Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η Τέχνη

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος TRX, στις 24 Μαρτίου 2015.

  1. Brainman

    Brainman Deep in a fe mind

    απο την ταινια Sweet Movie (1974) του Dusan Makavejev  
     
  2. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    “My voice tried to find the wind to touch her hearing.”

    — Pablo Neruda, from “Tonight I Can Write,” Twenty Love Poems and a Song of Despair, translated by W.S. Merwin (Jonathan Cape, 2004)

    art | Andrew Wyeth, Day Dream, 1980

     
     
  3. Brainman

    Brainman Deep in a fe mind

    ο ιδιος καλλιτεχνης, σε εκδοχη νυχτας..  
     
  4. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Αυτό που στο πεδίο της σεξουαλικής διαγωγής αποτελεί για τους Αρχαίους Έλληνες αντικείμενο ηθικής σκέψης δεν είναι ακριβώς η ίδια η πράξη (με τις διάφορες μορφές της), ούτε ο πόθος (ιδωμένος από της σκοπιά της προέλευσής του ή της κατεύθυνσής του), ούτε καν η απόλαυση (σε σχέση με διάφορα αντικείμενα ή πρακτικές που μπορούν να την προκαλέσουν)· είναι μάλλον η δυναμική που συνδέει κυκλικά και τα τρία (ο πόθος οδηγεί στην πράξη, η πράξη είναι στενά δεμένα με την απόλαυση, και η απόλαυση υποδαυλίζει τον πόθο). Η δυναμική αυτή σχέση αποτελεί αυτό που θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε τον πυρήνα της ηθικής εμπειρίας των αφροδισίων.

    --Michel Foucault, Ιστορία της σεξουαλικότητας

    [Το έργο "Sleeping Nymph and Satyrs" του William Etty, 1828]


     
     
  5. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    αναίδεια
    ----------
    παίζει περίεργα σήμερα η όρεξη \
    τρώγοντας έρχεται ως γνωστόν

    απ’ το δισάκι με τα μάρμαρα \κόβω
    ένα κομμάτι \σε κόβω με το μάτι
    κι ύστερα \ δεσμεύω μια γωνιά
    στο εργαστήρι κι αρχίζω να γλύφω από
    μνήμης \ το S που αρχίζει απ’ το λαιμό
    και τερματίζει στον ώμο σου

    το ξέρω \όταν βρεθούμε \θα το θρύψω \
    μαρμαρόσκονη θα γίνει η αναίδεια \
    να σε τραγουδήσω με καλέμι \ωραία μου
    _______________________________
    mηχανικά μολύβια (2012)


     
     
  6. conner

    conner Contributor

     

    Του ζωγράφου Γιάννη Μιχαηλίδη, άμεση αναφορά στο τοπίο του Αιγαίου...
     
  7. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Προσοχή στο κενό μεταξύ ιδεολογίας και ιδεοληψίας. Η πρώτη αφορά αρχές και αξίες· προκρίνει εντέλει την υποκειμενικά εύλογη προσαρμογή της πραγματικότητας προς όφελος του φορέα της. Η δεύτερη αφορά κατ' ουσίαν σε εμμονές και φόβους ματαιώσεων ή διαψεύσεων· επικεντρώνεται στη συντήρηση της πραγματικότητας με σκοπό την ιδιότυπα μαζοχιστική "ηθική δικαίωση" του φορέας της.

    [To έργο "Archeologo" του Giorgio De Chirico (1927)]


     
     
  8. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    [Έργο της Frida Kahlo]

     
     
  9.  
    Fernand Khnopff. Listening to Schumann, 1883.
    (ε,ναιιιιιι)
     
  10. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Gabrielle d'Estrées and one of her sisters - presumably by the Fontainebleau School, c.1594

     
     
  11. Mind'n'Flesh

    Mind'n'Flesh Ναι, εγώ είμαι.

  12. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Toshio Saeki - As far as I know it's untitled so I'm going to call it "Imperialism".