Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Γυναικεία πόδια

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ποδολαγνεία' που ξεκίνησε από το μέλος giwrgakhs, στις 15 Οκτωβρίου 2015.

  1. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    O καθένας ό,τι θέλει πιστεύει ...
    Χαλάω εγώ χατίρια..?
     
  2. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Για τους ρέκτες του είδους...
    Στα σοβαρά τώρα...

    Αντώνης Σουρούνης: Οι γάμπες λένε πάντα την αλήθεια για μια γυναίκα
    10.10.2016
    Έτσι –ευλαβικά, φετιχιστικά– λάτρεψε τις γυναικείες γάμπες ο Αντώνης Σουρούνης και έμαθε να «διαβάζει» την αδιάψευστη αλήθεια τους. «Όσο και να προσπαθεί μια γυναίκα να τις παρασύρει σε κάποια υποκρισία», γράφει, «οι γάμπες παραμένουν ειλικρινείς σαν στολισμένα δίδυμα που τα ’βγαλε η μαμά τους βόλτα στο πάρκο».
    Γιάννης Τζανετάκης


    «Συχνά βλέποντας ένα ζευγάρι γάμπες μου ’ρχεται η επιθυμία να τις πάρω και να φύγω. Μόνο αυτές όμως κι έστω μόνο τη μία», γράφει ο Αντώνης Σουρούνης.
    Γάμπες, γάμπες, γάμπες! Παιδί φανταζόμουν ένα στενό πεζοδρόμιο στο οποίο πηγαινοέρχονται γυναικείες γάμπες με διαφορετικά παπούτσια, διαφορετικές κάλτσες και με τη φούστα πάντα πάνω απ’ το γόνατο. Γάμπες πάνω σε γόβες με τακούνι μολύβι, σε πάνινα παπούτσια, σε σοσόνια, σε σανδάλια, μισοκρυμμένες μέσα σε μπότες δερμάτινες και λαστιχένιες. Πεζοδρόμιο φτιαγμένο από σχάρα, εννοείται, κι από κάτω του να ζω εγώ ξαπλωμένος ανάσκελα και να μπανίζω. Να ένα ρήμα αφιερωμένο στη γυναίκα. «Μπανίζω», γιατί το «μπ» της ταιριάζει. Γάμπες, μπούτια, μπράτσα, μπούστο. Τόσο γεμάτη απ’ αυτό το γεμάτο «μπ» κι εγώ τόσο κοντά στο «μπε» και στο βέλασμα…

    Μια γυναίκα που βάφει τα χείλη της και γεύεται το ένα με τ’ άλλο φιλώντας τα, εκπέμπει σίγουρα γοητεία, όμως μια γυναίκα που φοράει στο τεντωμένο της πόδι τη μεταξωτή κάλτσα σαν να έχει να κάνει με προφυλακτικό εκπέμπει μια γοητεία θανατερή. Έτσι όπως την κρατάει κυκλικά μαζεμένη και την περνάει με προσοχή πάνω από τα δάχτυλα και μετά από το μπάσιμο και το κλείσιμο της φτέρνας. Η αρχή έχει ήδη γίνει, από εδώ και πέρα μπορεί να παίζει με τον εαυτό της και να τον χαίρεται. Τη σέρνει προς τα πάνω σαν να σέρνει κιόλας τα κουφάρια των αντρών που θα πέσουνε χτυπημένοι απ’ αυτό το πόδι. Το χαίρεται καθώς το κρατάει τεντωμένο ψηλά λες και πρόκειται για κάννη αληθινού κανονιού και τη στιγμή αυτή εκείνη το οπλίζει. Αφήνει τις άκρες και των δέκα δαχτύλων της να κυλήσουν από τον αστράγαλο ως το μπούτι επιθεωρώντας το, βέβαιη ωστόσο για την αντοχή του στα βλέμματα που σε λίγο θα καρφωθούν επάνω του. Η τελετουργία όμως δεν έχει τελειώσει, γιατί υπάρχει και δεύτερο πόδι. Κι έπειτα έρχονται τα παπούτσια. Το βάθρο που πάνω τους θα στηριχτούν οι γάμπες αυτές, για να σε κάνουν να σταθείς έκθαμβος μπροστά τους και να κάνεις το σταυρό σου. Ακόμη αγνοείς την ύπαρξή τους, όμως αυτές ετοιμάζονται για σένα. Μπορεί να σε σκοτώσουν ή απλώς να σε τραυματίσουν. Πάντως μια στάση δευτερολέπτων κι ένα στρίψιμο του λαιμού παραπάνω στη ζωή σου θα τα κάνεις για χάρη τους.

    Συνήθως οι γάμπες είναι το δεύτερο που βλέπει κάποιος σε μια γυναίκα ύστερα από το πρόσωπό της. Γιατί και τα δυο μιλάνε και περιμένει να ακούσει τι θα του πούνε. Ενώ όμως το πρόσωπο συχνά εξαπατά, οι γάμπες είναι ανίκανες για κάτι τέτοιο, επειδή είναι φτιαγμένες από τα πιο αληθινά υλικά, σάρκα και κόκαλα. Μπορούν να σου πούνε αμέσως αν η κατοχός τους τις έχει σε υπόληψη κι επομένως αν έχει σε υπόληψη και τον εαυτό της. Φτάνει να τις κοιτάξεις και σου μαρτυράνε αν η γυναίκα είναι νωχελική, νευρωτική, εργασιομανής, καλή, εριστική, αν μικρή την μπούκωναν στο φαΐ κι αν σε κάποια περίοδο της ζωής της έκανε γυμναστική ή χορό. Με όσα στολίδια και να τις φορτώνει μια γυναίκα κι όσο και να προσπαθεί να τις παρασύρει σε κάποια υποκρισία, οι γάμπες εξακολουθούν να παραμένουν ειλικρινείς σαν στολισμένα δίδυμα που τα ’βγαλε η μαμά τους βόλτα στο πάρκο. Μιλάνε συνεχώς κι ενδέχεται όσο πιο σιωπηλή είναι μια γυναίκα, τόσο πιο πολύ εκείνες να μιλάνε για λογαριασμό της.

    Αυτά που έχουν να σου πουν θα σου τα πουν ψιθυρίζοντάς τα ή κραυγάζοντάς τα, ανάλογα με τι πανιά, χρώματα, αρώματα και δέρματα τις έχει στολίσει η γυναίκα. Κι έτσι και καβαλήσει με το ’να πόδι το άλλο, θα σου πουν το ποιόν της στο πι και φι. Ιδίως αν αποξεχαστεί κι επιμένει να κρατάει τη μια της γάμπα στο ρόλο της πρώτης μπαλαρίνας και την άλλη του βαστάζου. Και να θέλανε ν’ αποσιωπήσουν κάτι, είναι αδύνατο, επειδή τα πόδια έχουν το δικό τους πρόσωπο, τον κώλο, που τα βγάζει όλα στη φόρα. Υπάρχουν κώλοι που μποτσάρουν, που σκαμπανεβάζουν σαν σχεδίες στα πέλαγα, κώλοι φορτωμένοι σαβούρα για να μη βουλιάξουν, κώλοι ματσακονισμένοι και κώλοι που αρμενίζουν. Ο κώλος δείχνει πώς έζησαν μέχρι τώρα τα πόδια και το δείχνει επειδή ο ίδιος δεν ευθύνεται για την κατάστασή του, απλά είναι το αποτέλεσμα μιας ξένης ζωής.

    Όπως κάθε αυτεξούσιο πλάσμα, έτσι και η κάθε γάμπα έχει το δικό της κεφάλι, το γόνατο. Υπάρχουν γόνατα που μοιάζουν με κωλαράκι μωρού και γόνατα που μοιάζουν με σιδερένια γροθιά. Γόνατα που τραγουδάνε και γόνατα που έχουν μουγγαθεί. Γόνατα που τα καβαλάς και σε πάνε και γόνατα που σφηνώνονται στα πλευρά σου και σου ανοίγουν τρύπες. Συχνά βλέποντας ένα ζευγάρι γάμπες μου ’ρχεται η επιθυμία να τις πάρω και να φύγω. Μόνο αυτές όμως κι έστω μόνο τη μία.

    Πιστεύω ότι όπως δεν υπάρχουν πολλές γάμπες που δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς το φορτίο που σηκώνουν, έτσι κυκλοφορούν και μερικές που θα μπορούσαν να ζήσουν από μόνες τους. Το είδα με τα μάτια μου αυτό, πριν λίγο καιρό, όταν μια φίλη μου διαφημίστρια θα παρουσίαζε σε ειδήμονες μερικά ουίσκι, άγνωστα μέχρι τότε στην Ελλάδα. Γνωρίζοντας τις αδυναμίες μου κάλεσε κι εμένα. Η παρουσίαση γινόταν σε μια ημιυπόγεια αίθουσα κι έφτασα καθυστερημένος. Ενώ κατέβαινα βιαστικά κι αθόρυβα τη σκάλα, άκουγα την καθαρή φωνή της φίλης μου να εξηγεί πώς, πού και γιατί δημιουργήθηκε αυτό το ουίσκι. Ξαφνικά κοκάλωσα. Από το σκαλί που βρισκόμουν είδα τις γάμπες της μέχρι την κόκκινη φούστα πάνω από το γόνατο καθώς στεκόταν όρθια πίσω από το έδρανο. Ήταν μέσα σε μαύρες δικτυωτές κάλτσες και η δικτυωτή κάλτσα πάντα μου θύμιζε ψαράδικο δίχτυ που είχε συλλάβει ένα πανέμορφο και δηλητηριώδες είδος ψαριού και το εξέθεταν σε κοινή θέα προτού το καταβροχθίσουν. Κατέβηκα άλλο ένα σκαλί και τώρα την είδα μέχρι τη μέση. Όλο αυτό που αντίκριζα στηριζόταν πάνω σε δυο μαύρες γυαλιστερές γόβες κι έλεγες ότι τα ψηλά τους τακούνια ήταν καρφωμένα στο πάτωμα. Πρώτη φορά έβλεπα τις γάμπες της φίλης μου χωρίς αυτή την ίδια κι όταν σιγουρεύτηκα πως θα μπορούσαν να ζήσουν κι από μόνες τους, μπήκα στην αίθουσα για κείνα τα ουίσκι.

    Για μένα όμως η βασίλισσα γάμπα εξακολουθεί να είναι η ελεύθερη γάμπα, η ξυπόλυτη. Άσχετα αν αυτή ανήκει στη νοικοκυρά που ποτίζει με το λάστιχο την αυλή της ή στην ωραία εκείνη ξένη που περπατούσε στις λείες, καυτές πέτρες της Ύδρας. Ήταν γύρω στα σαράντα και είχε ένα κρυφό χαμόγελο, σαν να απολάμβανε κάτι το οποίο η μεγάλη παπουτσωμένη παρέα της αγνοούσε. Οι αστράγαλοί της, παρόλο που ήταν χοντροκόκαλοι και δυνατοί, είχαν τη χάρη ενός μικρού κοριτσιού, που ακόμα δεν τους έχει ανακαλύψει. Το άσπρο της φόρεμα, το πρόσωπό της, τα μαλλιά της, όλα ταίριαζαν μ’ αυτούς τους αστράγαλους. Όταν με προσπέρασε, έκανα ένα ολόκληρο ημικύκλιο, για να συνεχίσω να τη βλέπω. Πατούσε με όλο της το πέλμα και σου έδινε την εντύπωση ότι χαιρόταν τόσο πολύ το βάδισμά της, που με το κάθε βήμα φύτευε στη γη τα πόδια της. Και τότε σκέφτηκα πόσο πολύ θα χαιρόταν η ίδια η γη αυτές τις πατούσες, καθώς μάλαζαν την κουρασμένη της πλάτη, τη χιλιοτρυπημένη από πρόκες, πέταλα και τακούνια.



    http://www.andro.gr/empneusi/antonis-sourounis-gynaikes/
     
  3. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Κι αυτό...

    Ένας φετιχιστής Α΄ βαθμού είναι σαν τον Μισέλ Πικολί στην «Περιφρόνηση» του Γκοντάρ: σκανάροντας από πάνω μέχρι κάτω το κορμί της Μπριζίτ Μπαρντό, συμπεραίνει πως, αφού αγαπάει κάθε σπιθαμή του, τότε την αγαπάει ολόκληρη.

    Σ’ ένα Β΄ βαθμό, ένας φετιχιστής των γυναικείων ποδιών ανεβάζει το «Ημερολόγιο μιας καμαριέρας» του Μπουνιουέλ, είναι ο ευτυχής ιδιοκτήτης μιας αξιοσημείωτης συλλογής από παπούτσια και μποτίνια, βρίσκει μια Ζαν Μορό να του διαβάζει Huysmans και της δένει ευλαβικά ένα ζευγάρι στα γυμνά της πόδια, χαϊδεύοντάς της απαλά τον αστράγαλο.

    Εκείνος του Γ΄ βαθμού συμμερίζεται ασμένως τον αφορισμό του Καρλ Κράους, τον οποίο παραθέτει και η Πάολα Τζακόμπι στο «Αυτά τα παπούτσια τα ΘΕΛΩ!»: «Σ’ αυτό τον κόσμο δεν υπάρχει άνθρωπος πιο δυστυχής από τον φετιχιστή που λαχταρά ένα γυναικείο παπούτσι και είναι υποχρεωμένος να ανεχτεί ολόκληρη τη γυναίκα».

    To δικό μου βίτσιο είναι Δ΄ βαθμού. Έχει αγγλικό όνομα, όπως κάθε βίτσιο που σέβεται τον εαυτό του: toe cleavage.

    «Δεν υπάρχει άνθρωπος πιο δυστυχής από τον φετιχιστή που λαχταρά ένα γυναικείο παπούτσι και είναι υποχρεωμένος να ανεχτεί ολόκληρη τη γυναίκα».
    Από τις απαλές αναρριγούσες κοιλάδες του μηρού ανηφορίζεις στις μαύρες πίστες του γονάτου. Μετά κατρακυλάς στις υπόγειες λίμνες των κλειδώσεων. Για να γλιστρήσεις απαλά στον απερινόητο μυ της γάμπας, την αναθρώσκουσα θίνα, εκείνη των κύκνων, του Τσαϊκόφσκι και των Μπολσόι. Κι έρχεται η ώρα του ελαφιού. Η χορδή του τόξου της ζωής και του θανάτου. Ο τόσο εύθραυστος αχίλλειος. Κι ύστερα το ηλιακό πλέγμα των πορσελάνινων φλεβών. Γαλάζιες ηλιαχτίδες που ξεχύνονται απ’ την κορύφωση του coup-de-pied. Ενδελεχώς, αφήνεσαι να σε παρασύρει το ρεύμα του ποταμού. Για να σε εναποθέσει στο δέλτα. Εκεί που γλείφεις μέλι από αγκάθι, ανάμεσα σε ψιθυρίσματα ηθελημένης απόγνωσης. Εκεί που γεννιούνται ζωάκια: νευρώδη, οστέινα δάχτυλα.
    Κολιμπρί και ερωδιοί που αφήνονται να αιχμαλωτιστούν από ψηλοτάκουνες γόβες – χρυσό κλουβί. Κάτι σαν σύνδρομο της Στοκχόλμης. Αλλά όχι εντελώς. Η μασχάλη τους εγκαταλείπεται γυμνή. Αυτή είναι η απείρως ηδονική αισχρότητά τους. Πιο εξωφρενική από την αύλακα των οπισθίων, συνομολογεί ο Louboutin, πιο συναρπαστική απ’ το χαμογελαστό ντεκολτέ του στήθους. Ο Jimmy Choo συμφωνεί. Η dominatrix Claudia Varrin επίσης. Η γριά αλεπού, ο δάσκαλος Manolo, βαθύς γνώστης της βικτωριανής ανηθικότητας, υποδαυλίζει τα πάθη, επιτρέποντας την αποκάλυψη μόνο σε δυο λουλούδια. Οι γυναίκες ταράζονται, νιώθουν γυμνές, υιοθετούν ασμένως. Αυτό που λέει ο Christian: «Το καλό παπούτσι δεν είναι αυτό που ντύνει, αλλά εκείνο που σας γδύνει».

    Ακόμα και τα εταιρικά στελέχη το καταλαβαίνουν –αν είναι δυνατόν: «Είσαι στο meeting, κοιτάς κάτω και βλέπεις ένα ζευγάρι γάμπες να στολίζονται από τέτοια παπούτσια. Φτιάχνεσαι. Τα λογισμικά φύλλα γίνονται μεταξωτά σεντόνια». Σε σημείο που το 2008 επιλήφθηκε του ζητήματος ένα δικηγορικό γραφείο από το Μέμφις. Ετυμηγορία; «Ανάρμοστον εντός της δικαστικής αιθούσης».

    Και δώσ’ του πάλι πίσω, κόντρα στο ρεύμα, ως την πηγή.

    http://www.andro.gr/apopsi/to-dekoltee-tis-govas/
     
  4. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Για τους γνώστες των βαθιών νοημάτων του Manolo εν προκειμένω, να σημειώσω πως είναι ακραιφνώς Έλλην, κάτι που μάλλον ο Σουρούνης αγνοεί...
    Άσχετα αν ο Μανόλο έζησε στην Ελλάδα μόνο στα μικράτα του, εκτιμώ πως οι κοντογαμπούδες, οι λεβεντομούνες και οι ψιλοκάπουλες με τα όλα τους, που καταγράφονται με κάθε λεπτομέρεια και ανελίτηλα στο μυαλό ενός μπόμπιρα, ήταν το ερέθισμα που τον οδήγησε στο ύψιστο επίπεδο δημιουργικότητας, πρότυπο φανξιοναλισμού, όπως φιλτραρίστηκε μέσα από τις μνήμες υπερκερασμένων αυτοκρατορικών νοσταλγών πλην εμμονικών υπολειμμάτων, αναπολούντων τον αφελή ρομαντισμό τους για την δύναμη στην χρήση μιας γόβας αντί κρυστάλλινου ποτηριού σαμπάνιας από το χέρι ενός μάστορα κρυσταλλοχαράκτη από την Βοημία...
    Περισσότερες λεπτομέρειες θα μπορούσαν να εκληφθούν ως βλαπτικές από το σύνολο των παρασυρμένων ως πρόβατα επί σφαγήν, ποδολάγνων...
    Αυτό το κείμενο είναι βαθύτατα πολιτικό...