Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Eπί πληρωμή σεξ

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος georgesath, στις 6 Απριλίου 2009.

  1. anasia

    anasia Contributor

    Απάντηση: Eπί πληρωμή σεξ


    Εδω το πετυχες ξεχασιαρα ! αχ αχ !  
    Να πληρώσεις για σεξ;

    αν κανεις μια σουμα θα δεις το ποστ σε μια πολυ ομορφη αντιγραφη ,
    και οχι μονο αυτο ... φυσικα !
     
  2. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Re: Απάντηση: Eπί πληρωμή σεξ

    Ναι, ακριβως anasia ηταν μια αντιγραφη, το βρηκα πολυ ενδιαφερον και το μετεφερα εδω..ευχαριστω που μετεφερες το link του 
     
  3. DocHeart

    DocHeart Δυσνόητα Ευνόητος

    Λατρεύω τις πόρνες.
     
  4. Dolcett_Cabana

    Dolcett_Cabana Regular Member

    Στο σημείο αυτό θα επιδοθώ στο ψυχαναγκαστικό συνήθειό μου της αποσαφήνισης των εννοιών (μείον δέκα αναγνώστες, συν αφαίρεση τουλάχιστο 15 reps).
    Για ποιές πουτάνες μιλάμε; Γιατί απ' ό,τι κατάλαβα, ο καθένας οταν μιλάει για τις εκδιδόμενες γυναίκες, άλλη εικόνα έχει στο νού του. Άλλος εννοεί τις "προσεχώς Βουλγάρες". Άλλος εννοεί τις high class escorts. Άλλος εννοεί τις καριόλες που του τα τρώνε. Άλλος εννοεί τη Τζούλια Ρόμπερτς στο "Pretty Woman" και άλλος εννοεί τη Γαβριέλα που "έγινα πόρνη διότι εγεννήθην τέτοια".
    Ερωτώ λοιπόν: μιλάμε για το ίδιο πράγμα; Μεταξύ της τύπισας που το κάνει γιατί "έτσι ρε παιδί μου καυλώνει" και της κοπέλας που την αρπάξανε μισθοφόροι απ' το χωριό της, την βιάσανε δεκάκις για να δεί ποιός κάνει κουμάντο κι έκτοτε περνάνε ημερησίως από πάνω της όλες οι φυλές του Ισραήλ από πενήντα φορές, μιλάμε ακόμα για το ίδιο πράγμα;

    Και, η ερώτηση των 50.000000:

    O πελάτης απολαμβάνει την "χωρίς δεσμεύσεις" ικανοποίηση της ανάγκης του ανεξαρτήτως του ποιά κατηγορία έχει κάτω απ' τα σκέλια του;
     
  5. john_slave96

    john_slave96 Contributor

    Όχι βέβαια. Το επιλέγει, με ποια κατηγορία έχει να κάνει. Αυτό είναι καθαρά επιλογή του. Αυτός είναι ο λόγος που υπάρχουν πόρνες όλων των ειδών: ξέκολες, έκφυλες, σοβαρές, κυρίες, διανοούμενες, κλασάτες κ.λπ. Μια βόλτα θα σας πείσει. Εκεί, πάντως που ξεδιπλώνεται ο χαρακτήρας της είναι στην κουβέντα που τη δεύτερη φορά γίνεται ουσιαστική. Το θέμα είναι πως θα ανακαλύψεις κάτω από την πόρνη τη γυναίκα, δηλ. τον άνθρωπο.
     
  6. G_E

    G_E Contributor

    Απάντηση: Eπί πληρωμή σεξ

    Επειδή μάλλον και οι δυο δεν έχουμε χρόνο, ο καθείς ξέρει πόσο έχει φτάσει μια αξιοπρεπής έξοδος για να ειπωθούν τα γλυκερά αυτονόητα. Ομολογώ πως εχω φάει μια περιουσία σαλιαρίζοντας αλλά αντέχω. Βίτσια είναι αυτά. Κι έπειτα, κι ο κλάδος της εστίασης κάπως πρέπει να ζήσει.

    ΥΓ. Μια ερώτηση προς το νηματοθέτη. Το να πληρώνεις κάποιον για να γινει εραστής της γυναίκας σου, προκειμένου να μπορείς να ασχοληθείς απερίσπαστος με το αγαπημένο σου χόμπυ του κεντήματος θεωρείται πληρωμένο σεξ;
     
  7. KAIseR

    KAIseR Regular Member

    Απάντηση: Eπί πληρωμή σεξ

    Είμαι μοναδικός ,αξεπέραστος ναρκισσος και δίνω αυτό που κανενας δεν μπορεί να δώσει
    δεν εχω βρεί όμως ένα δίκαιο αντίτιμο, όλα μου φαινονται πολύ λίγα,αρα δεν δίνω τίποτα σε καμμιά

    οι πελατισσες να πάνε αλλού παρακαλώ
     
    Last edited: 9 Απριλίου 2009
  8. jimboy

    jimboy Regular Member

    Απάντηση: Eπί πληρωμή σεξ

    Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί θα πρέπει για να υποστηρίζουμε την στάση ζωής μας θα πρέπει να εκφράζουμε ταυτόχρονα και μια ψιλουποτίμηση-περιφρόνηση στην στάση των άλλων:scratchhead:
     
  9. Όποια θέλει να κάνει σεξ μαζί μου να μου στείλει πμ.
    Θα είμαι καλός και θα της κάνω καλή τιμή γιατί θέλω
    να μου φέρει πελατεία.
    Πιστεύω ότι μια πελάτισσα με το χαμόγελο στα χείλη
    είναι η καλύτερη διαφήμιση.
    Κυριες μου, τωρα εχετε και ΕΣΕΙΣ την ευκαιρια στην απολαυση.
    Πληρωμή με δόσεις δεν γίνεται δεκτή.
    Πίστωσης δίδεται μόνο σε πελατισσες από ογδόντα
    ετών και άνω συνοδευομενες από την γιαγιά τους

    Υ Γ Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας
    Παρακαλώ οι γνωστές και φίλες να την σεβαστούν και να μην
    προσπαθούν, μέσω της γνωριμίας μας ,να παρακάμψουν την λίστα
     
    Last edited: 9 Απριλίου 2009
  10. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Eπί πληρωμή σεξ

    Είναι περιθώριο γιαττί η κοινωνία μας, βλέπεις, χρειάζεται ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ για να συγκρατήσει τον ιστό της...
     
  11. isnogood

    isnogood afterall, true love is the ultimate fantasy Contributor

    ... παντως , ... αν ημουν γυναικα ... δεν θα με ενοιαζε τοσο το αν το αγοραιο σεξ επηρεαζει την ερωτικη ζωη του αντρα ... ουτε το κατα ποσο ενας πελατης του αγοραιου ερωτα κρυβει παγιδες στον χαρακτηρα του ....
    αν ημουν γυναικα .. μια θα ηταν η μεγαλη μου ερωτηση .. :
    Γιατι οι αντρες ΔΕΝ επισκεπτονται ποτε την ιδια επαγγελματια , πανω απο 3-4 φορες ΟΣΟ καλη και ομορφη και αν ειναι εκεινη ;;; .... ουπς   ....
     
  12. vautrin

    vautrin Contributor

    Υπάρχει τίποτε πιο φυσιολογικό από το αγοραίο σεξ; Πριν βιαστείτε να με κατακεραυνώσετε, ρίξτε πρώτα μια ματιά στα παρακάτω άρθρα:

    «Παρόλο που έχουν τη φήμη των μονογαμικών ζώων, οι θηλυκοί πιγκουίνοι Adelie, φεύγουν από τους συντρόφους τους προκειμένου να ζευγαρώσουν με άλλα «αδέσμευτα» αρσενικά. Επιπλέον, απαιτούν «αμοιβή» για αυτό το χαριεντισμό πέτρες για να ενισχύσουν τις φωλιές τους σε αντίθεση με κάποιους ανθρώπους».

    «Το γαλλικό φιλί είναι ακόμα πιο σπάνιο. Το μόνο ζώο εκτός του ανθρώπου και πάλι που χρησιμοποιεί το γαλλικό φιλί ως προκαταρκτικό πριν το σεξ είναι ο παπαγάλος του Αμαζονίου. Μόλις τα πτηνά ανοίξουν το στόμα τους και ακουμπήσουν τις γλώσσες τους, το αρσενικό φτύνει το φαγητό του στο θώρακα του θηλυκού».

    Αγοραίος έρωτας στους χιμπαντζήδες.

    Περισσότερα ζευγαρώματα κερδίζουν όσοι άγριοι αρσενικοί προσφέρουν τροφή στα θηλυκά
    Oι άγριοι θηλυκοί χιμπαντζήδες ακολουθούν τις πρακτικές του αγοραίου έρωτα προσφέροντας σεξ με αντάλλαγμα κρέας από τα αρσενικά.

    Ερευνητές του Ινστιτούτου Μαξ Πλανκ για την Εξελικτική Ανθρωπολογία στη Λειψία της Γερμανίας ανακάλυψαν ότι αυτή η συναλλαγή λαμβάνει χώρα για μεγάλες χρονικές περιόδους και αποτελεί μέρος του κοινωνικού ιστού μιας ομάδας άγριων χιμπαντζήδων που ζουν στο Εθνικό Πάρκο Τάι στην Ακτή του Ελεφαντοστού.

    Ανθρωπολόγοι είχαν δει ότι στις πρώτες ανθρώπινες κοινωνίες εμφανίζονταν συμπεριφορές ανταλλαγής σεξ με κρέας, με τους καλύτερους κυνηγούς να έχουν και τον μεγαλύτερο αριθμό σεξουαλικών συντρόφων. Τα τελευταία ευρήματα ενισχύουν αυτή την υπόθεση, μαρτυρώντας ότι το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στους πολύ στενούς συγγενείς μας.

    «Τα ευρήματά μας παρέχουν ισχυρές ενδείξεις σχετικά με το ότι οι άγριοι χιμπαντζήδες κάνουν σεξ με αντάλλαγμα κρέας σε μακροπρόθεσμη βάση» ανέφερε η Κριστίνα Γκόμες από το Μαξ Πλανκ και προσέθεσε:

    «Οι αρσενικοί χιμπαντζήδες που μοιράζονταν το κρέας τους με τα θηλυκά διπλασίαζαν τα ποσοστά επιτυχίας τους στο ζευγάρωμα. Την ίδια στιγμή τα θηλυκά, που συναντούσαν δυσκολίες στο να βρουν κρέας μόνα τους, αύξαναν την πρόσληψη θερμίδων χωρίς να αντιμετωπίζουν κίνδυνο εξάντλησης ή τραυματισμού λόγω του κυνηγιού».

    Τόσο οι αρσενικοί όσο και οι θηλυκοί χιμπαντζήδες κάνουν περιστασιακές σχέσεις· ωστόσο, όπως έδειξε η μελέτη που δημοσιεύεται στον δικτυακό τόπο του επιστημονικού εντύπου «Ρublic Library of Science», τα αρσενικά που μοιράζονταν το κρέας τους με τα θηλυκά επιβραβεύονταν με περισσότερα ζευγαρώματα. Σύμφωνα με τη δρα Γκόμες, τα νέα ευρήματα αναμένεται να έχουν επίδραση και στις μελέτες που γίνονται όσον αφορά τις σχέσεις ανδρών και γυναικών.


    H γυναίκα και το σεξ
    Mια ιδέα για την ανθρώπινη συμπεριφορά που συνδέει τον έρωτα με το αίμα
    The New York Times

    Πριν από έξι εκατομμύρια χρόνια οι άνθρωποι και οι πίθηκοι χώρισαν τους δρόμους τους κι έκτοτε οι άνθρωποι τραβούν τον δικό τους, μόνοι, τον λεγόμενο δρόμο της εξέλιξης, της εξελικτικής κατεύθυνσης. Kι ευτυχώς για τους επιγενομένους ιδιαιτέρως του 19ου και 20ού μ.X. αιώνα, που στον δρόμο τους εκείνο πετούσαν εδώ κι εκεί κάποια κομμάτια κόκκαλα, τα οποία απολιθώθηκαν με το πέρασμα του χρόνου. Tα απομεινάρια αυτά έχουν πολλά να αφηγηθούν για τη βιολογική εξέλιξη των πλασμάτων εκείνων που απέβησαν τελικά οι σύγχρονοι άνθρωποι.

    Tο σιδηρούν κλειδί
    Πιο δύσκολα, όμως, παρακολουθεί κανείς την εξέλιξη της συμπεριφοράς του ανθρώπου. Aγνωστο παραμένει πώς ενεργούσαν οι πρώτοι άνθρωποι, ποιους συναναστρέφονταν και τι είδους ομάδες συγκροτούσαν. O,τι είναι άγνωστο, έχει γίνει ιδιαίτερα επιθυμητό, τουλάχιστον ως ένας χώρος απέραντος για τη διατύπωση υποθέσεων από τους πολυμαθείς εκείνους που διακατέχονται από τη φλογερή επιθυμία να διαπεράσουν το βουνό της υπάρχουσας βιβλιογραφίας της ανθρωπολογίας και να συνυφάνουν τα εκεί ευρισκόμενα στοιχεία της επιλογής τους, με μια πειστική θεωρία περί της εξέλιξης της συμπεριφοράς. O Pόμπερτ Aρντρι, η Iλέιν Mόργκαν, ο Kαρλ Σέιγκαν και ο Tζάρεντ Nτάιμοντ ανήκουν στα τολμηρά πνεύματα που επιχείρησαν να συγκροτήσουν σε μια πιστευτή θεωρία, την καταγωγή και τη διαγωγή του ανθρώπου.
    Tο τελευταίο, έως στιγμής, μέλος της σεβαστής, τουλάχιστον για το εύρος του εγχειρήματος, ομάδας, είναι ο χειρουργός Λίοναρντ Σλέιν. Στο βιβλίο του «Σεξ, χρόνος και εξουσία», που εκδόθηκε πρόσφατα (Bάικινγκ, 420 σελίδες, 25,95 δολάρια) στο επίκεντρο της θεωρίας του, τοποθετεί τις γυναίκες. Πιο συγκεκριμένα, η ανάγκη τους για σίδηρο είναι το κλειδί που ξεκλειδώνει την, εν πολλοίς κλεισμένη ώς τώρα, θύρα της κατανόησης του παρελθόντος μας.
    Oι γυναίκες χρειάζονται πολύ σίδηρο, γιατί χάνουν πολύ αίμα κάθε μήνα, στην εμμηνόρυση και γιατί εγκυμονούν και θηλάζουν. Kαι στα πρώτα στάδια της εξελικτικής πορείας του ανθρώπου, ο καλύτερος τρόπος αντικατάστασης του χαμένου σιδήρου, ήταν η κατανάλωση κρέατος. Oμως, οι γυναίκες, κατά πάσα πιθανότητα δεν ήσαν κυνηγοί, γι’ αυτό και θα πρέπει να παρέσυραν με ερωτικές προσδοκίες τους άνδρες, προκειμένου να φέρνουν στο σπίτι φρέσκο κυνήγι. Aυτό, το ερωτικό τέχνασμα, υπήρξε, για τον συγγραφέα, το κίνητρο και η αφορμή για τη διαμόρφωση ολόκληρης της ανθρώπινης συμπεριφοράς.
    Tη θεωρία του, καθώς γράφει στους «Nιου Γιορκ Tάιμς» ο καθηγητής της Aνθρωπολογίας στο Πανεπιστήμιο Kορνέλ Mερεντίθ Φ. Σμολ, στηρίζει ο αναπαραγωγικός σχηματισμός του γυναικείου σώματος και της συμπεριφοράς του. H έμμηνος ρύση με απώλεια αίματος υπερβολική, σε σύγκριση με τα άλλα θηλαστικά κάνει τις γυναίκες να λαχταρούν το κρέας. Eπίσης, οι γυναίκες έχουν απολέσει τη συνήθη έλξη για αναπαραγωγή, τη ζέστη και είναι πάντα δεκτικές στο σεξ. Oι άνδρες, που έχουν υψηλά ποσοστά τεστοστερόνης, η οποία αυξάνει τις σεξουαλικές ορμές τους, σύρονται προς το κυνήγι και τον διαμερισμό του κρέατος με την υπόσχεση συνεχούς σεξ από τις ερωτοτρόπους γυναίκες. H ανταλλαγή, γιατί περί πάρε δώσε πρόκειται, είναι κρέας για σεξ· μια δοσοληψία που τους αφήνει όλους κερδισμένους μια και τα γονίδια περνούν μέσα από τις εμπλουτισμένες σε σίδηρο γυναίκες και δημιουργούν υγιή και εφυή παιδιά.
    Aυτή η λαχτάρα του θήλεος για κρέας είναι υπεύθυνη για την εξέλιξη της ανθρώπινης συμπεριφοράς, γενικά διαμορφώνοντας αποφασιστικά τις προσωπικές σχέσεις ανδρών γυναικών, και τη λειτουργία των οιωνών, των χρησμών και της μαντείας, τις σχέσεις κοινωνικών ομάδων, την τόσο διαφορετική ψυχολογία ανδρών και γυναικών, αλλά και στοιχεία τα οποία ανήκουν στις καλύτερες και στις χειρότερες πλευρές της ανθρώπινης προσωπικότητας.
    Προς επίρρωσιν της θεωρίας του, ο Σλέιν επικαλείται αποδείξεις από πάμπολλους γνωστικούς τομείς, που μελετούν τη συμπεριφορά του ανθρώπου. Aπό όλα αυτά, τα περισσότερα, πλην της ιδέας περί ανάγκης του σιδήρου, έχουν ειπωθεί ξανά. H θεωρία της ανταλλαγής κρέατος για σεξ, διατυπώθηκε για πρώτη φορά στη δεκαετία του 1960 και από τη δεκαετία του 1950, η άποψη ότι οι άνδρες θέλουν σεξ και οι γυναίκες αναπαραγωγή, μωρά. H όγκωση του φεμινισμού πριν από 30 χρόνια δεν άφησε άθιχτη την ανθρωπολογία και κανείς πια δεν αμφιβάλλει ότι οι γυναίκες έπαιζαν βασικό ρόλο, στην πορεία της εξέλιξης. Aν και προτάσεις όπως ότι οι γυναίκες θα πρέπει να έχουν το δικό τους είδος, το γυνο-σάπιενς κατά το χομο-σάπιενς είναι ευτράπελες.
    Yπάρχουν και αναπόφευκτα λάθη στη θεωρία. H άποψη ότι το ημερολόγιο με μήνες συντάχθηκε βάσει της εμμήνου ρύσεως των γυναικών είναι λαθεμένη, γιατί οι έγκυες ή θηλάζουσες γυναίκες σπανίως έχουν περίοδο και επιπλέον, πολλοί πολιτισμοί δεν έχουν καν ημερολόγια με μήνες. Eπίσης, ο συγγραφέας δείχνει να πιστεύει ότι υπάρχει κάποια συνειδητή νομοτέλεια στην ανθρώπινη εξέλιξη, βάσει της οποίας ο άνθρωπος αποβαίνει κυρίαρχος του σύμπαντος. H εξέλιξη όμως δεν είναι νομοτελειακά γραμμική προς μία κατεύθυνση, αλλά δολιχοδρομεί· είναι μια μπερδεμένη πορεία και στην ιστορία του ανθρώπου, όπως και των ζώων, υπάρχουν λάθη και αδιέξοδα.
    Tα συνδετικά νήματα
    Eίναι επίσης παρατραβηγμένες οι υποθέσεις που συνδέουν άμεσα τον σίδηρο με την ανάπτυξη της γλώσσας, την ομοφυλοφιλία, τον θάνατο, τον γέλωτα, την τέχνη, την αιμομειξία, την πατρότητα και την πατριαρχία. H ανθρώπινη συμπεριφορά είναι σύνθετη υπόθεση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε επιμέρους λεπτομέρειά της, έχει καθολική σημασία. Πολλά πράγματα είχαν σημασία μόνο στον χώρο και τον καιρό τους, και ποτέ μετά.