Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Φωτογραφική συμμετοχή...

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος cadpmpc, στις 16 Δεκεμβρίου 2010.

  1. heeler

    heeler Regular Member

    Απάντηση: Φωτογραφική συμμετοχή...

    Μήπως ήταν αυτή η τρόμπα? Δεν πήρα την συγκατάθεσή της να την βγάλω!!!  

     
     
  2. Sado_M

    Sado_M Owner of pet kathavra

    Απάντηση: Φωτογραφική συμμετοχή...


    Νομίζω στη τυχαία περιπλάνηση μας στο νήμα συναντήσαμε και αναφέραμε ίσως ένα απο τούς πιο σημαντικούς παράγοντες για το αν κάποιος θα ήταν άνετος η όχι σε μια φωτογραφική συμμετοχή. Ένα από τα κλειδιά απαντήσεις, είναι το πέλαγος του όρου “σαφήνεια” Ίσως κάποιος να μην είχε πρόβλημα για την παράγωγη φωτογραφικού υλικού σαν αναφορά ανά τον χρόνο, για μια σχέση του η για κάποια αντικειμενικότητα πόθου, πόνου, πάθους, απόλαυσις που έλαβε και έζησε. Μια αφαιρετική φωτογραφία σαφηνίζει μόνο την αντικειμενικότητα που θέλει να διευκρινίσει ένας φωτογράφος. Στην φωτογραφία της “γειτόνισας” του αρθρου μου (#34) σε αυτό το νήμα, περιγράφεται μια κατάσταση, ένας ποθος, μια ανησυχία κλπ, χωρίς όμως να δηλώνει και πολλά στοιχειά από την προσωπικότητα του ειδώλου, που στη συγκεκριμένη περίπτωση το είδωλο ήταν “μια αγνωστη όμορφη οικοκυρά, μη αναγνωρίσιμης ταυτότητας, σε φιλήδονη παρουσίαση” που ασχολείται με οικιακά. Ίσως η σαφήνεια της ταυτότητας του ειδώλου να παίζει μεγάλο ρόλο στην απάντηση του νήματος, και άρα η εμπιστοσύνη προς το φωτογράφο να προηγείται ένα βήμα πιο μπροστά από τον βαθμό εχεμύθειας του. Η εμπιστοσύνη βασίζεται στην υποκειμενικότητα του καθενός., και στα ποσά αντικειμενικά δείγματα εχεμύθειας μπορεί να εκθέσει. Η αντικειμενικότητα και ο σκοπός όμως μιας φωτογράφησης είναι τελείως διαφορετικό, την οποία κάνεις δεν ξέρει εφόσον δεν συνυπάρχει ίδιου σώμασι με την εμπιστοσύνη. Η μονή στερεά και ασφαλή γέφυρα μεταξύ τους, είναι η σαφήνεια του αντικείμενου, η η αντικειμενικότητα του αφαιρετικοί η κατά τόπο κομματιού μια εικόνας. Σε εκείνο κάποιος θα ήθελε να δείξει εμπιστοσύνη, αλλά στην ταυτότητα προέλευσις του ίσως όχι. Σε εκείνη την περίπτωση απαρτίζεται η δημιουργείται αυτόματα η εχεμύθεια μιας η της φωτογραφίας. Συνεπώς η εχεμύθεια της φωτογραφίας να προηγείται της εχεμύθειας του φωτογράφου. Είναι λοιπόν καθαρά υποκειμενικό στο χαρακτήρα του φωτογράφου αν μεταξύ ενός πατήματος του κλείστρου της μηχανής του με στόχο την αφαιρετική έκθεση, δεν προηγηθούν άλλα περισσότερα σαν αναφορές γενικής εικόνας περιβάλλοντος, για προσωπική χρίση, όπως συνηθίζεται στα παρασκήνια κινηματογράφησης η φωτογράφησης φωτομοντέλων και ηθοποιών κλπ. Από την άλλη πολλά είναι είναι τα παραδείγματα εκείνα που οι αναφορές γενικής εικόνας περιβάλλοντος έχουν εκθειάσει κατά κόρον αν τους χρόνους., ανεξέλεγκτα, σε ακατάλληλη χρονική περίοδο κλπ, όσο και έμπιστος, εχέμυθος ήταν ο φωτογράφος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι ηθοποιό και τα φωτομοντέλα ήθελαν να δουλεύουν μόνο για προς το ζην. Όμως παράλληλα έγιναν σκλάβοι του φωτογραφικού φακού. Υποστήριξαν τις απόψεις του Προέδρου της ομάδας- Φωτογράφου όπως είπε και ο μακρινός φίλτατος κουμφούκιος και ομοϊδεάτης takolin στο παρελθόν. Όμως η φωτογραφική συμμετοχή προσωπικών στιγμών αυτού του νήματος είναι κάτι διαφορετικό, και αναφέρεται στο “Εσύ το έκανες” κάποτε, σε στιγμές νοσταλγίας, αναμνήσεων, αναπόλησης, αδυναμίας του καθενός κλπ. Ίσως λοιπόν η σαφήνεια η ο βαθμός σαφήνειας της φωτογραφίας, του φωτογράφου, της αντικειμενικότητας κλπ, να είναι η λέξη κλειδί στο ερώτημα του νήματος.

    ---------- Post added at 08:53 ---------- Previous post was at 08:47 ----------

    Εχέμυθοι που και σε τί? Η εχεμύθεια του φωτογράφου εξαρτάτε από τι θέλει να δείξει σε μια φωτογραφιά?

    ---------- Post added at 09:13 ---------- Previous post was at 08:53 ----------

    http://www.doobybrain.com/wp-content/uploads/2007/08/avenue-bicycles.jpg

    "no trompa"!!! by Nokia N96
     
  3. Απάντηση: Φωτογραφική συμμετοχή...

    πάντως και τι δεν θα έδινα για να απαθανατιστώ δεμένη με σκοινί...
     
  4. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Φωτογραφική συμμετοχή...

    @Sado_M εγώ πάντως εγκατέλειψα τις ελπίδες μου να πάρω καλό βαθμό στο μάθημα της φωτογραφίας όταν διαπίστωσα ότι μου είναι αδύνατον να καταρρίψω τις αρχές μου για να τραβήξω ανθρώπους στο δρόμο χωρίς την συγκατάθεση τους. Ο καθηγητής πάλι δεν εκτίμησε καθόλου τη στάση μου και την μετέφρασε ως τεμπελιά.
     
  5. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Απάντηση: Φωτογραφική συμμετοχή...

    Κακό καθηγητή είχες Uther, ώφειλε να σου εξηγήσει πού ζητάς άδεια και πού όχι και κάτω από ποιές προϋποθέσεις, τι ισχύει και τι όχι κλπ κλπ...
     
  6. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Φωτογραφική συμμετοχή...

    Κάκιστο. Αναφέρθηκα όμως σε αρχές και όχι στο νομοθετικό πλαίσιο.
     
  7. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Απάντηση: Φωτογραφική συμμετοχή...

    Oι προσωπικές μας αρχές μπορεί να υπερβαίνουν το όποιο νομοθετικό πλαίσιο.
    Το νομοθετικό πλαίσιο όμως πρέπει να είναι γνωστό για να δούμε αν οι αρχές μας βρίσκονται εντός ή εκτός. Αν δεν το ξέρουμε πώς κρίνουμε?
    Από την άλλη μεριά μην κάνουμε και πολύ απλά πράγματα ντέρμπυ...
    Πολύ κακός καθηγητής, όντως!

    Και για να εξηγηθώ.
    Υπάρχουν φωτογράφοι που ξέρουν πότε να πατάνε το κουμπί.
    Υπάρχουν φωτογράφοι που ξέρουν από φως.
    Υπάρχουν φωτογράφοι που είναι καλοί τεχνικά.
    Υπάρχουν φωτογράφοι που είναι πολύ δημιουργικοί.
    Υπάρχουν φωτογράφοι που είναι καλοί στην επεξεργασία.
    Ο καλός είναι αυτός που τα έχει όλα πάνω από τον μέσο όρο και τουλάχιστον σε ένα ειναι πολύ πολύ καλός.
    Αυτός που διδάσκει χρειάζεται να μπορεί να καταλάβει και να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις όλων και δεν ντρέπεται να ρωταέι για να μαθαίνει και να εξηγεί σε αυτούς που απευθύνεται.
     
  8. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Φωτογραφική συμμετοχή...

    Συμφωνούμε στο δεύτερο μέρος. Εν προκειμένω, το νομοθετικό πλαίσιο υπερβαίνει τις δικές μου αρχές. Εν ολίγοις. Δεν θα φωτογράφιζα κανέναν χωρίς την συγκατάθεση του. Το θεωρώ ανήθικο.
     
  9. heeler

    heeler Regular Member

    Απάντηση: Φωτογραφική συμμετοχή...

    Εχέμυθοι ως προς το "αντικείμενο" που τραβάμε και εξαρτάτε απο το τι υπάρχει μέσα στη φωτογραφία άσχετα αν θέλουμε να δείξουμε κάτι άλλο.
     
  10. Sado_M

    Sado_M Owner of pet kathavra

    Απάντηση: Φωτογραφική συμμετοχή...

    Νομιζω μιλαμε για το ιδιο πραμα, αλλα το εκθετουμαι με διαφορετικες οψεις. Το σιγουρο ειναι οτι η "εχεμυθεια ενος φωτογρφου" και η "εχεμυθεια προς το αντικειμενο" λιγο πολυ ειναι το ιδιο.

    Ομως καθε σκεψι περι εχεμυθειας εχει σχεσι με την ταυτοτητα του αντικειμενου. Οταν η ταυτοτητα του δεν μπορει να προσδιοριστει απο κανεναν πλην του φωτογραφου και του "αντικειμενου", δεν τιθεται συζητησι εχεμυθειας, αλλα ακομα και αν υπηρχε ιχνος σχολιασμου για την εχεμυθεια του φωτογραφου, αυτοματα η υπαρξη εχεμυθειας του εξυπακουεται με τη μη ταυτοποιησι του αντικειμενου.

    Δεν μπορω να επεκτεινω το θεμα εχεμυθειας αλλο, γιατι νομιζω το ερωτημα του νηματος αναφερεται σε κατι διαφορετικο.