Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Public Disgrace - Δημοσιος Εξευτελισμος

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Τεχνικές' που ξεκίνησε από το μέλος Archon, στις 27 Σεπτεμβρίου 2008.

  1. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    Aγαπητή pure pleasure seeker...

    Καλά έκανες και μοιράστηκες την εμπειρία σου μαζί Μ/μας, αλλά αυτό που περιέγραψες δεν ανήκει στον "Δημόσιο Εξευτελισμό" που πραγματεύεται το νήμα και που αφορά σχέσεις BDSM. Μόλις περιέγραψες το "κατόρθωμα" ενός αγενέστατου "σάτυρου".
    Κακώς υπέθεσες ότι τον είχε βάλει η Κύρια του...για να δικαιολογήσεις την ανάρμοστη συμπεριφορά του μόνο και μόνο στον εαυτό σου, αρνούμενη να δεχθείς αυτήν την απαράδεκτη πράξη του, ως προσβολή προς τη γυναικεία προσωπικότητα. Αλίμονο αν αυτά τα περιστατικά βαναυσότητας μιας κάποιας γελοίας συμπεριφοράς των ανδρών, να τα φορτώναμε σε... Κυρίες.

    Αυτή η πράξη που έγινε ήταν μια καθαρή πράξη εξευτελισμού, του ανθρώπινου είδους και συγκεκριμένα έθιξε την κατά τα άλλα ευγενική ανδρική υπόσταση.

    Με την καλημέρα Μου
     
     
    Last edited: 7 Οκτωβρίου 2008
  2. pure_pleasure_seeker

    pure_pleasure_seeker Regular Member

    Έχεις δίκιο. Ξέχασα να διευκρινίσω πως συνοδευόταν. Τώρα τι του ήταν αυτή δεν μπορώ να ξέρω. Υποθέτω ότι για να την παίζει μπροστά της, μάλλον θα είχαν πιο στενές επαφές. Φυσικά μπορεί να ήταν απλώς ηλίθιοι, δε λέω σώνει και καλά ότι άνηκαν στο χώρο. Αλλά νομίζεις πως αυτό το δικαιολογεί? Αν εγώ δω μια γυμνόστηθη στο Μοναστηράκι που ανέφερε κάποιος, με ενδιαφέρει αν κάνει bdsm ή αν είναι ηλίθια? Θα πάω να τη ρωτήσω για να βγάλω συμπέρασμα? Και καλά εγώ, είμαι ανώτερος άνθρωπος...  Ας πάει όμως αυτή η σκλάβα-ος που θέλει να επιδείξει τη γύμνια του ή να φορέσει το λουράκι και να μπυσουλάει στην αθηνάς, να κάνει μια βόλτα και απο τη Βαρβάκειο που είναι κοντά, να δω τους χασάπηδες πώς θα αντιδράσουν. Μόνο να με φωνάξετε και μένα να χαζέψω το θέαμα. Γιατί ευτυχώς ο κόσμος γύρω γύρω δεν είναι σκηνικό, όσο κι αν θέλουμε να τον κάνουμε ή μας βολεύει να τον βλέπουμε έτσι. Και φυσικά δε μιλάω για περιπτώσεις του τύπου πιάσε μου τον πούτσο κάτω απ'το τραπέζι που ανέφερε κάποιος αλλά για μερικά ακραία παραδείγματα που αναφέρθηκαν.
    Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πολύ καλά έκανε ο "φίλος" μου και ικανοποίησε την κάβλα του, όπως αντίστοιχα και ένα bdsm ζευγάρι πολύ καλά κάνει public disgrace άμα γουσταρει. Ομοίως, πολύ καλά θα έκανα κι εγώ, αν τον είχα προλάβει, να του χώσω το τακούνι μου στο μάτι! Δεν πιστεύω να μου το αρνηθείτε... Άρα όλοι καλά κάνουμε και ζήσαμε εμείς καλά κι αυτοί καλύτερα! Πάει, το λύσαμε κι αυτό. Neeeext...
     
  3. gaby

    gaby Guest

    Για να έχει άποψη κανείς ειδικά για ένα φετίχ, πρέπει να αποδέχεται ότι υπάρχει τουλάχιστον και δεύτερον να το έχει κάνει με κάποιο τρόπο και να έχει αποκομίσει εμπειρία από αυτό, θετική ή αρνητική. Τότε έχει νόημα να κάνει διάλογο γιατί έχει στοιχεία να συνεισφέρει. Και να διαφωνήσει και οτιδήποτε, αλλά η βάση του διαλόγου υπάρχει.

    Η βάση του διαλόγου δεν υπάρχει και οι κανόνες διαλόγου έχουν ήδη καταπατηθεί όταν κάποιος επιμένει να διαφωνεί με επιχειρήματα εκ των ενόντων, του τύπου "να, έτσι κάνουν οι έφηβοι". Όλοι γνωρίζουμε θεωρητικά "πώς κάνουν οι έφηβοι", αλλά δεν γνωρίζουμε όλοι πώς κάνουν οι φετιχιστές του δημόσιου εξευτελισμού, χώρια που ο δημόσιος εξευτελισμός μπορεί να γίνεται όχι (μόνον) ως φετίχ αλλά για άλλους λόγους, σχετικό και το εκπληκτικό ποστ της soutzoukakia, αυτή ήταν μια χωρίς πάθη και προκαταλήψεις ανατομία ενός φετίχ.

    Οπότε δεν μου φάνηκε η tinkerbelle αδικημένη σε επίπεδο κανόνων διεξαγωγής διαλόγου και προφανώς ο διάλογος δεν γίνεται pour l amore del arte (του διαλόγου) αλλά για την ουσία του θέματος που είναι το φετιχ του δημόσιου εξευτελισμού και παράπλευρα το ότι κάποιοι είναι στο σωστό χώρο για να μιλήσουν γι αυτό, αφού τους αφορά ενώ κάποιοι άλλοι παρείσφρυσαν απλώς, αφού ούτε αποδέχονται, ούτε γνωρίζουν το συγκεκριμένο φετίχ. Εκτός και αν έχουν κάποια τραυματική εμπειρία από αυτό, οπότε αν θέλουν να μας την επικοινωνήσουν, να ξέρουν όσοι το κάνουν και τι να προσέχουν. Αλλά από πραγματικά γεγονότα, όχι από εικασίες, υποθέσεις και λογικές επαγωγές, γιατί αγωγή του πολίτη μάθαμε όλοι και είμαστε σε θέση να την τηρούμε όλοι, αλλιώς δεν θα είμασταν εδώ πέρα... αλλά κάπου αλλού  

    Αν πάλι θέλει κάποιος να ταυτίζεται με τον περαστικό, τότε ρωτώ κι εγώ γιατί θεωρεί ότι σε κάθε περίπτωση θίγεται; Τι είναι αυτό που παίρνει προσωπικά; Τι ακριβώς είναι αυτό που εκ των προτέρων και εξ ορισμού θεωρεί ότι θίγει την αισθητική του; Έχω δει ως περαστική κατ επανάληψη ανθρώπους σε πάρκα να κάνουν σεξ, στοματικό, κανονικό, ομαδικό, άγριο κλπ, η μόνη περίπτωση που ένιωσα αμήχανα ήταν όταν κατά λάθος ως τουρίστρια είχα μπει σε πάρκο που όλοι "το κάνανε" εγώ όχι και ήμουν μόνη μου κιόλας, έφυγα στα γρήγορα.
     
  4. pure_pleasure_seeker

    pure_pleasure_seeker Regular Member

    tender lilly, συμφωνώ απόλυτα στο ότι όποιος δε γνωρίζει ας μη μιλάει. Γι'αυτό και δε μίλησα για πράγματα όπως τι είδους ικανοποίηση μπορει να αντλεί ο κ ή ο υ απο το φετίχ. Κάποιοι όμως ανέφεραν ότι ο κόσμος είναι σκηνικό και δε μας αφορά και να πάμε μπροστά την κοινωνία και άλλα παρόμοια. Σε αυτά απάντησα γιατί σε αυτά έχουμε άποψη όλοι. Και ναι, θα έθιγε την αισθητική μου πρωί πρωί να πηγαίνω στη δουλειά μου και να είναι ένας στο δρόμο και να μαστιγώνει τη σκλάβα του για να την εξευτελίσει δημόσια. Τη δικιά σου ίσως όχι. Ελπίζω κάποτε να γίνω τόσο ανεκτική κι εγώ και όλοι μας. Δεν ειρωνεύομαι. Και παρόλα αυτά λέω, ας κάνει ο καθένας ό,τι θέλει. Και εγώ κι εσύ κι η γάτα μου μαζί. Γιατί όλοι το έχουν αυτό το δικαίωμα, ακόμα και τα σκηνικά και οι περαστικοί. Και δεν είδα να λέει κανείς ότι θα κάνω αυτό που θέλω κι ας μου έρθει η λεμονόκουπα στο κεφάλι. Να τον παραδεχτώ. Εγώ είδα να λέγεται θα κάνω αυτό που θέλω και σ'όποιον αρέσω. χαίρω πολύ! Δε διαφωνεί κανείς με αυτό. Επίσης τσέκαρα το πρώτο ποστ και ο νηματοθέτης δεν είχε θέσει πουθενά περιορισμούς στο ποιοι θα απαντήσουν και να μην παρεισφρύσουν όσοι δε γνωρίζουν.
     
    Last edited: 7 Οκτωβρίου 2008
  5. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Public Disgrace - Δημοσιος Εξευτελισμος

    Αδυνατώ να διακρίνω την εμμανή αξία μιας φιλοσοφικώς αθεμελίωτης (αναποφεύκτως) αρχής, όπως η περιλάλητη 'ανεκτικότητα'. Αντιθέτως, τείνω να θεωρήσω τον σχετικιστικό φιλελευθερισμό, έμβλημα του οποίου αποτελεί η 'ανοχή', επικίνδυνο και παραπλανητικό σύστημα επινομής της ισχύος υπέρ των ήδη κυριαρχουσών ιδεών και των κατεστημένων συμφερόντων.
    Δεν δικαιούται ο καθείς να πράττει ως βούλεται και ακόμη λιγότερο δικαιούται να απαιτεί το σεβασμό μου στη 'διαφορετικότητα' του - και τα λοιπά κουραφέξαλα της μεταμοντερνιστικής κοσμοεικόνας. Στον ιδιωτικό, με βάση την τρέχουσα κοινωνική σύμβαση, χώρο του δεν παρεμβαίνω, επειδή κάθε εισβολή μου σε αυτόν, χωρίς εισαγγελική παραγγελία, είναι νομικώς κολάσιμη και επισύρει κυρώσεις.
    Στην κατά συνθήκην δημόσια σφαίρα τα όρια της ανέλεγκτης συμπεριφοράς του δεν είναι δυνατόν να τραυματίζουν βάναυσα και εμπροθέτως τις ηθικές και αισθητικές ευαισθησίες των υπολοίπων.
    Παρεκτός και αναφερόμαστε σε εκρηκτικές πολιτικές ανατροπές, σε περιόδους που δροσίζονται από προεπαναστατική αύρα και ερωτοτροπούν με την καταστροφή του υπαρκτού. Τότε, όλα επιτρέπονται επειδή τα πάντα διεκδικούνται - και πάντα με τη βία. Οι μεταρρυθμίσεις είναι για το παρθεναγωγείο της μαζικής δημοκρατίας και το αναπαυτήριο των ατομικών συνειδήσεων.
    Το αισθητικώς ενοχλητικό φετίχ του LakisMasterKolombos_Trikala δεν έχει, βέβαια, σχέση με την πολιτικότητα των εναπομεινάντων ριζοσπαστικών εχθρών της σημερινής Κοινωνίας της Αντεπανάστασης. Είναι καλό για ρεπορτάζ του κύριου Μάκη και, προσωπικώς, ουδόλως το υπολήπτομαι.
    Η φιλελεύθερη ανοχή είναι το αποτελεσματικότερο όπλο του μεταφασιστικού αυταρχισμού της Αγοράς.
     
  6. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Re: Απάντηση: Public Disgrace - Δημοσιος Εξευτελισμος

    Ερώτηση 1η: "δυνατόν" ή "αποδεκτόν";

    Ερώτηση 2η: Πιστεύετε φίλτατε οτι ο δημόσιος εξευτελισμός είναι, ψυχοδυναμικά, κάτι διαφορετικό από την έκθεση στους (όποιους) κινδύνους συνεπάγεται ο τραυματισμός των αξιών / ευαισθσιών τις οποίες αναφέρετε;
     
  7. Incomplete_

    Incomplete_ Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Public Disgrace - Δημοσιος Εξευτελισμος

    Έμεινες στην επιφάνεια του μηνύματος όμως..
     
  8. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Να θεσω μερικα ερωτηματα στους υποστηρικτες του δημοσιου εξευτελισμου;
    Ενας επιδειξιας ειναι κατακριτεος η πρεπει να επαινεθει για την τολμη του να ικανοποιει την καυλα του στα παρκα ,περα και εξω απο τα νομικα και ηθικα ορια της κοινωνιας στην οποια ζει;
    Ο μπανιστηρτζης;Δεν εχει δικαιωμα κι'αυτος ο κακομοιρης να ικανοποιει ανενοχλητος την δικια του καυλα;
    Υπαρχει η οχι συναφεια των τριων περιπτωσεων;
     
  9. elfcat

    elfcat . Contributor

    Αν και δεν είμαι καθόλου υπέρ του δημοσίου εξευτελισμού, ωστόσο έχω την αίσθηση, ότι όλη αυτή η αντίδραση μάλλον υπερβάλει.
     
  10. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Public Disgrace - Δημοσιος Εξευτελισμος

    1. Αποδεκτόν.

    2. Θα επιθυμούσα να εξηγηθεί αναλυτικότερα. Δεν είμαι βέβαιος ότι αντιλαμβάνομαι ορθά τον παραλληλισμό.

    Ο κοπρολάγνος, είναι θεμιτόν να κάνει τα κακάκια του, στα σκαλοπάτια της πολυκατοικίας του αγαπημένου του προσώπου;
    Κι αν δεν είναι, δια ποίον λόγον δεν είναι, παρακαλώ;
     
    Last edited: 7 Οκτωβρίου 2008
  11. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Public Disgrace - Δημοσιος Εξευτελισμος

    Εαν το αγαπημενο του προσωπο τυγχανει να ειναι ο κ.Αλογοσκουφης δεν ειναι απλως θεμιτον,επιβαλλεται.
     
  12. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Public Disgrace - Δημοσιος Εξευτελισμος

    Πάσο!