Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ελληνικη αυτοκινητοβιομηχανια!!!

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κοινωνία' που ξεκίνησε από το μέλος OwnerSadist, στις 7 Μαϊου 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tyfeas

    tyfeas In Loving Memory

    Απάντηση: Ελληνικη αυτοκινητοβιομηχανια!!!

    ''Λαδι λαδι και τηγανιτα τιποτα'' δεν ξερω αν ισχυει για τον Κωστα Καββαθα,
    εχω σταματησει να παρακολουθω το περιοδικο απο το 2003.
    Ισως οι παροικουντες την Ιερουσαλημ να γωριζουν περισσοτερα.
    Αυτο που ξερω ειναι οτι προσπαθησε μεσα απο το σημαντικο περιοδικο 4τροχοι,επι δεκαετιες,
    να κατευθυνει προς την σωστη νοοτροπια σκεψης πολλες χιλιαδες νεους ανθρωπους.
    Παντα ηταν καυστικος με τα εν Ελλαδι κακως κειμενα,η φιλοσοφια του περιοδικου ποτε δεν ηταν ''κοκοκο και νο αυγο'',
    αντιθετως υπηρξε πλατφορμα σκεψης και προβληματισμου πολλων σημαντικων ανθρωπων,οχι μονο του ειδικου τυπου.
     
    Last edited: 9 Μαϊου 2011
  2. Flowform

    Flowform Regular Member

  3. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Απάντηση: Ελληνικη αυτοκινητοβιομηχανια!!!

    Σωστά! Έστειλε χιλιάδες πιτσιρικάδες σε πανεπιστήμια και πολυτεχνεία, εντόπσε προβλήματα, είδε νοοτροπίες και τις έβγαλε στο πέναλτυ.
    Έμεινε όμως εκεί... Ποτέ δεν μπήκε στη φάση της πρότασης, ποτέ δεν μπήκε στη φάση του δημόσιου διαλόγου επί του θέματος, παρέμεινε στον καταδεικτικό και καταγγελτικό λόγο...
    Απογοητευμένος εν πολλοίς και ο ίδιος προετοίμασε 4 γενιές να γεύονται παθητικά την απογοήτευση...
    Γαμώτο!
     
  4. DRKN

    DRKN Regular Member

    Απάντηση: Ελληνικη αυτοκινητοβιομηχανια!!!

    ειναι πολυ ευκολο να κρινουμε καποιον ανωνυμα..
     
  5. Y13

    Y13 Regular Member

    Αχ τι ωραια χρονια !!! Ειχαμε ενα.........ZEBRA DAIHATSU ,κοκκινο ......τελικα αυτη η δεκαετια με-μας εχει σημαδεψει απο πολλες πλευρες.............την θελω παλι. 
     
  6. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Ελληνικη αυτοκινητοβιομηχανια!!!

    Ουτε γω,οπότε συμμετέχω στο...

       

    Υ.Γ αν... λέω αν, το ΚΚΕ είχε τα κότσια (και την ευφυία ) να προωθήσει τον Μπογιόπουλο
    ποιά θα 'ταν τα ποσοστά του σήμερα;
     
  7. thaleia

    thaleia Contributor

    Απάντηση: Ελληνικη αυτοκινητοβιομηχανια!!!

    Η προσπαθεια συνεχιζεται , και η προδοσια το ιδιο ....


    Ένα απίστευτο ελληνικό αυτοκίνητο. Το τεχνολογικό επίτευγμα του ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΡΡΕ και η ελληνική πραγματικότητα


    Ένα απίστευτο ελληνικό αυτοκίνητο. Το τεχνολογικό επίτευγμα του ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΡΡΕ και η ελληνική πραγματικότητα .
    Μπορεί στη χώρα μας να γίνεται έρευνα για ένα αυτοκίνητο καινοτόμο και υψηλής τεχνολογίας, που ειδικοί κατασκευαστές στον προηγμένο κόσμο θα ζήλευαν; Και όμως ναι!



    Κάποιοι ιδιώτες, μακριά από την δημοσιότητα, παράγουν θαύματα. Τελικά, δεν υπάρχει μόνο σκυλοτράγουδο και πολιτική αφασία σ’ αυτή τη χώρα…

    Μέλος στην ομάδα έρευνας του «θηρίου»

    Στις αρχές του 2004 ήρθα σε επαφή με τον Δημήτρη Κορρέ, που έφτιαχνε ένα πρωτοποριακό όχημα παντός εδάφους. Μέχρι τότε ξέραμε ότι ο Κορρές, ήταν ο αρχιτέκτονας που είχε μετακινήσει ολόκληρα κτήρια από τα θεμέλια, όπως το εκκλησάκι στο Αεροδρόμιο των Σπάτων (και όχι μόνο), είχε δώσει λύση για την στήριξη των πυλώνων φωτισμού του ΟΑΚΑ κτλ.

    Κλείσαμε ραντεβού Κυριακή πρωί. Ακολούθησε ένα σοκ όταν ο Κορρές με κατέβασε στο συνεργείο του, κάτω από το σπίτι του, για να δω το «εργαλείο» που έφτιαχναν οι συνεργάτες του. Έβγαλαν το «θηρίο» για μία αναγνωριστική βόλτα στο βουνό! Ό,τι και να σας πω θα είναι λίγο… Το “Acrobat”, έτσι ήταν πρόχειρα βαφτισμένο το όχημα, όχι μόνο «ακροβατούσε» σε βράχια και κορμούς δένδρων, αλλά υπερπηδούσε με μεγάλη ταχύτητα και απίστευτη ευκολία χαντάκια και λάκκους!

    Το “Acrobat” είναι, με λίγα λόγια, μια πολύπλοκη και συνάμα πρακτική ανάρτηση, που μπορεί να απέχει από το έδαφος ακόμη και 60 ολόκληρους πόντους! Πολύ καλύτερη από αυτήν των οχημάτων αγώνων Rally raid, που σταματούν στα πολύ μακριά διπλά εγκάρσια ψαλίδια του εμπρός μέρους. Ο Κορρές μας έδειξε με ενθουσιασμό το project από την αρχή, τις ατέλειωτες ώρες προσωπικής μελέτης, πατεντών, δοκιμών και… χρημάτων!

    Το δουλεύω το θέμα εδώ και 4 με 5 χρόνια, μας λέει. Τώρα έφτασε η ώρα να φτιαχτεί ένα δεύτερο λειτουργικό όχημα δοκιμών και ένα «στατικό», για να δούμε και το «σουλούπι» του, γιατί μέχρι τώρα είναι γυμνό, μόνο με τα σίδερα και τους πολύπλοκους μηχανισμούς. Ένα όχημα-ρομπότ, συμπλήρωσα εγώ.

    Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με χαρακτηριστικά Rally και Off Road συγχρόνως. Οι αναρτήσεις είναι εμπνευσμένες από τις αναρτήσεις του 2CV, αλλά μόνο σαν φιλοσοφία, γιατί ο σχεδιασμός είναι παγκόσμια πατέντα, δική του, και βασίζεται σε διαγώνιες αντιστρεπτικές ράβδους που κάνουν ολόκληρο το αμάξωμα με τη συμμετοχή των τροχών ένα ενιαίο και ενεργό σύστημα απόσβεσης.
    Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επίσης δικό του, υλοποιημένο στη Σουηδία. Το αυτοκίνητο θα πηγαίνει στο δρόμο με κορυφαίες επιδόσεις και ανά πάσα στιγμή, χωρίς κανένα ιδιαίτερο χειρισμό θα μπορεί να σκαρφαλώσει σε απίθανες κλίσεις και να ξεπεράσει μεγάλα εμπόδια χωρίς καμία ενόχληση για τους επιβάτες.



    Ώρα για δουλειά!

    Ευτυχώς σε αυτό το στάδιο θα έχουμε την υποστήριξη και την απαραίτητη υποδομή από την βιομηχανία Mevaco, στον Ασπρόπυργο, μας είπε ο Κορρές. Γνωριστήκαμε με τον πρόεδρο κο Δημήτρη Κωστόπλουλο, έναν διορατικό επιχειρηματία «με τα όλα του» και ξεκίνησε η δουλειά! Μας παραχωρήθηκαν εργαστήριο, γραφείο σχεδιασμού και δημοσίων σχέσεων και για δύο περίπου χρόνια μια ευέλικτη ομάδα, που απαρτιζόταν από μηχανολόγους, τορναδόρους, ηλεκτρολόγους μηχανικούς, σιδεράδες, σχεδιαστές και οδηγούς αγώνων έφτιαξαν το δεύτερο πρωτότυπο!

    Βέβαια τα πράγματα δεν ήταν τόσο εύκολα, για τον λόγο ότι δεν είχε ξαναγίνει παρόμοιο έργο τέτοιας μορφής στη χώρα μας. Τα τεχνικά προβλήματα του πολύπλοκου οχήματος ήταν μεγάλα και χρειαζόταν πολύτιμη τεχνογνωσία από ειδικευμένες εταιρίες του εξωτερικού. Έτσι, πχ., είχαμε τη βοήθεια της Σουηδικής Fixind, η οποία ειδικεύεται στα μηχανικά κιβώτια για λογαριασμό της FERRARI, της LOTUS κ.ά.



    Το χρηματιστήριο λέει όχι στο πρόγραμμα

    Δυστυχώς, κατά την προετοιμασία του τρίτου και καθοριστικού πρωτοτύπου, που θα στελνόταν στη Γερμανία για έλεγχο προδιαγραφών και δοκιμών σύγκρουσης οι μέτοχοι της Mevaco (βλέπε Χρηματιστήριο) δεν έδωσαν το πράσινο φως για το απαιτούμενο budget. Έτσι πέρασαν άλλα δύο ολόκληρα χρόνια σκληρής δουλειάς από τον Κορρέ, έφτασε μέχρι να βάλει υποθήκη το σπίτι του, μάζεψε κάποια χρήματα και από φίλους (έτσι γίνεται στην Ελλάδα) και με πολλές στερήσεις ολοκλήρωσε το 2008 το τρίτο λειτουργικό όχημά του!

    Το αυτοκίνητο έχει φτάσει πια στο όριό του ως προς την αντοχή, την ικανότητα αναρρίχησης και απόστασης από το έδαφος (τώρα 80 ολόκληρους πόντους), αλλά υπολείπονται πολλά ακόμη για να μπει στην παραγωγή, που είναι το όνειρο όχι μόνο του Δημήτρη, αλλά και όλων μας!



    Άραβες και Αμερικανοί στα πόδια μας

    Για δύο χρόνια ο Κορρές έκανε προβολή του οχήματος σε όλα σχεδόν τα ΜΜΕ και είχε επαφές με επιχειρηματίες, τραπεζίτες κτλ. Έβαλε στο Youtube video από δοκιμές και… το πήραν είδηση οι Σαουδάραβες, ή καλύτερα ο στρατός τους! Αποφασισμένοι για την αξία του οχήματος κάνουν πρόταση στον Κορρέ για εξαγορά όλου του project (και όλους μας μαζί!). Ο Κορρές όμως αποφασίζει ότι δεν θέλει να εμπλακεί σε στρατιωτικό πρόγραμμα και να μεταναστεύσει στα Εμιράτα.

    Συνεχίζει να εξελίσσει το όχημα για να προετοιμάζει το έδαφος για το Final Model ή Ρ4, το τέταρτο πρωτότυπό του, όπου θα χρησιμοποιεί πιστοποιημένα εξαρτήματα και ανταλλακτικά του εμπορίου.

    Θα αναρωτιέστε πόσο να έχει κοστίσει αυτή η ιστορία μέχρι σήμερα… Η απάντηση είναι περίπου 1.500.000 ευρώ και 14.000 ώρες προσωπικής και απλήρωτης δουλειάς για τον ίδιο τον Κορρέ. Υψηλό κόστος για έναν ιδιώτη, αλλά ασήμαντο μπροστά στο budget που θα αντιστοιχούσε σε ένα τέτοιου είδους όχημα από μία αυτοκινητοβιομηχανία…

    Θα βρεθεί επενδυτής για να παραχθεί το όχημα στην Ελλάδα;



    ΗΛΙΑΣ Χ. ΣΕΛΕΚΟΣ

    Βιομηχανικός Σχεδιαστής
     
  8. Sirbaid

    Sirbaid Regular Member

    Γμτ... σορρυ αλλό ότι ωραίο μπορεί να κατασκευάσει αυτή η χωρα πνίγεται.....
    αυτοκαταστρέφεται... αυτη η λέξη προσωπικό συμφέρον... βραχυγχρόνιο κέρδος..
    είναι η αιτία της καταστροφής.. όταν ακόμα όλοι κοιτούν τον εαυτό τους....
     
Thread Status:
Not open for further replies.