Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι σκέφτεσαι τώρα ?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος anasia, στις 9 Δεκεμβρίου 2005.

  1. ChrisZab11

    ChrisZab11 Regular Member

    Κανείς δεν έχει δικαίωμα να επιβάλει την γνώμη του ή την άποψη του.
    Αντίθετα επιβάλλεται να την εκφράζει
    Αυτό στις μέρες μας σκέφτομαι ότι λείπει.
    Δεν έχει σημασία τι λέει , αλλά ποιος το λέει. Δεν είναι αστείο;;;
     
  2. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Όχι! Ακριβώς το αντίθετο είπατε.
     
  3. Iagos

    Iagos Contributor

    Ναι, αυτό που γινόταν πάντα γίνεται.

    Εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.

    Η διαφορά είναι εάν αυτό, το αποδέχεται κανείς ως νομοτελειακό ή αν το εξετάζει και κατανοεί τις αιτίες που το προκαλούν.

    Ο άνθρωπος όπως κάθε τι γύρω Μ/μας που απαρτίζει τον φυσικό κόσμο χρειάζεται τροφή και νερό για να κρατηθεί στη ζωή.

    Και αυτό δεν είναι εικασία ούτε θεωρία. Είναι αντικειμενική αλήθεια.

    Στον άνθρωπο η τροφή και το νερό αιώνες τώρα χρησιμοποιούνται ως όπλο που τρομοκρατεί. Και αυτό γίνεται από εκείνους που κατέχουν τη γη και τα μέσα παραγωγής. Πρόκειται για καθαρή τρομοκρατία. Και μόνο η σκέψη ότι το φαγητό και το νερό τελειώνουν όχι γιατί δεν παρέχονται απλόχερα από τον πλανήτη αλλά γιατί τα λεφτά τελειώνουν στις είκοσι του μήνα υποτάσσει, τρομοκρατεί και δημιουργεί ένα καθεστώς δουλείας. Τον δούλο έπειτα τον κάνεις ότι θες... Τον πνίγεις, τον καις, τον διώχνεις από τη γη του, τον πετάς από το σπίτι του, τον βασανίζεις...

    Προπαγάνδα έχουμε.

    Δείτε σε ποια μιαρά χέρια ανήκει η κοινωνία της πληροφορίας και της κοινωνικής δικτύωσης...

    Όταν βλέπεις τη ζωή μέσα από το πρίσμα του ιστορικού υλισμού και όχι της νομοτέλειας τότε και μόνο τότε διαφαίνεται φως στο τούνελ γιατί κατανοείς τις σχέσεις εξουσίας και οργανώνεσαι...

    Iagos
     
    Last edited: 1 Φεβρουαρίου 2025 at 14:43
  4. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Διαφωνώ κάθετα, οριζόντια, διαγώνια, και προς οποιαδήποτε κατεύθυνση του υποτιθέμενα 11-διάστατου σύμπαντός μας.

    Η θέση "το θύμα βιασμού να κυοφορήσει και να φέρει στον κόσμο τον καρπό του βιαστή της" δεν επιδέχεται καμίας διαβούλευσης. Καμίας απολύτως. Δεν πρόκειται για φιλοσοφική συζήτηση περί ηθικής - είναι ζήτημα βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

    Να το ξεκαθαρίσουμε: Άλλο πράγμα η προσωπική, φιλοσοφική ή ηθική στάση απέναντι στην έκτρωση, και εντελώς διαφορετικό το να θέλεις να επιβάλεις στον άλλο τι θα κάνει με το σώμα του - πόσο μάλλον σε περιπτώσεις βιασμού.

    Ο εν λόγω δεν είπε απλά "Είμαι κατά των εκτρώσεων". Αν το έλεγε αυτό, δε θα αντιδρούσε κανείς έτσι - όπως δεν έχει αντιδράσει κανείς στη δική μου θέση, που είμαι κατά των εκτρώσεων όταν δεν υπάρχουν σοβαροί ιατρικοί ή κοινωνικοί λόγοι. Αλλά το να κουνάς το δάχτυλο σε μια γυναίκα και να της λες "το σωστό θα είναι να γεννήσεις" - και μάλιστα όταν το έμβρυο είναι αποτέλεσμα βιασμού - είναι κάτι τελείως διαφορετικό.

    Μερικά πράγματα, πώς να το κάνουμε, ΔΕΝ είναι προς συζήτηση.
     
  5. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    To all
    Καλό είναι να έχουμε κατά νου το παρακάτω:
    Προσωπικά, θα έδινα ιδιαίτερη βάση στο "σχετική".
     
  6. de7

    de7 s

    Δηλαδή λέτε σε μια γυναίκα που έχει κακοποιηθεί να κάνει τι ακριβώς;

    Όταν έρθει κάποιος και της πει "σε βίασαν αλλά τι φταίει το παιδί κράτησε το " εκείνη πρέπει να μπει σε μια εσωτερική διαδικασία να τον κατανοήσει μην τυχόν και κανιβαλίσει με την αντίδραση της;

    Το επόμενο θα ήταν να της Π/πούμε να το σκεφτεί κιόλας μήπως έχει δίκιο ο άνθρωπος και τον κατηγορούμε τσάμπα.

    Λυπάμαι αλλά *είμαι* έξαλλη με αυτό που διάβασα και δεν θα μπω σε περαιτέρω διάλογο.
     
  7. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    +1
     
  8. rea..

    rea.. Contributor

    Συμφωνώ με τον @Arioch
    Δεν συμμετείχα σε αυτήν την συζήτηση, την διάβασα μετά, ξεκίνησε από κανονικό διάλογο με επιχειρήματα και κατέληξε σε μια πολύ ανθρώπινη στιγμή. Δεν ήταν κανιβαλισμός, δεν ήταν υστερία, ήταν μια μορφή επανάστασης απέναντι σε κατεστημένες ηθικοθρησκοληψίες που δεν έχουν καμία θέση να εκφράζονται πλέον, πουθενά. Το εν λόγο μέλος είχε εκφράσει και σε άλλα νήματα παρόμοιας ποιότητας τοποθετήσεις.
    Ο μισογυνισμός δεν είναι φιλοσοφικό θέμα, είναι ο κανιβαλισμός αγαπητή και η αντίδραση σε αυτόν είναι ανθρωπιά και νοημοσύνη.
     
  9. ChrisZab11

    ChrisZab11 Regular Member

    Στα παλιά χρόνια πήγαιναν σε αυτοσχέδια ιατρεία, για να αποφύγουν μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη. Με ότι αυτό συνεπάγεται. Μην κάνουμε το ίδιο.
    Το αν είναι σωστό ή όχι , αυτό θα το κρίνει ή ίδια και ο σύντροφός της.
     
  10. de7

    de7 s

    Μόνο η ίδια.
    Δικό της είναι το σώμα μόνο εκείνη αποφασίζει και κανείς άλλος.
     
  11. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Σας λέω ότι δεν υπήρξε ποτέ τέτοια υπόθεση στην πραγματικότητα, υπήρξε κάποτε μια φιλοσοφική υποθετική ερώτηση για τα κίνητρα της συμπεριφοράς σε μια τέτοια υποθετική περίπτωση.

    Ανεξαρτήτως της παρουσίας σας και των απόψεών σας έχω ισχυρή άποψη υπέρ του δικαιώματος στην άμβλωση ανεξαρτήτως συνθηκών και την υποστηρίζω όπου και όπως δει.
     
    Last edited: 1 Φεβρουαρίου 2025 at 15:23
  12. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    @Arioch δεν υπήρξε ποτέ θέμα κακοποιημένης που βιάστηκε και αναρωτιόταν αν θα κρατήσει το παιδί ή όχι. Δεν υπήρξε συγκεκριμένο περιστατικό με την τάδε που ζει εκεί και την βίασαν και τώρα είναι έγκυος και αναρωτιέται τι να κάνει.

    Υπήρξε μια φιλοσοφική τοποθέτηση που δεν είχε μάλιστα διόλου να κάνει με εκτρώσεις, δεν έμπαινε θέμα εκτρώσεων το 1790 ούτε για συζήτηση.

    Αν υπήρχε θα διαφωνούσα και εγώ πέρα ως πέρα, προφανώς.