Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Bdsm Πορνεια και εκπορνευση σκλαβων απο Κυριαρχους

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος JokerGemini, στις 17 Απριλίου 2009.

  1. atasai

    atasai Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: Bdsm Πορνεια και εκπορνευση σκλαβων απο Κ


    Και μία από εμένα.

    Αν και η σύνταξη δεν έκανε σαφές αν φθηναίνει ανεξάρτητα από την εκοπόρνευσή της ή λόγω αυτής, για τι δεύτερη περίπτωση:

    Γιατί "φθηναίνει" όταν εκπορνεύεται;
     
  2. gaby

    gaby Guest

    Re: Απάντηση: Re: Bdsm Πορνεια και εκπορνευση σκλαβων απο Κ

    Μπήκα στο νήμα αυτό για να ξεπληρώσω κάτι παλιές αμαρτίες, μη εξωθηθείσα ουδεμία διάθεση έχω να εκπορνευτώ. Ακόμα και στη δουλειά μου, κάτι ποτά και κάτι βιβλία που μου στέλνουν για δώρα χριστουγέννων, κοιτάζω και τα ξεφορτώνομαι με τη μία   Αλλά και περαστική έστω, έχω να δηλώσω ότι:

    Τι βανιλλιές είναι αυτές; Δεν ξέρω από πελάτες ιερόδουλων, αλλά ξέρω από αισθητικούς και τα σχετικά. Δεν αποκλείεται, αναγκασθείσα, το τονίζω πάλι για όποιον δεν το πρόσεξε, να προτιμούσα τη συναναστροφή των πρώτων από τις δεύτερες.

    Η ιδιοκτησία είναι για να χρησιμοποιείται, τακτικά και εντατικά, όσο γίνεται. Έτσι ομορφαίνει όχι με μπλεξίματα με πιστωτικές κάρτες που, ειδικά σε RACK πλαίσιο, ούτε να σκέπτομαι θέλω!

    Πάντως, εννοώ τί εννοείς  

    Γνωρίζουν προ πολλού τί είναι και τί κάνουν, κοινώς έχουν ξεπεράσει το "είμαι_δεν είμαι_είμαι_δεν είμαι, εγώ_είμαι_ο_Άλλος_είναι;" τριπάκι. Δε νομίζω να μπορούν να γίνουν οι σκλάβες πόρνες (άλλο το βίτσιο της πραγματικής αλλά ευκαιριακής εκπόρνευσης), ούτε, πολύ περισσότερο, οι πόρνες σκλάβες και αν κανείς έχει συγκεκριμένα παραδείγματα, θα ήθελα να μας τα πει, με λεπτότητα, χωρίς να εκθέσει κανέναν.
     
  3. Elysium

    Elysium Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Bdsm Πορνεια και εκπορνευση σκλαβων απο Κ

    Το αν θα είναι ευκαιριακή ή όχι θα το κρίνει ο Κ. Εδώ μιλάμε για M/s, όχι για βίτσια  
    (Επομένως μια χαρά μπορούν να γίνουν οι σκλάβες, πουτάνες. Έτσι δεν είναι;   )
     
  4. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Bdsm Πορνεια και εκπορνευση σκλαβων απο Κ

    Βρε, εδώ ο άλλος δε δίνει το αυοτκίνητό του, ή το σπίτι του και δίνει τη σκλάβα του?  
    Άλλως η ιδιοκτησία χάνει την αξία της όσο μεγαλύτερη η χρήση της. Νόμος της αγοράς.

    Οι αληθινές ιερόδουλες, καλή μου, ξέρουν να μη βάζουν νταβατζή στο κεφάλι τους και αν υποχρεούνται σε αυτό ξέρουν να διασφαλίζουν τα ποσοστά τους... Τώρα οι σκλάβες που μετατρέπονται σε ευκαιριακές πόρνες, όπου ο Κ αποκερδαίνει, μου ακούγονται κάπως... αλλά το αφήνω εδώ... μιας και πόρρω απέχω από κάτι τέτοιο ΄Προτιμώ την καλοζωία και τον ευδαιμονισμό 
     
    Last edited: 20 Απριλίου 2009
  5. Durcet

    Durcet In Loving Memory

    Αφού οι απορίες εδώ πέφτουν βροχή, ώρα να θέσω κι εγώ τη δική μου. Γιατί οι κίνδυνοι, που αν κατάλαβα καλά με το μέτριο μυαλό που διαθέτω, έχουν να κάνουν με νομικά ζητήματα, είναι θέμα που αφορά αποκλειστικά τον Κ; Υπάρχει αποποίηση ευθύνης για τον υποτακτικό; Είτε το θέλουμε είτε όχι, ο υποτακτικός δεν είναι ένα ανεύθυνο ον, και από τη στιγμή που αποδέχεται (γιατί για αποδοχή πρόκειται κι όχι για εξαναγκασμό) να εκπορνευθεί, φέρει την ευθύνη της επιλογής του και, στη χειρότερη περίπτωση, ακόμα και ποινικές κυρώσεις. Επομένως, οι κίνδυνοι δεν αφορούν και τον ίδιο;
     
  6. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Επαναλαμβάνω: άν η λογοτεχνία είναι η σκηνοθεσία των συναισθημάτων, το BDSM είναι η σκηνοθεσία της απόλαυσης. Σε διαβεβαιώ, αγαπητέ vautrin, ότι αν μπορούσα να απολαύσω με απλότητα, όπως μια υγιής χωριάτισσα, θα το έκανα. Η ηδονή είναι το κίνητρο, τα μέσα ποικίλουν από άνθρωπο σε άνθρωπο. Ο ευτελισμός ενός υπερήφανου Εγώ μέσα από τον δανεισμό της σκλάβας έναντι ενός καθαρά συμβολικού αντιτίμου μπορεί να οδηγήσει στην απόλαυση μια-δυο φορές tops, κατά την άποψή μου. Το πολύ το Κύριε Ελέησον το βαριέται κι ο παπάς.

    By the way, tender lilly, προσωπικά δεν θα έδινα πάνω από 50 σεντς για να χρησιμοποιήσω σχεδόν κανέναν από τον χώρο μας - πλην ασφαλώς της Syrah που είναι και κουκλάρα (και να με συγχωρεί για την αναφορά, γνωρίζω ότι ούτε είναι προς χρήση, ούτε προς πώληση).  Οι υπόλοιποι και υπόλοιπες, σπάνια (σπάνια δεν σημαίνει ποτέ) επιδεικνύουν τον μοναδικό συνδυασμό, ομορφιά, αισθαντικότητα, υγιές πνεύμα, άκρατη σεξουαλικότητα, πορνοδιαστροφικότητα και ταυτόχρονα να είναι και ψυχούλες. Πάντα κάτι λείπει. Αλλά τι τα θες, εγώ είμαι δύσκολη (τώρα που το σκέφτομαι, σάμπως εγώ είμαι η Χερτζίκοβα; ) Έκλεισε στα 50 σεντς, καλά είναι.

    Δεν βρίσκω κανέναν λόγο για να μη γίνει αυτό. Εγώ προσωπικά δήλωσα ότι δεν κάνω πράγματα που με κάνουν να βαριέμαι. Όμως, δεν βρίσκω τίποτα ανήθικο ή επιλήψιμο στην πορνεία. Η οποία, αγαπητοί ευφυείς και ξε-ευφυείς (τα πήρα τώρα) δεν είναι παράνομη. Οποιαδήποτε μπορεί να πάει να δηλωθεί ως πόρνη, δεν τρέχει κάστανο.

    Η μαστροπεία είναι παράνομη, ασφαλώς. Όπως τόσα και τόσα άλλα όμως, τελείται κατά κόρον. Δικαιολογίες υπάρχουν πολλές. Έρωτας, προστασία, μπούφλες. Το BDSM, κατ΄εμέ, δεν αποτελεί καλή δικαιολογία. Οι υπόλοιπες, δεν με αφορούν.

    Όσο στοιχειώδες είναι ότι ο Ποινικός Κώδικας δεν προβλέπει την δίωξη της σκέψης. Αύριο θα περάσω με κόκκινο στη Λαγκαδά, στις 8 το πρωί, εντάξει; Ελάτε να με πιάσετε. Χαχαχα (τρελό γέλιο Ντρέυφους). Και μεθαύριο θα γαμηθώ για ένα φασόλι, το οποίο θα παραδώσω στον Κύριό μου για να φτιάξει φασολάδα. Oh, give me a break.

    Ή ότι κάποιος εμπιστεύθηκε μια τρελάρα που άλλαξε γνώμη μετά, ή κάποια που επιθυμεί τα οικονομικά οφέλη που επιθυμούν όσοι δεν κολυμπούν στα πλούτη, μικρέ και αθώε vautrin. Μαγνητοφωνείς την συναίνεση κάθε σκλάβας πριν τη μαστιγώσεις ή την βάζεις να την υπογράψει με το αίμα της;

    Παίζει και η τυχαία σοβαρή βλάβη. Δεν παίζει; Εγώ ξέρω ότι παίζει και δέχομαι το ρίσκο. Οι άλλες όμως;

    Έχεις δίκιο. Όμως το μικρό συμβολικό αντίτιμο αποτελεί την νομική δικλείδα ασφαλείας και σας παρακαλώ να με πιστέψετε, διότι ξέρω για τι μιλάω. Αν υποθέσουμε ότι ο βλάκας φίλος σας που εμπιστευθήκατε σας κάρφωσε για να γελάσει, το ζώον, ισχύουν τα έξής: Το άρθρο 349 του Ποινικού Κώδικα ορίζει την ελάχιστη ποινή φυλάκισης για μαστροπεία σε 9 μήνες. Το άρθρο 84 του Π.Κ. ορίζει ως ελαφρυντικό το ότι ο παραβάτης (ο νταβατζής Κ δηλαδή) δεν οδηγήθηκε στην πράξη του από ταπεινά αίτια (όλο κι όλο που έχει να κάνει ο συνήγορος του κατηγορουμένου είναι να εξηγήσει στο δικαστήριο για την αναζήτηση της Υπέρτατης Καύλας και να προσκομίσει στο δικαστήριο το φασόλι ή τα 50 σεντς). Αν τυχαίνει να έχετε πρότερο έντιμο βίο, καμάρια μου, να τον χαίρεστε, και η ποινή πάει με αναστολή, σύμφωνα με το άρθρο 99 του Π.Κ. Τώρα, αν κάνετε τη σκλάβα σας Belle de jour, και πιαστείτε, εμένα προσωπικά στα τέτοια μου. Ο καθένας παίρνει τα ρίσκα του.

    Vautrin is lawful, D is awful. Ιδού η διαφορά. 

    Σωστά. Η αιτία είναι η ανία, ασφαλώς, και όχι η άνοια.

    Δεν υπάρχει καμία ανεκτικότητα. Το προ-μελετημένο σχέδιο εξόντωσης του ελεύθερου πνεύματος σε μαζική κλίμακα έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Δεν θα παραξενευτώ διόλου (ότ)αν ποινικοποιηθεί και η φαντασία.
     
    Last edited: 20 Απριλίου 2009
  7. female

    female Contributor




    Για τη φαντασίωση δεν έχω να πω παρά πως είναι προσωπικό θέμα και δεν βρίσκω λόγο να κάνει κανείς σχόλια για τις φαντασιώσεις ή τις καύλες του άλλου. Αυτό που συζητείται εδώ, η γενίκευση της ιδέας ως πραγματοποιήσιμη, δυνάμει, για όλους, και ως ευκταία και εφικτή, είναι μακράν άλλη υπόθεση. Θα συμφωνήσω σε πολλά με τον vautrin.


    Για κάποιο ποσοστό των συμμετεχόντων του χώρου (αλλά και ίσως ακόμα περισσότερο των βανίλλα, μη γελιόμαστε), το κοινό σημείο που μπορεί να έχει η πορνεία με το bdsm "χωριό" (ή και τη βανίλλα μικρο-κοινότητα), είναι το γεγονός οτι το pool των θηλέων συχνά θεωρείται κοινής χρήσης και αναλώσιμο. Κατόπιν, και για πέταμα, όπως είπε και η eflcat. Η διαπίστωσή μου αφορά το οτι τελικά, η όντως εκδιδόμενη, που αποκαλείται κοινώς πουτάνα, δεν έχει τόση μεγάλη διαφορά αντιμετώπισης εκ μέρους (ποσοστού) των αντρών από αυτήν που για λόγους απελευθέρωσης από τις ενοχές θέλει να νοιώσει "πουτάνα". Η ποιοτική διαφορά στο πως κρίνεται από τη μεγάλη πλειονότητα των ανθρώπων, κατ΄εμέ, είναι το αν είναι ή θεωρείται πως είναι "πουτάνα" ιδιωτικής ή δημόσιας χρήσης. Δημόσιας χρήσης άνευ χρηματικού αντιτίμου και άνευ ουδεμίας εκτιμήσεως παραπάνω (ίσως και λιγότερης) από την κανονική εκδιδόμενη.


    Η προσωπική μου εκτίμηση είναι πως το μεγαλύτερο "αντίτιμο" που καταβάλλεται δεν είναι ποτέ χρηματικό.




     
  8. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Re: Bdsm Πορνεια και εκπορνευση σκλαβων απο Κ

    Προσπάθησα να το πω κομψά 
    Άλλως όταν κάποιος μιλάει με όρους αγοράς καλό είναι να μη μυθολογεί κατά το δοκούν του... Η αγορά δεν έχει σχέση με καύλες και βαρεμάρες... ούτε με ψευδαισθήσεις...
     
  9. vautrin

    vautrin Contributor

    Να κάνει τότε ο μικρός κι αθώος vautrin μια χαζούλα παιδική ερώτηση; Αν εκείνον ή κάποιο άλλο μέλος τον καβλώνει μια άλλη παράνομη πράξη, πχ να σοδομίζει πτώματα ή ν’ ασελγεί πάνω σε ανήλικους, δικαιούται ν’ αναρτήσει σχετικό νήμα για να μιλήσει για τις φαντασιώσεις του; Δικαιολογεί η κάβλα μας τα πάντα; Αν ο νόμος δεν είναι το όριο όπου σταματάμε, τότε τι αντιπροτείνετε; Θα χαρώ ν’ ακούσω ιδέες επ’ αυτού.

    Το ολίγον παράνομος, το ολίγον έγκυος ή το ολίγον πόρνη ειλικρινώς δεν το αντιλαμβάνομαι. Ή καταδικάζουμε κάθε παράνομη πράξη κι απέχουμε ή ανοίγουμε τον ασκό του Αιόλου.
     
  10. atasai

    atasai Regular Member

    vautrin, το αν θα επιτραπεί σε κάποιον να αναρτήσει ένα νημα είναι επιλογή του διαχειριστή ενός φόρουμ - ή αλλιώς του νομικά υπεύθυνου (υπάρχουν σχετικά νήματα περί λογοκρισίας). Το αν θα καταδικάσουμε μια πράξη άπτεται της προσωπικής μας ηθικής και μόνο. Αν εγκρίνω μια πράξη που είναι παράνομη, αξιολογώ το ρίσκο και παίρνω την απόφασή μου.

    Από πότε ο νομοθέτης μας επιβάλλει το αν θα καταδικάζουμε ή όχι προσωπικά μια πράξη; Φαντάζομαι τους κακόμοιρους Αμερικανούς να πάνε ταξίδι και σε κάθε Πολιτεία να πρέπει όχι μόνο να εφαρμόζουν διαφορετικές πρακτικές, αλλά και να καταδικάζουν αυτές που κάνανε στην προηγούμενη.
     
  11. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Μηπως πρεπει να κανουμε ενα μικρο διαχωρισμο; Απο τη μια υπαρχουν αυτοι που επιλεγουν την εκπορνευση εντος bdsm ως μεσο εξευτελισμου, τιμωριας η ακομα και για να ικανοποιησουν καποια φαντασιωση τους. Απο την αλλη, ομως, δεν υπαρχουν περιπτωσεις εκμεταλλευσης του σωματος της υπο απο τον Κυριαρχο - νταβατζη, που στο τελος φτανει στο σημειο να εκδιδει τη σκλαβα του με σκοπο αποκλειστικα και μονο το κερδος; Αν και προσωπικα δε βρισκω καμια ικανοποιηση στο να επιτρεπω σε καποιον να διαχειριστει μ' αυτο τον τροπο το σωμα μου, χαριζοντας το δεξια κι αριστερα, δεχομαι πως σε καποιες μπορει να αρεσει. Οταν, ομως, φτανει στο οριο της οικονομικης εκμεταλλευσης, πιστευω πως ξεπερνα κατα πολυ τα ορια του bdsm, και δε βρισκω καμια διαφορα απο το trafficking.
     
  12. vautrin

    vautrin Contributor

    Επαναλαμβάνω: άν η λογοτεχνία είναι η σκηνοθεσία των συναισθημάτων, το BDSM είναι η σκηνοθεσία της απόλαυσης. Σε διαβεβαιώ, αγαπητέ vautrin, ότι αν μπορούσα να απολαύσω με απλότητα, όπως μια υγιής χωριάτισσα, θα το έκανα. Η ηδονή είναι το κίνητρο, τα μέσα ποικίλουν από άνθρωπο σε άνθρωπο. Ο ευτελισμός ενός υπερήφανου Εγώ μέσα από τον δανεισμό της σκλάβας έναντι ενός καθαρά συμβολικού αντιτίμου μπορεί να οδηγήσει στην απόλαυση μια-δυο φορές tops, κατά την άποψή μου. Το πολύ το Κύριε Ελέησον το βαριέται κι ο παπάς.

    Χμ. ομολογώ πως εδώ μοιάζουμε. Ούτε κι εγώ μπορώ πια ν’ απολαύσω μ’ απλότητα. Αλλά για να καταλάβω, θες να πεις πως αν ο κύριός σου σε δανείσει σε τρεις φίλους του τζάμπα θα σκυλοβαρεθείς ενώ αν τσεπώσεις 10 € θα έχεις διπλό οργασμό; Αφού ζητούμενο είναι υποτίθεται ο εξευτελισμός η καλύτερη λύση θα ήταν το δωρεάν αφού θα σήμαινε πλήρη απαξίωση. κυριολεκτικώς. Ας μην κοροιδευόμαστε. Το χρήμα είναι το υπέρτατο φετίχ. 9 στους 10 θα γλυκαθούν και θα το συνεχίσουν. Αν και δεν σε ξέρω προσωπικά, θα στοιχημάτιζα πως εσύ όντως βάζεις την ηδονή πάνω απ’ το κέρδος. Μην κρίνεις όμως εξ ιδίων τα αλλότρια.

    Δεν βρίσκω κανέναν λόγο για να μη γίνει αυτό. Εγώ προσωπικά δήλωσα ότι δεν κάνω πράγματα που με κάνουν να βαριέμαι. Όμως, δεν βρίσκω τίποτα ανήθικο ή επιλήψιμο στην πορνεία. Η οποία, αγαπητοί ευφυείς και ξε-ευφυείς (τα πήρα τώρα) δεν είναι παράνομη. Οποιαδήποτε μπορεί να πάει να δηλωθεί ως πόρνη, δεν τρέχει κάστανο.

    Πρσυπογράφω.

    Η μαστροπεία είναι παράνομη, ασφαλώς. Όπως τόσα και τόσα άλλα όμως, τελείται κατά κόρον. Δικαιολογίες υπάρχουν πολλές. Έρωτας, προστασία, μπούφλες. Το BDSM, κατ΄εμέ, δεν αποτελεί καλή δικαιολογία. Οι υπόλοιπες, δεν με αφορούν.

    Ούτε και μένα. Ας μείνει λοιπόν η μαστροπεία εκτός BDSM, ει δυνατόν. Αυτό αρκεί.


    Ή ότι κάποιος εμπιστεύθηκε μια τρελάρα που άλλαξε γνώμη μετά, ή κάποια που επιθυμεί τα οικονομικά οφέλη που επιθυμούν όσοι δεν κολυμπούν στα πλούτη, μικρέ και αθώε vautrin. Μαγνητοφωνείς την συναίνεση κάθε σκλάβας πριν τη μαστιγώσεις ή την βάζεις να την υπογράψει με το αίμα της;

    Δεν χρειαζόταν αλλά αν τυχόν ήμουν σαδιστής, ναι, θα την βιντεοσκοπούσα. Πανεύκολο, ακόμα και για μένα. κι ερεθιστικό επίσης.


    Παίζει και η τυχαία σοβαρή βλάβη. Δεν παίζει; Εγώ ξέρω ότι παίζει και δέχομαι το ρίσκο. Οι άλλες όμως;


    Έχεις απόλυτο δίκιο, κι αυτό το ενδεχόμενο υπάρχει, γι’ αυτό και μίλησα για την διάσταση αντιλήψεων εντός BDSM μεταξύ SSC και RACK. Οι λέξεις safe και risk λογικά αλληλοαποκλείονται αφού ασφαλής είναι μια δραστηριότητα χωρίς ή μ’ ελάχιστο ρίσκο. Διαλέγεις το δεύτερο, διαλέγω το πρώτο. Σεβαστή διαφορά απόψεων αλλά κι ιδιοσυγκρασίας.

    Έχεις δίκιο. Όμως το μικρό συμβολικό αντίτιμο αποτελεί την νομική δικλείδα ασφαλείας και σας παρακαλώ να με πιστέψετε, διότι ξέρω για τι μιλάω. Αν υποθέσουμε ότι ο βλάκας φίλος σας που εμπιστευθήκατε σας κάρφωσε για να γελάσει, το ζώον, ισχύουν τα έξής: Το άρθρο 349 του Ποινικού Κώδικα ορίζει την ελάχιστη ποινή φυλάκισης για μαστροπεία σε 9 μήνες. Το άρθρο 84 του Π.Κ. ορίζει ως ελαφρυντικό το ότι ο παραβάτης (ο νταβατζής Κ δηλαδή) δεν οδηγήθηκε στην πράξη του από ταπεινά αίτια (όλο κι όλο που έχει να κάνει ο συνήγορος του κατηγορουμένου είναι να εξηγήσει στο δικαστήριο για την αναζήτηση της Υπέρτατης Καύλας και να προσκομίσει στο δικαστήριο το φασόλι ή τα 50 σεντς). Αν τυχαίνει να έχετε πρότερο έντιμο βίο, καμάρια μου, να τον χαίρεστε, και η ποινή πάει με αναστολή, σύμφωνα με το άρθρο 99 του Π.Κ.

    Τελικά είμαι πολύ μαλάκας:jerkit: . όλες οι υποτακτικές πόρνες που ξέρω, με χρεώνουν 400-600 € το δίωρο. Φασόλια ή 50 σεντς καμία, τέτοιο κορόιδο είμαι. Ζούμε απλώς σε άλλη πόλη ή σε Άλλο πλανήτη;


    Τώρα, αν κάνετε τη σκλάβα σας Belle de jour, και πιαστείτε, εμένα προσωπικά στα τέτοια μου. Ο καθένας παίρνει τα ρίσκα του.

    Και στα δικά μου επίσης. Ποσώς με κόφτει αν ένας νταβατζής πάει φυλακή. Αν πάνε όλοι ακόμα καλύτερα, ίσως πέσουν κι οι τιμές. Εξήγησα πως μόνο μέλημά μου είναι να μην δυσφημιστεί ο χώρος συνδεόμενος με παράνομες πρακτικές, ενδεχόμενο που αν πραγματοποιηθεί θα επιφέρει μεγαλύτερη ποινικοποίηση, καταστολή και περιθωριοποίηση.


    Δεν υπάρχει καμία ανεκτικότητα. Το προ-μελετημένο σχέδιο εξόντωσης του ελεύθερου πνεύματος σε μαζική κλίμακα έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Δεν θα παραξενευτώ διόλου (ότ)αν ποινικοποιηθεί και η φαντασία

    Αν δεν πρόκειται για ρητορική κορώνα ομολογώ πως εκπλήσσομαι. Δεν είναι η Δυτική Ευρώπη του 2009 μια όαση ανεκτικότητας όσον αφορά την σεξουαλικότητα πάντα, αν συγκριθεί όχι με κάποιο ιδεατό πρότυπο αλλά με άλλα κράτη ή άλλες εποχές; Θα προτιμούσατε να ζείτε αλλού; Που; Στο Ιράν ή την Κίνα; Ή μήπως στην Ελλάδα του 1950;