Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ποίηση της παρακμής. Η μοντερνιστική τομή.

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος Dolmance, στις 9 Σεπτεμβρίου 2008.

  1. DARK-PYRAMID

    DARK-PYRAMID Regular Member

     



    Να ακεραιωθείς…
    Να μην φοβηθείς…
    Να μην κερματιστείς…
    Αλλά να μην πάψεις να δέχεσαι…
    Να πυργωθείς
    Πάνω απ’το αίμα
    Να μην δωρίσεις στο εγώ
    Το ακριβό σου σπέρμα
    Να μην κλειδωθείς στο ενδέχεται
    Αλλά να εμπειρωθείς
    Τη φυσικότητα του ρυθμού σου…
    Κι από το Αχανές να κλέψεις
    Μονάχα όσα σου στερούν
    Τη δίψα για ολότητα…D.P.
     
  2. Yiyi

    Yiyi .

    ΤΟ ΚΟΝΣΕΡΤΟ

    Βρίσκομαι σε μιαν αίθουσα συναυλιών. Παίζουν Βιβάλντι και με το πρώτο θέμα βλέπω το κάθισμα πλάι μου αδειανό. Αρχίζω να σε φτιάχνω με την φαντασία μου και να σε βλέπω πλάι μου ν’ ακούς μαζί μου μουσική. Όμως έρχεται πάλι το πρώτο θέμα και μου δείχνει το κάθισμά σου αδειανό. Σε ξαναφτιάχνω με αγωνία και για να μη μου φύγεις πιάνω το χέρι σου και στο κρατώ μες στο δικό μου, ίσαμε που ‘ρχεται ξανά το πρώτο θέμα κι αφήνει άδειο το κάθισμά σου. Χαϊδεύω τ’ άδειο κάθισμα που ‘ναι ζεστό από το κορμί σου, αρχίζω πάλι πλάι μου να νιώθω την αναπνοή σου, αλλά το πρώτο θέμα οριστικά, τυραννικά κι’ απελπισμένα μου φανερώνει την αλήθεια. Εγώ είμαι μόνος, το κάθισμα άδειο κι εσύ δεν υπάρχεις.

    Ο κ. ΝΟΛΛ

    Βγαίνοντας με πλησιάζει ένα ξανθό νέο παιδί. Όλοι από γύρω μας εξαφανίστηκαν και μείναμε μόνο οι δυο, κι αυτός να με κοιτάζει λίγο θλιμμένα και λίγο ειρωνικά. Μου λέγει: «Είμαι μια περίπτωση Νέου, που θα ‘θελε να σας γνωρίσει». Του απαντώ πως είμαι ολομόναχη και πως δεν είμαι έτοιμη να τον δεχτώ. Κι ήθελα τόσο πολύ μα δεν τολμούσα. Εκείνος μου χαμογέλασε, είπε «Κρίμα», και άφησε στα χέρια μου μια κάρτα του, μα ώσπου να δω τι έγραφε, είχε εξαφανιστεί.
    Η κάρτα είχε εξαφανιστεί. Η κάρτα είχε τυπωμένες δυο μόνο λέξεις: Νολλ, ο Θάνατος.

    ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

    Αυτόματα γύρω μου αστράψανε φώτα πράσινα, κόκκινα, πορτοκαλιά, ο κόσμος πηγαινοερχόταν, μου ρίχνανε ματιές που με κορόιδευαν, μου τρύπαγαν τα σωθικά, με τις φωνές τους πρόστυχες σκίζαν τα ρούχα μου, περνούσανε βελόνες στο κορμί μου, έτρεχα να γλιτώσω, μα από παντού ξεφύτρωναν οι Δολοφόνοι.

    ΒΡΑΔΙΝΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

    Τέλος βρέθηκα στην απομακρυσμένη γειτονιά μου, σκισμένη, ματωμένη και τσακισμένη, χωρίς ζωή, να περπατώ στον έρημο μα γνώριμο μου δρόμο, μ όλα τα σπίτια σιωπηλά, να με κοιτάζουν εχθρικά να προσπερνώ, θλιμμένη αβάσταχτα, γιατί δεν εσταμάτησα τη στιγμή που θέλησε η μητέρα μου, γιατί δεν είπα «ναι» στον κ. Νολλ, γιατί δεν άφησα να μ αφανήσουν οι δολοφόνοι. Τώρα ένας έναστρος μα παγωμένος ουρανός με συνθλίβει και με κάμει να τρέχω σούρνοντας τα βήματα μου προς το σπίτι μου.

    ΧΟΡΟΣ ΜΕ ΤΗ ΣΚΙΑ ΜΟΥ

    Το βράδυ σπίτι μου γυρίζω
    κυνηγημένη σαν πουλί,
    μες στα σεντόνια μου αντικρίζω
    το θάνατο που με καλεί.

    Κρύβω στα χέρια την καρδιά
    παίρνω απ’ τις πόρτες τα κλειδιά,
    και προσπαθώ να του ξεφύγω
    κρυφά σαν τα μικρά παιδιά.

    Κυλώ σαν δάκρυ στη σιωπή,
    μέσα στου κόσμου τη ντροπή,
    και σαν τα ρούχα μου ξεσκίζω
    γυμνή μ’ αρπάζει η αστραπή.

    Στους δρόμους σύντροφο γυρεύω
    μια μπάντα παίζει το ρυθμό,
    σκίζω τους τοίχους και χορεύω
    να βρω τον άγνωστο αριθμό.

    Κοιτάω μ’ ελπίδα μια φωτιά
    που ανάβει έν’ άστρο στο νοτιά,
    άραγε να ’ναι ’κει το φως μου,
    το φως ή η ατέλειωτη ερημιά.

    Φοβάμαι του όχλου τη χολή
    ένας τυφώνας με καλεί,
    η αγάπη χάνεται στη μνήμη
    κι εγώ χορεύω σαν τρελή.

    Μάνος Χατζιδάκις
     
  3. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Κτιριολογία

    Κάποιος ήθελε σπίτια από σάρκα και αίμα
    εγώ προσωπικά τα προτιμώ από πέτρα
    πεισματικά αντιστέκονται μʼ όλες τους τις ρωγμές
    αξιοπρεπή μέχρι την ώρα του εκσκαφέα.

    Μα οι πλατείες πρέπει να 'ναι γεμάτες αίμα
    υπόγλυκο, ανεξίτηλο, κι ακόμα
    να σχεδιαστούν μέσα σε ανθρώπινα καλούπια –
    καθώς σιγά σιγά γερνούν νά 'χουν τα χρόνια
    του αγοριού που βλέπει με άλλα μάτια.
    Παράδειγμα η πλατεία Ναυαρίνου, είναι καινούργια
    παιδιά και σιντριβάνια παίζουν στα παρτέρια
    σαν σκηνικό τη νύχτα της σφαγής.

    ( Νίκος-Αλέξης Ασλάνογλου )
     
    Last edited: 22 Αυγούστου 2024
  4. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Ημασταν, η αγαπημένη μου κι εγώ, μες στο άπειρο και ήμασταν άπειρο. ΄Ημασταν μες στο φως κι ήμασταν φως. Και περιπλανιόμασταν σαν αρχαίο πνεύμα που κινιόταν πάνω στην όψη των νερών. Κι ήταν για πάντα η πρώτη μέρα. ΄Ημασταν η ίδια η αγάπη που ζει μες στην καρδιά της διάφανης σιωπής. Τότε, μια φωνή σαν κεραυνός, μια φωνή σαν αμέτρητες λόγχες να τρυπούσαν τον αιθέρα, κραύγασε λέγοντας : «Λάζαρε, έλα έξω!». Κι η φωνή αντήχησε και ξαναντήχησε μες στ' άπειρο κι εγώ, σαν από παλίρροια πλημμύρας, έγινα άμπωτη. ΄Ενα σπίτι διαλυμένο, ένα ρούχο σχισμένο, μια νιότη αξόδευτη, ένας πύργος που σωριάστηκε κι απ' τις σπασμένες πέτρες του φτιάχτηκε ένα ορόσημο. Μια φωνή κραύγασε : «Λάζαρε, έλα έξω!». Και κατέβηκα από την έπαυλη τ' ουρανού σε έναν τάφο μες σε τάφο, σ' αυτό το σώμα μες σε μια σπηλιά κλεισμένο.
    Χαλίλ Γκιμπράν, Ο Λάζαρος και η αγαπημένη του
     
  5. DARK-PYRAMID

    DARK-PYRAMID Regular Member

    Kακοηθες μελάνωμα...............


    πάνω στο σώμα μου

    ακόμα τα σημάδια σου

    αν χαρακώθηκα, κάποτε

    να ξέρεις

    ήταν για να μην σε φιλοξενώ

    σαν κακόηθες μελάνωμα…



    όρθιο στο βλέμμα μου

    το ανάστημά σου

    αν μπήκα στο κόσμο του Οιδίποδα

    ήταν

    για να πάψω να σε βλέπω…



    ελεεινός, χαμερπής και ανισόρροπος

    αν ήρθα πίσω

    να το ξέρεις

    είναι γιατί δεν το άντεξα

    άλλο ‘απολυτρωμένος’…



    αφρίζοντας ξεδιάντροπα

    στο αίμα μου

    το τελευταίο φιλί σου

    αν το άπλωσα στο στερέωμα

    κάποτε

    ήταν για να μην σπάσουν οι φλέβες μου…



    κυνηγημένος, μισακός, σακάτης

    αν ξαναχτύπησα τη πόρτα σου

    ήταν

    να ξέρεις

    γιατί δεν έχω άλλο πια

    εγώ

    να με ανέχεται…
    D.P.
     
  6. Yiyi

    Yiyi .

    ΠΑΘΗ

    Ποιο πάθος λες;
    Αυτό ν’αφήνεσαι ρευστός
    σε κάθε ερεθισμό του χώρου σου;
    Το πάθος ν’απαντάς σα στρείδι;
    Το πάθος να παλεύεις με τα πάθη σου
    δε λογαριάζεις;
    Κι έπειτα
    για ποια λευτεριά του αδέσμευτου μιλάς;
    Μες στη σκλαβιά τη θέλω εγώ τη λευτεριά σου.
    Μες στη σκλαβιά, που για να καταλύσεις,
    αναγνωρίζεις πρώτα κι αποδέχεσαι.

    (“Αντιδικίες”, 1955)

    Τίτος Πατρίκιος
     
  7. DARK-PYRAMID

    DARK-PYRAMID Regular Member

     


    Ειρκτή



    Όταν έχεις φτάσει
    σε κείνη την μυστική
    κι απρόσιτη κορυφή
    του εαυτού σου
    που μόνο εσύ γνωρίζεις
    ο ήχος της φωνής σου
    δεν σε νοιάζει πια
    οι αρχαίες λέξεις δραπετεύουν
    μαζί με το θόρυβο των συλλαβών
    και σ’ εγκαταλείπουν
    ό,τι κι αν πασχίζεις να κρατήσεις
    δεν μένει στα χέρια σου
    ό,τι φιλοξενούσες περιττό
    το αρνείσαι πια
    κι αν ήθελες να το φυλάξεις
    δεν θα μπορούσες
    έγινε κόκκος σκόνης
    και διαλύθηκε στο άπειρο
    κι αυτό που συγκρατούσε το βλέμμα σου
    δεν σε κουράζει άλλο
    σημασία δεν έχει όσα είδες πριν
    όσα θησαύρισες άσχημα ή όμορφα
    γιατί έχεις τώρα ένα άλλο βλέμμα
    και τα φθαρτά σου μάτια
    παλεύουν να στερεώσουν
    τούτο το νιογέννητο σύμπαν
    και να το ψηλαφήσουν
    ως και η μνήμη
    σ’έχει απαλλάξει απ’το φορτίο της
    όσα σε κρατούσαν δέσμιο
    σε μια ειρκτή κι ένα κελί μοναχικό
    μοιάζουν γελοία πλέον και ανόητα
    και ξεφλουδίζουν από τη ψυχή σου
    όπως το σάπιο δέρμα
    απ’το σώμα σου
    και αν ακόμα
    η αναρρίχηση ήταν σκληρή
    και μάτωσες
    σε κάθε βήμα
    τώρα δεν έχεις χρόνο
    ούτε για ψέματα
    ούτε γι’αλήθειες
    ούτε για φόβους
    ούτε για ματαιώσεις
    τόπος για όλα τούτα
    δεν υπάρχει πια
    γιατί ανοίγεις τα χέρια σου
    και υποδέχεσαι έναν καινούργιο κόσμο
    και τον ακούς να σε καλεί
    σε μια άλλη γλώσσα
    και αν είσαι τυχερός
    μονάχα μια στιγμή
    πριν καταρρεύσεις
    όλους τους πόρους σου θ’ανοίξεις
    κι ένα μαζί σου θα γίνει…D.P.
     
  8. DARK-PYRAMID

    DARK-PYRAMID Regular Member

    Δμωή ιαχή



     





    Το σώμα
    ταρακουνήθηκε απ’την ερμαφρόδιτη σκέψη
    του Ενός
    ζεσταινόταν το θηλάζον έμβρυο
    στο χώμα
    κι εκεί
    στερημένος από τον αγαπημένο μου
    μέλανα ήλιο
    σε σχημάτισα
    σε υλοποίησα
    σε λάτρεψα
    ως την πιο απόμακρη ώρα
    που στις ιαχές του ονείρου
    μοιάζει άυλη
    αλλά δεν είναι
    ως την ιαχή
    μέσα απ’την ειρκτή μου
    που φιλοξενεί εμάς
    κι έναν ακόμα
    που σταγόνα σταγόνα
    μας αφομοιώνει

    εκείνος
    αυξάνει
    εμείς

    ηδονικά
    τε-λειώνουμε…D.P.
     
  9. DARK-PYRAMID

    DARK-PYRAMID Regular Member

    Το φθινόπωρο γεννά απελάτες...





     




    Έτσι είναι το φθινόπωρο… έτσι συνέβαινε πάντα… και πάντα αυτό θα γίνεται…
    Έτσι τοποθετεί, θέτει το φθινόπωρο τον άνθρωπο. Διαμορφώνει τη στάση του, εμπνέει το στοχασμό του… στην ουσία, γεννά όχι μονάχα το στοχασμό στον άνθρωπο αλλά τον ίδιο τον άνθρωπο του στοχασμού…
    Γιατί αυτό είναι το φθινόπωρο… ο στοχασμός μετά τον οργιώδη ερωτισμό του καλοκαιριού και πριν απ’τον θλιπτικό εγκλεισμό του χειμώνα… τα καλοκαίρια και οι χειμώνες δεν γεννούν ανθρώπους του στοχασμού… ίσως μονάχα η άνοιξη μα με άλλο πρόσημο και άλλη διάθεση.
    Το φθινόπωρο γεννιούνται οι άνθρωποι που πρόκειται να γίνουν μύστες.
    Και το φθινόπωρο τελούνταν τα Μεγάλα της Ελευσίνος και Ιερά Μυστήρια. Της Δηούς και της Κόρης.
    Ο άνθρωπος του φθινοπώρου είναι όρθιος, στητός και σιγηλός. Πίσω του το σκανδαλώδες, παιχνιδιάρικο, θορυβώδες καλοκαίρι. Εμπρός του το σπήλαιο. Το σπήλαιο και η ειρκτή. Εκεί όπου θα εισέλθει για να ακυρώσει προσωρινά τον εαυτό του ώσπου να επελάσει καλπάζουσα και θριαμβική η άνοιξη… Όμως τώρα είναι σιωπηλός, όρθιος και συνοφρυωμένος. Αυτός είναι ο άνθρωπος του μεταιχμίου, της μετάβασης, των συνόρων…
    Γιατί το φθινόπωρο γεννά το εκλεκτότερο και σπανιότερο είδος πολεμιστών. Γεννά ακρίτες.
    Γεννά απελάτες…
    Κι αυτοί υπήρξαν στη διαχρονία της ιστορίας οι πιο μοναχικοί και οι πιο γενναίοι των ανθρώπων…D.P.
     
  10. DARK-PYRAMID

    DARK-PYRAMID Regular Member

     



    Μανδύες

    Είμαστε
    χορευτές από φωτιά
    σ'ένα χιονισμένο σεντόνι
    σαλεύουμε
    αέναα απροσανατόλιστοι
    ερωτικά και λάγνα
    λατρεύοντας το θάνατό μας


    Είμαστε
    ροές φωτός
    πλεξούδες χρόνου
    αιχμάλωτοι ενός ανδρείου στρατού
    από φαντάσματα ριψάσπιδων Ηρώων
    και νεκροστόλιστες ιέρειες της Δόξας


    Είμαστε
    ποτάμια και χείμαρροι αιωνιότητας
    που χύνονται στις θάλασσες
    θνητών προσδοκιών
    βλέμματα ερωτευμένων θεών
    και ρυτίδες από σκόνη και θειάφι του Ηφαίστου...


    Είμαστε
    κουρασμένοι πολεμιστές
    από αναρίθμητες μάχες
    νανουριζόμαστε από σπαραγμούς αρρώστων
    στο χνώτο μας κουρνιάζει ο θάνατος


    Είμαστε
    φρενιασμένα όνειρα στην καταιγίδα
    περάσαμε από τις Πύλες της Γέννησης
    και απλωνόμαστε ράθυμα
    στον ανοιξιάτικο κάμπο του σύμπαντος


    . . .

    Είμαστε
    ολομέταξοι χιτώνες
    που βάφτηκαν στο αίμα αθώων
    η ιστορία μάς ατενίζει θριαμβικά
    υποκλίνονται οι αιώνες μπροστά μας
    ο φόβος που μας τρώει τα σωθικά
    έγινε το παιδί που κρατάμε απ'το χέρι


    Είμαστε
    πληγωμένοι εραστές που αρνήθηκαν
    ένα γενναίο όχι
    για να ζουν δυστυχισμένοι
    σ'ένα κίβδηλο ναι...


    . . .

    Τα ένοχα θύματα είμαστε
    που έμαθαν αθώα να γελούν
    μα είμαστε και οι δήμιοι
    που θα μας μακελέψουν...........D.P.