Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Eκτός θέματος και άνευ τίτλου

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Emma, στις 24 Σεπτεμβρίου 2007.

  1. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure

    και με τ' αριστερό το φραπέ...
     
  2. poepoe1800

    poepoe1800 Regular Member

    Χαχαχα πολυ αστειο !!!
     
    Last edited: 23 Οκτωβρίου 2017
  3. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Συμπαθητικά τα παραπάνω, αλλά λίγο συγχυσμένα. Κάπως anti-fetish δηλαδή.
    Πρώτον, ο ζεϊμπέκικος δεν είναι αρχαίος ελληνικός χορός. Παίρνει το όνομα από τους Ζεϊμπέκ της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, των οποίων όμως ο χορός είναι κυκλικός ή αντικρυστός, σε ρυθμό 4/4, σαν αργό τσιφτετέλι. Ο ελληνικός ζεϊμπέκικος συνδέεται με το αστικό ρεμπέτικο τραγούδι, χορεύεται από έναν μόνο χορευτή, έχει ρυθμό 9/8. Δεν χρειάζεται να πορτοκαλίσουμε γενικότερα νομίζω.
    Δεύτερον, όπως δεν έχει βήματα, δεν έχει και γραπτούς κανόνες. Όντως είναι κατ' εξοχήν αντρικός χορός, αλλά το βασικό χαρακτηριστικό του είναι άλλο, είναι το μεθύσι και ότι βγάλει αυτό, ίσως καημό, ίσως κάτι άλλο, ό,τι έχει κανείς στο κεφάλι του. Δεν πονάς υποχρεωτικά, μπορεί και να γιορτάζεις, μπορεί και να ορίζεις τον χώρο σου. Οπότε και μια γυναίκα μπορεί να βγάζει από μέσα της εξαιρετικό ζεϊμπέκικο.
    Τρίτον, ας αφήσουμε τις ερμηνείες περί χέρι πάνω - χέρι κάτω και λοιπά στους περιστρεφόμενους δερβίσηδες, ναι;
     
    Last edited: 23 Οκτωβρίου 2017
  4. libra

    libra Regular Member

    "Και για να χορέψεις ένα πραγματικό ζεϊμπέκικο Με το δεξί σου χέρι πρέπει να κρατάς τ' αρχίδια σου Και με το αριστερό Σηκωμένο Βρίζεις και διαμαρτύρεσαι χορεύοντας .."

    Νταξ το τερματισες..
     
  5. poepoe1800

    poepoe1800 Regular Member

    Ζεϊμπέκικος : Αρχαίος Θρακικός Κυκλικός χορός . Τον χόρευαν και οι αρχαίοι πόντιοι .
    Τον χρησιμοποιούσαν οι Θράκες και οι Ποντιοι ως πολεμικό χορό προετοιμασία πριν τον πόλεμο( Έχει λοιπόν κανόνες ο ζεϊμπέκικος: Αντρική προετοιμασία πριν το θάνατό )
    Θα στο επαναλάβω Επειδή στον πόλεμο πήγαιναν οι άντρες Και επειδή χορεύονταν με το δεξί χέρι να κρατάνε τα αρχίδια τους Θεωρείται ακόμα και σήμερα αντρικός χορός . Δεν είπα ποτέ ότι δεν μπορεί μια γυναίκα να χορέψει ζεϊμπέκικο . Πόδια έχει και μπορεί και χορεύει Μιμείται όμως το ανδρικό σώμα και ένα πολεμικό χορό
    Δερβίσηδες τώρα ( Φτωχοί ζητιάνοι ) Κυκλικός χορός που από θρακες που μετακόμισαν στη μικρά Ασία Τον υιοθέτησαν οι Πέρσες Και στη συνέχεια οι δερβίσηδες ( Φτωχοί ζητιάνοι που κυνηγήθηκαν από τους οθωμανούς )
    Επανέρχομαι στο Ζεϊμπέκικο ( Πρώτο συνθετικό Δίας )
    Ζεμπεκες η Ζεϊμπεκες( Αρχαίοι Θράκες πολεμιστές Που μετανάστευσαν στη μικρά Ασία )
    Για τους χρόνους κάτι και τελειώνω ... Χορεύετε και σε δύο τέταρτα Και σε άλλους χρονους
    Και για να κλείσω εδώ πέρα το θεμα Σκοπός μου δεν είναι να κάνω επίδειξη γνώσεων μπορείς να κάνεις μια έρευνα για να διαπιστώσεις αυτά που σου έγραψα Δεν έχω σκοπό όμως να το συνεχίσω και να ξανασχοληθώ με το συγκεκριμένο Γιατί διαβάζω κάτι για φραπέ στο χέρι Σε λίγο θα γράψει κανένας ότι στο άλλο χέρι κρατάς Piña colada  
     
    Last edited: 23 Οκτωβρίου 2017
  6. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Προφανώς Θράκες, Πόντιοι, Κρήτες, ινδιάνοι, αφρικανοί, πολλές φυλές χόρευαν και χορεύουν κυκλικούς χορούς, πολεμικούς και μη.
    Δεν υπάρχει όμως ούτε μια αρχαιοελληνική πηγή που να αντιστοιχεί οποιονδήποτε χορό με το όνομα ζεϊμπέκικο, ούτε να αναφέρει χειρονομίες που να συμπεριλαμβάνουν τα αχαμνά των πολεμιστών στην διάρκεια του χορού (εκτός αν υποστηρίξει κανείς ότι το ρήμα ὀρχέομαι, χορεύω, είναι συγγενής λέξη με το ὄρχις, ποτέ δεν ξέρεις).

    Και ο πυρρίχιος, χωρίς αχαμνά πάλι, κυκλικός, πολεμικός, λεγόταν πυρρίχιος. Βέβαια ενδέχεται να άλλαξαν όλα, όνομα, διάθεση, ρυθμός, να έγινε μη κυκλικός, και να έμεινε ίδιο - τι ακριβώς;  

    Πάμε στην ετυμολογία της λέξης. Aν η πηγή σου είναι η wikipedia, που αναφέρει ότι κατά τον Ηρόδοτο (χωρίς αναφορά σε πηγές βέβαια) η λέξη προέρχεται από την κλιτική του Δίας (Ζεῦ) και βέκος, σε πληροφορώ ότι ο Ηρόδοτος αναφέρει αποκλειστικά ότι "βεκός [...] εὕρισκε Φρύγας καλέοντας τὸν ἄρτον" (Ιστ. 2.2.4), ούτε θεότητες, ούτε φυλές. Η ίδια παρετυμολογία επαναλαμβάνεται αυτούσια σε πολλούς ιστοτόπους, για ευνόητους λόγους κοπυπάστας.
    Επίσης - ακόμη σημαντικότερο - στα αρχαία δεν υπάρχουν παράγωγα της λέξης Ζεύς που να προέρχονται από την κλιτική. Μόνο από την ρίζα δι-, παράδειγμα εὔδιος.

    Ηθικό συμπέρασμα: δεν φτιάχνουμε ετυμολογίες γιατί έτσι, δεν λέμε ό,τι να 'ναι, ελέγχουμε τις πηγές μας.
    Επίσης, δεν πατρονάρουμε, με ή χωρίς επιχειρήματα, ιδιαίτερα χωρίς.

    ΥΓ Μπορώ κι εγώ να κάνω συναρπαστικές ετυμολογίες: δια-σχίζω, "βλαστημώ τον θεό".
    Ζέβρα, "η μακάρια που έχει βρει τον θεό", ζευ- με πτώση του υ μπροστά στο χειλικό β, βρ- ρίζα του ρήματος βρίσκω, βουαλά.
     
    Last edited: 23 Οκτωβρίου 2017
  7. dina

    dina Σκλαβα της Brt Contributor

    Εγώ το μόνο που σκέφτομαι είναι τα καημένα τα γιουσουφακια που άμα μερακλωναν θα κρύβονταν σε κανένα δωμάτιο να φέρουν καμία στροφη.
     
  8. tithon

    tithon Contributor

    παραμένει ομιχλώδες το γιατί μπορεί να κρατούσαν τ' αρχίδια τους.
     
  9. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Tα καλά και τα κακά σόου του σπικ, του διαδικτύου...
    Πόσοι ξέρουν και ακόμα κι αν το ψιλοξέρουν, πώς να ξεχωρίσουν την "πατάτα" που έχει αναρτήσει στην βίκι ο κάθε πικραμένος, που νομίζει πως με αυτόν τον τρόπο κάνει φιγούρα σε καναδυό φίλους κι εξυπηρετεί τη λόξα που κουβαλάει μέσα του...
    Κατά τα άλλα, φυσικά και το κιμονό βγαίνει από το χειμώνας και η κιλότα είναι υποκοριστικό του χιλιόγραμου, τι να λέμε τώρα..?

    @tithon
    Είναι προφανές...
    Για το μάτι, ακόμα και σήμερα επιζεί το κόλπο "άμα σε κυττάνε περίεργα κι επίμονα, πιάσ' τ' αρχίδια σου"...
     
  10. poepoe1800

    poepoe1800 Regular Member

    Μου κάνει εντύπωση ότι γνωρίζεις όλες τις αρχαιοελληνικές πηγές !!!!!!! Εκτός θέματος είμαστε εδώ και ώρα . Να συζητήσουμε τις ρίζες και τις πηγές μου και τις πηγές σου Σε πριβέ όσο θέλεις
    Δεν Μπαίνω σε τριπάκι επίδειξης γνώσεων
    Αnti-fetish Για εμένα πάντα ( Μην επιτεθείς ξανά δεν αντέχω να πληκτρολογώ ) Θα είναι μια γυναίκα που προσπαθεί να χορέψει ζεϊμπέκικο  
    Μια και πιάσαμε όμως τα αρχαιοελληνικά Να αφιερώσω σε μια όμορφη Τι σημαίνει το όνομα "Μαρία "
    Μαρία , Μαρ = Αστραφτερό ( Μάρμαρο )= Απαστράπτουσα . Αυτη που αντανακλά το φως αυτή που λάμπει  
     
    Last edited: 23 Οκτωβρίου 2017
  11. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Καλά.... τώρα δέσαμε..!
     
  12. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Δυστυχώς, το όνομα Μαρία δεν είναι ελληνικής προέλευσης, δεν έχει σχέση με τα ὄμματα μαρμαίροντα της Αφροδίτης.
    Προέρχεται από το εβραϊκό-αραμαϊκό Myriam/Miryam/Mariam, που σημαίνει πιθανόν γόνιμη, άφθονη. Ακόμη το συζητάνε.

    Δεν είπαμε να μιλάμε γι' αυτά που ξέρουμε;