Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

To φλερτ στον χώρο του BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος Seduction, στις 15 Μαρτίου 2011.

  1. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure

    δεν υπήρξε άρνηση αλλά δεν υπήρξε και απάντηση... για να ειδούμε...
     
  2. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @lizard_ : Η δήλωση
    δείχνει ότι ο δηλών αποδέχεται, de facto, την έννοια του κολάρου το δε γεγονός πως δηλώνει ότι θα χρησιμοποιήσει κάτι που απορρέει από αυτή πως την σέβεται.
    Οι ερωτήσεις μου δεν αφορούν τους λόγους που το πράττει, ένας από τους οποίους θα μπορούσε να είναι η οικονομία που αναφέρατε, αλλά τις συνθήκες.
     
  3. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure

    δεν είμαι σίγουρος ούτε και γι αυτό. ότι δηλαδή αγόρασε χονδρική την έννοια του κολάρου, παρά μόνο τα κομμάτια που τον εξυπηρετούν.
     
  4. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @lizard_ : assumtion is the mother of all bads.
     
  5. tithon

    tithon Contributor

    εαν φλερτ
    τότε η διερευνημένη (μορφοποιημένη πιά και διαπιστωμένη) αυτή επιθυμία και έλξη (και μάλιστα αμοιβαία)
    ήδη αμφισβητήσει τη θέση του κολάρου, τον έλεγχο και την ιδιοκτησία που αυτό παραστατικά εξεικονίζει.

    αφού απλά τα γράφω    
     
  6. tithon

    tithon Contributor

    φυσική είναι η θέση του κολάρου όταν εμποδίζει άλλους να προσεγγίσουν, αν δεν εμποδίσει

    τις επιλογές του τις τιμά κανείς και μη επιτρέποντας να γίνουν απλά καθήκοντα.

    στην
    συμπεριλαμβάνονται και όλες οι παράμετροι και οι συνθήκες που θα οδηγήσουν σε επιλογή, μαζί και η αμοιβαιότητα που καθιστά το κολάρο λιγότερο φυσικό.

    η επιθυμία χρήσης του υ διευθετείται εύκολα με ένα απλό αίτημα στον ιδιοκτήτη, και επαφίεται στην διάθεσή του να ανταποκριθεί.
    η διεκδίκηση του υ δεν διατυπώνεται σαν απλό αίτημα, αλλά ενδεχομένως σαν απαίτηση οριστικής παραχώρησης, και δεν επαφίεται αποκλειστικά στην διάθεσή του ιδιοκτήτη να ανταποκριθεί.
     
  7. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Θεωρούσα σαφές και προφανές πως εξ αρχής λέγοντας φυσική αναφέρομαι στο δικό σας "φυσική λειτουργία", δεν έχω αναφερθεί πουθενά στη θέση του κολάρου, μόνο στην έννοιά του.
    Δεν μιλάμε για φλερτ - διερεύνηση λοιπόν αλλά για διεκδίκηση, παρ' ότι προφανές εκ των συμφραζομένων η σαφήνεια είναι πάντα προτιμότερη. Πως όμως υφίσταται διεκδίκηση εν αγνοία της άλλης πλευράς; Το κολάρο σημαίνει απουσία αυτοδιάθεσης. Τι το διαφοροποίει από την υφαρπαγή;
    Γεγονός, αλλά σε αυτή την περίπτωση, όταν νιώθει πως μετατρέπονται σε απλά καθήκοντα, τι το εμποδίζει να αιτηθεί αποδέσμευσης πριν αρχίσει τις διερευνήσεις; Οι επιλογές έχουν κόστος, εξ ου και το "τιμά".
    Λιγότερο φυσικό καθιστά το κολάρο η αμοιβαιότητα ή η μετατροπή των επιλογών σε απλά καθήκοντα; Επαναλαμβάνω πως το κολάρο για το οποίο μιλάμε. το τελικό, το ιδιοκτησίας, αλλιώς δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση, σημαίνει απουσία αυτοδιαχείρισης / αυτοδιάθεσης.
     
  8. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Λόγω μη παρεμβάσεως έως τώρα (τι σταδιάλα, τόσοι δικε'όροι του αστικού δικαίου παρεπιδημούτι 'δω μέσα, τίπ'τας ρε παλιοζάγαρα..?), θα επισημάνω πως ο λόγος που δεν έχετε δει ποτέ ελέφαντες πίσω από κόκκινες τριανταφυλιές, είναι επειδή βάφουν τα νύχια τους κόκκινα, γεγονός που κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ως ισχύον, διγιότι κανείς ως τώρα δεν έχει δει έναν ελέφαντα πίσω από μια κόκκινη τριανταφυλιά...
    ...
    Αντεύχομαι...
    ____________
    Στο παρόν νήμα διαβάστε τα ποστ του Ανακρέοντα, έτσι για το deja vu, ρε γαμώτο, στα οποία και παραπέμπω τους φορείς πιθανών παρεμβάσεων διαφημιστικού ύφους και περιεχομένου...
     
  9. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Κι όπως πάντα, μέσα στη σοβαρή συζήτηση, τσουπ... νασου και φυτρωνουν οι π@π@ριες!!!
     
  10. anmaya

    anmaya Enjoying, learning, living

    Κατάλαβα τώρα, ευχαριστώ για την επεξήγηση.

    Ω, μα φυσικά απλά τα γράφετε, ποιός θα μπορούσε να πει κάτι άλλο !  
     
  11. Alpha Wolf

    Alpha Wolf Ενας, αλλα Λυκος.

    Απο Δευτερα 10.06.2019 προσφορα στα Lidl. Αμπελοφιλοσουφιες, μονο 2,99€ το κιλο!
    Διαχρονικο.
     
  12. tithon

    tithon Contributor

    δεν σχολίασα από την πλευρά του υ, δεν ελέγχω πώς ή γιατί το υ προσφέρθηκε ή επέτρεψε ή αναζήτησε να διερευνηθεί, ή αν έκανε καλά ή άσχημα, ή αν αμφισβήτησε με αυτόν τον τρόπο τις ίδιες τις επιλογές του. είναι ξεχωριστή και ίσως πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση. τοποθετήθηκα σε σχέση με το αν ο ίδιος θα αντιμετωπίσω ως απαγόρευση την γνώση οτι το υ ήδη ανήκει ή φέρεται να ανήκει εαν διαπιστώσω έλξη και διερευνήσω, με δεδομένο οτι το υ θα είναι δεκτικό διερεύνησης.
    σημείωσα πως αυτό είναι ένδειξη πως μπορεί το κολάρο ήδη να μην είναι στην φυσική του θέση. ήδη να μην σηματοδοτεί επιλογές, και συμπληρώνω οτι αυτό δεν είναι εξ ορισμού ή από μόνο του καταδικαστέο, ούτε προκρίνει ή προδικάζει υποχρεωτικά. είναι ξεχωριστή συζήτηση.

    αναφέρεστε σε αυτό:
    η έλξη αν προκύψει και διαπιστωθεί και διερευνηθεί (που προϋποθέτει αμοιβαιότητα) μπορεί να αναθεωρήσει επιλογές και να οδηγήσει σε ανατροπές.
    είναι αληθές οτι κάτι τέτοιο αμφισβητεί την βαρύτητα προηγούμενων επιλογών. συμβαίνει παρ' όλ αυτά. όχι ανώδυνα.

    στον βαθμό που το κολάρο σημαίνει (πράγματι) απουσία αυτοδιάθεσης δεν υφίσταται περιθώριο ή διαθεσιμότητα διερεύνησης.
    η διεκδίκηση, αν προκύψει, έπεται της διερεύνησης. άγνοια της άλλης πλευράς μας επιστρέφει στο απλό αίτημα στον ιδιοκτήτη.

    --
    παίρνω την ευκαιρία να επαναλάβω οτι φλέρτ δεν είναι η ανταλλαγή επιφανειακών φιλοφρονήσεων στις κοινωνικές συναναστροφές.