Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Eπίπεδα Αυτοεκτίμησης σε υποτακτικά άτομα.

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος nightingale, στις 4 Οκτωβρίου 2012.

  1. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Eπίπεδα Αυτοεκτίμησης σε υποτακτικά άτομα.

    Γενικά μπαίνοντας και το σημαντικότερο παραμένοντας σε μια Ds σχέση,αρχίζουν όλα να χρωματίζονται από τη σχέση αυτή και την αλληλεπίδραση μέσα απ αυτήν.
    Τίποτα δεν έχει μείνει το ίδιο, το άτομο που έβλεπα πριν 9 χρόνια και αυτή που έγινα τώρα δεν μοιάζουν ιδιαίτερα.
    Άλλαξαν οι αντιλήψεις μου για πάρα πολλά θέματα, για μένα την ίδια και την ζωή μου γενικότερα.
    Εκείνοι οι τομείς στους οποίους ο Κύριος μου θεωρεί πως είμαι ιδιαίτερα καλή είναι εκείνοι οι τομείς στους οποίους έχω αποκτήσει περισσότερη αυτοεκτίμηση.

    Πιστεύω πως ο Αφέντης μπορεί όχι απλά να βοηθήσει στο θέμα της αυτοεκτίμησης αλλά ως εξωτερικό κέντρο αξιολόγησης μπορεί να παίξει τον σημαντικότερο ρόλο στην εξέλιξη ακόμα και της αυτοεκτίμησης της σκλάβας, αν αυτό επιθυμεί.

    Γιατί υπάρχει και η άποψη πως ένα αυθύπαρκτο με ναρκισσιστική αυτοεκτίμηση άτομο σκλάβος δεν μπορεί να είναι.
     
  2. Sirbaid

    Sirbaid Regular Member

    και οι σχεσεις Κ/υ υπάρχουν από τοτε... Για μερικά πραγματα λειτουργούμε με το βασικό μας ένστικτο που υπάρχει και διαιωνίζεται. Διαφωνείτε?
     
  3. Enthralling kernel G

    Enthralling kernel G Regular Member

    Διαφωνώ με τη paliria.Οι αναγωγές σε μια γενικευμένη εικόνα υποτακτικότητας ως απόρροια της γυναικείας φύσης, παραπέμπει για μένα στο μεταφυσικό επίπεδο.
    Καλό θα είναι επίσης όταν γίνονται αναφορές στην ιστορία , να μην εξαντλείται το ζήτημα σε ένα επίπεδο του ποιος επικράτησε τίνος.
    Είναι γνωστό ότι η ιστορία γράφεται από τους νικητές.Άξιους και μη.Αλλά το παιχνίδι εξακολουθεί να παίζεται και θα παίζεται πάντα.Και σε επίπεδα που ενδεχομένως δε μας κόβει καν ότι υφίστανται.
    Αν κάνουμε μια παραδοχή σχετικά με το αυτοδίκαιο του νικητή , τότε βρισκόμαστε να ενστερνιζόμαστε το αμερικάνικο μοτο του the winner take it all σε όλα τα επίπεδα.Όχι μόνο σε αυτά που βρίσκονται για τους χ λόγους να μας κάνουν να αισθανόμαστε καλύτερα με μας.Και με αυτή τη λογική , για να είμαστε σύνομοι,θα πρέπει να κάνουμε και μια αντίστοιχη παραδοχή επί του εαυτού μας μέσα στο σημερινό κοινωνικό μοντέλο διαβίωσης.Ένα μοντέλο το οποίο εκτός των άλλων οριοθετεί μια δεδομένη Ελληνική υποτακτικότητα που ξεπερνά τα κλασσικά ανεπίλυτα ζητήματα των 2 (και τριών και τεσσάρων πλέον) φύλων.
    Αν κάποιος είναι έτοιμος ή έτοιμη να κάνει μια τέτοιου είδους γενικευμένη παραδοχή , τότε μπορώ να εκλάβω την άποψη αυτή με μια άλφα βαρύτητα παρότι θα βρίσκομαι να διαφωνώ.Αλλά μόνο τότε.
     
  4. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Eπίπεδα Αυτοεκτίμησης σε υποτακτικά άτομα.

    Διαφωνώ  

    Το ένστικτο μας δίνει ακριβώς την vanilla κατάσταση. Δεν ήταν κάτι που επιβλήθηκε είναι αυτό το βασικό που νιώθουν οι άνθρωποι. Η ανάγκη κάποιου να επιβάλλει τη βούλησή του προσωπικά και σεξουαλικά και η ανάγκη κάποιου άλλου να γίνει υποπόδιο του πρώτου ήταν πάντα ιδιαίτερες.

    Σύμφωνα με το βιβλίο που μας έδωσες, αυτό το άτομο μπορεί να είναι κατατρομαγμένο όσον αφορά τις ικανότητες και την αξία του, ανασφαλές και εντατικότατα αμυνόμενο. Μπορεί να κάνει για σκλάβος και να είναι ένα από τα πράγματα που το φοβίζουν. Μπορεί να είναι το όνειρό του να βρεθεί κάποιος να του γκρεμίσει τις άμυνες. Αλίμονο. Μόνο τρελός θα το αποφάσιζε και τότε, όντας τρελός δεν θα είχε την ικανότητα. Αυτές οι υπερβολικές άμυνες μόνο από τα μέσα μπορούν να πέσουν, στο όνομα της ανάγκης και της απόλαυσης.