Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Φεμινισμός και Υποτακτικές γυναίκες.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Konstantinos, στις 26 Νοεμβρίου 2011.

?

θα μπορούσε μια Φεμινίστρια να είναι και υποτακτική ?

  1. Ναι

    136 vote(s)
    77,7%
  2. Όχι

    39 vote(s)
    22,3%
  1. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Φεμινισμός και Υποτακτικές γυναίκες.

    Είχα την εντύπωση ότι ο φεμινισμός ευαγγελιζόταν την ισότητα των φύλων, την ισονομία, την ισοκατανομή βαρών και την σεξουαλική απελευθέρωση των γυναικών που θα οδηγούσε επίσης στων αντρών. Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος και δεν το λέω ρητορικά.
    Συμφωνώ. Δεν μπορεί κατά την ίδια χρονική περίοδο της ζωής της μια γυναίκα να είναι συγχρόνως φεμινίστρια και υποτακτική κατά τρόπο που να μην την πληγώνει. Ο λόγος κυρίως ότι (ακόμη) αναζητά την ταυτότητά της, όχι άλλος.

    Μπορεί όμως να βρει και να ζήσει την υποτακτικότητά της όταν έχει ισορροπήσει μέσα της ως προς το κομμάτι αυτό της ταυτότητάς της που άπτεται του φεμινισμού.

    Λέγανε κάποτε πως "ο προσκοπισμός βοηθάει τον άντρα να γίνει άντρας, με την προϋπόθεση ότι θα πάψει να είναι πρόσκοπος", μήπως το ίδιο ισχύει για τον φεμινισμό;

    Από την άλλη πλευρά, γιατί μια υποτακτική γυναίκα θα είναι αρμονικά υποτακτική αν τυχόν είναι κατά του φεμινισμού και υπέρ ποιας ακριβώς κοινωνικής διάρθρωσης;
    Η υποτακτικότητα δεν είναι ελευθερία και επιλογή. Συμφωνώ.

    Η απόφαση να βιωθεί η υποτακτικότητα με τον χ, ψ, ω τρόπο, τι είναι;
    Χωρίς καμία πρόθεση παράβασης κανόνων διαλόγου, παίρνω το θάρρος να αναρωτηθώ αν πραγματικά γνωρίζεις τι είναι "χαλάκι" στην ιδιωτική αλλά και στην εσωτερική ζωή. Αν γνωρίζεις για τον συναισθηματικό μόχθο που καταβάλει το "χαλάκι" για να εκτελεί τα κοινωνικά του καθήκοντα με αξιοπρέπεια εκεί που ετάχθη. Αν σου είναι γνώριμη η δαπάνη αυτού του συναισθηματικού μόχθου, δηλαδή ότι για να τα βγάλει πέρα εκεί το "χαλάκι" από κάπου αλλού θα πρέπει να κόψει.

    @vautrin,
    θα επανέλθω, για τα περί Σιμόν ντε Μπωβουάρ. Είναι ένα θέμα που το μελέτησα στη νιότη μου, έχω βγάλει τα συμπεράσματά μου προ πολλών ετών, νομίζω περίπου την εποχή που διάβασα Εμπειρίκο, τον Μέγα Ανατολικό δηλαδή. Ξέρω, συνδέω άσχετα πράγματα, αυτή ήταν η παλέτα μου απόψε  
     
  2. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Φεμινισμός και Υποτακτικές γυναίκες.

    Εγώ έχω την εντύπωση ότι ένα κίνημα που ευαγγελίζεται την ισότητα, ισονομία, ισοκατανομή, θα λεγόταν ισοφυλετισμός. Για να λέγεται φεμινισμός, μάλλον πάει να δώσει μια πρωτοκαθεδρία στη γυναίκα, χωρίς αυτό να μειώνει την όποια αξία του αναφορικά με την κοινωνική εξισορρόπηση της θέσης των γυναικών.

    Γούστο.

    Δεν χρησιμοποιήσα εγώ απαξιωτικά τον όρο χαλάκι...
     
  3. vautrin

    vautrin Contributor


    Βολικός και λειτουργικός αυτός ο διαχωρισμός, επιτρέψτε μου όμως να διατηρώ ορισμένες επιφυλάξεις. Διότι ναι μεν η υποτακτικότητα κι η κυριαρχικότητα αποτελούν ψυχολογικές συνθήκες όπως λέτε, (ψυχολογικές προδιαθέσεις μου φαίνεται ακριβέστερο), πλην όμως δεν αποκτώνται και δεν ασκούνται σε κενό αέρος. Κατά την γνώμη μου παράγονται ως ψυχολογικές αντιδράσεις – απαντήσεις σε ιεραρχικές - εξουσιαστικές δομές που προϋπάρχουν. Ο ψυχισμός αναπτύσσεται εντός δεδομένου κοινωνικού πλαισίου κι η υποτακτικότητα ή η κυριαρχικότητα είναι ο τρόπος με τον οποίον τοποθετείται ο καθένας απέναντι στο φαινόμενο της εξουσίας.

    Για να προεκτείνω λίγο τον επόμενο συλλογισμό σας, πιθανολογώ πως στην ουτοπική, πλήρως εξισωτική κι άναρχη κοινωνία που ευαγγελιζόμεθα, δεν θα δύναται να υπάρξει ούτε κι ερωτική ασυμμετρία και κυριαρχία, διότι ακριβώς θα εκλείπει το προς μίμηση εξουσιαστικό μοντέλο με τις αντίστοιχες νοοτροπίες και ψυχοσυνθέσεις που γεννά. Μακρινή κι ίσως θεωρητική μόνο αυτή η προοπτική, αρκεί όμως για ν’ αποδείξει πόσο στενά συνδεδεμένα είναι στον άνθρωπο το ψυχολογικό και το κοινωνικοπολιτικό.
     
  4. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Re: Φεμινισμός και Υποτακτικές γυναίκες.

    Δεν είναι αβάσιμος ο συλλογισμός, ωστόσω θα μου επιτρέψεις αγαπητε vautrin να εχω με την σειρά μου και γω κάποιες επιφυλάξεις.
    Διότι ναι μεν η υποτακτικότητα ή η κυριαρχικότητα είναι ο τρόπος με τον οποίον τοποθετείται ο καθένας απέναντι στο φαινόμενο της εξουσίας, αλλά ποιας εξουσίας, ποιας εξουσιαστικης δομής;
    Πιστεύω πως αυτή που παίζει τον κυρίαρχο ρόλο ειναι η εξουσιαστική δομή στα πλαίσια της οικογένειας.,η οποία, ανεξαρτήτως του κοινωνικοπολιτικού συστήματος στα πλαίσια του οποιου εντάσσεται, είναι αυτή κυρίως που διαμορφώνει πρότυπα,συμπεριφορές και ψυχοσυνθέσεις των νεαρών βλαστών που αναπτύσσονται μέσα της..
    Σε αυτό το επίπεδο,της ιδιωτικής σφαίρας, ναι, διαμορφώνονται και κυριαρχικές και υποτακτικές προσωπικότητες .
    Στο επίπεδο όμως της πολιτικής και κοινωνικής εξουσίας, στη δημόσια σφαίρα και στην δημόσια /ιδιωτική ,της κοινωνίας, για να χρησιμοποιήσω τον διαχωρισμό που κάνει ,ευστοχα νομίζω η Ηanna Arrent , η υποτακτικότητα δεν εμφανίζεται αυτοβούλως, αλλά σαν αποτέλεσμα επιβολής των εξουσιαστικών δομών και των συσχετισμων δυνάμεων που τις διαμορφώνουν.
    Θα έλεγα πως δεν μπορούμε καν να μιλάμε για υποτακτικότητα, αλλά για υποταγή.
    Σε αυτό το επίπεδο, ,δεν γινόμαστε χαλάκια επειδή μας αρέσει ,αλλα επειδή δεν (νομίζουμε οτι ) μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά .Η επειδή μας έκαναν να νομίζουμε οτι δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά...

    Αλλά, - για να επανέλθω - ακόμα και στην περίπτωση πραγμάτωσης αυτής της ουτοπικής, πλήρως εξισωτικής κι άναρχης κοινωνίας,πιστεύω πως η οικογένεια και οι εξουσιαστικές της δομές θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν και να διαμορφώνουν κυριαρχικές και υποτακτικές ψυχοσυνθέσεις και προσωπικότητες στο επίπεδο της ιδιωτικής σφαίρας ,του ατομικώς σχετίζεσθαι.

    Ο φεμινισμός απο την άλλη,στοχεύει κυρίως την δημόσια σφαίρα, της πολιτικής δράσης και τον ενδιάμεσο δημόσιο/ιδιωτικό χώρο ,της κοινωνίας - ακόμα και όταν προτάσσει το δικαίωμα στην σεξουαλική απόλαυση και αυτοδιάθεση,
    Το τελευταίο ωστόσω δεν νομίζω πως ήταν το κύριο αίτημα του φεμινιστικού κινήματος,που ξεκίνησε εκει, γύρω στο 1900 ,θυμίζω ,με το αίτημα της ψήφου...

    Αλήθεια ,θα είχε ενδιαφέρον να ρωτήσουμε τις σκλάβες του φόρουμ , αν ο κύριος τους τις στερουσε το δικαίωμα της ψήφου, τις απαγόρευε να ασκούν τα πολιτικά τους δικαιώματα, πως θα αντιδρούσαν;
    Ετι περαιτέρω, θα θεωρούσατε σχιζοειδή προσωπικότητα την σκλάβα που θα αντιτασσόταν ευγενικά μεν, αποφασιστικά και ανυποχώρητα δε, σε μια τέτοια απαίτηση;
     
  5. angel42

    angel42 Regular Member

    Απάντηση: Φεμινισμός και Υποτακτικές γυναίκες.

    Δε θα έμπαινα εξ' αρχής σε μία Μ/s σχέση με κάποιον ο οποίος θα μου στερούσε τα πολιτικά μου δικαιώματα. Είμαι πολιτικό ον. Και ο Κύριος μου είναι πολιτικό ον. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα σήμαινε δύο πράγματα:

    1)Ή κάποια σοβαρή κατάλυση έχει συμβεί ώστε να τίθεται θέμα προστασίας Μ/μας και η μη συμμετοχή να σχετίζεται με αυτό, στην οποία περίπτωση δε θα έδινε ποτέ μία απλή εντολή αλλά θα εξηγούσε το σκεπτικό και θα απαιτούσε τη συνδρομή μου, πέρνωντας ο ίδιος την τελική απόφαση μέσα από τη επίτευξη μίας νέας συναίνεσης ως προς αυτό το θέμα. Κι αυτό δεν αποτελεί "απαίτηση" της σκλάβας αλλά κανόνας του Κυρίου για το πως γίνονται κάποια πράγματα που αφορούν στη ζωή Μ/μας.

    2) Ή, ο Κύριος μου τρελλάθηκε. Στ' αλήθεια. Κι αυτό δεν είναι εκφορά κρίσης από τη σκλάβα προς τον Κύριο αλλά γεγονός. Αν ο Κύριος μου έχριζε ψυχολογικής πλέον υποστήριξης γιατί το έχασε, εκτός από σκλάβα, ως σύντροφος θα έπρεπε να δω τι να τον κάνω... Όπως θα έπρεπε να δω τι να κάνω με έναν σύντροφο τον οποίο μπορεί να τον είχε (χτύπα ξύλο) χτυπήσει κάποιο εγκεφαλικό ή κάποια αρρώστεια που να τον άφηνε φυτό ή ανήμπορο. Πως να του σταθώ σε όλα τα επίπεδα σε μία τέτοια περίπτωση...

    3) Σε ένα παντελώς άλλο υποθετικό σενάριο όπου είχα μπει σε μία Μ/s σχέση και προέκυπτε το θέμα αυτό στην πορεία για όποιους άλλους λόγους, θα ζήταγα να το συζητήσω με τον ενδεδειγμένο τρόπο και εάν δεν γινόταν σεβαστό το ότι είμαι και πολιτικό ον, θα ζητούσα release. Ένας Κυρίαρχος έχει ευρύτατο πεδίο για να εργαστεί επάνω στην υποταγή, και εάν η στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων στο δικό του το κεφάλι αποτελεί την απόδειξη για την ιδιοκτησία Του, τότε ας διαλέξει άλλη σκλάβα ανάμεσα στα τόσα μη -πολιτικά όντα που κυκλοφορούν...

    Ακόμα και εάν δεχτούμε ότι μέρος της ιδιοκτησίας είναι και τα πολιτικά δικαιώματα του σκλάβου, ένας Κυρίαρχος έχει μία επιλογή. Αυτό το προνόμιο να το παραχωρεί... Είναι αντίστοιχο του να μη σου επιτρέψει να πας να δεις το μελλοθάνατο γονιό σου έτσι απλά επειδή είναι σε θέση να το απαγορεύσει...

    Συγχωρέστε μου την ένταση της απάντησης. Θα ήθελα να επανέλθω μόλις μπορέσω και σε κάποια άλλα σημαντικά θέματα που θίξατε...
     
    Last edited: 1 Δεκεμβρίου 2011
  6. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Φεμινισμός και Υποτακτικές γυναίκες.

    Επειδή συμφωνώ γενικά αλλά όχι και απόλυτα με αυτό το σκεπτικό και επειδή ο ερωτισμός μας και η ερωτική συμπεριφορά μας δεν είναι άσχετοι από τις ιδέες που έχουμε για τον εαυτό μας, το σώμα μας, το φύλο μας.
    Γι αυτό...

    ...θεωρώ το ερώτημα του underherfeet εύλογο.
    Θα μπορούσε μια χαρά, ένας Αφέντης κάποια στιγμή πλήρως εξοργισμένος μες την πολιτική κατάσταση της χώρας να δώσει εντολή στην υ του, να μην πάει να ψηφίσει, χωρίς αυτό να έχει προκληθεί από εγκεφαλικό ή από άλλο λόγο. κλπ κλπ.
     
  7. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Φεμινισμός και Υποτακτικές γυναίκες.

    Δόξα σοι ο Θεός!!!
    Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα!
    Προσωπικά σε συγχαίρω και για την απάντηση και για την ένταση της
    ...μια παρατήρηση μόνο πάνω στο...
    "μέσα από τη επίτευξη μίας νέας συναίνεσης ως προς αυτό το θέμα. Κι αυτό δεν αποτελεί "απαίτηση" της σκλάβας αλλά κανόνας του Κυρίου για το πως γίνονται κάποια πράγματα που αφορούν στη ζωή Μ/μας. "

    ουτε "απαίτηση" ουτε "κανόνας" ειναι η η επιζητούμενη συναίνεση σε κάποια μη προβλεπτά ζητήματα που μπορει να ανακύψουν στην πορεία μιας σχέσης ,
    στοιχειώδες προαπαιτούμενο είναι γιά να υπάρξει και να εξελιχτεί....


    υ.γ
    Αν θεωρούσες δε και τον εαυτό σου πολιτικό όν και όχι πολιτικό ων όλα θα ΄ταν τέλεια!  
    ... δεν θέλω να κάνω τον δάσκαλο , αλλά αμάρτησες δις!! Το περίεργο είναι πως με τον πληθυντικό τα πήγες περίφημα!
     
  8. camera_obscura

    camera_obscura Regular Member

    Ολαλά! Η κουβέντα από τις φεμινίστριες έφτασε στην (επιβεβλημένη) αποχή (μην ταράζεστε όσοι δεν παρακολουθείτε το νήμα: όχι τη Λυσιστρατική, αλλά την εκλογική)! Μ’ αυτά και μ’ αυτά μου βάζετε ιδέες: καλώ λοιπόν τους απανταχού Masters να απαγορεύσουν πάραυτα στις σκλάβες τους να πάνε να ψηφίσουν, τάζοντας το πατροπαράδοτο «Άμα πας να κάνεις καμιά μαλακία να σου κοπεί το χέρι»! Έτσι θα καταρρεύσει το πολιτικό σύστημα και θα δούμε επιτέλους μια άσπρη μέρα! Αχ, πάντα το ‘λεγα εγώ (όπως ο Καρατζαφέρης, που εκ των υστέρων τα ‘χει πει όλα) ότι η επανάσταση θ’ αρχίσει από το βιδιεσεμ. Σατανικό λέμε, μμμμμμ…

    Ας σοβαρευτώ όμως, ας ξυπνήσω από το ονειροπόλημα της Μεγάλης Ανατροπής, κι ας προσγειωθώ στα καθ’ ημάς.

    Αγαπητοί vautrin, elfcat & underherfeet, αναμφίβολα το ψυχικό συμπλέκεται με το κοινωνικό in mysterious ways. Εγώ όμως προσπάθησα να επισημάνω κάτι άλλο. Ας προσπαθήσω να το σπάσω σε δίφραγκα (σοφή γλώσσα: ποτέ εν είπαμε «δίλεπτα»…).

    Έστω λοιπόν ότι έχουμε μια γυναίκα που λέει «είμαι φεμινίστρια» και εξαπλουστευτικά εννοεί ότι άντρες και γυναίκες πρέπει να απολαμβάνουν τα ίδια κοινωνικά δικαιώματα. Θα μου πείτε «μα αυτό δεν είναι φεμινισμός, είναι κοινή λογική». Συμφωνώ. Είπα λοιπόν ότι ο φεμινισμός είναι χρήσιμος στο βαθμό που προάγει την κοινή λογική επί των κοινωνικών παραλογισμών (π.χ. αν η κοινωνική νόρμα λέει ότι όλες οι έφηβες πρέπει να υφίστανται κλειτοριδεκτομή, τότε είμαι φεμινίστρια ως τα μπούνια). Το ίδιο και η προστασία των ζώων, κτλ. Αν τώρα μιλάμε για μια γυναίκα κακοποιημένη, βιασμένη, θύμα διακρίσεων εν γένει, η οποία βρίσκει συναισθηματικό αποκούμπι κάτω από την παντιέρα του φεμινισμού, εδώ είναι που έχουμε πρόβλημα κι αρχίζει ο αντίστροφος παραλογισμός: εκλογικές ποσοστώσεις, διεκδίκηση μεριδίου από την αγορά εργασίας σε βαριά χειρονακτικά επαγγέλματα, ποινικοποίηση του αγγίγματος της άκρας χείρας από άρρενα στο εργασιακό περιβάλλον με τη σφραγίδα της «σεξουαλικής παρενόχλησης», κτλ κτλ. Με άλλα λόγια, ένα κοινωνικό όραμα για να ορίζεται ως τέτοιο οφείλει να αρθρώνει λόγο με κοινωνικούς όρους, κι όχι με συμπεριφορική θεραπεία των ψυχικών τραυμάτων ή της ψυχοπαθολογίας του καθένα που συντάσσεται με αυτό. (Ε, δεν μπορώ, βγάζω κι εγώ τα σώψυχά μου: έχω συμμετάσχει σε τόσες πολιτικές ομάδες και συναντήσεις οι οποίες είχαν φόρα παρτίδα χαρακτήρα group therapy που έχω μπουχτίσει!)

    Από την άλλη, αν έχουμε μια υποτακτική που λέει «είμαι υποτακτική γιατί… δεν ξέρω καλά-καλά γιατί, πάντως ξέρω ότι αυτό με κάνει να νιώθω καλά κι επίσης ξέρω ότι αυτό δεν συμβαίνει με όλες τις γυναίκες» δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν όμως η υποτακτική λέει «έχω ανακαλύψει την Αμερική του ερωτισμού και οι ηλίθιες vanilla απλώς κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου», τότε έχουμε πρόβλημα, διότι αυτή η υποτακτική επιχειρεί να κοινωνιολογήσει πάνω στη βάση του δικού της ψυχισμού.

    Μικρή φεμινυποτακτική δήλωση φρονημάτων: δεν βίωσα ποτέ διάκριση βάσει του φύλου μου, κοινωνική, επαγγελματική, προσωπική ή άλλη. Θεωρώ αυτονόητο ότι άντρες και γυναίκες πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα και ίσες υποχρεώσεις και όπου δεν ισχύει αυτό πρέπει να δίνονται αγώνες για να κατακτηθεί το αυτονόητο. Θεωρώ τις απόψεις περί υπεροχής κάποιου από τα δύο φύλα μαλακίες με τη ρίγανη. Προσωπικοί ψυχολογικοί λόγοι με οδήγησαν στην υποτακτικότητα. Αντιλαμβάνομαι πλήρως ότι ο ερωτισμός μου δεν θα εδύνατο να πάρει τέτοια τροπή σε μια κοινωνία στην οποία δεν θα υφίσταντο εξουσιαστικές σχέσεις, τούτο όμως σημαίνει ότι θα εξέλειπαν και οι «προσωπικοί ψυχολογικοί λόγοι».

    Τέλος, με την ευκαιρία να βάλω άλλη μια αγγελία: ζητείται master παρμένος –μα πολύ παρμένος- με το κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι για να μου κάνει σκληρή ιδεολογική κατήχηση. Αποκλείονται μέλη του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ, του ΠΑΜΕ, του ΛΑΟΣ, του ΣΥΡΙΖΑ, της Χρυσής Αυγής, των Οικολόγων-Πράσινων, των Δημοκρατική από Δεξιά και Δημοκρατική από Αριστερά, του Άρματος Πολιτών (αν και αυτός ο τίτλος είναι κίνκυ και κάτι μου κάνει…), του ΑΝΤΑΡΣΥΑ, των συνδικαλιστών της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, των ταξιτζήδων, των εργαζομένων στην ΕΘΕΛ, και μερικών ακόμα ευαγών οργανισμών. Δεκτά μέλη των Κ.Ο.Τ.Ε.Σ. (Καπνιστικών Ομάδων για την Τέχνη και την Εικαστική Συγκρότηση) και συναφών επαναστατικών οργανώσεων. Μιλ μερσί!
     
  9. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Απάντηση: Φεμινισμός και Υποτακτικές γυναίκες.

    Ι prey for your health,
    not anything else...

    I’m standing on my knees
    I lack the discipline
    It’s not I don’t believe
    Show me just anything
    I need to feel the dream

    But at times
    I’m scared
    I leave my hair on top of my head
    All I want is to surrender
    So I can finally rest
    I trust my faith
    I don’t have anything else
    All I want is to surrender
    So I can finally rest

    Τα λέει η Imaani αλλά τα υ-κορίτσια του φόρουμ δεν την ακούν...

    vautrin,

    και λίγα της λέτε της φιλτάτης camera! Οχι τίποτις άλλο, αλλά μας "χύμηξε" και τις προάλλες, σε άλλο νήμα, για την απολιτίκ συμπεριφορά μας να κοιτάμε του ορχέος μας τον χαβά, και πώς τολμούμε να αποφεύγουμε την ρεύση εν μέσω καταρεύσεων  

    Στα σοβαρά όμως, το γνωρίζει κι εκείνη, όπως γνωρίζει κι ότι αγαπάμε τους φίλους μας με τις αντιφάσεις τους.

    Συναινώ στο ότι τέμνονται (και όχι απλώς τρίβονται) το πολιτικό με το ερωτικό, αλλά ντραπήκατε όλοι να πείτε πού...

    Ας το πω πρώτα όπως το καταστάλαξε ο έμπειρος, κατά το ένα τουλάχιστον σκέλος, λαός μας: με τη μαλακία αυτοσυγκεντρώνεσαι, αλλά με το γαμίσι γνωρίζεις κόσμο...

    Ολίγον πιο κουλτουρέ: η επαφή μας με την Πόλι, ο πολιτικός μας βίος, αρχίζει (μη σου πω και τελειώνει...) με την ερωτική επαφή. Εκεί ερχόμαστε αντι-μέτωποι με τον Αλλον. Εκεί (ανα)γνωρίζουμε τον Αλλον. Η ερωτική επαφή είναι πολιτική πράξη παρ-εξελάνς που λέγανε και στο χωριό (του Φουκώ).

    Οπότε (underherfeet) η εξουσία απέναντι στην οποία τοποθετούμεθα είναι η εξουσία της επιθυμίας. Και συνεπώς (vautrin) η ουτοπία που περιγράφετε είναι η (δική μου) δυστοπία: για να επιτευχθεί θα πρέπει να έχει σιγήσει η επιθυμία... Και θα ναι αυτή μια νεκρική γαλήνη κι ευτυχία...

    Γιατί, το λάθος που συχνά εμφανίζεται είναι να νομίζει κανείς ότι τα μοντέλα εξουσίας γεννούν την εξουσιαστική επιθυμία (οιουδήποτε "προσήμου").

    Ενώ η αλήθεια είναι ότι η επιθυμία, για να εκφραστεί, ψάχνει γύρω της μοντέλα εξουσίας, και αρπάζει το πιο πρόσφορο...

    Χρειάζεται, άραγε, κανείς βοήθεια για να σκεφτεί ότι στον κόσμο που περιγράφει ο vautrin θα μπορούσε να λειτουργήσει η δική μου ουτοπία, δλδ. όλη η εξουσιαστικότητα να εμπεριέχεται στις ερωτικές επαφές και μόνον; Αρκεί, νομίζω, να εγκαταλείψει κανείς την ιδέα πως εκείνος θα ήταν ένας δίκαιος κόσμος.

    Ας μείνουμε λοιπόν σε τούτον, που είναι 

    Dream

    ΥΓ. Και επί του θέματος: φαντάζεστε το αντιρατσιστικό κίνημα των 60ς να λεγόταν "μαυρισμός" ή το κίνημα προστασίας των μεταναστών "πακιστανισμός";;;;
     
  10. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Φεμινισμός και Υποτακτικές γυναίκες.

    Αντιλαμβάνομαι πως κάποιοι μιλώντας για φεμινισμό αναφέρονται σε ακραία φαινόμενα αυτού, που εκφράζουν ακραίες γυναικοκρατικές τάσεις και θεωρίες που ανήκουν στο 2ο κύμα φεμινισμού, ο οποίος απέτυχε να κερδίσει την υποστήριξη της πλειοψηφίας των γυναικών ή έστω το ενδιαφέρον, λόγω των παράλογων και ακραίων τοποθετήσεων.

    Οπότε φυσικό είναι να μοιάζει (και είναι κατά τη γνώμη μου) ασύμβατο μια γυναίκα που ασπάζεται την πεποίθηση πως όλοι οι άντρες είναι οι εχθροί και πηγή κάθε δυνατού κακού με τον ένα ή άλλο τρόπο, με την υποτακτική ψυχοσύνθεση μιας γυναίκας που σέβεται και εκτιμά τουλάχιστο Έναν και επιθυμεί να υποταχθεί σ αυτόν.
    Οπότε θεωρώ πως γενικά όσον αφορά τα γυναικοκρατικά ακραία ρεύματα φεμινισμού, δεν μπορεί μια σκλάβα να ορίζεται ως φεμινίστρια.

    Αλλά έχοντας υπόψη πως ο Φεμινισμός δεν είναι ένα πράγμα αλλά: «μια συλλογή κοινωνικών θεωριών, πολιτικών κινήσεων και ηθικών φιλοσοφιών, σε μεγάλο βαθμό παρακινούμενη από ή αναφερόμενη σε εμπειρίες γυναικών, ιδιαίτερα σε σχέση με την κοινωνική, πολιτική και οικονομική τους κατάσταση.»
    Όπως επίσης στο ότι:
    «Ο φεμινισμός είναι μια δυναμική συνεχώς μεταβαλλόμενη ιδεολογία με πολλές όψεις, όπως η προσωπική, η πολιτική, η φιλοσοφική, η οικονομική, η ψυχαναλυτική...»,
    δεν βλέπω προσωπικά καμία αντίφαση στο να ασπάζεται μια σκλάβα την αρχή των ίσων δικαιωμάτων στην εργασία, στο δικαίωμα ψήφου, ή να πιστεύει σε μια κοινωνική δομή χωρίς διακρίσεις ενάντια των γυναικών βάση φύλου, χρώματος ή σεξουαλικής κατεύθυνσης..

    Δεν βλέπω πως μια σκλάβα δεν μπορεί να παλέψει για τον περιορισμό ή την εξάλειψη της φυλετικής ανισότητας και στην προώθηση των δικαιωμάτων, των συμφερόντων και των ζητημάτων των γυναικών στην κοινωνία ή να αντιτίθεται στον ακρωτηριασμό γυναικείων οργάνων ή άλλη κακοποίηση ή ακόμα στην μη συναινετική δουλεία, ενάντια στην καταπίεση και τον φασισμό κ.ο.κ.

    Δεν βλέπω γιατί π.χ. μια σκλάβα δεν μπορεί να παλέψει για το δικαίωμα της Αφέντρας της ακόμα να κυκλοφορεί χωρίς μπούργκα κι ας αποφασίσει η Αφέντρα της πως θα κυκλοφορεί η ίδια.

    Κι εδώ που τα λέμε, όταν συζητώντας το θέμα με τον Κύριο μου, μου θύμισε τις femen, σκέφτηκα πως σε τίποτα δεν θα με χάλαγε κι ένας συνδυασμός του ακτιβισμού αυτού με public πρακτικές  

     

    Αναφορές από:
    [ame="http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A6%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82"]Wikimedia Error[/ame]
    Γυναίκες]Γυναίκες και φεμινισμός*|*ATHENS PRESS και φεμινισμός*|*ATHENS PRESS

    Υ.Γ. @ελφκατ ευχαριστώ για την επεξήγηση της άποψης σου. 
    Είναι κοινή πρακτική (με την έννοια του συνηθίζεται/συμβαίνει συχνά), ιδιαίτερα όταν επικοινωνούμε με γραπτό λόγο, να ρωτάμε αν σωστά κατανοήσαμε αυτό το οποίο γράφει ο συνομιλητής μας. Για να το ρωτήσουμε αυτό λέμε στον άλλο τι κατανοήσαμε - δίνουμε δηλαδή την δική μας ερμηνεία στα όσα διαβάσαμε.
    Καμία κακή προαίρεση λοιπόν, τουλάχιστο εκ μέρους μου, απλά ίσως ένας διαφορετικός κώδικας επικοινωνίας από αυτόν που συνηθίζεις εσύ.
     
  11. camera_obscura

    camera_obscura Regular Member

    Όπου ενσκήπτει ως κεραυνός εν αιθρία ο μπουρλοτιέρης, ο επονομαζόμενος και «Ντριμ εντ ραν» και φιτιλιάζει τα κανόνια του Ναβαρόνε με το πλέον θρυλικό πυρομαχικό: την επιθυμία.

    Λέγει ο τρομοκράτης: «Γιατί, το λάθος που συχνά εμφανίζεται είναι να νομίζει κανείς ότι τα μοντέλα εξουσίας γεννούν την εξουσιαστική επιθυμία (οιουδήποτε «προσήμου»). Ενώ η αλήθεια είναι ότι η επιθυμία, για να εκφραστεί, ψάχνει γύρω της μοντέλα εξουσίας και αρπάζει το πιο πρόσφορο…» Ώι βάι βόι… Αυτό κι αν είναι ατάκα «εμφυλίου», μια που κάθε πρόταση αντιπροσωπεύει έναν ολόκληρο κόσμο!...

    Είναι μια ώρα δύσκολη, μια ώρα που φλερτάρω με τα σεντόνια και που αυτοσυγκρατούμαι μετά βίας. Έτσι, αντί να ακολουθήσω την παρόρμησή μου θα κάνω τη Βίκυ Φλέσσα.

    [Μπελαντόνα στο μάτι, πέταγμα της μεγαλοπρεπούς κοτσίδας πίσω, μισο-λάγνο μισο-μπλαζέ υφάκι και τσουπ! να τη η «δημοσιογραφικώς αθώα» ερωτηξούλα]

    - Πες τε μας λοιπόν, DreamMaster, φτιάξαμε τον κόσμο κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση της επιθυμίας μας; Κι αν είναι έτσι, γιατί αυτός ο κόσμος κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να την κάνει να σιγήσει; Κυρίες και κύριοι θα κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα, και ο DreamMaster θα μας απαντήσει αμέσως μετά τις διαφημίσεις.

    Cut

    [Εν τω μεταξύ στο παρασκήνιο η σκηνοθέτης, μια ατημέλητη αντρογυναίκα, φόρα παρτίδα λεσβία, ρωτάει τον παραγωγό vautrin, ο οποίος απορροφημένος από τη συζήτηση χαϊδεύει αφηρημένα το γενάκι του: Εσύ τι λες, είναι η Βίκυ sub ή Mistress;]

    ΥΓ. Ανέκδοτο εμπνευσμένο από τον ανυπέρβλητο «μαυρισμό» και «πακιστανισμό»: Πώς λέγεται το κίνημα προστασίας των ηλιθίων; Μαζοχισμός…
     
  12. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση: Φεμινισμός και Υποτακτικές γυναίκες.

    «…Ορισμένα τινά Ελληνικά θήλεα ζητούν να δοθή ψήφος εις τας γυναίκας. Σχετικώς με το ίδιον τούτο θέμα διαπρεπέστατος επιστήμων είχεν άλλοτε αναπτύξει από του βήματος της Βουλής το επιστημονικώς πασίγνωστον, άλλως τε, γεγονός ότι παν θήλυ διατελεί εις ανισόρροπον και έξαλλον πνευματικήν κατάστασιν ωρισμένας ημέρας εκάστου μηνός… Νεώτεραι και ακριβέστεραι έρευναι καταδείκνυσιν ότι ου μόνον ωρισμένας ημέρας, αλλά δι’ όλου του μηνός τελούσιν άπαντα τα θήλεα εις πνευματικήν και συναισθηματικήν ανισορροπίαν, τινά δε μετρίαν, τα πλείστα δε σφοδροτάτην και ακατάσχετον, άτε και παντοιοτρόπως εκδηλουμένων και κλιμακουμένων συν τω χρόνω… Επειδή εν τούτοις αι ημέραι αύται, δεν συμπίπτουν ως προς όλα τα θήλεα, είναι αδύνατον να ευρεθή ημέρα πνευματικής ισορροπίας και ψυχικής γαλήνης όλων των θηλέων, ώστε την ευτυχή εκείνην ημέραν να ορίζονται αι εκάστοτε εκλογαί. Η γυναικεία συνεπώς ψήφος είναι πράγμα επικίνδυνον, άρα αποκρουστέον.»

    (Εφημερίδα «Νέα Ημέρα», 20 Μαρτίου 1928.)

    Το παράλογο καλά κρατεί ως φαίνεται και εις τους κόλπους των bdsmers!!! Εύγε !!!!



    Η ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΚΡΟΨΙΑ ΤΗΣ ΣΩΡΟΥ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ

    "Νεκροψία: Το τριχωτόν της κεφαλής έχει αποκοπή ατέχνως και ανωμάλως διά μαχαιριδίου. Κατά το πρόσθιον τμήμα της κόμης παρατηρείται φρύξις των τριχών. Από της ρινός και του στόματος φαίνεται έρευσεν αίμα. Από της μιας μασχάλης προς την ετέραν διά του στήθους και συνεχιζόμενα όπισθεν του κορμού υπάρχουσι δύο παράλληλα αποτυπώματα, δίδοντα την εντύπωσιν ότι παρήχθησαν εκ της πιέσεως χοντρού σχοινίου. Φαίνεται ότι το σώμα της θανούσης απαιωρήθη εν ζωή διά των μασχαλών. Κατά τους καρπούς των χειρών παρατηρούνται εντυπώματα εκ σχοινίου. Κατά τη ράχιν της ρινός και αμφοτέρας τας παρειάς και τα βλέφαρα παρατηρούνται εκχυμώσεις κυανώδεις ως και εξοίδησις. Οι χαρακτήρες δεικνύουσι ότι εγένετο συνεπεία γρονθοκοπημάτων. Κατά τας οπισθίας επιφανείας αμφοτέρων των βραχιόνων παρατηρούνται εκχυμώσεις. Κατά τους γλουτούς, μηρούς, κνήμας και άκρους πόδας, υπάρχουσι εκχυμώσεις συρρέουσαι ταινιοειδείς, χρώματος κυανώδους, λίαν πυκναί και έντονοι. Κατά τα κατώτερα των κνημών και άκρους πόδας, παρατηρείται εξοίδωσις κυανού βαθμού. Αι εκχυμώσεις αύται ως και οι των βραχιόνων, παρήχθησαν κατόπιν δράσεων σκληρών και αμβλέων οργάνων (μαστιγίων, βουνεύρων, πλεκτού σύρματος, σχοινίου, αλύσεως κλπ.), βιαιότατα κατενεχθέντων. Το τριχωτόν του εφηβαίου παρουσιάζει φρύξιν των τριχών. Κατά τη ραχιαίαν επιφάνειαν του αριστερού άκρου του ποδός παρατηρείται έγκαυμα δευτέρου βαθμού εκτάσεως ταλλήρου. Κατά τη μετατάρσιον χώραν του αυτού ποδός έτερον έγκαυμα δίδον όμως τους χαρακτήρας του μετά θάνατον γενομένου. Αι τρίχες των μηρών και κνημών παρουσιάζουν φρύξιν. Φαίνεται ότι εγκαύματα και φρύξις οφείλονται εις επίθεσιν κατ' αυτά ανημμένων σιγαρέτων."

    Δεν μπορώ καν να διαννοηθώ την όποια "λογική" όπου άνθρωπος καταπιέζει άνθρωπο και επιβουλεύεται το όποιο ανθρώπινο δικαίωμα. Ένας Κυρίαρχος με σώας τας φρένας δεν νομίζω πως προσυπογράφει τα παραπάνω, ούτε και διαννοείται να απαγορεύσει την όποια κατάκτηση του φεμινιστικού κινήματος από την γέννηση του έως και σήμερα.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014