Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Φεμινισμός και Υποτακτικές γυναίκες.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Konstantinos, στις 26 Νοεμβρίου 2011.

?

θα μπορούσε μια Φεμινίστρια να είναι και υποτακτική ?

  1. Ναι

    136 vote(s)
    77,7%
  2. Όχι

    39 vote(s)
    22,3%
  1. espimain

    espimain Contributor

    Από πολύ παλιά υπάρχει στην καθομιλουμένη η διάκριση σε δασκάλα και δασκάλισσα. Η μεν δασκάλα είναι αυτή που λέμε δασκάλα και δασκάλισσα η γυναίκα του δάσκαλου όπως γιατρίνα είναι γιατρός και γιατρέσσα η γυναίκα του γιατρού.
    Αυτοί οι χαρακτηρισμοί συχνά αντιστρέφονται.
    Το υπουργείο εσωτερικών έχει σχετικό χώρο δικτυακών διαβουλεύσεων.
    Διαβάζουμε σχόλιο γυναίκας χρήστη:
    1. Στο βωμό της μη "σεξιστικής γλώσσας" στα δημόσια έγγραφα, δεν πρέπει οι συντάκτες/ συντάκτριες να γίνουν λεξιπλάστες και να αναλίσκονται στην εύρεση κάθε είδους ευφάνταστων λέξεων. Η σύνταξη των δημοσίων εγγράφων πρέπει να γίνεται με σεβασμό προς την επίσημη γραμματική της ελληνικής γλώσσας, η οποία είναι συντηρητική και ακολουθεί ακόμα την ιστορική ορθογραφία και καταλήξεις. Έτσι, αρσενικό και θηλυκό μπορεί να ταυτίζονται στον πληθυντικό. Δεν πρέπει να συγχέονται τα μορφήματα των λέξεων με τη σεξιστική γλώσσα. Αν για παράδειγμα "η γιατρός" είναι σεξιστική διατύπωση της γυναίκας που ασκεί το επάγγελμα της ιατρικής επιστήμης, πώς πρέπει να γραφτεί: γιατρέσσα, γιατρίνα; ... Θα δημιουργηθούν ευτράπελα και σύγχυση στην προσπάθεια των δημοσίων υπαλλήλων να αποφύγουν τη σεξιστική γλώσσα, όταν σε διάφορα έγγραφα ο ένας θα γράφει "γιατρέσσα" και ο άλλος "γιατρίνα". 2. Επίσης, ένα άλλο ζήτημα είναι η σειρά παράθεσης των γενών: πρώτα τα αρσενικά και ύστερα τα θηλυκά; Τότε γιατί στις προσφωνήσεις χρησιμοποιούμε "Κυρίες και κύριοι" (courtesy) και στην υπεύθυνη δήλωση αναφράφεται "ο/η δηλ...". Θεωρώ ότι αυτά τα διλήμματα και άλλα πολλά θα ταλανίσουν τους/τις υπαλλήλους, αν δεν δοθούν σαφείς οδηγίες. 3. Με τον προφορικό λόγο ποιος κανόνας θα ακολουθείται; Όταν θα δίδονται π.χ. οδηγίες από έναν/ μία δημόσιο υπάλληλο σε ένα ευρύ κοινό θα χρησιμοποιούνται και τα δύο γένη; 4. Κάθε φορά που έρχεται ένας/ μία πολίτης να υποβάλει ένα αίτημα, θα του/της ζητείται να δηλώνει και το φύλο του, ή θα συντάσσουμε το έγγραφο και με τα δύο φύλα; Τί γίνεται με αυτούς που δηλώνουν άφυλοι; Συμπερασματικά, οι συντάκτες/ συντάκτριες των δημοσίων εγγράφων, όταν απευθύνονται και στα δύο φύλα, οφείλουν να χρησιμοποιούν και τα δύο γένη, εφόσον υπάρχουν (π.χ. δάσκαλος, δασκάλα), αλλά αν ταυτίζεται το θηλυκο με το αρσενικό γένος(π.χ. ο/η δημοσιογράφος), σεβόμενοι/ σεβόμενες την επίσημη ελληνική γλώσσα να χρησιμοποιούν μονο τα δύο άρθρα χωρίς τη δημιουργία νέων λέξεων θηλυκού γένους. "Σεξιστική είναι η έκφραση και τα στερεότυπα και όχι η μορφή των λέξεων".

    Πηγή: http://www.opengov.gr/ypes/?c=30045
     
  2. tithon

    tithon Contributor

    πολύ εύστοχα παρατήρησε η @kinvara οτι η προσέγγιση του ζητήματος είναι ..πολυεπίπεδη, κι έτσι χρειάζεται να προσεγγιστεί.

    - σε επίπεδο δημοτικού: κορίτσια ιππότες, αγόρια μαύρες κότες.

    κλειτοριδεκτομή αναμφίβολα κάνουν μόνον γυναίκες (με την επιφύλαξη βέβαια του αυτοπροσδιορισμού)
    ευνουχισμό αναμφίβολα κάνουν μόνο άντρες (με την επιφύλαξη βέβαια του αυτοπροσδιορισμού)
    κατά τα λοιπά φυλακίζονται 20πλάσιοι άντρες από γυναίκες, εκτελούνται και δολοφονούνται 12πλάσιοι, το trafficking αφορά σε 4πλάσιους άντρες απ οτι γυναίκες, οι άντρες γενικά απαγορεύεται να παρενοχλούνται κι αν τύχει να παρενοχληθούν γίνονται θηλυκότητες γιά να βγαίνουν οι κατάλογοι που δεν έχουν τελειωμό, γιατί η βλακεία είναι εκδήλωση βούλησης, όπως και η σύνταξη καταλόγων επιπέδου δημοτικού, που να υπηρετούν την «συγκεκριμένη φορά», την «συγκεκριμένη κατεύθυνση» που εξ αρχής θέλουμε να σπρώξουμε, για να 'χουμε βολική στατιστική.

    δεν έχει αλλάξει ο φεμινισμός, όσο κι αν προσπαθεί το δημοτικό σχολείο να τον ομορφύνει. είναι ίδιος απ το 1791, στο 1848, και στο 2010 και στο 2016. μισεί και φοβάται, όπως όλοι οι εθνικισμοί.

    βασική αρχή του φεμινισμού, αδιάλλειπτα απ την εμφάνισή του, είναι οτι το ένα φύλο βλάπτει το άλλο, αυτό μόνο σχετίζεται με «τα δυό φύλα» που γράφετε. το καλό φύλο και το κακό φύλο. στο δημοτικό έτσι διδάσκεται η ιστορία, άστοχα κατά την γνώμη μου. εθνικιστικά.
    δεν υπάρχει καμμιά τέτοια χώρα στον κόσμο, ούτε υπήρξε ποτέ. ούτε στην ιστορία του δημοτικού.


    το γεγονός οτι ο φεμινισμός είναι ανελεύθερος ανδροφοβικός και μίσανδρος το κατανούν ακόμη κι οι αυθεντικοί απολογητές του, ακόμη και οι κατά βούληση βλάκες ίσως, γι αυτό και επινοούν την ανάγκη να στείλουμε τις σκλαβίτσες στο κατηχητικό των φεμινιστών γιά να τους πείσουν οτι δεν χρειάζεται και δεν θέλουμε να μπουν στα σπίτια μας γιά να μας πουν αν γαμάμε καλά ή με λάθος κατεύθυνση και φορά. να μας αποδεχτούν επιτέλους οι φεμινιστές και να μας αφήνουν να έχουμε σκλαβίτσες γιατί χωρίς την άδειά τους δεν μας σηκώνεται και τις αφήνουμε αγάμητες.

    σε μεγαλύτερη τάξη θα μάθουμε οτι (κάποιοι) σαλονικιοί εβραίοι πήγαν πράγματι στους ναζιστες γιά να εξηγήσουν οτι δεν είναι απειλή γιά τους άρειους των ναζιστών, αλλά αυτό δεν άλλαξε ούτε λίγο το αποτέλεσμα των 6εκ νεκρών απ την πλευρά των δαιμονοποιημένων, και των 7εκ νεκρών απ την πλευρά των κατα ναζι αρείων, γιατί οι ναζιστές τους μισούν όλους. μισούν τους ανθρώπους. παρόμοια οι φεμινιστές μισούν τα φύλα. όχι το ένα απ' τα δύο. τα χαρακτηριστικά των φύλων μισούν, τα ίδια τα φύλα. τα φύλα θέλουν να ρευστοποιήσουν. όπως οι άλλοι ήθελαν να εξαερώσουν, κατ ακριβή αναλογία.


    ο χώρος του κ/υ δεν είναι διαφορετικός από κάτι δαιμονικό, είναι αμφίβολο κι αν είναι διαφορετικός εν τέλει, και δεν δέχεται επίθεση από κανέναν απ όσο έχω παρατηρήσει. επίθεση δέχονται νυχθημερόν όσοι έχουν μιά προτίμηση να είναι καταδιωκόμενοι, και αυτοεπιβεβαιώνονται να αυτοπροσδιορίζονται ως αυτοδιαφορετικοί. από μόνοι τους. οι «καθαροί», οι «πούροι», που κάνουν μόνοι τους και μόνον αυτοί βδσμ. στο δημοτικό είχαμε κάτι τέτοιους. καλά παιδιά και δεν ενοχλούσαν στην κοσμάρα τους. τους πείραζε λίγο που δεν ενοχλούσαν, αλλά νταξ, χεστήκαμε, καλά παιδιά ήταν, όχι οτι μας ένοιαζε κιόλας. περίπλοκο για δημοτικό.

    αυτό είναι φεμινισμός, κι άλλοι δικανικοί ολοκληρωτισμοί: να ψάχνω επιβεβαίωση.

    αλλά το καλό φύλο είναι πιό ίσο απ' το άλλο, γιατί το κακό φύλο το βλάπτει.

    στην ιστορία του δημοτικού μάθαμε μονοσήμαντα οτι οι κακοί τούρκοι έβλαψαν τους καλούς έλληνες, καθολικά εδραιωμένα, κι εξειδανικευμένα κατά την ανάγκη του αφηγήματος.
    σε μεγαλύτερες τάξεις διαπιστώσαμε άλλα δίπολα, και πολύ περιπλοκότερες σχέσεις ανάμεσα στις «κοινότητες», ποικίλων «κατευθύνσεων».

    αυτή είναι μιά θεμελιώδης φεμινιστική αρχή. μόνον οι άλλοι κακοποιούν. οι εχθροί.
    μιά προσεκτικότερη ανάγνωση δίνει και την βάσιμη υπόθεση οτι αυτή η αρχή ίσως εξασφαλίσει κανα δυό γκομενάκια παραπάνω, αλλά αμφίβολης ποιότητας. δημοτικού.



    - γυμνάσιο:

    η ποτάνα η κενωνία είναι καμμιά εικοσαριά κοινωνίες. ανάμεσά τους και οι μισαλλόδοξες κοινωνίες των κληρικαλιστών, των εθνικιστών, των φεμινιστών, των οικολόγων και λοιπών δαιμονόπληκτων. μαζί με τις υπόλοιπες, λιγότερο μισαλλόδοξες κοινωνίες, παράγουν την κενωνία που λέτε.

    δεν είναι οκ να φοράτε μπουργκα, ούτε να κάνετε κλειτοριδεκτομή, ούτε να είστε σκλάβα. δεν έχετε τέτοια επιλογή. δεν έχετε την επιλογή να μην θεωρείτε εχθρούς σας τους άντρες. δεν συμπεριλαμβάνεται στις φεμινιστικές αρχές η αυτοδιάθεση, παρά μόνον με «συγκεκριμένη φορά».
    οι εκατό γαλλόφωνες διανοούμενες που είχαν (έχουν) φιλικές σχέσεις με τους άντρες, κράχτηκαν απ τους φεμινιστές και τους ζητήθηκε ευθέως να το βουλώσουν γιατί συνεργούν στην αντρική καταπίεση.
    ο κατά βούληση αυθεντικός φεμινιστής της παρέας το ξέρει, και ζητάει να στείλουμε σκλάβες απόστολους στους φεμινιστές γιά να ζητήσουμε να ...αποδεχτούν την ..παρά φύση συμπεριφορά μας. η πνευματική του καθοδηγήτρια εξηγεί πως αν δεν κάνουμε φεμινίστριες τις σούμπες κινδυνεύουμε να μην κάνουμε κ/υ αλλά να έχουμε την συμπεριφορά των άλλων πρωτευόντων, πράγμα αντιφεμινιστικό.


    το λογικό άλμα της μπωβουαρ είναι οτι αποδίδει «στην κοινωνία» τις συμπεριφορές που προηγούνται μακράν των «κοινωνιών», κι αυτό ακριβώς το άλμα κάνει φεμινίστρια την μπωβουαρ, αν και όχι μέτρια, αυτήν και το πόνημά της.

    εμάς μας νοιάζει το φύλο το καλό. με «συγκεκριμένη φορά». χεστήκαμε γιά τα «δικαιώματα».
    βλέπουμε μόνον με στραβισμό, επιλεκτικά, κατά βούληση ...
    ναι! ισχύει γιά όλους τους νόμους. χωρίς εξαίρεση. γίνονται πάντα με πρόθεση.

    κι ελάχιστες, κάπου 145, ανδροκτονίες.

    δεν υπάρχει υποχρέωση για μιά υ/σ να είναι ηλίθια. θα είναι κυρίως οτι της πει ο αφέντης της, αν και παρατηρώ και την εκδοχή να εκπαιδεύεται κι ο ..αφέντης σε ταχύρυθμα θερινά απ την υ.
    γενικά, αν την θέλει φεμινίστρια, θα γίνει και φεμινίστρια.

    αυτό ταιριάζει στην βαθμίδα του δημοτικού, αλλά τις «ρευστοποιώ» τις βαθμίδες και το βάζω στο γυμνάσιο μαζί με το αντίστοιχο γυμνασιακό:
    μόνον στην ινδία συναντάμε σήμερα πάνω απο 2εκ ευνούχους. δεν γνωρίζω να υπήρξε, αλλά δεν ορκίζομαι, κανένας κατά βούληση ηλίθιος, τόσο, που να θεώρησε τον ευνουχισμό περιστολή των δικαιωμάτων των ανδρών, είτε, άλλως πώς, εκδήλωση κατά του αντρικού φύλου, παρ οτι ο ευνουχισμός έχει υπάρξει ως φεμινιστικό αίτημα.
    η κατα βούληση ηλιθιότητα αναγνωρίζεται σχετικά εύκολα, διά της «συγκεκριμένης φοράς».
    κόβουν απ όλα, ακρωτηριάζουν απ όλους, σκοτώνουν απ όλους, συνηθέστερα άντρες, βιάζουν απ' όλους, με πολλούς τρόπους. δέρνουν απ' όλους, εκματαλλεύονται της παναγιάς τα μάτια, και το χειρότερο, κατά την αμερικάνικη φιλανθρωπία, παντρεύουν 12χρονα και 14χρονα μεταξύ τους, για να μην γαμιούνται εκτός γάμου. την λέω αμερικάνικη την φιλανθρωπία, γιατί ένας γνωστός μου, απ το χωριό, σοκαρίστηκε που ανακάλυψε οτ είναι πουριτανός, γιατί ήταν κατά βούληση παναστάτης, και με το που είδε στο ψυγείο πίσω απ τις τυρόπιτες 5 κοκακολες αναγνώρισε αμέσως την αμερικανιά των διακηρύξεών του, παρά τη βούλησή του, και ξεκίνησε ταχύρυθμα.
    ας μην τον αναστατώσω τον άνθρωπο.

    σε μεγαλύτερη τάξη θα δούμε οτι ο φεμινισμός, με την «συγκεκριμένη φορά» μείωσε αυτόματα και μαγικά, το τραφικινγκ κατά 80%, γιατί μόνο το καλό τραφικινγκ πιάνεται, τους φόνους κατά 85%, γιατί μόνο οι καλοί φόνοι μετράνε, τις φυλακίσεις κατά 90%, γιά τους ίδιους λόγους, και αύξησε μόνον λίγο τους βιασμούς. όλοι χαρούμενοι. ο φεμινισμός δίνει λύσεις. ο φεμινισμός είναι λύση.
    ο φεμινισμός είναι
    είτε προσλάμβανε δ/ντη είτε δ/ντρια θα έβαλε κατά των γυναικών, εξ ορισμού, διότι οι γυναίκες είναι θύματα, και εκ του νόμου. η λέξη δ/ντρια προσβάλει το γυναικείο φύλο, διότι αμφισβητεί το αναλφάβητο αφήγημα οτι η δακτυλογράφος είναι μιά βρωμερή λέξη που τελειώνει σε -ος, ανεξάρτητα απ το γένος της. μιά αρσενική λέξη, θε μου σχώρα με. η ημιμάθεια είναι χειρότερη απ την αμάθεια, είχε γράψει ένας απ το χωριό, που παίζει τον μαρξισμό στα δάχτυλα, κατά βούληση, βέβαια.
    η παραγωγή της φεμινιστικής slang, με κυριολεκτικά
    προσπαθεί να κατασκευάσει μιά γλώσσα καθαρεύουσα. μιά δύσχρηστη δυσλειτουργική γλώσσα, που τρέφει τον λογιοτατισμό τον λογιώτατων, που τίποτ άλλο δεν κάνουν και αν δεν κάνουν αυτό δεν θα κάνουν τίποτε.
    η ελληνική γλώσσα έχει εμπειρία απ αυτό. θα δούμε τι θα κάνει, γιατί έχει και χιουμορ.


    - λύκειο:

    πέραν πάσης αμφιβολίας είναι προϊόν φόβων και φοβιών. είναι κυρίως ανδροφοβία, μαζί με φόβους.
    η μισανδρία κι η μισογυνία του φεμινισμού είναι το καταληκτικό στάδιο. ένα νήμα μόνο του η επισήμανσή σας.

    το ανέκδοτο με τον κυβερνήτη λέει πως έκανε την πατάτα «δικαίωμα», γιατί αλλιώς δεν την έτρωγε κανένας.


    η υποτακτική γυναίκα μπορεί να είναι οτιδήποτε της ζητηθεί να είναι, κατά το ερώτημα του νήματος, κι αυτό που θα της ζητηθεί μπορεί να είναι κυριολεκτικά οτιδήποτε, ακόμη και φεμινίστρια. ακόμη και καλόγρια.


    σε όλους τους τόπους και σ όλες τις εποχές, τα φύλα διαμοιράστηκαν προνόμια και καθήκοντα, καταμέρισαν εργασία κατά τον ρόλο τους και δεν επινοήθηκαν απ τις «κοινωνίες». προϋπήρχαν κι έφεραν μέσα στις κοινωνίες ρόλους. καταμέρισαν διευθετόντας ανάγκες και λύσεις. δεν υπάρχει ούτε υπήρξε ριγμένο φύλο. ποτέ και πουθενά. δεν υπήρξε καμιά συνωμοσία κανενός φύλου έναντι του άλλου. δεν γίνεται να στραφείς κατά του ενός μόνον φύλου, ούτε καν κατά βούληση. τα μισείς και τα δυό ή κανένα.






    -προνήπια:

    η μισαλλόδοξη κανσελ καλτσουρ (φίμωση, έξω απ την λόγια φεμινιστική διάλεκτο) είναι στοιχείο του φεμινισμού. αντίθετα με τον αβάσιμο ισχυρισμό οτι αίτημα του φεμινισμού είναι η δυνατότητα έκφρασης γνώμης, ειδικά αν είσαι και γαλλόφωνη.




    -ιεκ:
    εδώ υπάρχει μιά σύνοψη
     
  3. Άρκος

    Άρκος New Member

    Κατά τη γνώμη μου, μια φεμινίστρια μπορεί να είναι υποτακτική, κάτι που εκ των πραγμάτων ισχύει. Υπάρχουν υποτακτικές φεμινίστριες χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια πως δεν υπάρχουν και φεμινίστριες που ή δεν τους εκφράζει αυτός ο ρόλος ή που ακόμα και εχθρεύονται τέτοιες πρακτικές. Δεν είναι κάτι μονολιθικό ο φεμινισμός.
     
  4. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Αναρωτιέμαι ποια να είναι τα "απαιτούμενα δεδομένα". Έχουν πάντως ψηφίσει 111 nicknames υπέρ και 36 κατά, οπότε υπάρχει μια διαμορφωμένη κοινή αντίληψη που χωρίζεται σε ένα ρεύμα πλειοψηφικό και ένα μειοψηφίας, τίποτα το πρωτότυπο. Αν πάτε ιδίως στις πρώτες σελίδες βρίσκετε τις απαντήσεις σας.
     
  5. subwhat

    subwhat Gandalf's property, not for sale Contributor

    @elfcat
    Δεν αμφισβητώ τους υπαρκτούς κοινωνικούς αποκλεισμούς και διακρίσεις που βιώνουν οι γυναίκες σε κάθε κοινωνία. Αυτό δεν συνεπάγεται ότι οι άντρες βιώνουν λιγότερους, περισσότερους ή καθόλου κοινωνικούς αποκλεισμούς και διακρίσεις.
    Και αυτή είναι μια από τις ουσιαστικές διαφωνίες μου με αυτό που ονομάζεται, φεμινιστικό κίνημα.
    Στην παραπάνω πραγματικότητα, συνεχίζετε να θέτετε αντιπαραθετικά τα δύο φύλα. Από τα λίγα που γνωρίζω για την κλειτοριδεκτομή, κυρίως οι πατεράδες κρύβουν τις κόρες τους για να μην υποστούν αυτή την βαρβαρότητα. Μα δεν νομίζω πως οι άντρες των κοριτσιών χωρίς κλειτορίδα να το χαίρονται και τόσο. Θα μπορούσαμε βέβαια να βάλουμε στα παραδείγματά σας και τον ευνουχισμό, αλλά φευ.
    Χωρίς μπούργκα, επίσης, κυκλοφορούν πάρα πολλές γυναίκες, εκτός της χώρας τους, με τις ευλογίες των συζύγων τους.
    Στην παραπάνω πραγματικότητα, οι όποιες διακρίσεις έχουν κοινωνική και ταξική προέλευση και δεν απορρέουν από την πατριαρχία. Δεν βλέπω πουθενά στα παραπάνω ως αιτία την πατριαρχία που ευαγγελίζεται ο φεμινισμός του σήμερα.
    Δεν προκύπτει από πουθενά πως, αν σε θέσεις εξουσίας ήταν περισσότερες ή μόνον γυναίκες, αυτές οι διακρίσεις και οι κοινωνικοί αποκλεισμοί θα είχαν εξαλειφθεί.

    Αυτές οι διακρίσεις και οι κοινωνικοί αποκλεισμοί μπορούν να εξαλειφθούν μόνον αν
    αυτές τις διακρίσεις,
    αυτό, μακριά από φεμινισμούς και πατριαρχίες, συντηρεί το υπάρχον σύστημα. Χρειάζεται να είναι ξεκάθαρο πως ο αγώνας κατά των διακρίσεων
    διακρίσεις.
     
  6. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    @tithon like για την εμβάθυνση, με ένα παράπλευρο σχόλιο.

    Για να κάνει κάποιον μίσανδρο ο φεμινισμός θα πρέπει να τον πάρει πάρα πολύ στα σοβαρά. Δεν νομίζω ότι είναι η περίπτωσή μας και η περίπτωση της πλειονότητας εν γένει. Κρατούν ό,τι εξυπηρετεί και τελειώνει η ιστορία.

    Άλλωστε το μίσος κατά της οποιασδήποτε ομάδας μακάρι να ήταν θέμα του φεμινισμού ή και κάθε άλλου ισμού, το μίσος είναι μίσος και το εθνοτικό μίσος μπορεί να γίνει πιο ισχυρή ενέργεια καταστροφής και από πυρηνική βόμβα. Ισχύει, ή σε κάθε περίπτωση με βρίσκει σύμφωνη ότι δεν έχει απολύτως κανένα νόημα να πηγαίνει φύλο εναντίον φύλου. Για αυτό και ο φεμινισμός που είχε πάντα αυτό το θεμελιώδες πρόβλημα στον πυρήνα του δεν πήγε ποτέ πραγματικά μπροστά και όχι επειδή οι γυναίκες και τα αιτήματά τους για κοινωνική χειραφέτηση είναι ευκαταφρόνητα αλλά επειδή ο παραλογισμός αυτός έκανε αίσθηση και διά γυμνού οφθαλμού.

    Όπως είναι γνωστό, δεν υπάρχει πουθενά δωρεάν γεύμα, λιγότερο κοινό κτήμα είναι ότι νύχτες με τον εχθρό του δεν θέλει να περνάει κανένας.

    @subwhat θα ήθελα να είμαι μαζί σας αλλά κάπου μπλέκει το πράγμα σε περιπτωσιολογία, υπάρχουν και πατεράδες που έδωσαν τις κόρες τους στεγνά για λιθοβολισμό με ασήμαντες αφορμές και η κλειτοριδεκτομή είναι μια πανάθλια πρακτική που δεν σηκώνει εξωραϊσμούς. Είχε όμως εξοβελιστεί και την επανέφερε η πολιτική από το παράθυρο!
     
  7. tithon

    tithon Contributor

    παράγεται απ το μίσος, απ τους φόβους και την δαιμονοποίηση, και καλλιεργεί. δεν παράγει. όποιος δεν έχει ανάγκη από μίσος, μένει μακρυά απ όλους τους εθνικισμούς, τους υμετερισμούς, τους ημετερισμούς, και τον καλβινισμό στο σύνολό του.
     
  8. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Θα διαφωνήσω σε αυτό  
    Ακριβώς επειδή συμφωνώ μέχρι κεραίας σε αυτό:
    Καθένας φέρνει εν δήμω ο,τι οικείο θέλει και κρατά μακριά από... τοις κυσί επίσης ο,τι θέλει.
    Με δύο προϋποθέσεις κατ' εμέ:
    1. Να ξέρει πως ότι δίνεται δημόσια, τίθεται προς δημόσια κρίση και χρήση.
    2. Να μην επιδιώκει να εξαγοράσει την όποια ενοχή του, βάζοντας στο σβέρκο του ένα άλλο, κοινωνικό ή ομαδικό Υπερεγώ...
     
  9. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Ως Κυρίαρχη και Ιδιοκτήτρια υποτακτικής, μεταδίδω την απαλλαγή από έμφυλες καθαρότητες (πουριτανισμούς) φυσικοποίησης ρόλων και καταμερισμών. Με το "έμφυλες" βάλε μέσα και τα έθνη, φυλές κλπ όπου, επί παραδείγματι, ο διαχωρισμός των μαύρων με τους λευκούς στο διαμοίρασμα ρόλων είχε (κι έχει) μία αναδυόμενη οσμή φυσιοκρατίας.
    Αυτό όμως δεν αφορά μόνο την υποτακτική μου αλλά γενικότερα τη στάση ζωής.
    Για φεμινισμούς, δεν κατέχω καθόσον δεν αυτοπροσδιορίζομαι μέσου και μέσω αυτών.
    Ελπίζω να κάλυψα την απορία σου, λεβέντισσα  
     
  10. usable_weeny

    usable_weeny owned

     
     
  11. blonde mermaid

    blonde mermaid Contributor

    Από τις ίδιες τις γυναίκες/συντρόφους τους να φανταστώ; Τι όχι;
    Διότι το παράδειγμα μου αφορούσε όχι τις ανθρωποκτονίες γενικά τα τελευταία δύο χρόνια.Αλλα τις γυναικοκτονίες από τους ίδιους τους συζύγους/συντρόφους εντός οικογενειακής κατάστασης.
    Απαιτούμενα δεδομένα ίσον με την απαραίτητη γνώση,κατανόηση μιας κατάστασης ώστε να μπορω να εκφέρω μια τεκμηριωμένη άποψη βασιζόμενη σε μη βιωματικό επίπεδο.
    Άρα όταν λέω δεν έχω υπάρξει ποτέ υποτακτική και δεν έχω τα απαιτούμενα δεδομένα εσείς τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε;!
    Πλεονασμός!!
     
  12. tithon

    tithon Contributor

    τον γενάρη του '20 το φεμινιστικό κίνημα έκανε διαδηλώσεις, σε ευρώπη ελλάδα κι αλλού, γιά να διαμαρτυρηθεί γιά τις 8 γυναικοκτονίες στη διάρκεια του στρατιωτικού νόμου στη χιλή.
    οι γυναικοκτονίες αφορούσαν σε εκτελέσεις της στρατοχωροφυλακής στη διάρκεια διαδηλώσεων. γιά συντρόφους δεν ξέρω κάτι, αλλά η χιλή πέφτει μακρυά και βολεύει.
    το σύνολο των φονευθέντων ήταν 27. σσσσσσ.

    ώσπου να διευκρινιστεί με ποιόν ακριβώς τρόπο θα είναι μίσανδρος ο φεμινιστικός νεολογισμός, κρατάω οτι οι φόνοι συντρόφων δεν απέχουν πολύ μεταξύ τους ανάμεσα στα φύλα. οι απόπειρες ακόμη λιγότερο αλλά είναι σεξισμός να υποθέσω οτι ένα φύλο έχει μεγαλύτερη ...αστοχία.  

    το ένα φύλο σκοτώνει από εγκληματική φύση², ενώ το άλλο είναι θύμα και σκοτώνει δικαιολογημένα¹. ότι οι φόνοι έχουν πάντα κίνητρο (ή διαταραχή) ούτε λόγος.

    1. διατυπωμένο ρητά
    2. πατριαρχικώς
     
    Last edited: 21 Ιουνίου 2022