Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Φετιχισμός, σαδομαζοχισμός, και διαστροφές στη μεγάλη οθόνη.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σαδομαζοχισμός' που ξεκίνησε από το μέλος SadalMelik, στις 19 Οκτωβρίου 2008.

  1. Master V

    Master V Regular Member

    Explore your fear





    ...
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  2. vautrin

    vautrin Contributor



    Η κυρία και ο ναύτης



    ΤΟ βίτσιο του επισκόπου.





    [nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]

    [nomedia=""]YouTube - what's a fetiche, darling?[/nomedia]

    Belle de jour - Le Journal d’une Femme de Chambre" by Luis Bunuel
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  3. Master V

    Master V Regular Member

    Le Maestro Dario Αrgento








    ...
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  4. urmiaa

    urmiaa Regular Member

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  5. vautrin

    vautrin Contributor







    Fellini Satyrikon.

    [nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]

    [nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]

    Pasolini A Thousand and One Nights (Arabian Nights)





    SHORTBUS
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  6. Master V

    Master V Regular Member

    το έχω βάλει και σε άλλο ποστ, αλλά εδώ ταιριάζει περισσότερο. αξίζει η επανάληψη!!! Η ταινία είναι must!!! (δυστυχώς οι σκηνές είναι στα ιταλικά, και το τρέιλερ με ισπανικό τραγούδι που είναι άσχετο με την ταινία –απ όσο θυμάμαι- αλλά είναι οι μόνες που κυκλοφορούν στο internet)

    [nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]

    .

    [nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]


    ...
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  7. SadalMelik

    SadalMelik Regular Member

    Ακριβώς όπως τα λες σχετικά με το Tokyo Decadence.
    Καλό είναι όμως να βάζουμε και 2-3 λογάκια μαζί με το οποιο βίντεο ή τις όποιες φωτογραφίες ανεβάζουμε για την κάθε ταινία.
     
  8. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    The Piano Teacher.

    Η Ιζαμπέλ Υπέρ δίνει κατάλογο με αυτά που θέλει να της κάνουν. Ο πιτσιρικάς που είναι ο αποδέκτης των επιθυμιών της αηδιάζει μαζί της, την δέρνει και την γαμεί βίαια. Αναφορά στο έργο κάνει και ο Ζίζεκ στο Welcome to the Desert of the Real, όπου επιχειρεί να εξηγήσει γιατί ο νεαρός αηδιάζει. Το αποδίδει στην υπερβολική εγγύτητα της επιθυμίας, αν κατάλαβα καλά.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  9. ariadni

    ariadni Regular Member

    Καλή η ταινία αλλά πιο ωραίο το βιβλίο. Η ιστορία μιας εξαιρετικά καταπιεσμένης και συμπλεγματικής γυναίκας, την οποία ερωτεύεται παράφορα ο μαθητής της. Τη φλερτάρει για πολύ καιρό κάνοντας της όμορφα σχόλια, παρακαλώντας την σχεδόν να ενδώσει. Όταν εκείνη αποφασίζει τελικά να ενδώσει στον έρωτα του μαθητή της, του δίνει να διαβάσει πρώτα ένα γράμμα στο οποίο έχει καταγράψει όλες της τις επιθυμίες.

    "Να μου απευθύνεσαι σαν σε ανθρώπινο ον λέγοντας: Θα δεις τι όμορφο πακέτο θα σε κάνω και πόσο καλά θα αισθανθείς έτσι που θα σε μεταχειρστώ. Κολάκεψέ με λέγοντας πως το φίμωτρο μου ταιριάζει πολύ όμορφα, πως θα με αφήσεις τουλάχιστον πέντε-έξι ώρες έτσι φιμωμένη, σε καμμία περίπτωση λιγότερο. Δέσε μου με ένα δυνατό σκοινί τους αστραγάλους, όπου θα φοράω κάλτσες νάυλον, τόσο σφιχτά όσο και στους καρπούς των χεριών, παρακαλώ, και δέσε, χωρίς να σου το επιτρέψω, τους μηρούς μεχρι πάνω ψηλά και ακόμη ψηλότερα με σκοινί. [...] Είναι επίσης δυνατόν, παρακαλώ, να με στήνεις, έτσι δεμένη όρθια σαν κολόνα μπροστά σου; Τότε θα σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου. Να μου δένεις τότε το χέρι με το δερμάτινο λουρί τόσο σφιχτά πάνω στο σώμα, έτσι όπως μόνο εσύ μπορείς. Στο τέλος πρέπει να είμαι έτσι που να μην μπορώ να σταθώ όρθια.

    Απειλεί όμως στο γράμμα της ότι θα είναι ανυπάκουη. Αν γίνεις μάρτυρας μιας παραβίασης, συμβουλεύει τον Βαλτερ Κλεμμέρ, να με χτυπήσεις, παρακαλώ, και με την ανάποδη του χεριού σου δυνατά στο πρόσωπο, όταν θα είμαστε μόνοι μας. Ρώτα με γιατί δεν παραπονούμαι στη μητέρα μου ή δεν ανταποδίδω τα χτυπήματα, Λέγε μου τέτοια πράγματα, παρακαλώ, σε κάθε περίπτωση, για να αισθάνομαι πλήρως πόσο ανυπεράσπιστη είμαι. Να μου συμπεριφέρεσαι, παρακαλώ σε καθε περίπτωση όπως σου έγραψα. Ένα αποκορύφωμα, που δεν τολάω να το σκεφτώ τώρα, είναι να κάθεσαι πάνω μου καβάλα, προκαλούμενος από την εργατικότητά μου. Να κάθεσαι σε παρακαλώ, με όλο σου το βάρος πάνω στο πρόσωπό μου και να πιέζεις το κεφάλι μου τόσο πολύ με τα σκέλια σου, που να μην μπορώ να κουνηθώ καθόλου. Να με απειλείς ότι θα με αφήσεις πολλές ώρες σε αυτή τη στάση, αν δεν εκτελέσω κανονικά αυτό που επιθυμείς. Μπορείς να με αφήνεις να υποφέρω με το πρόσωπο μου κάτω από σένα επί ώρες! Να το κάνεις μέχρι να μελανιάσω. Θα αξιώνω από σένα ευχαρίστηση γραπτώς....."

    Του λέει και άλλα πολλά στο γράμμα. Ο ρομαντικά ερωτευμένος μαθητής φαίνεται να αηδιάζει με όσα διαβάζει όμως τολμάει. Υπερβολική εγγύητητα επιθυμίας για να μάθει.

    " Για τον Βαλτερ Κλεμμέρ ήταν έκπληξη αυτή η γυναίκα, γιατί τολμάει αυτό που άλλοι απλώς υπόσχονται. Ύστερα από ένα διάλειμμα στη σκέψη του, είναι εντυπωσιασμένος παρά τη θέληση του από την προσπάθεια της Έρικας που επεκτείνει τα όριά της. Τα περιθώρια του πόνου διευρύνονται. Ο Κλεμμέρ είναι εντυπωσιασμένος. Άλλες γυναίκες σε αυτό το χώρο έχουν μόνο μια σκαλωσιά αναρρίχησης και μια ή δυο αιώρες σε σκονισμένο έδαφος ή σκονισμένο μπετόν. Όμως εδώ, μπροστά στον ευτυχή χρήστη βρίσκεται ολόκληρο γήπεδο ποδοσφαίρου συν ένα γήπεδο τέννις και στίβος. [...] Είναι περήφανος που η δοκιμή μέλλει να γίνει ακριβώς με αυτόν, κατέληξε ύστερα από αρκετή σκέψη. Είναι νέος και πρόθυμος για κάτι νέο. Είναι υγιής και πρόθυμος να αρρωστήσει. Είναι ανοιχτός σε όλα, άσχετα από τν κατεύθυνση. Είναι ανοιχτός και πρόθυμος να ανοίξει διάπλατα και άλλες πόρτες. Θα μπορούσε ίσως να σκύψει ακόμη κι έξω από το παράθυρο μέχρι να χάσει την ισορροπία του. [...] Διακινδυνεύει κάτι συνειδητά και χαίρεται για το ρίσκο, γιατί είναι αυτός που το παίρνει. Μέχρι τώρα ήταν ένα άγραφο χαρτί που περίμενε την τυπογραφική μελάνη ενός άγνωστου σε αυτόν τυπογράφου, κανένας δεν θα έχει διαβάσει κάτι παρόμοιο. Θα σημαδευτεί για όλη του την ζωή! Ύστερα από μια τέτοια εμπειρία δεν θα είναι ο ίδιος που ήταν πριν, γιατί θα είναι κάτι περισσότερο και θα έχει περισσότερα."
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  10. vautrin

    vautrin Contributor







    [nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]


    A tribute to Pedro Almodovar.
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  11. ariadni

    ariadni Regular Member

    Βlue Velvet. Φιλμ νουαρ του 1986 με τους Isabella Rosellini και Dennis Hopper.



    και το τραγουδάκι

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  12. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Re: Φετιχισμός, σαδομαζοχισμός, και διαστροφές στη μεγάλη οθόνη.


    Ε, όχι και "φιλμ νουάρ", αγαπητή μου. Από πού κι ως πού; Σκοτεινή ταινία ναι, αλλά όχι και νουάρ...


     
    Last edited: 10 Απριλίου 2009