Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Internet και τρίτη ηλικία

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος kyklonas, στις 26 Νοεμβρίου 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kyklonas

    kyklonas Regular Member

    Απάντηση: Internet και τρίτη ηλικία

    Προσβασιμότητα ατόμων της τρίτης ηλικίας στο δικτυακό σας τόπο
    .
     
    .
    Το πρόβλημα
    * Μεγαλωμένοι αλλιώς...
    * Διαταραχές υγείας
    * Οι οδηγίες της Nielsen Norman Group
    * Υποστηρικτική τεχνολογία
    * Κινητή τηλεφωνία για άτομα με προβλήματα όρασης
    * Επίλογος
    * Σχετικά Αφιερώματα και Σύνδεσμοι
    .
    Πιο εύχρηστοι και προσβάσιμοι για τους μεγαλύτερους σε ηλικία χρήστες, που πρόσφατα άρχισαν να μαθαίνουν τους υπολογιστές και το Internet ή αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης, μνήμης ή ακόμα και κινητικά προβλήματα λόγω ηλικίας, οφείλουν να γίνουν πολλοί δικτυακοί τόποι, ιδιαίτερα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, αν οι ιδιοκτήτες τους δεν θέλουν να χάνουν πελατεία. Διαβάστε περισσότερα για το ζήτημα της προσβασιμότητας στο αφιέρωμα που ακολουθεί.

    Upgrade Needed

    Η τρίτη ηλικία «πάει» το Internet
    Αυξήθηκαν οι χρήστες άνω των 55 ετών


    Εκτύπωση Αποστολή με Email
    Μικρό μέγεθος γραμματοσειράς Μεσαίο μέγεθος γραμματοσειράς Μεγάλο μέγεθος γραμματοσειράς
    Προσθήκη στο Delicious Προσθήκη στο Digg Προσθήκη στο Facebook Προσθήκη στο Newsvine Bookmark

    Τους απέραντους δρόμους του Διαδικτύου «διασχίζει» και η αποκαλούμενη τρίτη ηλικία στην Ευρώπη, με αξιοσημείωτες, μάλιστα, επιδόσεις τα τελευταία δυόμισι χρόνια. Τουλάχιστον αυτό καταγράφεται σε έρευνα που παρουσίασε εσχάτως ο φορέας Europemedia net. Σχεδόν το 20% των Ευρωπαίων της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας έχει πρόσβαση στο Internet, σύμφωνα με τα στοιχεία που επεξεργάστηκε ο ερευνητικός οργανισμός Van Dusseldorp.

    Ειδικότερα ο αριθμός των Ευρωπαίων άνω των 55 ετών που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο αυξήθηκε κατά 50% τα τελευταία δυόμισι χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι ο «πληθυσμός» τους ξεπέρασε τα 15 εκατομμύρια, έναντι των 10 εκατομμυρίων που ήταν στην προηγούμενη έρευνα. Η αύξηση αυτή οφείλεται, σύμφωνα με τους επιστήμονες, στην εξοικείωση με το κομπιούτερ των πολιτών-καταναλωτών ηλικίας από 55 ως 64 ετών. Το μεγαλύτερο «έλλειμμα» εμφανίζεται στη Γαλλία και στην Ισπανία, όπου φαίνεται ότι οι εκπρόσωποι της τρίτης ηλικίας εμμένουν σε πιο παραδοσιακές πηγές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

    Ενα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας έχει να κάνει με τη συμπεριφορά των συγκεκριμένων χρηστών του Διαδικτύου. Οπως επισημαίνεται στην έκθεση, η σχέση τους με τον υπολογιστή είναι κυρίως «παθητική». Δηλαδή αξιοποιούν τις δυνατότητες που τους προσφέρει το Διαδίκτυο στην ενημέρωση δε διάφορους τομείς της πολιτικής, κοινωνικής και οικονομικής ζωής, χωρίς να προσπαθούν να βρουν ιδιαίτερα δύσκολες και πολύπλοκες λειτουργίες και υπηρεσίες.

    Οι μισοί από τους εκπροσώπους της ανωτέρω ομάδας αναζητούν προϊόντα ή πληροφορίες για διάφορα είδη και υπηρεσίες στο Διαδίκτυο. Μόνον όμως 4% από αυτούς προβαίνουν σε αγορές, όπως έδειξε άλλη μέτρηση του πρώτου τριμήνου του 2003. Αρα δεν μπορεί κανείς να τους κατατάξει στην κατηγορία των «καλών αγοραστών» μέσω Internet. Το ίδιο συμβαίνει και με τους τραπεζικούς λογαριασμούς, με ένα μόλις 7% τής υπό εξέταση κατηγορίας να τολμά τραπεζικές συναλλαγές μέσω του κομπιούτερ.

    Πάντως η ενημέρωση σε προϊόντα και υπηρεσίες δεν αφήνει αδιάφορους τους μεγαλύτερους σε ηλικία «κολλημένους» με το Διαδίκτυο. Ετσι οι ερευνητές προτρέπουν τις εταιρείες να προωθούν «πακέτα» πληροφόρησης για τα προϊόντα τους σε δικτυακούς τόπους, δίδοντας και στη δύσκολη αυτή ομάδα καταναλωτών την ευκαιρία να πλησιάσουν τις πιο σύγχρονες μορφές εμπορίου και παροχής υπηρεσιών.
    Η τρίτη ηλικία «πάει» το Internet - TO BHMA
     
Thread Status:
Not open for further replies.