Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Εκπαιδεύοντας τον/την sub ή μήπως και ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Dome of Affection, στις 29 Ιανουαρίου 2006.

  1. brenda

    brenda FU very much

    Καλσόν καλοκαιριάτικα; Δεν κουβαλώ, δεν έβγαλα kinks στις διακοπές γμτ...ένας Κ μηχανικός, αυτό χρειάζεται...lol...
     
  2. gaby

    gaby Guest

    Είμαι και εγώ βέβαιη πως υπάρχουν λίγοι, ελάχιστοι που γνωρίζουν πως ο Μέντορας συμβουλεύει (και μόνον) ο Εκπαιδευτής ασκεί έλεγχο και εκπαιδεύει real life αλλά σίγουρα δεν κάνει sessions με το πρόσωπο που εκπαιδεύει ούτε και το γαμάει, και ο Κυρίαρχος ή ο Αφέντης είναι αυτό που λέει η λέξη για τον κάθε ένα. Επίσης αυτοί γνωρίζουν πώς να φροντίσουν στην πράξη να κρατήσουν αυτούς τους διαχωρισμούς. Υπάρχει λόγος που υπάρχουν.

    Αλίμονο όμως, γνωρίζω εξίσου καλά με όλους εδώ, πως υπάρχουν και πάρα πολλά κωλόπαιδα που συντηρούν θολούρες μεταξύ αυτών των πολύ συγκεκριμένων εννοιών για τους δικούς τους - προφανείς - λόγους.

    Αν επιμένω, καμιά φορά, από πλευράς μου, να είναι ξεκάθαρα κάποια πράγματα είναι για κάτι τέτοιους λόγους  

    Όρισέ μου πρώτα τι θα πει "κορυφαία" υποτακτική. Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, ο μόνος που μπορεί να το ορίσει και με δικά του κριτήρια για την υποτακτική που του ανήκει είναι ο Κύριός της. Αν θέλει να αυτοπροσδιορίζεται μια υποτακτική και μάλιστα ως "κορυφαία" ίσως να σκεφτεί σοβαρά να γίνει Κυρίαρχη;

    Μετά, δεν ξέρω αν μια υποτακτική ακόμα και έμπειρη - για να ξεπεράσουμε το "κορυφαία" - θα μπορούσε να εκπαιδεύσει Κυρίαρχο. Έχει δει κάποια πράγματα που έχουν γίνει από Κυρίαρχο, δεν είμαι βέβαιη πως ξέρει την αιτία, τον τρόπο, τον σκοπό, το timing και τι απορρίφθηκε για να γίνει αυτό που έγινε, πότε δεν έγιναν πράγματα και άλλα διάφορα.

    Νομίζω ότι αν θέλει να μάθει ένας Κυρίαρχος θα μπορούσε να διαβάσει, να εξασκηθεί και να ρωτήσει άλλους Κυρίαρχους με κάποια εμπειρία, να ανταλλάξει απόψεις.

    @brenda, ελπίζω ήδη να έχει λυθεί το πρόβλημα και να είσαι καθ οδόν για όπου πήγαινες  
     
  3. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Hahaha, Top from the bottom?
     
  4. Stalker

    Stalker Not a very nice guy Contributor

    Ειμαι απο εκεινους που θεωρουν πως η εκπαιδευση στο D/s εχει ως αποκλειστικο στοχο την προσαρμογη της υποτακτικης στα θελω του Κυριαρχου με σκοπο την μεγιστοποιηση της απολαυσης του.
    Σημειωνω τα εξης:
    Πρωτον το οτι η απολαυση του Κυριαρχου μεσα στη σχεση δεν εξαντλειται στο σεξουαλικο-σαδομαζοχιστικο κομματι της σχεσης.
    Δευτερον το οτι η καθε ειδους επιρροη και αλληλεπιδραση στο D/s,συνεχιζεται πολυ πιο περα απο το τελος της εκπαιδευσης,η οποια υφισταται μονο στα αρχικα σταδια της σχεσης.


    H ψυχικη βελτιωση και η πνευματικη καλλιεργεια ειναι δυο μαλλον διαφορετικα πραγματα.

    Προσωπικα,θεωρω δυνητικα επικινδυνους τους Κυριαρχους που ως αλλοι μαθητευομενοι μαγοι,θεωρουν εαυτους ικανους,επιθυμουν η αποπειρωνται να βελτιωσουν ψυχικα την υποτακτικη τους,με αλλα λογια να λυσουν επι τουτου και βασει σχεδιου τα όποια ψυχολογικα της προβληματα.
    Η ψυχικη βελτιωση,αναταση,οπως θελετε πειτε το,μπορει να συμβει μονο ως παραπλευρο αποτελεσμα μιας υγιους και πληρους σχεσης και αυτο ισχυει τοσο για το υποτακτικο,οσο και για το κυριαρχικο μελος της σχεσης.

    Πηγαινοντας λιγο παραπερα απο το αρχικο ερωτημα του νηματος,θα ελεγα πως η πνευματικη καλλιεργεια μπορει να αποτελεσει κομματι της εκπαιδευσης,αρκει να υπαρχει η επιθυμια-διαθεση προσφορας απο την μια μερια και η εκπεφρασμενη "πεινα" απο την αλλη,με την μια να αντιστοιχιζεται και να υποδεχεται την αλλη.
    Η πνευματικη καλλιεργεια μπορει να λειτουργησει και αντιστροφα.Δεν το βρισκω καθολου υποτιμητικο η μειωτικο της Κυριαρχιας το να μαθαινω καινουρια πραγματα απο την υ,αλλα αντιθετα,ιδιαιτερα απολαυστικο και ευχαριστο.
    Η χαρα του να μεταδιδεις,να κοινωνεις ο,τι αγαπας και να δεχεσαι το ιδιο απο τον απεναντι,πιστευω πως ειναι κοινη σε ολους τους ανθρωπους.Οσοι δεν τη νοιωθουν ειναι τελειωμενοι που περιμενουν να πεθανουν.
    Η πνευματικη καλλιεργεια βαθαινει την επικοινωνια και κανει τον χρονο που το ζευγαρι περνα μαζι πιο ποιοτικο,κατι το οποιο μπορει να αποβει χρησιμο για τη σχεση σε βαθος χρονου.
    Για να το ελφρυνουμε και λιγο...αν οχι για τιποτε αλλο,αλλα για να εχουμε απαντηση στο ερωτημα:
    "Οταν δεν το κανετε,τι λετε;"

     
  5. conner

    conner Contributor

    Πιστεύω ότι η τήρηση των πρωτοκόλλων κατα τη διάρκεια όλης της BDSM σχέσης αποτελεί το μπετόν αρμέ αυτής της σχέσης.
    Πριν λίγο, σε άλλο νήμα ανέφερα το cavity search
    Πιστεύω ότι η υ πρέπει να ελέγχεται κατά την είσοδο/έξοδο από το σπίτι/dungeon του Κ της...
    Άλλωστε η τήρηση αυτής της τακτικής, επιβεβαιώνει τη σχέση υποταγής της...
     
  6. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Το υ εκπαιδεύεται διαρκώς σε μια σχέση Κ/υ.
     
  7. conner

    conner Contributor

    Αναφέρομαι προς όλους τους Κ... μην χαλαρώνετε τα πρωτόκολλα... και μην διανοηθείτε ποτε να καλλιεργήσετε τη φιλελευθεροποίηση της σχέσης σας με την υ... το μόνο που θα καταφέρετε είναι να δημιουργήσετε ρήγματα και καλλιέργεια αμφισβήτησης προς την κυριαρχία σας!!!
     
  8. lexy

    lexy .ti.va.

    ....διαφορετικά θα σας στείλουμε πίσω για εκπαιδευση, Κύριοι!
    Πες τα @conner  
     
  9. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Παιδάκι είναι η υποτακτική; Τζίζας, πλζ...
     
  10. conner

    conner Contributor

    Ουσιαστικά στη BDSM σχέση, καλλιεργείται, συντηρείται και ενδυναμώνεται το Σύνδρομο της Στοκχόλμης κατά κάποιον τρόπο
    (Βασικά το συγκεκριμένο φαινόμενο αναφέρεται σε μια πιο brutal σχέση υποταγής, αλλά έχει και τη διάσταση της BDSM σχέσης)

    Το σύνδρομο της Στοκχόλμης είναι ένα ψυχολογικό φαινόμενο κατά το οποίο ομήροι εκφράζουν συμπάθεια και συμπόνοια και έχουν θετικά συναισθήματα προς τους απαγωγείς τους, μερικές φορές σε σημείο που να υπερασπίζονται και ταυτίζονται με τους απαγωγείς. Αυτά τα συναισθήματα γενικά θεωρούνται παράλογα υπό το πρίσμα του κινδύνου ή ρίσκου που υπέστησαν τα θύματα, οι οποίοι μπερδεύουν ουσιαστικά την έλλειψη κακοποίησης από τους απαγωγείς ως μια πράξη καλοσύνης. Το Σύστημα Βάσεων Δεδομένων Ομήρων του FBI δείχνει ότι περίπου 8 τοις εκατό των θυμάτων παρουσιάζουν ενδείξεις συνδρόμου της Στοκχόλμης.

    Το σύνδρομο της Στοκχόλμης μπορεί να θεωρηθεί ως μια μορφή τραυματικής συγκόλλησης , η οποία δεν απαιτεί απαραιτήτως ένα σενάριο ομηρείας, αλλά το οποίο περιγράφει «ισχυρούς συναισθηματικούς δεσμούς που αναπτύσσονται μεταξύ δύο ατόμων, όπου ένα πρόσωπο παρενοχλεί περιοδικά, χτυπάει, απειλεί, κακοποιεί, ή εκφοβίζει το άλλο. Μια συχνά χρησιμοποιούμενη υπόθεση για να εξηγήσει το φαινόμενο του συνδρόμου της Στοκχόλμης, βασίζεται στη φροϋδική θεωρία. Προτείνει ότι η σύνδεση είναι αντίδραση του ατόμου στο τραύμα του να γίνει θύμα. Η ταύτιση με τον επιτιθέμενο είναι ένας τρόπος που το ίδιο το εγώ υπερασπίζεται τον εαυτό του. Όταν ένα θύμα πιστεύει τις ίδιες αξίες με τον επιτιθέμενο, αυτός παύει να γίνει αντιληπτός ως απειλή.
     
  11. conner

    conner Contributor

    Επίσης, στις υ με μεγάλη γλώσσα, τις βάζουμε φίμωτρο!!!! και τις ταίζουμε μόνο υγρές τροφές με το καλαμάκι, μέχρι να μάθουν να κρατάνε το στόμα τους κλειστό!
     
  12. lexy

    lexy .ti.va.

    Ώρα για προσευχή