Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Building a Poly House: Πολυκατοικία σε Γερά Θεμέλια…

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM & Πολυγαμία' που ξεκίνησε από το μέλος Master V, στις 30 Απριλίου 2009.

  1. Master V

    Master V Regular Member

    Αγαπητή thaleia το σχήμα σίγουρα θα μπορούσε να είναι διαφορετικό αλλά δεν είναι αυτό που μ΄ενδιαφέρει. Το φύλο δεν παίζει ρόλο, κατά συνέπεια θα μπορούσε να είναι γυναίκα Κ και σκλάβοι ή γυναίκα-άντρας gay ή bisexual και ανάλογο ή μεικτό σχήμα σκλάβων. Αυτό που θεωρώ σε μια σχέση M/s ανέφικτο, είναι το να κυβερνάνε 2 καπετάνιοι το ίδιο καράβι. Υπάρχουν ίσως και εξαιρέσεις.


    Και στο εργασιακό περιβάλλον για ανθρώπινες σχέσεις μιλάμε!!! Οι περισσότερες γυναίκες (εκεί έξω) μάλλον θα συμφωνούσαν μαζί σου, ότι δεν θα ήθελαν να περιορίσουν τον ρόλο τους. Όμως, οι καλές σκλάβες θα εμπιστεύονταν τον αφέντη τους για την διανομή των ρόλων.



    Έχω τις επιφυλάξεις μου για τις οικονομικές προϋποθέσεις που θέτετε. Η θέση σας για τις κοινωνικές και θρησκευτικές προκαταλήψεις με βρίσκει σύμφωνο.


    __________________



    @camera obscura
    :
    Είπες: ΄΄Το να αντιμετωπίζουμε επί τούτου τους ανθρώπους μονοδιάστατα ενέχει πολλούς κινδύνους και ευνόητα θα δημιουργούσε πολλά προβλήματα σε οικιακό περιβάλλον..΄΄

    Δεν έχω καμιά πρόθεση να δούμε τους ανθρώπους μονοδιάστατα, απλώς υιοθετώ μια αριστοτελική εντελεχειακή προσέγγιση στο θέμα που υποθέτει ότι ο κάθε ένα είναι να είναι κάτι, με την έννοια ότι μέσα από το συγκεκριμένο ρόλο που θεωρεί ιδανικό επιτυγχάνει την ευδαιμονία.

    Επίσης, σχετικά με την κάλυψη της σεξουαλικότητας, θεωρώ ότι ένας Κ που θα έχει καταφέρει να οργανώσει ένα τέτοιο σπίτι, θα έχει περάσει από το στάδιο του να χρειάζεται να αποδείξει τις δυνατότητές του (lol)..

    Χαίρομαι που συμφωνούμε στις γενικές γραμμές περί μονογαμίας και πολυγαμίας. Η ιδέα σου περί δυναμικής περιοδικής νομιμοποίησης των ρόλων και όχι μηχανιστικού a priori διορισμού με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο και ήταν από τα πράγματα που με απασχολούσαν από την αρχή. Τέλος ο όρος συμβίωση είναι σαφώς περισσότερο δόκιμος, αν και για ορισμένα (ίσως προσωρινά μέλη) της κατοικίας θα μπορούσε να ισχύει και ο όρος συγκατοίκηση.


    @Master DO: αν και δεν πίνω ουίσκι, ευχαρίστως να πιούμε μαζί και να συζητήσουμε εκτενέστερα.


    ...
     
  2. thaleia

    thaleia Contributor

    Απάντηση: Re: Building a Poly House: Πολυκατοικία σε Γερά Θεμέλια…

    Master V
    συμφωνω οτι δεν χωρανε δυο ταγοι στην ιδια ομαδα γενικοτερα, θα μπορουσε ομως να υπαρχει ιεραρχια μεταξυ των κυριαρχων αν θα θελαμε να λειτουργησει ενα διευρυμενο κοινοβιακο σχημα. βεβαια ο καθηγητης σας μιλησε για συγκεκριμενο σχημα, αλλα αν επιβιωνει ενα τετοιο πυρηνικο σχημα γιατι να μην επιβιωσει κι ενα μεγαλυτερο ?
     
  3. cider

    cider Kitchen master

    Φίλτατε,

    είμαι από εκείνους που στο βδσμ δεν βλέπουν ούτε επανάσταση, ούτε εναλλακτικό τρόπο ζωής ο οποίος παραπέμπει σε κάποιο statement, ούτε κάτι παρόμοιο. Το βδσμ είναι η καύλα μου, και ο τρόπος με τον οποίο θέλω να τη βιώνω. Επίσης, έχω ξεκαθαρίσει στον εαυτό μου, και λίαν προσφάτως έχω αρχίσει να το ξεκαθαρίζω και στο φόρουμ, ότι αρκετά από τα κίνητρά μου είναι καθαρά ωφελιμιστικά, και ουχί δεοντολογικά.

    Η απάντηση δόθηκε σε αυτό το πνεύμα. Δηλαδή, αν για μένα παίξει τέτοια φάση, πώς θα ήθελα να παίξει; Και η απάντηση είναι έτσι, όπως το περιγράφω. Διότι ακόμα και με τη μία σκλάβα θέλω να παίξω όποτε θέλω και όπως θέλω εγώ. Άρα με πάνω από μία, και μόνο η προοπτική ότι θα πρέπει να εργαστώ ή να εργαστεί κάποια απ' αυτές, ή όλες (με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε κούραση, απουσία κ.λπ.) μου χαλάει όλη τη φάση. Άρα ή κερδίζω το λόττο (σχήμα λόγου, αν και στη δική μου περίπτωση μόνο έτσι θα μπορούσα να αποκτήσω την εν λόγω οικονομική άνεση) ή δεν βάζω καν στο νου μου κάτι τέτοιο.

    Συνεπώς, αν, αγαπητέ Master V, σε αυτό το νήμα αναζητάτε και πρακτικές προτάσεις, και όχι απλώς τη γνώμη μας για το θέμα, παρακαλώ μη λαμβάνετε τόσο σοβαρά την τοποθέτησή μου.
     
  4. gaby

    gaby Guest

    @ Master V,

    επιτρέψτε μου να σας ευχαριστήσω με τη σειρά μου για το όμορφο κυριακάτικο μεσημεράκι με συνοδεία λευκού οίνου και απολαυστικής συζήτησης. Μετά από τη συζήτηση που είχαμε δε μου μένει καμία αμφιβολία για την επιτυχία του εγχειρήματος με το οποίο καταπιαστήκατε.

    Όπως και η camera_obscura, είμαι υπερ του πολυάμορους ως τρόπου ζωής. Υπερ του δομημένου, ασυμμετρικού, πολυσχεσιακού, σαδομαζοχιστικού πολυάμορους με πλήρη ανταλλαγή ελέγχου μεταξύ της κάθε σκλάβας και του Κυρίαρχου. Αν και προσωπικά θα απέφευγα τη συγκατοίκηση. Ωστόσο, ό,τι είχα να συνεισφέρω στο νήμα τούτο το έχω ήδη συνεισφέρει, κάτι καινούργιο δεν έχω να πω.

    Κάποιες σκέψεις περι ελευθεριότητας που μου προέκυψαν από το ποστ της camera_obscura τις σκέπτομαι για άλλο νήμα μάλλον, αφού έχουν να κάνουν πιο πολύ με την ελευθεριότητα των υποτακτικών γυναιικών στην Ελλάδα.

    Πάντως, ασχέτως μοντέλου, που είναι καθαρά δικό σας θέμα, το μίγμα των ανθρώπων καλό θα ήταν να περιλαμβάνει ελευθέριους ανατολικού τύπου, ελευθέριους βόρειου τύπου και ορισμένους του δομημένου. Θαυμάσια η ελευθεριότητα, ιδίως όταν είναι θέση και όχι αντίδραση, αλλά συνήθως πάσχει από οργάνωση ενώ τείνει να παραβλέπει τις λεπτομέρειες. Δεν μπορείτε όλοι να λειτουργείτε έτσι στον πολυερωτικό αυτό οίκο, έτσι δεν είναι;

    Ευχαρίστως θα απολάμβανα ένα ποτάκι στα εγκαίνια που ενδεχομένως να έχετε στο νου σας  
     
    Last edited by a moderator: 7 Μαϊου 2009
  5. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Re: Building a Poly House: Πολυκατοικία σε Γερά Θεμέλια…

    Βρε εσύ, είμαστε μετά το σημείο 0. Έχουμε ήδη εικάσει ότι ο νηματοθέτης έχει βρει 5 Ελληνίδες - σκλάβες (με ή χωρίς οικογένεια, όμορφες, έξυπνες, ποθητές, ελεύθερες), ότι ο ίδιος κατά δήλωσή του μπορεί να ανταπαξέλθει και τώρα συζητάμε τεχνοκρατικά, με ποιο τρόπο είναι καλύτερα να το οργανώσει....
    Τι θέση έχει εδώ η απελπισία και το μαστεροκαυλί... Κακό και πρόστυχο κορίτσι  
     
  6. vautrin

    vautrin Contributor

    Πολυγαμία ή μονογαμία;

    Ελεύθερη προσωπική επιλογή, συμμόρφωση με κοινωνικούς κανόνες ή βιολογικός νόμος;



    Όσον αφορά την πολυγαμία, τείνω προς την τρίτη επιλογή. Η πολυγαμικότητα είναι μια έμφυτη τάση στον άνθρωπο όπως και στα περισσότερα ζώα. Αποτελεί έναν βιολογικό μηχανισμό φυσικής επιλογής που εξυπηρετεί ευγονικούς σκοπούς κι αποβλέπει στην διαιώνιση των ειδών και στην δημιουργία υγιών απογόνων διαμέσου του ανταγωνισμού του σπέρματος και της κατίσχυσης του ισχυροτέρου. Φορέας της πολυγαμίας δεν είναι το αρσενικό ζώο αλλά κυρίως το θηλυκό που θα ζευγαρώσει με όσο το δυνατόν περισσότερα αρσενικά επιτυγχάνοντας έτσι να γονιμοποιηθεί από το πιο εύρωστο σπερματοζωάριο.

    Στον άνθρωπο βέβαια τα πράγματα δεν είναι ποτέ μονοσήμαντα καθώς είναι το μοναδικό ζώον το οποίο μπορεί εν μέρει να υπερβεί την φύση του. Το σύμπλεγμα που ονομάζουμε πολιτισμός αποτελεί την ενσάρκωση αυτής της υπέρβασης. Ζώντας εντός του πλαισίου αυτού, το άτομο μαθαίνει να συμπεριφέρεται με μη φυσικό, «πολιτισμένο» τρόπο. Μεταξύ άλλων διδάσκεται και την μονογαμικότητα. Δεν πρόκειται για ελεύθερη επιλογή όσο κι αν βαφτίζεται έτσι εκ των υστέρων, αλλά για εκμάθηση ρόλου και συμμόρφωση με τα καθιερωμένα πρότυπα.

    Αν η πολυγαμία αποτελεί τον φυσικό κανόνα, αντιθέτως η μονογαμία αποτελεί την εξαίρεση, έναν αμιγώς κοινωνικό θεσμό. Επικράτησε δε, όχι λόγω της χριστιανικής ή αστικής ηθικής, αλλά επειδή παρουσιάζει ορισμένα κοινωνικά πλεονεκτήματα τα οποία θα αναφέρω παρακάτω. Ομοίως η πολυγαμία των μουσουλμάνων υπαγορεύτηκε αρχικώς από κοινωνικοοικονομικά αίτια κι όχι βέβαια από τον … Αλλάχ.



    Η φαντασίωση του χαρεμιού. Μύθος και πραγματικότητα.



    Το χαρέμι αποτελεί ίσως την πιο διαδεδομένη ανδρική φαντασίωση. Πρέπει όμως να λέμε όλη την αλήθεια στους ονειροπόλους: πολλά όνειρα μεταβλήθηκαν σ’ εφιάλτες όταν εφαρμόστηκαν στην πράξη. Αν ο πολυγαμικός κυριαρχικός οίκος που περιέγραψε ο αγαπητός νηματοθέτης αποτελούσε μια διαδεδομένη μορφή συμβίωσης έστω και σε μειοψηφική κλίμακα, τότε θα δημιουργούσε τεράστια κοινωνικά προβλήματα. Και να γιατί:

    Έστω ένα χωριό 100 κατοίκων. 50 άντρες, 50 γυναίκες. 3 μόνο εκ των ανδρών, ποσοστό μόλις 6%, διατηρούν παρόμοιους πολυγαμικούς αυταρχικούς οίκους. Άρα 3 μόνον άντρες κατέχουν 3x5=15 γυναίκες. Για τους υπόλοιπους 47 άντρες απομένουν μόνο 35 διαθέσιμες γυναίκες. Στην καλύτερη των περιπτώσεων 12 άντρες θα μείνουν με το πουλί στο χέρι, ίσως και περισσότεροι. Έχουμε και λέμε: 6% πλούσιοι και γαμίκοι, 24% ακτήμονες προλετάριοι κι αγάμητοι. Δεν το βλέπω καλά το χωριό, μπαρούτι μυρίζομαι… Απλά μαθηματικά.

    Δεν είναι διόλου μα διόλου τυχαίο που όπου υπήρξαν χαρέμια, υπήρχαν και ευνούχοι, δηλαδή άντρες ακρωτηριασμένοι ώστε να μην είναι σεξουαλικά ανταγωνιστικοί προς τον κυρίαρχο. Χαρέμι κι ευνουχισμός νομοτελειακά πάνε πακέτο κι ο Βωτρέν τα μπαλάκια του τα θέλει. Εσείς;

    Ο Φρόυντ τοποθετεί την απαρχή του πολιτισμού στην συνομωσία των γιων και στον από κοινού φόνο του Πατέρα-Πατριάρχη που μονοπωλούσε την κατοχή των θηλυκών κι ουσιαστικά τους απέκλειε κάθε δυνατότητα ηδονής. Ακόμη κι αν η ερμηνεία του είναι αμφιλεγόμενη, η αυταρχική πολυγαμία εμπεριέχει δυνητικά έναν τέτοιον κίνδυνο.

    Ένα ακόμη συγκριτικό πλεονέκτημα της μονογαμίας που της επέτρεψε να επιβληθεί, αφορά την οικονομική της χρησιμότητα. Η οικογένεια πριν απ’ όλα αποτελεί οικονομική μονάδα. Η μονογαμία εξασφαλίζει την συσσώρευση. Ο πλούτος που συγκεντρώθηκε δεν θα κατακερματιστεί σε πολλά μικρά μερίδια αλλά θα παραμείνει σε όσο το δυνατόν λιγότερα χέρια. Μια χήρα, λίγοι απόγονοι. Οι Σουλτάνοι ξέρετε, έσφαζαν τα «περισσευούμενα» παιδιά τους· ένας διάδοχος αρκούσε…



    Συμπεράσματα.​




    Συμπέρασμα πρώτο: η πολυγαμία προάγει την ευγονία και την διαιώνιση των ειδών, η μονογαμία ευνοεί την κοινωνική σταθερότητα και συνοχή και την οικονομική πρόοδο.

    Συμπέρασμα δεύτερο: στον φυσικό κόσμο προτεραιότητα έχει η διαιώνιση των ειδών, στον πολιτισμένο κόσμο προέχει η κοινωνική ευρυθμία κι η οικονομική ανάπτυξη.

    Συμπέρασμα τρίτο και φαρμακερό: η αυταρχική πολυγαμία, αν και εφικτή υπό προϋποθέσεις, αποτελεί το πλέον προβληματικό μοντέλο αφού στερείται εμφανώς των πλεονεκτημάτων τόσο της μονογαμίας όσο κι εκείνων της φυσικής πολυγαμίας. Κατ’ ουσίαν αποτελεί σχήμα εξόχως ναρκισσιστικό κι εγωιστικό που εξυπηρετεί πρωτίστως την προσωπικότητα του κυρίαρχου και πέραν τούτου ουδέν. Η ιστορική δε επιβίωση ενός μοντέλου συμβίωσης δεν εξαρτάται τόσο από τις σεξουαλικές μας φαντασιώσεις, όσο από την κοινωνική κι οικονομική του αποτελεσματικότητα.

    Συμπέρασμα τέταρτο: η πολυγαμία, για ν’ αποτελέσει μια αξιόπιστη εναλλακτική μορφή συμβίωσης έναντι της αφύσικης και άρα ψυχικά καταπιεστικής για το άτομο μονογαμικότητας, δεν μπορεί παρά να συνδυαστεί με την ελευθερογαμία και το κοινοβιακό πνεύμα. Και πάλι όμως, η οικονομική της χρησιμότητα μένει να δοκιμαστεί στην πράξη.



    Εδώ είμαστε και για τον αντίλογο σ’ αυτό το τόσο ενδιαφέρον νήμα.
     
  7. Για τι ηλικίες μιλάμε;
     
  8. Mesodo

    Mesodo Regular Member

    sorriso solare ψήνεσαι ? 

    vautrin η πολυγαμία και γενικότερα οι μεγάλες οικογένειες είναι οικονομικά αναγκαίες στις γεωργικές κοινωνίες ειδικά παλιότερα που ήθελες και περισσότερα χέρια. Αρα δυο θα καλλιεργούν, μία θα κάνει τα λογιστικά και το logistics και μία θα τα πουλάει στη λαική.  
    Οι βιολογικές ερμηνείες καιτοι είναι τις μόδας, είναι και λίγο παρατραβηγμένες και όχι άσχετες με την εκάστοτε πολιτική ιδεολογία που είναι του συρμού. Το ίδιο και η σύνδεση της μονογαμίας με την οικονομία που αν και έχει αξία παραμένει μονοδιάστατη. Δυστυχώς δεν είχαμε ποτέ καθαρή οικονονμία χωρίς κοινωνικό πλαίσιο για να μετρήσουμε την οικονομική αποτελεσματικότητα της μονογαμικής οικογένειας. Για την ακρίβεια είχαμε μονογαμικές οικογένειες πολύ πριν η συσσώρευση αποκτήσει νόημα και περιεχόμενο. Επιχειρήματα υπέρ πιο μεγάλων σχημάτων είναι τα κιμπούτς και οι οικονομίες κλίμακας που επιτύγχαναν ή για να μη γινόμαστε ακραίοι οι εναλλαγές γονιών πάνω στην απασχόληση των παιδιών (ένας γονιός παίζει κάθε απόγευμα με τα παιδιά 4 ζευγαριών κι έτσι οι υπόλοιποι έχουν χρόνο για άλλες ασχολείες)...

    Αλλά οι κοινωνικές συνήθειες επηρεάζονται πολύ και από τις φαντασιώσεις των κοινωνιών για τους εαυτούς τους. Διότι μπορεί πχ να ηταν αντιπαραγωγική η εξάσκιση και το σεξ μεταξυ αγοριών στις κατασκηνώσεις των σπαρτιατών, και τελικά να είχε περισσότερο οικονομικό νόημα να ασχοληθούν με το εμπόριο, αλλά η φαντασίωση της σπαρτιάτικης κοινωνίας είναι να φτιάχνει δυνατούς στρατιώτες. Φαντασίωση που είχε τη βάση της σε πραγματικές ανάγκες (πχ να κρατάμε τους είλωτες υπο) αλλά εν τέλη δεν ξέρουμε κατά πόσο ήταν η βέλτιστη οικονομικά επιλογή. Ήταν σίγουρα η βέλτιστη για την κοινωνία που οι ίδιοι ήθελαν.

    Και για να διασκεδάσω το παράδειγμα σου με το χωριό, εγώ θα σου προσφέρω την εξής λύση. Εάν οι 12 είναι αδερφές φτιάχνουν 6 ζευγάρια ή 2-3 παρτουζίτσες και ποιος τις κλάνει τις μούτζες αγάπη μου. Άσε που οι μούτζες στο χαρέμι σιγα μην περίμεναν πότε θα έχει κάβλες ο αφέντης γιαυτες και άρα μια χαρά θα τον είχαν κλασμένο επίσης που θα γύριζε πτώμα από τη δουλειά ενώ αυτές κυλιούνται στα πατώματα λολ...
     
  9. Χαχαχα! Την άποψή μου την έχω ήδη διατυπώσει:
     

    Απλώς αναρωτιέμαι πώς μπορεί να λειτουργήσει αυτό το μοντέλο συμβίωσης (εφόσον πρόκειται για συμβίωση και όχι για κάτι που συμβαίνει περιστασιακά) όταν π.χ. κάποια έχει παιδιά.Εκτός αν εκ των πραγμάτων αποκλείεται.
     
  10. bodyfull69

    bodyfull69 Regular Member

    Εξαιρετική παράθεση ενδιαφέροντων απόψεων και προτάσεων. Τα συγχαρητήρια μου στον δημιουργό του ποστ αλλα και σε όλες σχεδον τις συμμετοχές για τον πλούτο των σκέψεων και το βάθος της ανάλυσης τους. Με κάτι τέτοια το παρόν φόρουμ κερδίζει ουσιαστική αξιοπιστία και αξία.
    Φυσικά προκρίνω κάποιες συγκεκριμένες απόψεις από συγκεκριμένα άτομα, αλλα επειδή δεν θέλω να αδικήσω τους υπόλοιπους σας αφήνω να εκφραστείτε ελεύθερα και να σας απολαμβάνω ποικιλοτρόπως.
    και πάλι εύγε.
     
  11. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Re: Building a Poly House: Πολυκατοικία σε Γερά Θεμέλια…

    Ευχαριστούμε πολύ. Είστε πολύ καλός και ευγενικός.. 
     
  12. bodyfull69

    bodyfull69 Regular Member

    Καλός και ευγενικός; Μάλλον το παράκανα. Ήταν μια στιγμή αδυναμίας, την οποία θα καταστείλω βιαίως - όπως πάντα - και θα επανέλθω στο φυσιολογικό μου ως κακός ψυχρός και ανάποδος.