Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Tasks

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Hank_McCoy, στις 2 Σεπτεμβρίου 2020.

  1. Hank_McCoy

    Hank_McCoy Άρχεσθαι μαθών, άρχειν επιστήσει.

    Disclaimer: το παρακάτω αποτελεί προσωπικές μου σκέψεις και παρουσιάζει τη δική μου θεώρηση των πραγμάτων. Δεν αποτελεί κάποια... "Βίβλο μοναδικής δογματικής B.D.S.M.ικής αλήθειας"(!), ούτε έρχεται σε αντίθεση με άλλες αντιλήψεις και απόψεις. Άλλωστε, το B.D.S.M. δεν είναι δογματικό: κάθε ζευγάρι εφαρμόζει το D/s στη σχέση τους όπως τούς εκφράζει, όπως τούς ικανοποιεί.

    Έχω συναντήσει πολλές φορές περιπτώσεις όπου υποτακτικές καλούνται να φέρουν σε πέρας παράλογα Tasks. Tasks που είναι παρανοϊκά, άσκοπα, ανεύθυνα, ακόμη κι επικίνδυνα.

    Δεν θα ξεχάσω την περίπτωση όπου κάποιος έβαλε ένα Task κατά το οποίο η υποτακτική έπρεπε να μείνει ξύπνια για πανω από 30 ώρες, δίνοντας κάθε μία ώρα κι έναν λόγο που θαυμάζει τον Κ της (επικίνδυνο Task καθώς διαταράσσει τον κιρκαδικό ρυθμό του ατόμου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την υγεία του). Ή ένα Task σε κοπέλα με υψοφοβία να σταθεί στην εξωτερική πλευρά των κιγκλιδωμάτων ταράτσας.

    Κι αυτά είναι μερικά μόνο παραδείγματα όπου το υποτακτικό μέρος εκλήθη να πραγματοποιήσει παράλογα Tasks. Tasks όπου ετέθη σε κίνδυνο ή ακόμη και επλήγη η σωματική και ψυχική του υγεία.

    Κι έτσι προβληματίζομαι: τί κάνει ένα Task πραγματικά ουσιώδες και, άρα, τί καθιστά ένα Κ πραγματικά ωφέλιμο;

    Προσωπικά, ήμουν πάντα ένας άνθρωπος που εμπνεόταν να κάνει κάτι όταν τό δίδασκε κάποιος που πραγματικά τό κατείχε: κάποιος που τό έκανε ήδη άψογα, ή σχεδόν άψογα. Γονιός, καθηγητής, προπονητής, δάσκαλος μουσικής, κλπ. Αυτοί ήταν οι Εκπαιδευτές που μέ ενέπνεαν να εκπαιδευτώ σε κάτι. Αυτοί είναι Εκπαιδευτές που εμπνέουν γενικώς.

    Στο B.D.S.M. η Εκπαίδευση συνήθως αφορά σεξουαλικές φαντασιώσεις κι επιθυμίες, ικανότητες του υ σεξουαλικής ικανοποίησης του Κ, αποδείξεις υποταγής και αφοσίωσης. Κι αυτό είναι πολύ ωραίο.

    Εγώ όμως πέρα απ' αυτά ενδιαφέρομαι να κάνω και κάτι ακόμη: εάν τό επιθυμεί και το άλλο μέρος, να διδάξω, να εμπνεύσω μία συμπεριφορά.

    Προσωπικά θεωρώ πως τα Tasks θα πρέπει να έχουν συγκεκριμένο στόχο. Να είναι ωφέλιμα και παραγωγικά, εφικτά και, κυρίως, ασφαλή.

    Σ' αυτού του είδους την Εκπαίδευση τα Tasks είναι πολύ ιδιαίτερα: κατ' αρχάς, δεν ζητώ να εκτελεστεί κάτι που δεν μπορώ να κάνω ή που δεν έχω ήδη υιοθετήσει ώς συμπεριφορά εγώ. Φερ' ειπείν, όταν ζητώ κάτι ώς "πνευματική άσκηση" όπου απαιτείται π.χ. κατάρτιση κάποιας λίστας, έχω ήδη καταρτίσει τη λίστα που ζητώ και, μάλιστα, με περισσότερες απαντήσεις απ' όσες έχω ζητήσει. Ή, όταν ζητώ κάποια πράξη, έχω πρώτα πιστοποιήσει ότι είναι εφικτή και, πάνω απ' όλα, ασφαλής. Επίσης, δεν τιμωρώ εύκολα ή πολύ αυστηρά ενδεχόμενα λάθη ή απροσεξίες, ειδικά στην αρχή της Εκπαίδευσης. Σκοπός είναι η Εκπαίδευση, όχι η διάλυση ή η "εκμηδένιση" του υ.

    Υπήρξαν Εκπαιδεύσεις όπου χρειάστηκε πρώτα να μελετήσω εγώ, να κάνω μιά προεργασία προκειμένου να βάλω τα κατάλληλα Tasks.

    Επί παραδείγματι βάλει ώς Task να μού απαριθμήσει 5 πράγματα που αγαπά στον εαυτό της. Κάποια άλλη φορά ήθελα 5 πράγματα που έχει κάνει ή που πρόκειται να κάνει για να βοηθήσει άλλους. Άλλοτε είχα ζητήσει 10 πράγματα που είναι η ίδια ή και έχει κάνει για τα οποία είναι υπερήφανη. Κάποια άλλη στιγμή έβαλα να μού περιγράψει 3 όνειρά της που επιθυμεί να γίνουν πραγματικότητα και τρόπους να επιτευχθούν αυτά. Και κάποια άλλα Tasks στα πλαίσια Εκπαίδευσης ενίσχυσης αυτοπεποίθησης.

    Φίλος μου Κυριαρχικός ζητούσε επί μία εβδομάδα από την υποτακτική του την καθημερινή αναφορά τριών πραγμάτων: κάτι που τήν έκανε χαρούμενη, κάτι που τήν στενοχώρησε ή προβλημάτισε, κάτι που τήν έκανε υπερήφανη για τον εαυτό της.

    Ήταν ελαφρώς διαφορετική προσέγγιση από τη δική μου, που σε σχέση την περιγραφή πραγμάτων που προβλημάτισαν, χαροποίησαν, λύπησαν, όργισαν, κλπ, εγώ τά περίμενα επί μονίμου βάσεως με την ημερήσια Αναφορά σχετικά με την ημέρα της.

    Έμεινε λοιπόν πάρα πολύ ικανοποιημένος, κι έλεγε χαρούμενος πως αυτό το Task υπήρξε πολύ παραγωγικό και πως προέκυψαν πολλές και ωφέλιμες συζητήσεις με την υποτακτική του.

    Άλλη φίλη Κυριαρχική ζητούσε ώς Task από τον ανασφαλή για το σώμα του υποτακτικό της ημερήσια φωτογραφία κάποιου μέρους του σώματός του, διαφορετικό κάθε φορα. Τού έδινε έτσι την δική της οπτική πραγμάτων πάνω του που θεωρούσε όμορφα και sexy. Ήταν πολύ ενθουσιασμένη, καθώς αυτή η προσέγγιση λειτούργησε πάρα πολύ στον υποτακτικό της.

    Όπως βλέπετε, πρόκειται για αυτοβελτιωτικές προσεγγίσεις, με πλαίσιο και κίνητρα.

    Είναι Tasks εποικοδομητικά και χρήσιμα και για τα δύο μέρη. Σίγουρα εξελίσσονται και οι δυο μέσα από κάτι τέτοια.

    Έχω συναντήσει πάμπολλες φορές, περιπτώσεις όπου ο κάθε τυχαίος τυπάκος που θέλει να "βγάλει γούστα", εκμεταλλεύεται την διακαή επιθυμία μιας υποτακτικού προσανατολισμού κοπέλας να ικανοποιήσει και να αποδείξει πόσο καλή και άξια υποτακτική είναι, βάζοντας παράλογα, αχρείαστα, ανεύθυνα κι επικίνδυνα Tasks.

    Και κάπου εδώ αναρωτιέμαι: τί κάνει ένα Task κι ένα Κ ωφέλιμο; Τί χαρακτηριστικά πρέπει να έχει αυτό;

    Πιστεύω πως θα πρέπει να υπάρχει πραγματικό όφελος από ένα Task (και δεν εννοώ έλεγχο ντυσίματος ή εμφάνισης του υ, ούτε ικανότητά του να ικανοποιεί σεξουαλικά. Αυτά είναι απλώς παιχνίδια. Αναφέρομαι σε υιοθέτηση συμπεριφοράς, σε προσωπική εξέλιξη και βελτίωση). Παράλληλα, θεωρώ ότι και το ίδιο το Κ πρέπει να διαθέτει κάποια ποιοτικά χαρακτηριστικά: να έχει αυτο-κυριαρχία και αυτο-πειθαρχία. Αυτό θα μπορούσε να τό πετύχει βάζοντας συχνά-πυκνά μικρές δοκιμασίες στον εαυτό του που προκαλούν τις σωματικές αντοχές του ή και την πνευματική του ικανότητα.

    Νομίζω πως ένα Κ που έχει ζορίσει και "παιδέψει" αλλά και εκπαιδεύσει τον εαυτό του σε διάφορα ζητήματα (από σωματικές και πνευματικές δοκιμασίες μέχρι μικρο-δοκιμασίες ψυχολογικής φύσης όπως το να επιλέγει π.χ. να κάνει μία συνηθισμένη καθημερινή πράξη συχνά με τον δύσκολο, άβολο και ασυνήθιστο τρόπο με τελικό σκοπό να "νικάει" συχνά το ίδιο το μυαλό του), είναι πιθανότερο να είναι καλός/ή και ωφέλιμος/η Κύριος/α για το υ του, γνωρίζοντας ακριβώς τί απαιτείται για μια σωστή Εκπαίδευση.

    Δεν θα επιλέξει παράλογα και παρανοϊκά, αχρείαστα και άχρηστα Tasks: θα έχει τη σύνεση και ωριμότητα να ωφελήσει μέσα από αυτά.

    Έτσι, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που συγκεντρώνει, ασφαλώς απαντούν στις προσδοκίες του υ από το Κ (αφού αυτό τό επέλεξε ώς Κ του και τού αφοσιώθηκε), αλλά ίσως να πρέπει πρώτα να απαντούν στις προσδοκίες του ίδιου του Κ από τον εαυτό του, άν θέλει να είναι καλός/ή, ωφέλιμος/η και, κυριότερα, ασφαλής Κύριος/α, Εκπαιδευτής/α, Δάσκαλος/α.

    Μήν αγχώνεστε: δεν θα σάς κάνει "λιγότερο Κ" το να αποδείξετε στον εαυτό σας ότι μπορείτε να νικήσετε π.χ. κάποια είδη πόνου, κάποιους φόβους, κάποιες αδυναμίες σας, ή ότι μπορείτε να καταφέρετε ένα πνευματικό παιχνίδι, ή ότι μπορείτε να νικήσετε το μυαλό σας "στριμώχνοντας" τον εαυτό σας. Κάθε άλλο. Θα γίνεστε όλο και καλύτεροι.

    Έπειτα, Κύριοι/ες, δείτε το και λίγο εγωιστικά: είναι δυνατόν το υ να καταφέρνει περισσότερα απο το Κ;;;!!!  

    Κλείνοντας, θέλω να τονίσω το εξής: μήν αμφιβάλλετε, σε μία D/s σχέση (όπως άλλωστε και σε κάθε σχέση) εξελίσσονται, διαμορφώνονται, βελτιώνονται και ωριμάζουν και τα δύο μέρη, και το Κυριαρχικό και το υποτακτικό. Ακόμη και μέσα στη σχέση ασυμμετρίας, συνεισφέρουν και τα δύο μέρη εξίσου (το καθένα με τον τρόπο του και από τη θέση του).

    Είναι στο χέρι μας λοιπόν, είτε είμαστε Κυριαρχικοί είτε υποτακτικοί, να ζορίζουμε και να βελτιώνουμε τον εαυτό μας για το καλό μας, αλλά και για χάρη του ανθρώπου με τον οποίο μοιραζόμαστε την ηδονή μας και τα συναισθήματά μας.
     
  2. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Στις... σφήνες, στο αυτοχαστούκισμα, στο γλείψιμο του πατώματος κ.ά., μάλλον!
    Και προτιμώ να παραμείνει έτσι, λολ.
     
  3. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Μερικές δικές μου σκέψεις
    • Το BDSM είναι για ενήλικες με ικανότητα δικαιπραξίας.
    • Τα υποτακτικά δεν είναι γίδια.
    • Τα tasks είναι εργαλεία.
    • Αν το μόνο εργαλείο που έχεις είναι σφυρί τότε τα βλέπεις όλα ως πρόκες.
    • Εκτός από το SSC υπάρχει το RACK και το PRICK
    • Το Κ δεν τη μετράει με το υ του
     
  4. blonde mermaid

    blonde mermaid Contributor

    Προσωπικά η αναμέτρηση πάντα ήταν κάτι που με ενοχλούσε....αν ήθελα να δοκιμάσω τα "task's" που υποβάλλω, θα δήλωνα άλλο στάτους από αυτό που έχω επιλέξει στο οποίο νιώθω άνετα.
     
  5. Discerning

    Discerning Contributor

    Έκαστος εφ’ ω ετάχθη! Ξεκάθαρα.
     
  6. mpaxari

    mpaxari Regular Member

    Γενικά...
    Ο Κ μπορεί να είναι και Πυγμαλίων,όχι απαραίτητα.
    Το bdsm μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση του εαυτού μας, επ ουδενί όμως δεν αποτελεί εγχειρίδιο ή διεργασία αυτοβοηθειας, ούτε ο Κ είναι life coach.
    Οι υ έχουν μυαλό, κριτική σκέψη κτλ.
    Οι Κ δεν είναι παρανοϊκοι.
     
  7. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Παράλογα; Για ποιον;
    Αν πάρουμε μερικά παραδείγματα από τη συνέχεια του κειμένου, πόσες φορές εκτιμάτε ότι θα χαρακτηριστούν παράλογα (στην καλύτερη περίπτωση) από μέλη του φόρουμ ή ανθρώπους παραεξω;

    Το παράλογο από το άσκοπο, το ανεύθυνο, το παρανοϊκό και το επικίνδυνο απέχουν πάρα πολύ για να μπαίνουν στην ίδια πρόταση και μάλιστα χωρισμένα με ένα απλό κόμμα...
     
  8. Nickname

    Nickname Όμορφος, έξυπνος και μετριόφρων Contributor

    Ένα ποσοστό των ανθρώπων, με ανοδική τάση είναι η προσωπική εκτίμηση, είναι παρανοϊκό.
    Δεν έχει να κάνει με το σεξουαλικό προσανατολισμό εκάστου, δεν έχει να κάνει με τον οποιοδήποτε προσανατολισμό.
     
  9. To ποσοστο αυτο συμφωνα με ειδικους, βρισκεται στο 1% περιπου.
     
  10. Nickname

    Nickname Όμορφος, έξυπνος και μετριόφρων Contributor

    παρανοϊκός, -ή, -ό
    1. που έχει σχέση με την παράνοια ή αναφέρεται σ’ αυτή
    2. (κατ' επέκταση) τρελός, παράλογος
    Υποθέτω ότι οι ειδικοί, που δεν έχω καμία διάθεση να αμφισβητήσω, ούτε αυτούς ούτε εσάς, αναφέρονται στο (1).
    Εγώ είχα στο μυαλό μου το (2)
     
  11. OK, παραλογοι ανθρωποι ειναι πολλοι, απλα το παραλογο δεν κανει καποιον παρανοικο. Μπορει καποιος να ειναι παραλογος σε ενα θεμα μονο αλλα οχι εν γενει παρανοικος = ψυχοπαθης συγκεκριμενου τυπου.
     
  12. Alice in wonderland

    Alice in wonderland sui generis Contributor

    Το κείμενο με κέρδισε στο "προσωπικές απόψεις" , με έχασε όμως στα σημεία όπου κατακρίνει όλα όσα δεν θεωρεί ορθά ο συντάκτης.
    Πολύ ορθά αναφέρεται στο κείμενο η διευκρίνιση ότι το κάθε ζευγάρι προσαρμόζει το D/s στη σχέση του (βασιζόμενοι πάντα στο πλαίσιο του BDSM συμπληρώνω) και ερωτώ...
    Πως μπορούμε να γνωρίζουμε και να κρίνουμε ποια τασκ είναι αυτά που καθορίζονται στην εκάστοτε σχέση εφόσον υπάρχει συναίνεση;

    Ο καθένας είναι υπευθυνος για τον εαυτό του. Όταν λοιπόν ένα υ παραχωρει τον έλεγχο το κάνει με πλήρη αυτογνωσία του τι κάνει. No?