Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Χρήση κεφαλαίων γραμμάτων (Split)

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Master DO, στις 19 Μαρτίου 2010.

  1. γε.....ΟΡΓΙΟΣ

    γε.....ΟΡΓΙΟΣ Regular Member

    Απάντηση: Χρήση κεφαλαίων γραμμάτων (Split)

    και μιας και λεγε στίχους
    να πω κάτι κι εγώ
    καιρός να σταματήσουμε
    τα ποστ στο νήμα αυτό

    ό,τι είχαμε να πούμε
    το εξαντλήσαμε
    και σαν σαδομαζόχες
    το βασανίσαμε.

    πάμε ποια παρακάτω
    σε άλλα θέματα
    ζητήσαμε συγνώμες
    για τ' αναθέματα
    .............................
    ποιητής εκ του προχείρου
    έχω τη μορφή του χοίρου
     
  2. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Χρήση κεφαλαίων γραμμάτων (Split)


    Το κείμενό σου ξεχειλίζει από επαναστατικότητα, από αντανακλαστικά και μόνο -ει μη τί άλλο- έτσι κι αλλοιώς θα μ' άρεσε, πόσο μάλλον που λέει και κάποια σωστά πράγματα... Αλλά όχι και "απάξωση" την "απαξίωση", ρε αδερφέ μου!   Παραείναι μαλλιαρή η δημοτική σου...

     
  3. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Χρήση κεφαλαίων γραμμάτων (Split)

    ‘Ό,τι είχα αρχίσει να ανησυχώ μήπως και όλο το ενδιαφέρον είχε επικεντρωθεί
    στις πιστολιές και όλο το υπόλοιπο, δηλαδή οι αιτιάσεις, είχαν παραγραφεί
    από τη μνήμη των αναγνωστών.
    Υπόχρεος λόγιε σύντροφε για την εστίαση στο ζουμί και επιφυλάσσομαι
    να απαντήσω παρά τις έμμετρες –πλέον- αντιρρήσεις του
    «τραβάτε με κι΄ας κλαίω» γε…οργίου.

    Μόνο, αν δεν έχεις αντίρρηση
    θα ήθελα να Μου κάνεις την τιμή
    να προσδιορίσεις τον εαυτό σου
    στο χώρο.
    Εμμένεις στο vanilla male;
    Ούτως ή άλλως θα υποστηρίξω τα όσα κατέθεσα.
    Η απορία Μου είναι περισσότερο εγκυκλοπαιδική.

    Υ.Γ.
    προς dora:
    Δεν Με ψήνεις με τα rep.
    Είσαι υπότροπη για παραβίαση όρων αναστολής.
     
  4. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Χρήση κεφαλαίων γραμμάτων (Split)

    "You must spread some Reputation around before giving it to Master Do again."
     
     
  5. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Χρήση κεφαλαίων γραμμάτων (Split)


    χμμμμμ....
    Εντος κρεββατοκαμαρας προτιμω να κανω τον ναυτη,εχοντας πληροφορησει προηγουμενως την καπετανισσα ποιες δουλειες μ'αρεσει να κανω και ποιες μου πεφτουν βαρειες εως ανυποφορεςΕφ'οσον ληφθουν υπ'οψιν αυτες οι συντεταγμενες στη χαραξη της ροτας ακολουθω προθυμα.Ριξε λιγη κινκυ σως,σβησε με το φετιχ που υποδηλωνει το nick μου και το πιατο ειναι ετοιμο για σερβιρισμα.
    Εκτος κρεββατοκαμαρας παλι,προτιμω να χαρασσω εγω την ροτα ,αφου λαβω υπ'οψιν τις παρατηρησεις της συντροφου μου ασφαλως.
    Αντε βγαλε συμπερασμα τωρα... 

    Υ.Γ ΜΜ,για μια μικρη αποξεση της απαξ(ι)ωσης κανεις ετσι; 
     
  6. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Απάντηση: Χρήση κεφαλαίων γραμμάτων (Split)

    Απείχα από το φόρουμ (και τη χώρα) επί μακρόν. Τις σπάνιες φορές που έμπαινα, η περιέργεια μου παρέμενε ακίνητη. Ειδοποιήθηκα γι αυτό το νήμα με ιμέιλ από κάποιο μέλος. Πέρασα 40 λεπτά διαβάζοντάς το, έκανα και κάποια copy-paste και τα είδα προσεκτικότερα. Τα σκέφτηκα από δω και από κει. Το σύνολο, πάνω από 2 ώρες ενασχόλησης. Αν πω ότι κατάλαβα πλήρως τα επιχειρήματα ένθεν κακείθεν θα είμαι ψεύτης.

    Ας υποθέσουμε ότι είμαι βλάκας (null hypothesis). Ρωτώ, γνησίως:

    @ MasterDo:

    Τελικώς, τα κεφαλαία (φαντάζομαι και το υπόλοιπο τελετουργικό: πληθυντικός, γονατίσματα κ.λπ. ή μήπως είστε επιλεκτικός; ) τα στηρίζετε επειδή έχουν να κάνουν με τη, δημόσια ή μη, διατράνωση της ευθύνης που έχει αναλάβει το Κ μέλος μιας Κ/υ σχέσης; Ή στηρίζουν και ενισχύουν μια γενικότερη παράδοση που μάλιστα προϋπήρχε του ελληνικού(!) BDSM;

    Σε κουλτουρέ βερσιόν: τα στηρίζετε από ρασιοναλισμό ή από την πίστη-αγάπη-ελπίδα ότι αποτελούν (ή θα μπορούσαν να αποτελέσουν, ως τελεστές conditioning) μεσεγγυητές της ορθότητας / πληρότητας μιας BDSM σχέσης;

    @ MindMaster

    Απορρίπτετε τα κεφαλαία (και λοιπό τελετουργικό; ) ως προϋπόθεση σωστού BDSM, επειδή δεν είναι αρκετά; επειδή δεν χρειάζονται τέτοια εχέγγυα; ή επειδή τα χρησιμοποιούν δημοσίως (και) οι κίβδηλοι, άρα με κίβδηλο τρόπο;

    Σε κουλτουρέ βερσιόν: απορρίπτετε τα σημεία (=σύμβολα) ή απορρίπτετε το συμβολίζειν; ιδιωτικοί (και ιδιο-τικοί) συμβολισμοί είναι αποδεκτοί σε μια Κ/υ σχέση;

    @all

    Αν εξαιρέσουμε κάποιους εδώ μέσα που μπορεί να είναι (μεγαλο)αστοί (δλδ. τίποτε ξένους, γιατί στην Ελλάδα, ως γνωστόν, δεν υπήρξε de jure αστική τάξη) θα μπορούσαμε άραγε εμείς που μετέχουμε στο φόρουμ να κάνουμε μη μικροαστικό BDSM; Δλδ. πώς θα 'ταν ; προλεταριακό; κατσαρολο-επαναστατικό; BDSM του μετανάστη; της γενιάς των 700 ευρώ με PC;

    Εικάζω ότι ισχύει το απόφθεγμα:

    "Ο δρόμος προς την αυτογνωσία είναι σπαρμένος με παλούκια. Οψέποτε κουραστείς, κάθεσαι λίγο να ξαποστάσεις"
    (Εμού Τουϊδίου)

    Καλό προσπέρασμα,

    Dream

    PS. Αποδίδω με το γραπτό μόρφωμα "ιδιο-τικός/ή/ό" το λατινικό sui generis.
    PPS. Την δική μου άποψη περί τελετουργικών την έχω καταγράψει προ ετών σε αυτό το φόρουμ.
     
  7. vautrin

    vautrin Contributor

    Re: Απάντηση: Χρήση κεφαλαίων γραμμάτων (Split)

    Chapeau.
     
  8. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Χρήση κεφαλαίων γραμμάτων (Split)

    Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για τη σύγχυση που έχει προκληθεί,
    όχι τόσο αναφορικά με τη διαμάχη μεταξύ «πεζοκεφαλαιολατρών»
    (μάλλον Μόνος Μου αποτελώ αυτή τη συνομοταξία),
    και «πεζοκεφαλαιομάχωνν» (με προεξάρχοντα τον MindMaster),
    όσο σε ό,τι αφορά την έννοια του μικροαστισμού που έχω προσδώσει
    σε διαδεδομένες πτυχές του εξελληνισμένου bdsm.
    Ας Μου αναγνωριστεί τουλάχιστον το ελαφρυντικό
    της ακούσιας αναδοχής του εν λόγω «έπους».

    Είχα πράγματι προειπεί πως θα επανέλθω εμπεριστατωμένα.
    Εξ΄ου και η καθυστέρηση.
    Ας απαντήσω στις δικαιολογημένες απορίες.
    Αναφορικά με το «πεζοκεφαλαιουχικό» ζήτημα
    Είμαι μάλλον επιλεκτικός με την έννοια που προσδίδετε.
    Δεν συμπεριλαμβάνω τις «έσω συμπεριφορές» (γονατίσματα, καβαλικέματα, κ.λ.π.),
    δηλαδή πράξεις που αφορούν το κατ’ ιδίαν μέρος της Κ/υ,
    στις «έξωθεν μαρτυρίες» που αποσκοπούν όντως
    στη δημόσια -αναγνώριση θα έλεγα καλύτερα- της ευθύνης του Κ.
    Και αυτό σωστό.
    Συμπαθάτε Με αλλά προτιμώ την πρώτη Σας version από την κουλτουρέ,
    παρά το ότι Με συγκινεί η επωδός Σας «πίστη-αγάπη-ελπίδα».
    Εδώ φρονώ ότι εάν η ορθότητα/πληρότητα μίας σχέσης Κ/υ
    χρήζει μεσεγγυήσεων οποιουδήποτε είδους και δη «λαβάρων» και «θυρεών»,
    το Έ/έχουμε Α/αμφότεροι απωλέσει το παίγνιον Φίλτατε.
    Επίσης συγχωρήστε την αμάθειά Μου αλλά ο όρος conditioning
    εκτός του ότι Μου θυμίζει διαλεκτική Syrah
    και φλερτάρω με τον πονοκέφαλο,
    Με παραπέμπει περισσότερο σε προϊόντα περιποίησης μαλλιών.

    Η θέση Μου στο ζήτημα έχει κατατεθεί με σαφήνεια στο παρόν «έπος»,
    από την καλή εδώ:
    Και από την ανάποδη εδώ:
    Στη διάθεση οποιουδήποτε εάν κάτι από τα παραπάνω δεν είναι σαφές.

    Κατά τα άλλα έχω ετοιμάσει μία προσωπική προσέγγιση
    στον εξελληνισμό θεσμών.
    Αν και το πόνημα δεν είναι ολοκληρωμένο,
    θα παραθέσω εδώ την άποψή Μου.
    Οφείλω να καταθέσω ξεκάθαρη άποψη.
    Υπάρχει μία ακούσια παγίδα στο συλλογισμό σου σύντροφε.
    Το bdsm δεν αποτελεί κληρονομημένη παράδοση.
    Αποτελεί «εισαγωγή» ενός άλλου τρόπου διαπραγμάτευσης σχέσεων.
    Εάν κάποιος αντιλέγει σε αυτό – και έχει κάθε δικαίωμα –
    τότε δεν χρειάζεται να συνεχίσει την ανάγνωση.
    Για όσους τυχόν συμφωνείτε, συνεχίζω.
    Αφού λοιπόν επιβάλλεται πλέον να ανασκοπήσουμε την παράδοση των Ελλήνων
    στην αφομοίωση εισαγόμενων θεσμών, αυτό και θα πράξω.
    Ιστορικά εμείς οι Έλληνες έχουμε έναν ιδιόμορφο τρόπο
    να αφομοιώνουμε κάθε τι ξενόφερτο.
    Η πλήρης ιστορική τεκμηρίωση αυτού που λέω θα απαιτούσε
    τόμους αναλύσεων, αλλά επειδή οφείλω να στηρίξω την άποψή μου
    θα παραθέσω κάποια παραδείγματα.
    Από ιδρύσεως του νέου Ελληνικού κράτους και για λόγους
    πολύ συγκεκριμένους, οτιδήποτε χρειαστήκαμε να εισάγουμε
    και να αφομοιώσουμε, το προσαρμόσαμε στα μέτρα
    ης ελληνικής νοοτροπίας.
    Θα Μου πείτε λογικό.
    Ναι, ΕΑΝ διαθέταμε,
    πρώτον, αντίστοιχη κουλτούρα να το υποδεχτούμε και να το καλλιεργήσουμε
    και δεύτερον, μία πολύ πιο «ισομερή». «ισόρροπη» διάχυση και κατανομή
    τρόπων δράσης και απολαβής αγαθών προς συνολικότερο όφελος
    της ελληνικής κοινωνίας, κάτι για το οποίο
    δεν μπορεί να μας …κατηγορήσει κανείς ως έθνος (…)
    Με άλλα λόγια, επί του προκειμένου, οτιδήποτε –ειδικά εισαγόμενο –
    εξελληνίσαμε, του αλλάξαμε τα φώτα,
    (με τις όποιες πάντα εξαιρέσεις).
    Από πού να πρωτοξεκινήσει κανείς;
    Από την εκάστοτε διαχείριση της ξένης βοήθειας,
    ξεκινώντας από τα περιβόητα «δάνεια τα Αγγλίας»,
    περνώντας στο σχέδιο Μάρσαλ και καταλήγοντας
    στους καιρούς μας στη διαχείριση των κονδυλίων της Ε.Ε.,
    τα πράγματα έγερναν πάντοτε μονόπατα.
    (Τα «δάνεια της Αγγλίας κατορθώσαμε να τα αποπληρώσουμε
    αισίως στις αρχές της δεκαετίας του…1990,
    τα χρήματα του σχεδίου Μάρσαλ που προορίζονταν
    για την ανακούφιση του χειμασμένου από τον πόλεμο πληθυσμού
    απέκτησαν με τον καιρό το προσωνύμιο «Θαλασσοδάνεια»
    και μας έκαναν υπερήφανους ως Έλληνες αφού επί δεκαετίες
    θαυμάζαμε έμπλεοι δέους τις δυναστείες των διαφόρων
    Ωνάσηδων, Λιβανών, Μποδοσάκηδων, Γουλανδρήδων, Νιάρχων, κ.λ.π.
    να αστράφτουν στο διεθνές τζετ-σετ,
    όσο για τα κονδύλια της Ε.Ε. που απορροφάμε
    με πανευρωπαϊκά αρνητικά ρεκόρ, μας έχουν οδηγήσει πρόσφατα
    να ξαναγράψουμε ιστορία (...)

    Να μιλήσουμε για τον ελληνικό τρόπο εκβιομηχάνισης της χώρας;
    Είχα αναφέρει σε άλλο νήμα προ καιρού την άποψή Μου
    χρησιμοποιώντας για παράδειγμα το εργοστάσιο Θεοχαράκη στο Βόλο.
    Να μιλήσουμε για άλλους θεσμούς;
    Ελληνικός συνδικαλισμός, ας πούμε;
    Ας ρίξουμε μια ματιά στον τρόπο που απεργεί ο Γερμανός
    και στον αντίστοιχο ελληνικό.
    Ας δούμε τις κεφαλές των εργατικών συνομοσπονδιών σήμερα,
    χθες, προχθές και την μετέπειτα «εξέλιξη» τους.
    Αγροτικός συνεταιρισμός μήπως;
    Εδώ έχουμε και μία σχετική παράδοση και κουλτούρα
    από την εποχή των τσιφλικάδων, του Χοϊδά και του Αντύπα.
    Ας δούμε πως κατάντησε και μάλιστα επί «Σοσιαλισμού».
    Θέλετε να μιλήσουμε για τον εξελληνισμό του ίδιου του Σοσιαλισμού;
    Ας γελάσουμε τώρα ‘Ο/όλοι μαζί παρέα…

    Περιέργως πως, κατά την προσωπική Μου άποψη,
    αυτό που διέφυγε κραυγαλέα μέχρι και τη δεκαετία του ’80 από τον κανόνα
    ελληνικής αφομοίωσης ήταν ο Κομμουνισμός.
    Στο συγκεκριμένο πεδίο εφαρμογής, υπήρξε σε μεγάλο βαθμό ακολουθία
    σύμφωνα με το αλλοδαπό πρότυπο που καθοδηγούσε.
    Δεν ξέρω εάν σε αυτό συντέλεσαν κάποια συγκεκριμένα πρόσωπα
    (π.χ. Ιωαννίδης, Ζαχαριάδης, κ.ά.), πλαίσια ή οι ασφυκτικές,
    στεγανές δομές ιδεολογίας και πρακτικής,
    είναι άλλοι αρμοδιότεροι από την Αφεντιά Μου να απαντήσουν,
    πάντως εδώ έχουμε μία λαμπρή εξαίρεση του κανόνα.
    Ανοίγω παρένθεση.
    Η αναγνώριση της συνεπούς αφομοίωσης και συμπόρευσης
    δεν συνεπάγεται πως θεωρώ ότι σταλινίσκοι
    όπως οι προαναφερθέντες μεγαλούργησαν.
    Για να μην παρεξηγούμαι.
    Κλείνω παρένθεση.

    Εν κατακλείδι, πάντα προσωπικά, έχω σοβαρότατες επιφυλάξεις
    περί του τρόπου που εμείς οι Έλληνες, ιστορικά αφομοιώσαμε
    εισαγόμενους θεσμούς εν γένει, άρα και το bdsm
    στην προκειμένη περίπτωση.

    Οφείλω όμως αφού καταχράστηκα ήδη την υπομονή Σ/σας,
    να αποσαφηνίσω και την έννοια που έχω προσδώσει
    στον μικροαστισμό στο εξελληνισμένο bdsm.
    Θεωρώ (και πράττω) ένα μη μικροαστικό
    (ουδόλως σχετιζόμενο με το «μικροαστικό» αντίθετο το «μεγαλοαστικό») bdsm
    αυτό που αρχικά δεν υπακούει στους κανόνες του αγελαίου life style
    και του τηλεοπτικού τρόπου σκέψης και δράσης
    τα οποία μαστίζουν τη νεοελληνική κοινωνία.
    Θεωρώ και πράττω ένα bdsm όπως το σκιαγράφησα προ ημερών
    στο νήμα «Η μοναξία του s στο Μ/s»:
    Θεωρώ μικροαστική νοοτροπία και πρακτική –για παράδειγμα-
    ότι ένα μέλος Σας ειδοποίησε αγαπητέ DremMaster
    για ένα νήμα που υπάκουσε στους κανόνες τηλεθέασης
    της αγελαίας life style αγοράς, δηλαδή «έκοψε εισιτήρια»
    και «έκανε νούμερα τηλεθέασης», ενώ δεν βρέθηκε κανένα μέλος
    να Σας ειδοποιήσει για το νήμα
    « Το ξέρεις οτι ανήκεις στο Bdsm ως Σαδιστης η Κυριαρχος όταν...»,
    που ενώ θίγει ένα κεφαλαιώδες ζήτημα που Μ/μας θέτει Ό/όλους
    όσους διαπραγματευόμαστε τη διαστροφή απέναντι
    στον ψυχιατρικό καθρέφτη της ψυχής Μ/μας,
    εντούτοις απαξιώθηκε και πάτωσε στα μηχανάκια της AGB του παρόντος…ιδεοδρομίου(…).
    Θεωρώ μικροαστισμό φαιδρού επιπέδου, καρμπονιζέ επίχρισμα τηλοψίας,
    διαπραγματεύσεις τύπου «πες μου το Μάστερ σου να σου πω ποιος είσαι»,
    Θεωρώ μικροαστική την αντίληψη πως όλες οι σχέσεις
    διαπραγματεύονται υποχρεωτικά το συναίσθημα,
    άρα θα βάλουμε παντού ρομάντσο ,
    άρα για ό,τι και να ήρθες εδώ, κάτσε να τις φας και να στον βάλω.
    Θεωρώ εισπήδηση του vanilla τηλεοπτικού life style
    τον τρόπο με τον οποίο γίνεται προσεταιρισμός κάθε υποψιασμένου
    ή ανύποπτου νεοεισερχόμενου με απώτερο σκοπό τη συνουσία.
    Θεωρώ, θεωρώ….

    Δυστυχώς, η τηλεοπτική αγορά φτιάχνεται από μεγαλοαστούς
    για τους μικροαστούς.
    Οι μεγαλοαστοί δεν βλέπουν τηλεόραση, απλώς την κατασκευάζουν.
    Γι’ αυτό και η τηλεόραση –θεωρώ- πρέπει να αποβληθεί σαν τρόπος σκέψης
    από το bdsm.
    Κυρίαρχοι με νοοτροπία Χατζηνικολάου
    και υποτακτικές με γούστα Μενεγάκη δεν είναι BDSM.

    "Ο δρόμος προς την αυτογνωσία είναι σπαρμένος με παλούκια. Οψέποτε κουραστείς, κάθεσαι λίγο να ξαποστάσεις" (DreamMaster)[/I]
    Προσυπογράφω.
     
  9. Emma

    Emma Contributor

    Re: Απάντηση: Χρήση κεφαλαίων γραμμάτων (Split)

    Aχμμ... excuse me, αλλά πόθεν συναίσθημα (ή/και διαπραγμάτευσή του) = ρομάντζο απαραίτητα;
     
  10. γε.....ΟΡΓΙΟΣ

    γε.....ΟΡΓΙΟΣ Regular Member

    Απάντηση: Χρήση κεφαλαίων γραμμάτων (Split)

    όχι δεν είναι ρομάντζο. οικογενειακός θησαυρός είναι. η χοντρή και ο ζαχαρίας, συναρτήσει των βαρελοφρόνων. για όσους θυμούνται
     
  11. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Δηλαδή τα συναισθήματα είναι για την πλέμπα; τότε η ελίτ τι είναι αναίσθητη;

     
  12. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Χρήση κεφαλαίων γραμμάτων (Split)

    Μπορεί να συμβαίνει το αντίθετο και τα συναισθήματα να απαντώνται στους πλέον συνειδητοποιημένους.

    Η επίκληση των συναισθημάτων είναι kitsch. Vanilla kitsch...