Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Public Disgrace - Δημοσιος Εξευτελισμος

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Τεχνικές' που ξεκίνησε από το μέλος Archon, στις 27 Σεπτεμβρίου 2008.

  1. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Public Disgrace - Δημοσιος Εξευτελισμος

    Η επίσκεψίς μου εδώ, δεν είχε σκοπό να επανυποστηρίξω τις όποιες θέσεις. Αυτό το έκανα πολύ νωρίς στο νήμα, ήμουν αναλυτικότατος, δεν έχω να προσθέσω έτερον τι. Δεν βρήκα τίποτε στην εξέλιξη της κουβέντας, που να με πείσει να τις μεταβάλλω, αλλά μόνον αιτίες γιά να πάψω να συμμετέχω στη συζήτηση. Όπως καλά γνωρίζετε, έχω κάποιες ιδιαίτερες ευαισθησίες, οπότε δυστυχώς θίγομαι προσωπικά όταν υποτίθεται ότι συνομιλούμε στην Ελληνική, αλλά καταλαβαινόμαστε στην Αλαμπουρνέζικη (δεν υπονοώ υμάς, βεβαίως).

    Δεν θα επανέλθω πέραν αυτών των γραμμών γιά το ίδιο ζήτημα, θα πω όμως γιά μία ακόμη φορά, ότι το να μου τίθενται τα ερωτήματα α) εάν θα υπεράσπιζα το δικαίωμα μιάς Αφγανής να φορά μπούρκα σε ελληνικό σχολείο και β) το δικαίωμά της να εκτελείται διά λιθοβολισμού, στην ίδια γραμμή (λίγο-πολύ δηλαδή ως ισοβαρή) και ιδίως να συκρίνονται (όχι μόνο το πρώτο, αλλά και το δεύτερο) με το δικαίωμα κάποιου να εξευτελίζεται με σκοπό την ίδια σεξουαλική ικανοποίηση (εδώ φυσικά το δημόσιο ή μή, δεν έχει καμμία σημασία), εξακολουθώ να το θεωρώ σοφιστεία... Τέλος πάντων, ρητορικό τέχνασμα που αποσκοπεί στον παραγκωνισμό της λογικής μέσω της πρόκλησης του θυμικού (να ενοχληθεί δηλαδή αυτό, και να βγει μπροστά, σκεπάζοντας οτιδήποτε άλλο). Εξυπνότατο και μαεστρικό βέβαια, αλλά τέχνασμα...

    (Απάντησα ικανοποιητικά στο ερώτημα του υστερόγραφου του ποστ #216, το οποίο μόλις είδα; ).

    Να το ανοίξετε, το συντομώτερο. Γιά μένα ειδικά, θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Ξέρετε πόσο με προβληματίζει πάντα, ο συνδυασμός της μπιντιεσεμικής κυριαρχικότητος, με τις φιλελεύθερες ιδέες μου; Μακράν απέχω, από το να έχω βρει την ιδανική ισορροπία...


    Κάτι άλλο επί του θέματος, δεν έχω να πω. Αφήνω απλώς τα παρακάτω δωράκια, μοναδικά παραδείγματα αλληλοσυνεννόησης...

    [nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]



     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  2. stef

    stef New Member

    Αν και μάλλον η συζήτηση έχει κλείσει σε μεγάλο βαθμό, θα ήθελα να πω ότι μου έκαναν εντύπωση κάποιες τοποθετήσεις την απολυτότητα των οποίων δεν περίμενα.

    Είχα την εντύπωση ότι το ζήτημα της ‘πρόκλησης’ των ηθών και της ‘κυρίαρχης’ αισθητικής από κάποιες σεξουαλικές πρακτικές δε θα απασχολούσε το χώρο στον οποίο βρισκόμαστε ως ένα πρόβλημα πρωταρχικής σημασίας. Η πρόκληση (μέρους) της κοινωνίας από τις πρακτικές αυτές είναι λίγο πολύ δεδομένη… δεν καταλαβαίνω πώς και γιατί εμείς βρεθήκαμε στο ρόλο του ένθερμου υπερασπιστή του δικαιώματος της να μην τις / μας / σας / τους βλέπει.

    Και (διορθώστε αν κάνω λάθος) σε πολλές σχέσεις είναι (πέρα από ίσως ευχάριστες) πολύ σημαντικές έως και απαραίτητες κάποιου είδους πρακτικές δημόσιας έκθεσης / δοκιμασίας / ταπείνωσης ή όπως αλλιώς, για λόγους που γνωρίζουν καλύτερα αυτοί που τις εφαρμόζουν και που συχνά ξεπερνούν το επίπεδο της καύλας λόγω επίδειξης.

    Και δεν εννοώ με τα παραπάνω ότι πρέπει να βγούνε όλοι στους δρόμους με τα μαστίγια, ο καθένας ή έστω κάποιοι από αυτούς που υποστηρίξανε τις συγκεκριμένες πρακτικές είναι σε θέση να κρίνουν τον τρόπο και το χώρο που τους πάει και που τους ‘παίρνει’ (δε φαντάζομαι να κρεμιούνται από τις κούνιες στο πάρκο ούτε να γυρνάνε γυμνοί με μανταλάκια στην πλατεία της γειτονιάς τους – υπάρχουν πολύ πιο λεπτοί / διακριτικοί / προσωπικοί τρόποι δημόσιας έκθεσης).

    Αλλά ακόμη και τόσο διακριτικοί να μην είναι…αυτοί που θα ενοχλούνταν όσο φανταζόμαστε ίσως είναι λιγότεροι από όσοι νομίζουμε.
     
  3. tinkerbelle

    tinkerbelle Regular Member

    Τελικά από πλευράς του κ πρόκειται για πράξη πολιτική; ή ατομικιστική όπως λέει ο underherfeet:

    "Οποιος προβαινει σε πραξεις που αντιβαινουν το κοινο περι δικαιου,η ορθου, η ηθικου αισθημα οχι για να διεκδικησει την ανατροπη η αλλαγη της κατεστημενης αντιληψης αλλα γιατι ετσι γουσταρει,
    ειναι ενας ατομιστης ,ενας εγωιστης,ενας παρτακιας, στο φιναλε ενα γαιδουρι σκετο."

    Δηλαδή το "θα χύνω όποτε θέλω" είναι ένα μανιφέστο πολιτικό ή μια δήλωση αυτονόητη άρα αδιάφορη;
    Το να θέλω να αλλάξω μια κοινωνία απαθή και συντηρητική που καταδιώκει και καταπιέζει τις μειονότητες με τις δικές της σταθερές, ειναι πολιτικό θέμα, αλλά επί του προκειμένου, για όποιον επιδιώκει τις κατ' αυτόν προς το καλύτερο αλλαγές, η γνώμη του κοινού τον αφορά αφού επιδιώκει να την αλλάξει.

    Πρέπει λοιπόν κατά τη γνώμη μου, οι θιασώτες του public disgrace να επιλύσουν αυτό πρώτα: Ενδιαφέρονται να κάνουν μια κοινωνία ανεκτικότερη; Αν ναι, τότε το public anything είναι μέσο, η shock value αξία, και η γνώμη των άλλων απολύτως απαραίτητη.
    Αν η γνώμη των άλλων τους είναι παντελώς αδιάφορη, τότε, ενώ αντιλαμβάνομαι το δόγμα "η προσωπική μου καύλα και μόνον με αφορά", δεν βρίσκω τίποτα πολιτικό στην έκφραση της πολυλάλητης καύλας και δεν αντιλαμβάνομαι τί θέση έχει η αγανάκτησή τους για τις "κοντόφθαλμες οπτικές και ηθικές" των άλλων.

    Επισημαίνω ότι η σύνθεση των απόψεων όσων την βρίσκουν με την public disgrace καταδεικνύει το παράδοξο της κατάστασης. Από τη μια το *δικαίωμά* τους της ελεύθερης έκφρασης της σεξουαλικότητάς τους και από την άλλη η απόρριψη της κοινής γνώμης η οποία όμως είναι το περιβάλλον μέσα στο οποίο το δικαίωμά τους αυτό έχει υπόσταση.

    Μια χαρά τα λες. Ρίξε όμως μια ματιά στα video του νήματος να δεις ότι αυτό που λες το οποίο λέγεται
    discreet public play έχει μικρή συνάφεια με την public disgrace. Δεν υπάρχει τίποτα διακριτικό στην disgrace, ελληνιστί ατίμωση και ουχί ταπείνωση. Αντιθέτως η disgrace, όπως ένας λιθοβολισμός πχ, διατυμπανίζεται.

    Ενδεχομένως, αυτή είναι η μέγιστη παρεξήγηση στο νήμα. Οι περισσότεροι μιλούν για discreet public play και για αυτό λένε για κανόνες και συνθήκες. Νωρίτερα όμως στο νήμα η συζήτηση ήταν περί public disgrace του επιπέδου "σέρνω από αλυσίδες ημίγυμνη στην πλατεία Συντάγματος". Οπως είπε και ο Ινκο, έχουμε διαφορετκά πράγματα στο μυαλό μας. Καλό είναι όμως κάθε φορά που μιλάμε να ξέρουμε περί τίνος είναι ο λόγος. Είναι 19 σελίδες και κουραστικό, αλλά χρήσιμο θα ήταν να διατρέξει κανείς το νήμα από την αρχή για να δει πώς η συζήτηση για public disgrace έγινε συζήτηση περί discreet public play και πού ο καθένας μιλά γιά το ένα ενώ ο "απέναντι" έχει υπ΄οψιν του το άλλο.
     
    Last edited: 8 Οκτωβρίου 2008
  4. she_Dragon

    she_Dragon Regular Member

    Oλιγος γυμνισμος με μια esance απο public selfdisgrace (ειναι κ αυταρκης ο ατιμος) εφερε την καταστροφη, που κ να ηταν κανενα σοβαρο δημοσιο bdsmικο δρωμενο!!



    κ ενα breafing in english






    ΥΓ: θιχτηκε κανεις;; (εγω ναι! αλλα το κρυβω επιμελως)
    ΥΓ2: α ρε... Ολλανδια που μας χρειαζεται!!
    ΥΓ3: οπου "jehovah" βαλτε "δημοσιο bdsmio" η οτι αλλο θελετε.....



    Μη χολοσκατε, δημοκρατια ειναι θα περασει......  
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  5. elfcat

    elfcat . Contributor

    Μόνο ως προς το τελευταίο, διευκρινίζω. Δεν μου αρέσει ο δημόσιος εξευτελισμός. Αν ήμουν όμως με έναν ανήλικο μπροστά σε ένα τέτοιο θέαμα, θα του ε ξ η γ ο ύ σ α, όπως θα του εξηγούσα, για την πόρνη που κάνει πεζοδρόμιο, όπως θα του εξηγούσα για το χονρό με το κάμπριο και τη ξανθιά δίπλα, όπως θα του εξηγούσα γιατί πρέπει να πάει στο γαμοσχολείο, και κυρίως θα του εξηγούσα όλα αυτά που μια κοινωνία δεν μπορεί να καταλάβει και να απομυθοποιήσει... Αλλά ακόμη και αν δεν έκανα όλα τα παραπάνω, το σίγουρο είναι ότι δεν θα πετροβολούσα....
     
     
  6. zinnia

    zinnia Contributor

    Στα παιδιά εξηγούμε πράγματα που μπορούν να καταλάβουν και αυτό, ανάλογα με την ηλικία τους (και την ωριμότητά τους).. Και κυρίως δεν τα βάζουμε μέσα σε καταστάσεις που δεν είναι έτοιμα να καταλάβουν και να αντέξουν. Αυτά τα γενικώς και αορίστως "θα εξηγούσα, θα έκανα, θα έδειχνα, μου δείχνει πως ουδεμία εμπειρία υπάρχει στο μεγάλωμα παιδιών.
    Εδώ εμείς, υποτίθεται ενήλικες και ώριμοι και δεν είμαστε σε θέση ν αντιληφθούμε κάποια πράγματα , πόσο μάλλον ένα παιδί.


    ΥΓ. Με τα λόγια χτίζω ανώγεια και κατώγια
     
    Last edited: 8 Οκτωβρίου 2008
  7. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Public Disgrace - Δημοσιος Εξευτελισμος

    Εγώ τα εξήγησα όλα στον υιό μου, αλλά τα έχει κάνει θάλασσα. Όποιαν περαστική δεί και του αρέσει την πιάνει και της βάζει λαιμαριά. Ίσως καταλάβει, μεγαλώνοντας. Είναι μόνον 26 ετών, το χρυσό μου.
     
  8. spectrum

    spectrum Regular Member

    Aπο την απαντηση σου γινεται φανερο οτι θεωρεις το θεαμα αυτο ασχημο,προβληματικο και γενικοτερα οχι και τοσο παραδειγμα προς μιμηση μια και το παραλληλιζεις με πουτανες του κορμιου με πουτανες της ψυχης(ξανθια με χοντρο στο καμπριο) και με το γαμο..σχολειο οπως το λες..
    Και καλα θα κανεις που θα εξηγησεις στον ανηλικο..Το θεμα ειναι γιατι καποιοι με δημοσιες συμπεριφορες ειτε αυτες ειναι φετιχιστικες ειτε ασχετες με φετιχ να αναγκαζουν τον αλλο να δινει εξηγησεις..Αλλωστε εσυ λες θα δωσεις εξηγησεις για θεαμα δημοσιου εξευτελισμου σε ανηλικο που θα το δει που γνωριζεις καπως και το αντικειμενο..Μια γιαγια αραγε που περναει απο εκει με το εγγονι της τι εξηγησεις θα του δωσει αραγε??
     
  9. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Public Disgrace - Δημοσιος Εξευτελισμος

    Δώστε του επιτέλους μιάν επαρχία, μιάν αποικία, κάτι τέλος πάντων να διοικήσει το παιδί μπας και ανδρωθεί επιτέλους... Γρήγορα θα διαπιστώσει πιστεύω ότι είναι πολύ προτιμότερο να φορά λαιμαριές στους υπηκόους, παρά στις γκόμενες...
     
  10. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    Ο δημόσιος εξευτελισμός για να έχει και το mood που του αξίζει, πρέπει κατά βάση να ασκείτε δημόσια και μπροστά σε κοινό, διαφορετικά δεν είναι δημόσιος.
    Ως εδώ καλά…
    Ένα κοινό όμως που αγνοεί την φιλοσοφία Μ/μας, τις τάσεις Μ/μας, άρα και δεν κατανοεί τις πράξεις Μ/μας αν παρακολουθήσει μια τέτοια σκηνή θα προβληματιστεί και θα σοκαριστεί. Είναι φυσικό να αποστρέφεται αυτό που βλέπει ψυχρά να εξελίσσεται μπροστά στα μάτια του.
    Η πράξη του εξευτελισμού όπως και να το κάνουμε προκαλεί.
    Όποιος είναι αδιάφορος για το τι συναισθήματα προκαλεί στο κοινό του με την συμπεριφορά του, είναι για μένα το λιγότερο αναίσθητος και αξιολύπητος.

    Ανήκω στον χώρο και μάλιστα τον «υπηρετώ» με προσήλωση μέσα στην καθημερινότητα Μου και αυτό Με εκφράζει. Καταλαβαίνω τις τάσεις, τις συμπεριφορές και τις κάβλες του καθένα ξεχωριστά από Ε/εμάς. Τις σέβομαι, έστω και αν εμένα κάποιες από αυτές, δεν με εκφράζουν.

    Αν όμως συνέβαινε να είναι μάρτυρες σε σκηνή εξευτελισμού, (ή όποια άλλη σκηνή) τα ανύποπτα παιδία Μου, οι συντηρητικοί γονείς Μου ή και οι άσχετοι φίλοι Μου ακόμη, δεν θα το ανεχόμουν ποτέ! (εννοώ σκηνές που σοκάρουν και δεν πιστεύω να θέλει και αυτό εξήγηση… καταλαβαίνετε)

    Δεν Είμαι υποχρεωμένη σε καμία περίπτωση, να εξηγήσω για την κάβλα και την προσωπική έκφραση κανενός, ούτε καν για την δική Μου. Όπως δεν είναι υποχρεωμένοι και οι υπόλοιποι γύρω Μου, να ανεχθούν την οποιαδήποτε συμπεριφορά που μπορεί να τους κάνει να αισθανθούν άβολα, είτε προσβεβλημένοι, θιγμένοι, τρομαγμένοι κλπ από όπου και αν αυτή προέρχεται.

    Είτε το θέλουμε είτε όχι... πρέπει να σεβαστούμε τον κόσμο γύρω Μ/μας...
    Αυτό δεν πρέπει να Μ/μας κάνει να νιώθουμε λιγότεροι ελεύθεροι. Αυτή η συμπεριφορά δεν έχει να κάνει με την ελευθερία… Μήπως έχετε παρερμηνεύσει-μπερδέψει το τι σημαίνει ελευθερία και τι σεβασμός?
    Κάποιες ανθρώπινες αξίες που πρέπει να υπάρχουν, Μ/μας κάνουν να αισθανόμαστε άνθρωποι, που δεν έχουν χάσει τα μυαλά τους, στο όνομα του BDSM και της ανεξέλεγκτης κάβλας Μ/μας.

    Δόξα τον θεό του BDSM, υπάρχουν ένα σωρό χώροι, ακόμα και το σαλόνι του σπιτιού Μ/μας, όπου μπορεί όποιος που γουστάρει να ξεφτιλίσει τον/την σκλάβα/ο του να το κάνει, προσκαλώντας φίλους εννοείτε του χώρου.
    Σε ένα ιδιωτικό χώρο μπορεί να το κάνει ευθαρσώς μπροστά στα αδηφάγα ή λαίμαργα ή αδιάφορα έστω, μάτια άλλων ατόμων, που θα ικανοποιηθούν (κατά πάσα πιθανότητα) από την πράξη αυτή….επειδή ακριβώς την κατανοούν (ίσως αν προσκληθούν να συμμετέχουν κιόλας).

    Δημόσιος εξευτελισμός ??? ...Φυσικά ΝΑΙ κι Εγώ μαζί Σ/σας!!!
    Αλλά όχι τόσο δημόσιος, που να προκαλεί το κοινό αίσθημα και την κατακραυγή του άσχετου κόσμου με το BDSM.
     
  11. elfcat

    elfcat . Contributor

    Έχουμε τελείως άλλη οπτική γωνία 
     
  12. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Κατα το ..ολιγον εγκυος να υποθεσω;

    (Συμφωνω κατ'ουσιαν με την αποψη σου ομως το σχετικο ειναι οπως καταλαβαινεις και υποκειμενικο.
    Ο καθεις το προσαρμοζει στα μετρα του.Αντε να βγαλεις ακρη μετα.)