Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Αισθητική και Καύλα. Έννοιες ασύμβατες στο bdsm;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος soutzoukakia, στις 9 Σεπτεμβρίου 2015.

  1. elfcat

    elfcat . Contributor

    Aν ειναι για τη απολαυςη σας, σας εύχομαι ολόψυχα ν αργήσετε να μου απαντησετε  
     
  2. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Δηλαδή η αξιωματική θεμελίωση δηλαδή η καταρχήν παραδοχή ενός αξιώματος πάνω στο οποίο στήνεται όλος ο συλλογισμός, δεν ενέχει κάτι απόλυτο;;;  
     
  3. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    όχι αν ήταν έτσι πχ ο Ευκλείδης θα είχε αξιώματα, ενώ έχει αιτήματα. Μετά είναι το 5ο αξίωμα κτλ... μεγάλη συζήτηση. Πάντως σκέψου το εξής παραδοχή και απόλυτο ταιριάζουν;
     
  4. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Πχ το δυο παράλληλες ευθείες δεν τέμνονται ποτέ τι είναι;

    Παραδοχή και απόλυτο αν ταιριάζουν; Φυσικά!! μου φαίνεται εντελώς αυτονόητο ότι ναι. Αλλά ίσως κάτι δεν αντιλαμβάνομαι και θα χαρώ να μου πεις  
     
  5. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    είναι αξίωμα της ευκλειδειας γεωμετρίας, όχι άλλων. Επίσης ότι δεν έχει απόδειξη εσένα πώς σου φαίνεται;
     
  6. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Το ότι δεν έχει απόδειξη μου φαίνεται ότι διεκδικεί αξιωματική παραδοχή  
    Άρα λοιπόν και ο Ευκλείδης έχει αξιώματα, σωστά;
     
  7. Storm_Lord

    Storm_Lord New Member

    Η διαφορά ανάμεσα στα αιτήματα του Ευκλείδη και στα αξιώματα των σύνχρονων μαθηματικών είναι σημασιολογική. Βαρετό.
    Η αριστοτελική απαίτηση για τις αρχικές αυταπόδεικτες αλήθειες πάνω στις οποίες θα στηριχθεί επαγωγικά - αποδεικτικά η θεωρία δεν εμπεριέχει αυτόματα καμμία απολυτότητα της αλήθειας της θεωρίας. Η αποτυχία του περατοκρατικού προγράμματος του Hilbert με τις αποδείξεις του Gödel το αποκάλυψαν και στον πιό σκληρό φορμαλιστή.

    Και ανάλογα τη Γεωμετρία δύο παράλληλες ευθείες μια χαρά μπορούν να τεμνονται.
     
  8. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Ναι βέβαια  
    Αναφερόμουν στην ευκλείδια γεωμετρία  

    Αναρωτιέμαι (και δεν είναι ειρωνεία, είναι διερώτηση στην οποία δεν έχω απαντήσει ακόμη όταν συζητώ με τον εαυτό μου   ) αν υπάρχει οποιοδήποτε σύστημα "νόησης" (κατανόησης κλπ) που δεν έχει αρχικές παραδοχές για τις οποίες αιτείται να είναι αλήθεια  
     
  9. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    Μεγαλη κουβεντα ανοιγεις. Εξηγησε μου το σημασιολογικα. Η θεμελιωση του Χιλμπερτ δεν περιλαμβανει σχηματα.
     
  10. Storm_Lord

    Storm_Lord New Member

    Συστήματα "νόησης". Δεν καταλαβαίνω τί μπορεί να σημαίνει αυτό. Η ανθρώπινη νόηση και η διαίσθηση είναι τα εργαλεία του ανθρώπου για να κατανοήσει διαχρονικά τα πάντα.


    Δν περιλαμβάνει όμως ο Hilbert καταφεύγει στην αριθμητική γιατί μέσω της καντιανής διαίσθησης είναι το πιό σίγουρο διανοητικό θεμέλιο. Κατα μία έννοια, με το αξιωματικό σύστημα του Peano, οι αριθμοί φαντάζουν ως ο μόνος πυλώνας που αντέχει να στηρίξει τις μαθηματικές θεωρίες και τον μεταμαθηματικό ελενχό τους.

    Σημασιολογία, να κάτσουμε να μιλάμε για το τί σημαίνουν οι λέξεις. Όπως είπα βαρετό. Όπου "αιτήματα" στον Ευκλείδη, αξιώματα σήμερα. Ίδιο πράγμα, ίδια χρήση.
     
  11. espimain

    espimain Contributor

    Διαβάζω μέρες τώρα και βλέπω την συνεχή αναμόχλευση εννοιών όπως η "αισθητική" και το "αίσθημα του υψηλού".
    Παρατηρώ να γράφονται κατεβατά που δεν έχουν σχέση με το θέμα αλλά μάλλον αποβλέπουν να εμφανίσουν την όποια γνώση κάποιων συζητητών.

    Έγραψα παραπάνω:

    Η αισθητική έχει να κάνει με την έκφραση και την αντίληψη της έκφρασης.
    Η σεξουαλικότητα έχει να κάνει με την ζωή.

    Επειδή τα παραδείγματα που παρουσιάζονται έχουν κα κάνουν κυρίως με τα εικαστικά θα προσεγγίσω κι εγώ το θέμα της αισθητικής με παραδείγματα σχετικά με αυτά.

    Από την εποχή του Καντίνσκι και του Κλέ και το Μπάου Χάους, έχουν διατυπωθεί κάποιες διαπιστώσεις σχετικά με το αισθητικό αποτέλεσμα που προκαλείται από την χρήση των εκφραστικών μέσων σε ένα έργο τέχνης και το οποίο (αισθητικό αποτέλεσμα) δεν έχει καμία σχέση με το θέμα και σε επέκταση με το μήνυμα που θα μπορούσε να μεταφέρει ένα έργο τέχνης.

    Είναι ένα θέμα που έχει απασχολήσει πολλούς στοχαστές από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, που περιέλαβε σαν γενική άποψη (όχι κινημα) και πολλούς καλλιτέχνες που πρέσβευαν την μεταφορά μηνυμάτων μέσα από την στρατευμένη τέχνη και σε επέκταση τον «σοσιαλιστικό ρεαλισμό».

    Με λίγα λόγια τώρα:

    Το αισθητικό αποτέλεσμα δεν έχει να κάνει αν μια εικόνα παριστάνει μια γυμνή γυναίκα ή ένα γυμνό άνδρα, έχει να κάνει με τα χρώματα, τους τόνους, τις υφές, τις διαστάσεις, τα σχήματα και τις μεταξύ του σχέσεις.

    Υπάρχει μια απεικόνιση φτιαγμένη ειδικά για να προκαλεί την γενετήσια διέγερση αυτή είναι προορισμένη για αυτό τον λόγο αλλά δεν ασχολιέται με το αισθητικό αποτέλεσμα παρά με την διέγερση.

    Έχουν γίνει παρατηρήσεις ότι στην ζωγραφική τα χρώματα και τα σχήματα προκαλούν μέσω της όρασης και τις κινήσεις των ματιών, κάποιους κραδασμούς στον άνθρωπο, κάτι ανάλογο γίνεται και με τη μουσική μέσα από την ακοή (εκεί είναι πιο άμεσο και ευκολότερα αντιληπτό).

    Αυτή η διεργασία προκαλεί ευχαρίστηση η δυσφορία που ονομάζεται αισθητικό αποτέλεσμα. (συγνώμη για την απλούστευση αλλά σε φόρουμ εναλλακτικού ερωτισμού γράφουμε).

    Έχουν γίνει πειράματα και έρευνες σχετικά με το θέμα. Θα αναφερθώ σε ένα πολύ απλό παράδειγμα.

    Βάλανε πολλούς ανθρώπους, άνδρες, γυναίκες, νέους, μεγάλους, διαφόρων κατηγοριών να παρατηρήσουν ορισμένες εικόνες με διάφορα θέματα και με ειδικά μηχανήματα κατέγραψαν τις κινήσεις των ματιών και σημείωσαν τα σημεία εστίασης και στάσης του βλέμματος.

    Το αποτέλεσμα ήταν ότι όλοι εστίαζαν και σταματούσαν το βλέμμα τους σε συγκεκριμένα σημεία, τα οποία όμως ήταν εντελώς διάφορα από αυτά που θα πίστευε κανείς. Δηλαδή αν το θέμα ήταν μια γυμνή γυναίκα κανένας δεν εστίαζε στα στήθη , τις θηλές ή τα γεννητικά όργανα. Υπήρχαν κοινές εστιάσεις σε διάφορα σημεία πχ στο φόντο, σε μια συναρμογή γραμμών, σε μια εναλλαγή χρωμάτων και άλλα τέτοια.

    Το αν ήταν όμορφη ή άσχημη η γυναίκα ή αν είχε ωραία στήθη δεν προκαλούσε την κύρια εστίαση του βλέμματος των θεατών.

    Ελπίζω να προβλημάτισα λιγάκι κάποιους.
     
  12. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Ένα σύστημα νόησης και κατανόησης πχ είναι τα μαθηματική, μια μαθηματική αντίληψη του κόσμου.
    Ένα άλλο η θρησκεία.
    Ένα άλλο η φιλοσοφία.
    Ένα άλλο η επιστήμη γενικά και οι επιμέρους επιστήμες κλπ κλπ