Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

σαν σήμερα..

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος libra, στις 1 Οκτωβρίου 2014.

  1. folha

    folha deja vu

  2. whisperer

    whisperer Regular Member

    like πολλα
     
  3. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    • Michael Jackson died June 25, 2009, but for many of his fans, it feels like yesterday.
    #6YearsWithoutMichaelJackson was trending on social media

     
     
  4. Koproskylo

    Koproskylo Regular Member

    XXVI Ιουνίου, MCXVI από κτίσεως Ρώμης.

    Ο καταραμένος Ιουλιανός νεκρός.


    Του ανταποκριτού μας στην Φρυγία
    Φλαβίου Κωνσταντίου




    Φίλοι αναγνώστες.
    Η σημερινή μέρα είναι μια μέρα εορτής για κάθε ευσεβή.
    Η Θεία Χάρις εκδηλώθηκε με μεγαλοπρέπεια, εισακούγοντας τις εκκλήσεις των απανταχού πιστών.
    Ο αποστάτης Ιουλιανός πέφτει νεκρός, στα χέρια των Περσών.
    Μαζί του πέφτουν νεκρά και τα επανορθωμένα είδωλα,
    μιας εποχής που σύντομα θα ξεχαστεί.


    Απάρνηση του Χριστιανισμού

    Παρότι μεγαλωμένος με χριστιανική αγάπη
    από τους αυτοκρατορικούς φρουρούς που,
    - με εντολή του τέως αυτοκράτορα Κωνσταντίου -
    κατέσφαξαν την οικογένειά του,
    ο νεαρός Ιουλιανός
    ταξιδεψε για σπουδές φιλοσοφίας στην Αθήνα,
    όπου και αποπλανήθηκε από τις σειρήνες της παιδείας των ειδωλολατρών,
    ενδύθηκε τον τραχύ τριβώνα των φιλοσόφων,
    άφησε τα γένεια του να καλύψουν το προσωπό του
    και απαρνήθηκε την χριστιανική πίστη.




    Αυτοκράτορας στην Λουτετία

    Διαβλέποντας ένα γρήγορο τέλος για τον απροσάρμοστο νεαρό, ο Αυτοκράτορας Κωνστάντιος
    τον απέστειλε να πολεμήσει στη Γαλατία, εναντίον των Γερμανικών φυλών.
    Εκεί ο νεαρός απέδειξε μια κάποια πολεμική ικανότητα, κερδίζοντας με τα χρόνια
    μια σειρά νικών απέναντι στους εχθρούς της Ρώμης.
    Οι Γάλατες υπό τις διαταγές του κερδήθηκαν απο τον ασκητικό χαρακτήρα του,
    βλέποντας τον να μπαίνει πρώτος στην μάχη χωρίς τη σωματοφυλακή που θα άρμοζε στο βαθμό του,
    να μαγειρεύει ο ίδιος το πιάτο όσπρια με το οποίο τρεφόταν καθημερινά,
    και παρατηρώντας τον να αρνείται να συλλέξει οτιδήποτε από τα λάφυρα της νίκης.

    Εκθαμβωμένοι πως έχουν μπροστά τους έναν Χριστιανό Άγιο,
    οι Γαλάτες τον ανακύρηξαν Αυτοκράτορα -
    κάμπτοντας τη δική του αντίρρηση,
    τοποθετώντας τα ξίφη τους στο λαιμό του.


    Ψυχανέμισμα εμφυλίου - θάνατος του Κωνσταντίου

    Θορυβημένος από την εξέλιξη των γεγονότων, ο Κωνστάντιος κινήθηκε εναντίον του Ιουλιανού.
    Μα ο Θεός είχε αποφασίσει να δοκιμάσει την πίστη του ποιμνίου, και ο Κωνστάντιος πέθανε στην διαδρομή,
    όχι βέβαια πριν βαπτιστεί Χριστιανός στην νεκρική του κλίνη, όπως ο Άγιος Κωνσταντίνος.
    Σύντομα, ο αυτοκρατορικός θρόνος πέρασε στον τριαντάχρονο Ιουλιανό.



    Επανόρθωση της Ειδωλολατρίας

    Στα χρόνια της Αρχής του, ο Ιουλιανός προσπάθησε να επαναφέρει τη λατρεία των ψευδών θεών στη Ρώμη.
    Οι προσπάθειές του ήταν εν πολλοίς άκαρπες, καθώς η Θεία Πρόνοια φρόντισε τους πιστούς.
    Σύντομα, ο απρόθυμος αυτοκράτορας έγινε περίγελως, σε κάθε γωνία της αυτοκρατορίας,
    για το πόσο αναχρονιστικός ήταν ο χαρακτήρας του,
    και πόσο αποτρόπαια η συνήθειά του, να ζεί ασκητικά και να προτρέπει το ίδιο για τους υπόλοιπους.
    Η λαϊκή ειρωνία μεγιστοποιήθηκε κατά τον καιρό που ο αυτοκράτορας έσπευσε να υπερασπιστεί τα σύνορα της πολιτείας Ρωμαίων από τους Πέρσες,
    και κατέλυσε στην Αντιόχεια.
    Η απάντηση του αυτοκράτορα δεν δόθηκε με αίμα, κατά τη συνήθεια των Χριστιανών Αυτοκρατόρων, μα με μελάνι.
    Οι πύλες της πόλης τοιχοκολλήθηκαν με μια σάτιρα του Ιουλιανού, την οποία έγραψε ο ίδιος για τον ευατό του.



    Πόλεμος με την Περσία - Θάνατος

    Οι σάλπιγγες του πολέμου ήχησαν στα ανατολικά του Ευφράτη, και ο Ιουλιανός έσπευσε να απαντήσει.
    Παρά την σειρά των νικών στο πεδίο της μάχης, ο Ρωμαίος στρατιώτης έπαυσε να ασπίζεται με τον ειδωλολάτρη Ιουλιανό.
    Και το χέρι του Θεού, ώθησε ένα δόρυ στα πλευρά του - Ρωμαϊκό δόρυ,
    μα φυσικά, και προφανέστατα, δεν προέβη σε τέτοια πράξη κανένας Χριστιανός,
    καθώς όλοι τιμούμε την εντολή "Ου φονεύσεις".
    Το πολεμικό συμβούλιο συνεδριάζει αυτή την ώρα με σκοπό την ανακύρηξη ενός πιστού Χριστιανού ως αυτοκράτορα,
    με τις τύχες να δείχνουν τον, αήθη μα ευλαβή εν Χριστώ, Ιοβιανό.
    Ας ελπίσουμε ότι η Θεία Χάρις θα φανερωθεί, και ο καιρός της Αρχής του αποστάτη θα ξεχαστεί.
    Καταραμένο ας είναι το όνομά του εις τους αιώνας, των αιώνων, αμήν.
     
    Last edited: 27 Ιουνίου 2015
  5. ataxia

    ataxia Regular Member

    14 ΙΟΥΛΙΟΥ 1789: H Γαλλική Επανάσταση - Le Quatorze Juillet.

    Η Επανάσταση, με το σύνθημα Ελευθερία - Ισότης - Αδελφότης (Liberté - Égalité -Fraternité), που συντάραξε τα απολυταρχικά πολιτεύματα της Ευρώπης. Μετεξελισσόταν κατά την διάρκεια της και πέρασε από τρία βασικά στάδια: της Επανάστασης της Τρίτης Τάξης με την Πρώτη Δημοκρατία, της περιόδου της Τρομοκρατίας με τους εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς και αρχηγό τον Robespierre που τον καρατόμησαν οι ίδιοι οι συνεργάτες του, προκειμένου να σταματήσει η αιματοχυσία, την περίοδο του μετριοπαθούς Διευθυντηρίου και το τελικό της στάδιο με την Αυτοκρατορία του Ναπολέοντα. Η Επανάσταση στηρίχθηκε στις Ιδέες του Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού και έδωσε, στις 26 Αυγούστου 1789 την Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη. Οι Αρχές της επηρέασαν τα μετέπειτα Δημοκρατικά Συντάγματα των ευρωπαϊκών λαών.

    ΦΩΤΟ: Η κατάληψη του Φρουρίου - φυλακής της Βαστίλης, του πιο μισητού συμβόλου της Απολυταρχίας για τον γαλλικό λαό.
     
     
  6. thief

    thief παλιοπαιδο ο Νικολακης Contributor

    Rock in Athens: 30 χρόνια από την συναυλία που έγραψε ιστορία
     
    Για πρώτη φορά η Αθήνα άνοιγε τις πόρτες της σε μία συναυλία παγκοσμίου κλάσεως, δεν κατάφερε όμως να σταθεί αντάξια του μεγέθους της

    Μέχρι τότε στην Αθήνα είχαν πραγματοποιηθεί μεγάλες συναυλίες μόνο «αντιιμπεριαλιστικής αλληλεγγύης» στον δοκιμαζόμενο λαό της Χιλής και συμπαράστασης στην Κύπρο. Το «Rock in Athens» που έλαβε χώρα πριν από τριάντα χρόνια ακριβώς στις 26 και 27 Ιουλίου 1985 στο Καλλιμάρμαρο ήρθε να βάλει την ελληνική πρωτεύουσα στον χάρτη των μεγάλων διεθνών συναυλιών.

    Φυσικά δεν ήταν όλα ρόδινα – μάλλον το αντίθετο – στην πρώτη αυτή προσπάθεια η οποία εντάχθηκε στον θεσμό της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης που ξεκίνησε εκείνη την χρονιά από την Αθήνα σε ένα σχέδιο που είχε η τότε Υπουργός Πολιτισμού, Μελίνα Μερκούρη. Όπως σε πολλές άλλες περιστάσεις, η προετοιμασία και η οργάνωση ήταν κατά πολύ κατώτερη από το μέγεθος του γεγονότος.

    Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ήδη από τις αρχές του χρόνου τα μεγάλα ονόματα που θα συμμετείχαν (Τhe Stranglers, Depeche Mode, The Cure, Nina Hangen, The Clash, Talk Talk, Culture Club κ.α.) διαφημίζονταν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό σε ένα γεγονός που φιλοδοξούσε να γίνει το καλλιτεχνικό γεγονός της χρονιάς. Το σκεπτικό του Υπουργείου Πολιτισμού εκείνης της εποχής παραπέμπει σε κομουνιστικό κράτος που κάνει ανοίγματα στον δυτικό πολιτισμό. Σε ανακοίνωση του ανέφερε: “Η μεγάλη εκδήλωση συναυλίας 'Ροκ' στο Παναθηναϊκό Στάδιο ανταποκρίνεται έμπρακτα στο δικαίωμα της ελληνικής νεολαίας να γνωρίσει νέα ρεύματα στη σύγχρονη μουσική”.



     
    Το ελληνικό νεανικό κοινό είχε την δυνατότητα να δει από κοντά τους καλλιτέχνες που θαύμαζε μέσα από τις σελίδες του “Ποπ & Ροκ” και από το “Μουσικόραμα” και οι Ευρωπαίοι θαυμαστές τους να συνδυάσουν τον τερπνόν με διακοπές στα ελληνικά νησιά. Το εισιτήριο των 1200 δραχμών (περίπου 3,5 ευρώ) μπορεί να ακούγεται σήμερα ως ευκαιρία αλλά για την αγοραστική δύναμη των Ελλήνων εκείνης της εποχής ήταν τουλάχιστον “αλμυρό”.
    Παρασκευή 26 Ιουλίου 1985: Η Αθήνα γνωρίζει μία από τις πλέον θερμές της ημέρες του καλοκαιριού. Τίποτα όμως δεν σταμάτησε μουσικόφιλους να μαζευτούν από τις 3 το μεσημέρι στα εκτυφλωτικά, εκείνη τη ώρα, μάρμαρα του ειδικά διαμορφωμένου για την συναυλία, Παναθηναϊκού Σταδίου. Λίγο πριν εμφανισθεί το support, οι Γάλλοι “Téléphone” (σ.σ. διαλύθηκαν λίγους μήνες αργότερα, μετά από 10 χρόνια πορείας) το μεγαλύτερο μέρος του σταδίου ήταν ήδη γεμάτο. Οι διοργανωτές με μία αυτοσχέδια μάνικα προσπαθούσαν να δροσίσουν όσους βρίσκονταν στην πλατεία την ίδια ώρα που τα αναψυκτικά δεν τιμούσαν το όνομα τους καθώς ήταν ζεστά και πανάκριβα.



     


     
    Το διάλειμμα που ακολούθησε για να εισέλθουν στην σκηνή οι Stranglers, τα πράγματα πήραν μία παράξενη τροπή. Τριακόσιοι περίπου νεαροί, τους οποίους οι εφημερίδες ανάλογα με την “προοδευτικότητα τους” τους χαρακτηρίζουν “αναρχοπάνκ”, “φρικιά”, “ταραξίες” επιχειρούν να “κάνουν ντου” και να εισέλθουν χωρίς να πληρώσουν εισιτήριο. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι μέχρι εκείνη τη στιγμή η ομάδα ασφαλείας ήταν ιδιαίτερα αυστηρή και απαγόρευε στους εισερχόμενους να περάσουν ακόμη και μπουκάλια με νερό για να αποφευχθούν εκσφενδονισμοί προς την σκηνή ή ανάμεσα σε διαφορετικές “μουσικές ταξιαρχίες”. Καθώς λοιπόν οι υπεύθυνοι της συναυλίας δεν δείχνουν την αναμενόμενη κατανόηση, οι νεαροί αρχίζουν να εκτοξεύουν πέτρες, μπουκάλια και μολότοφ προς την είσοδο. Έντρομοι οι αστυνομικοί υποχωρούν τρέχοντας μέσα στον αγωνιστικό χώρο του σταδίου, ενώ την ίδια ώρα ένα αυτοκίνητο καίγονταν στον εξωτερικό χώρο δημιουργώντας ένα μάγκωμα σε όσους ήταν μέσα και δεν ήξεραν τι πραγματικά συνέβαινε. Οι μνήμες των γεγονότων του Χέιζελ που είχαν συμβεί ελάχιστες εβδομάδες νωρίτερα ήταν νωπές. Πυροσβεστικό ρόλο έπαιξε ο Γιώργος Παπανδρέου, ο οποίος την προηγούμενη ημέρα είχε ορκιστεί υφυπουργός Πολιτισμού. Κατεύνασε τα πνεύματα και βοήθησε να αποφευχθούν τα χειρότερα.


     
    Το πρόγραμμα συνέχισε κανονικά και μάλλον υποτονικά με μεγάλα διαλείμματα ανάμεσα στις μπάντες και τα πνεύματα άναψαν πάλι όταν ανέβηκε στην σκηνή με ένα λαμέ κιμονό ο Boy George. Σύμφωνα με τον Τύπο της εποχής: η εμφάνιση του Μπόυ Τζώρτζ και του συγκροτήματος του, των “Κάλτσουρ Κλαμπ” έσωσε την συναυλία.
    Ο ήχος, η εμφάνιση του, ακόμη και ο διάλογος που άνοιξε με το κοινό, έδωσε μια άλλη όψη στην συναυλία , αφού κατάφερε στην κυριολεξία να ξεσηκώσει το πλήθος. Τότε ήταν που άρχισε το “πανηγύρι”. Με το γνωστό εκκεντρικό του ντύσιμο και τις άνετες κινήσεις του έδωσε ένα πραγματικό ρεσιτάλ που θα μείνει αξέχαστο σε όσους το παρακολούθησαν.


    Κι ενώ οι κερκίδες αποθέωσαν τον Μπόυ Τζώρτζ, ο κόσμος που είχε μαζευτεί μπροστά στη σκηνή τον αποδοκίμασε έντονα, ενώ του πέταγε πλαστικά μπουκάλια γεμάτα άμμο και του έκανε διάφορες όχι και τόσο αθώες, χειρονομίες.

    Κι ο εκκεντρικός καλλιτέχνης δείχνοντας αξιοθαύμαστη ψυχραιμία μπροστά στα ιπτάμενα μπουκάλια “διάνθισε” την εμφάνιση του με χυδαιολογίες, κοροϊδευτικά γέλια και χειρονομίες. Απόδειξη ότι έμαθε πολύ γρήγορα ελληνικά είναι το “είσαι μαλακ...” που είπε κάποια στιγμή.

    Οι διοργανωτές, για να τον προστατέψουν, ύψωσαν μπροστά του, προστατευτικά κόντρα πλακέ όμως τόσο ο Τζώρτζ όσο και τα άλλα μέλη του συγκροτήματος δέχτηκαν αρκετά μπουκάλια στο κεφάλι.

    To Rock in Athens πέρασε στην ιστορία πριν από ακριβώς τριάντα χρόνια με την δεύτερη ημέρα να κυλλά πιο ήρεμα και πιο οργανωμένα με την Nina Hangen να κερδίζει το μεγαλύτερο χειροκρότημα. Οι βάσεις για να περάσουν στις επόμενες δεκαετίες μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της διεθνούς μουσικής σκηνής από την χώρα μας μόλις είχαν μπει.

     
  7. brenda

    brenda FU very much

    Απλά θεούλης...τι μας θύμισες....      
     
  8. brenda

    brenda FU very much


    νταξ... 
     
  9. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Σεβέζο, Ναγκασάκι, Μομπάλ, Χιροσίμα
    σκηνοθετημένα στο Χόλλυγουντ
    με σκηνοθέτες της βίας...


     
  10. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    «-Ξέρετε γιατί στέκομαι εδώ;
    -Για να νιώθετε ψηλότερος;
    -Οχι, για να θυμίζω στον εαυτό μου να βλέπει πάντα τα πράγματα και από μια διαφορετική θέση».


     
  11. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Henry Charles Bukowski, 16 Αυγούστου 1920 — 9 Μαρτίου 1994

    "Προσοχή στο μέσο άντρα. Τη μέση γυναίκα. Προσοχή στην αγάπη τους, η αγάπη τους είναι μέτρια αναζητά το μέτριο.

    Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα.

    Ανίκανοι όπως ειναι να αγαπήσουν πλήρως θα θεωρήσουν και τη δική σας αγάπη ελλειπή και θα σας μισήσουν γι' αυτό και το μίσος τους θα είναι τέλειο."

    Υπάρχει αρκετή πανουργία, μίσος, βία και παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο που αρκεί για να προμηθεύσει οποιονδήποτε στρατό μια οποιαδήποτε μέρα, και οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του, και οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη, και οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη...

    Eκείνοι που κηρύττουν Θεό, χρειάζονται Θεό.

    Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη.

    Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

    Προσοχή στους κήρυκες.

    Προσοχή στους γνώστες.

    Προσοχή σ' εκείνους που όλο διαβάζουν βιβλία.

    Προσοχή σ' εκείνους που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν.

    Προσοχή σ' εκείνους που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θα θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα.

    Προσοχή σ' εκείνους που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν.

    Προσοχή σ' εκείνους που αναζητούν τα πλήθη, γιατί είναι ένα τίποτα μόνοι τους.

    Προσοχή στο μέσο άντρα. Τη μέση γυναίκα.

    Προσοχή στην αγάπη τους, η αγάπη τους είναι μέτρια αναζητά το μέτριο.

    Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα.

    Δεν αντέχουν τη μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά.

    Θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε...

    Oτιδήποτε διαφοροποιείται απ τα δικά τους μέτρα.

    Ανίκανοι όπως είναι να δημιουργήσουν Τέχνη ανίκανοι είναι και να την καταλάβουν θα εκλάβουν την αποτυχία τους ως δημιουργών μόνο ως αποτυχία του κόσμου συνολικά.

    Ανίκανοι όπως ειναι να αγαπήσουν πλήρως θα θεωρήσουν και τη δική σας αγάπη ελλειπή και θα σας μισήσουν γι' αυτό και το μίσος τους θα είναι τέλειο

    Όπως ένα αστραφτερό διαμάντι όπως ένα μαχαίρι, όπως ένα βουνό, όπως μια τίγρη, όπως το δηλητηριο...

    Η πιο τελειοποιημένη Τέχνη τους.



    Η Ιδιοφυΐα του πλήθους, του Τσαρλς Μπουκόφσκι



     
  12. Circe

    Circe Lemon zest

    26 Ιουνίου πέθανε ο Ιουλιανός

    Του 363 μ.χ.κ.