατί αυτός τουλάχιστον μπορεί να καταλάβει τι είναι.
    Ακόμα και η βλακεία έχει κλίμακες και η όποια αναζήτηση "λογικών" επιχειρημάτων της κακοήθειας βρίσκεται στον πάτο, στην χειρότερη βαθμίδα.
    Κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους και πιστεύουν ότι όντως δεν φαίνονται. Μιλάμε για τέτοιο επίπεδο. Κάθε απόπειρα διαλόγου απλά βομβαρδίζει τα εγκεφαλικά σου κύτταρα.

    Από κάποιο σημείο και μετά οι δημόσιες τοποθετήσεις αυτής της ποιότητας και κάποιες άλλες ανάλογες ρατσιστικές, ομοφοβικές, φασιστικές, αφορούν περισσότερο την διεύθυνση του εκάστοτε φόρουμ παρά τα μέλη της.
     
  5. Seras Victoria

    Seras Victoria "Play stupid games, win stupid prizes" Contributor

    Η αναφορά σε κυνήγι μαγισσών. Oh the irony !

    Προσπαθείτε τοοοοσο πολύ να προωθήσετε μια συγκεκριμένη σεξιστικη ατζέντα αναφερόμενος συνέχεια σε υπερβολες και κάνοντας gaslighting στα επί της ουσίας θέματα . Ίσως στο καφενείο της γειτονιάς σας μαζί με άλλα αρσενικά παλαιάς κοπής   θα είχατε καλύτερη τύχη.

    P.S. Μας τα πρηξατε με την Ντενέβ.
     
  6. Seras Victoria

    Seras Victoria "Play stupid games, win stupid prizes" Contributor

    Άσε μωρέ που θα μας βάζει να γράφουμε και τα αυτονόητα..
     
  7. sapfw

    sapfw out of order Contributor

    κι όμως... όταν τα αυτονόητα διακυβεύονται, καλό είναι να τα υπενθυμίζουμε
     
  8. espimain

    espimain Contributor

    Φεμινισμός και BDSM

    Το άρθρο αναθεωρήθηκε και αυξήθηκε. Το μεγάλο ιδεολογικό χάσμα μεταξύ φεμινισμού και υποταγής BDSM, μπορεί πραγματικά να εξαφανιστεί πίσω από το κλισέ της υποταγής-που-στην-πραγματικότητα-κυριαρχία και-κυριαρχία-που-είναι-στην πραγματικότητα-υποβολή, επιχειρήματα όπως «Η ελευθερία μου η επιλογή μου "ή" Για μένα δεν είναι αντιφατική αφού επιλέγεται και δεν υποφέρει.

    BDSM για φεμινίστριες: η συζήτηση παραμένει ανοιχτή.
    Υποβολή BDSMετεροφυλόφιλο θηλυκό συνεπάγεται τη συγκατάθεση μιας γυναίκας που υπόκειται σε διάφορες καταστάσεις ταπείνωσης, υπακοής, απόλυτη εγκατάλειψη της δικής της θέλησης στην κυρίαρχη της επιλογής της. Ωστόσο, πολλά υποτακτικά δηλώνουν ότι είναι φεμινίστριες και αν πολλοί δεν βλέπουν καμία αντίφαση μεταξύ των σεξουαλικών πρακτικών τους και των φεμινιστικών πεποιθήσεών τους, στην πραγματικότητα, απολαμβάνουν, εθελοντικά και με τη σωστή έννοια, μια καθιερωμένη κατώτερη σχέση με το «κυρίαρχο αρσενικό» τους. Αλλά όλα θα ήταν θέμα πλαισίου, θεατρικοποίησης, συγκατάθεσης. Αυτή η σύγχρονη, ανεξάρτητη, σεξουαλικά απελευθερωμένη γυναίκα, ωστόσο, αναδημιουργεί σε σενάρια BDSM, αυτά τα εμπόδια από τα οποία, λόγω της αφοσίωσης και των αγώνων, κατέληξε να απελευθερωθεί, τουλάχιστον εν μέρει. Θα μπορούσε να υπάρχει κάτι πιο κατανοητό από αυτές τις σεξουαλικές παρορμήσεις που φαίνεται να θέλουν να αντιμετωπίσουν τις γυναίκες με τη δική τους αντίφαση; Διότι όπως αποδεικνύεται από έναν υποτακτικό σε έναν ιστότοπο BDSM," Όλες οι πρακτικές (για τις οποίες ξέρω) στο bdsm είναι η ακριβής αναπαράσταση στην ερωτική σφαίρα αυτού που εμείς (φεμινιστές) πολεμούμε στην κοινωνική σφαίρα.

    Ο «διαχωρισμός των εξουσιών».
    Το επιχείρημα του διαχωρισμού των κοινωνικών και οικείων σφαιρών θέτει το ερώτημα - ή τουλάχιστον θα έπρεπε - για μια πιθανή άρνηση συνείδησης μεταξύ αυτών των φεμινιστών που βλέπουν την υποταγή τους ως σημάδι χειραφέτησης, της "ενδυνάμωσης" για να χρησιμοποιήσουν έναν όρο παράξενες φεμινίστριες. Εκτός από το γεγονός ότι αυτή η γνώμη δεν είναι ριζοσπαστική φεμινίστρια ή οικουμενιστής, ότι η σεξουαλική ζωή και η κοινωνική ζωή δεν μπορούν να αποσυνδεθούν πλήρως, η θέση «ετερο φεμινιστική υποτακτική» φαίνεται με την πρώτη ματιά δύσκολη να διατηρηθεί εκτός μιας συγκεκριμένης μορφής γνωστικής ασυμφωνίας (1) ). Στη δημόσια σφαίρα, είναι μαχητικές φεμινίστριες, στην ιδιωτική σφαίρα, απολαμβάνουν πνευματικά και φυσικά να υποβάλλονται σεξουαλικά σε έναν κυρίαρχο άνδρα.

    Ισχύς ή ψευδαισθήσεις ελέγχου;
    Στο πλαίσιο της σεξουαλικότητας BDSM, ο queer φεμινισμός παρέχει το βασικό υλικό για την κατασκευή αυτής της γέφυρας: την επαναπροσφορά από τις γυναίκες της κατάστασης της υποτακτικής γυναίκας. Η ίδια αρχή οδηγεί και άλλες δια-φεμινιστικές συγκρούσεις γύρω από την πορνεία και την πορνογραφία., δύο τομείς που μέχρι τώρα ελέγχονταν από τους άνδρες και μέσω των οποίων οι γυναίκες ελπίζουν να ανακτήσουν την πολιτική και οικονομική εξουσία, καθώς και τον έλεγχο του σώματός τους. Στην πραγματικότητα, όποια κι αν είναι η προσέγγιση, η βιομηχανία του σεξ παραμένει ένα μονοπώλιο αγοράς που σχεδιάζεται και ελέγχεται από τους άνδρες, για τους άνδρες. Όπως ισχύει, η ανάκτηση με υπερηφάνεια των λέξεων "σκύλα, σκύλα" είναι μια άποψη του νου που προσελκύει μόνο εκείνους που το πιστεύουν επειδή δίνει μόνο μια ψευδαίσθηση ελέγχου. Αυτή η προσέγγιση προσπάθησε να εξουδετερώσει και να εξαλείψει τη δύναμη της γλώσσας και της βίας που χρησιμοποιούν οι άνδρες για να διατηρήσουν την κυριαρχία, αλλά οι τρέχουσες συμπεριφορές των ανδρών έχουν τις ρίζες τους σε γενιές καταπιεστικής κυριαρχίας. Πώς θα μπορούσαν να ανακτηθούν τόσο απλά και ξαφνικά εξυπηρετεί την αιτία των γυναικών; Η ερώτηση αξίζει να τεθεί: τι είδους σχέση γυναικών / ανδρών αναζητά ο queer και ο διατομεακός φεμινισμός; Τι μπορεί να επιτύχει ένα κίνημα που ισχυρίζεται ότι είναι φεμινιστικό και το οποίο επικυρώνει τα στερεότυπα των γυναικείων αντικειμένων; Αντιθέτως, με αυτήν την προσπάθεια σημασιολογικής πάλης, δεν προωθεί το φεμινισμό υπέρ του σεξ, σε ένα κίνημα που υποτίθεται ότι θα απελευθερώσει τις γυναίκες από την ανδρική κυριαρχία, κινδυνεύει να το κρυσταλλώσει;

    Μεταξύ της υποκρισίας και της αντιπαράθεσης, το σημείο ισορροπίας μπορεί να είναι δύσκολο να βρεθεί. Οι άντρες που είναι κλειδωμένοι σε πατριαρχικά μοτίβα, βλέποντας κάθε γυναίκα σαν πόρνη, θα είναι πολύ χαρούμενοι, άλλοι πιο «ανοιχτοί» και ευαίσθητοι στη γυναικεία κατάσταση, θα συνεχίσουν ωστόσο να χτίζουν τις φαντασιώσεις τους με τα ίδια μοτίβα με την πρώτη », αφού τους αρέσει " Όσο για τις ίδιες τις γυναίκες, χωρίς να αμφισβητούν την ουσία της ανδρικής ψυχο-σεξουαλικής κατασκευής, θα συνεχίσουν να γίνονται αντιληπτές ως οι πόρνες που ισχυρίζονται ότι είναι, όχι μέσω του μοναδικού προοδευτικού πρίσματος του φεμινισμού, αλλά μέσω αυτού του πρωτογενούς σεξισμού.

    Μπορεί το BDSM να είναι φεμινιστικό;
    Το μεγάλο ιδεολογικό χάσμα μεταξύ φεμινισμού και υποταγής BDSM, μπορεί πραγματικά να εξαφανιστεί πίσω από το κλισέ της « υποβολής-που-είναι-στην πραγματικότητα-κυριαρχία και της κυριαρχίας-που-είναι-στην πραγματικότητα-υποβολή» , επιχειρήματα όπως «ο Μ έχει Η ελευθερία της γυναίκας είναι να ζήσω τη σεξουαλικότητά μου όπως καταλαβαίνω " ή " για μένα δεν είναι αντιφατική αφού επιλέγεται και δεν υφίσταται. " ; Είναι αυτά τα επιχειρήματα επαρκή για να εξηγήσουν μια σεξουαλική προτίμηση διαμετρικά αντίθετη με τις πολιτικές και κοινωνικές του πεποιθήσεις, λαμβάνοντας υπόψη την επιρροή που ασκείται από την κοινωνική σφαίρα στην ερωτική σφαίρα και αντίστροφα; Σε ένα φόρουμ BDSM, δύο υποψήφιοι τολμούν να ρωτήσουν:

    " Όπου, αν όχι στη συλλογική ψυχή, σχεδιάζουμε τις φαντασιώσεις μας για πόρνες, πόρνες, σκλάβους, αιχμάλωτους, λατρευτές, γυναίκες-παιδιά, βιασμούς και αλλιώς αρσενικά άλφα, πατερναλιστικοί άνδρες, βασανιστές, βιαστές, φυλακισμένοι, εκπαιδευτικοί, μέντορες , οδηγοί και ούτω καθεξής; "

    Και αυτή η συλλογική ψυχή, ξέρουμε ότι εξαρτάται έντονα από την επίδραση της πορνογραφίας των οποίων τα πρότυπα των ανδρών και, συχνά από τον πληρεξούσιο, γυναικεία διέγερση, βασίζονται στη βίαιη αντικειμενοποίηση των γυναικών. Περαιτέρω στη συζήτηση, το ίδιο άτομο καταλήγει:

    "Όσο για μένα , η επιμονή αυτών των καταραμένων μοτίβων στην ερωτική σφαίρα μου γρατσουνίζει το λαιμό μου, ευτυχώς όλο και λιγότερο καθώς τείνουν να εξασθενίζουν με την πάροδο του χρόνου." , που φαίνεται να επικαλείται τη διατριβή της γνωστικής ασυμφωνίας, στους όρους που χρησιμοποιούνται στη δεύτερη παράγραφο, ακόμη και αν η πραγματοποίηση των σχετικών φαντασιώσεων προκαλείται ως δυνητικός "απενεργοποιητής".

    BDSM και φεμινισμός: μια ψευδή συζήτηση;
    Η ανθρώπινη ψυχή είναι πολύπλοκη και μερικές φορές είναι δύσκολο, ακόμη και για τους πρωταγωνιστές που είναι περίεργοι, να εντοπίσουν την προέλευση μιας σεξουαλικής συμπεριφοράς. Τι γίνεται αν δεν υπήρχε συνέπεια μεταξύ φεμινισμού και BDSM; Εάν ήταν απλώς ένας συνδυασμός περιστάσεων; Ποιος ψυχικός μηχανισμός οργανώνει τις σεξουαλικές παρορμήσεις σε αντίθεση με τις πεποιθήσεις κάποιου, εάν δεν είναι επιτακτική, ακόμη και ζωτικής σημασίας για τη ρύθμιση της συναισθηματικής ισορροπίας; Ας θυμηθούμε τα λόγια του Alexandre Gamberra (2) σχετικά με τον σαδομαζοχισμό: " Νομίζω ότι ο αγώνας στο τέλος του οποίου καταλήξαμε να χτίσουμε τον εαυτό μας ήταν τόσο σκληρός που συνεχίζουμε να υποφέρουμε από αυτόν που εξορκίζουμε στο μυστικό της εσοχής". Σε μια τέτοια περίπτωση, καθίσταται πολύ φυσικό για την ψυχική υγεία να υπερισχύει των πεποιθήσεων, και πολύ κακό για τη μικρότερη βλάβη που προκαλείται από μια περισσότερο ή λιγότερο έντονη ασυμφωνία και τις επιπτώσεις εντελώς προτιμότερες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ένας ορισμένος υποτακτικός φεμινισμός δεν βλέπει καμία αντίφαση μεταξύ των σεξουαλικών πρακτικών τους και της φεμινιστικής τους δέσμευσης. Επειδή η σεξουαλικότητά τους εκφράζεται σε άλλα οικεία επίπεδα, προτεραιότητα έναντι της σχέσης τους με την κοινωνία.

    Όσο για εκείνους που θεωρούν ότι δεν έχουν τραυματική εμπειρία, καμία πληγή για εξορκισμό και ισχυρίζονται ότι συμφιλιώνονται με τον φεμινισμό και την υποταγή του BDSM, ίσως δεν είναι οι φεμινίστριες που νομίζουν ή, από άλλη άποψη, όχι τόσο υποτακτικοί όσο ισχυρίζονται. Εν πάση περιπτώσει, φαίνεται αμφισβητήσιμο να είναι σε θέση να βιώσει δύο έννοιες τόσο ριζικά αντίθετες χωρίς να βιώσει την παραμικρή δυσφορία της συνείδησης.

    Γυναικεία ανατροπή BDSM: Φεμινιστική ανατροπή ή ρύθμιση;
    Η κρίση των ριζοσπαστικών φεμινιστών είναι ξεκάθαρη: Το BDSM είναι μια σεξουαλική πρακτική ασυμβίβαστη με την ακτιβιστική δέσμευση και έρχεται σε αντίθεση με κάθε ελπίδα βελτίωσης της κατάστασης των γυναικών, ειδικά σε περιόδους εκρήξεων βιασμού, σεξουαλικής επίθεσης και φεμινικοκτόνων. Αντίθετα, οι φιλελεύθεροι φεμινίστριες το βλέπουν ως εναλλακτική λύση για την ετερονομική σεξουαλικότητα που βασίζεται στην πατριαρχική ηγεμονία αιώνων. Αλλά αν είναι παραδεκτό ότι ένα καθεστώς domina θα μπορούσε πράγματι να δώσει την ψευδαίσθηση της αντιστροφής ρόλου, της ετεροφυλόφιλης υποταγής,η οποία αναπαράγει πιστά και δοξάζει αυτή τη σχέση ισχύος ενάντια στην οποία οι «φεμινιστές» του φύλου πιστεύουν ότι παλεύουν, θέτουν ερωτήματα με περισσότερους από έναν τρόπους. Πώς θα μπορούσε η ευθεία υποτακτική ποιότητα των γυναικών γενικά και ιδιαίτερα αυτών των φεμινιστών, να εξυπηρετεί την ελευθερία τους να απορρίπτουν το σώμα τους και να κάνουν τι; Όπως συμβαίνει με την πορνεία και την πορνογραφία, κυρίως οι άνδρες, των οποίων η προβληματική αναλογία δεν έχει πραγματικά τη φεμινιστική ίνα, που αποκαθιστούν την εικόνα του άλφα αρσενικού και διογκώνουν το κυρίαρχο εγώ τους μέσω αυτής της ιδέας. Είναι οι άντρες που γράφουν στο DNA τους με χρυσά γράμματα, την ανωτερότητά τους, τη νόμιμη βία τους και την ανάγκη να το χρησιμοποιήσουν έξυπνα. Διότι η συγκατάθεση του υποτακτικούπαραμένει η βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη όλων των ειδών σεναρίων. Όλα πρέπει να συμφωνηθούν. Όλα πρέπει να είναι συμβατικά. Μερικές φορές ακόμη και επίσημα, με τη μορφή υπογεγραμμένου συμβολαίου, το οποίο φυσικά δεν έχει νομική αξία, αλλά μπορεί ωστόσο να αποτελεί ελαφρυντική περίσταση σε περίπτωση σεξουαλικής επίθεσης ή βιασμού. Αυτή η πολύτιμη συγκατάθεση είναι ταυτόχρονα το δικαίωμα διέλευσης και το σουσάμι. Τότε μπορεί να ξεκινήσει το παιχνίδι.

    Το άγνωστο της εξίσωσης είναι ακριβώς αυτή η συγκατάθεση, της οποίας είναι σχεδόν αδύνατο να γνωρίζουμε εάν είναι φωτισμένος, θαμπώνεται, προκαλείται ή χειραγωγείται. Μιλάμε για μια δύναμη που δεν έχει κανένα θεμέλιο, αλλά οι κώδικες του μικρόκοσμου BDSM, οι οποίοι μπορούν να διαμορφωθούν όπως επιθυμείται, μια δύναμη που χορηγείται σε μια γυναίκα της οποίας η σεξουαλική διέγερση ενεργοποιείται στην εθελοντική εγκατάλειψη όλων των άλλων, μέσω της εμπειρίας του πόνου, της ταπείνωσης εκμηδένιση της προσωπικότητάς του από έναν άνθρωπο, εξ ου και η χρήση ενός «υποτακτικού ονόματος» (ή κυρίαρχου) που διαχωρίζει το φανταστικό του πραγματικού. Πραγματικά ? Το ερώτημα δεν είναι ασήμαντο.

    Πρέπει να αναζητηθεί η πηγή αυτής της σεξουαλικής προτίμησης σε ένα πολύ πρόσφατο φεμινιστικό κίνημα (που αντιπροσωπεύει μόνο ένα μικρό μέρος του γενικού πληθυσμού), ή στην ιστορία των ανθρώπινων κοινωνιών; Αυτή η ανάκαμψη της ελευθερίας, αυτή η διάσημη σεξουαλική απελευθέρωση μέσω της εθελοντικής υποταγής των γυναικών σε μια βάναυση ετεροεξουαλικότητα, μας μιλά πολύ καλύτερα για την προέλευση της ανθρωπότητας παρά για τον φεμινισμό, είναι μάλλον το αποτέλεσμα μιας κοινωνικο-ανθρωπολογικής ρύθμισης. απολαύστε την κατωτερότητά τους, μέσω της φαντασιωμένης αποκατάστασης μιας πρωτόγονης πατριαρχικής τάξης.

    Ότι οι γυναίκες, οι φεμινίστριες λίγο, με πάθος ή καθόλου, εξερευνούν ή εκμεταλλεύονται τη γυναικεία σεξουαλικότητα μέσω του ερωτισμού του πόνου (σωματικού ή ψυχολογικού) που τους προκαλεί ένας άνδρας στο πλαίσιο ενός σεξουαλικού παιχνιδιού είναι πράγματι ελευθερία να διαθέσουν τον εαυτό τους. Είναι επίσης πολύτιμο. Για τους μη ενημερωμένους, είναι επίσης η επικύρωση μιας κατάσχεσης εξουσίας όχι μόνο στο σώμα τους, αλλά και στο μυαλό τους. Η νίκη είναι συνολική. Για ποιόν ? Ποιός ξέρει...

    ...........................................................................................................................................................................
    1 - Στην κοινωνική ψυχολογία, η γνωστική δυσαρέσκεια καθορίζεται από περιστάσεις που προκαλούν ένα άτομο να ενεργήσει σε διαφωνία με τις πεποιθήσεις του, με αποτέλεσμα μια δυσάρεστη κατάσταση έντασης που ονομάζεται dissonance. Με την πάροδο του χρόνου, αυτή η κατάσταση θα τείνει να εξασθενίσει, για παράδειγμα με μια τροποποίηση των πεποιθήσεών του στην κατεύθυνση της πράξης και τη δημιουργία μιας γέφυρας μεταξύ των δύο που τους επιτρέπει να υπάρχουν ταυτόχρονα.

    2 - Ο Alexandre Gamberra ασκεί SM. Είναι γαλλικός ακαδημαϊκός που διδάσκει τους πρωτοπόρους του 20ου αιώνα, τη σύγχρονη λογοτεχνία και τη γαλλόφωνη μαύρη λογοτεχνία, επίσης ειδικός σε λογοτεχνικές και καλλιτεχνικές παραστάσεις του σώματος και των σεξουαλικότητας.

    https://www.ospheres.com/emotionnelle/feminisme-et-bdsm

    Αυτόματη μετάφραση google
     
  9. espimain

    espimain Contributor

    Είστε φεμινίστρια και αγαπάτε το BDSM;
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BDSM; ΤΟ BDSM ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΡΚΤΙΚΟΛΕΞΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ BONDAGE, DISCIPLINE / DOMINATION, SUBMISSION / SADISM, MASOCHISM (ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ). ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΕΝΟΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ. ΩΣΤΟΣΟ, Ο ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ Η ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΙΨΙΜΟ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΣΟΥ;

    Ο φεμινισμός είναι επίσης η σεξουαλική χειραφέτηση των γυναικών, το τέλος του ταμπού γύρω από τη σεξουαλικότητά μας. Πολλοί άνθρωποι δεν θέλουν να ασκήσουν BDSM επειδή πιστεύουν ότι είναι μια επιστροφή στην υποβολή. Και αυτό είναι απολύτως κατανοητό. Αλλά, για να πούμε ότι μια γυναίκα δεν είναι «καλή» φεμινίστρια επειδή ασκεί BDSM, αυτός είναι επίσης ένας τρόπος να κρίνει τη σεξουαλικότητά της και να τον περιορίσει ακόμη περισσότερο στις επιλογές της ζωής της. Ο φεμινισμός περιλαμβάνει επίσης την αποδοχή του τρόπου ζωής των άλλων, με την άποψη ότι ο καθένας κάνει ό, τι θέλει, αρκεί να μην παραβιάζει την ελευθερία των άλλων. Στο σεξ συγκατάθεσης, το BDSM δεν θέτει σε κίνδυνο την ελευθερία κανενός. Αντιθέτως, επιτρέπει σε ορισμένες γυναίκες να αισθάνονται ελεύθερα στο σώμα τους και στις σεξουαλικές τους πρακτικές.

    Το BDSM είναι επίσης ένας αμοιβαίος σεβασμός μεταξύ δύο ατόμων. Το υποτακτικό άτομο «αντιμετωπίζεται πολύ καλά», με την έννοια ότι ο καθένας πρέπει να δώσει τις προϋποθέσεις του πριν αναλάβει δράση. Όλα γίνονται για να διασκεδάσουν όλοι. Μπορούμε ακόμη και να πούμε ότι στο BDSM, ίσως δοθεί περισσότερη προσοχή στον σύντροφο παρά σε κάποιες κανονικές σχέσεις, επειδή μιλάμε για τις φαντασιώσεις μας ελεύθερα. Η εμπιστοσύνη, η αφοσίωση και ο σεβασμός είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία της πράξης.

    Αλλά δεν είναι το BDSM απόδειξη της υποβολής που ενσωματώνεται από τις γυναίκες με την πάροδο του χρόνου; Λοιπόν ... Πολλοί άντρες αγαπούν το BDSM, ακόμα κι αν παραμένει τόσο ταμπού στο πλευρό τους, γιατί καταλαβαίνετε, ένας άντρας VIRIL, ένας άνδρας ALPHA δεν παίρνει ξυλοδαρμό. Επιπλέον, θα μπορούσαμε ακόμη και να προσθέσουμε ότι, αντίθετα, το BDSM προτείνει αυτοπροσδιορισμένες γυναίκες που ξέρουν τι τους αρέσει. Είτε ως dominatrix είτε ως υποτακτικός. Έτσι, το BDSM δεν αντικατοπτρίζει την υποταγή της γυναίκας στον άνδρα. Αλλά μόνο μια άλλη σεξουαλική πρακτική μεταξύ δύο συναινετικών ατόμων.

    Συμπερασματικά, η φεμινίστρια είναι επίσης απαλλαγμένη από τις σεξουαλικές πρακτικές κάποιου. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν υπάρχουν καλές ή κακές φεμινίστριες. Και ότι η πρακτική του BDSM δεν δημιουργεί κακές φεμινίστριες αλλά μόνο γυναίκες απαλλαγμένες από τη σεξουαλικότητά τους.

    Συγγραφέας: Jeanne SIMON

    https://heforsheneomabsreims.wordpress.com/2020/04/24/tu-es-feministe-et-tu-aimes-le-
    Αυτόματη μετάφραση google
     
  10. espimain

    espimain Contributor

    Bertoulle Beaurebec: Μπορεί το BDSM να είναι φεμινιστικό;

    Δεσμευμένα χέρια, κτυπημένα σώματα και υποταγμένα μυαλά: είναι δύσκολο στην αρχή να συλλάβουμε το BDSM και τον φεμινισμό μαζί. Ωστόσο, ο Bertoulle Beaurebec, Αφρο-φεμινίστρια και σεξουαλικός εργαζόμενος, μας δίνει να δούμε μια απελευθερωτική σεξουαλικότητα, η οποία αντιστρέφει τις σχέσεις κυριαρχίας και όπου η συναίνεση είναι βασιλιάς.


    με Τζέιντ Βίγκρεου

    Στη σελίδα της στο Instagram που αποτελείται από ασπρόμαυρες φωτογραφίες, το γυμνό κορμί της είναι μερικές φορές τυλιγμένο σε (πραγματικό) boa, μερικές φορές τρυπημένο από μεγάλες βελόνες, αλλά πολύ συχνά δεμένο με κορδόνια που την κάνουν να κρέμεται από την οροφή. Ο Bertoulle Beaurebec λατρεύει ιδιαίτερα το shibari, μια ιαπωνική παράδοση BDSM. Αλλά το BDSM - για δουλεία, πειθαρχία, κυριαρχία, υποταγή και σαδομαζοχισμό - αποδεικνύεται τόσο πρωτεάνο όσο οι οπαδοί του είναι ετερόκλητοι. Συχνά ασκείται σε ζευγάρια - τη διάσημη κυρίαρχη και κυρίαρχη διαλεκτική - αλλά και μόνο. «Καθώς είναι δυνατό να ανθίσει μόνος του με οποιαδήποτε σεξουαλικότητα», επιμένει η ηθοποιός Bertoulle Beaurebec. Για να τον ακούσει, το BDSM είναι θύμα παρεξήγησης, παγιδευμένο σε μια παραμορφωμένη φαντασία. Σύμφωνα με τον Bertoulle Beaurebec, πίσω από αυτές τις σχέσεις κυριαρχίας κρύβεται μια πραγματική χειραφέτηση , ένας άνεμος φεμινισμού. Εξηγεί.


    SHE: Μια σχέση BDSM ξεκινά με ένα «σύμφωνο» μεταξύ των εταίρων. Δεν υπάρχει λοιπόν κίνδυνος να επιβληθεί αυτή η σεξουαλικότητα περισσότερο από τη συγκατάθεση;

    Bertoulle Beaurebec: Απολύτως όχι. Στη σεξουαλικότητα BDSM, η έννοια της συγκατάθεσηςείναι πανταχού παρούσα. Μιλάμε πολύ ξεκάθαρα για το τι μας αρέσει και τι δεν θέλουμε ειδικά πριν ξεκινήσουμε οποιοδήποτε σαδομαζοχιστικό παιχνίδι. Και δεδομένου ότι το BDSM είναι μια πρακτική που συνδέεται με τον πόνο και την κυριαρχία, η συγκατάθεση είναι απαραίτητη ώστε αυτή η σεξουαλικότητα να μην γίνει βία. Πρέπει σαφώς να είμαστε σε θέση να σταματήσουμε μόλις αισθανθούμε την ανάγκη να το πράξουμε, χωρίς καμία δικαιολογία. Εξ ου και η ύπαρξη «ασφαλών λέξεων» - κάτι που δεν βρίσκει κανείς στις «κοινές» σεξουαλικότητες. Μόλις ο υποτακτικός δώσει αυτήν την ασφαλή λέξη, η συνεδρία BDSM τελειώνει αμέσως. Και το συζητάμε μετά! Εάν δημιουργηθεί μια διαπραγματευτική σχέση, δεν πρόκειται για BDSM, αλλά για επιθετικότητα. Από την άλλη πλευρά, η ιδέα ενός «απαραβίαστου συμφώνου» είναι λάθος. Και με αυτή την έννοια, Η ποπ κουλτούρα κάνει το BDSM [The Fifty Shades of Grey Trilogy] πολύ ζημιά. Τρέφει φαντασιώσεις που δεν αντιστοιχούν σε αυτήν. Τίποτα δεν είναι σταθερό, οι κανόνες προσαρμόζονται συνεχώς.

    https://www.elle.fr/Love-Sexe/News/Bertoulle-Beaurebec-le-BDSM-peut-il-etre-feministe-3902637
    Αυτόματη μετάφραση google
     
  11. trterterterterter

    trterterterterter Speak the words that drag me to surrender!

    Όλα τα κύματα του φεμινισμού πάντοτε, είχαν σαν πρόφαση ότι μάχονται για τις γυναίκες αλλά στην ουσία διευκόλυναν την κρατική εξουσία και επιβίωση, από την ψήφο των γυναικών (οι γυναίκες κατευθύνονται καλύτερα από τους πολιτικούς άρα μας συμφέρει να ψηφίζουν) μέχρι την εργασία και την φορολογία και πολλά άλλα που πέρασαν, και όχι μόνο τα θεωρούμε λογικά αλλά είναι και ποινικά κολάσιμο να τα αμφισβητήσεις.

    Το επιχείρημα πάει κάπως έτσι, υπάρχουν παρακρατικοί στο πανεπιστήμιο άρα αύριο θα τοποθετήσω αστυνομικούς, ενώ θα μπορούσε να λυθεί διαφορετικά. Ο σκοπός όμως ήταν ο αστυνομικός στην είσοδο και όχι να λυθεί το πρόβλημα.

    Το 4ο κύμα φεμινισμού αγωνίζεται να καταργήσει την ατομική ιδιοκτησία και τις ατομικές ελευθερίες, πάρτε παράδειγμα την εργασία, οι φεμινίστριες ισχυρίζονται ότι οι γυναίκες πληρώνονται λιγότερο, με αυτή την πρόφαση επέβαλλαν μια επιχείρηση να έχει 50% άντρες και 50% γυναίκες, αυτό δεν είναι φεμινισμός αυτό είναι σοσιαλισμός και είναι καταστρεπτικό για τις μικρές επιχειρήσεις άρα και για τον μικρομεσαίο.

    Οι φεμινίστριες ισχυρίζονται ότι οι γυναίκες πέφτουν θύματα βιασμού, άρα θα πρέπει αναθεωρηθεί τι είναι φλέρτ, αυτό δεν είναι φεμινισμος αυτό είναι παραβίαση ατομικών ελευθεριών.

    Μιλάνε για τις μετανάστριες οι οποίες θα πρέπει να φοράνε ακόμα και μπούρκα και αποφεύγουν να σχολιάσουν την καταπίεση της γυναίκας από το Ισλαμ, αυτό δεν είναι φεμινισμός, αυτό είναι πολυπολιτισμός.

    Τίποτα από όσα αγωνίζονται δεν αφορά τις γυναίκες, είναι ξεκάθαρα σχέδια της παγκοσμιοποίησης να εξαφανιστεί ο μικρομεσαίος, και να επιστρέψουμε στον Μεσαίωνα όπου το 1% ζούσε σαν αυτοκράτορας και οι υπόλοιποι ήταν αναλώσιμα ζώα.

    Τώρα βέβαια θα πεταχτεί καμία και θα μου πεί για τα όσα μας πρόσφερε ο Φεμινισμός απο το 18ο αιώνα, και θα συμφωνήσω, αλλά ουδέν κακόν αμιγές καλού.

    Σημείωση: Ξέρεις ποιός κυβερνάει, είναι αυτός που απαγορεύεται να κρίνεις, όλα τα ΜΜΕ αναπαράγουν ανοιχτά τις θέσεις του Φεμινισμού και οι κυβερνόντες συμφωνούν και νομοθετούν σε ταχύτητα φωτός υπέρ τους.
     
    Last edited: 17 Φεβρουαρίου 2021
  12. Koproskylo

    Koproskylo Regular Member


    Να μείνει στα πρακτικά μια μικρή παρατήρηση, όπως ο ιός έτσι και ο φεμινισμός είναι ένα και ενιαίο κύμα,
    παρακαλώ όπως συνεχίσατε