Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

BDSM και μέσος νεοέλληνας: Έχουμε πολλά ψωμιά ακόμα...

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Arioch, στις 31 Οκτωβρίου 2010.

  1. Black_Storm

    Black_Storm Regular Member

    Απάντηση: Re: BDSM και μέσος νεοέλληνας: Έχουμε πολλά ψωμιά ακόμα...

     ¨Τι ερώτηση είναι αυτή gr_fun;
    Aπαγορεύει κανένας στον BDSMer να πάει να φάει όπου του αρέσει ή μήπως έχουμε και ειδικά μαγαζιά για να μας φιλοξενήσουν? Μα έστω και αν είχαμε, θα περιοριζόμασταν σε αυτά ή θα έβγαινε κάποιος νόμος να μας το επιβάλλει?
     
  2. gr_fun

    gr_fun Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: BDSM και μέσος νεοέλληνας: Έχουμε πολλά ψωμιά ακόμα...

    Μάλλον παρανόησες το σχόλιο, απλά αναφέρω ότι το συγκεκριμένο μαγαζί είναι κάκιστο από πλευράς φαγητού, καθώς και απίστευτα ακριβό για αυτό που προσφέρει, είτε είσαι BDSMer είτε οχι  
     
  3. Ninevi

    Ninevi Regular Member

    Απάντηση: BDSM και μέσος νεοέλληνας: Έχουμε πολλά ψωμιά ακόμα...

    Για να τελειώνουμε με το θέμα της πραγματικής ηλικίας σου και όχι δεν με νοιάζει το πόσο είσαι ή το τι έχεις ζήσει αλλά το τι δηλώνεις:
    Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
    Όσο για τα υπόλοιπα επειδή βαριέμαι να σε quotαρω γραμμούλα - γραμμούλα όπως αρέσκεσαι εσύ, θα σου απαντήσω στο γενικότερο νόημα των γραπτών σου και κάνε εσύ μετά ό,τι καταλαβαίνεις.
    Στο θέμα των παιδιών, τα οποία έγραψα πως φαίνεται ότι ήταν ανήλικα από τις νεαρές τους φάτσες, που και να μην ήταν, είχαν φρικάρει τόσο πολύ και τόσο φανερά, που σίγουρα δεν μπορεί να ήταν από το φόρουμ μας ή "σου". Εγώ τα 'χα δίπλα μου, εσύ τα 'χες πρακτικά απέναντί σου, να υποθέσω ότι θα 'δες ότι τράβαγαν και φωτογραφίες όλη την ώρα, όχι; Τι ή ποιος θα τα εμπόδιζε να πάρουν ένα τηλέφωνο την αστυνομία αν ήθελαν, επειδή αυτό που γινόταν βάσει νόμου προσβάλει τη δημόσια αιδώ; Όχι την δικιά μου, τη δημόσια καλά διάβασες. Καλή η προσπάθεια να βγάλεις εμένα ψευτοπουριτανή αλλά αν δεν μπορείς να ξεχωρίσεις την λέξη "ηθική" από τη λέξη "αισθητική", θα σε παραπέμψω στη wiki και το google που τόσο αγαπάς από παλιά.
    Επαναλαμβάνω, το μέρος δεν είχε κλειστεί από κανέναν μας για meeting του greekbdsmcommunity, για την ακρίβεια το event της βραδιάς του μαγαζιού, halloween night διαφήμιζε. Με αυτή τη λογική όσοι και να 'μασταν του bdsm χώρου, δεν παρευρεθήκαμε προετοιμασμένοι για κάποιο show με performers που να γνωρίζαμε/εγκρίναμε αισθητικά. Για ένα ποτό πήγαμε και ναι, πολλοί από εμάς δεν γουστάραμε αυτό που είδαμε, όχι γιατί δεν έχουμε ξαναδεί (σαφώς και καλύτερα) αλλά επειδή δεν το επιλέξαμε. Αν ήταν φυσικά στο πρόγραμμα του μαγαζιού και δεν το είδαμε, our bad, δικαίως μπορείς να μας λες ότι κακώς δεν φύγαμε.
    "Για μένα πάντως μπράβο στον άνθρωπο αυτό και στις υποτακτικές, γιατί πιστεύω ότι ήταν οι μόνοι που πέρασαν καλά κάνοντας το κέφι τους, αδιαφορώντας για τις εντυπώσεις και τα σχόλια που θα δημιουργούσε αυτή η έκθεση τους, στο φιλοθεάμον και κομπλαρισμένο BDSM κοινό!"
    Αν και έχω βάσιμες επιφυλάξεις για την φαινομενική αδιαφορία του οποιουδήποτε κάνει κάτι σε public play, είπα να πω μια άλλη άποψη ως εξίσου "φαινομενικά" κομπλαρισμένο πόσο μάλλον φιλοθεάμον BDSM κοινό.
    Είναι εύκολο το black & white.
    Παρόλα αυτά και όχι πάραυτα, να είσαι κι εσύ καλά και να περνάς καλύτερα.
    Είναι πονηροί οι καιροί και ίσως ακόμα πιο άγριοι από παλιά γι αυτό σου εύχομαι ολόψυχα να μείνεις μακρυά από μπλεξίματα. Κι εσύ και όλοι μας.
    Βικτώρια
     
  4. Black_Storm

    Black_Storm Regular Member

    Απάντηση: BDSM και μέσος νεοέλληνας: Έχουμε πολλά ψωμιά ακόμα...

    Τι να σχολιάσω τώρα; Να μπω σε άχρηστες αντιπαραθέσεις που βασίζονται μόνο σε συμπάθειες και αντιπάθειες; Όχι δεν θα το κάνω!! Απλά αφήνω τους άλλους να βγάλουν τα συμπεράσματα τους. Ότι είχα να πω το είπα. Enough!
     
  5. devine_sub

    devine_sub Contributor

    Η προσβολή της αισθητικής κάποιου, δεν είναι θέμα προσωπικής αντιπαράθεσης.

    Δε γουστάρω να βλέπω τσιμπούκια όταν πίνω τον καφέ μου συζητώντας με μια φίλη μου, ούτε caning μεταξύ χοιρινής και σαλάτας.

    Πειράζει τόσο πολύ;?;?

    Όπως επίσης, δε γουστάρω τα πεντάχρονα που έρχονται από το διπλανό τραπέζι για να με ενοχλήσουν, ενώ οι γονείς τους τα κοιτάζουν απαθέστατοι. Το ίδιο μου κάνει. Η έλλειψη σεβασμού στον διπλανό φαίνεται και στη μία και στην άλλη περίπτωση. Και λυπάμαι που το λέω, μα, είναι θέμα καλών τρόπων. Δεν διαθέτουν όλοι, είναι σαφές.

    Η τοποθέτηση της Ninevi με καλύπτει απόλυτα: άλλο πράγμα να πληρώσεις εισιτήριο για να πας σε μία παράσταση / έκθεση / event κλπ, κι άλλο πράγμα να βρεθείς σε ένα μαγαζί με την παρέα σου και να σε αναγκάσουν είτε να γίνεις μάρτυρας σε κάτι, είτε να σηκωθείς να φύγεις.

    Αν θέλετε να πείτε ότι αυτό είναι πουριτανισμός, πείτε το. Αλλά σκεφτείτε το καλά, γιατί την επόμενη φορά που πίνετε καφέ, μπορεί η επίδειξη να περιλαμβάνει την 80χρονη υπέρβαρη γιαγιά μου, με τον 90χρονο υπέρβαρο παππού μου και δυο φίλους του από το καφενείο που έχουν ακράτεια. Και τότε να δω αν η δική σας αισθητική θα το αντέξει ... ή αν θα σηκωθείτε να φύγετε.
     
  6. kati

    kati Regular Member

    Απάντηση: BDSM και μέσος νεοέλληνας: Έχουμε πολλά ψωμιά ακόμα...

    Θα συμφωνήσω με τη Ninevi και deviantsub στην προκειμένη περίπτωση. Το θέαμα όπως φαίνεται δεν είχε να κάνει άλλωστε με bdsm, οπότε άκυρο να μιλάμε για αποδοχή ενός bdsm θεάματος από bdsm κοινό. Πρόκειται για μια πράξη επίδειξης με σκοπό να σοκάρει το κοινό. Το οποίο δεν ήταν προετοιμασμένο ούτε και είχε απαραίτητα επιλέξει να παραστεί. Και όχι, το "να φύγετε να πάτε αλλού" δεν καταλαβαίνω γιατί να αναφέρεται στους θαμώνες και όχι στους αυτοσχέδιους performers.

    Και με την ίδια λογική σου Black_Storm, που ξέρεις οτι δεν υπήρχαν ανήλικα τα οποία απλά μεγαλόδειχναν και πέρασαν απαρατήρητα;
     
  7. Storm

    Storm Regular Member


    +1000000 rep.

    Η ουσία μέσα σε λίγες γραμμές.

    Η προσβολή της αισθητικής του οποιουδήποτε είναι ουσιαστικά το πρόβλημα του μέσου νεοέλληνα και όχι η μη ανοχή του στο bdsm.
    Έχουμε βρει την καραμέλα της "προόδου" και της "απελευθέρωσης" και την πιπιλίζουμε διαρκώς.
    Πόσο μπροστά είμαστε εμείς οι λίγοι, η ελίτ των και καλά διανοούμενων που επειδή διάβασαν κάποτε έναν Μαζώχ και είδαν έναν Παζολίνι χρίστηκαν από μόνοι τους "εκλεκτοί", και πόσο πίσω είναι οι αδαείς μάζες που δεν έχουν τις ίδιες αποκλίνουσες προτιμήσεις με εμάς, οι μπουρτζόβλαχοι.
    Καθαρός αυνανισμός αν θέλει κανένας την ταπεινή μου γνώμη.
    Μόλις μερικοί αντιληφθούν ότι ανακαλύπτοντας το bdsm δεν ανακάλυψαν ούτε την πενικιλίνη, ούτε την άκαπνη πυρίτιδα ούτε τις τέσσερις ευγενεία αλήθειες του βουδισμού και το μονοπάτι της σοφίας και της αυτογνωσίας, τότε μόνο ίσως οι "μέσοι νεοέλληνες" που σοκάρονται -ου να χαθούνε οι παλιοανώμαλοι- να μας κοιτάξουν με καλύτερη διάθεση.
     
  8. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: BDSM και μέσος νεοέλληνας: Έχουμε πολλά ψωμιά ακόμα...

    Ξεφύγαμε ωστόσο πολύ από το θέμα. Όσοι γενικά προσβάλλονται από σεξουαλικά υπονοούμενα/εικόνες ΔΕΝ πάνε να φάνε στο "Κουκλάκι" όπου αντί για καλησπέρα σου λένε "καλά γαμήσια" και που το παγωτό σοκολάτα το λένε "τσιμπούκι". Αν δεν του αρέσει αυτό το μέρος αυτός φταίει που πήγε εκεί και όχι το μέρος. (Και μιλάω για το σκηνικό στο κουκλάκι, το τι έγινε στο kinky bar δεν το γνωρίζω και δεν αφορά το παρόν νήμα).

    Το θέμα δεν ήταν ότι κάποιος αντέδρασε σε κάποιο σεξουαλικό υπονοούμενο (και υπήρξαν τέτοια ΠΟΛΛΑ και όποιος έχει πάει "Κουκλάκι" το γνωρίζει από πρώτο χέρι). Το θέμα ήταν ότι σε μια πολύ πιο light (μα πολύ πιο light σε σχέση με τα χοντρά "βανίλλα" σεξουαλικά υπονοούμενα) BDSM ερωτισμού βάρεσαν κουδούνια.

    Γιατί είναι πιο προσβλητικό το light caining από το να έχει κολλήσει ο άλλος από πίσω και να της λέει "πίπα κώλο σε πάνε για να φας ένα παγωτό εδώ;"

    Και αν θέλετε την γνώμη μου αυτή η διαφορετικότητα ΚΑΚΩΣ υπάρχει γιατί οι bdsmers δεν είμαστε ψυχανόμαλοι, είμαστε φυσιολογικοί άνθρωποι με διαφορετικά σεξουαλικά γούστα, όπως φυσιολογικοί άνθρωποι με διαφορετικά σεξουαλικά γούστα είναι και οι ομοφυλόφιλοι. Δεν είμαστε εμείς που βγαίνουμε από το μέσο όρο είναι ο μέσος όρος που μας φτύνει και δε μας δέχεται.
     
  9. jorge1970

    jorge1970 Regular Member

    Απάντηση: BDSM και μέσος νεοέλληνας: Έχουμε πολλά ψωμιά ακόμα...

    Ως συνδαιτυμόνας του νηματοθέτη εκείνο το βράδυ, παρακολουθώ το νήμα με πολύ ενδιαφέρον. Φοβάμαι όμως ότι το περιστατικό έχει ξεφύγει από τα πραγματικά του πλαίσια.

    Πολλές οι απόψεις, όλες σεβαστές, (και με πολλά επιχειρήματα, συχνά καλογραμμένα) αλλά νομίζω δημιουργούνται υπερβολικές εντυπώσεις σε σχέση με το συγκεκριμένο συμβάν όπως αυτό συνέβη:
    • -Το εστιατόριο υπενθυμίζω ήταν η γνωστή ιδιαίτερη περίπτωση. Δε μπορεί να συγκριθεί με τη συνηθισμένη ταβέρνα η κυριλέ εστιατόριο όπου κάτι τέτοιο θα ξένιζε φυσικά και δε θα συνέβαινε εξ αρχής.  
    • -Τα γεγονότα περιγράφονται με ακρίβεια από τον Arioch που άλλωστε, μαζί με την keiko mika, ήταν και ο πρωταγωνιστής.
      Όντως:
         
      Συνεπώς, δε σηκώθηκαν 2 από ένα τραπέζι και από το πουθενά ν'αρχίσουν να βδσμιζονται στο "ξεκούδουνο". Το μαγαζί το ίδιο, εκπροσωπούμενο δια του (δασκαλεμένου φυσικά) σερβιτόρου του, έδινε πρώτο το 'πράσινο φως'.
    • -Το συγκεκριμένο τραπέζι ήταν σε κάποια εσοχή, με τους Arioch και keiko mika να έχουν την πλάτη τους προς ταν κυρίως χώρο του μαγαζιού. Δίπλα ακριβώς ήταν και η περιβόητη κολόνα-φαλός με τις αλυσίδες που βοηθούσε περαιτέρω στο μερικό αφορισμό του τραπεζιού μας. Παραδίπλα καθόταν μόνο ένα ζευγάρι που πραγματικά απολάμβανε τη φάση. Ο χώρος ήταν "ψιλοπριβέ".
    • -Μη φανταστείτε κανά τρελό κόσμο γύρω γύρω. Έχουν περάσει μέρες που περίμενες ουρά έξω απ' το κουκλάκι, αλλά όχι πλέον.
      Οι υπόλοιπες παρέες ήταν "παραπέρα" με άδεια τραπέζια να μεσολαβούν. Δεν έγινε κάτι "μπροστά στα μούτρα των άλλων", άμεσα ενοχλητικό, ενώ έτρωγαν.
    • -Η μουσική, ο χαμηλός φωτισμός, το γκαρσόνι φυσικά .. το πράγμα πήγε μόνο του.
    Και επειδή έγινε αναφορά σε πρόσφατο περιστατικό καθαρού δημόσιου σεξ με διάρκεια, ως ανάλογο περιστατικό ενδεχομένως, θέλω να τονίσω ότι δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σχέση το ένα με το άλλο. Εδώ μιλάμε για light παιχνίδι των ολίγων λεπτών και με κανονική ενδυμασία φυσικά.

    Για το εάν τώρα η Ελληνική κοινωνία έχει 'πολλά ψωμιά ακόμα', όχι μόνο ως προς το βδσμ αλλά ως προς την έκφραση της σεξουαλικότητας γενικότερα, θα συμφωνήσω με τον Arioch.
    Άσχετα με το όποιο συμβάν, η Ελληνική κοινωνία είναι ακόμα βαθειά συντηρητική, προσπαθεί σιγά σιγά να βγεί από έναν κατά 400 χρόνια παρατεταμένο (και όχι επί Τουρκοκρατίας δημιουργημένο) μεσαίωνα σκέψης, και έχει όντως ποοοολλά ψωμιά (αλλά και αγγούρια) μπροστά της. Στο βδσμ, στη σεξουαλικότητα, στην ευρύτερη αντίληψη του κόσμου εν τέλει..
    Είναι μακρύς ο δρόμος μέχρι να βγεί από το κουτάκι της, αν αυτό συμβεί ποτέ ..
     
  10. Storm

    Storm Regular Member

    Τόσος χαμός για το Κουκλάκι...

    Σκέψου δηλαδή αν είχαμε να κάνουμε με το Le Marquis στη Μαδρίτη τι θα είχε γίνει.
    Και στο Le Marquis, και κυρίως, στο φόρουμ μετά.
     
  11. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: BDSM και μέσος νεοέλληνας: Έχουμε πολλά ψωμιά ακόμα...

    Μας νοιάζει που ο μέσος όρος "μας φτύνει και δε μας δέχεται;"

    Είναι απελευθέρωση να μας νοιάζει;

    Γιατί πρέπει ο μέσος όρος να έρχεται σε επαφή με κάτι που δε νομίζω ότι φτύνει αλλά μάλλον δεν αντιλαμβάνεται και σίγουρα αδυνατεί να ερμηνεύσει όπως φαίνεται και από έντονες τοποθετήσεις στο παράλληλο αυτού νήμα;

    Τη γουστάρει, μάλιστα, τμήμα του μέσου όρου την επαφή με αυτό που δεν αντιλαμβάνεται και αδυνατεί να ερμηνεύσει, την επιδιώκει, ενίοτε, έχει δε άποψη γιατί είναι εδώ πέρα να μιλάει π.χ. για μελιτζάνες παπουτσάκια που φτιάχνει πολύ νόστιμα και προσπαθεί μάλιστα να την επιβάλει αυτή την άποψη, συνήθως με το γενικό επιχείρημα ότι δεν ξέρει να υπάρχει άλλη.

    Και τί το ερωτικό έχει ο πουριτανός σερβιτόρος που φροντίζει να πάρει το cane απ το χέρι του Arioch, ποιά στιγμή; Τη στιγμή που αρχίζει να το απολαμβάνει και αυτό φαίνεται ότι δεν το ανέχεται η κατάσταση στο Κουκλάκι. Το Κουκλάκι θέλει τον γέλωτα και τα υπονοούμενα και αν ένα βανίλλα ζευγάρι άρχιζε να βογκολογάει από απόλαυση και πάλι στο Κουκλάκι δεν θα το σήκωναν και θα το έκοβαν μέσω πλάκας.

    Τί σχέση έχει το Κουκλάκι με την απελευθέρωση; Έχει μεγάλη σχέση με τον μέσο όρο και μια πρόταση για τη διαχείριση των απωθημένων του μέσου όρου, αλλά με την απελευθέρωση;

    Όλες οι μεσογειακές κοινωνίες, εμείς, Κύπρος, Νότια Ιταλία, τμήμα της Ισπανίας, Πορτογαλία για να μείνουμε στην ευρωπαϊκή Μεσόγειο, έχουν δύο στάνταρ κοινωνικά όρια και τα είχαν ανέκαθεν:

    Το ένα είναι η δημόσια έκφραση της ηδονής κυρίως όχι τόσο του ερωτισμού όσο της ηδονής, δεν ανέχεται το πούμπλικο να "χαθεί" κανείς σε αυτό που κάνει δηλαδή, τους υπαινιγμούς τους σηκώνει και κάνα γυμνό βυζί.

    Το άλλο είναι το σεξ μετά τις αναπαραγωγικές ηλικίες και τώρα πια στα γεράματα, και εκεί υπάρχει θέμα.

    Δε νομίζω ότι ο μέσος Έλληνας BDSMer έχει υπερβεί αυτά τα δύο κολλήματα και δεν ελπίζω σε μια γενικότερη υπέρβαση στον 21ο αιώνα.

    Άλλες υπερβάσεις που έχουν να κάνουν με την ελεύθερη συμβίωση και τα σχετικά ελπίζω να τις δω και νομίζω ότι κάνουμε προόδους λίγο λίγο.
     
    Last edited by a moderator: 4 Νοεμβρίου 2010
  12. Never2l8

    Never2l8 New Member

    Απάντηση: BDSM και μέσος νεοέλληνας: Έχουμε πολλά ψωμιά ακόμα...

    Και μην ξεχνιόμαστε... Το bdsm θέλει το υπόγειο του ή την σοφίτα του...