Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεσποινίς έμπνευση

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος íɑʍ_Monkeץ, στις 1 Οκτωβρίου 2015.

Tags:
  1. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    ''ΚΑΜΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΟΣΟ Η ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ''


    Αυτο που μοιαΖει
    ειναι Αυτο που
    αναγνωριΖεις.

    Τρα-μπα-λα
    Βυ-ζια
    Χε-ρια
    Πο-δια
    Στο-μα-τα
    Δον-τια
    Μα-τια
    Γλωσ-σες

    Εραστες Σταυρωμενοι
    κομψα
    διπλα
    διπλα
    ταχτοποιημενοι
    καθαροι
    σιδερωμενοι /

    Κατω απ το παχυ χορταρι
    σαλευει/

    Αυτο-Που -Αφησες-Θαμμενο.

    Κινειται.
    Φουσκωνει.

    Τιποτα δεν
    φτανει/
    +ολα ειναι.

    Ή- ΝΑΙ

    Αρκετα.

    Για να.
    Για να.
    Για να.

    Για να εχουν τα γαμησια
    Νοημα
    Οι τουλιπες
    Φορμα
    Τ αρωματα
    Ηχο.

    Η υλη
    Διαιρειται
    Συνδεεται
    Επαναδιαιρειται.

    Οι Λεξεις
    το ιδιο.

    Να ομολογησεις ΠΩΣ/

    -Που??
    -Εκει που ειναι το Σπιτι/


    E.G

     
     
  2. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    To λυχνάρι του Κοκτώ και οι ταυρομάχοι του Πικάσο
    Βέρα I. Φραντζή

    Aν παρακολουθούσαμε μία ηχογραφημένη συνομιλία των δυο καλλιτεχνών, θα καταλαβαίναμε το δέσιμο των νοητών γραμμών μεταξύ δυο ανθρώπων που μοιράζονται ερεθίσματα και έμπνευση; Θα πρέπει να φαντάζει σαν τα φεγγοβολήματα των αστραπών από απόσταση -- τόσο μακριά ώστε να μην καείς, τόσο κοντά ώστε να κατέβει, να σφιχτεί ο κόμπος στο στομάχι, από την θεάρεστη επαφή που μπορούν να έχουν δυο ανθρώπινα όντα. Σίγουρα, δυσκολονόητη η επικοινωνία των δυο δημιουργών για τους θεατές.


     

    Πενήντα χρόνια φιλίας και τα ίδια πενήντα χρόνια καλλιτεχνικής συνομιλίας, που ξετυλίχτηκαν σε μια έκθεση ζωγραφικής και την έκαναν βατή και λίγο πιο προσβάσιμη σε εμάς. H έκθεση των Πικάσο-Κοκτώ στο ίδρυμα Θεοχαράκής αποδεικνύει τη δημιουργική σύμπραξη των μυαλών και των συναισθημάτων των ανθρώπων. Ένα θεωρητικό ζήτημα, αυτό της επικοινωνίας δύο μεγάλων δημιουργών, σε μια έκθεση που με την ειλικρίνειά της σου αποδεικνύει την μαγική ένωση στοιχείων πέρα από το ορατό, το απτό, το θνητό. Το υπεραιωνόβιο, το αναλλοίωτο και το αβασάνιστα άφθαρτο μεταγγίζονται με δίοδο τους χρησμους των γραμμων και των χρωματων σε εμας. Έκθαμβος και μόνο μπορείς να βγεις από μια τέτοια έκθεση.

     

    Ο Φαύνος πανηδονιστής, ο Πάνας σε έξαλλη κατάσταση και αυτές οι γυναίκες, παρμένες από τον Μινωικό πολιτισμό, με τα μάτια-ψάρια να υπογραμμίζουν την ρίζα του ανθρώπου από το θαλασσινό νερό και την εξωγήινη ομορφιά των θηλυκών της αρχαιότητας. Οι ξυλομπογιές του Κοκτώ με την ευτελή τους υφή να σε κατακτούν και οι χιλιάδες οπτικές επιλογές του Πικάσο, ο ερωτισμός του καθημερινού σκίτσου ως υποσημείωση της ζωής του Κοκτώ και η μεταμόσχευση του οξυγόνου στα φαντασιουργήματα του Πικάσο… ένας πίνακας, χιλιάδες λέξεις και τόσα συναισθήματα και χέρια-αγκαλιές τα χρώματα για το μυαλό, που το κανακεύουν για να το φέρουν στα νερά τους. Τα δυνατά προφιλ κοριτσιών, οι αυτοπροσωπογραφίες του Κοκτώ, οι επιρροές από συγγραφείς και ποιητές όπως ο Μπαλζάκ και ο Ρεμπώ, παντού στο έργο το δούναι και λαβείν του ανθρώπου-δημιουργού με την αιωνιότητα, άχρονη και τελικά φιλόξενη.


     

    Ναι... οικειότητα σαν το σπίτι των παππούδων μας και δώρα κάτω από χριστουγεννιάτικα δέντρα που προσφέρονται με κορδέλες και μια εξαϋλωμένη ηδονή που γεννά μόνο η τέχνη, γυαλισμένη, λουστραρισμένη με τα καλύτερα κυριακάτικά της ρούχα και με μια ευγένεια που μόνο οι εραστές, οι μανάδες και τα βρέφη προασπίζουν αέναα… αυτό ειναι η δημουργία του καλλιτέχνη. Αυτό επικοινωνεί η έκθεση.

     

    Αυτή η εκθέση με την ακατάπαυστη στιχομυθία των δύο μεγάλων δημιουργών για μένα μπορεί να συμπτυχθεί σε αυτήν την έκφραση που τιτλοφόρησε στο μυαλό μου τους τρεις ορόφους τους γεμάτους με στιγμές, παρέες και υψηλούς βαθμούς Κελσίου: τριβή και έννοια. Οι καλλιτέχνες μπορούν να ζήσουν με το γεγονός ότι τα συναισθηματά τους είναι ανήθικα, αλλά όχι με το γεγονος ότι πληγώνουν τους άλλους. Oι καλλιτέχνες είναι απόλυτα συνδεδεμένοι με τα γεννητικά τους όργανα. Το μυαλό τους βρίσκεται στις ωοθήκες και κλωθογυρνάει στο όσχεο και η ορμή της σεξουαλικής δίνης σφυροκοπά τα μηνίγγια τους. Οι καλλιτέχνες ακούν τους πολιτισμούς και τους ξεσηκώνουν και σπαρταράνε ολοζώντανοι στα ακροδάχτυλά τους. Οι καλλιτέχνες μετρούν τους χρόνους με τελείες και τα όνειρά τους τα ερμηνεύουν με την έπαρση της διαφορετικότητας που ενέχει κάθε καρέ τους. Οι καλλιτέχνες αναζωπυρώνουν τις αισθήσεις μέσα από ευθείες γραμμές και δένουν τα τελειώματα τους σε κάβους αρόδο στα μυαλά μας. Οι καλλιτέχνες πιάνουν μολύβι και κηρομπογιά και δημιουργούν μέσα στις κυρτότητες των γραμμών θαύματα ακόμη και όταν αυτά δεν έχουν κανένα θαυμαστικό. Οι καλλιτέχνες πιάνουν τους νευρώνες της εποχής και τους ανακατεύουν στο μεγάλο μπολ του στομαχιού τους και αφήνουν κοιλάρφανα δημιουργήματα εκτεθειμένα στο σύμπαν, που οι επιμελήτες θα συγκεντρώσουν και θα τους πνεύσουν λογική και κρίκους.

    Και η ζωγραφική… μια τέχνη δύσκολη, πιο δύσκολη και απο τη λογοτεχνία. Δυσάρεστο το λάθος και ολέθριο. Πρέπει μονομιάς να πεις όλη την ιστορία και μονομιάς να την έχει σχηματίσει στο μυαλό σου και να την αποδώσεις. Είναι επώδυνο να πρέπει να εχεις κάτι εντελώς ολοκληρωμένο σε νοητό επίπεδο, πριν καν αρχίσεις να το πλάθεις και να του δίνεις μορφή. Θαυμαστός ο κόσμος τους και εμείς κομπάρσοι που μας πιάνουν απο το χέρι. Ο καθένας ζωγράφος μας κρύβει πίσω από τα μάτια του με τις αντάρες και τις φουρτούνες των ιδεών του, καθόμαστε στις κόγχες του και καιγόμαστε από τη σοφία του, του ζωγραφου Πικάσο - του ζωγράφου Κοκτώ.
     
  3. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Δοκιμασία, Τίτος Πατρίκιος

     
     
  4. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Οι δεινόσαυροι, εμείς

    γεννημένοι έτσι
    να είμαστε έτσι
    καθώς τα ασβεστωμένα πρόσωπα χαμογελούν
    καθώς ο κ.Θάνατος γελά
    καθώς οι ανελκυστήρες κόβονται
    καθώς τα πολιτικά τοπία διαλύονται
    καθώς το αγόρι στο σουπερμάρκετ έχει πτυχίο πανεπιστημίου
    καθώς τα μολυσμένα ψάρια ξεστομίζουν τις μολυσμένες προσευχές τους
    καθώς ο ήλιος κρύβεται
    είμαστε
    γεννημένοι έτσι
    να είμαστε έτσι
    με αυτούς τους προσεκτικά τρελούς πολέμους
    με την όψη σπασμένων παραθύρων σε εργοστάσια να ατενίζουν το κενό
    με μπαρ όπου οι θαμώνες δεν μιλούν πλέον μεταξύ τους
    με τσακωμούς που καταλήγουν σε πυροβολισμούς και μαχαιρώματα
    γεννημένοι έτσι
    με νοσοκομεία που είναι τόσο ακριβά που είναι φθηνότερο να πεθάνεις
    με δικηγόρους που χρεώνουν τόσο ακριβά που είναι φθηνότερο να δηλώσεις ένοχος
    σε μια χώρα όπου οι φυλακές είναι γεμάτες και τα τρελοκομεία κλειστά
    σε έναν τόπο όπου οι μάζες ανυψώνουν ηλίθιους σε πλούσιους ήρωες
    γεννημένοι μέσα σ’αυτό
    περπατώντας και ζώντας μέσα σ’ αυτό
    πεθαίνοντας λόγω αυτού
    μένοντας άφωνοι λόγω αυτού
    ευνουχισμένοι
    έκλυτοι
    αποκληρωμένοι
    λόγω αυτού
    εξαπατημένοι από αυτό
    χρησιμοποιημένοι από αυτό
    εξευτελισμένοι από αυτό
    εξοργισμένοι και απηυδησμένοι από αυτό
    βίαοι
    απάνθρωποι
    λόγω αυτού
    η καρδιά έχει μελανιάσει
    τα δάχτυλα πλησιάζουν το λαιμό
    το όπλο
    το μαχαίρι
    τη βόμβα
    τα δάχτυλα τείνουν προς έναν μη αποκρυνόμενο θεό
    τα δάχτυλα πλησιάζουν το μπουκάλι
    το χάπι
    τη σκόνη
    γεννημένοι σ’ αυτό το θλιβερό θανατικό
    γεννημένοι με μια κυβέρνηση με 60 χρονών χρέος
    που σύντομα δε θα είναι ικανή να αποπληρώσει τους τόκους αυτού του χρέους
    και οι τράπεζες θα καούν
    το χρήμα θα καταστεί άχρηστο
    θα υπάρξουν φανερές και ατιμώρητες δολοφονίες στους δρόμους
    θα υπάρξουν όπλα και περιπλανώμενοι όχλοι
    η γη θα είναι άχρηστη
    η τροφή θα γίνει μια φθίνουσα απόδοση
    η πυρηνική ενέργεια θα έρθει στην κατοχή των πολλών
    εκρήξεις θα σείουν ακατάπαυστα τη γη
    ραδιενεργά ρομπότ θα κυνηγούν το ένα το άλλο
    οι πλούσιοι και οι επίλεκτοι θα παρακολουθούν από τους διαστημικούς σταθμούς
    η Κόλαση του Δάντη θα μοιάζει με παιδική χαρά
    ο ήλιος θα κρυφτεί και θα είναι νύχτα παντού
    τα δέντρα θα πεθάνουν
    η βλάστηση όλη θα πεθάνει
    ραδιενεργοί άνθρωποι θα τρώνε τη σάρκα ραδιενεργών ανθρώπων
    η θάλασσα θα μολυνθεί
    οι λίμνες και τα ποτάμια θα εξαφανιστούν
    η βροχή θα είναι ο επόμενος χρυσός
    σαπισμένα πτώματα ανθρώπων και ζώων θα ζέχνουν στο σκοτεινό άνεμο
    οι λίγοι τελευταίοι επιζήσαντες θα μολυνθούν από νέες και φρικιαστικές ασθένειες
    και οι διαστημικοί σταθμοί θα καταστραφούν από δολιοφθορές
    την έλλειψη προμηθειών
    το φυσικό φαινόμενο της φθοράς
    και θα υπάρξει η πιο όμορφη σιγή από ποτέ
    γεννημένη από αυτό
    ο ήλιος ακόμα εκεί κρυμμένος
    να περιμένει το επόμενο κεφάλαιο.

    Τσαρλς Μπουκόφσκι
     
  5. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

  6. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Δρεπάνη ο δείκτης σου,
    το στόμα μου σκαλίζει,
    το αγκίστρι της σκλαβιάς
    που ξεκινά από δυο σπασμένα αυγά
    ανάμεσα στα μπούτια μου
    β.Ι.φ


    (Πίνακας του Jean-Léon Gérôme)

     
     
  7. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    [Η Σύφιλη Είναι Μέσα Στα Μυαλά Των Ανθρώπων] Του Αντώνη Αντωνάκου

    Οι στάσεις του έρωτα είναι οι στάσεις της καταργημένης βίας ή της βίας
    που κοιμάται μέσα στο ζεστό βρακί της βαρβαρότητας. Όταν οι άνθρωποι
    βγάζουν τις μάλλινες προβιές της υποκρισίας και του καθήκοντος κι όταν
    ξεπαστρεύουν τις κακές τους συνήθειες που κροταλίζουν σαν φίδια διαβάζουν
    ερωτική ποίηση. Διαβάζουν καυλιάρικα ποιήματα και δονούνται απ’ την
    αλήθεια της φράσης. Διαβάζουν και απολαμβάνουν το κάθε χιλιοστό της
    εικόνας μιας λέξης. Μα, διότι οι λέξεις είναι εικόνες που αστράφτουν
    ξεστομίζοντας μιαν ομορφιά φιμωμένη. Αυτά τα γραφτά κι αυτά τα λόγια που δεν ξενυχτούν δίπλα στο μπαλτά της
    δεξιοτεχνίας αλλά δίπλα στο αυθόρμητο παραστράτημα της καύλας προς
    τον Άλλον. Διαβάστε λοιπόν ερωτικά ποιήματα, διαβάστε τους ερωτικούς
    ποιητές αυτού του κόσμου. Η καύλα δεν είναι ντροπή και το γαμήσι είναι
    ευλογία, λέει ο απόστολος Καύλος και ο εκκλησιαστής Παλουκάς. Ποτέ οι
    άνθρωποι δεν βαλαν τη σύφιλη στα αιδοία τους αλλά στα μυαλά τους.



    Η σύφιλη είναι μέσα στα μυαλά των ανθρώπων.

     
     
  8. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    [Χάνομαι] Του Χρίστου Παλαιοπάνου


     

    Πρότυπο υγείας

    Μιαν υγεία έχω: το

    να την ρουφά το μουνί σου
    αρρώστια να γινόμαστε
    - πάρτα άρρωστη να λες
    - πάρτα άρρωστε να λέω
    αρρώστια να γινόμαστε
    και μήτρα μας
    να μας ξεγεννάμε
    άλλοι (μέσα σου μέσα μου)

    στην κατάργηση των ορίων

    το βυζί του σύμπαντος θηλάζει
    παίρνει το άρρωστο γάλα μας
    γιατρεύεται
    δίχως πρότυπο,

    να θηλάσει…

    Χάνομαι

    Αφήνω όλες τις διεξόδους μου να ρεύσουν
    κι εσένα
    μαζί με το σπέρμα μου
    κι εμένα
    μαζί με τα υγρά σου πιοτά μου

    ρέουμε

    ποτάμια θα φτάσουμε
    να χαθούμε
    εκεί που όλα.


     
  9. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Last edited by a moderator: 11 Φεβρουαρίου 2016
  10. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    The word no
    Is not a word
    I speak fluently in
    When I was a kid
    I was taught that hands
    In certain places
    Were out of my control
    And saying no was cause for
    The constant sickening game
    Of push and pull
    Until you feel
    So sick to your stomach
    It feels like gutting a fish
    Quick
    But far
    From painless
    See,
    I learned
    That there is no
    Weight to a word
    Like no
    And that no matter
    How many times
    You push shaking
    Hands away
    From your body
    They will continue
    To pry apart
    Every fiber
    Of your being
    Tearing at your flesh
    Until it feels
    As though
    You've been
    Swallowed whole
    You lose
    The person
    You knew
    And suddenly
    You're floating
    Above the room
    It feels as though
    Nothing can touch you
    You're invisible
    To the infliction
    Placed upon you
    And when it is over
    You're gutted
    And empty
    Guilt is met
    With shame
    And no matter
    How many times
    You clean your hands
    Until they're cracked and bloody
    Nothing will wash it away
    What has been done to you
    Still remains
    You will feel
    Like you belong
    In the lost and found
    That no one would ever
    Wish to claim
    Damaged
    And used up
    And don't be surprised
    When they call you a liar
    Don't be surprised
    When they tell you
    That your issue
    Is just an over dramatic
    Display for attention
    And it's your lack of affection
    That left you damaged
    Or maybe for a moment
    They will hug you and tell you
    That everything is okay
    And then quickly discard it
    From their memory
    And at the end of the day
    You've still got this pit
    In the bottom of your stomach
    And no is not a word
    You speak fluently in
    They will try to
    Diagnose you
    With things
    Like OCD, PTSD,
    And Anxiety
    And treat you
    Like a charity case
    Like a fuck up
    But will forget
    How to teach you
    How to mend the pain
    So when you're 22
    And someone
    Gets their grubby hands
    On you
    You do what you have to do
    Just to survive
    And in the end
    You keep your lips
    Sewn shut
    And in silence
    Because your whole life
    The words whizzing by
    Told you that you're
    A liar or that
    You deserved it
    And a simple no
    Would've sufficed
    But you've learned
    That the word no
    Doesn't stop
    A monster
    From tearing
    At your flesh
    And swallowing
    You whole
    And taking
    Every last piece of you
    With them
    And
    This is why
    We stay the victim
    Because the word no
    Is not something
    We speak fluently in
    Because you tell us
    The word no
    Would've sufficed
    When it didn't

    — Silenced / 12.30.15 by A Detailed Mind - Poems by Sara McKown
    Illustration GIF by bifng

     
     
  11. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    A choice of pains. That’s what living was all about.

    Audre Lorde

     
     
  12. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor