Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Φετιχισμός και BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'Φετιχισμός' που ξεκίνησε από το μέλος L_Strike, στις 28 Δεκεμβρίου 2007.

  1. Emma

    Emma Contributor

    Βάσει όλων των παραπάνω ποστς, δεν θα ήταν καλό να μπει μια extra "κατηγορία" στα status, όπως Male/Female Fetishcist, μιας και υπάρχουν αρκετοί που είναι καθαρά φετιχιστές και, κατά συνέπεια, τα ήδη υπάρχοντα status δεν τους εκφράζουν/καλύπτουν πλήρως;

    Related threads:

    Τί είναι φετίχ

    sub or slave και φετίχ μπορούν να συνυπάρξουν;

    Φετίχ και ο νόμος του Ugol: Ποιά τα δικά σας φετίχ;

    Ασυνήθιστα φετίχ
     
    Last edited: 1 Ιανουαρίου 2008
  2. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Σας ευχαριστώ όλους για τις τοποθετήσεις σας.
    Επί του θέματος τώρα:
    Ο φετιχισμος είναι μια ιδιαίτερη έλξη του ανθρώπου προς κάτι συγκεκριμένο (είτε πρόκειται για αποκλειστικά υλικό αντικείμενο, είτε για μέρος της ανθρώπινης ανατομίας). Εξαιτίας της ελευθεριότητας του, ο χώρος του BDSM είναι δεκτικός στην έκφραση του φετιχισμού. Αυτό είναι ξεκάθαρο δια γυμνού οφθαλμού.
    Η παρουσίαση φετιχιστικών εικόνων (όπως ανέφερε ο Seirios_79) οδήγησε πολλούς από εμάς σήμερα στο να αντιληφθούμε τι μας έλκει στον χώρο και ποια η σχέση μας με αυτόν. Η ανάδειξή τους έβγαλε κόσμο από την μοναξιά του, δείχνοντας πως δεν είναι οι μόνοι με παρεμφερείς ανησυχίες.
    Ταυτόχρονα, η διαφήμιση του σαδομαζοχισμού με αυτόν τον τρόπο, απέκρυψε την βάση του, ακριβώς λόγω της ισχύος των προβαλλόμενων εικόνων. Τεχνιές bondage, latex ενδυμασίες και κάθε λογής toys κράτησαν τις αισθήσεις καρφωμένες στην επιφάνεια, εμφανίζοντας το power exchange που αναπτύσσεται ως μέρος ενός "παιχνιδιού".
    ...είτε στην προσπάθεια αναγνώρισής του προβαλλόμενου ως πολιτικά ορθό BDSMιτζή από την υπόλοιπη κοινότητα, μια μέθοδος κάλυψης προσωπικής ανασφάλειας, η έκφραση της οποίας πηγάζει σε μεγάλο βαθμό από την προαναφερθείσα παρουσίαση του χώρου.

    Ο κινητήριος μοχλός του BDSM θεωρώ πως δεν είναι η προσύλωση στην ύλη, αλλά βαθύτερα στην προσωπικότητα όσων μετέχουν σε αυτό, κάτι που αποτρέπει a priori η προσύλωση σε ένα φετίχ. Συνεπώς, θα συμφωνήσω με τον Λόρδο πως
    Το να αφαιρέσεις αντικείμενα (όπως toys) δεν αφήνουν "γυμνές" τις συμπεριφορές, απλώς αφαιρείς ευχάριστα στοιχεία έκφρασης σεξουαλικότητας. Η βάση του BDSM βρίσκεται στην ψυχοσύνθεση καθενός εκάστου, η οποία κατευθύνει και τις κινήσεις του και την συμπεριφορά του. Αυτό που ανέφερε λακωνικά η sapfw
    Δεν πρόκειται λοιπόν για ένα "στεγνό" πλαίσιο αυστηρότητας - υποτακτικότητας, εκτός αν πρόκειται για επίπλαστη συμπεριφορά προς "άγραν πελατών" που επίσης ανέφερε ο Λόρδος (την οποία προσωπικά βρίσκω κάποιες φορές ως μέσο επίτευξης του φετιχισμού). Αντίθετα, θεωρώ πως την Κυριαρχικότητα και την υποτακτικότητα μπορεί κάλλιστα να ακολουθεί η (όποια) φετιχιστική έκφραση, όμως η ουσία και το επίκεντρό τους είναι διάκριτα ξέχωρα από τον φετιχισμό.
     
    Last edited: 31 Δεκεμβρίου 2007
  3. Elysium

    Elysium Contributor

    Γιατί διαχωρίζεις τη φετιχιστική έκφραση από το φετιχισμό;

    Οι Κυριαρχικές και υποτακτικές συμπεριφορές (χωρίς κανένα σημείο φετιχισμού), μπορούν να θεωρηθούν "bdsm";
     
  4. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Σαφώς! Θεωρείς πως η Κυριαρχικότητα ή αντίστοιχα η υποτακτικότητα χρειάζονται υλικά (ή μη) "δεκανίκια" για να εκφραστούν;
     
  5. Elysium

    Elysium Contributor

    Θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε bdsmer έναν άνθρωπο που του αρέσει απλά να εξουσιάζει και να είναι αυστηρός ή η Κυριαρχικότητά του αυτή θα πρέπει να εμπλέκεται και με το σεξουαλικό κομμάτι (με τις όποιες φετιχιστικές εκφράσεις που μπορεί αυτή να έχει);
     
  6. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Η Κυριαρχικότητα δεν συνδέεται με αυστηρότητα Lost boy, αλλά με την ικανότητα του "άγειν" και "ηγείν" και την επιθυμία Του να τα εφαρμόσει. Η Κυριαρχία στο BDSM έγκειται στην καύλα που Του δίνουν τα ως άνω - τόσο στην διάρκεια της εφαρμογής τους όσο και εκ του αποτελέσματος - και στο σεξουαλικό μέρος, απέχει δε μάλλον από με την μορφή του αυστηρού επιλοχία ("σκύψε", "στα γόνατα", "εμπρός", "μαρς", "πρηνιδόν" κλπ). Δεν είναι η ικανοποίηση που παίρνει Κάποιος με την χρήση ενός "toy" αυτή που γεννά την αίσθηση Κυριαρχίας Του, αλλά το γεγονός πως χρησιμοποιεί έναν άνθρωπο όπως Εκείνος θέλει, ώστε να ικανοποιηθεί.

    Εαν Επιθυμεί την φετιχιστική έκφραση στην σεξουαλική Του ζωή, καλώς. Εαν όχι, πάλι καλώς. Δεν αποτελεί "κριτήριο" ώστε να "θεωρηθεί bdsmer" το "ρεπερτόριό" Κ/κάποιου, αλλά ο λόγος που ασχολείται με το BDSM. Εδώ στέκομαι πάλι και σημειώνω πως επειδή το BDSM είναι ανοιχτό στην φετιχιστική έκφραση (ορθά κατ' εμέ), έχει περάσει στην συνείδηση της μάζας πως ο φετιχισμός:
    • αποτελεί απαραίτητη έκφραση ενός BDSMer
    • αποτελεί ικανοποιητική αιτία ενασχολησης με το BDSM.

    Ο φετιχισμός στοχεύει και εμφανίζεται (κυρίως αν όχι αμιγώς) με τον ερωτισμό, κάτι που για να εκφραστεί προϋποθέτει σεξουαλική ωριμότητα και ανοιχτό ερωτικά μυαλό. Αυτά αρκούν για να ασχοληθεί κάποιος με το BDSM (και πάλι με τη έννοια που του δίνουν τα 4 γράμματα);
     
  7. Elysium

    Elysium Contributor

    Αν ο φετιχισμός εκφράζεται μέσα από το σαδομαζοχισμό, πιστεύω πως αρκούν και περισσεύουν.
    Εξάλλου τότε δεν είναι απαραίτητη καμιά Κυριαρχική ή μη συμπεριφορά, στην "εκτός ερωτικής ζωής σχέση" για να ονομαστεί BDSM.
     
    Last edited: 4 Ιανουαρίου 2008
  8. magda37

    magda37 Regular Member

    Απάντηση: Φετιχισμός και BDSM

    Κάποιος παραπάνω είπε σταράτα ότι για κείνον η έκφραση της υποταγής του δε νοείται χωρίς την ικανοποιήση του φετίχ του... Νομίζω πως αυτή είναι η πιο απλή και αβασάνιστη εκδοχή.
    Σίγουρα θα φαινόταν χρήσιμη και θα μπορούσε να μας διαφωτίσει η άποψη ενός ειδικού Ψυ επί του θέματος.Πάντως για μένα το φετίχ, όταν υπάρχει, αποτελεί ένα ελάχιστο μήνυμα του ασυνείδητου ότι κάτι συμβαίνει παραπέρα.Πρόκειται για μια έντονη αλλά πολύ μικρή εκδήλωση άλλων βαθύτερων διεργασιών οι οποίες όμως είναι πιο σύνθετες και γι' αυτό πιο δύσκολα προσδιορίσιμες. Το φετίχ το αντιλαμβάνεται κάποιος,το αποδέχεται και ζει μ' αυτό ήδη από πολύ νεαρή ηλικία. Είναι όμως θέμα προσωπικής επιλογής (που πρέπει και να τοποθετηθεί στην ενήλικη πια φάση του ανθρώπου) το αν ο φετιχιστής θα εμβαθύνει και θα ρίξει φως στις σκοτεινές πλευρές του ψυχισμού του. Το φετίχ μπορεί και να γίνει η αφορμή για να ξεμπλέξει κάποιος σιγά-σιγά το κουβάρι της ψυχής του, να κατανοήσει μύχιες ανάγκες του και τα όρια της διαφορετικότητάς του. Όταν μάλιστα μπει σε μια τέτοια διαδικασία μπορεί και να παραμερίσει το φετίχ του, ν' αντιληφθεί πόσο αμελητέο είναι μπροστά στις διαστάσεις ολόκληρου του status που τον εκφράζει. Μπορεί κάλλιστα ν' ανακαλύψει δεκάδες άλλα φετίχ ν' αναπροσαρμόσει το αρχικό του κλπ.. Το φετίχ τότε μπορεί να υπηρετήσει μια σχέση Κυριαρχίας-υποταγής, αλλά σε καμία περίπτωση αυτή καθαυτή η σχέση δεν το έχει ανάγκη για να υπάρξει.
     
  9. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Re: Απάντηση: Φετιχισμός και BDSM

    Ισως να 'ναι κι'ετσι.Αν ομως περνας καλα(με το ετερον ημισυ), ως εχεις και ευρισκεσαι,γιατι να πας γυρευοντας; (ειδικα αν εισαι και καποιας ηλικιας...)
     
  10. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Ο σαδομαζοχισμός εμπεριέχεται στο BDSM, είτε εντός του lifestyle (D/s, M/s, 24/7, TPE), είτε ως καθαρά ερωτική πρακτική (Topping, bottoming). Ως εδώ φαντάζομαι καλά.
    Εαν λάβεις υπ' όψιν σου την σαδομαζοχιστική έκφραση σε ερωτικό επίπεδο, κατατάσσεις εντός των BDSM σχέσεων και τις vanilla που (καλώς εφόσον το επιθυμούν) έχουν kinky στοιχεία.
     
  11. Elysium

    Elysium Contributor

    Ο σαδομαζοχισμός για μένα δεν είναι “kinky”, αλλά ακριβώς BDSM.
    Οι lifestyle σχέσεις που δεν περιέχουν σαδομαζοχισμό προσωπικά μου φαίνονται πολύ περισσότερο «εκτός του bdsm» απ’ ότι οι αμιγώς σαδομαζοχιστικές σχέσεις.

    Είναι βέβαια και θέμα το πως ορίζει κανείς το bdsm. Που εδώ που τα λέμε μόνο ξεκάθαρος δεν είναι ο ορισμός του.
     
  12. Syrah

    Syrah Contributor

    Συμφωνώ απολύτως με το παραπάνω. Σύνηθης παρανόηση των αφελών κυριών είναι πως ο φετιχιστής που πίπτει γονυπετής φιλώντας τα πόδια τους, είναι σκλάβος τους. Από τούτο, επηρμένες δηλώσεις όπως: "Τα θεϊκά μου πόδια, που υποστάσσουν άπαντες τους άνδρες και χάρη στα οποία διακόρευσα τόσα (ας πούμε ένα λογικό νούμερο, 500 λόγου χάρη) κυριαρχικά αρσενικά οπίσθια", αλλά και άλλες, δηλωτικές απογοήτευσης όπως "Οι σκλάβοι μόλις εκσπερματώσουν φανερώνουν το κίβδηλο της υποτακτικότητάς τους". Ο φετιχιστής έχει αδυναμία μόνο στο φετίχ του, όχι στο φορέα του. Καλό θα είναι συνεπώς, ο ερωτικός του σύντροφος να έχει τη νηφαλιότητα να διακρίνει ποιες εκφράσεις ενδεχόμενης υποτακτικότητας απευθύνονται στο αντικείμενο του φετιχισμού (το οποίο ο ίδιος φέρει) και ποιες σε αυτόν προσωπικά.

    Η κυριαρχικότητα/υποτακτικότητα ή/και ο σαδισμός/μαζοχισμός του θα πρέπει, κατά την άποψή μου, να αφορά στις ερωτικέ τους σχέσεις. Αυτές όμως ενδέχεται να μην περιέχουν στοιχεία φετιχισμού.

    Όπως προανέφερε, πολύ σωστά επίσης κατά τη γνώμη μου, η anasia, είναι σημαντικό, μιλώντας για φετίχ, να κάνουν όλοι οι συνομιλητές λόγο για το ίδιο πράγμα. Το ότι κάποιος θεωρεί με φετιχιστική ματιά κάποιες λεπτομέρειες στο σώμα του συντρόφου του (λ.χ. τα μαλλιά), ή κάποια αντικείμενα (λ.χ. τα εσώρουχα), γιατί αυτό του υπαγορεύει το αισθητικό του κριτήριο, δεν τον καθιστά φετιχιστή. Ο φετιχιστής, αποσυμπλέκει το φετίχ του από το φορέα, ερεθίζεται σχεδόν πάντα από αυτό, και χωρίς αυτό, σχεδόν ποτέ δεν ερεθίζεται. Η διαφορά μεταξύ του να σου αρέσουν οι γυναίκες με ψηλοτάκουνες γόβες, και του να μην μπορείς να εκσπερματώσεις αν δεν σου βάλει η σύντροφός σου στο στόμα το τακούνι της γόβας της, είναι χαώδης. Συμφωνείς;
     
    Last edited: 2 Μαρτίου 2008