Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

η Εκμετάλευση

Συζήτηση στο φόρουμ 'Γυναικεία Κυριαρχία' που ξεκίνησε από το μέλος latexduck, στις 13 Ιουνίου 2005.

  1. latexduck

    latexduck Contributor

    Πρίν κάμποσο καιρό είχα γνωρίσει κάποια Domme ...
    Αυτή μου ζητούσε να της κάνω διάφορες ευκολίες όπως να της βρίσκω κάποια τηλέφωνα ή να την βοηθάω γενικά στο νέτ...
    Τα είχαμε πεί απο κοντά ΜΟΝΟ μία φορά ...
    Πιστεύω ότι είναι εκμετάλευση και ότι δεν ανήκει στο χώρο αυτή η Κυρία...
    Τι λέτε...
    Είναι στα πλαίσια του παιχνιδιού ή είναι απλά εκμετάλευση?
     
  2. Konstantinos

    Konstantinos Staff Member

    Και εγώ συμφωνώ. Σε κάθε είδους σχέση πρέπει και οι δύο να παίρνουν και να δίνουν, όχι μόνο να δίνουν. Μάλλον η κυρία έψαχνε κορόιδο όχι sub
     
  3. carissa[L_T]

    carissa[L_T] Contributor

    Να αρχήσω με τα γνωστά... δεν υπάρχουν θύτες χωρίς θύματα... και... μεγάλα παιδιά είμαστε και υπεύθυνα για τις επιλογές μας...
    Πολλοί και πολλές εκείνοι που θα θελήσουν να εκμεταλευτούν καταστάσεις. Στο χέρι μας να μην το επιτρέψουμε.
     
  4. little_slut[PieR]

    little_slut[PieR] Regular Member

    Κι εγώ συμφωνώ. Καθαρή εκμετάλλευση είναι. Τώρα θα μου πείτε βρίσκει και τα κάνει. Ακόμα μια φορά αποδεικνύεται ότι αρκετοί υποτακτικοί ακόμα δεν γνωρίζουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους με αποτέλεσμα να πέφτουν θύματα εκμετάλλευσης από άτομα που κινούνται στο χώρο με δόλιους σκοπούς. Καθήκον όλων μας πιστεύω είναι να καταγγέλουμε τέτοια άτομα για να προστατεύουμε τους υπόλοιπους ακόμα και εμάς τους ίδιους.
     
  5. τασος0

    τασος0 Regular Member

    εγω ειχα μια εμπειρια με μια domme σε εισαγωγικα η οποια μπαινει στο chat..την ξερουν αρκετα ατομα..ζητουσε καρτες για το κινητο αρνηθηκα βεβαια και μαλιστα μαλωσαμε...στο room...ομως ενας slave την υπερασπιζοταν με μανια.επομενως αφου βρισκουν κοροιδα καλα κανουν εγω μπορει να ειμαι slave alla oxi βλακας...γιατι μερικα ατομα θεωρουν τους slave κατωτερα ατομα γενικα κ εκτος bdsm kai υποτιμουν την νοημοσυνη μας μαλλον.ετυχε σε συζητηση στο ροομ να λεει καποια στιγμη εε φυσικα αφου εισαι slave τι περιμενεις...και δεν μιλουσαν για bdsm
     
  6. mallonksero gia poia Mistress les apo edo mesa...prin ligo kairo eixa 2-3empeiries apo konta mazi tis.ki emena mou eixe zitisei arxika 1kartoula(5eyro)kai de tis to arnithika.epeidi eixa tin eykairia na tin gnoriso kalytera,den einai "ekmetalleytria".den tin yperaspizomai opos tha nomizete,apla leo ti gnomi mou.eksallou POTE den apaitise na tis paro karta.episis einai kairo sto xoro kai einai alithini afentra.nomizo oti einai meros tou "paixnidiou" ki emena me ikanopoiise para polu ayti i apli kinisi.sigoura omos kykloforoun polloi/polles pou einai katharmata kai prepei na exoume anoikta ta matia mas.i ypervoli kai o fanatismos pote den odigisan mprosta tin anthropotita.sorry gia ta "greeklish",exo provlima me ta windows mou.[hr]oso gia to gegonos sto chatroom file mou,to katadikazo,den einai fraseis aytes pou prepei na legontai se 1 sklavo.ektos ki an itan apotelesma tis kavlas tis stigmis(oxi oti sygxoreitai...)alla tetoia legontai kamia fora se akraies katastaseis....filika...
     
  7. Konstantinos

    Konstantinos Staff Member

    Δεν μας ενδιαφέρει τι γίνεται στα "chat" rooms ούτε θέλω να συνεχιστεί η συζήτηση για το συγκεκριμένο άτομο. Αν ξανααναφερθεί κάτι θα αναγκαστώ να κλείσω το thread. Συνέχιστε την συζήτηση χωρίς να "δείχνετε" πρόσωπα που δεν βρίσκονται εδώ να υπερασπιστούν τον εαυτό τους, άσχετα με το αν έχουν δίκιο ή άδικο.
     
  8. ipakouos

    ipakouos Regular Member

    νομίζω πως είναι πολύ λεπτά τα όρια που μπορεί να περάσει μια σχέση σε εκμετάλλευση. Επίσης αυτό μπορεί να συμβεί σε κάθε σχέση και όχι μόνο σε BDSM. Άνετα μπορεί κάποιος/α να εκμεταλλευτεί τον έρωτα του άλλου.

    Όσο αφορά τους subs/slaves σίγουρα είναι πολύ πιο εύκολο να πέσουν θύματα λόγω της ανάγκης που νοιώθουν να εκφράσουν και να ζήσουν το πάθος τους. Ένα πολύ μεγάλο <όπλο> είναι η γνώση του εαυτού μας και φυσικά η γνώση του τι ψάχνουμε. Αυτό φυσικά απαιτεί πολύ μεγάλη υπομονή και ψάξιμο. Το screennig δεν πρέπει να γίνετε μόνο από την μεριά των Mistresses/Masters αλλά και από τους subs/slaves. Φυσικά αυτό από την μεριά μας πρέπει να γίνετε πολύ πιο διακριτικά έτσι ώστε να μην Νοιώσουν Προσβεβλημένοι . Επίσης, όπως έχει αναφερθεί , δεν υπάρχουν θύτες αν δεν υπάρχουν θύματα.

    Όσο αφορά για την συγκεκριμένη περίπτωση που έχει θέσει ο Jim Jailor, δεν νομίζω πως τα στοιχεία που δίνει είναι αρκετά για να πούμε ότι υπάρχει εκμετάλλευση.
    Μήπως ονομάζουμε εκμετάλλευση την περίπτωση όπου τελικά αυτά που γίνονται σε μια σχέση δεν είναι αυτά που είχαμε φαντασιωθεί. Με αυτό λοιπόν θέλω να πω ότι αν εμείς αποφασίσουμε να μπούμε σε μια σχέση, θα πρέπει να γνωρίζουμε τον λόγο που μπήκαμε διότι πολύ απλά Η Κυρία Στην Οποία αναφαίρετε ο Jim Jailor, ίσως (και λέω ίσως) να ζούσε την φαντασίωση Της και να μην επρόκειτο για εκμετάλλευση. Ίσως πάλι, όντως να επρόκειτο για καθαρή εκμετάλλευση και να το κάνει συστηματικά

    ipakouos
     
  9. sakiss3000

    sakiss3000 Regular Member

    ΄΄Δεν υπάρχουν θύτες αν δεν υπάρχουν θύματα.΄΄
    δηλαδή θεωρείται αυτονόητο ότι αν κάποιος γίνεται εύκολα θύμα, θα εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία για να γίνουμε θύτες του. δηλαδή εξ ορισμού είμαστε θύτες κι όποιος δεν πρόσεχε καλά να πάθει, και την αποδεχόμαστε αυτή την κατάσταση. άρα φταίει το θύμα, και για να μην γινόταν θύμα ας πυροβολούσε πριν ρωτήσει. Πολύ ισοπεδωτικό μου φαίνεται το παραπάνω σλόγκαν κι αν μας γίνει τρόπος ζωής θα καταντήσουμε πρώτα να πυροβολούμε και μετά να ρωτάμε (αν έχουμε τη διάθεση και τότε).

    Διαφωνώ με την απαλλαγή των θυτών και την ενοχοποίηση των θυμάτων, εκτός από την περίπτωση που κάποιος μετατρέπεται σε θύτης επειδή έπρεπε να αντιμετωπίσει το θύτη του.
    εδώ σε θέλω άνθρωπε ον ανώτερο. Να σου έχει γυρισμένη την πλάτη να μπορείς πανεύκολα να του ρίξεις και να μην το κάνεις. να μπορείς πανεύκολα να εκμεταλλευτείς κάποιον και να μην το κάνεις. Το να μην εκμεταλλεύεσαι κάποιον επειδή δεν σου δίνει την ευκαιρία, είναι έντιμη συμπεριφορά αλλά όχι έντιμος χαρακτήρας.
    Αλίμονο στους ηθικούς που είναι ηθικοί επειδή δεν μπορούν να είναι ανήθικοι.
     
  10. carissa[L_T]

    carissa[L_T] Contributor

    Τα συμπεράσματα σου sakiss3000 σχετικά με το τι θεωρώ τα βρίσκω κάπως αυθαίρετα αλλά έχεις ένα δίκιο. Επικεντρώθηκα στην ευκολία που ρίχνουμε την ευθύνη στο θύτη και στο γεγονός πως πολλοί να μην πω οι περισσότεροι δεν χρησιμοποιούμε την κρίση μας προς χάρην των θέλω μας ή έστω αναγκών μας. Είναι αλήθεια πως πολλές φορές μας εκμεταλεύονται βασιζόμενοι στην έλειψη εμπειρίας μας, στην συναισθηματική μας φόρτιση, όταν τελος πάντων είμαστε πιο ευάλωτοι. Πολλές φορές όμως η εκμεταλευση είναι επαναλλαμβανόμενη που σημαίνει πως από ένα σημείο και μετά ή είμαστε πολύ ηλίθιοι ή μας αρέσει να το παίζουμε θύματα. Στην πρώτη περίπτωση υπάρχει και πάλι το ακαταλόγιστο του θυματος, στην δεύτερη .. περι ορέξεως τελικά....
    Σιγουρα ο θύτης δεν έχει το ακαταλόγιστο, σαφώς και δεν δέχομαι πως είναι σωστο να εκμεταλευόμαστε την οποιαδήποτε είδους αδυναμία του άλλου (εκτός αν είναι για να εισπράξουμε κανενα χάδι) αλλά επειδή ο χώρος μας είναι επικίνδυνος, σωματικά και συναισθηματικά προτιμώ να είμαι αυστηρή με την ευκολία μας και την ευπιστία μας παρά να βλέπω ανθρώπους να πληρώνουν ακριβά τις ανάγκες τους.
     
  11. sakiss3000

    sakiss3000 Regular Member

    Αυτό το σλόγκαν το έχω ακούσει πάρα πολλές φορές στη ζωή μου και ότι είπα δεν το είπα ειδικά για σένα. γι αυτό και έγραψα θεωρείται κι θεωρείτε. Εχω διαφωνήσει όσες φορές το άκουσα, κι όταν έγραφα το προηγούμενο κείμενο είχα κατά νου ότι μεγάλη μερίδα ανθρώπων πιστεύει στη θεωρία ότι φταίχτης είναι πάντα το θύμα, επειδή επιτρέπει στο θύτη να δρα έτσι, αφού στο χέρι του καθενός είναι να μην επιτρέπει να τον εκμεταλλεύονται. Όπως πχ ότι αν βάλει κάποιος το χέρι του στη τσέπη μου και μου κλέψει τα λεφτά δεν φταίει αυτός αλλά εγώ που δεν φρόντισα ή δεν κατάφερα να προσέχω όσο χρειάζονταν.

    Το θύμα μπορεί να φταίει μόνο με την έννοια ότι ενώ ξέρει ότι υπάρχουν θύτες δεν παίρνει τα μέτρα του. όχι όμως με την έννοια ότι ευθύνεται, ευθύνεται μόνο ο θύτης.
     
  12. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    σακης θα διαφωνήσω χρησιμοποιόντας ενα αποσπασμα απο τον Προφήτη του Gibran...

    Και θα πω ακόμα, παρ' όλο πού ή λέξη μπορεί να είναι βαριά για την καρδιά σας:
    Ό δολοφονημένος δεν είναι χωρίς ευθύνη για το θάνατο του, κι ο ληστεμένος φταίει κι ο Ίδιος για το λήστεμά του.
    Οι δίκαιοι δεν είναι αθώοι για τις πράξεις των πονηρών,
    Κι εκείνος με τα καθαρά χέρια δεν είναι ανεύθυνος για τις πράξεις του κακούργου.
    Ναι, ο ένοχος είναι πολλές φορές το θύμα του κακοποιημένου.
    Κι ακόμα πιο συχνά ο καταδικασμένος είναι εκείνος πού κουβαλά το φορτίο για λογαριασμό των αθώων και των ακατάκριτων.
    Δεν μπορείτε νά ξεχωρίσετε τον δίκαιο από τον άδικο και τον καλό από τον πονηρό,
    Γιατί κι Οι δυο στέκονται μαζί μπροστά στο πρόσωπο του ήλιου καθώς ή μαύρη και ή άσπρη κλωστή υφαίνονται μαζί.
    Κι όταν ή μαύρη κλωστή σπάζει, ο υφαντουργός θα προσέξει όλο το ύφασμα, και θα εξετάσει επίσης και τον αργαλειό.
    Αν κάποιος από σας φέρει μπροστά στη δικαιοσύνη την άπιστη σύζυγο,
    θα πρέπει επίσης νά ζυγίσει την καρδιά του συζύγου της στη ζυγαριά, και νά μετρήσει την ψυχή του με μέτρα.
    Και αυτός πού θα καταδίκαζε σε μαστίγωμα τον αδικητή, θα πρέπει νά ερευνήσει και την ψυχή του αδικημένου.
    Αν κάποιος από σας θα ήθελε νά τιμωρήσει στο όνομα της δικαιοσύνης και νά κατεβάσει το τσεκούρι πάνω στο κακό δέντρο, θα πρέπει νά κοιτάξει και τις ρίζες του
    Και τότε αληθινά θα δει ότι Οι ρίζες του καλού και του κακού, του καρποφόρου και του άκαρπου, είναι τυλιγμένες όλες μαζί στη σιωπηλή καρδιά της γης.
    Κι εσείς δικαστές πού θέλετε νά είστε δίκαιοι.
    Τι κρίση θα βγάλετε γι' αυτόν πού αν και είναι τίμιος στα χέρια είναι όμως κλέφτης στη σκέψη;
    Και ποια ποινή θα βάζατε σ' αυτόν πού σκοτώνει τη σάρκα, αλλά δολοφονείται ο ίδιος στην ψυχή;
    Και πώς θα τιμωρήσετε εκείνον πού στην πράξη είναι δόλιος και καταπιεστής,
    Αλλά πού είναι κι ο ίδιος αδικημένος και εξευτελισμένος;
    Και πώς θα τιμωρήσετε εκείνους πού οι τύψεις τους είναι κιόλας πολύ μεγαλύτερες από τα αδικήματα τους;
    Δεν είναι οι τύψεις ή δικαιοσύνη πού απονέμει ο ίδιος εκείνος νόμος πού εσείς θέλετε να υπηρετείτε;
    Δεν μπορείτε όμως νά βάλετε τύψεις στην καρδιά του αθώου, ούτε νά τις αφαιρέσετε από την καρδιά του ενόχου.
    Απρόσκλητες οι τύψεις θα καλούν μέσα στη νύχτα, έτσι πού οι άνθρωποι νά ξυπνούν και νά αντικρίζουν τον εαυτό τους.
    Κι εσείς πού θέλετε νά κατανοήσετε τη δικαιοσύνη, πώς θα το μπορέσετε, παρά μόνο αν αντικρίσετε όλες τις πράξεις στο πιο δυνατό και καθαρό φως;
    Μόνο τότε θα καταλάβετε ότι αυτοί πού στέκονται όρθιοι και αυτοί πού έχουν πέσει δεν είναι παρά ένας άνθρωπος πού στέκεται στο μισοσκόταδο ανάμεσα στη νύχτα του πυγμαίου εαυτού του και τη μέρα του θείου εαυτού του.
    Και ότι ο γωνιόλιθος του ναού δε βρίσκεται ψηλότερα από τον πιο χαμηλό λίθο στα θεμέλια του.

    (Χαλίλ Γκιμπράν – Ο Προφήτης)

    Δεν νομίζω να μπορούσα να τα εκφράσω καλύτερα...


    η λάρα Του