Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Εκπαίδευση της s. Χρειάζεται;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Discerning, στις 13 Αυγούστου 2020.

  1. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Άσκοπα σας προβληματίζει, το παράδειγμα ήταν επίτηδες λογικά άκυρο.
    Στον συλλογισμό σας, είναι λανθασμένη η πρώτη προκείμενη ("αν ο αφέντης είναι switch" - αν είναι switch, δεν είναι αφέντης) οπότε δεν προκύπτουν ούτε η δεύτερη ("και προστάξει...") ούτε ορθό συμπέρασμα. Δεν νομίζω ότι χρήζει περαιτέρω συζήτησης, στην καλύτερη περίπτωση το θέμα είναι ανάλογο του "πόσοι άγγελοι χωράνε στο κεφάλι μιας καρφίτσας".
     
  2. Seras Victoria

    Seras Victoria "Play stupid games, win stupid prizes" Contributor

    Ίδιον του λιμπερτινου είναι η ελευθερια όχι τα γαμήσια.
     
  3. kinvara

    kinvara Δική Του

    Κάτι προσπαθείτε να πείτε αλλά δεν καταλαβαίνω. Καμια αντίρρηση περι ελευθερίας αλλα δεν καταλαβαίνω ούτε τον λόγο που το αναφέρετε ούτε την *ατυχή* σύγκριση με τα γαμίσια. Αντιθέτως το περιέγραψα τόσο ωμά που να τα χαρακτηρίζει μόνο η ελευθερία σε αντίθεση με τον ερωτα που προβάλλατε σε προηγούμενο post.
     
  4. Seras Victoria

    Seras Victoria "Play stupid games, win stupid prizes" Contributor

    Την γνώμη μου πάνω σε αυτά που γράφετε απλα.
     
  5. Seras Victoria

    Seras Victoria "Play stupid games, win stupid prizes" Contributor

    Τους περιορισμούς αποφεύγουν οι λιμπερτινοι όχι το συναίσθημα.

    Ο έρωτας είναι περιοριστικός και ανελευθερος μόνο αν τον βιώνει κανείς έτσι.
     
  6. Discerning

    Discerning Contributor

    Noμίζω πως είναι πολύ απλό και κατανοητό, πως για παράδειγμα, η εκπαίδευση της υ για τον φίλο μου, είχε ζητούμενο Α, η εκπαίδευση της υ για επαγγελματίας mistress είχε ζητούμενο Β, η εκπαίδευση της υ, για να κάνει υ της, τον σύζυγό της είχε ζητούμενο Γ. Το κάθε πλαίσιο που εκπαιδεύτηκαν λοιπόν, αφορούσε αποκλειστικά και μόνο την απολύτως συγκεκριμένη περίπτωση. (Από την άλλη, το δικό μου ζητούμενο είναι Χ.)

    Ας το παραλληλίσουμε με το ζητούμενο 3 ανθρώπων από την άσκησή τους. Ο ένας χρειάζεται αντοχή στην δύναμη, ο άλλος καύση λίπους, ο τρίτος αντοχή στην ταχύτητα. 3 εντελώς διαφορετικά ζητούμενα. Ο κάθε προπονητής, μπορεί να επιτύχει αυτά τα ίδια αποτελέσματα (και τα 3), είτε με προπόνηση στίβου, είτε με προπόνηση με αντιστάσεις, είτε με προπόνηση στην κωπηλασία. Ο κάθε άνθρωπος λοιπόν από τους 3, θα ακολουθήσει την προπονητική μέθοδο του προπονητή που επέλεξε. Ασχέτως με το εξειδικευμένο αποτέλεσμα που αναζητά ο καθένας, όλα στοχεύουν στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης. (είτε γιατί αυτό έχει ανάγκη, είτε επιθυμία...)

    Μια λοιπόν (βλέπε υ) έχει ανάγκη και επιθυμία να ζήσει ως υγιής (ως υ) Ποιο είναι το ζητούμενο της; H καλή φυσική κατάσταση (μια σχέση Κ/υ που την γεμίζει). Θα επιλέξει τον προπονητή (Κ). Από την στιγμή που ο προπονητής (Κ) την δεχτεί (ή την επιλέξει αυτός, άσχετο με τη συζήτηση), θα την οδηγήσει στη καλή φυσική κατάσταση με τον δικό του αποκλειστικά τρόπο. Είτε είναι προπονητής Μπάσκετ, είτε είναι προπονητής Τένις, είτε είναι ο γυμναστής των αστροναυτών της ΝΑSA, θα παράξει το ζητούμενο, με εντελώς και διαμετρικά αντίθετο μεταξύ τους, τρόπο. Σε εντελώς διαφορετικό δηλαδή προπονητικό πλάνο - π λ α ί σ ι ο. Δηλαδή στα δικά του αυστηρά προσδιορισμένα όρια μέσα στα οποία θα επιτευχθεί η καλή φυσική κατάσταση.

    Το ζητούμενο (η καύλα) του κάθε προπονητή (Κ) μπορεί να είναι αλλιώτικο από έναν άλλον. Για τον έναν μπορεί να είναι η επίτευξη της φυσικής κατάστασης (υποταγή) μέσω προπόνησης στη θάλασσα, για τον άλλον μέσω προπόνησης στο βουνό, για έναν τρίτο μέσω προπόνησης σε αστικό περιβάλλον κλπ. Για κάποιον έτερο μπορεί να είναι ο πρωταθλητισμός στο μοντέρνο πένταθλον, οπότε όλη η προπονητική εμπεριέχει 5 πλήρως διαφορετικά στοιχεία, άρα και ανάλογα προπονητικά προγράμματα. Αυτό εννοώ, με το ο Κ ορίζει το πλαίσιο.
     
    Last edited: 15 Αυγούστου 2020
  7. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Θα απαντήσω, εγώ, εφόσον υπάρχει αδυναμία κατανόησης της ερώτησης...

    Όχι, δεν είναι δυνατόν!
     
  8. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Sorry... what? I mean... what?
     
  9. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @gaby_m : φρονώ πως στην απάντηση σας στην τρίτη ερώτηση περιγράφετε μια ιδανική κατάσταση
    Στην θεωρία ναι,στην πράξη το σ καλείται να αντιμετωπίσει πρωτόγνωρες γι αυτό καταστάσεις όχι μόνο όσον αφορά το αντικείμενο αλλά κυρίως όσον αφορά το δικό του mental state, κατάσταση η οποία οφείλεται αποκλειστικά στο Κ το οποίο φέρει και την ευθύνη αφ'ενός να την παρακολουθεί και όχι να βασίζεται μόνο στο feedback του σ αλλά και να γνωρίζει πως να την χειρισθεί,αν δεν θέλει να διακινδυνεύσει να κάψει το σ.

    Θεωρείτε ότι το σ, ακόμη και έμπειρο, πραγματικά και με σαφήνεια γνωρίζει πόσο έλεγχο έχει παραδώσει ανά πάσα στιγμή;
     
  10. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Αν μπορεί να είναι ή αν τον ενδιαφέρει να είναι;

    Μπορεί κάποιος να είναι λιμπερτίνος χωρίς να είναι αξιακός μηδενιστής
     
  11. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Προς επίρρωσιν, μια πολύ-πολύ γενική προσέγγιση για τους λιμπερτίνους και τον λιμπερτινισμό...
    Ίδιον του λιμπερτίνου και συνεπώς αυτού που σήμερα ονομάζουμε λιμπερτινισμός, στον ιστορικόν ορίζοντα που διαμορφώθηκε, δηλαδή από τη μέση του 16ου έως και τον 19ο αιώνα, ήταν η προσπάθειά του για μια πληρέστερη κατανόηση του γίγνεσθαι σε σχέση με το επικρατούν μοντέλο, όπως αυτό εκφραζόταν από την καθεστηκυία αντίληψη.
    Και προς τιμή τους οι άνθρωποι "έβγαλαν" όλα τα φιρφιρίκια που υπήρχαν ή μεταλλάχτηκαν ή ραφιναρίστηκαν από την Αναγέννηση και μετά για την εξυπηρέτηση της καλπάζουσας τότε "νέας τάξης πραγμάτων", μη υιοθετώντας κλασικά μοντέλα αντιπαράθεσης, που -ειρήσθω εν παρόδω- μερικοί από τους εκπροσώπους του λιμπερτινισμού τα έπαιζαν στα δάχτυλα, αλλά επιλέγοντας μιαν ωμότερη και κατά πρόσωπο συγκρουσιακή πορεία με την καθεστώσα τάξη πραγμάτων, ιδιαίτερα έντονη μετά την εμφάνιση του ρομαντισμού.
    ...
    Στα καθ' ημάς ο/οι άγνωστος/οι συντάκτης/ες της "Ελληνικής Νομαρχίας" φαίνεται πως δεν αγνοούν την ύπαρξή του.
    ...
    Λιμπερτίνος, μεταξύ άλλων, κι ο ίδιος, ο Ανδρέας Εμπειρίκος ορίζει τον λιμπερτίνο ως «Ανευ ορίων και όρων».
     
    Last edited: 15 Αυγούστου 2020
  12. elfcat

    elfcat . Contributor

    @Discerning

    Αααα, σάμπως κι άναψε μια λάμπα... για να δούμε...

    Ας βγάλουμε προς το παρόν από τη μέση το ότι ένα Αρσενικό Κ εκπαίδευσε μια γυναίκα υ στο να γίνει Μίστρες, χωρίς το Κ να πιστεύει ότι υπάρχει ένα γενικό BDSM πλαίσιο, αλλά παρόλα αυτά βρήκατε έναν τρόπο να συνεννοηθείτε μεταξύ σας και να γίνει και εκπαίδευση (το έχω κάνει εικόνα βέβαια, αλλά θα αρχίσουμε πάλι τα περί αγένειας, την επίκληση της Φρουράς και λοιπές εξόδους διαφυγής!). Ας πούμε πως δεν το 'δαμε αυτό...

    Πάμε στη γυμναστική που είναι υγεία, και σε όλους αρέσει - είχαμε και παλιά ένα μέλος εδώ, αφοσιωμένο στη γυμναστική και τις πολεμικές τέχνες, κρίμα που δεν συνυπήρξατε, θα χατε να λέτε με τις ώρες.

    Προς το παρόν όμως, λέτε σε μας:

    Πολύ ωραία! Και ρωτώ εγώ: γιατί εσείς περιορίζετε το πλαίσιο προπονητικής για βελτίωση φυσικής κατάστασης σε σωματικές ασκήσεις ενδυνάμωσης, ταχύτητας κλπ.; Τί "κουτάκια" είναι αυτά; Γιατί δεν αφήνετε τον "σωματισμό" ελεύθερο;;; Αφού δεν υπάρχει πλαίσιο λέτε για τη φυσική κατάσταση, ανεξάρτητο από τον προπονητή και τον αθλητή του. Ο,τι πλαίσιο θέλει σχεδιάζει ο κάθε προπονητής για να πετύχει τον στόχο που άλλωστε ο ίδιος θέτει.

    Γιατί, ας πούμε, να μη βρεθεί ένας προπονητής να δώσει βάρος στη διατροφή και να βάλει τον αθλητή να τρώει πατσά ολονυχτίς σε πατσατζίδικα (μόλις ξανανοίξουν), τη μία νύχτα ψιλό, την άλλη ποδαράκι, ολόκληρο; Ο ένας προπονητής μπορεί να σου κάνει μοντέρνο πένταθλο κι ο άλλος προπονητής να πει θα είσαι κάθε μέρα ξάπλα να παίζεις πλέι-στέισο και να σου φέρνουνε πιτόγυρα και λουκουμάδες με παρφέ - για ενδυναμωση και ταχύτητα, φυσικά. Ποιός είστε εσείς που θα του πείτε ότι δεν βγαίνει αυτό το πλάνο; Είστε κανάς εγκλωβισμένος σε ορισμούς της φυσικής κατάστασης που διαφωνούν κάθε δυό μήνες ακόμη και με τον εαυτό τους; Ποιός τους έγραψε αυτούς τους ορισμούς; Δεν είναι κάθε σώμα διαφορετικό; Το "σωματισμό" θα τον περιορίσουμε με βάση κάποια Βίβλο; Δεν περιορίζεται, τί να λέμε τώρα...

    Λοιπόν, για να μη με κουράζω άλλο, στο παράδειγμα σας, η φυσική κατάσταση είναι το γενικό BDSM πλαίσιο, και τα προπονητικά γούστα και πλάνα είναι η διάδραση συγκεκριμένων σχέσεων Κ/υ. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο.

    Για την φυσική κατάσταση, έχουμε ένα μεγάλο κομμάτι ανθρώπινης εμπειρίας από τα αρχαία χρόνια κι ένα κομμάτι επιστήμης από τα πρόσφατα. Και τα δύο αυτά μαζί συνιστούν το πλαίσιο της φυσικής κατάστασης μέσα στο οποίο είναι α υ τ ο ν ό η τ ο ότι το κάθε ζεύγος προπονητή-αθλητή θα έχει το σχεδιασμό του προπονητή για την επίτευξη στόχων. Το αντίστοιχο για την ανθρώπινη εμπειρία και ολίγον από επιστήμη συνιστούν και το γενικό πλαίσιο που λέμε BDSM.

    Το πλαίσιο της φυσικής κατάστασης έχει ορισμούς, έχει και ασάφειες, που καλείται να διευκρινίσει και επαναπροσδιορίσει ο προπονητής. Στο πλαίσιο της φυσικής κατάστασης δεν μπερδεύει κανείς τον μυϊκό όγκο με την μυϊκή γράμμωση, δεν μπερδεύεται αυτός που θέλει να ανοίξει τις πλάτες του αν πρέπει να κάνει κολύμβηση ή βάδην, όση συζήτηση και πολυγνωμία και να υπάρχει για το πώς ακριβώς επιτυγχάνεται το καθένα ζητούμενο, ανάλογα με το σχεδιασμό του κάθε προπονητή.

    Το πλαίσιο του BDSM αντίστοιχα έχει ορισμούς, έχει και ασάφειες, κι εδώ είναι α υ τ ο ν ό η τ ο ότι η κάθε σχέση Κ/υ θα έχει το σχεδιασμό του Κ. Μάλιστα, αυτό το α υ τ ο ν ό η τ ο περιλαμβάνεται και στους ορισμούς που έχει το γενικό πλαίσιο του BDSM, προς αποφυγή παρεξηγήσεων. Για να μην υπάρχει σύγχυση του γενικού πλαισίου (BDSM) με τον τρόπο εφαρμογής (σχέση Κ/υ).

    Δεν ξέρω πότε το ανακαλύψατε αυτό το α υ τ ο ν ό η τ ο και έχετε χαρεί τόσο πολύ, που περιμένατε όταν μπήκατε για να μας διαφωτίσετε ότι εμείς θα βγούμε γυμνές και γυμνοί στους δρόμους αλλαλάζοντας "Φρίντομ, τα Κ κάνουν ό,τι θέλουν, δεν υπάρχει πλαίσιο, γουάου!". Υπάρχουν πάντως κι άλλοι εδώ μέσα που το έχουν ανακαλύψει το α υ τ ο ν ό η τ ο από χρόνια κι ακόμη χαίρονται την πρωτοπορία τους!!!

    Αλλά αν δεν υπήρχε γενικότερο πλαίσιο BDSM δεν θα μπορούσατε να είστε τώρα εδώ και να συζητάτε για "εκπαίδευση". Πόσο μάλλον για "εκπαίδευση για τρίτον" κλπ. κλπ.

    Προφανώς όλος αυτός ο παραλληλισμός της εκγύμνασης με το BDSM είναι απολύτως άστοχος, μιας που το BDSM δεν έχει κατ' ανάγκη στόχους βελτίωσης, αλλά είπα να σταθώ σε αυτό που πιθανώς, ακόμη κι εν μέσω της σύγχυσής σας, μπορεί να καταλαβαίνετε καλύτερα.