Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεσποινίς έμπνευση

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος íɑʍ_Monkeץ, στις 1 Οκτωβρίου 2015.

Tags:
  1. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Η επιστολή του κύκνου
    Φίλη μου,
    μόνος κατάμονος
    χωρίς καταφύγιο
    κοιτάζω με σπασμένα μάτια
    τον απέραντο ουρανό.
    Ζητώ άσυλο
    στις λίμνες των ματιών σου
    ζητώ στέγη στους κάμπους της ψυχής σου
    μα το πρόσωπό σου, που μπαίνοντας μέσα μου
    αραιώνει τη νύχτα της υπάρξεώς μου,
    μόλις μου στέλνει μιαν αναλαμπή
    από το σπίτι των αγγέλων.
    Βουνά που ταξιδεύουν στους ορίζοντες
    οι αιώνιες συννεφιές,
    φαντάσματα που χορεύουν πατώντας
    στα λεπίδια των κεραυνών,
    τόξα τεντωμένα που παραφυλούν
    μη βγω και δω τον ήλιο.
    Σαν τον ωκεανό
    που ταραγμένος περιστρέφεται
    μελανιασμένος απ' τη δίνη της καρδιάς του
    γυρεύω ν' αναρριχηθώ
    πατώντας στα γαλάζια δάχτυλα,
    να σπάσω των νεφών το τείχος
    και ν' αλαλάξω εμπρός στον ήλιο.
    Μα πέφτω με σπασμένο στήθος.
    Φεύγει ο καπνός
    από τα συγκρουσμένα σπλάχνα μου
    κι η σελήνη της μορφής σου
    ρίχνει λάδι στις πληγές μου.
    Ακόμη
    απ' το διάστημα
    μου απλώνουν το χέρι τους
    η θωπεία των θαλασσών
    κι η ευλογία των άστρων.
    Μα η σκοτεινή οροσειρά του Ταϋγέτου
    άκαμπτη και ζωντανή
    σαν παραταγμένος θάνατος
    φρουρεί μες στα σύννεφα
    το σιωπηλό μου ερημητήριο
    αναφέροντας στους ουρανούς
    όταν δύει ο ήλιος
    την κατάσταση του εκπτώτου.
    Όρη μεγαλοπρεπή
    που οι λευκές κορυφές σας
    κοιτάζουν μέσ' απ' τα γαλάζια πρίσματα
    το μεγαλείο της δημιουργίας,
    Ωκεανέ,
    που αρχίζεις απ' τον ουρανό
    και συνεχίζεσαι στ' άπειρο της ψυχής μου
    στολίζοντας τη δυστυχία μου
    με τα μαργαριτάρια των αφρών σου,
    ρόδα των δύσεων
    που σβήνατε
    στα ποτήρια των αγγέλων
    και στην ψυχή μου,
    όλα όσα χορέψαμε μαζί
    στο λευκό γάμο
    της ενώσεώς μου με το σύμπαν
    γιατί δεν γυρίζετε
    στην πρωτινή κατοικία σας
    γιατί εγκαταλείψατε
    την παιδική μου ψυχή;
    Είμαι η τύψη του αγγέλου
    που αδίκησε ο Θεός...

    Νικηφόρος Βρεττάκος

     

    photo by Francesca Woodman
     
  2. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Aραγε πώς γεννιέται
    από ένα τίποτα η επιθυμία;
    Πώς η επιθυμία γίνεται έρωτας,
    ο έρωτας πώς αλλάζει
    σε μακρινή ανάμνηση;
    Aραγε πώς μπορεί
    η ανάμνηση να σβήνει
    μες στο τίποτα;

    Τιτος Πατρικιος

     
     
  3. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    " H σάρκα αυτό το όργανο το φτιαγμένο από μυς, αίμα κι επιδερμίδα, αυτό το άλικο σύννεφο που έχει γι' αστραπή του την ψυχή"

    Μαργκερίτ Γιουρσενάρ, Αδριανού απομνημονεύματα

    Ph:Lars von Trier’s “Europa

     
     
  4. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    «Μη διακόπτεις μια γυναίκα που χορεύει για να της δώσεις συμβουλή»
    Φωτο: Φελίνι, Ντόλτσε Βίτα.

     

     
  5. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Ομολογώ ότι ζηλεύω αυτό
    το «πέρα βρέχει»
    (κάπου αλλά που)


     
     
  6. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Είμαστε συναισθηματικά αναλφάβητοι O «αναγνώστης της ανθρώπινης ψυχής» Ingmar Bergman μιλάει για την ψυχή.

     

    «Είμαστε συναισθηματικά αναλφάβητοι. Όχι μόνο εσύ κι εγώ, όλοι μας είμαστε κι αυτό είναι το πιο θλιβερό. Μας δίδαξαν για την ανατομία, για τις γεωργικές μεθόδους στην Αφρική. Ξέρουμε απ' έξω μαθηματικούς τύπους. Αλλά δεν μας έμαθαν τίποτα για τις ψυχές μας. Είμαστε τρομακτικά ανίδεοι για τον εαυτό μας και τους άλλους. Πολλά λέγονται σήμερα για το ότι τα παιδιά θα πρέπει να διδάσκονται από νωρίς για την αλληλεγγύη, την κατανόηση, τη συνύπαρξη, την ισότητα και όλες αυτές τις έννοιες για τις οποίες συζητάμε συνέχεια. Αλλά κανείς δεν σκέφτεται ότι πρώτα θα πρέπει να μάθουμε για τον εαυτό μας και τα συναισθήματά μας. Για τους δικούς μας φόβους, για τη μοναξιά μας, για το θυμό. Είμαστε εγκαταλειμμένοι, ανίδεοι και θυμωμένοι μέσα στα ερείπια της φιλοδοξίας μας. Το να βοηθήσεις ένα παιδί να αποκτήσει επίγνωση της ψυχής του ακούγεται σχεδόν ανήθικο. Αλλά πώς είναι δυνατό να καταλάβεις τους άλλους, όταν δεν γνωρίζεις τίποτα για τον εαυτό σου;» Ο Ίνγκμαρ Μπέργκμαν ήταν Σουηδός σκηνοθέτης και σεναριογράφος. Γεννήθηκε στις 14 Ιουλίου 1918 στην Ουψάλα και πέθανε στις 30 Ιουλίου 2007 στη Σουηδία. Τα 3 Όσκαρ που κέρδισε κατά τη διάρκεια της ζωής του είναι ασήμαντα μπροστά στο έργο του που καθόρισαν την ίδια την τέχνη του κινηματογράφου.


    Πηγή: Το 23ο Γράμμα
     
  7. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Οι Δεινόσαυροι, Εμείς

    Γεννημένοι έτσι
    να είμαστε έτσι
    καθώς τα ασβεστωμένα πρόσωπα χαμογελούν
    καθώς ο κ. Θάνατος γελά
    καθώς οι ανελκυστήρες κόβονται
    καθώς τα πολιτικά τοπία διαλύονται
    καθώς το αγόρι στο σούπερ μάρκετ έχει πτυχίο πανεπιστημίου
    καθώς τα μολυσμένα ψάρια ξεστομίζουν τις μολυσμένες προσευχές τους
    καθώς ο ήλιος κρύβεται

    είμαστε
    γεννημένοι έτσι
    να είμαστε έτσι
    με αυτούς τους προσεκτικά τρελούς πολέμους
    με την όψη σπασμένων παραθύρων σε εργοστάσια να ατενίζουν το κενό
    με μπαρ όπου οι θαμώνες δεν μιλούν πλέον μεταξύ τους
    με τσακωμούς που καταλήγουν σε πυροβολισμούς και μαχαιρώματα

    γεννημένοι έτσι
    με νοσοκομεία που είναι τόσο ακριβά που είναι φθηνότερο να πεθάνεις
    με δικηγόρους που χρεώνουν τόσο ακριβά που είναι φθηνότερο να δηλώσεις ένοχος
    σε μια χώρα όπου οι φυλακές είναι γεμάτες και τα τρελοκομεία κλειστά
    σε έναν τόπο όπου οι μάζες ανυψώνουν ηλίθιους σε πλούσιους ήρωες

    γεννημένοι μέσα σʼ αυτό
    περπατώντας και ζώντας μέσα σʼ αυτό
    πεθαίνοντας λόγω αυτού
    μένοντας άφωνοι λόγω αυτού
    ευνουχισμένοι
    έκλυτοι
    αποκληρωμένοι
    λόγω αυτού
    εξαπατημένοι από αυτό
    χρησιμοποιημένοι από αυτό
    εξευτελισμένοι από αυτό
    εξοργισμένοι και απηυδισμένοι από αυτό
    βίαιοι
    απάνθρωποι
    λόγω αυτού

    η καρδιά έχει μελανιάσει
    τα δάχτυλα πλησιάζουν το λαιμό
    το όπλο
    το μαχαίρι
    τη βόμβα
    τα δάχτυλα τείνουν προς έναν μη αποκρυνόμενο θεό

    τα δάχτυλα πλησιάζουν το μπουκάλι
    το χάπι
    τη σκόνη

    γεννημένοι σʼ αυτό το θλιβερό θανατικό
    γεννημένοι με μια κυβέρνηση με 60 χρονών χρέος
    που σύντομα δε θα είναι ικανή να αποπληρώσει τους τόκους αυτού του χρέους
    και οι τράπεζες θα καούν
    το χρήμα θα καταστεί άχρηστο
    θα υπάρξουν φανερές και ατιμώρητες δολοφονίες στους δρόμους
    θα υπάρξουν όπλα και περιπλανώμενοι όχλοι
    η γη θα είναι άχρηστη
    η τροφή θα γίνει μια φθίνουσα απόδοση
    η πυρηνική ενέργεια θα έρθει στην κατοχή των πολλών
    εκρήξεις θα σείουν ακατάπαυστα τη γη

    ραδιενεργά ρομπότ θα κυνηγούν το ένα το άλλο
    οι πλούσιοι και οι επίλεκτοι θα παρακολουθούν από τους διαστημικούς σταθμούς
    η Κόλαση του Δάντη θα μοιάζει με παιδική χαρά

    ο ήλιος θα κρυφτεί και θα είναι νύχτα παντού
    τα δέντρα θα πεθάνουν
    η βλάστηση όλη θα πεθάνει
    ραδιενεργοί άνθρωποι θα τρώνε τη σάρκα ραδιενεργών ανθρώπων
    η θάλασσα θα μολυνθεί
    οι λίμνες και τα ποτάμια θα εξαφανιστούν
    η βροχή θα είναι ο επόμενος χρυσός

    σαπισμένα πτώματα ανθρώπων και ζώων θα ζέχνουν στο σκοτεινό άνεμο

    οι λίγοι τελευταίοι επιζήσαντες θα μολυνθούν από νέες και φρικιαστικές ασθένειες
    και οι διαστημικοί σταθμοί θα καταστραφούν από δολιοφθορές
    την έλλειψη προμηθειών
    το φυσικό φαινόμενο της φθοράς

    και θα υπάρξει η πιο όμορφη σιγή από ποτέ

    γεννημένη από αυτό

    ο ήλιος ακόμα εκεί κρυμμένος

    να περιμένει το επόμενο κεφάλαιο.


    Charles Bukowski
     
  8. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Πείνα και Δίψα

    Η δίψα του απόλυτου είναι ένα δεύτερο πάθος. “Βλέπεις, θέλω πολλά, ίσως τα θέλω όλα”, έγραφε ο ποιητής. Μα όχι “ίσως”. Εμείς τα θέλουμε όλα. Η ζωή είναι λίγη, όχι χρονικά λίγη, όσο ποιοτικά και ποσοτικά. Είναι τόση μόνο, όσο για να ξυπνάει μέσα μας μια βαθειά, ακόρεστη δίψα. Ό,τι γευόμαστε σε τούτη τη ζωή δεν είναι παρά αρμυρό νερό που μεγαλώνει τη δίψα μας για ένταση και διάρκεια. Μόνο αυτή η λέξη μπορεί να αποδώσει ό,τι ίσαμε τούτη τη στιγμή έχουμε δοκιμάσει στη ζωή: Διψάμε. Ό,τι γευτήκαμε κι ό,τι γευόμαστε είναι λίγο, ασήμαντο, μηδαμινό, μπροστά σ’ αυτό που διψάμε. Κι η δίψα αυτή είναι η πιο βασανιστική, το πιο φοβερό μαρτύριο. Οι στιγμές είναι ελάχιστες που η καρδιά ξεδιψάει για ζωή, το νερό κελαρύζει ελάχιστες στιγμές και μετά στερεύει κι η καρδιά μένει εκεί σκυμμένη καρτερώντας… πιο διψασμένη ύστερα απ’ αυτές τις στιγμές, πιο αχόρταστη, με τα χείλη ανοιχτά και ξεραμένα απ’ τη νοσταλγία.

    Τι διψάμε; Διψάμε ένταση, διάρκεια, ποικιλία. Διψάμε το αδιάκοπα καινούργιο. Λαχταράμε τον ίλιγγο της πτώσης, της απροσμέτρητης πτώσης, αλλά και το φτερούγισμα της ανόδου. Κάθε τι ακραίο μας ηλεκτρίζει. Η γη είναι στενή, η ζωή φθαρμένη μέσα στα σχήματα. Ασφυκτιούμε μέσα στα δεσμά του τόπου, του χρόνου και των αισθήσεων. Μέσα μας υπάρχει ένας χώρος χωρίς έκταση, η ανάγκη για μια απόλυτη διάρκεια κι η λαχτάρα για μια χωρίς όρια απόλαυση.

    Τα θέλουμε όλα, κι αυτό είναι το πιο βασανιστικό πάθος μεσ’ στη ζωή.
     
  9. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Μυρίσαι το Άριστον [XXVII]

    Άργησα πολύ να καταλάβω τι σημαίνει ταπεινοσύνη και φταίνε αυτοί που μου μάθανε να την τοποθετώ στον άλλο πόλο της υπερηφάνειας. Πρέπει να εξημερώσεις την ιδέα της ύπαρξης μέσα σου για να την καταλάβεις.

    Μια μέρα που ένιωθα να μ’ έχουν εγκαταλείψει όλα και μια μεγάλη θλίψη να πέφτει αργά στην ψυχή μου, τράβηξα, κει που περπατούσα, μες στα χωράφια χωρίς σωτηρία, ένα κλωνάρι άγνωστου θάμνου. Το ‘κοψα και το ‘φερα στο απάνω χείλι μου. Ευθύς αμέσως κατάλαβα ότι ο άνθρωπος είναι αθώος. Το διάβασα σ’ αυτή τη στυφή από αλήθεια ευωδιά τόσο έντονα που πήρα να προχωρώ το δρόμο της μ’ ελαφρύ βήμα και καρδιά ιεραπόστολου. Ώσπου, σε μεγάλο βάθος, μου έγινε συνείδηση πια ότι όλες οι θρησκείες λέγανε ψέματα.

    Ναι, ο Παράδεισος δεν ήταν μια νοσταλγία. Ούτε, πολύ περισσότερο, μια ανταμοιβή. Ήταν ένα δικαίωμα.


    Ο. Ελύτης
     
  10. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

  11. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Ντίνος Χριστιανόπουλος

     
     
  12. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Ντίνος Χριστιανόπουλος