Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Fetish art

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM & Fetish' που ξεκίνησε από το μέλος espimain, στις 12 Ιουνίου 2020.

  1. espimain

    espimain Contributor

     

    Ο φημισμένος πίνακας του Jan Matejko με τίτλο Stańczyk (Stańczyk during a ball at the court of Queen Bona in the face of the loss of Smolensk), με την αλληγορία του θλιμμένου γελωτοποιού, θα μπορούσε να καταταχθεί στην φετιχιστική τέχνη;
     
  2. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε πως οποιαδήποτε από τις Τέχνες, από αυτές που τις λέμε Καλές, κατηγοριοποιούνται/διακρίνονται μεταξύ τους από το μέσον με το οποίο επικοινωνούν/λειτουργούν.
    Οι κάθε είδους θεματολογικές προσεγγίσεις σε σχέση με τους δημιουργούς τους, την θεματολογία τους ή τα εργαλεία/τεχνικές και το πεδίο χρήσης/λειτουργίας τους ή/και τους συνδυασμούς τους, είναι αποκλειστικά διασαφηνιστικού χαρακτήρα (λαίκή τέχνη, ποπ αρτ, οπ αρτ, χαρακτική, ακουαρέλα, τοπιογραφία, ντιζάιν, διακόσμηση, ερωτική τέχνη, εφαρμοσμένες τέχνες κλπ), που σε ορισμένες περιπτώσεις υπάρχουν ως "όροι" είτε λόγω βλακείας είτε περιχαράκωσης είτε αδυναμίας διάκρισης τέχνης/τεχνικής, για πολλούς και διάφορους λόγους, όχι απαραίτητα συγγνωστούς)...

    Εν προκειμένω και δεδομένου ότι το κάθε υποκείμενο (θεατής, ακροατής, (συλ)λετουργών) προσλαμβάνει μοναδικά το οποιοδήποτε έργο, μπορεί στο πλαίσιο της δικιάς του προτιμησιακής συνιστώσας και για τους όποιους λόγους να το κατατάσσει κατά το εαυτού δοκούν, νο προμπ. Υπάρχουν εξαιρετικές προσεγγίσεις στο θέμα "πρόσληψη/ερμηνεία", όπως ακριβώς και ξεκούδουνες, δεν είναι κακό, κάθε άλλο, από την στιγμή που δεν "ξεσκίζουν" τον δημιουργό εξ αιτίας της όποιας ιδιοτέλειας του "κριτή/κριτικού".

    Όσο για το ίδιο το έργο, προσωπικά βλέπω την "γαμώ την δουλειά" ενός καραμάστορα, που ξέρει να χειρίζεται εξαιρετικά τα εκφραστικά του μέσα και γιασάν και όλα τα εύσημα καλώς δοσμένα. Την παραμικρή σχέση με οτιδήποτε έχει να κάνει με φετιχισμό, προσωπικά δεν την βλέπω, μπατ, όπως προανέφερα, νο προμπ σε όσους την βλέπουν ή θένε να την δουν ή οτιδήποτε...
     
  3. espimain

    espimain Contributor

    Ούτε εγώ την βλέπω.
    Ειδικά όταν θεωρώ το θέμα ή το μήνυμα, διάφορα του αισθητικού αποτελέσματος.
    Αυτό το γεγονός όμως, δεν μου στερεί την δυνατότητα να υποβάλω ένα ερώτημα στην ομήγυρη.
    Τίποτε δεν είναι τυχαίο.
     
     
  4. espimain

    espimain Contributor

     

    Αγνώστου

    Πηγή: Groupe Surréaliste Internazionale
     
  5. Alice in wonderland

    Alice in wonderland sui generis Contributor

    Ο άνθρωπος που πριν λίγες ώρες έκανε "παρατήρηση" Σε νηματοθετρια ότι το νημα που άνοιξε υπάρχει σε πολλες και διάφορες κοπιες...
       
     
  6. espimain

    espimain Contributor

    Η σκοτεινή εξέλιξη του φετιχισμού σε 8 έργα τέχνης

    Συχνά συνδέουμε τα φετίχ με τη σεξουαλικότητα. Σε γενικές γραμμές, ένα φετίχ είναι μια στερέωση σε ένα αντικείμενο. Ο Φρόιντ διαβεβαίωσε ότι το πιο συνηθισμένο σχετίζεται με παπούτσια λόγω των αμφιφυλόφιλων συνθηκών τους: αφενός, σχετίζονται με γυναικεία γεννητικά όργανα λόγω της τρύπας όπου πηγαίνει το πόδι. από την άλλη, η φτέρνα έχει μια αρσενική χροιά που αναφέρεται στον φαλλό. Αλλά ο φετιχισμός δεν είναι μόνο σεξουαλικό πράγμα ...



    -


    Στο βιβλίο της « Make Me Yours», η Laura González παίρνει τον ορισμό του φετιχισμού του Μαρξ ως «τη δράση λατρείας ενός άψυχου αντικειμένου για τις υποτιθέμενες μαγικές του δυνάμεις». Επιπλέον, ως Φρόιντδηλώνει, είναι "η δράση της υπερβολικής και παράλογης δέσμευσης σε κάτι ή σε κάποιον". Πρόκειται για το να ξεπεράσουμε τα όρια αυτού που θεωρείται αποδεκτό, να περάσουμε στο σημείο της φαντασίας, όπου μπορούμε τότε να φτάσουμε σε οτιδήποτε φαίνεται θαυμάσιο και να ρίξουμε όλη μας τη δέσμευση σε αυτό.


    Ο φετιχισμός στην τέχνη προέρχεται από αντιφάσεις, χειρισμούς και διαστροφές που αντικαθιστούν την ανάγκη της κοινωνίας για συμβολισμό. Για παράδειγμα, οι ζωγραφιές των σπηλαίων στην Altamira μας ενοχλούν όχι μόνο επειδή είναι οι πρώτες καλλιτεχνικές εκφράσεις της ανθρωπότητας, αλλά και επειδή οι μορφές είναι φετίχ της μυστηριώδους αυγής της ανθρωπότητας. Τα χέρια, οι ταύροι και οι πολεμιστές είναι μέρος της πρώτης αινιγματικής άποψης για τη ζωή των ανθρώπων.

     

    Σκούρο και διεστραμμένο φετίχ στην τέχνη altamira-w636-h600


    Κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα, η τέχνη έγινε ιερή. Για παράδειγμα, οι βυζαντινοί πίνακες δημιούργησαν τα εικονίδια και τα σύμβολα που εξακολουθούμε να χρησιμοποιούμε ως αναφορές θρησκευτικότητας. Έτσι, η τέχνη έγινε ένα δοχείο στερεώσεων για εικόνες όπως ο Χριστός, ο Ιωάννης ο Βαπτιστής, η Παναγία και άλλοι χαρακτήρες και σύμβολα που σχετίζονται με τον Χριστιανισμό.

    Η τέχνη συνέχισε την εξέλιξή της, εστιάζοντας σε άλλα θέματα και οράματα. Οι καλλιτέχνες πειραματίστηκαν με αναλογίες, προοπτικές και τεχνικές. Ο Hieronymus Bosch, ένας από τους πιο σημαντικούς και επιδραστικούς ζωγράφους όλων των εποχών, ανέπτυξε το αριστούργημά του, The Garden of Earthly Delights, το οποίο θα τον έκανε έναν από τους πιο επαναστατικούς καλλιτέχνες της ιστορίας. Το αίνιγμα και ο φετιχισμός που περιβάλλουν τον κήπο του Earthly Delights


    Σκούρο και διεστραμμένο φετίχ στην τέχνη bizantine-w636-h600


     



    Σκούρο και διεστραμμένο φετίχ στην τέχνη bosch-w636-h600

     
    συνδέεται στενά με το θρησκευτικό του σκηνικό, παρά το ότι το τρίπτυχο θεωρείται αρχικά ως ιερό και αιρετικό. Σε αντίθεση με αυτήν την πεποίθηση, πολλοί κριτικοί της τέχνης δήλωσαν ότι αυτός ο πίνακας είναι, στην πραγματικότητα, μια ηθικοποιημένη σάτιρα των αμαρτιών μας. Άλλοι πιστεύουν ότι η ζωγραφική του Bosch αντιπροσωπεύει τις αξίες και τις αδυναμίες της ανθρωπότητας. Η κουκουβάγια, για παράδειγμα, ενσωματώνει το κακό και τις αμαρτίες, ενώ οι ελέφαντες και τα πουλιά συμβολίζουν τη δύναμη και τη νοημοσύνη.

    Το έργο τέχνης της Bosch έχει γίνει το ιδανικό φετίχ της θρησκευτικής παράστασης και των δαιμόνων σε ένα σουρεαλιστικό περιβάλλον, που δημιουργήθηκε αιώνες πριν από τα καλλιτεχνικά ρεύματα που θα χρησιμοποιούσαν αυτήν τη συσκευή.


    Σκούρο και διεστραμμένο φετίχ σε λεπτομέρεια τέχνης-w636-h600

     




    Σκούρο και διεστραμμένο φετίχ στην τέχνη κιθάρα-w636-h600

     
    Αργότερα, ο Ρούμπενς έσπασε όλα τα πρότυπα της τέχνης όταν προσέλαβε ανθρώπους για να τον βοηθήσει να ζωγραφίσει τα κομμάτια του. Ένας τεράστιος πλούσιος προστάτης του ανέθεσε πίνακες ζωγραφικής. Δεν είχε χρόνο να τα τελειώσει μόνος του, οπότε προσέλαβε έως και εκατό μαθητευόμενους για να κάνει τη δουλειά.

    Αυτό έθεσε το ζήτημα της δημιουργίας και της αυθεντικότητας στην τέχνη. Ποιος είναι ο πραγματικός καλλιτέχνης; Παρά το γεγονός ότι ο Rubens δεν ήταν ο πραγματικός συγγραφέας των περισσότερων κομματιών, απέκτησαν αξία μόνο για την υπογραφή του. Ο Ρούμπενς είναι ακόμα γνωστός για την απεικόνιση γυμνών γυναικών με καμπύλες. Οι μέθοδοι εργασίας του έθεσαν ερωτήματα σχετικά με το φετιχισμό μας για ονόματα, το οποίο είναι το σημερινό σχέδιο μάρκετινγκ της προσφοράς και της ζήτησης, καθώς και της μαζικής παραγωγής.


    Σκούρο και διεστραμμένο φετίχ στην τέχνη rubens-w636-h600

     




    Σκούρο και διεστραμμένο φετίχ στην τέχνη three-w636-h600

     
    Ο Rubens έθεσε την τάση και την ιδέα του συγγραφέα ως μάρκα. Τα σύγχρονα καλλιτεχνικά κινήματα στα τέλη του 19ου αιώνα και στις αρχές του εικοστού αιώνα επικεντρώθηκαν στην ατομικότητα και τη συγγραφή ως τον απόλυτο καλλιτεχνικό στόχο. Ακολουθώντας αυτό το σχέδιο, ο καπιταλισμός προέτρεψε την εμπορευματοποίηση της τέχνης. Ωστόσο, την ίδια στιγμή, η αποκλειστικότητα εκτιμήθηκε περισσότερο από ποτέ. Με την παγκοσμιοποίηση τα πάντα είναι "πιο διαθέσιμα" σε οποιονδήποτε. Η αυθεντικότητα έχει γίνει η ενσάρκωση του πλούτου και της ταξικής διάκρισης. Ένα καλό παράδειγμα αυτού είναι ο τρόπος με τον οποίο ο Σαλβαδόρ Ντάλι έφτιαξε ουσιαστικά ένα εμπορικό σήμα του ονόματός του.



    Σκούρο και διεστραμμένο φετίχ στην τέχνη dali-w636-h600
     

    Εκείνοι που θέλουν να κάνουν οικονομική θυσία είναι αυτοί που ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους. Ο Baudrillard δήλωσε ότι αυτή είναι ακριβώς η σκοτεινή πλευρά του καπιταλισμού. Ο καταναλωτισμός έχει προκαλέσει φετίχ για αυτό που θεωρείται πολύτιμο και όχι λειτουργικό. Τα έργα τέχνης αποτιμώνται τώρα για το κοινωνικό τους κύρος αντί για την ποιότητά τους. Το καλύτερο παράδειγμα είναι η σύγχρονη τέχνη και παραστάσεις .


    Σήμερα οι άνθρωποι αγοράζουν την ιδέα και την ιδέα πίσω από ένα κομμάτι χωρίς να φροντίζουν την ποιότητά του. Για παράδειγμα, ο Tino Sehgal πωλεί τις παραστάσεις του μέσω γραπτών συμβάσεων και με τη συμμετοχή δικηγόρων. Πραγματικά πουλά την ιδέα, όχι τη συμμετοχή του σε αυτήν, για περίπου 85 και 145 χιλιάδες δολάρια. Τότε, πώς λειτουργεί η τέχνη στις μέρες μας; Τι συμβαίνει όταν το καλλιτεχνικό όραμα και η ιδέα δεν υλοποιούνται; Αυτό το φετίχ για την κατοχή πραγμάτων έχει οδηγήσει την τέχνη σε ένα νέο διαφορετικό επίπεδο, στο οποίο πιθανότατα σε μερικά χρόνια θα αγοράζουμε τον αέρα που αναπνέει οποιοσδήποτε ψευδο-καλλιτέχνης. Ένα άλλο παράδειγμα αυτού είναι ο Mark Kostabi και ο κυνισμός του απέναντι στην τέχνη: «Η μοντέρνα τέχνη είναι απατεώνας και είμαι ο μεγαλύτερος καλλιτέχνης στον κόσμο» επειδή «η φήμη είναι αγάπη και χρειάζομαι αγάπη » .




    Σκούρο και διεστραμμένο φετίχ στην τέχνη abramovic-w636-h600
     

    Η «καλλιτεχνική» διαδικασία του αποτελείται από μια ομάδα δημιουργικών που σκέφτονται ιδέες και μια άλλη ομάδα που είναι επιφορτισμένη με την εκτέλεση τους. Ποιά είναι η δουλειά του? Υπογραφή τους. Είναι σαν ένα εργοστάσιο στο οποίο όλοι κατασκευάζουν τα προϊόντα που θα καταλήξουν να βγαίνουν με μια υπογραφή μάρκας. Με 14 υπαλλήλους, έχει δύο σπουδές στη Νέα Υόρκη και τη Ρώμη. Επιπλέον, η BMW του έδωσε ένα αυτοκίνητο και 150 χιλιάδες δολάρια για να προωθήσει τη μάρκα ... Αυτό το νέο επίπεδο φετιχισμού προς ένα όνομα είναι πέρα από την κοινή λογική. Αν και δεν έχει δημιουργήσει ποτέ ένα έργο τέχνης με τα χέρια του, ο παραλογισμός των ανθρώπων που τον θεωρούν σπουδαίο καλλιτέχνη τον καθιστά το καλύτερο παράδειγμα της φετίχ της τέχνης της κοινωνίας.



    Σκούρο διεστραμμένο φετίχ art kostabi-w636-h600

     
    **

    Πηγές:

    Laura González: Make Me Yours

    https://culturacolectiva.com/art/dark-perverse-fetish-art

    Μεταφράστηκε από τη María Isabel Carrasco Cara Chards

    Αυτόματη Μετάφραση google στα Ελληνικά
     
  7. espimain

    espimain Contributor

    Ποια είναι τα πιο αξιοσημείωτα άτομα που δημιούργησαν Φετίχ Τέχνη;

    22 Ιανουαρίου 2016
    Άγκυ Κόρντιτς


     
    Ένα από τα πράγματα που έχουν κοινό σεξ και τέχνη είναι το γεγονός ότι και τα δύο μπορεί να είναι αρκετά μη συμβατικά. Συχνά και όχι σπάνια, η erotica εκφράζεται μέσω της τέχνης και το κάνει από τότε που οι άνθρωποι μπορούσαν να απεικονίσουν αυτήν την πτυχή της ζωής τους. Όσον αφορά τον σεξουαλικό φετιχισμό, είναι ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε ότι τα πρώτα αξιοσημείωτα έργα της φετίχ τέχνηςέγινε μόνο τη δεκαετία του 1940. Αυτού του είδους οι εικόνες τείνουν να είναι ερωτικές, παρά φωτογραφικές, και ως εκ τούτου, προωθήθηκαν από διάφορα περιοδικά φετίχ, τα οποία κυκλοφόρησαν τη δεκαετία του 1960. Η φετιχική τέχνη, λοιπόν, είναι μια μορφή τέχνης που απεικονίζει τους ανθρώπους σε φετιχιστικές καταστάσεις όπως δουλεία, κυριαρχία / υποταγή και BDSM, μέσω των γλυπτών, εικονογραφήσεων, ζωγραφιών και φωτογραφιών, για παράδειγμα. Πολλοί καλλιτέχνες παρήγαγαν έργα τέχνης φετίχ, ως μέρος του έργου τους ή εστιάζοντάς τα πλήρως.


    fetish art fetish bdsm sex 2016 σελίδα σεξ λίστα λίστα έργων τέχνης βοήθεια κορίτσι κορίτσι κορίτσι φετίχ δουλεία σελίδα
     
    Elmer Batters

    Η άνοδος της φετιχικής τέχνης

    Η πλούσια και ζωντανή ιστορία της φετιχικής τέχνης ξεκινά πιθανότατα με το έργο των Eric Stanton και Gene Bilbrew, οι οποίοι και οι δύο ξεκίνησαν την καριέρα τους στην εταιρεία Movie Star News του Irving Klaw (ο οποίος ήταν ο ίδιος δημιουργός τέχνης δουλείας ). Οι δύο είναι γνωστοί για τα σχέδιά τους και τις απεικονίσεις ιστοριών δουλείας, οι οποίες απεικόνιζαν κυρίως γυμνές γυναικείες μορφές κάπου ανάμεσα σε κορίτσια pin-up και ηρωίδες κόμικς στον κόσμο των σφιχτών δερμάτινων κορσέδων, μαστίγια, αλυσίδων και ρόλων. Όλα έφτασαν σε ένα εντελώς νέο επίπεδο με την πρώτη έκδοση του περίεργου περιοδικού το 1954, υπό την καθοδήγηση ενός άλλου φετίχ καλλιτέχνη, John Willie (επίσης γνωστού ως John Coutts). Παρουσιάστηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, ήταν ευρέως δημοφιλές και θεωρείται πρόδρομος σε άλλα περιοδικά της εποχής, όπως το 1957 Atomageκαι ακόμη και η τηλεοπτική εκπομπή The Avengers ! (Σκεφτείτε τη δερμάτινη φόρμα της Dianna Rigg).


    Τα περιοδικά φετίχ ήταν μια σημαντική πλατφόρμα προώθησης για τους δημιουργούς φετίχ, καθώς βοήθησαν στη διάδοση του λόγου και των έργων δημιουργικών όπως ο Robert Bishop. Στον εκδοτικό κλάδο, ένας από τους μεγαλύτερους ρόλους σε μια τέτοια αποστολή πήγε στα κόμικς, τα οποία προώθησαν μια συγκεκριμένη γυναικεία φιγούρα σε ψηλά τακούνια, δερμάτινα κοστούμια και μερικές φορές ακόμη και κάλτσες, καθώς και μια συγκεκριμένη σεξουαλική ενέργεια μεταξύ των πρωταγωνιστών της . Η τέχνη των κόμικς εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει έναν από τους κύριους παραγωγούς τέχνης και εικόνων φετίχ, και πολλοί από τους καλλιτέχνες του, όπως ο George Petty και ο Alberto Vargas, δημιούργησαν επίσης εικόνες για περιοδικά όπως το Playboy και το Esquire.


    fetish art fetish bdsm sex 2016 σελίδα σεξουαλική λίστα έργων τέχνης βοηθούν στη σελίδα φετίχ δουλεία
     
    Τζεν Μπιλμπρέου

    Bizarre Life - The Art of Elmer Batters και Eric Stanton

    Σε πάνω από 70 χρόνια ύπαρξής της, η φετιχική τέχνη είχε μικρή ή καθόλου έκθεση εκτός των προαναφερθέντων κύκλων. Μόνο το 2015 η TASCHEN Gallery στο Λος Άντζελες φιλοξένησε μια μεγάλη εκπομπή αφιερωμένη στους πρωτοπόρους Elmer Batters και Eric Stanton, με τίτλο Bizarre Life . Πάνω από 200 από τα έργα τους προβάλλονταν, τραβήχτηκαν από την περίοδο της δεκαετίας του 1960 και τέθηκαν σε διάλογο. Η έκθεση προώθησε επίσης τον τρόπο με τον οποίο αυτά τα έργα τέχνης σχετίζονται με αυτά που δημιουργήθηκαν από άλλους δημιουργούς της εποχής, όπως ο Allen Jones , και το περίφημο κομμάτι του 1969, Hatstand, Table and Chair . Τόσο ο Stanton όσο και ο Batters απεικόνιζαν γυναίκες, η μία με πιο σαφή τρόπο από την άλλη. Ο Έρικ Στάντον είναι διάσημος για το πρόσωποσειρά, η οποία έδειξε το θηλυκό ως κυρίαρχο και ελεγχόμενο, εξουσιάζοντας το αρσενικό σε πολλές σαδομαζοχιστικές καταστάσεις. Από την άλλη πλευρά, ο Elmer Batters επικεντρώθηκε περισσότερο στη γυναικεία φόρμα και στις λεπτομέρειες όπως τα πόδια και τα πόδια. Εκτός από τα σχέδια, η Batters παρήγαγε επίσης μια σειρά φωτογραφιών φετίχ τροφίμων.


    Φροντίστε να δείτε τα έργα της Allen Jones στην αγορά μας!

    fetish art fetish bdsm επικοινωνία 2016 σελίδα σεξουαλική λίστα έργων τέχνης βοήθησε τη σελίδα φετίχ δουλεία

    Έρικ Στάντον
     
    Σύγχρονοι καλλιτέχνες Φετίχ

    Ένας από τους πρώτους καλλιτέχνες που έρχονται στο μυαλό όσον αφορά τον φετιχισμό, τη δουλεία και το s & m είναι σίγουρα ο Nobuyoshi Araki, και η αειθαλής σειρά φωτογραφιών του που παραμένει πιστός. Με τη δική του παραδοχή, ο Αράκη αντλεί έμπνευση από την πλούσια ιστορία της ιαπωνικής ερωτικής τέχνης , η οποία συχνά παρουσίαζε φετιχιστικά στοιχεία και καταστάσεις. Ένας άλλος καλλιτέχνης που φημίζεται για την εμβληματική μορφή του φετιχισμού είναι σίγουρα ο Τομ της Φινλανδίας , ένας Φινλανδός καλλιτέχνης και ο πιο σημαντικός δημιουργός γκέι πορνογραφικών εικόνων. Πιο πρόσφατα, τα νεότερα δημιουργικά συνεχίζουν να προσελκύουν την προσοχή των κριτικών, των φετιχιστών και των συλλεκτών. Μάικλ Μάνινγκ, ένας Αμερικανός καλλιτέχνης κόμικς, συγγραφέας και εικονογράφος καλών τεχνών, είναι γνωστός για τα γραφικά μυθιστορήματά του που συνδυάζουν στοιχεία παν-σεξουαλικού φετιχισμού και BDSM πολιτισμού με πολύπλοκους χαρακτήρες σε επιστημονικές φαντασίες και σκηνές φαντασίας. Επίσης ειδικεύεται σε ερωτικά βιβλία κόμικς είναι ο Ιταλός εικονογράφος Roberto Baldazzini. Αλλά ίσως το πιο ενδιαφέρον μεταξύ αυτών είναι ο Hajime Sorayama , ένας Ιάπωνας εικονογράφος που αναγνωρίζεται ευρέως για τα περίτεχνα πορτρέτα γυναικών και γυναικείων ρομπότ. Το διάσημο ρομποτικό σχέδιο κατοικίδιου Sony AIBO τοποθετήθηκε στις μόνιμες συλλογές ιδρυμάτων όπως το MoMA και το Smithsonian.


    Συμβουλή εκδότη: Τομ της Φινλανδίας: Η ζωή και το έργο ενός ομοφυλόφιλου ήρωα


    Με πλούσια εικονογραφήσεις με τα σχέδιά του και με πολλές σπάνια φωτογραφίες, αυτός ο τόμος ζωντανεύει τον Τομ της Φινλανδίας - τον άνθρωπο, τον καλλιτέχνη, την εικόνα. Αυτό το επιτυχημένο βιβλίο, Tom of Finland - Life and Work of a Gay Hero , εντοπίζει τη ζωή και τη δουλειά του Τομ από την παιδική του ηλικία και τις φοιτητικές του ημέρες στη Φινλανδία έως την επιτυχημένη καριέρα του στη διαφήμιση και την άνοδο του σε κατάσταση λατρείας στη διεθνή ομοφυλοφιλική κοινότητα και πέραν αυτής. Καθώς είναι πράγματι μια από τις πιο εξέχουσες προσωπικότητες της φετίχ τέχνης, τα έργα του είχαν τεράστια επιρροή στην ιδέα και την εισαγωγή της στον κόσμο των τεχνών, εκτελέστηκαν με εξαιρετικό τρόπο και αντιμετωπίζοντας προκλητικά θέματα που σχετίζονται με την κοινότητα των ΛΟΑΤ και τις ομοφυλοφιλικές εικόνες.

     
    Elmer Batters

     
    Έρικ Στάντον

     
    Έρικ Στάντον

     
    Έρικ Στάντον

     
    Τζεν Μπιλμπρέου
     
    Τζεν Μπιλμπρέου

     
    B&G

     
    Ρόμπερτ Μπίσοπ
     
    Ρόμπερτ Μπίσοπ
     
    Ρόμπερτ Μπίσοπ


     
    Αριστερά: Roberto Baldazzini / Δεξιά: Robert Blue

     
    Μάικλ Μάνινγκ
     
    Μάικλ Μάνινγκ


     
    Τζον Γουίλι
     
    Τζον Γουίλι


     
    Χατζίμ Σοραγιάμα
     
    Χατζίμ Σοραγιάμα

    Όλες οι εικόνες χρησιμοποιούνται μόνο για επεξηγηματικούς σκοπούς.

    Πηγή: https://www.widewalls.ch/magazine/fetish-art

    Αυτόματη Μετάφραση google στα Ελληνικά