Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Πώς μπορεί να είναι Κυρίαρχος Κάποιος που δεν είναι και σαδιστής;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σαδομαζοχισμός' που ξεκίνησε από το μέλος gaby, στις 28 Μαρτίου 2007.

  1. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Πώς μπορεί να είναι Κυρίαρχος Κάποιος που δεν είναι και σαδιστής;

    Κυριαρχια χωρις σαδισμο φαι χωρις αλατι.
     
  2. Mikra_Psemata

    Mikra_Psemata Contributor

    Απάντηση: Πώς μπορεί να είναι Κυρίαρχος Κάποιος που δεν είναι και σαδιστής;

    Εγω ειμαι άλλης σχολής ή αλλου παπα ευαγγελιο.
    Δεν βρίσκω καμια συνδεση μεταξυ κυριαρχίας και σαδισμού.
    Κατανοω ο σαδιστης να ΄νιωθει κυριαρχος.. οταν εχεις καποιον γονατισμενο κ τον χτυπας.. νιωθεις εσυ ο δυνατος.. το βλεπεις.. αρα εισαι.. αναμφισβητο..

    ο κυρίαρχος δεν βρισκω να χρειαζεται τον σαδιστη μέσα του, παρ εκτος στιγμες που θα θελησει να παίξει κ "έτσι"..
    Μου κανει απλοικο εως και μου θυμιζει τακτικές βουκολικες..
    Η κυριαρχία ειναι βλεμμα κ τονος φωνής.. "αυτό .. ετσι.."
    Τον σαδισμό μονο ως παιχνιδι μπορω να τον αντιληφθω αν ο υπο ειναι μαζοχιστής για να τον ευχαριστεις και ποτε για να τον νουθετησεις..
     
  3. magda37

    magda37 Regular Member

    Απάντηση: Πώς μπορεί να είναι Κυρίαρχος Κάποιος που δεν είναι και σαδιστής;

    Αν αφαιρέσουμε από την Κυριαρχία την πρόκληση πόνου , έστω και σα μέσο κι όχι σαν σκοπό, η Κυριαρχία παύει να υφίσταται .Αυτό γιατί Κυριαρχία σημαίνει επιβολή δηλαδή ¨διατάσσω κάποιον να κάνει κάτι που δε θέλει ή του στερώ κάτι που θέλει¨ .Αυτό στην ευρεία του έννοια είναι Πόνος , σώματος ή ψυχής.

    Αν, όμως, αφαιρέσουμε από το Σαδισμό την Κυριαρχία, αυτός κάλλιστα μπορεί να λειτουργήσει .Δεν εξυπακούεται πως η πρόκληση πόνου σε καθιστά αυτόματα Κυρίαρχο.

    Η Κυριαρχία έχει ανάγκη το Σαδισμό κι όχι το αντίστροφο.
     
  4. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Re: Απάντηση: Πώς μπορεί να είναι Κυρίαρχος Κάποιος που δεν είναι και σαδιστής;


    Θα διαφωνήσω έπ’ αυτού. Η επιβολή της Ισχύος χρησιμοποιώντας ως μοναδικό ή κύριο στοιχείο της την πρόκληση πόνου δεν είναι Κυριαρχία αλλά απόπειρα υποδούλωσης. Η Κυριαρχία είναι κατάσταση διαρκής και δεν υφίσταται αποκλειστικά κατά την διάρκεια που δίδεται πόνος. Είμαι της άποψης πως η Κυριαρχία είναι βαθύτατα πνευματική κατάσταση, η οποία απορρέει από την προσωπικότητα Κάποιου και το στίγμα που αφήνει στο υποτακτικό μέλος, εμπνέοντας την υποταγή του. Εν κατακλείδι, θεωρώ πως κερδίζεται, δεν επιβάλλεται.
     
  5. Mikra_Psemata

    Mikra_Psemata Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Πώς μπορεί να είναι Κυρίαρχος Κάποιος που δεν είναι και σαδισ

    Θα συμφωνήσω.

    Το να προκαλεις σωματικο πόνο σε καποιον εντος ή εκτος BDSM δεν σημαίνει οτι του επιβληθηκες κ σιγουρα δεν σημαινει οτι εισαι ο κυρίαρχος του.
     
    Last edited: 31 Μαρτίου 2007
  6. crystal angel

    crystal angel Contributor

    Απάντηση: Πώς μπορεί να είναι Κυρίαρχος Κάποιος που δεν είναι και σαδιστής;

    Διαφωνώ σε αυτό, το να επιβάλουμε να κάνει κάτι κάποιος που δεν θέλει είναι σαδισμός δεν είναι Κυριαρχία. όταν κυριαρχεί καποιος ένα άτομο που το αποζητάει δεν πονάει το ατομο αυτό ούτε ψυχικά αλλά ούτε και σωματικά. Όταν αναγκάζεται να υποκύψει είτε απο φόβο είτε επειδή ο σαδιστής έχει βρει τρόπους να το κάνει τοτε η κυριαρχία αυτή δεν έχει την ίδια αξία, το ίδιο βάθος, δεν ακουμπάει καν την ψυχή του υποτακτικού, δεν γίνεται ανταλλαγή ενέργειας και σύντομα κάποιος θα στερέψει.
    Η Κυριαρχία δεν έχει ανάγκη τπτ άλλο για να υφίσταται εκτός απο τον κυριαρχούμενο.
     
  7. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Κυριαρχία σαν έννοια είναι η επιβολή ελέγχου ή ισχύος επί ατόμων ή αντικειμένων και για τον σκοπό αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάθε μέσον. (Διωρθώστε με Dolmance αν ο ορισμός δεν είναι σαφής ή πλήρης) Τα μέσα είναι εκείνα, που μπορούν να χαρακτηρισθούν ως θεμιτά ή αθέμητα αναλόγως της ηθικής των εκάστοτε συνθηκών επιβολής της.

    Ο πόνος είναι απλώς ένα μέσον και δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί ως απαραίτητο ή όχι.

    Όσον αφορά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες η κυριαρχία παύει να υφίσταται νομίζω πως μπερδεύεις την δυσφορία που γεννά η επιβολή της και που οδηγεί στην επιθυμία κατάλυσής της με την κατάλυση αυτή καθ' εαυτή.

    Η δυσφορία όμως στην οποία αναφέρθηκα ενίοτε είτε απουσιάζει (submissive) είτε είναι επιθυμητή (make me) στον δικό μας χώρο.
     
  8. magda37

    magda37 Regular Member

    Απάντηση: Πώς μπορεί να είναι Κυρίαρχος Κάποιος που δεν είναι και σαδιστής;

    soft crystal και Κ. MasterJp ,

    Οι απόψεις Σ)σας βοηθούν επί της ουσίας στην διασαφήνιση του θέματος ( εμένα τουλάχιστον ...και οφείλω να Σ)σας ευχαριστήσω γι΄αυτό).

    Ωστόσο, αναρωτιέμαι : Η δυσφορία ..είτε ταυτίζεται με την ευχαρίστηση , είτε συγκλίνει προς την επιθυμία… δεν αποτελεί σε κάθε περίπτωση κύριο στοιχείο του σαδομαζοχισμού;
    Η Κυριαρχία πράγματι μπορεί να λειτουργήσει χωρίς αυτό το οποίο εξάλλου υπόσχεται και την ευχαρίστηση;

    *Ειλικρινή ερωτήματα διατυπώνω.. δε λειτουργώ αντιδραστικά.
    Αν νομίζετε πως έχουν καλυφθεί δεν υπάρχει ανάγκη απάντησης
     
  9. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Re: Απάντηση: Πώς μπορεί να είναι Κυρίαρχος Κάποιος που δεν είναι και σαδιστής;

    magda37,

    Κυριαρχία δεν υφίστατε μόνον εντός του BDSM, αναφέρεσαι προφανώς στην ευχαρίστηση από την κυριαρχία η όποια υφίσται κυρίως εντός του BDSM αν και την έχω δεί να "σκάει μύτη" και αλλού.

    Η αρχή αυτής της συζήτησης όμως ήταν ο πόνος και όχι η δυσφορία, η οποία είναι (πιθανό) αποτέλεσμα και όχι αίτιο της κυριαρχίας, συνεπως δεν μπορεί να αποτελέσει ούτε ικανή ούτε αναγκαία συνθήκη για την υπαρξή της παρά μόνο (πιθανά) εργαλείο "διάγνωσης" της επιβολής της.
     
  10. female

    female Contributor



    Κάποιος που δεν έχει ανάγκη να κυριαρχεί για να διεγείρεται ή να νοιώθει οτι αυτοπραγματώνεται, που η κυριαρχία δεν είναι συστατικό του χαρακτήρα του ή ανάγκη, μπορεί κάλλιστα, όταν γνωρίζει οτι η περίσταση το απαιτεί, να αναλαμβάνει κυριαρχικό ρόλο. (Δεν έχει πιθανότατα καμία σχέση με bdsm, όπου, υποθέτω, η κυριαρχία λειτουργεί ως ανάγκη χαρακτήρα ή απαραίτητο αφροδισιακό.) Στην περίπτωση αυτή οι λόγοι που κυριαρχεί κανείς είναι κυρίως δύο, ή γιατί κρίνει και νοιώθει οτι είναι για το καλό του άλλου, ή για προστασία / αυτοπροστασία. Το κόστος που μπορεί να έχει στο χαρακτήρα και στον οργανισμό του ποικίλει, μπορεί να είναι μεγάλο ή καθόλου. Όσο πιο σίγουρος είναι κάποιος για την κατεύθυνσή του αυτή, τόσο μικρότερο το κόστος.

     
  11. crystal angel

    crystal angel Contributor

    Απάντηση: Re: Πώς μπορεί να είναι Κυρίαρχος Κάποιος που δεν είναι και σαδιστής;

    Συμφωνώ με αυτό, αναγνωρίζω πια είμαι και η κυρίαρχη συμπεριφορά μου είναι ένας ρόλος σαν σε μία θεατρική παράσταση δύσκολος μεν όμως χωρίς κόστος.
     
  12. Lycaon

    Lycaon Regular Member

    Απάντηση: Πώς μπορεί να είναι Κυρίαρχος Κάποιος που δεν είναι και σαδιστής;

    Η κυριαρχία δίνει τη δυνατότητα στο σαδισμό να εξωτερικευθεί. Η πρόκληση πόνου σε κάποιον άλλο είναι κάτι το απαγορευμένο, γι'αυτό και απαιτείται η καταστρατήγηση του εγώ του θύματος, κάτι που εκλαμβάνει (και απολαμβάνει) ως κυριαρχία του ο θύτης. Για να προβεί ο κυρίαρχος σε σαδιστική ενέργεια, χρειάζεται την δύναμη, την εξουσία να το κάνει, είτε αυτή εξασφαλίζεται με τη συναίνεση του υποτακτικού ή όχι. Όταν δεν υπάρχει συναίνεση, η δίψα για κυριαρχία εντείνεται, γιατί μονάχα έτσι θα εξαναγκαστεί το θύμα να υποφέρει. Και αυτό το παιγνίδι, δηλαδή της ακούσιας επιβολής, κορυφώνει την ηδονή για ένα σαδιστή. Πώς θα το απολαύσει, αν ξέρει πως δέν το επιβάλλει ο ίδιος, αλλά το επιθυμεί το υποκείμενο; Ερχόμαστε σε Topping from the bottom και η κυριαρχία ως ένα βαθμό αναιρείται. Ο σαδισμός παραμένει. Λιγοτερο ηδονικός, αλλά πάντα υφίσταται. Υπάρχει βέβαια και η κυριαρχία της καθοδήγησης και της διαμόρφωσης, που κι αυτή τελικά εξυπηρετεί και πάλι τα "γούστα" του κυρίαρχου.