Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

To φλερτ στον χώρο του BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος Seduction, στις 15 Μαρτίου 2011.

  1. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Διαπιστώσεις

    1. Κάποιοι-ες έχουν αποκόψει το BDSM από τη ζωή,

    2. Κάποιοι-ες έχουν κάνει το φόρουμ, το βήμα που θα καταθέσουν την μονομερή - υποκειμενική πικρία τους ή τον τόπο που θα θέσουν σε λειτουργία την σκοπιμότητα τους

    3. Κάποιοι-ες δεν κατανοούν ή αδιαφορούν για το θέμα που πραγματεύεται το κάθε νήμα και γράφουν οτιδήποτε άσχετο

    4. Κάποιοι-ες έχουν γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων τους, τις χαοτικές διαφορές μεταξύ αντικειμενικότητας και υποκειμενικότητας.

    ............

    Παρ’ όλα αυτά, η ζωή διδάσκει για όσους-ες μπορούν να κατανοήσουν έστω τα απλά πράγματα.

    Α. Υπάρχουν σχέσεις που στο ξεκίνημα τους ή στην πορεία τους το ένα μέρος (ή και τα δύο) καταλαβαίνει την ασυμβατότητα.
    Β. Υπάρχουν γάμοι που η ασυμβατότητα βγαίνει μετά από χρόνια συμβίωσης και ενώ υπάρχουν ήδη παιδιά και πλήθος άλλων κοινών υποχρεώσεων.
    Γ. Υπάρχουν προσπάθειες ή απόπειρες να συνυπάρξουν ερωτικά δύο άνθρωποι που αποτυγχάνουν.
    Δ. Υπάρχουν φλερτ που δεν ευδοκιμούν ή που στην πορεία καταλήγουν σε αστοχία.

    Ναι πολλά από τα παραπάνω μπορεί να οφείλονται σε απειρία, σε ανωριμότητα, σε βιαστικές επιλογές, σε αλλαγή κριτηρίων και κρίσης και σε μια σειρά ακόμα ενδεχόμενων. So what;

    Το νήμα και τα posts του, θα κρίνει ποιος είναι λογικός και ποιος ανώριμος; Ποιος είναι ώριμος και ποιός παράλογος; Το νήμα και τα posts του θα διδάξουν την λογική και την κρίση που πρέπει να υπάρχουν στον καθένα, ώστε να μη γίνει κάτι που είναι αντίθετο με τα θέλω του; To νήμα και τα posts θα ορίσουν τι είναι σωστό και τι λάθος για τον καθένα;

    Η κάθε κίνηση και το κάθε βήμα στη ζωή, παράγουν τις εμπειρίες που προκύπτουν απ΄αυτά. Ποιός θα υποστηρίξει ότι οι εμπειρίες ωριμάζουν έναν άνθρωπο μόνο όταν είναι καλές;

    Υπάρχουν χαζές* γυναίκες
    Υπάρχουν μαλάκες** άντρες
    *Υπάρχουν χαζές για κάποιους, καλές όμως για κάποιους άλλους
    **Υπάρχουν μαλάκες για κάποιες, μια χαρά όμως για κάποιες άλλες

    Ύπάρχουν γυναίκες που θα πάρουν εντολή που δεν θα εκτελέσουν και που θα δεχτούν πρακτική που θα τις ξενερώσει και άλλες που η συγκεκριμένη εντολή είναι το ζητούμενο τους και η ίδια πρακτική τις κάνει μούσκεμα σε μυαλό και σε μουνί... So what;

    Υπάρχει αυτό που κατέθεσε η _ivory_

    Υπάρχει και αυτό που περιέγραψε η ss

    Υπάρχουν φλερτ που με τα υποκειμενικά κριτήρια αυτών που θα τα δεχτούν, σωστά ή λάθος, θα έχουν επιτυχία και άλλα που επίσης με τα υποκειμενικά κριτήρια των παραληπτριών, σωστά ή λάθος, θα απορριφτούν. So what;

    Εδώ υπάρχει ο κίνδυνος να γίνει session που να δημιουργήσει πρόβλημα στο θέμα ασφάλεια και ο "κίνδυνος" η υ ούτε καν να δει τον πούτσο του Κ, αλλά αντιθέτως να ακούσει το "δεν είσαι άξια ακόμα για τον πούτσο μου", το θέμα του φλερτ μας μάρανε; !!!

    Απέτυχε ή πέτυχε ένα φλερτ. So what; Η συντέλεια του κόσμου ήρθε; Εγινε κανένα τσουνάμι που παρέσυρε πόλεις και χωριά; Δημιουργήθηκε ρωγμή σε κάποιο πυρηνικό εργοστάσιο και γεμίζει ραδιενέργεια ο τόπος;

    Kάποιοι παρουσιάζονται ως Αφέντες και κάποιες ως σκλάβες, που για ορισμένες και για ορισμένους αντίστοιχα, με τα υποκειμενικά κριτήρια τους, υπάρχει ή δεν υπάρχει αντιστοιχία και ταύτιση σε όσα έχουν στο μυαλό τους για τα συγκεκριμένα status. H υπάρχει και χάνεται στην πορεία, ή δεν υπάρχει αρχικά και εμφανίζεται στη συνέχεια. So what;

    Kάποιοι-ες μοιράζουν ιντερνετικές σφαλιάρες, με την ίδια ευκολία που άλλοι δέρνουν ή γαμάνε πίσω από τα πλήκτρα του υπολογιστή τους. So what;

    .................

    Eπιτέλους, ας μην μπερδεύουμε τις έννοιες. Ο εισαγγελέας είναι αντικειμενικά ένας τίτλος που έχει αποδοθεί με αντικειμενικά κριτήρια από αντικειμενικά δομημένη αρχή, το δικαίωμα του να καταγγείλει το οποιοδήποτε έγκλημα αντιληφθεί είναι μια αντικειμενική ιδιότητα. Το έγκλημα έχει αντικειμενικά χαρακτηριστικά που έχουν αποδοθεί από διαρθρωμένη εξουσία.

    Τι δουλειά έχουν τα παραπάνω με την υποκειμενική κρίση του καθενός: Τι δουλειά έχουν με τα άγνωστα κίνητρα που οδηγούν τον καθένα να προβεί σε οτιδήποτε ονομάζει καταγγελία; Ποιος είναι αυτός (και ποιος τον όρισε), που θα κρίνει και θα αποφασίσει αν η καταγγελία είναι σωστή ή λάθος, αν στηρίζεται στην αλήθεια ή στο ψέμα, αν καθοδηγείται ή όχι από δολιότητα και σκοπιμότητες, αν κρύβει ιδιοτέλεια ή είναι ανιδιοτελής; ΚΑΝΕΝΑΣ μέσα στο φόρουμ. Αρα προς τι η προτροπή; Για να έχουμε κάτι να μη βαριόμαστε;

    Uther, είσαι νέο μέλος στο φόρουμ και ίσως να μην γνωρίζεις το πλήθος καταγγελιών, ιδίως με “φωτογραφικό” τρόπο που έχουν γίνει σε αυτό κατά το παρελθόν.

    Πιστεύεις ότι μας έκαναν σοφότερους; Πιστεύεις ότι βοηθούν την λειτουργία του φόρουμ; Tις κρίνεις απαραίτητες και καταθέτεις την παρακάτω άποψη ως πρακτική που πρέπει να υπάρξει στο φόρουμ;

    Kαι ειδκότερα, να καταγγείλει κάποιος στο φόρουμ, αυτό που βλέπει να συμβαίνει έξω απ' αυτό; Φαντάζομαι ότι γνωρίζεις πως κάτι τέτοιο απαγορεύεται από τους κανονισμούς του. Επίσης πιστεύω πως αντιλαμβάνεσαι σε τι ατελείωτο κατήφορο μπορεί να οδηγήσει κάτι τέτοιο.

    Θα ήθελα μια ξεκάθαρη άποψη.

    Ποιος ώριμος και σοβαρός άνθρωπος, προτιμά να του διαμορφώσουν την γνώμη “καταγγελίες” που διαβάζει, από το να σχηματίσει την άποψη για κάποιον που τον ενδιαφέρει, αφού τον γνωρίσει προσωπικά και καλά; Και στο φινάλε, για ποιο λόγο να ασχοληθεί κάποιος με κάποιον που του είναι αδιάφορος; Για να έχει να λέει; Αστεία πράγματα.

    Έχεις κάθε δικαίωμα, να καταγγείλεις οτιδήποτε πέσει στην αντίληψη σου, (είτε η αντίληψη σου αποδειχθεί σωστή είτε λανθασμένη), βασιζόμενη στην λογική, στην κρίση, στην ευφυΐα και στην ηθική σου, αλλά και στα αντικειμενικά χαρακτηριστικά που σου έδωσε η δομημένη κοινωνία σε όλο τον βίο σου, για το τι είναι κλοπή, αλλά φαντάσου να μπαίνεις σε ένα αστυνομικό τμήμα ή στο γραφείο του εισαγγελέα υπηρεσίας και να καταγγέλλεις την κλοπή σκλάβας από Αφέντη; Μάλλον εσύ τα έχεις μπερδέψει τα πράγματα.

    Σίγουρα έχεις μπερδέψει το αντικειμενικό με το υποκειμενικό, όπως επίσης τους κανόνες δομημένης και διαρθρωμένης κοινωνίας με τους δήθεν κανόνες μιας ανυπαρκτης κοινότητας.

    Και σε επίπεδο φόρουμ, πόσο φαιδρό άραγε βλέπεις το ενδεχόμενο να postαρει κάποιος Master την παρακάτω καταγγελία, “ο τάδε μου έκλεψε την σκλάβα”; Θα γελάνε μέχρι και τα γράμματα του post!

    Πρώτον, οι νεοεισερχόμενοι στο φόρουμ δεν κατηγοριοποιούνται αυτομάτως ως νεοσειρχόμενοι στον χώρο, ως ανώριμοι, ως άπειροι, ως αφελείς, ως αναζητητές προστασίας κλπ

    Δεύτερον, είναι άραγε ίδια για όλους η έννοια «πέφτω με τα μούτρα»; Eίναι ίδιο για όλους το νόημα της αυτοσυγκράτησης και της λαιμαργίας; Δεν ισχύουν τα ίδια για όλους, ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και η κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή. Ούτε σε αυτό δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε; (!)

    (Γενική αναφορά) Είναι άλλο πράγμα να γράψει κάποιος την συμβουλή ή την προτροπή του βασιζόμενος στις όποιες γνώσεις του και στην όποια εμπειρία του και εντελώς διαφορετικό να προσπαθεί να περάσει την άποψη του ως απαράβατες νόρμες και καθολικοί κανόνες, οι οποίες/οι να θέτονται και να πατούν μόνο στην υποκειμενικότητα όσων τις/τους υιοθετούν!

    Αυτό που για σένα ονομάζεται παιδική χαρά, για κάποιον μπορεί να είναι ένας δύσκολος στίβος “μάχης” και αντίστοιχα, αυτό που για σένα είναι ότι πιο δύσκολο και πιο επώδυνο έχεις βιώσει, για κάποιον άλλον να ονομάζεται παιδική χαρά (!) Απλά

    Κατά την γνώμη μου, το πρόβλημα είναι και στις δύο περιπτώσεις. Το τι όμως είναι απατεώνας και τι κορόιδο και πως ορίζονται ως τέτοια σε κάθε συμβάν, είναι μια τεράστια συζήτηση.

    Και με τους κακούς λύκους και πολλά κωμικοτραγικά παρόμοια(!) Αν ξεκινήσουμε με την κοινή παραδοχή, ότι το φόρουμ απευθύνεται και έχει ως μέλη ΕΝΗΛΙΚΕΣ με νοητική διαύγεια, όπως επίσης οτιδήποτε* γίνεται μεταξύ των μελών που γνωρίζονται σε αυτό, βασίζεται στην συναίνεση, θα είχαμε κάνει ένα σημαντικό βήμα.

    *Δεν αναφέρομαι σε pm, σε αιτήσεις φιλίας και σε παρόμοια χαζά, όταν δεν υπάρχει συναίνεση.

    *Συμφωνώ με την συμβουλή, αν και υπάρχει κάτι πολύ πιο απλό. Κάνεις ignore και δεν μπορεί να σου ξαναστείλει pm. Σιγά τα πράγμα!
    **Eπίσης συμφωνώ, αν και παρόμοιες πρακτικές μπορούν κάλλιστα να παραπέμψουν σε σκέψεις για σκοπιμότητες και δολιότητα.
    ***Σωστή η παρατήρηση. Uther αυτό που επισημαίνεις και που ο κάθε αναγνώστης έχει διαπιστώσει, μόνο σε δύο περιπτώσεις δεν μπορεί να ισχύει. H για κάποιον που δεν έχει διαβάσει τίποτα από το νήμα και απλά μπήκε να γράψει το δικό του ή για κάποιον που το «αγνοεί» σε μια προσπάθεια να εξυπηρετήσει τον σκοπό του. (Ειλικρινά υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν πως η πλειοψηφία του φόρουμ τρώει χόρτο; )

    Σωστό και ήταν καλό να γραφτεί.

    Μπορεί να λέγεται πέφτουλας, σαβουρογάμης, άνθρωπος με μεγάλη μοναξιά, χαβαλετζής, ερωτικά ή και κοινωνικά πεινασμένος, κακός player, κακογλεντζές ή ότι άλλο, αλλά η ερώτηση σου γεννάει ένα νέο ερώτημα. Ποιος είναι ο Big Brother που παρακολουθεί κάποιον σε τέτοιο στενό επίπεδο ώστε να γνωρίζει ότι την πέφτει σε ότι κινείται και αναπνέει;

    Μήπως τις “αλήθειες” που απορρέουν από “πληροφορίες” του στυλ: “μου το είπε η Γεωργία, που της το είπε η Μαρία, που το άκουσε από τον Κώστα, ο οποίος το έμαθε από την Σωτηρία, της οποίας της το σφύριξε ο Γιάννης, του οποίου του το είπε η Κατίνα, η οποία το πληροφορήθηκε από την Μανίνα, της οποίας της το ψιθύρισε η Κατερίνα κλπ κλπ κλπ κλπ.” τις ασπάζονται και τις αναπαράγουν μόνο οι χαζοί και οι μικροί άνθρωποι;
     
  2. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    λυσσάρα, πουτάνα, νυμφομανής
     
  3. Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    @ maria78 :

    Δεν είναι όλα τα νέα μέλη αυνανίστριες.
    Αυνανίστριες είναι αυτές που με το καλημέρα κοτσάρουν ένα στάτους υπό και κάνουν μάγκες τους κατ' εσένα "αυνανιστές του εγωισμού τους", διότι ανοίγουν τα πόδια ανεξέλεγκτα και ΧΩΡΙΣ ΣΤΥΛ.
    Κι εμένα μη με ανακατεύεις, καθότι (α) εγώ ουδέποτε δήλωσα μάστερ, (β) δεν είμαι μάστερ και (γ) δεν με ερεθίζουν οι αθώες κορασίδες.

    Κλαψομουνιές του στυλ "αχ τι έπαθα η καψερή, η αθώα παιδίσκη, με παρέσυραν οι ψευτο-μάστερ" θυμίζουν Μάρθα Βούρτση και είναι δηλωτικές της ποιότητας όποιας παρασύρεται από "ψευτομάστερ".
    Επίσης δεν μπορούν να κρύψουν το προφανές: πως οι φρέσκες υπό που με το καλημέρα μπαίνουν σε ένα φόρουμ (ή σε έναν χώρο) και αρχίζουν και ψάχνουν τον "πιο ουάου μάστερ", τον "μάστερ των μάστερ", για να του ανοίξουν τα πόδια, στην ουσία ψάχνουν τον αρχηγό του χωριού για να του κάτσουν και να γίνουν κι αυτές η "κυρία Αρχηγού" στο μικρό βδσμ χωριό και να κοιτάνε τις άλλες σκλάβες αφ' υψηλού και να λύνουν και να δένουν.
    Κακομοιριές.
    Κι όταν τελικά οι πρώην "ουάου μάστερ" τις φτύσουν και πηδήξουν κι άλλες, οι ατυχήσασες παρθένες για να περισώσουν την τιμήν των και να εκδικηθούν τον άτιμο αποφασίζουν ότι οι "πρώην ουάου μάστερ" είναι τελικά "ψευτομάστερ", διότι βεβαίως πώς θα μπορούσε ένας "αληθινός μάστερ" να φτύσει ΑΥΤΕΣ, τις ΤΕΛΕΙΕΣ, τις ΣΟΥΠΕΡ FABULOUS, τις ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.
    Κακομοιριές.

    Οπότε οι μπήχτες ουσιαστικά εκμεταλλεύονται τον εγωισμό των υπό για να ρίξουν κανάν μπούτσο. Οπότε χέστηκαν αυτοί άμα εσύ τους πεις "αληθινούς" ή "ψεύτικους". Τον μπούτσο τον ρίξανε, οπότε αποστολή εξετελέσθη.
    Ε, οκ, τους μπήχτες αυτού του είδους, εγώ προσωπικά τους ξεκόβω από τον προσωπικό χώρο μου χωρίς πολλές τσιριμόνιες, γιατί δεν ανέχομαι μπήχτες να εποφθαλμιούν τα δικά μου αγαθά. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα τους χαρακτηρίσω εγκληματίες ούτε ότι θ' ανυψώσω στο βάθρο της οσιομάρτυρος τις αποτυχημένες "κυρίες Αρχηγού".

    Τα πράγματα είναι απλά:
    Συμπεριφορές που ανταμείβονται (εν προκειμένω με σεξ) μοιραία θα επαναλαμβάνονται. Αν δεν θέλετε να σας εξαπατούν οι μπήχτες μην τους κάθεστε. Όσο τους κάθεστε, τόσο θα σας εξαπατούν. Οπότε θα αυξάνονται και θα πληθύνονται οι μπήχτες, μια που θα βλέπουν ότι η εξαπάτηση πιάνει και τα πρόθυμα κορόιδα είναι πολλά.
    Και τόσο θα γίνονται πιο δυσδιάκριτοι μέσα στο πλήθος των μπηχτών οι αληθινοί μαστεράδες, τους οποίους στα λόγια πολλές αναζητούν, πλην όμως στην πράξη και με το αιδοίο τους ψηφίζουν μπήχτες (κι ας κλαίγονται μετά).


    ...
     
  4. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Ενισταμαι κυριε προεδρε, κυριε ενορκοι,κυριοι δικαστες.
    Αυτος που εχει αποριες λεγεται ανθρωπος διψασμενος για μαθηση οχι κουτσομπολης....δια την ταξιν το αναφερω!
     
  5. Fotiskouts

    Fotiskouts New Member

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Λοιπόν για να μην χάνουμε κ το μέτρο..εδώ έχει γίνει ατελείωτο κατεβατό απο μνματα όλων των ειδών που εχει το βασικό κοινό το ποιός θα "επικρατήσει" λεκτικά κ ιδεολογικά..
    Επειδή τα βασικά είναι κ κάποια aλλά απλά δείτε λίγο αυτό το documanteur ,το πρώτο ελληνικό για την κρίση..που τώρα πια είναι το βασικό στη ζωή μας...και πάρτε μαστίγια και χειροπέδες κ βγείτε έξω..κάποιους άλλους πρέπει να δέσουμε..

    DEBTOCRACY - ΧΡΕΟΚΡΑΤΙΑ

    ΑΥΤΑΑΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ...
     
  6. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Εκτιμώ το χιούμορ, γέλασα με την καρδιά μου!

    Σε γενικές γραμμές θα πω, πως συμφωνώ με την παροιμία.
    Προσπάθησα πάρα πολύ να αποκτήσω κάποια ενσυναίσθηση προς τα άτομα που την είδαν κοκκινοσκουφίτσες και μπαίνουν και κλαίνε για τους κακούς λύκους, αλλά δεν τα πολυκαταφέρνω!

    Κατανοώ πως κάποια μπορεί να παρασυρθεί από τις ανάγκες/καύλες/επιθυμίες κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο και να εμπιστευτεί λάθος άνθρωπο. Είναι ανθρώπινο. Όπως είναι ανθρώπινο να νιώσει πληγωμένη, θυμωμένη κ.ο.κ.

    Μπορώ επίσης να δεχτώ πως ούτε οι αντιληπτικές ικανότητες ούτε η εξυπνάδα είναι απαραίτητο συστατικό για κάποιον που αποφασίζει να εισχωρήσει σ αυτό το χώρο και δεν αναφέρομαι σε τέτοιου είδους περιπτώσεις.
    Εκεί όλο το κρίμα στο λαιμό εκείνου που εκμεταλλεύεται τέτοιες ανεπάρκειες.
    Απευθύνομαι στις γυναίκες εκείνες που και μυαλό έχουν και κάποιες εμπειρίες ζωής έχουν.

    Το να καταγγέλλουν και να ξανακαταγγέλλουν πως τις καημενούλες τις εκμεταλλεύτηκαν, ενώ οι ίδιες συμπεριφέρονταν ως ενήλικες γυναίκες και όχι σαν χαζεμένα 16χρονα ή σκύλες στις μέρες τους, φαίνεται στα μάτια μου ανώριμο κι ανεύθυνο.

    Γιατί άλλο να συμπεριφέρεσαι ως ενήλικας κι απλά να αφεθείς να πιστέψεις το παραμύθι, αλλά μόλις βρεις τα συγκαλά σου, να αποχωρήσεις Κυρία και ακόμα δέχομαι και να ενημερώσεις αν γίνεται άλλους, αν ενδιαφέρονται για το τι έπαιξε- κι άλλο να τρέχεις να κατινιάζεις αριστερά δεξιά και να κλαψομουνιάζεις ξανά και ξανά και ξανά για το πώς εκμεταλλεύτηκαν την «ανωριμότητα» και την «άγνοια» σου και γιατί δεν σε προστάτεψε η κοινότητα!!!!!

    Δηλαδή τι είναι πιο γελοίο, το ότι κάποια μπαίνει δηλώνει άσχετη και την 3η μέρα βαθιά υποταγμένη ή το ότι μετά όταν πλέον τα ροζουλιά της όνειρα για τον "γαμπρό" κάνουν φτερά, τρέχει πίσω του για να τον κατηγορεί?
    Αν όλοι πειστούν πως ο Σεντάκσιον ή ο κάθε σεντάκσιον είναι όλα όσα λέει, θα αρθεί από πάνω της το μερίδιο ευθύνης που της αναλογεί?

    Αν κάποιος δεν έχει γνώσεις γύρω από ένα χώρο που πρωτομπαίνει, δεν πάει να πέσει με τα μούτρα στον πρώτο που θα συναντήσει!
    Παρατηρεί, κοιτά, ρωτά και κανένα άλλο…
    Αλλά όχι!
    Θεωρούμε τον εαυτό μας τον πιο έξυπνο, τον πιο χαρισματικό, τον πιο πιο πιο και ακόμα κι αν κάποιος τολμήσει να προσπαθήσει να μας προειδοποιήσει, τον αποκαλούμε και διάφορα ονόματα – που ποιος νομίζει πως είναι και μου δίνει εμένα συμβουλές- κι άμα φάμε τα μούτρα μας, φταίει ο χώρος και δεν προσέχουν τους νεοεισερχόμενους?
    Άλλη μια προβολή κάθε ευθύνης στους άλλους, άλλη μια ένδειξη εφηβικής ανωριμότητας.

    Κι οι έφηβοι σε εναλλακτικούς ερωτικούς χώρους και δη τόσο σκληρούς όπως το bdsm, θέση δεν έχουν κατά την γνώμη μου πάντα.

    Ο χώρος του bdsm είναι ένας σκληρός χώρος.
    Περαστικοί πολλοί.
    Στα χρόνια που ασχολούμαι με το χώρο, εκείνοι που μένουν είναι λίγοι.
    Όλο και κάποιο πεφταστέρι εμφανίζεται για να χαθεί σε λίγο εντελώς πίσω στη βανίλλα ζωή του, κατηγορώντας τους κακούς λύκους και τους οίκους ανοχής που τελικά στο μεγαλύτερο τους μέρος μόνο στα δικά τους μυαλά υπάρχουν.

    Λέγοντας αυτά θέλω να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.

    Δεν συμφωνώ με τίποτα σχεδόν από όσα ο νηματοθέτης προσπάθησε να περάσει σ αυτό το νήμα ή στα πλείστα του νήματα εδώ που τα λέμε…
    Δεν είναι υπεράσπιση ούτε του «φλέρτ» προς σκλάβες που ανήκουν σε άλλο, ούτε πεποίθηση πως καλά είναι να υπάρχουν και τέτοιου είδους άτομα να σπάει η μονοτονία, ούτε πως μια ζωή την έχουμε ας γαμηθούμε όλοι παρέα κ.ο.κ.

    Βέβαια δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που να πιστεύει πως μέσα στο χώρο μας είναι όλα και πάντα αγγελικά πλασμένα.
    Άσχετα λοιπόν με το τι είναι σωστό ως θέμα αρχής, το να μιλάμε λες και ποτέ κανείς δεν κάνει κάτι πέραν όσων όφειλαν στην ιδανική των περιπτώσεων, δεν είναι κατά την γνώμη μου τίποτα άλλο πέρα από εθελοτυφλία στην καλύτερη και υποκρισία στην χειρότερη.
    Είναι αυτός ο χώρος μία μικροκοινωνία με όλα όσα μια κοινωνία κουβαλά.

    Ανά διαστήματα, ανάλογα με το πότε εμφανίζεται καινούριο νήμα του Σεντάκσιον, είτε αυτό είναι με ύφος διδακτικό, είτε οδηγός προς μελλοντικά δολώματα πως καλύτερα να καταπιούν το αγκίστρι, είτε είναι προσπάθεια νομιμοποίησης της κατηγορίας την οποία αντιπροσωπεύει, βλέπω και τις αντίστοιχες αντιδράσεις.

    Όλο αυτό το νήμα ουσιαστικά δεν λέει τίποτα.
    Είναι ένα νήμα στο οποίο ο ένας προσπαθεί να πείσει κι ο άλλος να ανατρέψει την πεποίθηση πως μπορεί να υπάρχει έστω ίχνος αρχών σε θέματα που αφορούν μια σχέση Ms.

    Αναφέρονται οι αρχές αυτές με περιπαικτικό τρόπο και καλά πως αφορούν ιερά βιβλία και προωθείται η άποψη πως το φλέρτ προς κάποια που ανήκει ή «ανήκει» είναι το ίδιο και αυτό με την ψυχολογική πίεση από κάποιον που γνωρίζει τα κατατόπια της ψυχοσύνθεσης ενός υποτακτικού ατόμου προς προσωπική τέρψη, οποιουδήποτε είδους κι αν είναι αυτή.

    Γίνεται επίσης προσπάθεια από τη μία να προσδοθεί στον παίχτη ένα είδος φωτοστέφανου που αυτόματα δίνει άφεση σε κάθε του κίνηση-παιγνίδι και τις πιθανές επιπτώσεις στο άτομο που θα είναι το υποκείμενο για όσο κρατάει το Παιγνίδι κι απ την αντίθετη, προσπάθεια να μειωθεί μέχρι και να εξαλειφθεί η προσωπική ευθύνη που έχει το υποκείμενο.

    Και τα λοιπά και ούτω καθεξής….

    Όπως τα βλέπω τα πράγματα, είναι πολύ μα πολύ απλά.

    Ο Σεντάκσιον αντιπροσωπεύει ένα είδος παίχτη (κάποιοι επιλέγουν να τον ονομάζουν πέφτουλα) το οποίο πάντοτε κυκλοφορούσε και πάντοτε θα κυκλοφορεί τόσο εντός, όσο και εκτός του χώρου μας.
    Γνωρίζω προσωπικά ένα αριθμό τέτοιο παιχτών που απλά κρατάνε χαμηλό προφίλ κι έτσι λίγοι έχουν ακούσει γι αυτούς και ένα άλλο αριθμό που τώρα έπαψαν το παιγνίδι για τους όποιους δικούς τους λόγους και είναι βέβαια και άλλοι γνωστοί που έχουν την εντύπωση πως κρύβονται από όλους πίσω από τη μάσκα του μάστερ.

    Κατανοώ πως κάποια άτομα όταν αλληλεπιδράσουν με τέτοια άτομα, νιώθουν την ανάγκη να εκφραστούν, και καλά κάνουν.

    Αλλά νησάφι πια!
    Τα ίδια και τα ίδια και ξανά τα ίδια!
    Τα εμπεδώσαμε!!!!

    Και έχοντας υπόψη πως ο ίδιος ο Σεντάκσιον αρκετές φορές αλλάζει αυτά που λέει, ανάλογα με την περίοδο και τις έκαστες στοχοθετήσεις, το όλο θέμα καταλήγει να είναι θέατρο του παραλόγου στο οποίο όλοι γίνονται συμπρωταγωνιστές.

    Από κει και πέρα όσες το παίζουν θύματα, κακό του κεφαλιού τους κάνουν.
    Σας έπαιξε και νιώθετε πως σας ξεγέλασε με τον ένα ή άλλο τρόπο! Παρακάτω?
    Get over it and grow up.
    Και ας σας γίνει μάθημα στην τελική.
    Αλλιώς τα ίδια θα πάθετε ξανά και ξανά και πάντα θα φταίει ο κακός ο λύκος και όχι το ξερό σας το κεφάλι.
    Δικαιούστε να κάνετε λάθος επιλογές και ναι είναι δυνατό να προχωράτε χωρίς να ψάχνετε άλλους υπαίτιους πέραν του κεφαλιού σας και των επιλογών σας, όχι επειδή δεν υπάρχουν, αλλά επειδή δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείτε να κάνετε πια γι αυτό, σε αντίθεση με το πόσο σημαντικό θα είναι για σας η ανάληψη των προσωπικών ευθυνών που σας αναλογούν.

    Νοιάζει την καθεμία που γνωρίζοντας τον αποφασίζει πως είναι ότι καλύτερο έχει συναντήσει κι είναι ο μάστερ της ζωής της? Θα βοηθήσει αν κάποια προσπαθήσει να της πει οτιδήποτε?
    Όχι.
    Αντίθετα, και είδαμε τρανό παράδειγμα, η καθεμιά θα έχει την εντύπωση πως όλοι χτυπάνε τον καλό της επειδή τον ζηλεύουν! Και όλες τον κατηγορούν επειδή δεν έμεινε μαζί τους, αλλά εκείνη είναι η μία η εξαίρεση που σε όλους και όλες έβαλε γυαλιά!

    ……………

    Θα μου πείτε, προκαλεί…

    Με το ύφος, τα άσχετα καβουρδισμένα μέσα σε λάδι σχετικών για να γίνονται πιο αληθοφανή, την παντελή έλλειψη καν προσπάθειας κατανόησης άλλων αρχών και αξιών πέραν των δικών του, την κατάχρηση των επιλεκτικά κομμένων και ραμμένων ποστ που κοτσάρει προσπαθώντας να επιβεβαιώσει τους οπαδούς ανάλογης στάσης ζωής κι απόψεων, την κούραση που προκαλούν τα quotes και κόντρα quotes που ποτέ μα ποτέ δεν λένε τίποτα πέρα από όσα ήδη έχει πει χίλιες φορές και ποτέ δεν λαμβάνουν καν υπόψη τι λένε οι άλλοι, παρά μόνο ως έναυσμα για συνεχίσει με προπαγανδιστικό ύφος να λέει τα δικά του, ή λαμβάνει υπόψη όσα – είτε πραγματικά είτε κατά τη δική του γνώμη- βοηθούν να στηρίξει αυτά που λέει.

    Αλλά η συνεχής δική μας επανάληψη, δεν δίνει απλά στον ίδιο τα όπλα να συνεχίζει να παίζει στην πλάτη μας το ίδιο και ίδιο παιγνίδι, ξανά και ξανά?

    Όλοι όσοι πραγματικά ασχολούνται με το Ms και το κάνουν κι εκτός των προσωπικών τους ορίων και χώρου, γνωρίζουν πως δεν είναι ηθικά ορθό να απλώνεις χέρι σε ξένη περιουσία. Αλλά όταν κάποιος δεν πιστεύει καν στο ότι μια σκλάβα μπορεί να είναι περιουσία, πως θα του εξηγήσεις και τι να του πεις που θα τον κάνει να καταλάβει? Ακόμα κι αν έχει την ευφυΐα του Σεντάκσιον –γιατί ο ίδιος είμαι βέβαιη πως καταλαβαίνει πολύ καλά, απλά δεν επιθυμεί να προσθέσει την κατανόηση του αυτή στην εξίσωση που αφορά προσωπικά τον ίδιο.

    Όλοι γνωρίζουν πως υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο φλέρτ και το απλώνω χέρι, ανάμεσα στο συζητώ ή προσπαθώ να δω πόσο με παίρνει και με ποιο τρόπο να διαβάλω τον υφιστάμενο ιδιοκτήτη, για να μου ανοίξουν τις πόρτες ή τη διαφορά του φλερτάρω με το βρίσκω ποιο είναι το αδύνατο σημείο να κτυπήσω, για να κερδίσω άλλο ένα τρόπαιο στη συλλογή μου.

    Όλοι γνωρίζουμε πως υπάρχουν σκλάβες κι Αφέντες και «σκλάβες» κι «Αφέντες», πως υπάρχουν κολάρα και «κολάρα», πως απ όλα έχει το πανέρι.
    Αλλά συζητάμε και συνεχίζουμε να συζητάμε άνευ λόγου και ουσίας, ως επί το πλείστο, συνεχίζοντας και επενδύοντας σε ένα σοφιστικά δοσμένο παραλογισμό.

    Όλο αυτό σε τίποτα τελικά δεν αποσκοπεί και τίποτα δεν πετυχαίνει, πέρα από μερικές αξιόλογες τοποθετήσεις από αρκετά άτομα που όμως πάνε του βρόντου και χάνονται μέσα στην λεξορύπανση του γενικότερου μπάχαλου.
     
    Last edited: 7 Απριλίου 2011
  7. isnogood

    isnogood afterall, true love is the ultimate fantasy Contributor

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    παντως δυο γαμοι εχουν γινει σχετικα προσφατα (2010) μεσα στον χωρο ......
     
  8. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    To δικιο κατοχυρωνεται στον Κυριο που καυλωνει απρεπως!!!!

     
  9. master Thanassis

    master Thanassis Regular Member

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    το διακριτικό και έξυπνο φλερτ δλεν χάλασε ποτέ καμμία και κανεναν
    αν η σκλαβα υπο ήταν σε εχέση και ληθελε να κρατήσει την σχέση της την κράτησε γιατί ηταν ουσιαστική και την ήθελε και πάρα πολύ εκανε
    αν ήταν της πλάκας και την έκανε με ελαφρα κακό για τον αφέντη πού δεν ήξερε τί είχε δίπλα του πάντως κατά την γνώμη μου αν κάποια ειναι ιδιοκτησία κάποιου το ξέρουμε η το βλέπουμε καλό είναι να μην ασχολούμαστε μαζί της
     
  10. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Κακως με ρωτας γιατι αν και δεν εχω διαθεση και ουτε υποχρεωση να εξηγω θα σου απαντησω, μιας και η ευγενεια αυτο προσταζει.
    Το ερωτημα μου ειναι χιουμοριστικο και δεν εχει να κανει με σενα ουτε με κανενα αλλο αρσενικο του φορουμ.Αρα κακως αναλυεις και μαλλον υπεραναλυεις και παει λεγοντας.
    Μιλωντας ομως στο τηλεφωνο χθες αργα με φιλη μου, συζητουσαμε τα περι κερατου,σχεσεων κλπ. με κινητρο καποιο περιστατικο και δεν βρισκαμε την καταλληλη λεξη που να ανταποκρινεται στο θηλυκο του πεφτουλα.
    ΟΚ τωρα?

    Και για να απαντησω και σε ειρωνικο σχολιο καποιου αλλου αγαπητου μελους, δεν ρωτησα γιατι αναφερομουν σε μελος του φορουμ, αν και ειχα την εικονα καποιας στο μυαλο μου για να ειμαι ειλικρινης....
    Ετσι για να βαζουμε τα πραγματα σε ταξη μιας και για να κλασουμε εδω μεσα πρεπει να εξηγησουμε τι μας ωθησε σε αυτο και ποιον κλασαμε και τι μηνυμα θελαμε να του στειλουμε.

    Υ.Γ. Και κατι ακομα για να δωσω λιγο το στιγμα μου και αυτο Μιχαλη δεν αφορα εσενα, μιλαω γενικα.
    Οταν καποιος με ενοχλησει, εχω το θαρρος να του το πω.Βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα τον σχολιασω με δικους μου ανθρωπους....αλλα θα του τα χω πει κι αυτου πρωτα.Κι οσοι λενε οτι δεν σχολιαζουν ας το ξανασκεφθουν λιγο...Μεγαλα παιδια ειμαστε.Γκεγκε?
     
  11. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Άσε...Το μάθαμε...

    @Astrovrohi, το θηλυκό του πέφτουλα δεν είναι θηλυκό αλλά ουδέτερο, και είναι το "παράσιτο".

    Μία υγιής σχέση αποβάλλει τα παράσιτα πριν προλάβουν να σου καθήσουν στο σβέρκο. Αυτή είναι η άποψή μου τουλάχιστον.
     
  12. Durcet

    Durcet In Loving Memory

    Re: Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Τα παράσιτα, αρσενικά ή θηλυκά, έχουν ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα: δε μπορούν να αναπτυχθούν αν δε βρουν τροφή, η οποία δεν είναι άλλη από την προσοχή, το ενδιαφέρον του ενός εκ των μερών της σχέσης. Αν, λοιπόν, μια σχέση είναι υγιής και κατά συνέπεια κανένας δεν "ταΐζει" τα παράσιτα, ποιος ο λόγος ν' ασχοληθεί κάποιος μαζί τους; Θα έρθουν, θα δουν πως δε μπορούν να καταφέρουν τίποτα και απλά θα αποχωρήσουν.