Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η φύση της γυναικας ειναι sub

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος hugger, στις 28 Μαϊου 2005.

  1. Μαλακισμένη Αριάδνη, ένα κουβάρι μας έδωσες κι ήτανε σπασμένη η κλωστή!
    Άντε να βγούμε απο δω μέσα σήμερα.
    Κι έχουμε και τη βλακεία να μας κυνηγάει ως καυλομένος Μινώταυρος, γαμώ την αγανάκτησή μου, γαμώ...
     
  2. Y13

    Y13 Regular Member

    Η φυση της γυναικας ειναι ΑΜΑΖΟΝΑ....ταδε εφη........................ενας sub.....!!!
     
  3. Lady_Dementia

    Lady_Dementia DemonLure the Seductive Contributor

    "Η φύση της γυναικας"

    Στίχοι: Αγαθή Δημητρούκα
    Μουσική: Zulfi Livaneli
    Πρώτη εκτέλεση: Μαρία Φαραντούρη



    Όλες οι γυναίκες λάμπουμε στο φως
    κι όλοι οι άντρες μάτια μου απορείτε πώς.
    Άλλες με την φύση κι άλλες με το νου
    έχουμε κερδίσει μάτια μου κόγχες τ' ουρανού.

    Όλες οι γυναίκες γέρνουμε στη γη
    κι όλοι οι άντρες, όλοι μάτια μου σκέφτεστε γιατί.
    Μάνες για πιο νέους φίλες για μικρούς
    κι αγκαλιές ελέους μάτια μου για μοναχικούς.

    Όλες οι γυναίκες θάλασσες του ναι
    κι όλοι οι άντρες, όλοι μάτια μου βράχοι του ποτέ.
    Θέσεις κι αντιθέσεις είν' η αγάπη μας
    σ' αγαπώ μ' αρέσεις μάτια μου όταν μ' αγαπάς.
     
  4. female

    female Contributor


    Η φύση της γυναίκας.


    .



    .




    .


    Η φύση της γυναίκας είναι παπί.






     







     
  5. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Re: Η φύση της γυναικας ειναι sub



    • [*]Δεν είναι τόσο απλό... "Μεμέ", "κουτιά", "παπιά", έχουμε μπερδευτεί τελείως πλέον...  




      [*]Αυτό   πώς λέγεται; Παπί Αβάνας; ( όπως θα λέγαμε Πάπια Πεκίνου; )...




     
  6. Enthralling kernel G

    Enthralling kernel G Regular Member

    Η απόδοση της φύσης του οποιουδήποτε με ντετερμινιστικούς όρους , τη στιγμή που δεν είμαστε ικανοί να προσεγκίσουμε καλά καλά τη δική μας υπόσταση , παραπέμπει για μένα σε θεοκρατικές αντιλήψεις.Πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε γενικά σε ένα κοινωνικό υποσύνολο.

    Έχουν υπάρξει στο παρελθόν μητριαρχικά οργανωμένες κοινωνίες και μάλιστα επί πολύ μακρόν.

    Εγώ θα έλεγα πως η φύση της γυναίκας , όπως και αυτή του άντρα καθορίζεται μέσα από τη σταδιακή διαμόρφωση της αντίληψης σε κοινωνικό επίπεδο.Κι ως εκ τούτου δεν είναι ποτέ σταθερή παρά μόνο γι' αυτούς που αρέσκονται να λαμβάνουν αυθαίρετα κάθε φορά ένα πολύ συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο , ώστε να στηρίξουν το νομοτελειακό χαρακτήρα της οποιασδήποτε κατάστασης πραγματεύονται.

    Η γη όμως δεν ξεκινα να γυρίζει από εκεί που εμείς γουστάρουμε κι ούτε σταματά να γυρνά μετά το πέρας της μικρής μας ζωούλας.

    Επίσης να πω πως αν θέλουμε να είμαστε σύνομοι με αυτήν την γενικευμένη τοποθέτηση της γυναίκας ως sub , τότε θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι και αυτή του μαύρου είναι sub.Όπως και αυτή του ομοφυλόφιλου. Όπως και οποιουδήποτε άλλου που εντάσσεται σε κοινωνικά υποσύνολα τα οποία έχουν υπάρξει στο παρελθόν καταπιεσμένα με τον οποιονδήποτε τρόπο και για τον οποιονδήποτε λόγο. Και σε αυτά τα υποσύνολα συμπεριλαμβάνονται και οι άντρες φυσικά , οι οποίοι έχουν διατελέσει κι αυτοί με τη σειρά τους sub σε παλαιότερες μητριαρχικές κοινωνίες.

    Ας μιλήσουμε λοιπόν καλύτερα για το το σήμερα και για το πως έχουμε καταλήξει εδώ , αντί να προσπαθούμε να επιβάλλουμε μια λεζάντα , η οποία είναι έτσι κι αλλιώς καταδικασμένη εκ των προτέρων να ξεθωριάσει με την πάροδο του χρόνου , ανεξάρτητα από το αν αυτή έχει τελικά ισχύ ή όχι την ώρα που μιλούμε.
    Θεωρώ πως μια τέτοια συζήτηση θα ήταν πολύ περισσότερο παραγωγική.
     
    Last edited: 6 Μαϊου 2009
  7. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Δε νομίζω πως η φύση της γυναίκας είναι sub. Κοιτάζοντας γύρω μας, βλέπουμε γυναίκες που δεν είναι καθόλου υποτακτικές, που έχουν ανάγκες και βρίσκουν τον τρόπο να τις ικανοποιούν, γυναίκες που είναι ανεξάρτητες, δυναμικές, που μπορούν να φτάσουν ψηλά σε κάθε τομέα. Τώρα, αν κάποιες θέλουν να λειτουργούν ως sub στην ερωτική τους ζωή, αυτό δεν τις κάνει υποταγμένες γενικότερα. Είναι απλά μία επιλογή για τη σεξουαλικής τους ζωή, χωρίς να σημαίνει πως είναι κατώτερες ή πως από τη φύση τους σκύβουν το κεφάλι τους.
     
  8. Mephistopheles

    Mephistopheles Regular Member

    Μητριαρχικη κοινωνια(εαν υπηρχαν να τις αναφερεις ονομαστικα) μονο μια υπηρξε. Οι Αμαζωνες. Και για αυτον τον λογο αποτελεσαν παρα πολυ συχνα αντικειμενο συκοφαντειας.
    Λιγα λογια για τις αμαζωνες:
    Υπηρχε μια φυλη που καταγοταν απο τη Σκυθια (Ιρανικης καταγωγης δηλαδη), η οποια φυλη κατεβηκε κατω στον Ελληνικο χωρο για να λεηλατισει διαφορες πολεις οπως συνηθιζοταν τοτε, (οπως ειναι γνωστο, στις κοινωνιες των Σκυθων μια γυναικα ειχε το δικαιωμα να πολεμησει σαν τοξοτρια οσο ηταν παρθενα). Οι Ελληνες ομως μαθανε κατα καποιο τροπο οτι επροκειτο να ερθουν και για να προλαβουν τις λεηλασιες τους στησανε ενεδρα. Οι Ελληνες σκοτωσαν ολους τους ανδρες αυτης της φυλης, μερικες γυναικες ξεφυγανε και περασαν στην Μικρα Ασια. Για να επιβιωσουν ομως επρεπε να εξασκηθουν περισσοτερο στην πολεμικη τεχνη, για την οποια ολοι οι ανδρες ειχαν σφαγιαστει. Εξαιτιας της Σκυθικης τους καταγωγης, οι αμαζωνες διακρινοντουσαν στο τοξο ιππευοντας η και πεζες. Το οτι υπηρχε μια τετοια κοινωνια μεσα στον Ελληνικο κοσμο, εξοργισε τους ιδιαιτερα μισογυνικους αρχαιους προγονους μας, ετσι αρχησαν να τις συκοφαντουν. Οι αρχαιοι παρουσιασαν τις αμαζωνες σαν καποιες "ακροφεμινιστικες" πολεμιστριες οι οποιες πολεμουσαν μονο και μονο για να σκοτωσουν και να ταπεινωνουν ανδρες. Αυτο δεν αληθευει. Οι αμαζωνες απλα πολεμουσαν για την επιβιωση τους η σπανια τυχαινε να λεηλατισουν καμια πολη γιατι ετσι συνηθιζαν οι Σκυθες, οχι γιατι μισουσαν τους ανδρες. Εξελληνιστικαν με το χρονο, πιαγαινανε σε διπλανα χωρια για την αναπαραγωγη, τα μωρα που ηταν κοριτσια τα παιρνανε μαζι τους, τα αγορια τα δινανε πισω σωα (δεν τα σκοτωνανε οπως ελεγαν οι συκοφαντες). Περισσοτερο απο ολους τις μισουσαν οι Αθηναιοι, για αυτο και με διαφορες εκστρατεις αυτων και αλλων Ελληνων με το χρονο οι Αμαζωνες επεσαν...
    Πιστευω πως η ιστορια αδικησε πολυ τις Αμαζωνες!
     
    Last edited: 8 Μαϊου 2009
  9. Miss D

    Miss D New Member

    Αγαπητε κύριε ,

    "η φύση" της γυναίκας σαφως και δεν είναι sub. Δεν είναι καν top.
    Αυτο που νομίζεται δεν υπάρχει. Θα μπορούσε βεβαίως, στο βαθμο που το νομίζεται.

    Διαφωνω εντελώς με τη θέση " από τη φύση του κανεις είναι". Τι σημαίνει αυτό?
    Από τη φύση μου δεν είμαι καν γυναίκα. Είμαι ομως θηλυκό. Εγινα- έμαθα να είμαι γυναίκα.
    Πρόκειτε για κοινωνικές κατασκευές. Μη μπερδευεστε.

    φιλικά
    Miss D.
     
  10. Enthralling kernel G

    Enthralling kernel G Regular Member

    Πριν αναφερθώ ονομαστικά θα ήθελα αν ήταν δυνατό να μου επεξηγήσεις το γιατί εντάσσεις τις αμαζόνες στις μητριαρχικές κοινωνίες.Και κάνω αυτή την ερώτηση για 2 λόγους.
    Γιατί αφενός μεν έχω σοβαρότατες αντιρρήσεις επ' αυτής της απόπειρας ένταξης , αλλά επιπροσθέτως και γιατί βρίσκω αυτή σου την τοποθέτηση , πολύ καλό σημείο αναφοράς ως προς την κατάδειξη μιας γενικότερης αδυναμίας ουσιαστικής προσέγγισης της ιστορίας.

    Κατόπιν της απάντησής σου , θα επανέλθω.
     
  11. sklabosgiorgos

    sklabosgiorgos Regular Member

    το οτι θελει ενας σκλαβος να χυσει εχοντας καπια να του φερεται αυστηρα,δεν σημαινει σε καμια περιπτωσηοτι η φυση της γυναικας ειναι σαδιστρια.νομιζω οτι μαλλον ειναι χιουμορ αυτη η αποψη.δεν νοειται να υπαρχει σοβαροτητα σε μια τετοια αποψη.αν καπιοοικαβλωνουν με την ιδεα η καπιες δεν σημαινει οτι η γυναικα ειναι αποτη φυση της σαδιστρια.θα σκισω τα ιματια μου δηλαδη η θα βαρεσω καμια αφεντρα αντε καιτα πηρα.
     
  12. Mephistopheles

    Mephistopheles Regular Member



    Ενταξα τις αμαζωνες στις μητριαρχικες κοινωνιες για να πουμε οτι υπηρχαν. Δευτερον, διοτι στο βασιλειο των αμαζωνων αυτες κυριαρχουσαν. Στο θεμα υπαρχουν δυο αποψεις 1) Ειναι μητριαρχικη κοινωνια διοτι αυτε ειχαν τα ανωτερα αξιωματα και 2) δεν ειναι μητριαρχικη κοινωνια διοτι δεν υπηρχαν ανδρες για να τους εξουσιασουν.
    Αν επικρατησει η 2η αποψη την οποια οι περισσοτεροι υποστηριζουν (αναμεσα τους και εγω), τοτε δεν υπηρχαν μητριαρχικες κοινωνιες. (Επιμενω να μου αναφερεις ονομαστικα ποιες κοινωνιες θεωρεις μητριαρχικες).
    Ως προς αυτο που λες για την Ιστορια, αφησε το στην ακρη, αυτο ειναι θεμα της ανθρωπολογιας και κοινωνιολογιας κυριως.