Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η διαμόρφωση της ηθικής του υποτακτικού .

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Ηλίας, στις 27 Σεπτεμβρίου 2006.

  1. lotus

    lotus Silence

    Καλό θα ήταν να μην απομονώνουμε τα κομμάτια γιατί βγάζουμε εσφαλμένα συμπεράσματα...
    Εγώ πάλι νομίζω ότι είναι μεγάλο το ποσοστό των Κ ανα τον κόσμο παρόλα αυτά  
    Και σε ευρύτερο πλαίσιο...
    Το κείμενο πάει πακετάκι και το πάνω είναι συνυφασμένο με το κάτω κι αντίστροφα.
    Αν διαβάσεις λίγο καλύτερα θα δεις ότι αναφέρομαι σαφέστατα στην υποκειμενικότητα και στην ανηθικότητα.
    Τώρα γιατί δεν θέλεις να το δεις δεν ξέρω. Καφεδάκι?
    Για τη υποτιθέμενη προσβολή σοκολατίτσα?
    Προλαβαίνεις ένα κομματάκι ...
    Εγώ καμία προσβλητική πρόθεση δεν είχα τώρα αν κάποιος προσβληθεί από αυτό θα πρέπει να αναλογιστεί το γιατί ή να δει τι δεν έχει καταλάβει
     
  2. subwhat

    subwhat Gandalf's property, not for sale Contributor

    @lotus

    Κατά τη γνώμη σας, πως διαμορφώνεται η ηθική;
     
  3. lotus

    lotus Silence

    Πλάκα με κάνεις???  
    Η απολυτότητα δεν είναι σωστό κριτήριο για τίποτα πουθενά στη ζωή μας.
    Και τέλος πάντων για να μην το ταλαιπωρούμε γιατί δεν θα έρθω σε σύγκρουση με την απολυτότητα κανενός είναι χαμένος κόπος....
    Κρατώ τα απλά μαθηματικά:
    - Ανήθικο Κ + υ χωρίς κριτική σκέψη (ώστε να μπορεί να προστατέψει την ψυχοσύνθεση του αν παραστεί έστω ανάγκη) = καταστροφή
    Αν το Κ είναι για το ψυχιατρείο και το υ δεν έχει προσωπικότητα και κρίση την έκατσε τη βάρκα.
    Αν το υ πάλι έχει αυτοκαταστροφικές τάσεις ή δεν έχει την ικανότητα να κρίνει πράγματα και καταστάσεις και το Κ βάλει την καύλα του πάνω από όλα και το δει σαν αναλώσιμο είδος αυτό κι αν είναι ανήθικο.
    Αν ένα Κ θέλει υ επίσης χωρίς προσωπικότητα γιατί βαριέται τις προκλήσεις ή δεν είναι ικανό για κάτι παραπάνω θα αμφισβητήσω την κυριαρχία του.
     
  4. lotus

    lotus Silence

    Έχω αναφέρει στις πιο πάνω αναρτήσεις περί ηθικής και έχουν αναφέρει και όλοι οι υπόλοιποι.
    Μήπως η ερώτηση αφορά το ήθος και ποια είναι η διαδικασία ή οι διαδικασίες με τις οποίες διαμορφώνεται σε κάθε άτομο?
     
  5. lexy

    lexy .ti.va.

    Αγωνίζομαι μα δεν καταφέρνω να βρω σε ποιο σημείο το συναινετικό σεξουαλικό παιχνίδι γίνεται ανήθικο. Δηλαδή, τι είναι ανήθικο; Και ποια η σχέση ψυχιατρείου, δομών, χαρακτήρα, ηθικής, σεξουαλικότητας; Και ποιος τοποθετεί τον Κ στη θέση προστάτη ψυχοσυνθέσεων ανυπεράσπιστων υ;

    Κσι ποια η σχέση όλων αυτών με την ηθική και το ήθος; Τι είναι ηθική;
     
  6. Amoreisa

    Amoreisa Regular Member

    Είναι οι σχέσεις Κ/υ μόνο συναινετικό σεξουαλικό παιχνίδι?
     
  7. brenda

    brenda FU very much

    Αλήθεια? Γιατί δεν τίθεται?
    Για να διαμορφώσει κάποιος την ηθική του άλλου, όπως παρακινδυνευμένα λέει το νήμα, πρέπει να διαθέτει ηθική.
    Σε κάποια φάση, αυτή η ηθική σαφώς και δύναται ή ακόμη και πρέπει να αξιολογηθεί, για πολλούς και διάφορους λόγους, δεν θα υπεισέλθω σε περιπτωσιολογία, αλλά επί της αρχής και της ουσίας, διαφωνώ με αυτό που λες.
    Το έχω ξαναπεί.
    Ασυμμετρία δεν σημαίνει ασυδοσία.
    Και εδώ τελειώνει η αναφορά μου στην τοποθέτηση της @Dark_Explorer .

    Όσο για τα βανιλογκομενάκια, παραπάνω, ας σκεφτεί ο ''πραγματικός'' Κυρίαρχος γιατί ασχολείται μαζί τους. Για να τις βελτιώσει ή για να γαμήσει? Κι ας αφήσουμε τα χαζά, περί εκπλήρωσης των φαντασιώσεων τους.
    Και τι σόι Κυρίαρχο τον κάνει αυτό?
    Aν αντιστρέψουμε τους όρους και ξεφύγουμε από τα φυλετικά στερεότυπα, δεν φαντάζομαι μία γυναίκα Κ που συναναστρέφεται με έναν ανυποψίαστο τύπο και του εκπληρώνει απλά φαντασιώσεις.
    Ούτε η εκμάθηση της ''σωστής'' πίπας στην ψιλοανυποψίαστη βανίλα είναι κομμάτι καμιάς ηθικής.
    Πολλοί άνθρωποι τελικά έχουν ολοκληρωτική τρικυμία εν κρανίω.
    Απ΄όσο ξέρω, η ηθική αξιολόγηση του Κ προσώπου γίνεται και κατά την διάρκεια της σχέσης και μετά.
    Και εκεί κάποιοι άνθρωποι αξιολογούνται υψηλά, ή χαμηλά.
    Δεν είναι ούτε τυχαίο, ούτε λάθος αυτό.
    Ένας γελοίος τύπος (ή τύπισσα, δεν είναι φυλετικά προκαθορισμένο αυτό), με στρεβλή άποψη περί ηθικής, που μπορεί να κάνει ζημιά στα υ με τα οποία συναναστρέφεται, δεν νοείται ως Κ, ορθώς θα αξιολογηθεί αρνητικά από αυτά και επίσης, ορθώς αυτό θα τον ακολουθεί και στον μετέπειτα βίο του, ως παράσημο ανεπάρκειας, ανηθικότητας ή απλής βλακείας. Και πολύ καλά θα κάνει.
    Δεν είναι τυχαία η ρήση, ''άμα θέλεις να μάθεις για έναν/μία Κ ρώτα τα υ του/της''.
    Και η παραπάνω φρασούλα λέγεται κατά κόρον από Κ του χώρου.
    Την έχω ακούσει πολλάκις.
    Συντάσσομαι με την ουσία του περιεχομένου της.
     
    Last edited: 7 Οκτωβρίου 2017
  8. lexy

    lexy .ti.va.

    Μερικές φορές δεν είναι μόνο αυτό. Χα!
    Ωστόσο διαβάζοντας το εισαγωγικό - δεν διάβασα όλο το νήμα , ακόμα, σταμάτησα εκεί που άρχισε να γίνεται "εγω το κάνω πιο καλά από ότι εσύ" - κατάλαβα πως μάλλον σε υπέρβαση των λεγόμενων "ηθικών αναστολών" αναφέρεται - κι επειδή αυτές αφορούν κυρίως στη σεξουαλικότητα, μίλησα για σεξουαλικό παιχνίδι.
    (ελπίζω να βγαζω νόημα)

    εντιτ: η προσωπική μου ηθική περιορίζεται στο να μη βλάπτω έργω ή λόγω οτιδήποτε ζει.
     
  9. brenda

    brenda FU very much

    Έχεις πολλές απορίες που ωστόσο έχουν απαντηθεί μέσα στο νήμα, με ό,τι ορισμό μπορεί να έχει δώσει ο καθένας.
    Τον Κ εσύ τον τοποθετείς σε αυτήν την θέση, κανείς από τους προγράψαντες.
    Αυτό που υποστηρίχθηκε είναι ότι κρίνεται το κυριαρχικό άτομο, θέλουμε δεν θέλουμε, ειδικά άμα θέλει να κάνει και ''διάπλαση''.
    Και αν κάνει μαλακίες με το/τα υ του, δεν θα περνάνε πάντα στο ντούκου.
    Ακριβώς γιατί δεν είναι ανυπεράσπιστα ψυχικά και κοπανημένα με βαριοπούλα στο κεφάλι τα υ.
    Αν διαπιστώσουν ότι έχουν να κάνουν με ένα παπαροΚάππα, θα το ''ξεβρακώσουν'' και θα προχωρήσουν.
    Αυτά συμβαίνουν, όλα από την ζωή είναι βγαλμένα, μη νομίζεις...
     
  10. lexy

    lexy .ti.va.

    @brenda θυμωμένο μου μωράκι  

    Πάλι στους παλιοΚ θα την πάμε την κουβέντα; ωωωω! βαριεμαι!

    *έχω γνωρίσει και κρυφοδιαμαντάκια υ μμμμμ τρέλλα!  
     
  11. brenda

    brenda FU very much

    Δεν θα το λεγα, μπουρλοτοζουζουνάκι μου!
    Εσύ πήρες μια χαρά θεσούλα θαρρώ, αβίαστα κι απρόκλητα, έτσι δεν είναι?
    Σαφώς η μαλακία είναι διαστατουσική, καθόλου δεν θα διαφωνήσω σ΄αυτό, μία ολόκληρη πραγματικότητα γύρω μας το επιβεβαιώνει. Να μην πω ότι και για μάς, άλλοι μπορεί να λένε τα ίδια και χειρότερα... 

    Επειδή βαριέσαι να διαβάζεις, θα σου θυμίσω αυτό, για να μην λέω τα ίδια και τα ίδια.

    Δες εδώ, σε αυτό το ποστ αγαπούλα ποιος βάζει στην συζήτηση τους Κ, τα ψυχιατρεία και τα ανυπεράσπιστα υ.
    Κι επειδή εγώ όχι απλά βαριούμαι, αλλά την σιχαίνομαι αυτήν την κουβέντα, ειδικά όταν γίνεται μέσα από στρεβλώσεις, θα σάς φιλήσω σταυρωτά και θα αποχωρήσω για το σκ.
    Να προσέχετε τους εαυτούληδές σας, φιλούμπες! 
     
  12. lexy

    lexy .ti.va.

    Αχ παίζει θυμός, ναι;  

    Αφορμή σταθηκε ανάρτηση της @lotus , είχαν ήδη μπει στη συζήτηση τα ψυχιατρεία.
    Το "αβίαστα κι απρόκλητα" θα σου το επιστρέψω, λοιπόν.
    Καλό σ/κ και σε εσένα