Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Έρως Πόλεμος

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος Dolmance, στις 20 Ιουλίου 2008.

  1. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    [nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]

    Time of the Gypsies
    Azra and Perhan!
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  2. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    war of the roses

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  3. gaby

    gaby Guest

    ω, Dolmance, φωτιές που ανάψατε, μεσούντος του θέρους!

    μου φαίνεται ότι υπάρχει η κατίσχυση. ή μάλλον, ο έρωτας προς την εξουσία; πόσοι έπαιξαν τη ζωή τους κορώνα - γράμματα, με κορώνα... την κορώνα και γράμματα τον θάνατο με βασανιστήρια, σε πολιτικούς αγώνες;
    αλλά ας μην εκτρέπω το υπέροχα ρομαντικό (κυριολεκτικά) αυτό θέμα  

    στίχοι για τον έρωτα, τον πόλεμο και το θάνατο, που μου φέρνουν δάκρυα στα μάτια τώρα που τους ψυθιρίζω, όπως τους θυμάμαι, ήταν βέβαια και η μουσική του Χατζιδάκι:

    Από το Τρωϊκό κάστρο η Ανδρομάχη,
    φώναξε με φωνή φαρμακωμένη,
    στον Έκτορα που κίναε για τη μάχη:

    Στρατιώτη μου τη μάχη θα κερδίσει,
    όποιος πολύ το λαχταρά να ζήσει.

    Όποιος στη μάχη πάει για να πεθάνει,
    στρατιώτη μου για πόλεμο δεν κάνει.

    Έτσι κι εμένα η κόρη του Γαβρίλη
    σαν έφευγα στις είκοσι του Απρίλη
    μου φώναξε ψηλά απ το μπαλκόνι:

    Στρατιώτη αν θες τη μάχη να κερδίσεις,
    μια κοπελίτσα κοίτα ν αγαπήσεις.

    Όποιος στη μάχη πάει για να πεθάνει,
    στρατιώτη μου τον πόλεμο τον χάνει.

    ο Καμπανέλλης τους έγραψε, από το "Παραμύθι Χωρίς Όνομα" είναι, εκδόσεις Κέδρος, 1979.
     
    Last edited by a moderator: 21 Ιουλίου 2008
  4. zinnia

    zinnia Contributor

    Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ
    AI NO CORRIDA / EMPIRE OF THE SENSES


    Ο απόλυτος έρωτας που οδηγεί στο θάνατο, στην Iαπωνία του 1936. Σχέση γεμάτη πάθος που οδηγεί σε επικίνδυνα ερωτικά παιχνίδια στην προσπάθειά να αγγίξουν τα υψηλότερα επίπεδα οργασμού, ανάμεσα σε μία νεαρή σερβιτόρα και το αφεντικό της. H ιστορία της ταινίας είναι βασισμένη σε ένα αληθινό γεγονός. Οταν πρωτοπροβλήθηκε, κατηγορήθηκε από πολλούς ως πορνοταινία και αντιμετώπισε προβλήματα με τις λογοκρισίες διάφορων χωρών. Kι όμως, οι τολμηρές ερωτικές σκηνές της ταινίας δεν χρησιμοποιούνται για να προκαλέσουν ή να γαργαλίσουν αλλά για να υποστηρίξουν τη δύναμη του ερωτικού πάθους που παραμερίζει τα οποιαδήποτε εμπόδια και τις τύψεις για να κυριαρχήσει στις αισθήσεις. Tο ερωτικό αριστούργημα του Οσίμα που δεν έχασε τίποτα από τη φρεσκάδα του.
    Παραγωγή: Ιαπωνία - Γαλλία (1976)
    Σκηνοθεσία: Ναγκίζα Οσίμα
    Πρωταγωνιστούν: Εϊκο Ματσούντα, Τατσούγια Φούτζι, Γιαζούκο Ματσούι, Μέικα Σέρι




    To άλλο αριστούργημα της διλογίας του Οσίμα "περί έρωτος" είναι η "Αυτοκρατορία του πάθους " (1978)
     
  5. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  6. camera_obscura

    camera_obscura Regular Member

    Θάνατος στη Βενετία - Τόμας Μαν (1912)

    Ο Γουσταύος φον Άσενμπαχ είναι ένας διάσημος συγγραφέας που ζει στο Μόναχο, και φημίζεται προπαντός για τη νηφαλιότητα και την αυτοπειθαρχία του. Μεσόκοπος πια, αποφασίζει να κάνει διακοπές στη Μεσόγειο, με τέρμα του ταξιδιού του τη Βενετία. Εκεί θα δει τον δεκατετράχρονο Τάτζιο, και γοητευμένος από την ομορφιά του, θα παρατείνει την παραμονή του στη Βενετία, αγνοώντας τις προειδοποιήσεις για την επιδημία χολέρας που έχει ξεσπάσει.
    Η επικρεμάμενη απειλή του θανάτου, σε μια Βενετία που προσπαθεί ν αποσιωπήσει το κακό για να μην πληγεί ο τουρισμός της, λειτουργεί για τον Άσενμπαχ σαν επιφοίτηση. Έτσι, αποφασίζει να θυσιάσει τη θέληση και την αξιοπρέπεια μιας ολόκληρης ζωής, μπροστά στο υπέρτατο κάλλος και την τέχνη που του αποκαλύπτει η ύπαρξη του Τάτζιο... (από το οπισθόφυλλο)

    Morte a Venezia - Luchino Visconti (1971)

    Ο Βισκόντι πήρε το μυθιστόρημα του Τόμας Μαν, το τροποποίησε και συνέθεσε αυτό το κινηματογραφικό αριστούργημα, που μας μιλά για την πορεία προς την τρέλα και το θάνατο ενός ανθρώπου που αντίκρυσε την απόλυτη ομορφιά και τον θάνατο μιας ολόκληρης κοινωνικής τάξης (της αριστοκρατικής στην οποία ανήκε και ο ίδιος ο σκηνοθέτης). Η ταινία είναι η ελεύθερη παράφραση των περίφημων στίχων του Πλάτωνα: "Αυτός που με τα μάτια του ένοιωσε την ομορφιά, είναι έκτοτε προορισμένος να πεθάνει". Η ομορφιά είναι ο Τάτζιο, έφηβος "εκφραστικής και σχεδόν θεϊκής σοβαρότητας" που εξασκεί θανάσιμη γοητεία στο πρόσωπο του πρωταγωνιστή μουσικοσυνθέτη. Υπό τον ήχο των μελωδιών του Μάλερ και με σκηνικό διάκοσμο μια Βενετία γεμάτη από σκουπίδια, κατεξοχήν πόλη του θανάτου, αφού καθημερινά, αργά και σταθερά βυθίζεται στο νερό και στην καταστροφή της και με πλήθος άλλων συμβόλων παρακμής και θανάτου (η χολέρα που χτυπά την πόλη, οι νεκροί από την χολέρα, ο παράξενος γονδολιέρης που μυστηριωδώς εξαφανίζεται και παραπέμπει στον Χάροντα, κ.α), ο Βισκόντι ενορχηστρώνει ένα ανεπανάληπτο οπτικό ρέκβιεμ, που από κάποιους θεωρήθηκε καλύτερο και από το βιβλίο που στηρίχθηκε. (από το http://filosofia.gr/blogs/index.php?op=ViewArticle&articleId=345&blogId=20)

    Morte a Venezia - La morte del professore sulla spiaggia:

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  7. zinnia

    zinnia Contributor

    Το μεγάλο φαγοπότι (La grande bouffe) ****
    Σινεφίλ
    παραγωγή: 1973, Ιταλία/ Γαλλία
    Σκηνοθεσία: Μάρκο Φερέρι
    Πρωταγωνιστούν: Μαρτσέλο Μαστρογιάνι, Μισέλ Πικολί


    Στο γαστρονoμικό όργιο του Μάρκο Φερέρι «Το Μεγάλο Φαγοπότι», οι ηδονές του ουρανίσκου, και όχι μόνο, φτάνουν στο αποκορύφωμα… Παρακμιακή και μηδενιστική, ταινία σκάνδαλο για την εποχή της «Tο Μεγάλο Φαγοπότι», επικεντρώνεται στη σχέση του σώματος με τη τροφή. Εξαιρετικές ερμηνείες σε μια αμφιλεγόμενη ταινία.

    Υπόθεση: Βυθισμένοι στην ανία της αστικής τους ζωής 4 φίλοι συναντιούνται σε μια βίλα στην καρδιά του Παρισιού. Θα παραμείνουν εκούσια έγκλειστοι σ’ αυτήν, εντρυφώντας σ’ ένα άνευ προηγουμένου γαστρονομικό και σεξουαλικό όργιο. Τα επαγγέλματα τους είναι ενδεικτικά μιας κοινωνικής διάρθρωσης: ο δικαστής, ο παραγωγός της τηλεόρασης, ο πιλότος και ο αρχιμάγειρας. Τρεις πόρνες τούς συντροφεύουν και τους υπηρετούν. Η άφιξη μιας νεαρής δασκάλας στη βίλα θα διαταράξει για λίγο τις ισορροπίες. Η νεαρή γυναίκα –μια απόλυτα μητρική παρουσία– θα προσκολληθεί στην παρέα των τεσσάρων ανδρών και θα προσφέρει σ’ αυτούς τις υπηρεσίες της. Στο αποκορύφωμα του οργίου, οι τέσσερις θα οδηγηθούν στον εκούσιο θάνατο μέσα από την υπερβολική διατροφή.
     
  8. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Έρως Πόλεμος

    Μια εκπληκτική ταινία

    [nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]


    Ο θάνατος του ερυθρόδερμου είναι ίδιος με τον δικό μας;


    [nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]


    Zinnia, έπαιζαν ακόμη ο Ugo Tognazzi, ο Philippe Noiret, η Andréa Ferrèol. Υψηλή μαγειρική, σεξ, αποδραματοποιημένος θάνατος (από δυσπεψία και πορδές): Το τρίπτυχο της λιμπερτίνικης κοσμοεικόνας.


     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  9. isnogood

    isnogood afterall, true love is the ultimate fantasy Contributor

    η δικη μου εκδοχη περι αντιληψης του νηματος ....

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  10. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Έρως Πόλεμος

    Ποιός ερωτεύεται Βαλκυρίες;


    [nomedia=""]YouTube - Apocalypse Now - Helicopter Attack- Kilgore[/nomedia]
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  11. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Έρως Πόλεμος

    Comte de Lautréamont
    (1846-1870)

    Les Chants de
    Maldoror

    ....Il y en a qui écrivent pour rechercher les applaudissements humains, au moyen de nobles qualités du coeur que l'imagination invente ou qu'ils peuvent avoir. Moi, je fais servir mon génie à peindre les délices de la cruauté! Délices non passagères, artificielles; mais, qui ont commencé avec l'homme, finiront avec lui. Le génie ne peut-il pas s'allier avec la cruauté dans les résolutions secrètes de la Providence? ou, parce qu'on est cruel, ne peut-on pas avoir du génie? On en verra la preuve dans mes paroles; il ne tient qu'à vous de m'écouter, si vous le voulez bien... Pardon, il me semblait que mes cheveux s'étaient dressés sur ma tête; mais, ce n'est rien, car, avec ma main, je suis parvenu facilement à les remettre dans leur première position. Celui qui chante ne prétend pas que ses cavatines soient une chose inconnue; au contraire, il se loue de ce que les pensées hautaines et méchantes de son héros soient dans tous les hommes....
     
  12. blindfold

    blindfold Contributor

    εγώ είμαι από το πλανήτη Άρη που αντί για έρωτα κάνω πόλεμο ... απλά αρέσκομε στο να χάνω !