Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

I'll let you set the pace 'cause I'm not thinking straight

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος margarita_nikolayevna, στις 7 Απριλίου 2016.

  1. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Ο τίτλος του νήματος (ίσως κάποιοι να τον αναγνώρισαν) είναι από το τραγούδι που αποτελεί το βασικό soundtrack της ταινίας 50 Αποχρώσεις του Γκρι... Μια ταινία που ασχολείται με το bdsm. Το πόσο και κυρίως το πώς ασχολείται με το bdsm είναι μια άλλη συζήτηση εντελώς, που δεν είναι του παρόντος, οπότε ας μην αναλωθούμε σε αυτό παρακαλώ  

    Χρησιμοποίησα το στίχο ως αφορμή αλλά και για έναν ακόμη λόγο: γιατί τέτοια ευρείας κατανάλωσης «θεάματα» (ταινίες, βιβλία κλπ) απευθύνονται σε ένα μεγάλο μέρος του κόσμου, διαμορφώνουν αντιλήψεις – είτε το θέλουμε είτε όχι- για όσους δεν έχουν εμπλακεί ή έστω σκεφτεί τα θέματα στα οποία αναφέρονται αλλά και αντανακλούν στερεότυπα που υπάρχουν.

    Νομίζω ότι στη δεύτερη και την τρίτη κατηγορία, μπορούμε να εντάξουμε το στίχο.

    Και το ερώτημα που επανέρχεται συχνά (και με όσους έχουν εμπλακεί λίγο περισσότερο με αυτό που λέμε σχέσεις ασυμμετρίας) είναι το ζήτημα της κρίσης του υποτακτικού.

    Ο στίχος λέει (όπως τον διαβάζω εγώ τουλάχιστον) ότι «σε αφήνω να καθορίσεις το δρόμο γιατί εγώ δεν σκέφτομαι καλά – καθαρά» (οι τονισμοί έχουν σημασία για μένα)

    Και από αυτό προκύπτουν πολλά και λυπηρά ενίοτε ερωτήματα για μένα.

    Δηλαδή ως υποτακτική μπαίνω σε μια σχέση Κ/υ γιατί δεν μπορώ ή δεν ξέρω να σκέφτομαι καλά; Και αν δηλαδή μάθω τι κάνω; Εκφράζω τις ευχαριστίες μου και φεύγω;

    Αφήνω ( ;;;; ) τον Κυρίαρχο να καθορίσει το δρόμο;

    Τελικά ποια η θέση και η σημασία της κρίσης και της κριτικής ικανότητας ενός υποτακτικού μέσα σε μια Κ/υ σχέση; Υπάρχει χώρος για αυτό; Πρέπει να ξεριζωθεί; Ή κάτι άλλο;

    Ευχαριστώ  
     
  2. Lady in Corslet

    Lady in Corslet Mind the gap...

    Κατ' εμέ και κρίση και κριτική ικανότητα πρέπει να έχει το υ. Να είναι σε θέση να κρίνει μέσα του και να λειτουργει accordingly που λεμε στο χωριό μου... όχι να κατακρίνει απ'έξω του. Σημασία τεράστεια έχει το πως λες κάτι.
    Όσο για το στίχο, θεωρώ πως είναι μία περιγραφή του "είμαι ξεμυαλισμένη μαζί σου" περισσοτερο από το "δεν ειμαι σε θέση να κρίνω καθαρά".
    Πιστεύω ότι ένα υ "αφήνει" το Κ να το καθοδηγήσει διαθέτοντας εαυτόν γι αυτο το σκοπό...Αφήνει, με την έννοια ότι μπορεί να πάψει να διαθέτει εαυτόν, που σε μία τετοια περίπτωση δεν θα μπορούσε το Κ να καθοδηγήσει πλέον.
     
  3. CaptainAfrican

    CaptainAfrican Light. Soul. The essence of One.

    ...είναι γνωστό της πάσι ότι τα υ μπραττάρουν άσκημα κι επαναστατούν  

    Πέραν της χιουμοριστέως διαθέσεως, συνεφονάω με την αποπάνου μου.
     
  4. AndreDelastrange

    AndreDelastrange Regular Member

    Σίγουρα οι (κατά στιγμές) λάθος κρίσεις του υ αποτελούν αφορμή για απολαυστικές στιγμές σαδισμού από το Κ. Όμως αυτό κάποια στιγμή χάνει το ενδιαφέρον του. Αν θες να χτίσεις κάτι με έναν άνθρωπο (ιδιαίτερα στο M/s) το Κ θα πρέπει να ενισχύει την κρίση του υ του και να το βοηθάει να την εξελίξει και να την αναπτύξει. Πέρα από το σεξουαλικό και τον πόνο, στο M/s το υ μπορεί να έχει μια σειρά καθήκοντα, υπηρέτη, γραμματέα, οδηγού, μπάτλερ (ω ναι), ακόμα και σωματοφύλακα (για τα τούμπανα υ) . Η κρίση λοιπόν είναι απαραίτητη και η καθοδήγηση του Κ που αναφέρει και η @Lady in Corslet πρέπει να στοχεύει στην ανάπτυξη και όχι στην καταστολή της.
     
  5. Θρυαλλίς

    Θρυαλλίς Staff Member

    Έχει παρεξηγηθει νομίζω και αυτό όπως και πολλά άλλα σε ότι αφορά το bdsm.

    Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος ο οποίος του αρέσει να συναναστρεφεται με "φυτά" και χρησιμοποιώ αυτή τη λέξη γιατί την έχω διαβάσει σε νήματα ειδικά σε ότι αφορά τους σκλαβους.

    Κριτική ικανότητα έχουν όλοι, εκτός ατόμων με ειδικές ανάγκες, το θέμα είναι όμως είναι όμως σε τι είδους σχέση εμπλέκονται δύο άτομα T/b, D/s ή Μ/s, δηλαδή κατά πόσο έχουν δικαίωμα να την εκφρασουν και σε ποιους τομείς και πότε.

    Σε καμία περίπτωση δε πρέπει να ξεριζωθει γιατί όταν αυτό το υ μείνει εκτός σχέσης θα έχει πρόβλημα αναπροσαρμογης. Ίσως να "παγώσει" ώστε να μπορεί να επανέλθει ομαλά, χωρίς να είμαι απόλυτη όμως.
     
  6. Jack Wolfskin

    Jack Wolfskin the big bad Wolf

    στην προσπαθεια σας να ερμηνευετε "τας γραφας"
    εχετε ξεπερασει ακομα και τους "ζηλωτες"
    απ την πολυ "ορθοτητα"...
    με αποτελεσμα να χασετε τελειως την μπαλα

    απ τις πολλες οδοντογλυφιδες,
    δεν βλεπετε πλεον το δασος !

    η ταινια "50 αποχρωσεις" και πολλα, οχι ολα τα βιβλια
    εχουν γραφτει για το αντιστοιχι κοινο
    που θελει να δει ακριβως αυτο πουθελει να δει

    Το ιδιο εξυπηρετει και η μουσικη της ταινιας.

    Τι αφορα η ταινια/βιβλιο

    Ενα σεναριο, για τα δικα μας δεδομενα εντελως εξωπραγματικο
    οπου ενας "τεκνό" πολυδισεκατομμυριουχους
    συναντα και αποπλανα μια 26 αγαμητη, δηλ, παρθενα.

    αποπλανηση δε σημαινει οτι ειναι ανηλικη
    αγαμητη δε σημαινει οτι δεν εχει ξανακανει σεξ στη ζωη της.
    καθοδηγηση δε σημαινει οτι δεν μπορει να περασει το δρομο απεναντι να παει στο σουπερμαρκετ.

    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ-Α-ΑΑ-ΑΑΑ-ΑΑΑΑ-ΑΑΑΑΑ-ΑΑΑΑΑΑ-ΑΑΑΑΑ


    και ετσι πρεπει να τα βλεπουμε.

    Καθοδηγηση σε σκοτεινα μονοπατια
    σε μορφες ερωτα περα απο τα καθημερινα
    σε πρακτικες πολυ εξω απο την (βαρετη) κρεββατοκαμαρα
    της μεσης (και βαρετης) αμερικανας νοικοκυρουλας

    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ-Α-ΑΑ-ΑΑΑ-ΑΑΑΑ-ΑΑΑΑΑ-ΑΑΑΑΑΑ-ΑΑΑΑΑ


    οποιος/α βλεπει περα απο τις ... οδοντογλυφιδες
    βλεπει και το δασος.
     
  7. όπως τον διαβάζω εγώ τον στίχο πάλι λέει <<σε αφήνω να καθορίσεις τον ρυθμό γιατί εγώ δεν σκέφτομαι καθαρά>> και όχι τον δρόμο (μιας και το έφερε η κουβέντα τα εισαγωγικά στο πληκτρολόγιο που είναι?)
    και το τραγούδι που ομολογώ άκουσα πρώτη φορά και απ' ότι καταλαβαίνω από το θέμα της ταινίας που δεν την έχω δει ολόκληρη, οι στίχοι παρόλο που τους τραγουδάει γυναίκα είναι σαν να τους λέει ο αντρας ο Κ δηλαδή...
    μήπως πρέπει να αφήσουμε τις μύγες να πετάξουν ελεύθερες τα υ?
     
  8. MindFeeder

    MindFeeder Η ζωή Μου, να το ξέρεις, είναι επικηρυγμένη. Contributor

    Ίσα - ίσα που κάποια υ μπαίνει σε μία σχέση ακριβώς επειδή έχει κριτική ικανότητα και γνωρίζει τι θέλει και τι κάνει ..

    Νομίζω πως οι ανασφάλειες (κύριο χαρακτηριστικό στον χαρακτήρα πολλών γύρω μας), απλά δεν έχουν θέση στον χώρο του Bdsm ..

    Αυτά.
     
  9. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Η κρίση και πολύ περισσότερο η κριτική ικανότητα ενός ανθρώπου υφίσταται έτσι κι αλλιώς, κανείς δεν μπορεί να την ξεριζώσει εκτός κι αν προχωρήσει σε λωβοτομή. Μπορεί βέβαια να διαμορφωθεί, να κατευθυνθεί προς την επιθυμητό σημείο με τον έλεγχο των πληροφοριών που προσλαμβάνει κάποιος και με την προπαγάνδα. Φυσικά, βασικός παράγων ανάπτυξης τους είναι η παιδεία που έχει λάβει κάποιος...

    Ενα υ που τραγουδάει λοιπόν «σε αφήνω να καθορίσεις το δρόμο γιατί εγώ δεν σκέφτομαι καλά – καθαρά» ήδη εκφέρει μια κρίση , δι' εαυτόν, όχι και πολύ τιμητική ασφαλώς για το ίδιο.
    Είναι βέβαια μεγάλη κουβέντα τι σημαίνει "δεν σκέφτομαι καλά" και θα περίμενα απο ένα υπεύθυνο Κ να διερευνήσει και να βοηθήσει το υ να διαυγάσει τι εννοεί με αυτή την κρίση και τι κρύβεται απο πίσω.
    Ενα Κ που θα καταπιεί αμάσητη αυτή την κρίση-αυτοκριτική-εκτίμηση εαυτού του υ και προχωρήσει σε σχέση μαζί του θα το χρησιμοποιήσει, θα το εκμεταλλευτεί.

    Εν τέλει , εξαρτάται απο τι ζητά και τι επιδιώκει κανείς μέσα απο μια σχέση, προσωπικά θεωρώ πως η κριτική ικανότητα και η κρίση του υ θα βοηθήσει το Κ να την κατευθύνει σε ήρεμα, ασφαλή και απολαυστικά ύδατα.
    Ενα σώφρον Κ θα έλεγα μάλιστα οτι πρέπει να ευνοεί και να προτρέπει το υ να εκφράζει τις κρίσεις του. Ο τρόπος και ο χρόνος που θα εκφράζεται βέβαια είναι μια άλλη κουβέντα.
     
  10. Lady in Corslet

    Lady in Corslet Mind the gap...

    Από τις απαντήσεις που έχει το νήμα, που είδες να το αντιμετωπίζει κάποιος κυριολεκτικά?
     
  11. Jack Wolfskin

    Jack Wolfskin the big bad Wolf

    αποδειξε μου εσυ το αντιθετο
     
  12. Lady in Corslet

    Lady in Corslet Mind the gap...

    Είσαι πολύ μεγάλο αγόρι πια για να παιδιαρίζεις έτσι...