Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ψυχοσύνθεση

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Nickname, στις 12 Δεκεμβρίου 2021.

  1. Seras Victoria

    Seras Victoria "Play stupid games, win stupid prizes" Contributor

    Μου αρέσεις πολύ, το δηλώνω.  
     
  2. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις επάνω στο ποιοί παράγοντες -και σε ποιό βαθμό- έπαιξαν ρόλο στο να γίνει ένα Κ, Κ, και ένα υ, υ, χωρίς να έχουν καταλήξει, ιδιαίτερα, σε συμπεράσματα, κάτι λογικό καθώς το ερώτημα αφορά ένα ζήτημα τόσο γενικό και πολύπλευρο όσο η, εν γένει, κατανόηση της ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης. Φρονώ πως είναι ακόμη πιο πολύπλοκο και δυσπρόσιτο το να εξεταστεί -πόσο μάλλον να καταλήξει, κιόλας, σε συγκεκριμένους παράγοντες- γιατί ένα υ είναι δυναμικό, κοινωνικά, ενώ ένα άλλο όχι...

    Φυσικά και μπορεί, αν και το σεξουαλική, επαναλαμβάνω, σίγουρα δεν καλύπτει όλες τις περιπτώσεις, τουλάχιστον, σίγουρα όχι, το D/s και M/s. Θα είχε, ίσως, περισσότερο νόημα να ερωτηθεί το εάν μπορεί η προσωπική, επαγγελματική, μας συμπεριφορά να είναι διαφορετική από την σεξουαλική σε scene based σχετισμούς, όπως s/m sessions & T/b ή, αντίστοιχα, εάν μπορεί η προσωπική, επαγγελματική, μας συμπεριφορά να είναι διαφορετική από την συμπεριφορά μέσα σε μία D/s και M/s θέση, όπου το σεξουαλικό αποτελεί τμήμα -και σίγουρα όχι τον πυλώνα- του εν λόγω σχετισμού, σε κάποιες δε περιπτώσεις μπορεί και να απουσιάζει.

    Έχω συναντήσει υ/σ τα οποία, κοινωνικά/επαγγελματικά είναι δυναμικά. Το "αντιδραστικά" δεν συγκαταλέγεται, καθώς, θα έλεγα, είναι γνώρισμα κάποιων ειδών υποτακτικότητας, η οποία εμφανίζεται και μέσα στην Κ/υ, στα αρχικά βήματα, τουλάχιστον. Έτσι, λοιπόν, έχω συναντήσει υ, τα οποία, εκτός Κ/υ, θα βγάλουν νύχια απέναντι σε κάθε επιβολή και δεσποτική αντιμετώπιση, όπως έχω γνωρίσει και υ που σε αντίστοιχες καταστάσεις θα το αποδεχτούν παθητικά.
    Ως γενική συμπεριφορά, επίσης, πέρα από το πως αντιδρά σε εξωτερικά αίτια, δεν είναι ασύνηθες -το αντίθετο μάλιστα- ένα υ να είναι δυναμικό/δραστήριο/ηγετικό στην κοινωνική/επαγγελματική του ζωή. Και σε πολλές από αυτές τις περιπτώσεις, η υποταγή αναφέρεται από τα ίδια τα υ ως αντιστάθμισμα της συμπεριφοράς αυτής, όπως, και εδώ μέσα, έχει γραφεί αρκετές φορές.

    Στην περίπτωση των σ, τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Έχουν περάσει από τα χέρια μου σ τα οποία καύλωναν σε όποια επιβολή από το κοινωνικό/εργασιακό τους περιβάλλον ή, απλά, ένιωθαν όμορφα και βυθισμένα χωρίς σεξουαλική διέγερση. Όπως, επίσης, σ τα οποία ένιωθαν άβολα, αντιδρούσαν και επαναστατούσαν απέναντι σε κάτι τέτοιο, νιώθωντας, όμως, άβολα και αναποφάσιστα όσον αφορά το πως θα διαχειριστούν, από μόνα τους, την αντίδρασή τους αυτή. Όλα, φυσικά, έχουν τα όριά τους, γι αυτό και υπάρχουν φορές που το σ θα σταθεί στα πόδια του και θα στείλει τον άλλον στον γεροδιάολο, χωρίς δισταγμό ή δυσκολία.
    Όσον αφορά την δυναμικότητα, πρωτοβουλία και, -γιατί όχι- ηγετικό ρόλο, τα σ μπορούν, κάλλιστα, να ταιριάξουν με αυτά τα στοιχεία. Με μια "μικρή" προϋπόθεση, όμως. Μπορούν να οδηγήσουν την δουλειά, την οικογένεια, το εργασιακό τους περιβάλλον όταν έχουν στόχο. Κάτι σαν... τασκ, ένα πράμα. Όταν πιστέψουν πως αυτό χρειάζεται να γίνει, θα αναλάβουν τα ηνία. Υπηρετούν, όμως. Δεν εξουσιάζουν για την πάρτη τους. Γι αυτό και πολλές φορές, τα εύσημα δεν τα αφορούν σε αντίθεση με τα εύσημα του Αφεντικού στην θέση. Υπηρετούν, δεν εξουσιάζουν, γι αυτό και δεν είναι τυχαίο πως χαρακτηρίζω την εργασία του σκλαβιού μου (στην οποία είναι δυναμικότατο) ως τον δεύτερό του... Κ!




    Το "προχωρούν" δεν είχε την έννοια του "που δύνανται να φτάσουν", αλλά του "που, ήδη, περπατάνε".
    Και πάλι, για το πρόβλημα που δημιουργείται από τον περιορισμό στο σεξουαλικό κομμάτι, η απάντησή μου καλύπτεται από την προηγούμενη παράγραφο...
     
  3. mystique

    mystique Owned Premium Member Contributor

      
     
  4. kinvara

    kinvara Δική Του Contributor

    Θα ήταν ενδιαφέρον να καταθέσετε τον λόγο ή τους λόγους για τους οποίους πιστεύετε το παραπάνω.
    Επί του θέματος, πιστεύω ότι η σεξουαλικότητα αποτελεί τμήμα της προσωπικότητάς μας και πως δεν γίνεται διαφορετικά διότι πρόκειται για έννοιες συνυφασμένες.

    Η δυναμικότητα στην κοινωνική και επαγγελματική ζωή των υ δεν συνεπάγεται ότι η προσωπικότητά τους διαφέρει από την σεξουαλική τους ζωή. Παρεπιπτόντως ένα υ δεν είναι υ στην σεξουαλική του ζωή. Είναι υ στον Κ που ορίζει όχι μόνο την σεξουαλικότητά του αλλά και τη ζωή του όλη, ή σχεδόν όλη ή μέχρι εκεί που ....
    Επίσης η δυναμικότητα δεν αποτελεί πάντα χαρακτηριστικό των Κ ως προσωπικότητα ούτε των υ. Έχω δει μαλθακούς Κ στην κοινωνική τους ζωή να καταφέρνουν με κάποιον τρόπο να εξουσιάζουν το υ τους και τόσο δυναμικά όσο και μαλθακά υ στην επαγγελματική και κοινωνική τους ζωή.
    Δεν είμαι από αυτές που θεωρούν τον δυναμισμό αντίβαρο στην υποταγή. Η υποταγή έρχεται εκεί που είναι να έρθει και όσο πιο φυσικά έρθει τόσο το καλύτερο. Έρχεται στον Έναν. Γιατί βγαίνει, γιατί εκφράζεται καλύτερα, γιατί υπάρχει η κατάλληλη ώσμωση γιατί κάτι Του αναγνώρισε γιατι....... η ζωή του υ συνεχίζει να εξελίσσεται και το ίδιο να λειτουργεί με τον τρόπο που λειτουργούσε πάντα και με τις όποιες αλλαγές κάνει ο Κ πλέον αν επέμβει.
    Επίσης -καθαρά προσωπική τοποθέτηση που πηγάζει από το βίωμα- στην κοινωνική μου ζωή έμαθα να λειτουργώ δυναμικά επειδή έτσι έκρινα κάποτε πως πρέπει να κάνω. Και νομίζω καλώς το έκρινα. Και εξελίχθηκα. Και κατάλαβα. Και έμαθα και συνεχίζω να μαθαίνω. Στην προσωπική μου ζωή δεν έχω λόγο να -πρέπει- αν αναγνωρίσω ότι κάποιος μπορεί να με κυριαρχήσει. Δεν έχω λόγο να -πρέπει- αν νιώσω και μου βγει ότι μπορώ να αφεθώ. Δεν είναι ανταγωνισμός.
    Τα πρέπει και οι υποχρεώσεις μας απέναντι στον εαυτό μας κυρίως την κοινωνική και επαγγελματική ζωή δεν μπορει να επιβάλλονται και στους ανθρωπους που αφήνουμε να εισέλθουν στην comfort zone μας και στη ζωή μας πιο βαθιά και ουσιαστικά, κι αυτό φυσικά αν και εφόσον υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που το επιτρέπουν.

    Νομίζω πως είναι ήδη ξεκάθαρο ότι ναι έχει.

    Κι αυτά απαντήθηκαν παραπάνω.
     
    Last edited: 12 Δεκεμβρίου 2021
  5. lexy

    lexy .ti.va.

    @Mystique
    διευκρινιστικά, το παραδίδω το είναι μου, το όλο μου σε Εκείνον που με έχει, σε καμία περίπτωση δεν τον κάνουν δεκανίκι ή συνιστά μετάθεση ευθυνών.

    Αυτό που εννοούσα είναι ότι αυτός είναι ο δικός μου τρόπος - το σχετιζεσθαι ασύμμετρα - ώστε να νοιώθω ελεύθερη.
     
  6. lexy

    lexy .ti.va.


    Να γράψετε ένα κείμενο 500 λέξεων όπου θα περιγράφετε τον εαυτό σας. Θα σας απαντήσετε μόνη στις ερωτήσεις σας.

     
     
  7. Nickname

    Nickname Όμορφος, έξυπνος και μετριόφρων Contributor

    Αν κι έχω βασίσει τις ερωτήσεις στη διαφορά μεταξύ κοινωνικής/επαγγελματικής συμπεριφοράς και σεξουαλικότητας, επαναδιατυπώνω.
    Πιστεύω ότι η κοινωνική/επαγγελματική συμπεριφορά δεν συνεπάγεται σεξουαλική συμπεριφορά ίδιας κατεύθυνσης.
    Κατέληξα σε αυτό το συμπέρασμα όχι εξαιτίας βαθυστόχαστων αναλύσεων αλλά βασιζόμενος στην παρατήρηση.

    Θα μπορούσατε να το εξηγήσετε αυτό;

    Αυτό μου κάνει εντύπωση. Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς εννοείτε μαλθακός στην κοινωνική ζωή αλλά δεν θα μπορούσα να κατανοήσω πως η μαλθακότητα μπορεί να αναγνωριστεί ως ισχύς
     
  8. tithon

    tithon Contributor

    αν συμφωνήσουμε στο τι περιγράφουμε ως προσωπικότητα και τι ως σεξουαλικότητα, ίσως βρούμε ομοιότητες και διαφορές.


    η επένδυση και η αναζήτηση επιβεβαίωσης στην επαγγελματική ζωή, είναι μιά επιλογή. η ανταπόκριση στην επαγγελματική ζωή είναι άλλη, διαφορετική επιλογή. η σύγχυση συμπεριφορών στην επαγγελματική και ιδιωτική ζωή είναι δουλειά ειδικού  
    η «επιτυχία» είναι μιά συγκεκριμένη εξιδανίκευση. μιάς μορφής σύγχυση παράγεται (ήδη απ τον 17ο αιώνα, τουλάχιστον) όταν μεταφέρουμε πρότυπα απ την επαγγελματική ζωή στην ιδιωτική.
    μιά χαρά «επιτυχία» απολαμβάνει το υποτακτικό που είναι από κάτω, κι ας είναι ακατανόητο αυτό στον «ανταγωνιστικό» μαρκετίστα.


    υγ: είναι αδιανόητο να σκοτώνει 4 γαζέλες, με δυναμισμό και βία, με τόσο αίμα, με τόση χαρά, χωρίς οίκτο, και να κάθεται να την γαμάει ο άλλος δαγκώνοντας τον λαιμό της και πατώντας το κεφάλι της, και να της αρέσει κιόλας, και να τον γλείφει ασταμάτητα.
    υγ2: επιτυχία είναι και να σε γαμάνε. απ αυτό το σημείο προκύπτει η σύγχυση.
     
  9. kinvara

    kinvara Δική Του Contributor

    Είναι σαφές αυτό αλλά μιας και το λέτε πιο ξεκάθαρα ίσως θα έπρεπε το νήμα να τεθεί ως προβληματισμός στο thread sex & σχέσεις αντι για το bdsm discussion.
    Όχι δεν συνεπάγεται. Αλλά άλλο το ότι δεν συνεπάγεται απαραίτητα και άλλο το :

    Η κοινωνική και επαγγελματική μας συμπεριφορά είναι πάντα ίδια; η σεξουαλική; Δεν ολοκληρώνουν όλα αυτά το κομμάτι της προσωπικότητάς μας; Πως θα ήταν η προσωπικότητα εάν έλειπε η σεξουαλικότητα; εαν έλειπε ο επαγγελματισμός ή η κοινωνική συμπεριφορά με τα θετικά και αρνητικά που την περιβάλουν;
    Αυτό που λέω είναι πως δεν μπορούμε να διαχωρίσουμε την σεξουαλικότητά μας σα να είμαστε κάποιος άλλος. Είμαστε εμείς. Μας συμπληρώνει, ολοκληρώνει τα κομμάτια του παζλ που ονομάζεται προσωπικότητα.


    Βεβαίως. Αν και νομίζω ότι επαναλαμβάνομαι.
    Ισχυριστήκατε στο αρχικό σας ποστ ότι η προσωπικότητα δεν έχει να κάνει με την σεξουαλικότητα και σας λέω ότι ένα δυναμικό υ στον επαγγελματικό τομέα δεν συνεπάγεται πως δεν είναι δυναμικό και στην σεξουαλική του έκφραση. Ακόμη και να ανήκει ακόμη και να ακολουθεί και να υπηρετεί πιστά μπορεί να το κάνει με απίστευτο δυναμισμό. Βέβαια καταλαβαίνετε ότι στην περίπτωση του ανήκειν όλα ή σχεδόν όλα είναι κατά την επιθυμία Του και αυτό δεν αποτυπώνει την ίδια την σεξουαλικότα του αλλα το δημιούργημά Του.


    Δε ξέρω τι ακριβώς σας κάνει εντύπωση.
    Σαφώς και δεν δύναται η μαλθακότητα να αναγνωριστεί ως ισχύς. Δεν είπα κάτι τέτοιο.
    Αναγνωρίζονται προφανώς άλλα πράγματα. Το αν αξίζουν αν αποτελούν ικανή συνθήκη για να κυριαρχήσει κάποιος εξαρτώνται από την δύναμη της υποταγής εαν υπάρχει και φυσικά τα δείχνει όλα αυτός ο αλήτης ο χρόνος.
     
    Last edited: 13 Δεκεμβρίου 2021
  10. Nickname

    Nickname Όμορφος, έξυπνος και μετριόφρων Contributor

    Όπως;
     
  11. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Προσπαθώντας να φτιάξω ένα σχήμα στο μυαλό μου, σκεφτόμουν ότι δεν είμαι ένας εαυτός αλλά πολλοί/πολλαπλοί. Χρειάστηκε να περάσουν κάποια χρόνια που έστιβα το κεφάλι μου - και μια Άνωθεν παρέμβαση για να είμαι ειλικρινής   - για να δω το σχήμα πιο καθαρά: είμαι ένας συνολικός εαυτός, που όμως έχει όψεις. Και οι όψεις αυτές φαίνονται αλλά και κοιτάνε διαφορετικές εκφάνσεις της ζωής. Είναι όλοι εγώ, σε ένα αδιαίρετο και φυσικά αλληλεξαρτώμενο όλον. Και αν έστω και μια όψη ήταν διαφορετική, τίποτα δεν θα ήταν το ίδιο, ούτε στις άλλες, ούτε στο όλον.
    Οι όποιες αντιφάσεις, φαίνονται και βιώνονται ως τέτοιες, στο μέτρο που δεν υπάρχει (αυτο) αποδοχή και πλήρης εποπτεία των όψεων από το "ολικό εγώ".

    Γιατί είναι άλλη όψη.
    Και είναι άλλα τα ζητούμενα από την σεξουαλική, κοινωνική, επαγγελματική μας ζωή.
    Και γιατί δεν αφορούν όλα τους πάντες. Και δεν χρειάζεται να τα γνωρίζουν και να τους αποκαλύπτονται  
    Δεν αφορά τους συναδέλφους πώς μου αρέσει το κρεβάτι, ούτε πώς Ερωτεύομαι.
    Ούτε τους φίλους μου πού και πώς βάζω τα όρια στην εργασιακή μου σύμβαση.
    Μόνη διαφορά στην περίπτωση των υ, είναι, κατά την προσωπική μου εμπειρία, ότι όλα, όλες οι όψεις, όλοι οι... εαυτοί, μπαίνουν υπό την εποπτεία του Ενός  
     
  12. sapfw

    sapfw out of order Contributor

    προσωπικές θεωρήσεις/εκτιμήσεις

    η σεξουαλικότητα είναι κομμάτι της προσωπικότητας
    εξαρτάται... αν οι κεραίες μας αντιληφθούν Ισχύ στον άλλον ή όχι... το πώς θα χειριστούμε αυτή την αντίληψη είναι θέμα προσωπικότητας (κομμάτι της οποίας είναι οι σεξουαλικότητα και οι προτιμήσεις μας)
    το ένστικτο της επιβίωσης