Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Θέατρο

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 20 Νοεμβρίου 2008.

  1. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Θέατρο

     
    Τον ΑΜΛΕΤ του William Shakespeare παρουσιάζει η 5η ΕΠΟΧΗ, τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΠΑΓΟΥ. Πρόκειται για το κορυφαίο έργο του Shakespeare και ένα από σημαντικότερα θεατρικά κείμενα του παγκόσμιου δραματολογίου. Η παράσταση επιχειρεί μια σύγχρονη σκηνική ανάγνωση του κλασικού αριστουργήματος μεταφέροντας το έργο ως πολιτικό θρίλερ κάθε εποχής.
    Η σκηνοθεσία είναι του Θέμη Μουμουλίδη, ενώ τον ρόλο του Άμλετ ερμηνεύει ο Αιμίλιος Χειλάκης.
    O AΜΛΕΤ είναι ένα διαχρονικό πολιτικό κείμενο και ταυτόχρονα ένας ύμνος στην ανθρώπινη σκέψη. , ένα αριστούργημα της παγκόσμιας λογοτεχνίας.
    Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Τα πρόσωπα αλλάζουν. Ο σύγχρονος κόσμος κατάγεται από ένα μακρινό μεσαίωνα και συχνά επιστρέφει σ’ αυτόν. Διαπλοκές σκάνδαλα, δολοφονίες , η αναζήτηση κάθε ηδονής. Η αναζήτηση με κάθε τρόπο της εξουσίας. Εδώ δεν υπάρχουν «καλοί» και «κακοί». Υπάρχουν μόνο πρόσωπα και προσωπεία που δρουν είτε οργανώνοντας είτε υπηρετώντας σχέδια εξουσίας. Μοναδικός ήρωας λαικής καταγωγής ένας νεκροθάφτης!
    Τα πάντα διαδραματίζονται με ταχύτητα, αλλά αθόρυβα, σε ένα σκοτεινό παρασκήνιο.
    Μια χώρα ετοιμόρροπη… Κανείς δεν την αισθάνεται πλέον ως πατρίδα. Πάνω στα συντρίμμια που αργοφαίνονται διαδραματίζεται το δράμα. Στην παράσταση η τελευταία πράξη θα παιχτεί σ’ ένα νεκροταφείο. Ανάμεσα από τάφους.
    Ο Αμλετ πρίγκηπας της Δανίας, είναι ένας διανοούμενος ήρωας. Στην πραγματικότητα ένας αντιήρωας. Αντιλαμβάνεται τον κόσμο και την ανθρώπινη αποστολή. Αντιλαμβάνεται το σκοτεινό «σύστημα» και τη λειτουργία του που κάποτε θα κληθεί να υπηρετήσει. Συνειδητοποιεί την καταγωγή του. Όμως δεν δρα. Έχοντας συνειδητοποιήσει τον κόσμο , μοιάζει να φοβάται να αναλάβει κάποτε την ηγεσία της χώρας του. Η αλλαγή του κόσμου είναι απαραίτητη, όμως είναι πράξη πάνω και έξω από αυτόν.
    Ένα μεγάλο θεατρικό κείμενο που προσπαθεί να ερμηνεύσει την καταγωγή του σύγχρονου κόσμου. Ένας αέναος κύκλος αίματος, φθοράς και πτώσης ιδανικών σε μια χώρα όπου δεν υπάρχει πλέον καμμιά αξία κανένα όριο…
    Δεν υπάρχουν «ανάσες ονείρων»…
    Εδώ οι ήρωες , όπως και ο άνθρωπος στον σύγχρονο κόσμο, έμαθαν μονάχα να επιβιώνουν. Ποτέ δεν έμαθαν ν’ αγαπούν…

    Μετάφραση ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ
    Σκηνοθεσία / Σκηνικό ΘΕΜΗΣ ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΗΣ
    Παίζουν οι ηθοποιοί:
    ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΧΕΙΛΑΚΗΣ
    ΜΑΝΟΣ ΒΑΚΟΥΣΗΣ
    ΜΑΡΙΝΑ ΨΑΛΤΗ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ
    ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΑΚΟΥΡΗΣ
    ΤΟΝΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
    ΕΥΓΕΝΙΑ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ
    ΗΛΙΑΣ ΖΕΡΒΟΣ
    ΑΛΜΠΕΡΤΟ ΦΑΙΣ
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΞΑΡΧΕΑΣ
     
  2. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Θέατρο

    Άντζελα Μπρούσκου - Φιλαρέτη Κομνηνού
    Κλυταιμνήστρα
     

    Eλευθεροτυπία, Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

    Σε ένα μπαρ παρακμιακό, μια γυναίκα μοιραία, που μοιάζει να έχει βγει από τα νουάρ, πίνει το ποτό της και θυμάται το παρελθόν. Φορά βινίλ μαύρο αδιάβροχο, ψηλές γόβες, μαύρα γυαλιά ηλίου.

    Την τραγική συζυγοκτόνο υποδύεται η Φ. Κομνηνού Την τραγική συζυγοκτόνο υποδύεται η Φ. Κομνηνού Η Φιλαρέτη Κομνηνού, σήμερα, αύριο και μεθαύριο στο Χώρο Ε της Πειραιώς 260, καθοδηγημένη από την Αντζελα Μπρούσκου, θα είναι μια Κλυταιμνήστρα βαμπ.

    Αλλωστε δεν θα είναι μόνο η τραγική συζυγοκτόνος του Αισχύλου· αλλά και το μυθικό «τέρας» του Μίλερ, του Σαρτρ, της Κριστίν Μπρικνέρ και του Χόφμανσταλ. Μέσα από τις δικές τους γραπτές αναφορές και ένα αντιπολεμικό απόσπασμα από το «Blasted» της Σάρα Κέιν, η ηρωίδα συστήνεται ως βασίλισσα, μάνα, σύζυγος, ερωμένη και... δολοφόνος. Ως θύμα και ως θύτης. Κυρίως, όμως, ως γυναίκα.

    «Κάθε συγγραφέας ερμηνεύει περισσότερο μια ιδιότητά της. Ο Σαρτρ (στις "Μύγες") της αποδίδει μια ελαφράδα σχεδόν κοσμική. Στην Μπρικνέρ το υλικό είναι πιο μασίφ, πιο κάθετο και σκληρό. Στον Χόφμανσταλ είναι στοιχειωμένη από τους εφιάλτες της και το χρόνο. Νιώθει ότι σαπίζει», εξηγεί η πρωταγωνίστρια. «Εμείς δεν προβάλλουμε καμία πλευρά ειδικά. Δεν υπήρχε η διάθεση να τη δικαιώσουμε. Δεν θα το ήθελε ούτε η ίδια. Θα γινόταν απλοϊκή».

    Η παράσταση «Κλυταιμνήστρα» από το φεστιβαλικό κύκλο «Θέατρο σε πρώτο ενικό» ξεκίνησε από το κείμενο της Μπρικνέρ. Η Αντζελα Μπρούσκου, όμως, που υπογράφει σκηνοθεσία και δραματουργία, βρήκε ότι εξαντλιόταν εύκολα. «Εχει μια πολύ φεμινιστική, πολύ στρατευμένη χροιά», λέει. Και έτσι αναζήτησε κι άλλα κείμενα. «Ηταν μια ευκαιρία να αναπτύξω με άλλο τρόπο, όχι μέσα από την τραγωδία, αυτό το πρόσωπο. Γιατί η Κλυταιμνήστρα είναι ένα σύμβολο που ναι μεν ξέρουμε τι έκανε, όμως δεν ξέρουμε τίποτα για την ίδια.

    Συνεχής μεταμόρφωση

    »Στον Χόφμανσταλ είναι η γυναίκα που γερνά, αμετανόητη για το έγκλημά της. Αναλαμβάνει την ευθύνη των πράξεών της, σαν βαμπίρ, σαν βρικόλακας, σαν ηρωίδα του βωβού κινηματογράφου. Βλέπουμε, δηλαδή, τη γυναίκα σε πολλές πλευρές», συνεχίζει η Αντζελα Μπρούσκου. «Δεν είναι μόνο η βαμπ και η σταρ. Είναι και αφηγήτρια. Μπορεί να είναι ένα πρόσωπο πολύ πραγματικό. Είναι μόνη πάνω στη σκηνή και μόνη συνδιαλέγεται με πρόσωπα και πράγματα.

    »Είναι η γυναίκα που ψάχνει τον εαυτό της μέσα στον κοινωνικό της ρόλο, σαν μητέρα, ερωμένη, βασίλισσα, ρόλους που της έχουν φορτώσει. Με αυτό το πρόσωπο συναντιέται, ως ηθοποιός, η ηθοποιός που παίζει το ρόλο. Συναντιέται και με το μύθο τής σταρ ηθοποιού. Πρόκειται για μια συνεχή μεταμόρφωση του προσώπου, με άλλα λόγια».

    Η δραματουργία προέκυψε μάλλον απρόσκοπτα: «Οταν θέτεις το πρόσωπο της Κλυταιμνήστρας πάνω σε μια σκηνή, αυτομάτως έρχονται τα κείμενα που έχουν σχέση και με το μύθο και με το πρόσωπο. Βέβαια, μέσα σε μια παράσταση δεν μπορούμε να τα πούμε όλα», παραδέχεται η σκηνοθέτις.

    Η Κλυταιμνήστρα εμφανίζεται ενώπιόν μας απενοχοποιημένη για το φόνο του Αγαμέμνονα; «Σχεδόν προκλητικά απενοχοποιημένη», ομολογεί η Φιλαρέτη Κομνηνού. «Συγγενεύει με τη φύση η γυναίκα. Και όπως η φύση, όταν τιμωρεί, δεν έχει ενοχές, απλώς απαντάει στην πρόκληση, στο άδικο, έτσι και η γυναικεία φύση μπορεί να γίνει αμείλικτη. Στη "Νέκυια" της "Οδύσσειας", λέει ο Αγαμέμνονας στον Οδυσσέα: "Ουκ αινότερον και κύντερον άλλο γυναικός". Δεν υπάρχει τίποτα πιο σκληρό και απάνθρωπο από τη γυναίκα!».

    Εμφανίζεται ενώπιόν μας και κάποιες στιγμές «"συνομιλεί" με τον νεκρό Αγαμέμνονα αμέσως μετά το φόνο», κάποιες άλλες «ο χρόνος διαστέλλεται και τη συναντάμε φοβισμένη να ζει με την αγωνία της τιμωρίας. Επειδή δεν είναι γραμμική η αφήγηση της παράστασης-περφόρμανς, ο χρόνος είναι ρευστός», προσθέτει η ηθοποιός.

    «Εμφανίζεται μετά το φόνο, πριν από το φόνο και όταν έχει διαπράξει το φόνο», συμπληρώνει η Αντζελα Μπρούσκου. «Είναι σαν να ταξιδεύει μέσα στο χρόνο. Είναι βέβαια ένας χώρος μνήμης».

    Αυτοσχεδιασμός

    Καταλυτική είναι η ζωντανή παρουσία του οπτικοακουστικού συνόλου Minimaximum +Natryx Improvision, που σχηματίστηκε από αρχιτέκτονες και εικαστικούς καλλιτέχνες, με στόχο τον αυτοσχεδιασμό πάνω σε μουσικά-αφηγηματικά concepts. Ηχητικά και οπτικά συστατικά συνδυάζονται για να σχηματιστούν παράλληλες, διασταυρούμενες και αντιστικτικές γραμμές αφήγησης.
     
  3. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Θέατρο

     

    Θανάσης Σαράντος / Όνειρο στο κύμα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη 18-19-20 Ιουλίου, Πειραιώς 260 – ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ 2011



    Με τη συμπλήρωση φέτος των 100 χρόνων από το θάνατο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, τον επονομαζόμενο και «άγιο των ελληνικών γραμμάτων», η ομάδα “Ηθικόν Ακμαιότατον” με επικεφαλής τον σκηνοθέτη και ηθοποιό Θανάση Σαράντο, καταπιάνεται με ένα από τα σπουδαιότερα διηγήματα του συγγραφέα, που δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά το 1900 στο περιοδικό Παναθήναια. Πρόκειται για το διήγημα στο οποίο περιγράφεται το γυμνό για πρώτη φορά στην νεοελληνική λογοτεχνία, μέσω της αφήγησης ενός άντρα που θυμάται τον πρώτο του έρωτα, που ένιωσε ως έφηβος βοσκός. Ο ώριμος αφηγητής, που έχει αλλοιωθεί από τις συμβάσεις της «πολιτισμένης» κοινωνίας, θυμάται με νοσταλγία την εποχή της νιότης του, όταν αν και αγράμματος και φτωχός, ζούσε ευτυχής και πλήρης μες στη φύση. Η φρεσκάδα της νιότης του αντιπαρατίθεται με το βάρος της ενήλικης ζωής, ενώ ο ανολοκλήρωτος έρωτας για την όμορφη Μοσχούλα αποκαλύπτει διαστάσεις του απωθημένου, τραυματικού και ανολοκλήρωτου ερωτισμού του Παπαδιαμάντη.

    Στην παράσταση, ο Θανάσης Σαράντος, που δεν ασχολείται για πρώτο φορά με το έργο του Παπαδιαμάντη, κρατάει το ρόλο του αφηγητή- δικηγόρου και κρυφοκοιτάζει τη δράση ανάμεσα στα δύο βασικά πρόσωπα, τον νεαρό βοσκό και τη λουόμενη Μοσχούλα, πρόσωπα που εμφανίζονται δια μέσου των κινηματογραφικών προβολών. Ένας μονόλογος που συνοδεύεται από τη μουσική και τους ήχους του συνθέτη Λάμπρου Πηγούνη, που έχει εντρυφήσει στην ηλεκτροακουστική σύνθεση: αφηγηματικά ηχοτοπία της ελληνικής φύσης και μουσική με κυρίαρχο όργανο την φλογέρα που ταιριάζουν με τη δύναμη και τον πλούτο της γλώσσας του πιο ονειρικού διηγήματος του Παπαδιαμάντη. Η ανάπτυξη των μουσικών θεμάτων δανείζεται στοιχεία από την δομή και τη τονική πρόοδο της βυζαντινής μουσικής . Το σκηνικό από την Εύα Μανιδάκη ένα γραφείο- σχεδία που περικλείεται από νερό και οι κινηματογραφικές προβολές του Θανάση Σαράντου μας βυθίζουν στα συναισθήματα του «περιορισμένου» δικηγόρου που νοσταλγεί το ανέμελο παρελθόν του ως νεαρό βοσκόπουλο. Ο σκηνικός χώρος μετασχηματίζεται κατά τη διάρκεια της παράστασης στη θάλασσα και στο γκρεμό της ονειρικής συνάντησης των δύο νέων, μαζί με τα συναισθήματα του νεαρού βοσκού.
     
  4. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΔΥΟ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ»-ΔΗΠΕΘΕ ΚΡΗΤΗΣ

     


    ΔΗΠΕΘΕ ΚΡΗΤΗΣ
    ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2011
    «ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΔΥΟ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ»
    του Κάρλο Γκολντόνι
    Σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα

    Ο υπηρέτης Τρουφαλδίνο υπηρετεί δυο αφεντάδες. Είναι πονηρός και πολυμήχανος, γκαφατζής και συνάμα αναιδής. Τα θαλασσώνει και τα μπαλώνει, ενώ περιπλέκει τους πάντες και τα πάντα. Τελικά αποδεικνύεται αυτός αφέντης των αφεντάδων του αφού καταφέρνει να τους κοροϊδεύει και να πληρώνεται και από τους δύο. Τι γίνεται όμως όταν ο έρωτας τον επισκέπτεται;

    Το έργο του Κάρλο Γκολντόνι «Υπηρέτης δύο Αφεντάδων» είναι μια σάτιρα για τον έρωτα, το πάθος για ευτυχία, αλλά και την αγωνιώδη προσπάθεια για επιβίωση. Με όπλο το χιούμορ αλλά και με μια διεισδυτική κριτική ματιά στις συμπεριφορές των ηρώων του, ο Γκολντόνι αποκαλύπτει την ηθική παρακμή μιας κοινωνίας που στηρίζεται στην υποκρισία και την διαφθορά.

    Η περιπέτεια για την κατάκτηση του αντικείμενου του πόθου του αφέντη, συνυπάρχει με την περιπέτεια για τον κορεσμό της πείνας του υπηρέτη, που επιστρατεύει όλη του την τέχνη για να επιβιώσει σ’ έναν κόσμο που μόνο δημαγωγικά ενδιαφέρεται για την ικανοποίηση των αναγκών του.

    Οι απίθανες κωμικές συγκρούσεις, το ερωτικό πάθος, η κοινωνική κριτική και η ευρηματική δομή του, καθιστούν τον «Υπηρέτη δύο Αφεντάδων» ένα από τα αριστουργήματα του παγκόσμιου θεάτρου.
     
  5. zoyzoy_

    zoyzoy_ Contributor

    Απάντηση: Θέατρο

    ...μια προσεγμένη δουλειά, μία καταπληκτική παράσταση. 
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  6. Kaveiros

    Kaveiros Regular Member

    Απάντηση: Θέατρο


    Τα σκηνικα ατμοσφαιρικα,λειτουργικα.Ωραιος ο ηχος,καλες ερμηνειες ομως αν λειπει η καιρια συνιστωσα η παρασταση ειναι απλα καλη.Δε με επεισε ο
    Χειλακης ως Αμλετ,μπορει το παιξιμο του να ηταν επαγγελματικο να εβγαλε τις σκηνες ομως δεν ιδρωσε,δε γυρισαν τα ματια του,δε φουσκωσαν οι φλεβες του..Αμλετ εισαι
     
  7. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Θέατρο

    ΧΑΡΟΛΝΤ ΚΑΙ ΜΟΝΤ - 2η χρονια
    Του Κόλιν Χίγκινς. Σκηνοθεσία:Πέτρος Ζούλιας. Βοηθός σκηνοθέτη: Μάνος Πετούσης. Παίζουν: Αννα Παναγιωτοπούλου, Πέτρος Φιλιππίδης, Ερση Μαλικένζου, Γιάννης Δεγαϊτης, Τάκης Παπαματθαίου, Αννα Μονογιού, Ηλίας Γιαννάκης, Σπύρος Παππάς, Γιώργος Τσούρμας. Σκηνικά: Γιώργος Γαβαλάς. Κοστούμια: Αναστασία Αρσένη. Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη

     

    Πρόκειται για την ιστορία αγάπης ενός αταίριαστου, φαινομενικά, ζευγαριού που έχει διαφορά ηλικίας... 60 χρόνια. Ο Χάρολντ αρέσκεται να... παίζει με την ιδέα του θανάτου και μάλιστα του δικού του. Υποκρίνεται συνέχεια ότι αυτοκτονεί και πηγαίνει σε κηδείες, όπως κάνει και η ώριμη Μοντ. Εκείνος, ένας νεαρός άντρας που καθημερινά ζει υπό το δεσποβάρος μιας καταπιεστικής μητέρας που είναι αδύνατον να νιώσει την απεγνωσμένη, σιωπηλή κραυγή του για στοργή. Εκείνη, μια ηλικιωμένη έφηβη, που θα περάσει από τη ζωή του σαν πυροτέχνημα και θα του μάθει το μεγαλύτερο αγαθό της ζωής, την αγάπη...

    ΘΕΑΤΡΟ ΜΟΥΣΟΥΡΗ
    Πλατεία Καρύτση 7, Κέντρο
    Πρώτη Σκηνή
    Tετάρτη 19.30, Πέμπτη, Παρασκευή 21.15, Σάββατο 18.15 και 21.15, Κυριακή 20.00
    17 - 22 ευρώ
     
  8. vautrin

    vautrin Contributor

    Ελευθεροτυπία, Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

    ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΠΑΡΙΣΙΟΥΣ...

    Υπεύθυνος: Επιμέλεια: ΝΑΤΑΛΙ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ

    Ιερός πόλεμος

    Αιρετική και προκλητική ή βαθιά θρησκευτική; Ανοιχτή σε όλες τις αναγνώσεις, η παράσταση «Περί της εννοίας του προσώπου του Υιού του Θεού» («On the Concept of the Face, regarding the Son of God») του ρηξικέλευθου Ιταλού δημιουργού Ρομέο Καστελούτσι πέρασε τον Ιούνιο από το Ελληνικό Φεστιβάλ, χωρίς καμία ακραία, θρησκόληπτη ή άλλη, αντίδραση.

    Η παράσταση «Περί της εννοίας του προσώπου του Υιού του Θεού» του Ρομέο Καστελούτσι πέρασε από το Ελληνικό Φεστιβάλ χωρίς αντιδράσεις
    Δεν συνέβη το ίδιο, όμως, στο Παρίσι, όπου οι δύο πρώτες ημέρες της παράστασης, στο Τεάτρ ντε λα Βιλ, προκάλεσαν «πολεμική» σύρραξη από τα μέλη της οργάνωσης φονταμενταλιστών καθολικών, InstitutCivitas.

    Την προηγούμενη Πέμπτη, μέλη της οργάνωσης συγκεντρώθηκαν έξω από το θέατρο, μοιράζοντας φυλλάδια με συνθήματα εναντίον του Καστελούτσι. Λίγο αργότερα, κάποιοι από αυτούς κατόρθωσαν να εισβάλουν στο θέατρο και να διακόψουν την παράσταση, ανεβαίνοντας στη σκηνή, τραγουδώντας δυνατά θρησκευτικούς ύμνους και αναρτώντας πλακάτ με το σύνθημα «Οχι στη χριστιανοφοβία», μέχρι να τους απομακρύνει η αστυνομία που ειδοποιήθηκε από τους υπευθύνους του θεάτρου.

    Και την Παρασκευή όμως, παρά την αστυνομική παρουσία, δύο «κομάντος» της InstitutCivitas πέταξαν αβγά και λάδια μηχανής στο κοινό που περίμενε να μπει στο θέατρο.

    Αμεση ήταν η αντίδραση του Τεάτρ ντε λα Βιλ και του Δήμου των Παρισίων που κατέθεσαν από κοινού μήνυση «εναντίον όσων υπήρξαν υπεύθυνοι για πράξεις υποβάθμισης του δημοσίου βίου και επίθεσης στην ελευθερία καλλιτεχνικής δημιουργίας και έκφρασης». Στο κείμενό τους καταδίκαζαν απερίφραστα «τέτοιες ενέργειες που έχουν στόχο την παρεμπόδιση της αρχής της ελεύθερης δημιουργίας» και εξέφραζαν την υποστήριξή τους σε όλους τους συντελεστές και στο προσωπικό του θεάτρου που, παρά τα επεισόδια, συνέχισαν τη δουλειά τους, έτσι ώστε το έργο να παρουσιαστεί στο κοινό υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες».
     
  9. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    Απάντηση: Θέατρο

     

    Πρεμιέρα χθες για το "Strap" στο θέατρο "Ράγες" στο Γκάζι. Οι ηθοποιοί Μαρίτα Ρίτζι, Κώστας Κούκιος, Φώτης Κυριαζόπουλος έρχονται να μας βάλουν μέσα από τη θεατρική τους παράσταση (στην οποία είναι χορηγός επικοινωνίας η Exothema.com) στο πετσί ενός ρόλου που σίγουρα θα έχει προβληματίσει πολλούς από μας, βασισμένη σε πραγματική ιστορία.

    Και τα ερωτήματα που γεννούνται είναι: Πως μπορεί να συνυπάρχουν δύο άνθρωποι και να μην εκδηλώνουν με απόλυτο τρόπο την αγάπη τους ο ένας για τον άλλον, πετώντας από πάνω τους τα "λουριά" του παρελθόντος και των προσωπικών τους βιωμάτων που τους κρατούν δεμένους και δεν μπορούν ν' απολαύσουν τον έρωτά τους; Πώς γίνεται η επικοινωνία να είναι διαστρεβλωμένη και δύσκολη ανάμεσα σε ανθρώπους που υποτίθεται ότι αγαπιούνται ;

    Τις απαντήσεις λοιπόν θα τις βρούμε όλοι μας μέσα από τη θεατρική αυτή παράσταση, μαζί μια ψυχανάλυση του σήμερα στην αρχέτυπη ψυχή του χτες, χαραγμένη πάνω σε δέρμα.

    ΠΕΡΙΛΗΨΗ

    Η Ναταλί και ο Θοδωρής είναι φαινομενικά το τέλειο ζευγάρι. Η έλλειψη επικοινωνίας και η ανύπαρκτη ερωτική συνεύρεση έχει μπλοκάρει τη σχέση τους. Απομακρύνονται μεταξύ τους όλο και πιο πολύ ζώντας την προσωπική τους ουτοπία κατ' επιλογή. Έρχονται αντιμέτωποι με τον έρωτα, τα πάθη τους και τους εφιάλτες των παιδικών τους βιωμάτων. Υποταγή ή Κυριαρχία ; Πώς ένα μαστίγιο θα επαναπροσδιορίσει τη σχέση τους ;Η αλήθεια σκοτώνει ή απελευθερώνει ; Θα βρουν την ισορροπία στην ψυχή τους; Μια ψυχανάλυση αντιθέσεων στο κυνήγι της λύτρωσης με φόντο τη σύγχρονη Αθήνα.

    ΘΕΑΤΡΟ ΡΑΓΕΣ
    Κωνσταντινουπόλεως 82 και Ιερά οδός γωνία (τηλ: 210-3452751 ).

    Πρεμιέρα 21 Οκτωβρίου 2011 και κάθε ΠΑΡ.-ΣΑΒ. στις 9.30 και Κυριακή (διπλή).
    Τιμή εισητηρίου 15€ και 20€.

    Κείμενο:.......... Δώρα Μαδαρού - Αγγελική Σπηλιωτοπούλου.
    Σκηνοθεσία:.....Κώστας Κιμούλης.
    Ηθοποιοί:........ Μαρίτα Ρίτζι, Κώστας Κούκιος, Φώτης Κυριαζόπουλος.
    Χορογραφίες:..Πάνος Μεταξόπουλος.
    Σχεδιασμός Διαφημιστικού Υλικού: Souldigit -Σωκράτης Χαραλαμπίδης.

    Ευχαριστούμε τον ψυχολόγο Γεράσιμο Μανιάτη για την πολύτιμη βοήθειά του.

    Η Exothema.com είναι χορηγός επικοινωνίας στο Strap, στηρίζοντας την προσπάθεια της θεατρικής παράστασης.

    http://www.exothema.com/portal/polit...----qstrapq---
    http://www.exothema.com/portal/oikol...5413--qstrapq-

    Η είσοδος στο έργο επιτρέπεται σε άτομα άνω των 15 ετών.
     
  10. Konstantinos

    Konstantinos Staff Member

  11. vanesa

    vanesa Regular Member

    Απάντηση: Θέατρο

    ενδιαφέρον δείχωει αν βρώ παρέα θα πάω
     
  12. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Θέατρο

    STRAP - ΘΕΑΤΡΟ ΡΑΓΕΣ, ΑΘΗΝΑ - STRAP - RAGES THEATRE, ATHENS

    Είναι αυτό που είχα αναφέρει πριν μήνες ότι θα γίνει και θα έχει σχέση με τον χώρο μας.