Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

"Εκπαίδευση(???)" Κυρίαρχου

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Τεχνικές' που ξεκίνησε από το μέλος aria, στις 15 Αυγούστου 2010.

  1. zoyzoy_

    zoyzoy_ Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: "Εκπαίδευση(???)" Κυρίαρχου

    Φυσικα και οχι, καθολου αντι-υ θα ελεγα εγω.
    Αλλα η διαφωνια μου και τα σχολια μου
    αφορουσαν καθαρα στο "σαν ΗΔΗ να είναι έμπειρος/η..."
    κατα τα αλλα συμφωνουμε 
     
  2. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: "Εκπαίδευση(???)" Κυρίαρχου

    Σε θέματα που ορίζουν οι δύο ως κρίσιμα, όπως η κυριαρχία και η υποταγή, δεν υπάρχει η έννοια της ανοχής σε σχέσεις που είναι σταθερά και σχέσεις και D/s. Είναι φύσει αδύνατον.
    Τα λάθη που διαπράττονται σε αυτούς τους τομείς πληρώνονται εσαεί, δεν τιμωρούνται και δεν συγχωρούνται.
    Μόνη ελπίδα η εξέλιξη, είτε εντός της σχέσης είτε κατρακυλώντας στο δρόμο.

    Το αυτονόητο σε κάθε D/s σχέση. Εδώ είναι που φαίνεται η απειρία του Κυρίαρχου όχι τόσο στη γωνία κρούσης του μαστιγίου. Γιατί feedback - αλληλεπίδραση δηλαδή - ίσον η σχέση, τα άλλα είναι οι κάβλες μας. Ο άπειρος Κυρίαρχος δεν ξέρει τί να το κάνει το feedback που παίρνει, αν τυχόν αυτό είναι έξω απ το εγχειρίδιο χρήσης - που πάντα είναι.

    Όχι. Απλά την κάνεις και πηγαίνεις εσύ να μάθεις αλλού.
    Το αντικείμενο να γίνεται υποκείμενο και μάλιστα υπεράνω όλων; Η διαλεκτική του Αφέντη και του δούλου σε όλο της το μεγαλείο.

    Λάθη κάνουν και οι Θεοί, δεν είναι συνάρτηση της απειρίας είναι συνάρτηση του ότι είμαστε έμψυχα όντα. Δεν είναι εκεί το πρόβλημα.

    Για μένα θα ήταν τελείως αντι-κούκου και όχι λειτουργικό. Έχω άλλα πράγματα να διορθώνω και να καθοδηγώ, έχω τα δικά μου λάθη να προσέχω να μη γίνονται. Τον Άλλον θα κρίνω;
     
  3. thanasis

    thanasis Contributor

    Re: Απάντηση: "Εκπαίδευση(???)" Κυρίαρχου

    Οπότε μέχρι να λάβει χώρα το εξελίσσεσθαι μαγικώ τρόπω (και αυτό είναι μια αέναη διαδικασία), το (μη ανεχόμενο) υ προσεύχεται να φωτιστεί ο κυρίαρχος.

    Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο σε αυτό. Αλλά μέχρι να μάθει ο άπειρος κυρίαρχος να αξιοποιεί το feedback τι κάνει; Εκπαιδεύεται στον ναρκαλιευτή;

    Για αυτό και ρώτησα πιο πριν, αν έχει ζητήσει ο Κ κάτι τέτοιο. Αν το έχει ζητήσει ο Κ, το αντικείμενο θα γίνει και ο Αρταξέρξης.

    Αντικαθιστώ το "λάθη" με "γκάφες απειρίας" για να αποκατασταθεί η σημασιολογική μου καρμική ισορροπία.  
     
  4. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    "The best way to train a new puppy is to pair it with an older dog" (από το βιβλίο Slavecraft, του Guy Baldwin).

    Δηλαδή, ο καλύτερος τρόπος να εκπαιδεύσουμε ένα κουτάβι, είναι να το βάλουμε κοντά σε έναν μεγαλύτερο σκύλο...

    Δεν έχει να ωφεληθεί τίποτε ένας άπειρος Κυρίαρχος από μία άπειρη σκλάβα. Θα τσαλαβουτάνε και οι δύο εις τον αιώνα τον άπαντα και στο τέλος θα πνιγούν αγκαλιασμένοι μαζί, στον ωκεανό της απειρίας τους. Ούτε μία άπειρη σκλάβα μπορεί να ωφεληθεί σε τίποτα από έναν άπειρο Κυρίαρχο...

    Ένας έμπειρος Κυρίαρχος μπορεί να καθοδηγήσει και να διδάξει ένα άπειρο Υ με μεγάλη υπομονή και φροντίδα και να αντλήσει μεγάλη απόλαυση από την φρεσκάδα που σίγουρα θα έχει να επιδείξει, το δόλιο. Από την άλλη, μία έμπειρη σκλάβα μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις της - το απόσταγμα των γνώσεων της - με την τεράστια υπομονή που έχει αναπτύξει, με την κατανόηση η οποία δεν θα της επιτρέψει να τον κρίνει με αρνητικότητα, κυρίως με την διακριτικότητα με την οποία θα δώσει το κατάλληλο feedback και την φινέτσα με την οποία θα ικετεύσει για την απαραίτητη κίνηση που ένας έμπειρος Κ θα είχε κάνει από μόνος του...
     
  5. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Re: "Εκπαίδευση(???)" Κυρίαρχου

    /me σκουπίζει μια σταγόνα ιδρώτα...
    πες μου ότι αυτο δεν το είπε ο Guy Baldwin, dora_salonica!  

    @thanasis,
    εις αύριον τα σπουδαία. Προσώρας επείγει κάτι άλλο  
     
  6. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Re: "Εκπαίδευση(???)" Κυρίαρχου

    Για ρίξε μια ματιά, θαρρώ πως ναι. Πάντως το βρήκα στο βιβλίο...κράτησα σημειώσεις...Ποτέ δεν ξέρεις πού θα σου χρειαστούν... 
     
  7. Mob_Jones

    Mob_Jones M/s + Sm δύο τέσσερα κάθετος επτά

    Διάβασα όλα τα σχόλια εφόσον βρέθηκα στο ποστ περίπου 14 χρόνια αφότου ανοίχθηκε.

    Αρχικά το bdsm είναι κάτι αρκετά πολύπλοκο και όχι τόσο απλοϊκό όπως το vanilla στο
    vanilla συχνά υπάρχει mentoring και αυτό χωρίζεται σε τρία στάδια, στην εκμάθηση του
    φλερτ (καμάκι), προσπαθείς να εντυπωσιάσεις, στο κομμάτι του σεξ, προκαταρκτικά
    κυρίως πιάτο και στο κομμάτι διαχείρισης της σχέσης.
    Οι vanilla σχέσεις μπορούν να έχουν μία D/s μορφή, η οποία όμως ποτέ δεν αποκαλείται
    ή περιγράφεται ως τέτοια και στην οποία σε κάποιες σχέσεις η θέση του Κ και του υ δεν
    είναι σταθερές, δηλαδή κάποιες φορές έχει την θέση το ένα μέλος και άλλοτε το άλλο
    μέλος.

    Σε κάθε σχέση δημιουργούνται δυναμικά (ψυχολογία) και τα δυναμικά αυτά εξαρτώνται
    από τα άτομα τα οποία μετέχουν στην σχέση, τους χαρακτήρες τους, τις προσωπικότητες
    τους.
    Αυτό στην πράξη μεταφράζεται συχνά σαν τον στοίχο "σίδερα μασάει ο Κουταλιανός" δηλαδή
    είναι ένας δυναμικός χαρακτήρας "άλλα τρέμει σαν το ψάρι στην κυρά του μπρος", τα
    δυναμικά που υπάρχουν στην σχέση κάνουν έναν δυναμικό χαρακτήρα να "τρέμει".

    Στις D/s σχέσεις απαιτείται να υπάρχει Κ και υ και σύμφωνα με την θεωρία από την ώρα
    που κάποιος/α δηλώνει Κ είναι όπως αν κάποιος/α δηλώνει sub ή bottom ή slave (wanna
    be) και αν μάλιστα γνωρίζει την θεωρεία και την ακολουθεί, είναι.

    Στην πραγματικότητα τώρα, υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι οι οποίοι δηλώνουν υ και ναι
    θα θέλανε να είναι υ αλλά είναι τέτοιος ο χαρακτήρας τους που στην πράξη δεν μπορούν
    να είναι, αν αυτοί οι άνθρωποι βρεθούν λοιπόν κάτω από την κυριαρχία ενός άπειρου/ης
    Κ σύντομα χωρίς να το θέλουν εξαρχής θα την διαλύσουν την κυριαρχία, λόγω των δυναμικών
    που θα αναπτύξουν εντός της σχέσης.

    Ένα παραμύθι το οποίο διαβάζω χρόνια στο internet είναι ότι ο/η Κυρίαρχη είναι και
    κυρίαρχοι σε όλες τις πτυχές της ζωής τους, ότι η κυριαρχία είναι ένα φυσικό τους
    χαρακτηριστικό το οποίο και τους καθιστά κυρίαρχους, παντού και πάντα.
    Αυτό όμως δεν ισχύει, διότι κυρίαρχοι άνθρωποι όταν βρεθούν σε ένα περιβάλλον με
    δυναμικά τέτοια τα οποία δεν μπορούν να διαχειριστούν, μετατρέπονται σε μη κυρίαρχοι,
    όχι σε υ αλλά σε μη κυρίαρχους, διότι δεν τους επιτρέπουν τα δυναμικά να εκφράσουν
    την κυριαρχικότητα τους.

    Σε μία bdsm σχέση η/ο Κυρίαρχος πρέπει να ξέρει να επιβάλει και να καλλιεργεί την
    Κυριαρχικότητα του, δηλαδή να έχει την θέση και έτσι να εκπαιδεύει το υ να είναι υ.
    Και αυτό δεν γίνεται με την χρήση εντολών ή φυσικών τιμωριών αλλά με την καλλιέργεια
    της υ ψυχολογίας στο υ άτομο.

    Διότι στην πράξη και όχι στην θεωρητική φαντασία και τα λεκτικά παιχνίδια, ένας Κ
    μπορεί να έχει δέσει, να έχει μαστιγώσει αρκετά βάναυσα το υ, να του έχει δώσει εντολές
    και να τις έχει εκτελέσει όλες το υ χωρίς καμία αντίρρηση αλλά μέσα στο κεφάλι του
    και την ψυχή του να μην νιώθει πραγματικά υ παρόλο που επίσης μπορεί να αναγνωρίζει
    την επιβλητικότητα του Κ πάνω του.
    Όμως να μην νιώθει υ πραγματικά και το εννοώ στην σχέση Κ/υ.

    Και αυτό να συμβαίνει διότι η/ο Κ να μην το έχουν εκπαιδεύσει πραγματικά να είναι υ.

    Ένας άπειρος/η Κ μπορεί να εκπαιδευτεί από έναν/μία Mentor το πρόβλημα είναι όμως,
    υπάρχουν Mentor; (αν υπήρχε πραγματικά χώρος bdsm θα υπήρχαν) διότι ως τώρα
    υπάρχουν απλά ποστ και μία κουλτούρα αχταρμάς.
    Και συχνά κάποια ποστ που προσπαθούν ή λένε κάποια ουσιαστικά πράγματα τρώνε
    κατόπιν τόση επίθεση και διαστρέβλωση που χάνουν το αρχικό τους νόημα.
    Κλασικό παράδειγμα από ένα ποστ 40 σειρών που στο σύνολο τους παράγουν το νόημα
    του ποστ, απομωνόνεται 1 ή 2 σειρές και το ποστ σχολιάζεται βάση αυτών των δύο σειρών.

    Ήδη έχω μακρηγορήσει αλλά να συμπληρώσω κάποια πράγματα, μία/ένας άπειρος Κ
    στο πρώτο που πρέπει να εκπαιδευτεί είναι η ψυχολογία (όχι να σπουδάσει ψυχολογία)
    αλλά από κάποια/ον έμπειρο πως θα εγκαθιδρύσει τις θέσεις Κ και υ.
    Και δευτερεύον (σημαντικό φυσικά) στις τεχνικές και τις πρακτικές, διότι για παράδειγμα
    το να καταφέρεις ακόμα και δέκα δυνατά χτυπήματα στο ίδιο σημείο σε μία μαζοχίστρια
    μπορεί να είναι εφικτό και οκ! αλλά σε μία απλά υποτακτική παντελώς αδύνατο.
    Επίσης για μία/έναν Κ μπορεί μέσα στα θέλω του να είναι και η κοπρολαγνεία ή τα
    golden shower αλλά όσο Κυριαρχικός και αν είναι να μην μπορεί να τα επιβάλει ποτέ
    διότι δεν είναι συμβατές πρακτικές με το υ.

    Στην θεωρία τα επιβάλει γιατί είναι η/ο Κ ή γιατί υ που λατρεύουν τέτοιες πρακτικές
    μέσα από ποστ τους, δηλώνουν ότι η/ο πραγματικός Κυρίαρχος τα επιβάλει, η πραγματικότητα
    όμως είναι διαφορετική.

    Ένας/μία άπειροι Κυρίαρχοι θα μπορούσαν να "εκπαιδευτούν" από κάποιο έμπειρο υ,
    το οποίο δεν βλέπει τα πράγματα μέσα μόνο από το πρίσμα των δικών του επιθυμιών
    αλλά αυτό το υ θα πρέπει να έχει τον ρόλο του mentor και όχι παράλληλα τον ρόλο
    του υ εντός σχέσης Κ/υ με την/τον εκπαιδευόμενο Κ.
     
  8. ChrisZab11

    ChrisZab11 Regular Member

    Η εκπαίδευση, η γνώση και η μάθηση , δεν σταματούν ποτέ.