Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Public Disgrace - Δημοσιος Εξευτελισμος

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Τεχνικές' που ξεκίνησε από το μέλος Archon, στις 27 Σεπτεμβρίου 2008.

  1. subwhat

    subwhat Gandalf's property, not for sale Contributor

    Χαίρομαι που σας ικανοποίησα. Αυτή ήταν η πρόθεσή μου. Δημόσια.
     
  2. thief

    thief παλιοπαιδο ο Νικολακης Contributor

    Δημοσιος εξευτελισμος χμμμμ

    Αλλο ειναι πχ να μαστιγωσεις καποιον και να μπορει να το δει ο κοσμος και αλλο ειναι να φοραει το υ ενα butt plug και να νιωθει ασχημα με τον εαυτο του .... το ενα ειναι νομιμο το αλλο παρανομο

    πχ. λες την υ σου μαλακισμενη = 3 μηνες με αναστολη ΑΝ εχεις λευκο ποινικο μητρωο
     
  3. ἀστράρχη

    ἀστράρχη an asteroid ☆•○•°¤●° Contributor

    Θα μπορούσε να σας κατατοπίσει πλήρως ο @MasterJp ,αν έχει όρεξη φυσικά. Και αρκετοί άλλοι ομολογουμένως. Ωστόσο με το στυλακι της απαξίωσης, χλωμό το βλέπω να εκφράσει κάποιος το τι έχει κάνει εδώ μέσα , έτσι όπως κρίνονται όλα.

    Ξέρω ότι είναι ενθαρρυντικό για κάποιους που δεν κάνουν κάτι , να μην το κάνουν και οι άλλοι. Να είναι όλα ψέμματα κτλ κτλ αλλά δεν είναι έτσι.
    Αν όντως θέλει το φόρουμ αυτό να ξαναρχίσουν τα μέλη να μοιράζονται προσωπικές ιστορίες και βιώματα ίσως θα έπρεπε να υπάρχει λιγότερη κριτική λιγότερη πολιτικοκορεκτιλα και σίγουρα λιγότερη ανοχή από εμάς ( διαχειριστές )
     
  4. Alpha Wolf

    Alpha Wolf Ενας, αλλα Λυκος.

    Α, αυτό είναι. Μετά από χ σελίδες μπλα μπλα, σας ενόχλησε ότι ρωτάω οκ, και τι κάνετε στην πράξη. Αυτό λοιπον, είναι απαξίωση.

    Οκ.
     
  5. tithon

    tithon Contributor

    δεν θα πάει ο νους σας αν δεν έχετε εμπλακεί.
    και δύσκολα κάποιος θα προσφέρει κατ απαίτησιν υλικό για τέρψη.
     
  6. Alpha Wolf

    Alpha Wolf Ενας, αλλα Λυκος.

    Σωστά. Δεν το σκέφτηκα!

    Είμαι μικρός ακόμα, θα μάθω. Ισως.

    Συνεχίστε, μη σας διακόπτω. Δημόσιος εξευτελισμός, αλλά χωρίς υλικό για τέρψη κατ απαίτηση και χωρίς κατατοπισμο. Αλογάκια του γκανταλφ και σκυλάκια χωρίς λουρί.
     
  7. Stilvi

    Stilvi Nobody expects the Spanish inquisition! Contributor

    Όλα ίσωμα βλέπω και καθόλου δεν εκπλήσσομαι.
     
  8. Stalker

    Stalker Not a very nice guy Contributor

    Καταρχήν όπως κάποιοι πιθανώς να κινούνται από εμπάθεια έτσι και κάποιοι άλλοι εξίσου πιθανώς να κινούνται από συμπάθεια. Οπότε θα πρότεινα να αφήσουμε τις συμπάθειες, αντιπάθειες και εμπάθειες κατά μέρος.
    Tούτου λεχθέντος πάμε παρακάτω.
    Αυτό που προσπαθείτε να κάνετε εσύ και η sokolata είναι , για έναν άγνωστο όσο και αδιάφορο σε μένα λόγο, να ακυρώσετε τον δημόσιο εξευτελισμό ως bdsmική πρακτική ξεχειλώνοντας την πολιτικορεκτίλα και ξεχειλώνοντας το c του ssc έτσι που να περιλαμβάνει οτιδήποτε κινείται και αναπνέει.
    Επιτρέψτε μου εδώ να σας πω μερικά πράγματα για τον δημόσιο εξευτελισμό, τον βωμό της καύλας κάποιων εξ ημών.

    Πρώτα απ’ ‘όλα δημόσιος εξευτελισμός δεν νοείται σε προστατευόμενο χώρο όπου υπάρχουν μόνο οι ομονοούντες. Παραδειγματικά μιλώντας, δεν υπάρχει κανένας εξευτελισμός όταν ο Κύριος κυκλοφορεί την υ του με περιλαίμιο και αλυσίδα ανάμεσα σε bdsmers διότι γνωρίζουν και αποδέχονται, κυρίως όμως και ανεξάρτητα από τις τυχόν αγκυλώσεις του πρωτάρη και η υ κατά βάθος γνωρίζει και αυτό ακυρώνει τον εξευτελισμό ο οποίος πέρα και πάνω από όλα είναι ένα mind game με το μυαλό του εξευτελιζομένου.

    Ο δημόσιος εξευτελισμός είναι μια σαδιστική πρακτική εξαιρετικά απαιτητική σε κάθε επίπεδο, με μεγάλο βαθμό δυσκολίας και αναπόφευκτο ρίσκο. Απευθύνεται εξ ορισμού στους ελάχιστους σοβαρούς και υπεύθυνους (οι υπόλοιποι άφρονες..ας πρόσεχαν). Αναφέρω επιγραμματικά και ενδεικτικά μόνο προυποθέσεις και απαιτήσεις, όπως η άριστη γνώση του εξευτελιζομένου σε ότι αφορά ταμπού, αγκυλώσεις, αντοχές, την σωστή εκτίμηση του εκάστοτε χωροχρονικού πλαισίου, την εκπόνηση σεναρίων αντιμετώπισης του απρόοπτου, το κατάλληλο και συχνά απαραίτητο σε κάθε σαδιστική πρακτική aftercare,κλπ, κλπ…

    Παραπέρα, ο δημόσιος εξευτελισμός όχι μόνο δεν απαιτεί συναινούντες θεατές αλλά αντίθετα έχει ανάγκη από τα βλέμματα της άγνοιας και της αδιακρισίας. Συνήθως όμως το σαδιστικό παιχνίδι του εξευτελισμού και κυρίως για λόγους ασφαλείας, δεν γίνεται τόσο με την ύπαρξη αυτών των βλεμμάτων αλλά με την πιθανότητα να υπάρξουν. Πιθανότητα της οποίας, ειρήσθω εν παρόδω, φροντίζεται να είναι γνωστή η αληθινή έκταση μόνο στον σαδίζοντα για ευνόητους λόγους .

    Oι κατά αυτόν τον τρόπο σαδίζοντες και σαδιζόμενοι προφανώς ασχολούνται και πειραματίζονται με το risk aware και σε κάθε περίπτωση περιορίζουν το c τόσο του rack όσο και του ssc στους συμμετέχοντες και όχι στους παρευρισκόμενους. Κάτι το οποίο είμαι σε θέση να σας διαβεβαιώσω ότι ισχύει και σε κλειστούς κύκλους όπου οι τυχόν παρεκτροπές αν είναι να ελεγχθούν(για λόγους ασφαλείας η παραβίασης των συμφωνηθέντων μεταξύ των players) ελέγχονται από τους επιφορτισμένους γι αυτό και όχι από τον πάσα ένα παρόντα.
    Κυρίως όμως αδιαφορούν παντελώς για την άποψη των άλλων επί του θέματος και την όποια εκτίμηση για το άτομο τους,είτε τη δική σας είτε τη δική μου.
    Πρέπει να σημειώσω εδώ πως δεν ανήκω στην παραπάνω κατηγορία. Δεν είναι του γούστου μου ή ίσως είμαι πολύ χέστης για να εξερευνήσω τέτοιου είδους απολαύσεις.
    Τούτο όμως δεν σημαίνει ότι είναι δυνατόν να διανοηθώ να απαξιώσω κατά κανέναν τρόπο αυτό που είναι έξω από τον κόσμο μου όπως κάνετε εσείς. Αφήνοντας κατά μέρος το ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει σε ένα μέρος όπου θα έπρεπε να υπάρχει χώρος για την εξερεύνηση των ορίων του bdsm, ανεξάρτητα από το γούστο του καθενός.

    Εχοντας κατά νου τα ερωτήματα του quote και προκειμένου να αναδειχτεί η μη μου άπτου πολιτικορεκτίλα που όζουν, θα κλείσω με ένα ανάλογο και οπωσδήποτε ρητορικό σε ότι με αφορά, ερώτημα:
    Ποιος σας δίνει το δικαίωμα φορώντας σούπερ μίνι και αβυσαλέο ντεκολτέ να κάνετε θεατή σας έναν στερημένο υπερσυντηρητικό υπερήλικα ή έναν εξίσου υπερσυντηρητικό ανατολίτη οι οποίοι μπορεί να έχουν χρόνια να γαμήσουν?

    ΥΓ:Ζητώ εκ των υστέρων συγγνώμη από τα μέλη για το υπέρδιπλο.
     
    Last edited: 15 Οκτωβρίου 2019
  9. tithon

    tithon Contributor

    ίσως βρείτε κάποιον να τον εκτιμάτε και να σας εκτιμά, ώστε να αναλάβει να σας κατατοπίσει και να σας καθοδηγήσει στις σχετικές πρακτικές. αν αναζητάτε μόνον τέρψη από ανάγνωση, και σ αυτό το φόρουμ θα βρείτε υλικό και σε κόμικς και νουβέλες.
     
  10. blonde mermaid

    blonde mermaid Contributor

    Άσχετο η σχετικό ,αυτό θα το κρίνετε εσείς .
    Εμένα σαν θεατής δεν μου ζητήθηκε συναίνεση αν επιθυμώ να δω αυτό και μάλιστα σε πρωινή ζώνη .
    Έχω όμως την επιλογή να αλλάξω κανάλι !
     
  11. AlexanderV

    AlexanderV Contributor

    Και στο παρόν νήμα, στις αρχικές του σελίδες της προηγούμενης δεκαετίας, και στο νήμα που παρέπεμψε ο Arioch μου κάνει αίσθηση που τα παραδείγματα που επιλέγονται για να θεμελιώσουν τη συνεπαγωγή πως η ανοχή/ανεκτικότητα/αποδοχή του "ουμιγιαθιόν πούμπλικα" θα οδηγήσει σε έναν κατήφορο χωρίς τέλος, έχουν να κάνουν με τα προϊόντα της διαδικασίας της αφόδευσης. "Γιατί δεν ανεχόμαστε κάποιος να χέζει έξω από το σπίτι μας ή ανάμεσα στα τραπέζια του εστιατορίου"?

    Επιφυλλάσσομαι ακόμα να διατυπώσω προσωπική θέση στον παρόντα προβληματισμό για το δημόσιο εξευτελισμό. Μία διευκρίνηση σχετικά με αυτό το συγκεκριμένο θέμα της αφόδευσης, ωστόσο. Δεν ανεχόμαστε το αποτέλεσμα αυτής της βιολογικής διαδικασίας, πρωτίστως και κυρίως διότι τα παράγωγά της είναι μεστά αντιγόνων παθογόνων και σε ορισμένες περιπτώσεις δυνητικά θανατηφόρων για τον ανθρώπινο οργανισμό. Το ένστικτο αυτοσυντήρησης απέναντι σε αυτόν τον κίνδυνο είναι εμπεδωμένο σε τέτοιο βαθμό, ώστε μεταφράζουμε το θέαμα και την οσμή των κοπράνων ως απωθητική.

    Για να προχωρήσει μία συζήτηση κι ένα επιχείρημα να έχει υπόσταση τέτοια που να "έχει" τη φιλοδοξία να ζορίσει λίγο τον αντίπαλο, θα πρέπει να συγκρίνει μεγέθη με κάποιες τουλάχιστον κοινές ιδιότητες. Αλλά και τους αντιπάλους από το 2008 δεν τους είδα και σε ιδιαίτερη φόρμα...
    Αν, ωστόσο, επιθυμείται η διατήρηση του παραλληλισμού αυτού, φειδωλή παραίνεση σε αυτούς που τον μετέρχονται, να διασυνδέσουν άρρηκτα με αυτόν τον παραλληλισμό τους λόγους διά τους οποίους έχει υπόσταση. Κοινώς, να αποδείξουν/καταδείξουν/έστω δείξουν σε ποια επίπεδα και πτυχές άλλες δραστηριότητες είναι δυνητικά παθογόνες για τη βιολογική υπόσταση των παρευρισκομένων. Αλλά τότε θα εισέλθει στο προσκήνιο η περιπτωσιολογία...

    ΥΓ. Για τους ατζέντηδες προβοκάτορες που θα επικαλεστούν τους κοπρολάγνους, παράκαμψη ενστίκτων αυτοσυντήρησης έχουμε σε πλείστες όσες περιπτώσεις, έτσι δεν είναι? Τα ενίοτε θανατηφόρα αποτελέσματα απλά μας υπενθυμίζουν πως οι συνέπειες είναι δική μας επίλογη.
     
  12. Αρα λοιπόν επειδή ποτέ κανείς δεν ζήτησε την συναίνεσή Μου για κάτι αυτομάτως αυτό γίνεται και σωστό ηθικό η οτιδήποτε ?! Οποτε στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος! Και συνεχίζω να λέω, αν και οι περισσότεροι κάνουν οτι δεν καταλαβαίνουν, πως ουδέποτε σχολίασα το πως το διαχειρίζεται το κοινό, αλλα έθιξα το αν συνάδει με την φιλοσοφία της συναίνεσής Που εχει ως αρχή ο χώρος!
    Επιμένουν οι περισσότεροι να λένε οτι η συναίνεσή αφορά μόνο το ζευγάρι. Αποψη Μου ειναι οτι αφορά όποιον άλλο ειναι παρών την συγκεκριμένη στιγμή.