Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Φτάνει πια!!!

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Guest000060256, στις 20 Μαϊου 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Φτάνει πια!!!

    όπως έχω δηλώσει επανειλημμένα, δεν έχω θρησκευτική πίστη και δη χριστιανική... άρα δεν με αφορά το παραπάνω (ηθικά ή διδασκαλικά)... δεύτερον η αλήθεια είναι αλήθεια άσχετα αν είναι είναι ευήκοη στα αυτιά μας ή όχι... και τρίτον δεν εμπλέκομαι συναισθηματικά στις συζητήσεις...ώστε να κρατάω πέτρα, δονητή, ή ότι δήποτε άλλο (άποψη εκφέρω και είμαι αρκετά μεγάλη για να έχω συναίσθηση του λόγου που εκφέρω...και του τρόπου που τον εκφέρω) ...

    ΥΓ. Δεν κρίνω ανθρώπους αλλά συμπεριφορές.
     
    Last edited by a moderator: 22 Μαϊου 2009
  2. Emma

    Emma Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Φτάνει πια!!!

    Χαίρομαι που το καταλαβαίνεις  

    Y.Γ. Εναλλακτικές εκφράσεις του "ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος τὸν λίθον ἐπʼ αὐτὴν βαλέτω" για:
    1. Τους μη χριστιανούς: Είπε ο γάϊδαρος τον πετεινό κεφάλα.
    2. Toυς αγγλομαθείς: Pot calling the kettle black.
     
  3. Mesodo

    Mesodo Regular Member


    πες τα ρε Elysium τι καπνο φουμάρεις και δεν μπορούσα να καταλάβω τι ζόρι τραβούσες για το εάν τον έτρωγαν οι αρχαίοι (ακομα περιμένω τις πηγές σου)...



    σαν πολυ στις απειλές δεν το έχουμε ρίξει λέω εγώ τώρα τελευταία?

    Αλλά έτσι είναι τα πράγματα όταν και η ΕΕ βγάζει ψήφισμα που να βάζει στο ίδιο καζάνι τη σοβιετική ένωση και τη ναζιστική γερμανία, αυτά τα παρατράγουδα θα έχεις. Από ο,τι καταλαβαίνω από το πολεμικό κλίμα θα τα πούμε στον Αγιο Παντελεήμονα παιδιά, και απότι καταλαβαίνω επίσης δεν θα είμαστε όλοι στο ίδιο στρατόπεδο. Καποιοι θα είναι με την δύναμη και την πυγμή. (ωραία γιατί την τελευταία φορά η εμφάνιση της δύναμης και της πυγμής ήταν 150 σούργελα)

    ΥΓ τώρα που το ξανασκέφτομαι εγώ λέω να είμαι στο βερολίνο ο παλιο δαντον.
     
  4. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Ζητώ συγνώμη που σταματάω αυτό το νήμα, τόσο απότομα. Το να εξελιχθεί σε μία πολιτική συζήτηση, με αντεγκλήσεις, διαφωνίες και μετά να περάσουμε σε flames, δεν είναι το ζητούμενο, σε αυτό το φόρουμ.

    Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν άλλα φόρουμ για αυτού του είδους τις διαφωνίες. Από εκεί και πέρα η διαμαρτυρία καταγράφηκε και με πολύ έντονο τρόπο κιόλας, για τις όποιες αποφάσεις την ευθύνη την φέρει ο Κωνσταντίνος.

    Επανερχόμαστε στους ρυθμούς μας.

    Μέχρι νεοτέρας απαγορεύονται οι πολιτικές συζητήσεις και για όποια σχόλια για την διαχείριση υπάρχουν και τα pm, προς τον Κωνσταντίνο.

    Γεροί να είστε.
     
  5. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Re: Εμπορευματοποιηση του BDSM

    O Νίκος Δήμου συνηθίζει να αναμασά την αμερικανοτραφή άποψη πως κάθε μακροχρόνιος διάλογος στο δίκτυο τελικά οδηγεί είτε στο σεξ είτε σε συζήτηση για το Ολοκαύτωμα.

    Αν υποθέσουμε ότι οι αμερικανοί έχουν μακρότερη ημών εμπειρία στον δικτυακό διάλογο, και άρα ξέρουν τι λένε, προκύπτει αβίαστα ότι πολλά από τα άτομα του φόρουμ δεν ενδιαφέρονται για το σεξ. Τουλάχιστον, επαρκώς, ώστε να μην καταλήξουν στο Ολοκαύτωμα.

    Είναι και η εποχή δύσκολη... λίγο η άνοιξη, λίγο οι ορμόνες, λίγο το κρασί, λίγο τα μάτια σου που με κοιτάζαν έτσι, κλπ. κλπ. Απορώ γιατί μερικοί / ές δεν δοκιμάζουν το ψάρεμα... κάτι θα ξέρει ο σοφός λαός...

    Επίσης, αν το καλοσκεφτούμε, είναι μάλλον προφανές το γιατί κάθε μακροχρόνιος διάλογος στο διαδίκτυο οδηγεί τελικά σε αυτά τα δύο σημεία, τα οποία σχετίζονται στενά κατά έναν τρόπο - δεν θα υποτιμήσω την νοημοσύνη αυτών που μπορούν να τον καταλάβουν αναλύοντάς τον. Για τους δε άλλους, θα ήταν μάταιος κόπος.

    Το κείμενο του Aldur μου φάνηκε ενδιαφέρον, μολονότι πιστεύω ότι γράφτηκε σε τέτοιες θερμοκρασίες που καψαλίστηκε σε κάποια σημεία η ίδια του η επιχειρηματολογία. Διαβάζοντάς το υπέθεσα ότι θα ακολουθήσει η συζήτηση που κάθε BDSM κοινότητα οφείλει να κάνει μόλις ωριμάσει πέρα από τα προνήπια του κωλοδάχτυλου και του αν σ΄αρέσει / μ' αρέσει, δλδ. της ηδονής της δυσφορίας. Η συζήτηση για την απόλυτη και ατομοκεντρική κυριαρχία, δεδομένης (ή μη δεδομένης!) της κοινωνικής συνύπαρξης.

    Αλλά έτσι την πατάω πάντα (ο μαλάκας), διαβάζω κάτι και πιστεύω πως κι οι άλλοι διαβάζουν το ίδιο πράγμα - θα έπρεπε να το έχω κοιτάξει αυτό νεότερος, αλλά τώρα πια είναι αργά.

    Εχω μια βασική ένσταση στην επιχειρηματολογία του Aldur, και θα ξεκινήσω απ΄αυτήν.

    Η στατιστική, με την οποία κοιμάμαι συχνότερα απ΄όσο θα ήθελα, λέει ότι ανάμεσά μας, σε αυτό το φόρουμ, υπάρχει οπωσδήποτε ικανός αριθμός φασιστών. Τα άτομα αυτά, όπου και αν βρεθούν, είναι σχεδόν πάντα φασαριόζικα (τα σιωπηλά είναι και τα πιο επικίνδυνα). Τα προσπερνώ, όπως προσπερνώ όταν περπατώ σε βορειοευρωπαϊκά λιβάδια τις τεράστιες και διόλου εύοσμες σκατό-βομβες, διαμέτρου άνω των 30 εκατοστών, που αφήνουν πίσω τους οι γελάδες καθώς βόσκουν: προσεκτικά, μην τα πατήσω και λερωθώ.

    Η ένστασή μου έγκειται στο ότι δεν έχω διαπιστώσει μιαν ενορχηστρωμένη επίθεση των φασιστοειδών για την ανακατάληψη του κάστρου του BDSM που φρουρούμε ημείς και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις.

    Αν εσείς, Aldur, βλέπετε κάτι τέτοιο (replay: ενορχηστρωμένο), οφείλετε να το στοιχειοθετήσετε.

    Αν, όπως εγώ, βλέπετε ότι (με την ανοχή της σιωπής των υπολοίπων) μεμονωμένοι ανόητοι προσπαθούν χαζολέγοντας να αφήσουν να εννοηθεί μια "αυτονόητη" σχέση του BDSM με τον φασισμό (ή/και την ναζιστική του έκφραση) καλύτερο θα ήταν να βάλουμε το δαχτυλάκι στην τρύπα των καρφιών και να συζητήσουμε αυτό: "σχετίζεται το BDSM με τον φασισμό, και πώς;"

    Από την άλλη, δεν μου φαίνεται πρωτόγνωρο να εφευρίσκονται διχοτομίες (ή έτσι ή γιουβέτσι) ώστε να αποφευχθεί μια συζήτηση που μπορεί να είναι τραυματική: πρόκειται για κανόνα "διαλόγου" στην κοινωνία του θεάματος, την οποία υλοποιεί ιδιότυπα τούτο το φόρουμ.

    Ουδέν κακό αμιγές: επ΄ευκαιρία του νήματος διάβασα απίστευτα σχόλια που, για παράδειγμα, δεν μπορούν να διακρίνουν ανάμεσα στο Ολοκαύτωμα ως γεγονός, το Ολοκαύτωμα ως σύμβολο, τη χρήση του στη θυματοποίηση των Εβραίων και την χρήση του από τις εκάστοτε κυβερνήσεις του Ισραήλ.

    Πράγμα που καταδεικνύει αυτό που διατυμπανίζουν οι επιστήμονες, ότι δλδ. μόνον το βάδισμα και η κατάποση είναι ενστικτώδη αντανακλαστικά - η σκέψη για παράδειγμα δεν είναι. Είναι κάτι που πρέπει να το μάθεις, και εμφανώς κάποιοι έκαναν κοπάνα εκείνη την ημέρα.

    Επί του συγκεκριμένου των photo: δεν τις είδα, δεν είδα σε ποιό context εμφανίστηκαν ώστε να καταλάβω αν συνιστούσαν πολιτικό ή άλλου τύπου σχόλιο, δεν είναι η δουλειά μου να εφαρμόζω τους κανόνες του φόρουμ.

    Γενικά: έχω αποδεχθεί πως θα υπάρχουν κάποια ταμπού λόγω κοινωνικής ζωής. Τα περισσότερα από τα πραγματικά ταμπού (ο μη φόνος, η μη ενδογαμία, η μη σεξουαλική χρήση ανηλίκων -και εν γένει ανήμπορων- από ενήλικους, κλπ.) μου φαίνονται πολύ λειτουργικά για να παραβιαστούν.

    Δυσφορώ με κάποια άλλα, και ένα από αυτά είναι η μη αναφορά στον ναζισμό, όταν βρίσκομαι στη Γερμανία. Παλαιότερα, μόλις γνωριζόμουν καλά με κάποιον στη Γερμανία άρχιζα τα "και τί γνώμη έχεις για τον Χίτλερ;". Μίκραινε όμως διαρκώς ο κύκλος των γνωστών μου και το έκοψα.

    Αν κάποιος έκανε στο φόρουμ ευθεία προπαγάνδα ("γραφτείτε στα χρυσά αυγά για να γαμάτε δυνατά") ίσως εκνευριζόμουν και τον διαολόστελνα. Αν κάποιος ανέβαζε επιμόνως φωτογραφίες του Χίτλερ ίσως κολλούσα από κάτω αντίστοιχες του Τσάρλι Τσάπλιν ή του Μελ Μπρουκς, από σχετικούς ρόλους. Γενικότερα, σε ό,τι με ενοχλούσε θα αντιδρούσα επί του συγκεκριμένου και θα απέφευγα τις γενικές τοποθετήσεις.

    Υπάρχει ένα θέμα βέβαια: αν τα σχετικά νήματα είναι ευάριθμα, αλλοιώνουν τη φύση του φόρουμ και καθιστούν τους ηλίθιους, εκφραστές του BDSM στην Ελλάδα. Ομως αυτό κάτι λέει για τους άλλους συμμετέχοντες του φόρουμ, και ειδικότερα για την απουσία τους.

    Γιατί έτσι είναι οι νόμοι της φύσης: στη σοφίτα που έμεινε χρόνια κλειστή δεν μπορείς να αποφύγεις το να βρεις ποντικοκούραδα. Συγκεκριμένα, δεν μπορείς να επιμένεις να την κρατάς "κλειστή" και να την βρίσκεις καθαρή. Πρέπει πού και πού να μπαίνεις να την καθαρίζεις.

    Dream
     
  6. Re: Εμπορευματοποιηση του BDSM

    Θα ήθελα μετά από μικρό η αλήθεια είναι διάστημα να προσθέσω μερικά πράγματα σε σχέση τόσο με την αρχική μου τοποθέτηση, όσο και με διάφορες τοποθετήσεις και απόψεις που ακούστηκαν. Υπάρχουν ορισμένα πράγματα πρακτικής κι αισθητικής φύσεως, που μου προκάλεσαν έκπληξη.
    1) Το νήμα κλειδώνεται με την αιτιολογία οτι θα αρχίσουν πολιτικές συζητήσεις από μέλος της Διαχειριστικής Ομάδας. Προφανώς, ούτε διανοήθηκα να ζητήσω εγώ κάτι τέτοιο.
    2) Κλειδωμένο νήμα σημαίνει κλειδωμένο νήμα. Οπότε η μεταφορά ενός ποστ του DreamMaster απο το νήμα "Εμπορευματοποιηση του BDSM", σημαίνει οτι το νήμα δεν είναι και τόσο κλειδωμένο. Προφανώς, κατανοώ οτι ο DreamMaster ήθελε να γράψει, να απαντήσει. Και πόσταρε όπου νόμισε οτι ήταν προσφορότερο εφ'όσον το νήμα είχε κλειδωθεί. Αλλά το ίδιο θέλω κι εγώ. Συνεπώς, κατανοώ, οτι εάν θέλω να πώ ορισμένα πράγματα (που είχα σκοπό να τα γράψω πριν κλειδωθεί), πρέπει να τα πώ στο νήμα "Εμπορευματοποιηση του BDSM".
    3) Το μέλος της διαχειριστικής ομάδας που κλείδωσε το νήμα, παίρνει την εν λόγω απάντηση του DreamMaster κι άλλες δυο παλαιότερες τοποθετήσεις του GE και του Dolmance κι ανοίγει νέο νήμα για να συζητήσουμε πολιτικά (επιτέλους). Άκομψος όμως ο τρόπος, αγαπητέ Ηλία. Τα νήματα ανοίγουν συνήθως με θέσεις κι όχι με απαντήσεις σε γραπτά άλλων, ιδίως όταν δεν αναρτάται το αρχικό νήμα για το οποίο δίνεται η απάντηση. Στοιχειώδες Watson, θα έλεγε κάποιος άλλος, διότι είναι απλή εφαρμογή του κανόνα που μαθαίναμε στο δημοτικό "Δεν αρχίζουμε πρόταση με ότι και με πως", ή αλλιώς η θέση/τοποθέτηση δεν μπορεί να ξεκινά με αναφορική πρόταση. Προφανώς, δεν θα ήθελες να υπήρχε το παρωνύμιό σου εκεί και να "πλέει" κατά τον τρόπο που πλέει το δικό μου, έτσι δεν είναι;

    Αυτά για τα διαδικαστικά του θέματος. Επί της ουσίας τώρα.

    Α) Για το θέμα της ανάρτησης συγκεκριμένων φωτογραφιών από τη Syrah. Ο άνθρωπος, ο οποίος αναπαράγει προπαγανδιστικό υλικό συγκεκριμένου πολιτικού οργανισμού (π.χ. πολιτικό κόμμα) χωρίς σχόλια επ'αυτού και χωρίς περαιτέρω διευκρινήσεις, πραγματοποιεί προπαγάνδα υπέρ της συγκεκριμένης ιδεολογίας. Τούτο επίσης τυγχάνει "στοιχειώδες Watson". Εάν μεν το συνειδητοποιεί και νομίζει οτι θα περάσει στα ψιλά, η δημιουργία του νήματος από την πλευρά μου απλώς δεικνύει οτι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να φάει κράξιμο για τον τρόπο που νομίζει οτι δουλεύει τον κόσμο. Εάν δεν το συνειδητοποιεί, τότε απλώς διακρίνεται από απύθμενη έλλειψη κρίσης. Κοινώς του λείπει ο κοινός νους κι η φρόνηση, το οποίον συνεπάγεται, οτι αντί κάποιος να αναλώνεται σε ασκήσεις μαθηματικής λογικής για πρωτοετείς προς εντυπωσιασμό των αφελεστέρων, καλό θα ήταν να βάλει καλά στο κεφάλι του ότι "καὶ γὰρ τῶν πρώτων ὅρων καὶ τῶν ἐσχάτων νοῦς ἐστὶ καὶ οὐ λόγος" . Ιδίως εάν είναι μέλος Ομάδας Διαχείρισης, οπότε κόβει, ράβει και παρεμβαίνει στα κείμενα των άλλων.

    B) Δεν κατανοώ γιατί αναλώθηκαν ορισμένοι, με σπαρακτικό τρόπο είναι αλήθεια σε μια δήθεν υπεράσπιση της ελευθερίας της έκφρασης, λες και η αρχική τοποθέτηση συνιστούσε κάποιου τύπου λογοκρισία για το αναρτημένο προπαγανδιστικό υλικό των ναζί. Διαβάζουμε αυτά που βλέπουμε, ναι ή όχι; Ή μήπως προβάλλουμε αυτά που θα θέλαμε νε είναι γραμμένα (ή έστω να υπονοούνται); Στην αρχική τοποθέτησή μου, μπορείτε να παρατηρήσετε οτι ψέγω τη Syrah και για δύο άλλα πράγματα: Πρώτον, που δεν είχε τα κότσια να αφήσει εκεί που ήταν αναρτημένο το αρχικό προπαγανδιστικό υλικό, που είχε δημοσιεύσει χωρίς σχόλιο, και δεύτερον γιατί το "έσβησε" με δόλιο τρόπο κάνοντας δήθεν "editing", οπότε αντί για τα SA και τα Waffen SS μας προέκυψε Göthe.

    Πρώτη μικρή παρεκβολή, τόσο για τους διάφορους αφελείς αριστερούς και τους διάφορους ορθολογιστές φασίστες όσο και για τους επηρμένους από τη διανοητική τους υπεροχή που διαβάζουν κείμενα διαγωνίως: Στο κείμενο δεν υπάρχει "δια ταύτα", δηλαδή δεν υπάρχει απαίτηση για λήψη μέτρων συγκεκριμένου τύπου και ιδίως κατασταλτικών. Γενικώς, λοιπόν η τοποθέτηση υπέρ ή κατά της λογοκρισίας, είναι ενδιαφέρουσα αλλά δεν αφορά τον πυρήνα του παρόντος νήματος με τον τρόπο που κάποιοι το υπονοούν.

    Γ) Σε συνέχεια λοιπόν του Β) ανωτέρω, έρχομαι και στο "δια ταύτα" του αρχικού κειμένου, το οποίο για τον στοιχειωδώς εξασκημένο αναγνώστη προφανώς απουσιάζει.

    Δεύτερη μικρή παρεκβολή: Η καταδίκη της λογοκρισίας από τους οπαδούς της κοινωνικής και πολιτικής πειθαρχίας και υπακοής που πηγάζει από μη δημοκρατική και αντιλαϊκή ισχύ είναι διασκεδαστική. Είτε οι ονειρώξεις ισχύος τους προκύπτουν από τα όπλα και την ωμή βία των φαιοχιτώνων είτε από τον ήδη και δια παντός ειρημένο Λόγο που έχει κατά διεθνή αποκλειστικότητα αποκαλυφθεί στον νου των ιντελεκτουέλ φαιόμυαλων. Θα όφειλε κάποιος απλώς να τους υπενθυμίσει οτι στο κοσμοείδωλό τους, η ελευθερία της έκφρασης δεν αποτελεί κανενός είδους αξία, πόσο δε μάλλον αυταξία. Ας είναι...

    Τι υπάρχει όμως στο τέλος του κειμένου; Υπάρχει η απαίτηση να μη συνδέεται το ερωτικό σχήμα κυριαρχίας και υποταγής του bdsm με πολιτικές και κοινωνικές επιδιώξεις. Και το ερώτημα που εύλογα τίθεται είναι το εξής:
    "Πώς διάολο είναι δυνατόν να αποκτήσει αυτή σου η απαίτηση πρακτικό περιεχόμενο;" ή αλλιώς "Ποιά μέτρα μπορούν να ληφθούν για να γίνει κάτι τέτοιο;"

    Δ) Εδώ βρίσκεται, λοιπόν, ή μάλλον ανοίγει το "δια ταύτα" της αρχικής τοποθέτησης. Η σκέψη μου είναι η εξής:

    Επειδή προφανώς δεν πρόκειται σε καμιά περίπτωση να ανεχτώ να αναιρέσω τον εαυτό μου και τις αξίες μου, προσφεύγοντας σε μέσα που αντιτίθενται στις τελευταίες, η μοναδική πρόταση που έχω να κάνω είναι πως απαιτώ εφαρμογή των αρχών της ελεύθερης έκφρασης ώστε να μπορώ να απαντώ, με οποιονδήποτε τρόπο κρίνω πολιτικά προσφορότερο, σε αναρτημένο υλικό που κατά την κρίση μου έχει πολιτικό χαρακτήρα.
    Κι αυτό σημαίνει κι εξηγούμαι:

    ι) "Με οποιονδήποτε τρόπο": Δε χρειάζεται να ανοίγω το οικογενειακό άλμπουμ για να ψάχνω να βρίσκω φωτογραφία κατάλληλη, ώστε να αντιπαρατεθεί σε πολιτική φωτογραφία. [Ειρήσθω εν παρόδω, οτι πολιτικές φωτογραφίες δεν είναι μόνο αυτές που που απεικονίζουν "πολιτικούς ηγέτες". Αντίθετα, η θέση οτι μόνο οι τελευταίες είναι πολιτικές φωτογραφίες είναι καθαρά πολιτική.] Μπορώ λοιπόν να απαντάω σ'οτιδήποτε έχει αναρτηθεί εδώ μέσα και κρίνω πως έχει πολιτικό περιεχόμενο είτε με το λόγο είτε με την εικόνα και δεν θα κάθομαι να μετρά τα λόγια μου και να αυτολογοκρίνομαι για να μη θεωρηθεί η τοποθέτησή μου έναρξη πολιτικής κουβέντας.

    ιι)"Σε αναρτημένο υλικό που κατά την κρίση μου έχει πολιτικό χαρακτήρα": Το ποιά πράγματα έχουν πολιτικό χαρακτήρα και το ποιά δεν έχουν, βρίσκεται πάντοτε σε συνάρτηση, με την ιδεολογία και τις πολιτικές θέσεις του καθενός από εμάς. Κι επειδή είναι ακριβώς τόσο εξειδικευμένο, είναι δύσκολο να βρεί κανείς κοινώς αποδεκτό μέτρο για να μετρηθεί ο βαθμός πολιτικοποίησης της κάθε τοποθέτησης, της κάθε αφίσας, της κάθε φωτογραφίας, του κάθε τραγουδιού. Άρα, απομένει η κρίση του καθενός από εμάς ως ατομικό πλέον μέτρο.

    Τουτέστιν πρακτικώς, δε χρειάζεται να πάει ο vautrin να ανοίξει άλλο νήμα για να τοποθετηθεί επί της ουσίας των γραφομένων/αναρτημένων, ή αλλιώς τα σκατά μας θα τα μυρίζουμε κι εμείς οι ίδιοι εκεί που τα κάναμε, και δεν θα απαιτούμε η χαβούζα να πηγαίνει στο σπίτι άλλου μακρυά από εμάς. Δεν θες να μυρίζει; Δεν κάνεις κακάκια. Δεν ξέρεις εάν είναι κακάκια ή όχι; Πας στη μαμά να σου δείξει τι σημαίνει κακά και τι γιογιό, και δε γράφεις σε φόρουμ μέχρι να μάθεις.

    Ε) Ο συνήγορος του διαόλου θα ρωτούσε εδώ: "Και τι σε κάνει να πιστεύεις οτι κατ'αυτό τον τρόπο, θα σταματήσουν οι τοποθετήσεις που συνδέουν το bdsm με τους φασίστες, τους ναζιστές και τους τεταρταυγουστιανούς;" Απαντώ: Τίποτε και όλα. Τίποτε, γιατί δε μου είναι ούτε αξία ούτε προτεραιότητα να τους αλλάξω όσα έχουνε ατομικά μέσα στην κούτρα τους. Όλα, γιατί αφενός είναι πάγια τακτική τους να επιδιώκουν να μένουν θέσεις τους αναπάντητες και μετά να τις εμφανίζουν ως δήθεν πολιτικά αποδεκτές και εφετέρου γιατί ελπίζω οτι η φρικώδης αντίληψη που έχουν για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια δεν έχει κατισχύσει ακόμη, άρα και οι θέσεις τους θα λαμβάνουν την κατάλληλη απάντηση όταν και όπου εμφανίζονται. Τουλάχιστον, ας υπάρχει η δυνατότητα γι αυτό.


    Υ.Γ.1: Απαντώ εδώ σε κάποιον που εκτιμώ μέσα απο τα γραπτά του. Αγαπητέ, DreamMaster, έχω συνηθίσει να είσαι πιο προσεχτικός. Η επανάληψη ενός φαινομένου δε σημαίνει αναγκαστικά "ενορχήστρωση". Τη γνωρίζω τη διαφορά, γι αυτό και δεν επισημαίνω ενορχήστρωση, αλλά επανάληψη και συχνότητα επανάληψης. Κοντολογίς, ξέρεις πολύ καλά οτι εάν ρωταγες ένα 12χρονο πριν 25 χρόνια για τα ζώδια θα σου'λεγε "χα, καλή βλακεία, έχει πλάκα όμως". Επειδή πάρα πολύς κόσμος ανέχτηκε στο παρελθόν την αύξουσα συχνότητα εμφάνισης της βλακώδους δεισιδαιμονίας των ζωδίων, των χαρτοριχτρών και των καφετζούδων, από τις εφημερίδες και τα περιοδικά, ο σημερινός 12χρονος βλέπει όλα αυτά να έχουν περίοπτη θέση στις πρωινές εκπομπές της τηλεόρασης σε κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας τα οποία λαμβάνουν και κρατική επιχορήγηση μέσω κρατικών διαφημίσεων κι έχουν εκ του νόμου χαρακτήρα εκπαιδευτικό. Στα μάτια του σημερινού 12 χρονου, αυτές οι δεισιδαιμονικές βλακείες, είναι θεσμός και μέρος της κοινωνικής εκπαίδευσής του. Ενορχήστρωση δε βλέπω εδώ κι ούτε μ'αφορά να δώ. Η συχνότητα επανάληψης της βλακείας με ενοχλεί, που κάνει τα φαντάσματα να δείχνουν αληθέστερα από το νερό.

    Υ.Γ. 2: Βλέπω οτι το μέλος του φόρουμ, SM_Art_Lady, στο προσωπικό της blog - link removed - αναπαράγει χωρίς να μ' έχει ενημερώσει την αρχική μου τοποθέτηση και για σκοπούς εντελώς προσωπικούς-δικούς της, που έχουν να κάνουν με διαφωνίες που έχει προφανώς με μέλη του φόρουμ εδώ. Παρακαλώ, να αποσύρει απο το blog της το κείμενό μου. Και το απαιτώ, χωρίς περαιτέρω κουβέντα.
     
    Last edited by a moderator: 27 Μαϊου 2009
  7. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Μετά την απάντηση του νηματοθέτη στο σχόλιο του DreamMaster, το νήμα κλειδώνεται οριστικά.

    Για όποιον το επιθυμεί η συζήτηση περι BDSM και πολιτικών ιδεολογιών βρίσκεται εδώ.

    Διευκρινίζεται πως εξαιρέσεις αναφορικά με απαντήσεις προς νήματα που έχουν κλείσει δεν θα γίνονται δεκτές στο μέλλον.
     
Thread Status:
Not open for further replies.